Герои - А уж, беше проста работа.

Форумна игра по Аксиом

Модератори: Vilorp, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Герои - А уж, беше проста работа.

Мнениеот Vilorp » пон дек 27, 2010 10:21 am

Моля пускайте геройте по долопосочения образец:

Shamajotsi написа:Име: Шемюел

[sblock="Образ и подобие"]Изображение[/sblock]

[sblock="Описание: "]Гном в "юношеска възраст" (45 години, което се равнява на около 15 човешки), което ще рече бая нисък (около четири стъпки висок). Сравнително кльощав като за расата си. Дрипав, дрехите му не са кой знае колко по мярка (в крайна сметка дори и в Брил рядко се срещат дрехи като за гноми) и осеяни тук-таме с кръпки, тук-таме с дупки, които Шамюел не е намерил време и средства да закърпи. Мръсен, леко вмирисан, с черна, мазна коса, а прическата е в стил "разплетена дамаджана". Тъмни очи и потъмняла, огрубяла кожа. Рядко се отделя от торбата си с "принадлежности", чието съдържание ще бъде изяснено малко по-долу.[/sblock]

[sblock="История: "]Самюел е роден в сравнително голямо гномско семейство - освен него е имало още две деца, брат и сестра на нашия герой. Баща му бил известен сред познатите си като авантюрист, тъй като, когато бил млад, още преди да създаде семейство, бил тръгнал на няколко пъти да странства из широкия свят извън защитата на Великото дърво, в следствие на което той допринесъл до голяма степен за знанието на гномите за съвременна Магландия. И още когато Самюел бил много малък той проявил този свой приключенски дух и напуснал Чудната гора без да дава указания накъде е тръгнал и какво търси. Говори се, че жена му знае, но не е казала на никого, дори и на децата си.

Шамюел и брат му Траяно били на около 40 години (което се равнява на 13-14 по човешкия стандарт), когато Траяно бил избран от мъдреца на селото* да наследи почитания занаят. Шамюел, който досега не бил завиждал никога на брат си, не разбрал с какво бил по-малко заслужил, че да не бъде той мъдрецът на селото.

Така той взел решение да се докаже пред останалите и да тръгне по стъпките на баща си. Прочел някои от неговите томове и веднага му направило впечатление описанието на свободния град Брил. Мястото било така живо описано, че Шамюел решил да се отправи натам веднага. Съответно загърбил част от предварителната подготовка за такова приключение и се отправил смело към човешките територии.

Разбира се, веднага се сблъскал с нелицеприятната страна на приключенстването. Стиснал зъби, направил определени компромиси със съвеста си с единствената цел да оцелее преди да стигне заветния град, Брил. Минало доста време и в крайна сметка се добрал до това място. Което обаче доста го разочаровало - Шамюел разбрал, че баща му бил в съвсем друга позиция, когато писал описанията на града. За младия гном в града липсвал лесен начин да се издигне от положението си на крадец на дребно, а и нямало никакъв начин да се захване с нещо почтено.

Така Шамюел се изправил пред две възможности: да се върне в Чудната гора или да се примири с положението си и да продължи живота, който бил започнал. Гордостта му не позволила да стори първото и така, гномът се превърнал в беден крадец, който трябвало внимателно да "щипва" оттук-оттам, за да оцелее в големия град.

*като измисля имената на селата, ще уточня за кое става дума ;) .[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]Жизненост: 27
Виталност: 1
Скорост: 15 (Реакция: 15)
Красота: 10 (Обаяние: 9)
Късмет: 4 (4 употреби)

Свободни ТР: 4

Сила 9 (Допустимо Тегло: 16)
Ловкост: 10
Интелект: 9
Прецизност: 10 (Бдителност: 7)
Издържливост: 4

Точки Действие: 12

Устойчивости:
Магическа Защита: 0
Устойчивост на Отрови: 1 (-1 за алкохол)
Психическа Устойчивост: 9 (13 срещу страх)
Воля: 9

Магически способности:
Магическо Умение: 4
Магическа Атака: 1
Мана: 9

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 14
Невъоръжена атака с крак: 15
Атака с тяло: 14

Общи умения:
Плуване: -4
Катерене: 11
Езда: 1
Промъкване: 16
Отскок: 4
Обоняние: 0

[sblock="Расови и допълнителни умения:"]Знание и Фокус
Устойчиво зрение
Добри маниери
Умело промъкване
Изключително умело катерене
Малък ръст
Вятърничав кураж
Къси крачка/ Бавно ходене
Изключително неумела езда
Невероятно неумело плуване
Непоносимост към алкохол
Непоносимост на болка[/sblock]

Способности и познания:
Измама: 7 (общо: 11)
Катерач: 7
Психология: 7 (общо: 11)

Специални Умения:
Крадец 9

[/sblock]
Последна промяна от Vilorp на чет мар 10, 2011 1:04 pm, променено общо 5 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Re: Грои - А уж беше просто за по бира.

Мнениеот hameleona » вт дек 28, 2010 10:48 am

Име: Микаел

[sblock="Образ и подобие"][/sblock]

[sblock="Описание: "]Първото нещо, което се забелязва в Микаел е усмивката му - широка и никога не слизаща от лицето му. Много е вероятно второто нещо, което ще забележите да е невинния му поглед, тип "Котенце в беда". Също толкова вероятно е, третото нещо, което ще забележите да е острието впиващо се между ребрата ви...
Носи черната си коса прибрана назад в дълга опашка, през по-голяма част от времето е с мустаци. Цялостната картинка се допълва от кожената му ризница и неизменния щит.[/sblock]

[sblock="История: "]
Син на Мрел (курва в бардак край Мелион) и неизвестен пътешественик, Микаел никога не е имал така нареченото трудно детство. Успешно униощожавайки мита, че курвите не обичат децата си, Микаел е винаги обсипван с обич и внимание. Не че живота му е много лесен, но не е и от най-трудните.
Микаел е на 16, когато майка му умира от треска. Младежа за кратко пробва военна кариера, но нещо не му се получава - напуска Мелион на откраднат кон и с един много изневерен капитан-рогоносец по петите си. Срещата им е паметна, поне за Микаел. Той бързо научава, че капитаните имат проблеми с летенето, падайки от трийсет стъпкови скали.

Естествено, той емигрира в ЦС, където обстановката е много по-подходяща за свободния му дух и несекваща усмивка. Работи какво ли не, докато накрая не се озовава в една кръчма, пиейки бирата си и чудейки се, какво да прави.
[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]
Опит: 1040/3000
Жизненост: 44
Виталност: 2
Скорост: 16 (Реакция: 16)
Красота: 13 (Обаяние: 11)
Късмет: 6 (6 употреби)

Свободни ТР: 0

Сила 8 (Допустимо Тегло: 13 + 4)
Ловкост: 10
Интелект: 9
Прецизност: 12 (Бдителност: 6)
Издържливост: 5

Точки Действие: 12

Устойчивости:
Магическа Защита: 0
Устойчивост на Отрови: 2
Психическа Устойчивост: 10
Воля: 10

Магически способности:
Магическо Умение: 4
Магическа Атака: 1
Мана: 9

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 16
Невъоръжена атака с крак: 17
Атака с тяло: 13 + 2

Общи умения:
Плуване: 4
Катерене: 4
Езда: 5
Промъкване: 11
Отскок: 4
Обоняние: 0

Способности и познания:
Съблазняване 5 (база) + 5 (умение) = 10
Убеждаване 5 (база) + 5 (умение) = 10
Измама 5(база) + 5 (умение) = 10
История 5


Специални Умения:
Войн 6
Специалист в Защита 4
Специалист във Фехтувални 2
Специалист в Борба 4


Обща ЗА: 16 + 10 = 26 + 7 за 4ТД = 33 + 9 ризница = 42
[/sblock]

[sblock="Екипировка:"]
Защитни средства:

Кожена ризница
ЗА: 8 + 1
Абсорбация: Щ/2
Устойчивост: 8
Цена: 320 медника
Тегло: 6 кг

Среден Дървен Щит
ЗА: 2 + ПР/4 = 5 + 2 за 2ТД = 7 за 4ТД
Устойчивост: 8
Цена: 160 медника.
Тегло: 3кг

Оръжия:
Стоманен Фалчон*
Атака: ПР;Л = 17 + 9 (от войн) = 20
Щети: 4 зара сечаща щета.
ТД за атака: 6ТД
Обсег: 2 метра.
Устойчивост/Наранявания: 16/0
Тегло: 2.5 кг
Цена: 700 медника.

Стоманен кинжал - 2 броя, по един на кръста и в десния ботуш.
Атака: ПР;ИН = 16 + 3 (от войн) = 19
Щети: 2 зара пробивна
ТД за атака: 5ТД
Обсег: 1.5 метра.
Устойчивост/Наранявания: 16/0
Цена: 166 медника. (общо 332)
Тегло: 0.7 килограма (общо 1.4 кг за всички)

Общо тегло на оръжията и броните: 12.9
Обща цена: 700 + 332 + 320 + 160 = 1512.

Разни:
5 броя димки (Сила 3 зара) Цена: 400 медника.
3х5 метални кестена (2 зара щета) цена 300 медника

Обща цена: 2212 медника
Налични: 568 медника (98 медника в кесия на кръста, 5 сребърника в кесия около врата).


[/sblock]
Последна промяна от hameleona на съб яну 29, 2011 11:58 pm, променено общо 5 пъти.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Re: Грои - А уж беше просто за по бира.

Мнениеот Ivan_Helsing » вт дек 28, 2010 4:16 pm

Име: Флодур Анеле

[sblock="ресурси"]
Мана 73/73
Изд 7/7
ТУ 0
TП 0
ЖТ 56/56
[/sblock]

[sblock="Образ и подобие"]Изображение[/sblock]

[sblock="Описание: "]С буйната си тухленочовервена брада и коса, всеки косъм от които има различно мнение от останалите, Флодур се забелязва лесно въпреки ниския си (дори за джудже) ръст. Не е много як, няма белези заради затворения си живот. Често може да бъде забелязан четейки или мърморейки си нещо под носа. Почти не пие (за джудже), но обича да се весели. Гордее се с всяко късче информация, с което разполага и обича да излезе по-умен от другите. По време на битка обича да дава наставления на другарите си.[/sblock]

[sblock="История: "]За историята на Флодур не може да се каже много, или поне нищо интересно. Прекарва почти целия си живот в Северна Дълбина, най-вече в библиотеката, където попива познание, като най-много се интересува от митични създания и легендарните битки на минали епохи. Три дни след четиресет и деветия си рожден ден заминава за Мелион в търсене на приключения. Няколко месеца работи в магически магазин, където преписва свитъци и след това го напуска. След една интересна ситуация, в която участват работещо момиче, няколко кани бира и обирджия (Флодур не си спомня точните детайли, последния може и да е бил голям бобър) напуска Мелион без пробит медник в джоба и тръгва да обикаля широкия свят.[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]
TO:330/3000
НИ: 2

Ръст 120 // МР 3
Тегло 72 // МТ 2
Възраст: 50 години
Жизненост: 56
Виталност: 4
Скорост: 14 (Реакция: 14)
Красота: 12 (Обаяние: 12) ([url]http://www.hwx.it/wizards.com/dice.php?sid=3320#146143]3d6=15[/url], последното мятане е за това приключение, 12 ми стига)
Късмет: 4 (4 употреби)

Свободни ТР:0

Сила 6 (Допустимо Тегло: 7.2 кг)
Ловкост: 6
Интелект: 12
Прецизност: 6 (Бдителност: 3)
Издържливост: 7

Точки Действие: 10

Устойчивости:
Магическа Защита: 4
Устойчивост на Отрови: 4
-Устойчивост на Алкохол: 8
Психическа Устойчивост: 9
Воля: 9

Магически способности:
Магическо Умение: 20
Магическа Атака: 6
Мана: 73

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 10
Невъоръжена атака с крак: 10
Атака с тяло: 10
Атака с кинжал: 15 (Щета: 2 зара)
БЗ:7
ОЗ:7+16=23

Общи умения:
Плуване: -1
Катерене: 3
Езда: 0
Промъкване: 6
Отскок: 3
Обоняние: 0

Способности и познания:
Убеждаване: 3 + 3 (лидер) +6 (обаяние) = 12
Психология: 3 + 3 (лидер) + 6 (итенелект) = 12
Джуги: 12 (инт) + 3 (архивист) = 15
Общия език: 12 (интелект) + 3 (архивист) = 15
Свещения език: 6
Политика: 3 + 3 (лидер) + 3 (архивист) = 9
Религия: 3 + 3 (архивист) +1 (екзорсист) = 7
География: 3 + 3(архивист) = 6
История: 3 + 3 (архивист) = 6
Култура и обичаи: 3 + 3 (Архивист) + 2 (певец) = 8
Легенди и древна история: 3 + 3 (архивист) + 1 (екзорсист) + 2 (певец) = 9
Тактика: 3 + 3 (Архивист) = 6
Оценяване на магически предмети: 10 (магьосник)+3(архивист)=13
Демонология: 3 + 3 (архивист) +1 (екзорсист) = 7
Военна екипировка: 4 + 3 (архивист) = 7 (+1 ТР)

Специални Умения:
Архивист 9
Магьосник 12
Лидер 6
Екзорсист 3
Певец 7 (2 усложнение към пеенето заради ниска прецизност)

[sblock="Магии"]
0 ниво (4 ТД):
Магическа стрела: 4 мана, обсег МУ метра, щета 1 зар+(МУ/5)
Светлина: 4 мана + 1/10 мин; обсег <= МУ/2 метра
Лекуване на леки рани: 4 мана, докосване, възстановява 1 зар+(МУ/5) и намалява силата на отрова в организма с МУ/5
Смяна на подръжката: 4 мана, докосване,
Маноизточник: 8 мана + 1 умора, поле до магьосника, 6 рунда дава по МУ/2 мана на всички създания в радиус 10 метра, след още 6 рунда им отнема 3*МУ мана, отрицателната мана се компенсира с умора
Разваляне на магия: 5+Х мана (Х-мана на атакуваното заклинанеи), обсег МУ/2 метра, УФУД МА1 + 3 зара > 16 + (МА2+НМ)/2
Искра: 4 мана, докосване, подпалва разни работи
Фокуси: 4 мана
Първо ниво(8 ТД):
Размазан образ: вода, 6 мана + 1/рунд, поле на разстояние до МУ/2 метра, +(1+(МУ/5)) защита срещу атака от разстояние
Защита: земя, 6 + 1/рунд мана, поле на разстояние до МУ/2 метра, създава пипала със ЖТ МУ и БЗ МУ/3, които добавят +МУ/3 защита срещу оръжия за близък бой на всички създания в полето.
Второ ниво (8 ТД)Л
Заледяване: вода, 8 +2/рунд мана, 4х4 метра участък на до МУ/2 метра, двойно ТД за преминаване и шанс за падане (УФУД Л+3 зара > 16+МУ/2
Леден заряд: вода, 16 мана, 10+(МУ/5 зара) щета, всеки зар 5 или 6 намалява скоростта с -1, като скоростта се намалява със скорост 1 на рунд и може да се наслагва от много казвания на магията
[/sblock]
[sblock="Екипировка"]
Дрехи (без тях трудно) - 2 кг.
Кожена ризница: За 6 (по принцип 7, но му е голяма), Щ/2, повредена с нараняване 4
пръстен "изворче" +10 мана
черупката от Маграндски охлюв: 0,5 кг. обем 9
-По пътищата на Древните - части 1 и 2
-сгъната стара пътна торба
-Кожен калъф за свитъци 0,5 кг кожен
--Мастилница и перо
--6 празни свитъка
--Карта на гробницата на Даг
--Свитък "Светена вода" (вода 3)
--Свитък "Възкресяване" (светлина 7)
--3 свитъка "Меча на Aракс" (безшколна 3)
--Свитък "Аркада" (Светлина 3)
--Свитък "Аквариус" (Вода 3)
--Свитък "Лекуване на тежки рани" (Вода 4)
колан за кръст 0,3
-Кесия
--1 златника
--6 сребърника
--68 медника
-стоманен кинжал, Ат Пр;Ин, 2 зара щета. 0,7 кг
Шлифер с много джобове, като се погледне от далече библиотекаря като го облече прилича на орангутан
[sblock="-Книга на Светеца"]
Съдържа следните магии:
- Светлинно копие
- Заслепяване
- Веригите на милосърдието
- Отмора
Магиите могат да се произнасят чрез прочитане като от свитък, но за разлика от него, книгата не се разпада, след като магията бъде прочетена. Може да бъде използвана многократно [/sblock]
всичко=5,55
Короната и Меча на Даг ги е взел някой друг, но не ги виждам по инвентарите, затова ги пиша тук. Наметалото е в Шамюел
[/sblock]
[/sblock]
Последна промяна от Ivan_Helsing на чет юли 28, 2011 11:46 pm, променено общо 44 пъти.

Потребителски аватар
iliusa
Калфа
Мнения: 45
Регистриран на: съб авг 18, 2007 4:59 pm
Местоположение: Кубрат

Мнениеот iliusa » ср дек 29, 2010 1:38 pm

име: Хоумс

[sblock="Образ и подобие"][/sblock]

[sblock="Описание: "] Щом видиш хоумс първото нещо което ти прави впечатление е буйната брада която е сплетена на бързо и не много старателно на една голяма плитка, вързана с различнио цветни конци които се набиват на учи на фона на черния и цвят. По висок е от събратятаа си и за това твърди че независимо че гледа на околните от високо си остава се така земно джудже(всико това го казва с широка усмивка и след някое друго кило бира). Той е избрал пътя на лечителите за разлика от повечето джуджета които са се захванали с алхимия, изобретателство или нещо дуго. Той не обича битките и не е добър воин като цяло, но носи оръжие- арбалет и дълак къмшик за да се одбранява по време на странстванията си. Обича да помага да лекува и да учи.
[/sblock]

[sblock="История: "] Хоумс е роден и израстнал в един от смесените градове - Мелион. Той от малак се е занимава с различни неща но е установил, че това да помага и лекуваа околните наи му се отадава. Той е много общитетелен. Още не много съзрял тръгнал да си търси късмета по света понеже не е бил от много заможно семеиство. Баща му е обеднял търговец. Едва на тридесет и шест години тои тръгва да търси късмета си и да разширява познанията си по медицина..[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]Жизненост: 69
Виталност: 4
Скорост: 14 (Реакция: 14)
Красота: 11 (Обаяние: 9)
Късмет: 5 (5 употреби)

Свободни ТР: 4

Сила 12 (Допустимо Тегло: 24)
Ловкост: 7
Интелект: 9
Прецизност: 12 (Бдителност: 6)
Издържливост: 7

Точки Действие: 10

Устойчивости:
Магическа Защита: 4
Устойчивост на Отрови: 4 (8 за алкохол)
Психическа Устойчивост: 10
Воля: 9

Магически способности:
Магическо Умение: 4
Магическа Атака: 1
Мана: 25

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 17
Невъоръжена атака с крак: 15
Атака с тяло: 14

Общи умения:
Плуване: 1
Катерене: 5
Езда: 3
Промъкване: 9
Отскок: 11
Обоняние: 0

[sblock="Расови и допълнителни умения:"]
Бойна ярост
Устойчиво зрение
неумела езда
изклучително неумело плуване
висока поносимост на алкохол [/sblock]

Способности и познания:
Анатомия- 10
Първа помощ- 12
Билкарство- 6
Разпознаване на елексири- 4

Специални Умения:
Лечител 9 [/sblock]

[sblock="Екипировка:"]
Дрехи - Тегло: 2.1кг/МР: 3/ Брои: 1/ Описание: ленени риза и панталон
кожен колан- Тегло:1кг/ МР: 1/ Брои:1/ Описание : 5джоба
пътна торба - Тегло: 0.5кг/ МР:1/ Брои:1/ Описание : побира 9МР
Арбалет едноръчен - Тегло: 3.5кг/МР:1/ Брои: 1/ Описание : цена 880 ; Атака: 16
Колчан за стрели - Тегло 1кг/МР: 1/Брпи:1/ Описание : побира 20 стрели
Стрели за арбаллет - Тегло: 0.150кг/МР:-/Брои 20/ Описание :обикновени стрели; щета 3 зара.
дървен нагръдник - Тегло: 4.5кг/ МР-/Брои 1/ Описание: защита 7 ; щетата делено на 3; цена: 580
Кинжал стоманен - Тегло: 1.6 /МР:1/ Брои: 1/ Описание: обикновен кинжал
Камшик - Тегло:1.5/ МР: 1 (9)/ Брои:1 / Описание : обикновен камшик
Дрехи вълнени - Тегло: 3.2кг/ МР -/ Брои:1/ Описание: подходящи за до -10 градоса
Плащ - Тегло: 2кг/ МР-/ Брои: 1/ Описание: тъмно зелен; при миносови температури добавя 10 градоса / при високи температури онема 10 градоса.
Смокинево вино 0,2 мл. в бутилка глинена от 0,5 л. 0,7 тегло
Ленен палт - 3 аршина
Глинена колбичка пълна с 500 мл. медицински спирт.
Мях за вода - пълен с 1 литар Иеил ( градоса алкохолност)
Сумат бял хляб
Общо тегло: 24.1 кг.

Останали пари: 850 медника.[/sblock]
Последна промяна от iliusa на чет мар 31, 2011 5:02 pm, променено общо 4 пъти.

Потребителски аватар
Mordekai
Работник
Мнения: 117
Регистриран на: съб дек 25, 2010 8:49 pm
Местоположение: 5 Chalk Road, Winehall, The Shire Homesteads
Контакти:

Мнениеот Mordekai » чет дек 30, 2010 3:40 pm

Име Безкирка Твърдочук Бироглът

[sblock="Образ и подобие"]Изображение[/sblock]

[sblock="Описание"]
Безкирка е на 72 години, дребничка дори за джудже - 130см. Тъй като рядко й се е налагало да използва физическа сила, тя е доста хилавка и стигне ли се до бой предпочита да се държи настрана. Очите й са искрящозелени на цвят, а косата и брадата й са тъмно рижави, не по-дълги от една педя, като косата й е разчорлена в строго преднамерен хаос, който поддържа с помощта на бира. Затова Безкирка често намирисва на стабилно почерпена, дори когато не е близвала пиво от дни.
Има навика да си купува безполезни джунджурии, затова често остава без пари.
[/sblock]

[sblock="История"]Безкирка е родена в Копнидълбок. Рано бива омъжена за доста по-старо от нея джудже - изобретател. Поради поредица от технически грешки, последната от които струва живота на 13 джуджета, съпругът и е прогонен от града. Безкирка го последва на повърхността и години наред живее като селска домакиня. Отвреме-навреме успява да хвърли по едно око на книгите на съпруга си, който, опиянен от новопридобитата си свобода, прекарва дните си в кръчмата. Една вечер, по време на запой, бива убит при неясна злополука, включваща дървена флейта, 24 грахови зърна и трофейна глиганска глава. След неприлично кратък период на траур Безкирка захвърля брачните джуджешки одежди, продава малкото което притежава и тръгва да търси щастието си.
Изкарва по малко пари като поправя воденични колела и други машинарии. Скромните й самопридобити познания в областта на механиката обаче не й позволяват да измисля свои собствени изобретения, а скиците и чертежите, които наследява от съпруга си, обикновено са изпълнени с грешки и неточности, поради което на Безкирка често и се налага да напусне дадено селище под прикритието на нощта. Конете се оказват незаменим помощник в такива моменти. Въпреки неспособността си да се задържи на седлото, Безкирка не се бои от коне и принудата периодично да се кандилка като зле завързана полупразна бъчва на гърба на някое от тия същества поражда с времето почти братска обич към тях.
По време на едно от скитанията си попада пред портите на Брил. Тъй като нощта не е далеч, тя влиза в града и тръгва да търси пивница, в която да похарчи парите си.
[/sblock]
[sblock="Системно описание"]
ТО 147/4000
НИ 3


Жизненост 72
Виталност 4
Скорост 14 / Реакция 18 (16 + 2 умение)
Красота 10 +1 (пръстен)/Oбаяние 12
Късмет 4


Сила 8 / Допустимо тегло 12
Ловкост 10
Интелект 14
Прецизност 10 / Бдителност 5
Издържливост 7

ТД 12 -1

Устойчивости
Магическа защита 4
Устойчивост на отрови 4 за алкохол +4
Психическа устойчивост 12
Воля 11

Магически способности
Магическо умение 8
Магическа атака 2
Мана 55

Бойни показатели
Невъоражена атака с ръка 14
Невъоражена атака с крак 15
Атака с тяло 13

Общи умения
Плуване 0
Катерене 4
Езда 6 (3 + 3 способност)
Промъкване 9
Отскок 4
Обоняние 0

Расови и допълнителни умения
Бойна ярост
Устойчиво зрение
Изключотелна поносимост към алкохол
Неумела езда
Изключително неумело плуване


Способности и познания
Убеждаване 8
Психология 9
Първа помощ 6
Изработка на капани 6 (5 + 1 умение)
Механика 6 (5 + 1 умение)
Ездач 6

Специални умения
Изобретател 6
Майстор стрелец 6
Лидер 6

Укорна аура[/sblock]

[sblock="Екипировка"]
Пари 3448
21с в кесия, 13с и 48м в джоб на колана
Ризница кожена олекотена - 5кг. обем 6; защита 6; редукция (Щ-2)/2 - цена 270 Cu
Колан, кожен - 1кг, обем 3
Пътна торба - 0,5кг, обем 9
Ленена риза - 0,2кг
Вълнен панталон - 0,5кг
Ботуши, кожени - 1кг
Мях за вода (пълен) - 1,2кг
Въже, дебело 30м, 7кг
Лула, дървена
Тютюн
Свещ, лоена
Гребен, костен
Огниво
Лупа
Медна лъжица
Обеци, сребърни
Пръстен, сребърен със зелен камък, +1 Красота; +1 към всички социални хвърляния
половин самун хляб
Гравюра на едноок изнасилвач-котколак
Прах от рог на козирог в стъкленица
2 лечебни елексира
Златен пръстен с герб
катерича опашка
Парче криптонит
Парче зайколашка кожа
Питка
Чехъл, поръбен с верминска кожа

Стоманен кинжал
Атака ПР;ИН
ТД5
Щета 2 зара, пробивна
Размер 37см МР1
Обсег 1,5м
Тегло 0,7кг
Мин. СИ 3
Цена 66+140=206м

Лък, къс
ПР;Л
ТД 6+1 презареждане
Щета 2 зара пробивна (обикновени стрели)
Размер 80см, МР2
Обсег 3*СИ
Тегло 1,5кг
Мин.СИ няма
Цена 170м

Стрели за лък 20бр
Щета 2 зара пробивна
Размер 85см МР2
Тегло 2кг (20*0,1)
Цена 20м (20*1)

Прашка
ПР;ИН
ТД 6+1 презареждане
Щета 1 зар пробивна (сачми)
Размер 35см МР1
Обсег 2*СИ
Тегло 0,2кг
Мин.СИ няма
Цена 30м


Ризница
Шестица лакирана 5кг
[/sblock]

П.П. Леле, чак сега видях, че само разни лилипути сме се навъдили тука :lol:
Последна промяна от Mordekai на вт мар 13, 2012 3:03 pm, променено общо 50 пъти.
Изображение

Потребителски аватар
Lord Anomander Rake
Войн
Мнения: 146
Регистриран на: чет юни 05, 2008 6:54 pm
Местоположение: София

Мнениеот Lord Anomander Rake » чет дек 30, 2010 4:47 pm

Име: Сульо

[sblock="Образ и подобие"]Изображение[/sblock]

[sblock="Описание:"]
Сульо е дребен гоблин, около 140см. Лек и пъргав, поради свойте 50 килограма. Има типично гоблинско лице, което, според техните стандарти, може да мине и за хубаво. Ходи винаги закачулен, за да не се разбира расата му. Освен всичко друго не понася елфите.
[/sblock]

[sblock="История"]
– Кълна се Ева, ако проклетият гоблин извърти същия номер на сцената отново, собственоръчно ще го удуша!
– Спокойно, шефе, няма да се повтори. Отново ти повтарям, че беше инцидент!
– Ако нямаше такава сладка усмивка, скъпа, досега не просто да съм уволник това отвратително същество, ами направо да съм го одрал! Да плащам на такова изчадие …
– … само половин надница … – Измърмори жената.
– Я пак?! Вън веднага и го пращай да си изпълнява номера.
Сульо се отдръпна бързо от входа на шатрата, откъде подслушваше, и се опита да се изнесе незабелязано.
– Сульо! Къде се мотаеш, ако Моржа разбере, че още не си сложил маската ще те убие! Твоята част започва след пет минути.
Сульо се затътри, което си беше неговото нормално ходене, между другото, след Ева към общата шатра на трупата. Вървейки след нея Сульо се замисли за стария Господар. Не че беше и той много по-добър човек, напротив и той обичаше да крещи на Сульо и не му плащаше пълна надница, но пък винаги се бе грижил Сульо да е в безопасност. Имайки предвид, че Сульо беше гоблин, това си беше доста важно начинание.
Но дойде един ден, когато старият Господар се изправи сериозно пред цялата група и обяви, че са фалирали (Трябваше след речта някой да обяснява на Сульо какво точно е това, но той схвана главната идея.). Едиствения начин да не бъде закрит техния цирк, беше да го продадат на един богаташ от местния град. Ето този богаташ беше техният нов Господар – или както трупата обичаше да си го нарича, заради гордо щръкналия муста – Моржа.
Когато Моржа разбра, че един от цирковите артисти беше Гоблин той побесня и беше решен да убие Сульо, но неговата приятелка, която го познаваше още откакто старият Господар го намери като бебе, сам самичък в гората и се смили над него, успя да го убеди да не го убива, че и даже да го остави на старата му работа. Никой не знаеше как точно го е убедила, но повечето хора се досещаха, имайки предвид нейното стройно тяло. Но, всъщност, никой не знаеше истинската причина за милостта проявена към Сульо от Моржа.
Разбирате ли, Моржа беше чувал доста легенди за гоблините и знаеше, че те са доста надарени и в друго изкуство освен акробатиката. За някой хора, разбира се, убиването не беше изкуство, но Моржа беше от хората, който го възприемаха така. И така един ден нашият гоблин бе привикан в шатрата на шефа и му беше дадена много специална задача. Сульо първоначално се ужаси от идеята, но след милото подсещане от Господаря, че това, че все още не се е възползвал напълно от щедростта на неговата приятелка, не значи, че не би го направил убеди Сульо да приема … работата.
И привечер, този ден, Моржа за първи път в живота си беше познал нещо – гоблините ги биваше да убиват. Това, естествено доведе до нови поръчки и Сульо се беше усъвършенствал доста през изминалата година.
– Дами и господа! Драги мой приятели от Крим! Следва нашето последно представление за тази вечер! Представям ви, маскираният акробат!
Сульо вече се беше преоблякъл със своята роба покриваща лицето му и чувайки привикването си, той бързи излезе на сцената да изпълни своето прословуто ходене по въже. (Може би нямаше да е толкова прословуто ако хората не идва главно от любопитство и надежда да разберат кой е този маскиран човек, който никога не си показва лицето.)
След като завърши номера си, сред море от бурни ръкопляскания, Сульо се запъти към общата шатра. Но любопитството го накара да измени курса си. От шатрата на шефа се чуваше доста любопитно пъшкане. Сульо погледна през процепа и видя шефа … и Ева …
В същия момент без да мисли какво прави той се хвърли вътре и изкрещя:
– Ах, ти, лъжец проклет! Каза че ако върша твоята мръсна работа няма да я докосваш!
– Как смееш да ме прекъсваш, адско изчадие! Вън! Вън, преди да съм те убил! Ще правя какво искам с всяко момиче което така лесно ми се предоставя. – Изхили се Моржа.
В този момент една брилянта мисъл осени Сульо. Защо и тази вечер да не упражни своите умения! Бърз като светкавица грабна камата от шкафчето на шефа и със един единствен замах му преряза гърлото.
– Ти ме накара да науча това … Господарю.
– Господи, Сульо, какво направи! Сега като стражата дойде ще разберат самоличността ти! Кого мислиш ще набедят за убийството!
– Не е като да не съм виновен … – Измърмори Сульо.
– Не разбираш ли, глупак такъв! Ако останеш тук си мъртъв! Махай се! Бягай надалеч!
– Но ...
– Веднага! – Изкрещя приятелката му.
Сульо се беше втрещил, но успя да изхвърчи от палатката с кинжала в ръка и продължи да тича, докато не се умори …

Месец по-късно Сульо реши, че ще е време да помисли какво ще прави сега, след като загуби работата си и е издирван за убийство (поне никой не знаеше как изглежда.). И гоблинът реши, че най-доброто място за размисъл е кръчмата в града, който се намираше – Брил.

[/sblock]
[sblock="Системно описание"]
Жизненост: 33
Виталност: 3 (1 + 2 от СУ)
Скорост: 15
Реакция:16 (15 базово +1 от СУ)
Красота: 13
Късмет: 4

Ниво: 2
TO: 5050
ТР: 2

Сила: 12
Допустимо тегло: 45
Ловкост: 12
Интелект: 6
Прецизност: 6
Бдителност: 3
Издържливост: 6

ТД: 13


Устойчивости
Магическа защита: 0
Устойчивост на отрови: 3; За алкохол: 0
Психическа устойчивост: 6
Воля: 9

Магически способности
Магическо умение: 3
Магическа атака: 1
Мана: 18

Бойни показатели
Невъоражена атака с ръка: 12
Невъоражена атака с крак: 12
Атака с тяло: 18

Общи умения

Плуване:9 (6 базово +3 от СУ)
Катерене:9 (6 базово +3 от СУ)
Езда:11 (5 базово +3 от СУ + 3 от Способности)
Промъкване:9
Отскок: 17 (12 + 5 от СУ)
Обоняние: 4

Расови и допълнителни умения
Магическа поносимост
Поносимост на болка
Устойчиво зрениеня.
Понижена устойчивост към алкохол: -2
Неумела езда: -2
Изключително обоняние: 4


Способности и познания
Актьорско майсторство: 6
Отрови: 6
Езда: 6

Специални умения:

Акробатика: 10 (Стабилност +3)
Войн: 10 (Атака + 6, взимане на оръжие за 1 ТД,
Специалист в брадви: 6 (Спец атаки до 3, щета + 2)


[/sblock]
[sblock="Екипировка"]
Черна роба с качулка скриваща лицето
Къс къс меч
Пари: 3з 83м
Франзела за точене
Ободряващ еликсир, 1 бр., натрупва 2 зара Почивка
Медальон срещу пирзонави съзадния
паничка с рунически надпис
Ризница (7ЗА)
50 метра дебело въже
Рубини
Kоса!!!! (Дв. Брадва + 1 атака, + 1 ТД)
[/sblock]
[sblock="Допълнително"]
След като е отгледан от хора Сульо говори езика на хората като роден и не говори Глабин.[/sblock]
Последна промяна от Lord Anomander Rake на чет ное 17, 2011 10:25 pm, променено общо 32 пъти.
Изображение

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » пет яну 14, 2011 3:58 pm

Име: Алиса Луис Карол ( Амелия ин Куивиелин ).



Изображение
[sblock="История:"]
Сираче елфана, намерено и отгледано от вещицата в приключението на Спас. Живее при нея и и помага в домакинството.
[sblock="Действителна история:"] има такава, но Разказвачът трябва да я изтръгне от мен... със ток, бодлива тел и клещи.
Парченце от истинската й история: Амелия е напуснала родното си място защото не е отговаряла в пълна степен на всички изисквания (от страна на околните и културата). Умът й е далече от гениалното по мерките на сънародниците й, а това предопределя за нея незавидно място в живота.
Човешката грубост или пренебрежение заради малката й възраст са направо безобидни в сравнение с изтънченото и непреодолимо съжаление на близките й.

[/sblock][/sblock]

[sblock="Описание:"]
Характер – ведър и слънчев. Не се превзема, не страда от хипертрофираното его на порасналите красавици. (Тоест не те - околните страдат или пращат по дяволите).
И не – младите хора не припадат при вида на кръв – само надничат между пръстите, за да видят по-добре как изглежда.
Възраст - 19 календарни, сиреч 12 биологични. Наличие а преждевременно съзряване (акселерация)

Външен вид - височина 160, вмества се в сечението на Праксител (нозете са й половината от цялата височина). Абсолютно гладка и бяла кожа без дефекти.
Малка, изящна главица. Лице с правилен овал и съвършенни черти. Ириси с цвят на червенеещ кехлибар, които при по-специфична светлина придобиват открито червеникав оттенък.
Преждевременно е съзряла, така че вече има и бюст. При това прилично оформен, макар и далеч от крайния си размер.
Гъста, руса коса до дупето, че и още по-надолу. Единственото окосмяване са косата, веждите и миглите. Останалата част от описанието е кажи речи стандартна за магландска елфа - крехко, изящно същество и т.н. и т.н.
Виж приложените рисунки (да се има предвид, че рисунката в анфас е с леко "чиби ефект", което е приумица на художника.)
[/sblock]



[sblock="Екипировка и пари:"]
1. Пръстен на познанието. Дава +3 към всички проверки за Общо Познание.
Външен вид: http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... 45zwdm.jpg
Толкова е малък, че приляга на десния й безименен пръст. Разбира се, пръстенчето изглежда неочаквано добре, когато е на нейната ръка. Заслугата естествено е на Амелия.

2. Сребърен пръстен на левия безименен пръст. Вещта има свойството да се свива и разширява според ширината на пръстите на собственика си. Добавя +10 ТМ към настоящите и с толкова повишава горната граница на ТМ на носителя си.
3. Малък медальон с тънка верижка (може да се носи под дрехите) - дава фиксирана Си =7
4.Облеклото на втората картина, която е нарисувана в по-тъмни тонове. Комплектът включва онова нещо на главата, роклята, фустата, финнотъкана риза с набуфнати ръкави, кюлотите, клина, обувките и т.н. от картината. Този кат дрехи стои грижливо сгънат в скрина на премъдрата Саша и се пази там за официални поводи. Това нещо е скъпо.
5. Дълга (тогавашните са били наистина дълги) риза от финнотъкан лен.
6. Всекидневно облекло - пак са някакви женски дрехи, но с по-убити цветове, от по-обикновенна тъкан и т.н. Всъщност тъмносиня рокля с бухнала пола до под коленете.
7. Дрехи за кухнята на премъдрата. Тези се използват основно там - и има защо, когато става въпрос за кухнята на веща жена.
8. несерер за нокти - бронзова пиличка, каменна и праче плат напоено с благовония за полиране + ножичка, всичко това в кожена кесиика.
9. кожен колан с пет кожени халки (слота), на които стои калъф със сиринга-та в него, втори за ножницата на ножа, трети за кесията, четвърти за закачане на лявата набедрена ножница. Пети за сега е свободен:
10. Малък фенер/лампа, пособия за писане (мастилница, пера, острило, листи). Дажби за храна, манерка с вода, лъжица, вилица,

11. Рунически Нож
Описание: Ръкохватката е от резбована кост, с двойна вълнообразна извивка от долната си страна. Така се получава леко издуване за удобство на четирите пръста без палеца.
Острието е дълго три юмрука, широко е четири пръста и с плавна извивка се стеснява към върха. То е заточено едностранно, масивен заден ръб и много прецизно заточване. По страните му има вдъблани с резба бели руни, които сияят с красиво, зловещо изящество.
оръжието изглежда като това на посочената картина. Разликата е само черния цват на острието и белия цвят на руните:
http://www.gamingnexus.com/Images/News/ ... enshot.jpg
Системно описание:
АТ: ПР;ИН
ТД: 5
Щети: 3 зара пробивна +2 зара маическа (общо не школна)
МР: 1
тегло: 1 кг.
мин сила за 1 ръка: 3
цена: 4500 медника
СА: на къс меч
Важна Забележка: когато ножът бъде жванат от друг освен настоящея ис собственика се прави проверка по УФУД: Псу+3зара>16+6, при неуспех обладания се опитва да принесе в жертва околните си, без значение приятели или врагове. Силата престава да действа щом с кинжалът бъдат убити двама души или обсебения изпадне в несвяст. Нова проверка се прави ако друг хване ножа.Допълнително Дъплнителни приспособления към Ножа:
---През стеснението точно преди върха е привързана тясна, къса каишка. Тя е точно толкова голяма, че Амелия да провре мъничката си длан през халката. Целта е при АНУ, избиване или падане оръжието й да остане при нея, без да отлита настрани.
--- набедрена ножница с много високо качество. Направена специално за този нож. Дава минус 1 ТД при вадене на оръжие от ножницата.

12. Нож Жило
Описание: оръжие с дръжка дълга един юмрук, острие дълго два юмрука. Острието е едностранно заточено. Изглежда ето така (само острието) http://images19.snimka.bg/003832383.jpg Направено от адамантий - Амелия не знае това.
Има дълбок, дълъг прорез по дължина в горната (широката част). От този прорез - към острата част тръгват по-малки прорези под 60 градуса спрямо дългата ост. Не стигат чак до върха, но не й и нужно. Това е бойно оръжие, а не игла. Този нож остава черни петна в дупките, които прави дори при поредни удари.
Дръжката е куха, побира течност в размер на една десета от "камъка" (100гр) - от там идва течността. Завършва с малко оловно топче с резба - което естествено, може да се отвинтва. С цел почистване или ново зареждане. Топчето играе роля и на противотежест, защото след изчерпване на течността в резервоара започва да променя баланса на оръжието.
Системно:
Атака: Пр/инт.
ТД за атака: 5ТД
Щета: 2хЗар пробивна
Материал: адамантий.
Особени свойства:
А).удвоява броя "мръсни" удари, които може да се нанесат, преди да се "изтрие" отровата от острието. При ползватели на ножа с СУ асасин на нула това означава, че могат да нанесат два "мръсни" удара с острието.
Б). Презарежда отнема 10 гр. Извършва се за шест рунда. Презареждането става, като играчът заяви "презареждане", а вътреигрово персонажът силно разтръска оръжието. Никаква форма на случайно тръскане, бутане и т.н. не могат да доведат до непожелано от играча "презареждане".
В). Дръжката има вместимост за десет пълни презареждания. Това количество е отделно от отровата по самото острие.
Дъплнителни приспособления към Жило:
---През стеснението точно преди върха е привързана тясна, къса каишка. Тя е точно толкова голяма, че Амелия да провре мъничката си длан през халката. Целта е при АНУ, избиване или падане оръжието й да остане при нея, без да отлита настрани.
--- набедрена ножница с много високо качество. Направена специално за този нож. Дава минус 1 ТД при вадене на оръжие от ножницата.
ЗАБ: отровата от ножа е източена.

13. Сиринга със седем отверствия. Малък и удобен предмет, който дава +1 към Успех при запяване/засвирване.

14. защитно снаряжение:
А)
Олекотена кожена ризница, скроена за жена. (тоест по тялото на Амелия). Бяла на цвят.
Прилича на бяла домашна престилка - главната презрамка е през врата и се нахлузва. Втория чифт презрамки е на височината на бюста и се закопчава отзад. Първия и втория чифт презрамки са свързани с междинна, вертикална каишка. Целта й е да отдалечи първата презрамка от тилната част на врата и да предпази от претриване на шията.
Третия чифт презрамки са широки и пристягат на нивото на талията. Третия чифт е украсен с двойна ленена пандела, от която висят две ленти с дължина от 30-на сантиметра. Панделата е бяла и стои точно отзад на кръста.
Отпред ризницата продължава със широка престилка, която покрива слабините и стига до един юмрук над коленете. (Последното е повече за фън - не дава защита на краката)
Системно: ЗА 7, Тегло 2,5, Цена 400 медника
Б)
Чифт олекотени бронзови налакътници. Украсени със спираловидни и флорални мотиви. Системно: ЗА 4, Тегло: 0,5 кг, Цена: 1320 медника.
В)
Чифт олекотени бронзови наколенници. Модифицирани, така че да се подпъхват под кончовите на ботушите. Системно: ЗА 4, Тегло: 0,5 кг, Цена: 1320 медника.
Г)
Олекотена стоманена маска: наподобява домино+набузници. Покрива челото, слепоочията, очите, носа и бузите. Широки прорези за очите и устата. Форма: виж котешката маска, която плува точно под краката на момчето от следната картина:
http://arts-wallpapers.com/fantasy_gall ... mage23.htm
Само че маската е чисто черна, без украси.
Системно: 4 ЗА на главата. Не дава ОП. Махане/слагане като за шлем за ЗА 3. Тегло 0,5 кг. Цена: 1920.

15. глинена паничка за монетите

16. 100 гр. отрова от риба-балон. Съхранява се в кухата дръжка на ножа Жило.
Системно: Критична граница - 1. Сила на въздействие - 13. Ефект - 8хЗар ШЩ.
+ напълно обмазано острие на ножа Жило.
Заб: Понастоящем отнето, не в наличност.

17. Налични пари 97 медника

17. Чистокръвна женска симска котка на име Лейди Мей (котка-персонаж от разказа "Игра на плъх и дракон"на един известен американски писател.
Външен вид: http://alabala.bg/media/uploaded/offers ... 727491.jpg
Типични белези и характер: http://zakotkite-info.hit.bg/siamska.html
Системни характеристики
Котка второ ниво
Сила - 6
Ловкост 8
Интелект 6
Прецизност 6
Издр 5
Ск 18
ТЖ - 29
Вит - 1
Умения: Светкавични реакции – може еднократно да получи +2БЗ за 2ТД. Котка - +4Стаб.м +4 Пром. Малък размер - + 2БЗ. Нощно зрение – виждат прекрасно, при наличието на едва 15% от стандартната светлина. Обоняние + 6.
Атака с лапа: Си, Ловк, Прец = 6+4+2 = 12 плюс 1 от ниво = 13
Атака с захапка: Прец/Си/Ловк = 6+3+2 = 11 плюс 1 от ниво = 12
Остатък 2ТР
[/sblock]



[sblock="Системно описание:"]
При Начални ТР = 184 -1 ТР за второ хвърляне за Кр
Вит 2
Жизн. 44
Си 4 +3 от медальон, който фиксира Си на 7
Ловк 5
Прец 10
Инт. 12
Изд. 4

Ск - 18
Кр - 18 (+1 постоянен ситуационен бонус – виж факторът „Спас”)
Късм. 3
МЗ - 2 (гъвкава)

Захват - 12+9 от медальон =21
Рес - 24
Атака с ръка - 10+2+1+1 от медальон = 14
Атака с крак - 10+2+1=13
Атака с Тяло - 6+1+3 от медальон =10
Атака с рък. ор. (кинжал) - 10пр+12/2Инт+12/3Певец+8/2Войн+2/2Ниво = (10+6+8+1) = 25
Атака с лък (елфически) - 10+2+1=13
Мятане - 16 (въпросът бонусът от певец важи при мятане на нож. Ако да - 18)+1

БЗ - 5+1+16=22
БА - 1
БЩ - 0

ДТ - 3+6 от медальон = 9
Вди с 1 ръка - 3+6 от медальон = 9
Вди с 2 ръце - 9+18 от медальон = 27
Повдигане - 16+33 от медальон = 49

Воля 8+1от амулет =9
Псу 11+2 от Колдун
МА 3
МУ (12+3)/2+3 = 10
МТ - 60 (+10 от пръстен)
Обаяние - 18
Обоняние - 0
Отскок - 4
Плув. - 2
Пром - 6
Езда - 4
Катерене - 4
Стаб – 5+16=21

Ре - 21 (17 от раса+1 от СУ+2 от ниво)
ТД - 11
УО – 1

СУ – Бард - 12 Ето така би трябвало да звучи гласът й: http://www.youtube.com/watch?v=Tox_UDjLRCc (С цялото ми уважение и преклонение пред Jayne Wisener)

СУ - Колдун - 12
СУ - Лидер 6
СУ - Войн 8
Общи познания:
Психология - 6 +6+3+4 =19
убеждаване 6+9+3 = 18
измама - 6+9 =15
култура и обичаи - 0+4+4 =8+/4 от пръстен/ =12
лег-ди и др. ист-я - 0+4
билкарство - 4
дива природа - 4

Расово умение: жизнен поток, умела езда, умело катерене

Развитие:
НТР - 184 - 1) = 183
81 ТР отиват за певец на 12 (НТР за заучаване на Певец от елфите е 3 точки)
остават точно сто и две точки за разпределяне
интелект от 6 на 12 за 57, остатък 45 тр
прецизност на 8 за 15, остатък 30
Лидер на 6 за 26, остатък 4 ТР
I. ниво
+5 живот, +32 ТР+4ТР остатък+1ТР за РИ =37
СУ Вещер на 8 за 36ТР, начални ТР за заучаване - опростени от автора на СУ-то и Водещия.
1ТР остатък
II. ниво
ТР - +32+1остатък от първо ниво = 33. СУ Вещер от 8 на 11 ниво за 30 ТР, остатък 3
ТЖ - +5
ТМ - +16
Допълнително - уроци за Войн, достатъчни за достигане на 8 степен. За сега СУ усвоено до 6-та степен включително
III-то ниво
http://invisiblecastle.com/roller/view/3413835/
4d6+16 → [6,5,3,5,16] = (35)
http://invisiblecastle.com/roller/view/3413848/
[18:16:23] Антон Фотев: 2d6+2 → [2,4,2] = (8)
За втория рол важи само първия зар.
Допълнителни:
-4ТЖ,
- 16 ТМ
- 35 ТР +3ТР остатък = 38
Покачване на СУ Колдун 12 за 12ТР, Покачване на ПР на 10 за 19ТР, общо за 31ТР, остатък 7ТР
[/sblock]
Последна промяна от cherno_slance на пон юни 18, 2018 7:45 pm, променено общо 42 пъти.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Fobos
Гвардеец
Мнения: 553
Регистриран на: съб дек 16, 2006 4:36 pm

Мнениеот Fobos » съб мар 12, 2011 1:49 am

Име Здравка Сръчноврът

[sblock="Образ и подобие"]Изображение[/sblock]

[sblock="Описание"]
Здравка е на 48 години, средна на ръст, с бързи умни очи, които често гледат изпод специалните ѝ изобретателски очила. Когато се движи, край нея често се разнася дрънчене от множеството интструменти и механични елементи, които е успяла да скъта по екипировката си. Плаха, притеснителна и срамежлива, Здравка избягва да бъде център на внимание и се чувства комфортно единствено в работилницата на баща си и малкото си алхимическо ъгълче. Тъй като често има работа с предмети с остри ръбове или леснозапалими вещества, винаги поддържа тествана и издръжлива екипировка. Въпреки това понякога се случва да нарани незащитена част от себе си и тогава лековитите пластири на баба ѝ Желязка вършат добра работа. Косата ѝ е тъмноруса в слънчеви дни или светлокестенява в мрачни, обикновено сплетена на къси плитчици. Здравка поддържа къси бакенбарди, за да не излага на допълнителна опасност окосмяването по главата си.
[/sblock]

[sblock="История"]Здравка израства в многолюдно семейство джуджета, в което всяко новородено дете получава гаечен ключ за люлчена играчка. Дядо ѝ по бащина линия, Гроздан Сръчноврът се заселва в Брил преди около 130 години, след като известно време е служил при човешки работодатели в по-малки градове. От този момент нататък всички Сръчноврът с дълбоко джуджешко задоволство се посвещават на любовта си към звънтящите работилници, дебелите кесии на на клиентите и хладните каменни кръчми. За Здравка нещата се развиват малко по-различно от очакваното - в ранното ѝ детство случаен инцидент със съседското куче я белязва с постоянно заекване и драстично променя общуването ѝ с връстниците. Сподиряна къде с подигравки, къде със съжаление, Здравка израства като срамежливо и притеснително дете, което предпочита безопасността на татковата си работилница пред игрите на открито. Научава се да чете докато разлиства книгите по механика на баща си и вестник "Популярна алхимия", за който най-големият ѝ брат е абониран. Остатъкът от образованието си получава докато играе сред шума на бащините стругове и оживените преговори с клиенти. Първите ѝ изобретения имат странна форма и напълно безполезно приложение (например да мятат яйчени пайове със съвършена точност по входната врата на дома, за което Здравка е наказана да не вкуси от същия пай за един месец). Когато започва да подраства, започва да създава дребни домакински рационализации и майка ѝ веднага я провъзгласява за най-умното дете в семейството (измежду петима братя - златар, ковач, двама механици и алхимик).

Понякога придружава дядо си Гроздан из кръчмите, за да слуша историите на неговите странствания из Централния съюз (и за да има кой да го прибере вкъщи в края на вечерта), но така и не става сериозен пияч.[/sblock]
[sblock="Системно описание"]
НИВО: 2
остатъчни ТР: 1
натрупани ТО: 2020

Ръст: 145
Тегло: 64

Жизненост 69
Виталност 4
Скорост 14 --- Реакция: 15
Красота 12 --- Обаяние: 12
Късмет 3

Сила 8 / Допустимо тегло 12,8
Ловкост 10
Интелект 12
Прецизност 10 --- Бдителност 5
Издържливост 7

ТД 12

Устойчивости
Магическа защита 4
Устойчивост на отрови 4+2 (от Алхимик)-- за алкохол +4
Психическа устойчивост 11+2 (от Изобретател)
Воля 10

Магически способности
Магическо умение 7
Магическа атака 2
Мана 24

Бойни показатели
Невъоръжена атака с ръка: 14
Невъоръжена атака с крак: 15
Атака с тяло (борба): 13
Атака ръкопашни:
Атака стрелкови:
Стрелба/хвърляне: 16

Общи умения
Плуване 0
Катерене 4
Езда 3
Промъкване 10
Отскок 4
Обоняние 2 (от Алхимик)

Производни показатели
Захват: 24
РЕС: 30
Базова атака: 1
Базова защита: 11
Базова щета: 0

Допустимо тегло: 10,4
Вдигане с една ръка: 10,4
Вдигане с две ръце: 31
Стабилност: 11

Расови и допълнителни умения
Бойна ярост
Устойчиво зрение
Изключителна поносимост към алкохол
Неумела езда
Изключително неумело плуване

Способности и познания

Механика 11
Магически предмети 10 (от Алихимк)
Изработка на капани 11
Военна екипировка 6

Специални умения
Изобретател 11
Алхимик 10[/sblock]

[sblock="Екипировка"]Бутилка керамична
Цена 35 м
Тежест 1
МР 1

Колан кожен, къс, 6 джоба
Цена 16м
Тежест 1
МР 2

6 глинени гърненца за алхимични отвари
тежест 0.2 на гърне
Цена: 48 медника за всичките 6

Лупа
Цена 100 м
Тежест 0,1
МР 0,1

Огниво
Цена 5 м
Тежест 0,1
МР 0

Раница средна олекотена
Цена 75 м
Тежест 1
МР 2

Стъкленица, празна
Цена 15 м
Тежест 0,1
МР 0,2

Фенер
Цена 30 м
Тежест 0,5
МР 1

Сакриминелски ключ номер 4

Оръжия
Прашка - 35 медника (атака 16; 6+1 тд за презареждане)
10 сачми за прашката - 20 медника

Гонещ диск (собствено изобретение) - обсег 8 м.; тд 8+5; атака 15

Ризница Кожена
ЗА 7
Тегло 5
Мин. СИ 5
Устойч. 8
Цена 280

Общо за оръжия и екипировка: 6 сребърника и 49 медника---> остават 53 сребърника и 51 медника
52 сребърника за 52 тр от взети уроци по Алхимия - похарчени за вдигане на Алхимик от 2 на 10 ниво
Остатък: 1 сребърник и 51 медника + 5 медника за бира на Безкирка.[/sblock]
Последна промяна от Fobos на нед сеп 25, 2011 12:01 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » ср юли 20, 2011 3:43 pm

Име: Игор

[sblock="ресурси"]
Мана 72/72
Изд 7/7
ТУ 0
TП 0
ЖТ 50/50
[/sblock]

[sblock="Образ и подобие"]засега няма[/sblock]

[sblock="Описание: "]Игор определено е от хората, които се набиват на очи. За негово съжаление, не може да се каже че привлича хората. По-скоро ги кара или да бягат, или да го спукат от бой. Макар че винаги ходи с роба, която покрива цялото му тяло и лицето му, по никакъв начин не може да скрие гърбицата си. Освен с качулка прикрива лицето си и с кожена маска. През маската се виждат малките му черни очи и обезобразените устни. Когато маската се махне само най-смелите не се напикават от ужас.

Облекло: Вълнен панталон. Тънка ленена риза, върху нея митрилената ризница, върху нея дебела вълнена риза, която покрива плътно ризницата и я покрива. Маска. Тежка вълнена роба с качулка и много джобове.[/sblock]

[sblock="История: "]Кръвосмешението никога не води до добри резултати. Родителите на Игор (които по случайност са му и леля и вуйчо) се ужасили от уродливото си дете и го оставили насред гората край селото си и просто си тръгнали. След като бил на косъм от това да бъде изяден от вълк под него от нищото се появила дупка и той паднал в ръцете на Сипако. Разбира се, Игор не помни теи събития. Сипако, стар художник, актьор, ритуален маг и абсолютен чудак отглежда момчето като свой син и му предава опита си. Но годините на стареца си казват думата и той умира, но на смъртния си одър завещава на Игор всичко, което притежава. Което не е чак толкова много. Малка колиба по средата на нищото, малко пари, три кокошки, една овца и малка зеленчукова градина. И една стара митрилена ризница, с продажбата на която Игор би могъл да не си мръдне пръста до края на живота си, но и през ум не би му минало да я продаде. След погребеднието взима парите и ризницата, малко храна, четките и боите на Сипако, отива при единствените хора които познава – мило семейство с двама вече пораснали сина, които го търпят само от уважение към Сипако, и предлага на по-малкия син колибата с добитъка – поне някой да се грижи за мястото. След това тръгва да обикаля широкия свят. Озовава се в Костните кули, където едно от първите неща, които му се случват е група пияници да го пребият и оберат. Когато се буди в канавката с щастие установява, че макар че са взели почти всичко, което притежава, ризницата още е на него. Без пари или каквито и да са перспективи пред него, Игор е отчаян да намери някой, който да не иска да го пребие и по възможност да не припадне.[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]
TO:122/4000
НИ: 3
ТР: 40

Ръст 144 // МР 3
Тегло 82 // МТ 2
Възраст: 23 години
Жизненост: 50
Виталност: 2
Скорост: 15 (Реакция: 17)
Красота: 3 (Обаяние: 8)
Късмет: 4 (4 употреби)

Свободни ТР:5

Сила 8 (Допустимо Тегло: 12.2 кг)
Ловкост: 8
Интелект: 13 + 2 TР
Прецизност: 11 (Бдителност: 5)
Издържливост: 7

Точки Действие: 12

Устойчивости:
Магическа Защита: 0
Устойчивост на Отрови: 2
Психическа Устойчивост: 12
Воля: 10

Магически способности:
Магическо Умение: 8
Магическа Атака: 2
Мана: 72

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 20, 5 TД, 2 зара трошаща щета, СА пренебрегване, мека длан, зашеметител, изпреварване
Невъоръжена атака с крак: 20, 6 ТД, 2 зара + 3 трошаща щета, СА подсечка, бърза атака, атака със скок, допълнение
Атака с тяло: 13
БЗ: 9
ОЗ: 16+9=25 + 7 ризница = 32 за Щ/3 в тялото

Общи умения:
Плуване: 4
Катерене: 4
Езда: 4
Промъкване: 9
Отскок: 4
Обоняние: 0

Способности и познания:
Актьорско майсторство: 8 + 6 (ПсУ) = 14
Риторика: 6
Убеждаване: 0 + 3 (лидер) +4 (обаяние) = 7
Психология: 6 + 3 (лидер) + 6 (итенелект) = 15
Общия език: 13 (интелект)
Политика: 3 (лидер)
Оценяване на магически предмети: 6 (художник)
Знания за джиновете: 12


Специални Умения:
Художник 12 + 2 TР
Лидер 6
Специалист юмручен бой 9
Бързо развитие 3

Заради сбъднато желание от Дарт зул:
[14:52:29] z.m.m.: //Системно: Мяташ 4 зара когато правиш проверка за езици - включително древния и на жестовете, култура и обичай - за всички раси, древни знания, приготвяне на всякакви отвари - алхимични и билкови, при пеене и рисуване.

[sblock="Екипировка"]
Дрехи - 4 кг.
Митрилена плетена ризница: За 7, Щ/3, Устойчивост 16, 70/70 ЕЦ, 3.5 кг
9 платна от зебло опънати на рамка
Духовете на гората - акварел върху платно от зебло на рамка. Действа като портал към голяма сеч в Чудната гора, мятат се 3 зара и всичко освен АНУ е успех.
Въздушни бои за 10 картини
Нормални бои - безкрайна употреба. Могат да се рискуват с +2 към УФУД - при десет неуспеха по този начин боите се изхабяват. 5 натрупани неуспеха.
Четки, една от тях +1 към художник
3 парчета зайколашка кожа 10х15 см, едно 5х50
Бокс +20 щета
Все още недовършено тесте карти:
-Зайколашка кожа 15х10 см: Амелия, Безкирка, Здравка, Сульо, Милва; картата на Игор е в Амелия, пиша я тук докато се пренесе в нейния инвентар.
[/sblock]
[sblock="За картите"]
Цена за минута разговор с карта: Х/10 ТМ, където Х е разстоянието между двамата в км.
Цена за минаване през карта: МТ*5 ТМ за километър, където МТ е Модификаторът тегло на преминаващия през картата.
плаща тоя дето иска връзка или дето иска да се пренесе
УФУД за правене на картите при СУ 12 с максимална концентрация 3 зара >= 15
[/sblock][/sblock]
Последна промяна от Ivan_Helsing на вт мар 13, 2012 12:58 pm, променено общо 22 пъти.

Manus
Чирак
Мнения: 30
Регистриран на: чет авг 04, 2011 3:57 pm

Мнениеот Manus » чет авг 04, 2011 5:37 pm

Име: Бранн Щонесъмсмешен


[sblock="Образ и подобие:"] Изображение[/sblock]




[sblock="История"] Роден в четиричленно семейство Бранн от малък показвал, че е изкючително агресивен и не особено умен. Страстта му към войната се появява още в ранна възраст когато Бранн се записва в армията. Макар и не толкова продължителната мъ военна кариера Бранн показва, че е майстор на брадвата и чука, но също така и това, че няма абсолютно никакво чувство за хумор заради което получава прякора Щонесъмсмешен.
На около 75 години напуска армията и за жалост пропива и проиграва спестяванията си което го принуждава да приложи таланта си като наемник на различни богати търговци, кервани, различни разбойнически банди и др. Занимава се като немник до деветдесетият си рожден ден.
За жалост за годините си Бранн не показва, че е станал по умен и за решава да стане търсач на съкровища. За десетте си години като търсач Бран не намира нито големите съкровища за които мечтае, но за капак на всичко за стотния си рожден ден се сбива с гигант в местна таверна който се оказва прекалено голямо предизвикателство за него.[/sblock]

[sblock="Системно описание:"]
TO:31/3000
НИ: 2

Ръст 120 // МР 3
Тегло 72 // МТ 2
Възраст: 100 години
Жизненост: 80
Виталност: 6
Скорост: 14 (Реакция: 16)
Красота: 8 (Обаяние: 7)
Късмет: 4 (4 употреби)

Свободни ТР:1

Сила 16 (Допустимо Тегло: 51,2 кг)
Ловкост: 8
Интелект: 6
Прецизност: 14 (Бдителност: 7)
Издържливост: 10

Точки Действие: 10

Устойчивости:
Магическа Защита: 4
Устойчивост на Отрови: 6
-Устойчивост на Алкохол: 10
Психическа Устойчивост: 10
Воля: 11

Магически способности:
Магическо Умение: 4
Магическа Атака: 1
Мана: 18

Бойни показатели:
Невъоръжена атака с ръка: 22
Невъоръжена атака с крак: 18
Атака с тяло: 20
Атака с чук и брадва:
БЗ:7
ОЗ:7+16=23+6(броня)=29

Общи умения:
Плуване: -1
Катерене: 3
Езда: 6
Промъкване: 10
Отскок: 16
Обоняние: 0

Способности и познания:
Ездач 12
Военна екипировка: 8

Специални Умения:
Специалст в бой с две оръжия 12
Войн 10
[/sblock]


[sblock="Есипировка"]
Кожена броня лакирана - 6 ЗА Щ/2, 1/6 шенс да отбие стрела
бранзов кован шлем - 4 ЗА Щ/5
Бойн брадва
Боен чук
Колан с 4 джоба (2 за оръжията)
Мешка
Кесия демонска трева (4 дози)
лула
огниво
порезаница сланина (4 дажби)
шаечно одяло
[/sblock]


Върни се в “А уж бе проста работа”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост