Въпроси към мода: Приключения в космоса 3000 годин по късно”
Модератори: Vilorp, Модератори
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Въпроси към мода: Приключения в космоса 3000 годин по късно”
Кажете с какъв герой ще играете да ви дам конкретните модове.
- Straight_Out_Of_Line
- Работник
- Мнения: 121
- Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
- Местоположение: София
- Straight_Out_Of_Line
- Работник
- Мнения: 121
- Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
- Местоположение: София
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Анихилиращия меч или както е по народну му: светлиния меч представлява къса пръчка от тритиева сплав и активиращ „бутон”. При активация от единя край на пръчката излиза острие от антиматерия с дължина между 70 и 120 сантиметра имащо характеристиките на стандартния магландиумски меч от древността: ПР;Л, 6ТД за атака и щета от 3 зара х10
както и при другите хладни оръжия „светлиния меч” може да премине през персонално защотно поле. В неговия случай и през почти всяка друга материя, било тя плът, кръв или външна обвивка на космически кораб. Единсвения недостатък на това изключително мощно оръжие е именно най голямата му сила. Веднъж след като се активира той е активен в продължение само на една минута (6 рунда), след което дори да не е използван материята влизаща в контакт с антиматерията на острието се унищожават напълно.
Възможно е презареждане на меча с нов заряд антиматерия, но новите заряди се намират изключително рядко и цената им им е почти равна на тази на самото оръжие.
пп. Войнът „мутира” в Комадос който е специалист в битката с хладни оръжия, който освен светлиния меч са едниствените който пременават без проблеми през персоналните защитни полета.
Персоналните защитни полута са изключително популярни защитни средства и силата им се измелва в Кайони. Един Катйон може да поеме един изстрел от леко оръжие. Гражданските персонални защитни полета са с енергия между 2 и 3 Катйона. Воените достигат до 5.
Към Кокаин: Мода е правен при минимални изменение на стандартната система от книгата. Всъщност системата не е пипана с изключение на това, че при изстрели от уравнението липсва 16-тицата като усложнение.
Сиреч ако някой стреля то той трябва да има Стрелба + 3 зара<>БЗ на целта, всъщност това си е кажи речи винаги успех, освен ако „целта” не ползва прикритие някакво.
При битка с хладни оръжия формулата е стандартата АТ+3зара<>16+БЗ
както и при другите хладни оръжия „светлиния меч” може да премине през персонално защотно поле. В неговия случай и през почти всяка друга материя, било тя плът, кръв или външна обвивка на космически кораб. Единсвения недостатък на това изключително мощно оръжие е именно най голямата му сила. Веднъж след като се активира той е активен в продължение само на една минута (6 рунда), след което дори да не е използван материята влизаща в контакт с антиматерията на острието се унищожават напълно.
Възможно е презареждане на меча с нов заряд антиматерия, но новите заряди се намират изключително рядко и цената им им е почти равна на тази на самото оръжие.
пп. Войнът „мутира” в Комадос който е специалист в битката с хладни оръжия, който освен светлиния меч са едниствените който пременават без проблеми през персоналните защитни полета.
Персоналните защитни полута са изключително популярни защитни средства и силата им се измелва в Кайони. Един Катйон може да поеме един изстрел от леко оръжие. Гражданските персонални защитни полета са с енергия между 2 и 3 Катйона. Воените достигат до 5.
Към Кокаин: Мода е правен при минимални изменение на стандартната система от книгата. Всъщност системата не е пипана с изключение на това, че при изстрели от уравнението липсва 16-тицата като усложнение.
Сиреч ако някой стреля то той трябва да има Стрелба + 3 зара<>БЗ на целта, всъщност това си е кажи речи винаги успех, освен ако „целта” не ползва прикритие някакво.
При битка с хладни оръжия формулата е стандартата АТ+3зара<>16+БЗ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Забележки по героя на Страй, нямам, само да си добави още 4 познания и умения на 6-та стапен заради развитата убочаваща система.
Майстор стрелец ви повишава стрелбата освен със стандартните ръчни оръжия и са бордови такива (но в по малка степен). Бордови оръжия са тези които немогат да се нарамят от сам човек. В повечето случай са постоянно монтирани на космически кораби, совалки и наземни вседеходи.
Бонус към стрелба с бордови дава Пилот и Инжинер.
Първия подобрява главно управлението ви на всякакви машини, а втория функциите на автоматичните системи: животоподържаща, главен копютър, боен компютър, охранителни системи.
пп. Принципно ми трябват още двама героя за да се стартира приключението.
Майстор стрелец ви повишава стрелбата освен със стандартните ръчни оръжия и са бордови такива (но в по малка степен). Бордови оръжия са тези които немогат да се нарамят от сам човек. В повечето случай са постоянно монтирани на космически кораби, совалки и наземни вседеходи.
Бонус към стрелба с бордови дава Пилот и Инжинер.
Първия подобрява главно управлението ви на всякакви машини, а втория функциите на автоматичните системи: животоподържаща, главен копютър, боен компютър, охранителни системи.
пп. Принципно ми трябват още двама героя за да се стартира приключението.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Понеже се заинтересуваха от Инжинер и Пилот:
Инжинер съответства до голяма степен на избретател
Пилот е малко СУ версия на ездач
Това е грубо казано. Малко по подробно:
Инжинер дава +СУ/3 към стойността на Бойния компютър на превозното средство
дава +СУ/4 към стрелба с бордови оръжия
дава възможност за сглобаването на „Терминатор”, като нивото на сглобиния боен робот се определя от успеха.
Пилот дава +СУ/2 към Пилотиране, от което се определя колко добри маневри може да правите, а и в бой с „превозни средства” Базовата ви защита е равна на Пилотиране/2
Базовото пилотиране има стойност ИН/ПР
Базовата стрелба има стойност ПР/ИН
Крадецът получава името Кракер и вече се справя с електрони кручалки и алармени инсталации, а освен товма може да хакне различни компйтри ако разполага със входна конзола.
Майстор Сттрелец запазва името си и освен +СУ/2 към стрелба дава и +СУ/3 към стрелба с бордови оръжия
Инжинер съответства до голяма степен на избретател
Пилот е малко СУ версия на ездач
Това е грубо казано. Малко по подробно:
Инжинер дава +СУ/3 към стойността на Бойния компютър на превозното средство
дава +СУ/4 към стрелба с бордови оръжия
дава възможност за сглобаването на „Терминатор”, като нивото на сглобиния боен робот се определя от успеха.
Пилот дава +СУ/2 към Пилотиране, от което се определя колко добри маневри може да правите, а и в бой с „превозни средства” Базовата ви защита е равна на Пилотиране/2
Базовото пилотиране има стойност ИН/ПР
Базовата стрелба има стойност ПР/ИН
Крадецът получава името Кракер и вече се справя с електрони кручалки и алармени инсталации, а освен товма може да хакне различни компйтри ако разполага със входна конзола.
Майстор Сттрелец запазва името си и освен +СУ/2 към стрелба дава и +СУ/3 към стрелба с бордови оръжия
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Оръжия:
Хладни (преминават без проблеми през локолните защитни полета):
Към тях спадат точно две такива:
а) боен нож, около 20-30 сантиметрово острие едностранно заточено със зъбци от едната страна
АТ: ПР/ИН
Щета: 3 зара
ТД: 4
б) Анихилиращ меч, острие от антиматерия преминаващо през почти всичко
АТ: ПР/Л
Щета: 3 зара х10
ТД: 7
Забележка: двуръчен
Леки:
Атаката на всички е ПР/ИН
Един изстрел сваля 1 катйон от защитното поле на уцеления
а)Лазер
ТД: 6 за изстрел
Щета: прави 10 сантиметрова дупка в тялото на противник без защитно поле която в 90% от случайте е пагубна
б)Фазер
ТД: 7 за изстрел
Щета: 4 огнена на лъч
Особеното е че всеки следващ лъч фокусиран върху жертвата удвойва щетите.
Така един изстрал (лъч) фокусиран върху целта ще свали 1 катйон, но втория ще свали още 2 защото влиза във фаза с предишния а третия ще свали още 4...
в)Бластер
ТД: 5 за изстрел
Щета:
1 вид: 3 зара х 10 шокова
2 вид: 3 зара х 10 временна
3 вид: ударната сила на звука заркъсва вътрешните органи на противника без защитно поле и в 90% от случайте е смъртоноста
Бордови:
а)Фазери
Аналогично на леките, но свалят 1 Катйон от полето на превознота средство или 10 от персоналното защитно поле
б)Лазери
Аналогично на леките, но свалят 1 Катйон от полето на превознота средство или 10 от персоналното защитно поле
в)Анихилатор - прототипно оръжи което гълта 10 ЕН (енергиини еденици) от енергията на кораба на изстрел и... анихилира целта.
Хладни (преминават без проблеми през локолните защитни полета):
Към тях спадат точно две такива:
а) боен нож, около 20-30 сантиметрово острие едностранно заточено със зъбци от едната страна
АТ: ПР/ИН
Щета: 3 зара
ТД: 4
б) Анихилиращ меч, острие от антиматерия преминаващо през почти всичко
АТ: ПР/Л
Щета: 3 зара х10
ТД: 7
Забележка: двуръчен
Леки:
Атаката на всички е ПР/ИН
Един изстрел сваля 1 катйон от защитното поле на уцеления
а)Лазер
ТД: 6 за изстрел
Щета: прави 10 сантиметрова дупка в тялото на противник без защитно поле която в 90% от случайте е пагубна
б)Фазер
ТД: 7 за изстрел
Щета: 4 огнена на лъч
Особеното е че всеки следващ лъч фокусиран върху жертвата удвойва щетите.
Така един изстрал (лъч) фокусиран върху целта ще свали 1 катйон, но втория ще свали още 2 защото влиза във фаза с предишния а третия ще свали още 4...
в)Бластер
ТД: 5 за изстрел
Щета:
1 вид: 3 зара х 10 шокова
2 вид: 3 зара х 10 временна
3 вид: ударната сила на звука заркъсва вътрешните органи на противника без защитно поле и в 90% от случайте е смъртоноста
Бордови:
а)Фазери
Аналогично на леките, но свалят 1 Катйон от полето на превознота средство или 10 от персоналното защитно поле
б)Лазери
Аналогично на леките, но свалят 1 Катйон от полето на превознота средство или 10 от персоналното защитно поле
в)Анихилатор - прототипно оръжи което гълта 10 ЕН (енергиини еденици) от енергията на кораба на изстрел и... анихилира целта.
- Straight_Out_Of_Line
- Работник
- Мнения: 121
- Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
- Местоположение: София
Това само за него ли се отнася или за всички герои? Кажи защото още се колебая какво да ми е второто СУ и изборът ще зависи от това дали мога да си взема и някакви други на шеста степен или ще карам само с тези две.Vilorp написа:Забележки по героя на Страй, нямам, само да си добави още 4 познания и умения на 6-та стапен заради развитата убочаваща система.
Ами твоя герой има Сила 10 и Виталност 2. Това означава че при вдигане на ниво ще вдигаш ТЖ с 2 зара по 4 точки = 8 точки плюс 2 от виталност = 10 тж на ниво. Т пиочваш с начални 33 точки и като прибавиш по 10 тж при всяко вдигане на ниво се получават да имаш накрая 63 тж. (Изчислявам ги според поправките в книгата както са качени на сайта --- http://axiom16.com/files/NewSkills_Attacks.pdf )
Другият човек - Морион - пък чак сега видях че има Сила 7, така че за него на ниво се пада да вдига 1 зар + 2 точки от виталност + 2 точки от Командос (Воин). Тоест при всяко вдигане на ниво той ще качва по 8 тж и накрая трябва да завърши с 33 + 8 + 8 + 8 = 57 тж .
Другият човек - Морион - пък чак сега видях че има Сила 7, така че за него на ниво се пада да вдига 1 зар + 2 точки от виталност + 2 точки от Командос (Воин). Тоест при всяко вдигане на ниво той ще качва по 8 тж и накрая трябва да завърши с 33 + 8 + 8 + 8 = 57 тж .
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За всички герои е правилото че имат още 4 прознания на 6-та степен, респективно могат да имат още 2 на 8-ма или още 1 на 10-то. Сиреч:
9х6
3х6+2х8
3х6+1х10
единия вариант си избирате (извинявам се за късното дообясняване)
За силата и живота: СИ/4 зара +Вит на ниво, сиреч ако силат на Церберус на 0-во е била 8 той трябва да има 33+((8/4)х4+2)х3=63 ТЖ, ако няма Командос.
МР или МТ:= 1 от 0-50 височина
МР или МТ:= 2 от 50-100 височина
МР или МТ:= 3 от 100-200 височина
МР или МТ:= 4 от 200-400 височина
в сантиметри или килограми съответно, ако няма гиганти всичките ви МР-та са 3-ки, а единствено елф би имал МТ 1, евентуално джудже МТ 3...
9х6
3х6+2х8
3х6+1х10
единия вариант си избирате (извинявам се за късното дообясняване)
За силата и живота: СИ/4 зара +Вит на ниво, сиреч ако силат на Церберус на 0-во е била 8 той трябва да има 33+((8/4)х4+2)х3=63 ТЖ, ако няма Командос.
МР или МТ:= 1 от 0-50 височина
МР или МТ:= 2 от 50-100 височина
МР или МТ:= 3 от 100-200 височина
МР или МТ:= 4 от 200-400 височина
в сантиметри или килограми съответно, ако няма гиганти всичките ви МР-та са 3-ки, а единствено елф би имал МТ 1, евентуално джудже МТ 3...
Последна промяна от Vilorp на пет фев 05, 2010 11:02 am, променено общо 1 път.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Уточнения:
Ако има инжинер на 10+
Пресоналният му Терминатор не е на борда, но срещу 50 кредита може да си купи нужните части и ако не се разсейва много за три четири скока след като достигнете станция Нова, може да го сглоби.
Ако има Кракер:
Правилата за разбиване на ключалки са наналогични на тези при древния „Крадец”, само дето вместо шперцове ползваш флашка =)
Ако има инжинер на 10+
Пресоналният му Терминатор не е на борда, но срещу 50 кредита може да си купи нужните части и ако не се разсейва много за три четири скока след като достигнете станция Нова, може да го сглоби.
Ако има Кракер:
Правилата за разбиване на ключалки са наналогични на тези при древния „Крадец”, само дето вместо шперцове ползваш флашка =)
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Попринцип за да се свъжете с даден кораб можете да изпратите позивна, това е обичайна практика в център на галактиката. В покрайнините където върлуват порати обаче това е сигнал къде се намирате. Конкретно в настоящия случай щом насрещният кораб не ви е пратил сигнал явно обхвата на скенера му е по-малък то вашия - и как иначе щом вие сте на последния писък на Конфедеративната технология. Това ви позволава да го позаобиколите малко и така да избегнете срещата - ако желаете де.