Въпроси и Отговори
Модератори: hameleona, Модератори
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
А каква е цената на калъпите и разбира ли се, че са дефектни, преди да се излеят монетите?
И да продължа: при Естествен 6: 6 : 6 с тъпо оръжие, получава ли се шокова щета (счита се за удар към главата, нали?)
И да продължа: при Естествен 6: 6 : 6 с тъпо оръжие, получава ли се шокова щета (счита се за удар към главата, нали?)
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
С аверите направихме няколко примерни героя и на 5 ниво се оказа, че магът със Бързият Джо на Максимум + онова за по-малко ТД на магия, може да изрече 12 първо ниво магии (защото му са по 1 ТД). Освен това мисля че му остават 3тд да движи (но само да движи). В определено съотношение на магическите умения се получава магическата стрела (първо ниво) да прави 1а6+8, което пък погеднато под - цял ход - прави 12 стрели (и има мана за тях). Грубо = много демидж, и в повечето случаи влизат (освен ако другият не е гущероид специализирал в магическа защита).
Слабото място на мага е, че мре от 1 шамар, освен ако не е изрекъл безсмъртието (но то не трае вечно).
Другото което се получи, че дори на 0 ниво гигантите са страшно добри в борба. (голямя сила и МТ), но пък бавен (малко ТД).
(бели кахъри) Умението Катерене не се тренира лично , а трябва да се тренира умение катерач, което дава бонуси на катеренето. Малко странно ми се струва, можеше да е в едно цяло (като примерно всяка Допълнителна точка над базовото равнище да струва 3, 7, 11 (+4 на точка) и на 6-тата допълнителна точка да идва бонусът от катерач при 12), но предполагам е заради възможността да възникнат затруднения при развиването на това умение от определени играчи.
Иначе системата е добра.
Слабото място на мага е, че мре от 1 шамар, освен ако не е изрекъл безсмъртието (но то не трае вечно).
Другото което се получи, че дори на 0 ниво гигантите са страшно добри в борба. (голямя сила и МТ), но пък бавен (малко ТД).
(бели кахъри) Умението Катерене не се тренира лично , а трябва да се тренира умение катерач, което дава бонуси на катеренето. Малко странно ми се струва, можеше да е в едно цяло (като примерно всяка Допълнителна точка над базовото равнище да струва 3, 7, 11 (+4 на точка) и на 6-тата допълнителна точка да идва бонусът от катерач при 12), но предполагам е заради възможността да възникнат затруднения при развиването на това умение от определени играчи.
Иначе системата е добра.
пълен размер на гущера
http://info.datacom.bg/arcador/lizardman2.jpg
http://info.datacom.bg/arcador/lizardman2.jpg
И при мен възникна един въпрос даже 2 относно системата:
1. Когато убиец се промъкне и направи атака в гръб носейки Чук при успех на атаката мултиплицира ли се и временната щета ( казано е че от щетата 6 е задължително временна но като умножиш по 3 примерно щетата пак ли само 6 е временна )
2. Интересно ми е защо хора и елфи са толкова силни раси те са откровенно дисбалансирани и най-вече ме интересува защо гущерите имат по малко скорост от Елфите ?
1. Когато убиец се промъкне и направи атака в гръб носейки Чук при успех на атаката мултиплицира ли се и временната щета ( казано е че от щетата 6 е задължително временна но като умножиш по 3 примерно щетата пак ли само 6 е временна )
2. Интересно ми е защо хора и елфи са толкова силни раси те са откровенно дисбалансирани и най-вече ме интересува защо гущерите имат по малко скорост от Елфите ?
Слепия вижда ,това което иска Зрящия ,това което мрази а Mечтателят това за което бленува. Реалноста не е за човечеството
- King David
- Стар заек
- Мнения: 7
- Регистриран на: чет авг 26, 2004 11:59 am
- Местоположение: Tel Aviv; April 17, 2006 - almost blasted
Абе шегата настрана ама с трима опитни фалшификатори и с условие, че мога да си купувам произволни количества чисто сребро от глобалния маркет, за месец-два мога да изсека и обменя толкова монети, че да финансирам цяла война
may His great Name grow exalted and sanctified
--------------------------------------------------------
May 1, 1994: The Rain Man Is Gone...
--------------------------------------------------------
May 1, 1994: The Rain Man Is Gone...
- Chimera
- Кадет
- Мнения: 211
- Регистриран на: пет дек 28, 2001 12:55 pm
- Местоположение: Магландия
- Контакти:
King David: Значи първо няма неизчерпаеми запаси и дори големите запаси сребро и злато се добиват за държавата. Плюс това не смятам че ще ти отнеме чак толкова малко време, да не говорим че никой няма да те остави просто така да си сечеш фалшиви монети. Въпреки това, тази идея си остава интересен сюжет за приключение, може дори да я ползвам .
Headless първия ти въпрос ще оставя Бат'Гойко да отговори, че ще взема да сбъркам и да се издам че не съм сигурен. Втория ти въпрос леко ме потресе. Защо реши че Хората и Елфите са дисбалансирани. Да хората наистина са добри, но я погледни расовото умение на Джуджетата, да не говорим каква мелачка е един гигант с една двуръчна брадва. Гущерите и гоблините могат да изглеждат малко по-слби, но реално не са. Не разбирам и защо гущерите да са по-бързи от елфите, нашите елфи са по-бъри от гущерите факт . Значи аз мога да предложа и по сериозен анализ на ситуацията, но най-лесно това може да се прецени ако се направят герои от различни раси и се види реално как стоят нещата. Разбирам че хората и елфите са по атратктивни раси, но това по принцип си е вярно в ролевите игри. Съжелявам че сега точно не мога да обърна повече внимание на този въпрос, но ще се постарая да отговоря по-надълго малко по-късно.
Headless първия ти въпрос ще оставя Бат'Гойко да отговори, че ще взема да сбъркам и да се издам че не съм сигурен. Втория ти въпрос леко ме потресе. Защо реши че Хората и Елфите са дисбалансирани. Да хората наистина са добри, но я погледни расовото умение на Джуджетата, да не говорим каква мелачка е един гигант с една двуръчна брадва. Гущерите и гоблините могат да изглеждат малко по-слби, но реално не са. Не разбирам и защо гущерите да са по-бързи от елфите, нашите елфи са по-бъри от гущерите факт . Значи аз мога да предложа и по сериозен анализ на ситуацията, но най-лесно това може да се прецени ако се направят герои от различни раси и се види реално как стоят нещата. Разбирам че хората и елфите са по атратктивни раси, но това по принцип си е вярно в ролевите игри. Съжелявам че сега точно не мога да обърна повече внимание на този въпрос, но ще се постарая да отговоря по-надълго малко по-късно.
Every once in a while, declare peace. It Confuses the hell out of your enemies. - FRA #76
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Да извинявай ще уточня въпроса си за да стане по ясен и да може да му се отговори адекватно моя грешка:
Значи Хора и Елфи за по силни раси ще обясня на момента:
Хора - Поглеждайки към харектеристиките им откриваме че те са над средните за по голяма част от расите а тоест за "средностатистически" човек 12 на който и да е показател е нормална стойност нещо с което ни джуджета нито гущери нито гиганти нито гоблини могат да се похвалят. Освен това хората имат 16 скорост което ми се вижда изключително странно на фона на Гигант който има 11 не че нещо но приципно по високите хора са по бъзи защото имат по голям разкрач сега че гигантите са дебели може но те са достатачно силни да носят теглото на телата си с лекота и пак да се предвижват бързо. В общ смисъл човекът е добиче което е бързо ловко интилигентно и тн. тоест човеците нямат и 1 слаба статистика която да ги спъне някаде. Друго за хората мога да кажа че е интересно да се отбележи че расовите им умения не са никак за подценяване видях тези и на другите раси но човекът получава още едно СУ и не плаща начални това си е сериозен бонус не мислите ли това им предоставя 20-тина ТР в началото който спокойно могат да поставят върху допълнителното си СУ и така да запчнат играта доста по напред от друга раса. Щастието им от друга страна не е по малък бонус при използване по подходящият начин това е силно средство да си отрървеш кожата или да унищожиш врагът си.
Елфи - Поглеждайки към основните харектеристики на Елфите видимо си личи добрината им 17 ловкост 17 прецизност и 18 интелект ги правят доста мощни ще отбележа само следнотото че ловкост се използва в огромно количество от формулите и е модификатор за доста от вторичните показатели. Вторият такав показател е Интелекта който присъства също при доста от формулите. Интелекта освен това е формообразуващ за ТР който се получават на ниво а освен това има добро количество оръжия който формообразуващи показатели са точно Ловкост , Интелект и Прецизност което напълно премахва минусът им за малко сила (това не са и тежки оръжия който не могат да носят ). От друга страна Елфите претежават 17 скорост освен че сред расите са с максимално Ловкост но имат и Макстимално Скорост сред расите това ги прави най-бързите същества хмм колко Най им станаха Най бързи Най Умни (интелект директно свързан с магии и стават ужасии) Най-добри стрелци с толкова Прецизност няма начин от тях стават и Най-добри крадци и убийци изобщо пернонажи който се основават на промъкване ( Това е основно зареди ловкоста им която както споменах найстина се стеща в много голям брой от формулите ). Расовите им умения не могат да се нарекат слаби (всъщност трябва да призная че слаби расови умения няма) Но освен това те нямат и една Неумелост по нещо както имат другите раси ( за разлика правят само хората но те и не са умели в нищо). Също интересното е Магическата им защита която заедно с расовото Гъвкава магическа защита ги прави изключително добри Спелкастери.
Така за да обобщя накрая защо сам питал за скоростите Те ми се виждат малко сбъркани като цяло. Така както споменах навярно на един гигант не му трябва повече скорост макар че те би трябвало да са малко по бързички но един човек който не се различава от гиганта по нищо овсен по ръста си да има 16 скорост е необосновано според мен. За елфа въжи същият приом Елф който е дребен и освен това толкова ловък тази максимална 17 скорост го прави доста злобен да не говорим елфа не е нито по лек нещо да си помислиш че реално зареди по ниското си тегло или някаква друга обикновенна физическа причина го прави ненадминат спринтиор (да знам за Властелина ех но това е литература а аз говоря за баланс в РПГ система ). От друга страна гущер който както разбирам от прочетеното има доста общо с животните (краката на гущерите назад ли се свиват като при животните или напред като при хората ? ) поради което костната му стуктура е доста по различна се оказва бърз колкото човек и по бавен от елф ? Вижда ми се странно най-малкото.
Друг въпрос който имам около гущерите е следният защо са толкова слабички. В смисал имат 1 виталност и 29 жизненост това не са ли в релния свят онези същества ма който опашките им израстат отново след като ги скъсаш с оглед това че Единствиния им висок показател е Ловкост 17 но за сметка на това много ограничен Интелект те изглеждат леко слабички на фона на другите раси ( изключение правят само гоблините който имат обаче доста силни расови умения).
Имаше и още нещо за което исках да питам. На няколко места се споменават Хамелиони сред Шарха и Червени Гущери освен това. До колкото си спомням ( имах достъп до един от бетатестовете наремето ) Гущерите имаха Хамелион като расово умение или вече греша не сам стигурен възможно ли е отново да се ползва и ако може как ?
Значи Хора и Елфи за по силни раси ще обясня на момента:
Хора - Поглеждайки към харектеристиките им откриваме че те са над средните за по голяма част от расите а тоест за "средностатистически" човек 12 на който и да е показател е нормална стойност нещо с което ни джуджета нито гущери нито гиганти нито гоблини могат да се похвалят. Освен това хората имат 16 скорост което ми се вижда изключително странно на фона на Гигант който има 11 не че нещо но приципно по високите хора са по бъзи защото имат по голям разкрач сега че гигантите са дебели може но те са достатачно силни да носят теглото на телата си с лекота и пак да се предвижват бързо. В общ смисъл човекът е добиче което е бързо ловко интилигентно и тн. тоест човеците нямат и 1 слаба статистика която да ги спъне някаде. Друго за хората мога да кажа че е интересно да се отбележи че расовите им умения не са никак за подценяване видях тези и на другите раси но човекът получава още едно СУ и не плаща начални това си е сериозен бонус не мислите ли това им предоставя 20-тина ТР в началото който спокойно могат да поставят върху допълнителното си СУ и така да запчнат играта доста по напред от друга раса. Щастието им от друга страна не е по малък бонус при използване по подходящият начин това е силно средство да си отрървеш кожата или да унищожиш врагът си.
Елфи - Поглеждайки към основните харектеристики на Елфите видимо си личи добрината им 17 ловкост 17 прецизност и 18 интелект ги правят доста мощни ще отбележа само следнотото че ловкост се използва в огромно количество от формулите и е модификатор за доста от вторичните показатели. Вторият такав показател е Интелекта който присъства също при доста от формулите. Интелекта освен това е формообразуващ за ТР който се получават на ниво а освен това има добро количество оръжия който формообразуващи показатели са точно Ловкост , Интелект и Прецизност което напълно премахва минусът им за малко сила (това не са и тежки оръжия който не могат да носят ). От друга страна Елфите претежават 17 скорост освен че сред расите са с максимално Ловкост но имат и Макстимално Скорост сред расите това ги прави най-бързите същества хмм колко Най им станаха Най бързи Най Умни (интелект директно свързан с магии и стават ужасии) Най-добри стрелци с толкова Прецизност няма начин от тях стават и Най-добри крадци и убийци изобщо пернонажи който се основават на промъкване ( Това е основно зареди ловкоста им която както споменах найстина се стеща в много голям брой от формулите ). Расовите им умения не могат да се нарекат слаби (всъщност трябва да призная че слаби расови умения няма) Но освен това те нямат и една Неумелост по нещо както имат другите раси ( за разлика правят само хората но те и не са умели в нищо). Също интересното е Магическата им защита която заедно с расовото Гъвкава магическа защита ги прави изключително добри Спелкастери.
Така за да обобщя накрая защо сам питал за скоростите Те ми се виждат малко сбъркани като цяло. Така както споменах навярно на един гигант не му трябва повече скорост макар че те би трябвало да са малко по бързички но един човек който не се различава от гиганта по нищо овсен по ръста си да има 16 скорост е необосновано според мен. За елфа въжи същият приом Елф който е дребен и освен това толкова ловък тази максимална 17 скорост го прави доста злобен да не говорим елфа не е нито по лек нещо да си помислиш че реално зареди по ниското си тегло или някаква друга обикновенна физическа причина го прави ненадминат спринтиор (да знам за Властелина ех но това е литература а аз говоря за баланс в РПГ система ). От друга страна гущер който както разбирам от прочетеното има доста общо с животните (краката на гущерите назад ли се свиват като при животните или напред като при хората ? ) поради което костната му стуктура е доста по различна се оказва бърз колкото човек и по бавен от елф ? Вижда ми се странно най-малкото.
Друг въпрос който имам около гущерите е следният защо са толкова слабички. В смисал имат 1 виталност и 29 жизненост това не са ли в релния свят онези същества ма който опашките им израстат отново след като ги скъсаш с оглед това че Единствиния им висок показател е Ловкост 17 но за сметка на това много ограничен Интелект те изглеждат леко слабички на фона на другите раси ( изключение правят само гоблините който имат обаче доста силни расови умения).
Имаше и още нещо за което исках да питам. На няколко места се споменават Хамелиони сред Шарха и Червени Гущери освен това. До колкото си спомням ( имах достъп до един от бетатестовете наремето ) Гущерите имаха Хамелион като расово умение или вече греша не сам стигурен възможно ли е отново да се ползва и ако може как ?
Слепия вижда ,това което иска Зрящия ,това което мрази а Mечтателят това за което бленува. Реалноста не е за човечеството
Скорост на Расите по ред:
Елф - 17
Човек, Гущероид - 16
Гигант, Гоблин - 15
Джудже 14.
Явно някъде има сгрешена скоростта на гигантите и ще съм ти благодарян ако ми посочиш и страницата, за да го включа в грешките, които поправяме.
Иначе това,ч е считаш елфите и хората за най-добри е ОК. някой считат Гигантите, други Джуджетата за такива. Има достатъчно разнообразие, така че е ОК. Не са дисбалансиращи - тествано е. А как ти звучи описаният от Асен пример за 20 зара щета в един ход? Мисля, че дори е по-стряскащ от изказаното от теб
За гущерите, може и да си прав, че са леко по-слаби, но те се предполага да се играят на по-късен етап. Двете раси (заедно с гоблините) са леко орязани, за да не са първи избор на играчите. Хамелеонът беше оставен, като умение за допълненията и ще бъде достъпен занапред, но ще изисква достигане на определено ниво. Гущерите имат интересни расови умения, които компенсират слабите им начални статистики и не отстъпват много на останалите.
Предвиждат им се и още умения.
На въпроса за убиеца - временнат ащета си остава 6. Всичката останала е реална.
Елф - 17
Човек, Гущероид - 16
Гигант, Гоблин - 15
Джудже 14.
Явно някъде има сгрешена скоростта на гигантите и ще съм ти благодарян ако ми посочиш и страницата, за да го включа в грешките, които поправяме.
Иначе това,ч е считаш елфите и хората за най-добри е ОК. някой считат Гигантите, други Джуджетата за такива. Има достатъчно разнообразие, така че е ОК. Не са дисбалансиращи - тествано е. А как ти звучи описаният от Асен пример за 20 зара щета в един ход? Мисля, че дори е по-стряскащ от изказаното от теб
За гущерите, може и да си прав, че са леко по-слаби, но те се предполага да се играят на по-късен етап. Двете раси (заедно с гоблините) са леко орязани, за да не са първи избор на играчите. Хамелеонът беше оставен, като умение за допълненията и ще бъде достъпен занапред, но ще изисква достигане на определено ниво. Гущерите имат интересни расови умения, които компенсират слабите им начални статистики и не отстъпват много на останалите.
Предвиждат им се и още умения.
На въпроса за убиеца - временнат ащета си остава 6. Всичката останала е реална.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Отвор страница 44 статистики на Гигантите Скорост 11 отвор страница 46 статистики на Гоблините скорост 11 . Така че хмм това са каквото чета на единственото място кадето са упоменати скоростите на расите (освен може би в някои примери не сам ги разглеждал всичките). И все пак гореопоменатите раси ми се виждат подсилени но то нека и другите да кажат иначе мога да хвана елката и да почвам да давам и примери
Слепия вижда ,това което иска Зрящия ,това което мрази а Mечтателят това за което бленува. Реалноста не е за човечеството
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Бе, баланса е добър, но не и идеален. Като се замислиш винаги излиза по-добре да си направиш Ориентиран като маг (всъщнот друид) герой, отколкото войн. И преди да сте ми показали примера с оня борец дето утрепал пантерата, ще ви кажа следното: Друид на 12 точки, Магьосник на 8, Бърза мисъл на 4 и Възтановяване на Мана (май така беше) - това са уменията на човека ми. Имам и 9 интелигентност. Научавам някоя и друга магия (не че има много полезни от първо и второ ниво) и кой ще ме спре. Днеска разбих една пантера, като пъво я хванах с Оплитане, а после я обстрелвах с лъка. А, да пуснах й и една магическа стрела. Нещо да кажете? (Мой и да съм объркал, с кво точно я стрелях, ама я утрепах) После, само за опит пробвах и битка с борец, но и той не успя да ме победи.... Аз ли съм велик (ба, тва е толкова вероятно, колкото и едно джудже да си обръсне брадата), системата ли е сбъркана (хъммм... не е невъзможно) или аз съм сбъркан (ха, тва е най-вероятно) ?
ад,да в описанието на магиите от 1-во и т.н. ниво е записано: еди колко си МУ в съответната школа. Надявам се това не значи, че тряба да съм специалист в някоя от школите, за да уча магии от нея?
ад,да в описанието на магиите от 1-во и т.н. ниво е записано: еди колко си МУ в съответната школа. Надявам се това не значи, че тряба да съм специалист в някоя от школите, за да уча магии от нея?
Dare Devil: Аз няма да се съглася да се хвърля за няколко монети, или поне не всички на куп. Да кажем при макс конпромис от 10 на куп. Но риска си остава същият. Освен това, ако не успее единия поне материала може да се загуби безвъзвратно (виж уменията на алхимика и ковача и НЕУСПЕХА как действа).
Принципно в моя пример аз бях сложил и тримата на 12 степен СУ - това е стандартния максимум.
Headless: Не мисля, че е разрешено на убиец да прави атака в гръб с друго оръжие освен кинжал (трябва да погледна). Но при всички положения МР на чука е сравнително голям, това би трябвало да му донесе допълнително усложнение при удара (атака минус МР, ако не ме лъже паметта при условие, че е възможно изобщо). И да, временната щета си остава 6, макар че погледнато реално няма значение дали ще е 6 или 18, погледни заровете на удара с чук, базовата сила ще е от порядъка на поне +4-5 на зар, умножи по 2 дори и... то май дракона умре
Значи по повод основните показатели, събери на всяка раса по отделно минимумите и максимумите. Цифрите ще видиш, че са почти еднакви (разлика от 1 максимум). И там спираме с дисбаланса при тях. Скороста вече се спомена, че е 14 (най-малката) на джудже и всички останали са с по-висока. Грешка в текста в книгата е явно (не е пред мен да проверя).
За расовите бонуси - мисля, че са много уравновесени и всяка раса си заслужава да те е яд, че не играеш с нея.
гущерите - плюят безплатно, повишават МЗ
гиганти - възтановяват по-бързо живот и почивка. Това си е сериозно предимство, ако времето е ценен ресурс, битките са сравнително сложни и няма магазини или лечители наоколо.
Хора - получават +1 СУ и всички СУ взимат безплатно на 1 степен. Да приемем, че един човек има максимум от 16 интелект. Това прави 4 СУ, + 2 например на 8 степен и стават общо 6 СУ. 6 СУ*5ТР всяко да се вземе на 1 степен = 30ТР. Едва ли е нещо много. Имат бонус на късмета, което никак не е малко също.
Гоблини - понасят по-малко щети от магии и физически удари. Но не чак много.
Елфи - пренебрегват отрицателния ефект на МЗ, както и могат да преливат жизнени сили.
Джуджета - бойна ярост за ТД. Те и без това кръвта могат да я пикаят, така че това умение балансира ниската скорост сравнително добре.
Разликата между расите е в началната жизненост и коефициента на Виталност, която е доста ниска за елфи, гущери и гоблини, но Иван за последните вече даде обяснение, защо са "по-слаби".
hameleona: Няма да коментирам дали маг с такива СУ е най-доброто. Но ако желаеш ще ти дам поне 1-2 комбинации (мога и повече ) с които да начукаш канчето на въпросния маг. После като кажеш, че някоя от тях е наистина по-добра, ще ти дам още 1-2 да им начукаш канчето. После още толкова да начукаш на последните, а накрая ще се окаже, че въпросния маг ще начука канчетата на последните Изобщо разнообразие и комбинации бол Но крайна дума имат заровете. Заровете нямат значение единствено при същества с разлика в нивата от поне 5+
Принципно в моя пример аз бях сложил и тримата на 12 степен СУ - това е стандартния максимум.
Headless: Не мисля, че е разрешено на убиец да прави атака в гръб с друго оръжие освен кинжал (трябва да погледна). Но при всички положения МР на чука е сравнително голям, това би трябвало да му донесе допълнително усложнение при удара (атака минус МР, ако не ме лъже паметта при условие, че е възможно изобщо). И да, временната щета си остава 6, макар че погледнато реално няма значение дали ще е 6 или 18, погледни заровете на удара с чук, базовата сила ще е от порядъка на поне +4-5 на зар, умножи по 2 дори и... то май дракона умре
Значи по повод основните показатели, събери на всяка раса по отделно минимумите и максимумите. Цифрите ще видиш, че са почти еднакви (разлика от 1 максимум). И там спираме с дисбаланса при тях. Скороста вече се спомена, че е 14 (най-малката) на джудже и всички останали са с по-висока. Грешка в текста в книгата е явно (не е пред мен да проверя).
За расовите бонуси - мисля, че са много уравновесени и всяка раса си заслужава да те е яд, че не играеш с нея.
гущерите - плюят безплатно, повишават МЗ
гиганти - възтановяват по-бързо живот и почивка. Това си е сериозно предимство, ако времето е ценен ресурс, битките са сравнително сложни и няма магазини или лечители наоколо.
Хора - получават +1 СУ и всички СУ взимат безплатно на 1 степен. Да приемем, че един човек има максимум от 16 интелект. Това прави 4 СУ, + 2 например на 8 степен и стават общо 6 СУ. 6 СУ*5ТР всяко да се вземе на 1 степен = 30ТР. Едва ли е нещо много. Имат бонус на късмета, което никак не е малко също.
Гоблини - понасят по-малко щети от магии и физически удари. Но не чак много.
Елфи - пренебрегват отрицателния ефект на МЗ, както и могат да преливат жизнени сили.
Джуджета - бойна ярост за ТД. Те и без това кръвта могат да я пикаят, така че това умение балансира ниската скорост сравнително добре.
Разликата между расите е в началната жизненост и коефициента на Виталност, която е доста ниска за елфи, гущери и гоблини, но Иван за последните вече даде обяснение, защо са "по-слаби".
hameleona: Няма да коментирам дали маг с такива СУ е най-доброто. Но ако желаеш ще ти дам поне 1-2 комбинации (мога и повече ) с които да начукаш канчето на въпросния маг. После като кажеш, че някоя от тях е наистина по-добра, ще ти дам още 1-2 да им начукаш канчето. После още толкова да начукаш на последните, а накрая ще се окаже, че въпросния маг ще начука канчетата на последните Изобщо разнообразие и комбинации бол Но крайна дума имат заровете. Заровете нямат значение единствено при същества с разлика в нивата от поне 5+
Кид знам добре за ограниченията на МР при аката в гръб но като цяло няма ограничение на СУ Убиец с какво да си прави атаките просто е намекнато че е по добре с кинжали но при МР = 1 няма наказания на оръжията а в таблицата за оръжия открих че обикновеният ковашки чук има МР = 1 и щети 3 зара при положение че в момента героят ми се бие с две оръжия и има малко Интелегентност атаката му с Кинжал ще бъде 13 а атаката с въпросния чук 15 и понеже са два ще нарека единия Сънчо а другия Поспаланко и като Чукнеш някой в главата с двата и той ще ходи да спи под брезите. Зареди това задавам такива въпроси (така де изчислявам си разни неща). Колкото до това че расите имат средно едни и същи на брой статистики ще го проверя и ще ти кажа отговора на имам чуството че гущерите и гоблините ще бъдат доста зле дори и така сметнати за разлика от елф примерно .
Имаче както казах и в предният пост няма слабо Расово умение обаче сега като погледнем Гущерите по магическа защита до 4-то ниво отстъпват на Елф а той с тази гъвкава МЗ пак е по добре от гущер тоест гущер чак на високо ниво се проявява като полезно това умение а да плюмките както знаеш са ми любимо оръжие но са позволени само по 1 на ход което малко налага ограничение а това че трябва да подадне директно на плът и дори и дреха може да я спре я ограничава още повече защото като се биеш няма да е срещу голи хора. Остават прицелени атаки който обаче са си трудни да си го признаем. Другото което казвах е това че при расовите харектеристики елфите са само умели в езда и другото не го помня докато всяка друга раса срещу плюсът да е умела в нещо е неумела в друго. Иначе другото все още си важи.
Вярно раси като Шарха и Гоблин е за напреднали който могат да извлекат всичко от нея но аз си харесвам гущерите до полуда но имам странното усещяне че сам някак изостанал от другите в групата (което смятам да компенсирам с умна игра но това е друг аспект )
Още един въпрос покрай убийците атака в гръб може ли да се извърши от растояние ? питам зареди идеята да се хвърли оръжие по противника след добро промъкване или да се заплюе съответният (красивата сцема прелитащ над теб гущер правещ салто ритвайки ти един в въздуха и кацайки заплювайки те като долно псе при което опонента се срутва гърчейки се ) разбира се може ви трявба да се извършва от някакво максимално разтояние от 2-6 метра.
И друго ако например в момента накой се бие с 2-3 противници който са му заели вниманието напъкно и той не знае че ти си на бойното поле или пък те е видял за последно доста далеч от себе си възможно ли е изпълнението тогава на атака в гръб ?
Имаче както казах и в предният пост няма слабо Расово умение обаче сега като погледнем Гущерите по магическа защита до 4-то ниво отстъпват на Елф а той с тази гъвкава МЗ пак е по добре от гущер тоест гущер чак на високо ниво се проявява като полезно това умение а да плюмките както знаеш са ми любимо оръжие но са позволени само по 1 на ход което малко налага ограничение а това че трябва да подадне директно на плът и дори и дреха може да я спре я ограничава още повече защото като се биеш няма да е срещу голи хора. Остават прицелени атаки който обаче са си трудни да си го признаем. Другото което казвах е това че при расовите харектеристики елфите са само умели в езда и другото не го помня докато всяка друга раса срещу плюсът да е умела в нещо е неумела в друго. Иначе другото все още си важи.
Вярно раси като Шарха и Гоблин е за напреднали който могат да извлекат всичко от нея но аз си харесвам гущерите до полуда но имам странното усещяне че сам някак изостанал от другите в групата (което смятам да компенсирам с умна игра но това е друг аспект )
Още един въпрос покрай убийците атака в гръб може ли да се извърши от растояние ? питам зареди идеята да се хвърли оръжие по противника след добро промъкване или да се заплюе съответният (красивата сцема прелитащ над теб гущер правещ салто ритвайки ти един в въздуха и кацайки заплювайки те като долно псе при което опонента се срутва гърчейки се ) разбира се може ви трявба да се извършва от някакво максимално разтояние от 2-6 метра.
И друго ако например в момента накой се бие с 2-3 противници който са му заели вниманието напъкно и той не знае че ти си на бойното поле или пък те е видял за последно доста далеч от себе си възможно ли е изпълнението тогава на атака в гръб ?
Слепия вижда ,това което иска Зрящия ,това което мрази а Mечтателят това за което бленува. Реалноста не е за човечеството
- Dare Devil
- Стар заек
- Мнения: 4
- Регистриран на: вт май 13, 2003 11:43 am
- Местоположение: София / Пловдив
- Контакти:
Добре бе, Киди, ти като тръгнеш да правиш фалшиви монети за всяка по отделно ли ще правиш калъп? Колкото монети толкова калъпи? Или айде - твоя компромисен вариант - 1 калъп за 10 монети... Или като тръгнеш да топиш златото и да го смесваш с други пълнежи за всяка монета поотделно ли ще го топиш? Ми то ще ти остане по тигела бе момче... Топи се и се лее в колкото се може по-големи количества, запомни го това нещо. Точно това ти е рентабилното на този метод на изработка (не само на монети а и на всякакви други детайли). И ако сложиш малко повече мед в златото да не го изгубиш? Просто ще имаш малко по-голямо количество злато, но с малко по-малка чистота... Което всеки начинаещ ковач би трябвало да знае как да пречисти (обяснявам как става - разтапяш го и го оставяш на огъня да не може да се втвърди; медта тъй като е по-лека от златото постепенно изплува, и тъй като за разлика от златото не е благороден метал се окислява и си я отделяш като шлака). Така че и материала не губиш. Ако не успееш просто разполагаш с некадърно отлети златни монети, които пак можеш да си претопиш за втори опит. Единственото, което губиш е времето, което ще ти отнеме изработването на калъпа и отливането и дървата и въглищата, които ще изгориш докато разтопиш и пречистиш златото.
Следващия път седни да помислиш малко преди да започнеш да дрънкаш глупости. Знам че по принцип ти се отдава. Не се излагай.
Следващия път седни да помислиш малко преди да започнеш да дрънкаш глупости. Знам че по принцип ти се отдава. Не се излагай.
За скоростите - описание са в табличен вид в секция Приложения и Таблици, в самото начало. Това са верните показатели на расите (в случай, че се намерят и други сгрешени места).
Към Хеадлес: Атаката в гръб е само от непосредствена близост (само тогава може да ползва бонус от Убиец) иначе ако опонентът не знае за присъствието ти докато го обстрелваш, той няма право на активна защита - мисля, че е описано при срелбата.
Плюнката на гущера може да бъде спряна и от най-леката броня, но не и от плат. Не си спомням да съм писал, че може да се спре от дреха. Приеми го, че замо защитата трябва да се надскочи - чисто попадение.
В битка можеш да се промъкваш, стига това да се извършва за съответното наказание към нужните Точки за Действие.
За магьосника, Киди е прав - "ултимативни" комбинации много. Да не говорим, че бойците изразходват много по-малко мана (еле пък борците) и да ги хванат "неподготвени" е много по-трудно, докато магьосник без мана е "в голяма неприятност"
Към Хеадлес: Атаката в гръб е само от непосредствена близост (само тогава може да ползва бонус от Убиец) иначе ако опонентът не знае за присъствието ти докато го обстрелваш, той няма право на активна защита - мисля, че е описано при срелбата.
Плюнката на гущера може да бъде спряна и от най-леката броня, но не и от плат. Не си спомням да съм писал, че може да се спре от дреха. Приеми го, че замо защитата трябва да се надскочи - чисто попадение.
В битка можеш да се промъкваш, стига това да се извършва за съответното наказание към нужните Точки за Действие.
За магьосника, Киди е прав - "ултимативни" комбинации много. Да не говорим, че бойците изразходват много по-малко мана (еле пък борците) и да ги хванат "неподготвени" е много по-трудно, докато магьосник без мана е "в голяма неприятност"
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Понеже си Посмятах вчера и прегледах Максимумите и минимумите на расите хмм да оточним какво сам сметнал:
Хора: Минимум 25 Максимум 74
Елфи: Минимум 25 Максимум 74
Джудже: Минимум 26 Максимум 74
Гигант: Минимум 26 Максимум 73
Гущер: Минимум 25 Максимум 70
Гоблин: Минимум 25 Максимум 73
Забелязвам едно нещо ми гущера има странно малки максимуми спрямо другите раси минимумите явно са изравнени на всички и наистина разликата плус минус единица не е толкова фрапираща. Поради това мога ли да помоля този който се е занимавал с расата на гущерите да ми постне оргиналните им статистики просто да проверя за още някоя печатна грешка (3 под другите раси все може да е някаде ? Примерно направи ми впечатление че гоблини и Джуджета са по Прецизни от Гущери ? ). Изобщо гущерите зареди тази омраза на другите раси към тях са трудни за игра но и като позаслабена раса малко ми се вижда савсем прецакани.
Още един въпрос Как могат да използват Гущерите опашката си ? Тоест да удрят с нея примерно да я използват като упора да я използват като уравновесител когато вървят приведени (тип тиранозавър говоря за намаляванв на ТД при ходене приведен) изобщо има ли функций или е само декоративна
Хора: Минимум 25 Максимум 74
Елфи: Минимум 25 Максимум 74
Джудже: Минимум 26 Максимум 74
Гигант: Минимум 26 Максимум 73
Гущер: Минимум 25 Максимум 70
Гоблин: Минимум 25 Максимум 73
Забелязвам едно нещо ми гущера има странно малки максимуми спрямо другите раси минимумите явно са изравнени на всички и наистина разликата плус минус единица не е толкова фрапираща. Поради това мога ли да помоля този който се е занимавал с расата на гущерите да ми постне оргиналните им статистики просто да проверя за още някоя печатна грешка (3 под другите раси все може да е някаде ? Примерно направи ми впечатление че гоблини и Джуджета са по Прецизни от Гущери ? ). Изобщо гущерите зареди тази омраза на другите раси към тях са трудни за игра но и като позаслабена раса малко ми се вижда савсем прецакани.
Още един въпрос Как могат да използват Гущерите опашката си ? Тоест да удрят с нея примерно да я използват като упора да я използват като уравновесител когато вървят приведени (тип тиранозавър говоря за намаляванв на ТД при ходене приведен) изобщо има ли функций или е само декоративна
Слепия вижда ,това което иска Зрящия ,това което мрази а Mечтателят това за което бленува. Реалноста не е за човечеството
ако джуджетата(макс.инт.14)са наи-добрите алхимици,как става това?даже с 12 алхимия,бонусът от 1 инт. увели4ава максимума на 15.поне в описанието на СУ пи6е,4е за ПОВЕ4ЕТО рецепти(по-сложните) е дотатъ4ен интелект от 16-с 1 пове4е,освен ако джуджето няма 12 степен на СУ магьосник,което би било ужасно нетипи4но-все пак,нали са развили алхимията то4но защото не стават за магьосници(да бе,адамантия)
и изобщо,откъде-накъде джуджетата са толкова тъпи?
и изобщо,откъде-накъде джуджетата са толкова тъпи?
опашката на гущерите маи беше едно от слабите им места,така 4е едва ли ще вземат да ударят бронирано джудже,например,с нея(sorry,4е се повтарям с тия джуджета,но някак си "брониран" ми се съ4етава наи-добре с тая раса).и,сериозно,кайете дали твърдите луспи на щархата дават бонус към защитата.гущерите са описани по-силни,отколкото изглеждат в действителност.
Това са началните и крайните статистики на гущерите. Споменатата в описанието им сила, се придобива чрез специални умения, които ще се разкрият по-късно. Нямахме време за пълното им балансиране, а и не искахме да ги превръщаме в "Расата". След време ще добавим още уникални расови СУ, които ще изискват да сте точно определена раса.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Ще отговоря, само да ти дам насока защо:
После:
Ако ти играеш в моя група и почнеш да спориш означава последната ти игра с мен или много главоболия за после Точка. В твоята група решението е твое.Kid написа:Dare Devil: Аз няма да се съглася да се хвърля за няколко монети, или поне не всички на куп.
После:
Ей тук давам съвет, а дали и кой ще се възползва си е негово право. Освен това съм помислил достатъчно. Първо Химера спомена, че златото е сравнително оскъдно за намирането му в големи количества, второ как си представяш 200 "калъпа"? Какъв обем стая ще ти трябва за тях? Май това си е една средно голяма лаборатория. Химера отново го спомена, но ще повторя, че едва ли някой ще те остави да я направиш и да почнеш. Тръгни да събираш определени неща, ще ти отнеме доста време, доста разпитване и ще привлечеш нежелано внимание. Поне при мен. А иначе по-лесно би било да кажа "Я хвърли 3д6 + прецизност > 16... Опаааа... виждаш съндък със жълтици...ммм... 200 монети"Един хинт за монетите:
Не виждам проблем да се фълшифицират. Обаче какво би било нужно?
- Dare Devil
- Стар заек
- Мнения: 4
- Регистриран на: вт май 13, 2003 11:43 am
- Местоположение: София / Пловдив
- Контакти:
Виж сега Киди, ако играех в твоя група нещата щяха да са много по-различни. Аз самият винаги съм уважавал правилото че не трябва да се спори с Водещия. По време на сесията щях да приема решението ти такова каквото е, но след като приключи играта бих те хванал да си поговорим насаме и да ти разясня защо смятам, че не си прав. Поне според мен това е начина по който трябва да действа играч, който не е съгласен с Водещия. Тук обаче не съм в твоя сесия и не мисля, че би могъл да ме изгониш от групата. И не аз, а ти си човека, който ми говори за 200 калъпа с безумното си изказване да се прави поотделно калъп за всяка монета.
Иначе съм напълно съгласен, че мой герой би сметнал за глупаво всичкото това бъхтане и тоя труд за правене на фалшиви монети, като за същото време от приключения могат да се изкарат и много повече (че и по-интересно). Но спорът ни беше за самите принципи на фалшифицирането на монети в РИ и как то да се пресъздаде. Ти се опитваш да го отклоняваш със странични аргументи като намеци че ще ме гониш от спора или че не си струва изобщо да се прави такъв тип дейност в РИ. Хайде, със здраве и... не се излагай повече, а? Умно хлапе си.
Иначе съм напълно съгласен, че мой герой би сметнал за глупаво всичкото това бъхтане и тоя труд за правене на фалшиви монети, като за същото време от приключения могат да се изкарат и много повече (че и по-интересно). Но спорът ни беше за самите принципи на фалшифицирането на монети в РИ и как то да се пресъздаде. Ти се опитваш да го отклоняваш със странични аргументи като намеци че ще ме гониш от спора или че не си струва изобщо да се прави такъв тип дейност в РИ. Хайде, със здраве и... не се излагай повече, а? Умно хлапе си.
Я да отделим темата за фалшифицирането на монети в друга, самостоятелна тема, а! До тогава си пишете тук, ама най-късно понеделник я отделям в самостоятелна.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Rogue
- Заек
- Мнения: 2
- Регистриран на: нед ное 30, 2003 10:11 pm
- Местоположение: Някъде из облаците
- Контакти:
Моите въпроси са от малко по-друго естество. Ветровете... откъде цъфнаха? Появяват ли се в животът на приключенците в облика, който си им дал?
Какво става с гравитацията? Всичко ли е така "пипнато" от боговете, както сезоните и страхотната орбита на Светилото?
Как изглеждат създателите на елфите? Откъде се зане, че са от мъжки пол.
Кали появява ли се е пре хората, преди Втората война?
Правени ли са опити да измъкват боговете от Дупката?
Какво е отношението на гигантите към Кали?
Какво е отношението на гоблините към Кали?
П.П. Въпросите не са свързани с моят геймърски статут. Моля да пропуснете дребнавите заяждания за маловажните въпроси.
Какво става с гравитацията? Всичко ли е така "пипнато" от боговете, както сезоните и страхотната орбита на Светилото?
Как изглеждат създателите на елфите? Откъде се зане, че са от мъжки пол.
Кали появява ли се е пре хората, преди Втората война?
Правени ли са опити да измъкват боговете от Дупката?
Какво е отношението на гигантите към Кали?
Какво е отношението на гоблините към Кали?
П.П. Въпросите не са свързани с моят геймърски статут. Моля да пропуснете дребнавите заяждания за маловажните въпроси.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Обърнете внимание и на този въпрос: при удар, поапднал в определена локация с АУ (4, 5 или 6) получават ли се допълнителните ефекти от удар във тази локация? Например при удар в главата със се4ащо оръжие от АУ 6, получава ли се мултипликацията на щетите по 1.5 (и преди или след добавянето на допълнителните 12 точки щета)?Асен написа:И да продължа: при Естествен 6: 6 : 6 с тъпо оръжие, получава ли се шокова щета (счита се за удар към главата, нали?)
А за спора между Киди и Дяволът на Доброто (в българския превод на филма ) мога да кажа само едно.
Егати фалшификаторите сте всичките...
И понеже почнахте със серията "ако аз бях Водещ"-ако аз съм Водещ, няма да имате време за такива упражнения по художествено-алхимико-ковашко майсторство. Обещавам ви . Винаги ползвам краен срок, дори и играчите да не го знаят:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
За въпроса на Аш-Дестини ще остаяв Иван да каже
Ако удар е обявено, че е насочен към определен крайник или част и се случи така, че имаш АУ (4:4:4, 5:5:5; 6:6:6) то удара си е винаги успешен към въпросния крайник. Всички произтичащи ефекти от АУ се наслагват към това.
Ако удара не е обявено, че ще е към част или крайник някакъв, то се приема, че при 4:4:4 удара е попаднал в крак/краиник за ходене (ако няма такъв то е просто в тялото, като щетата е със всички произхождащи ефекти от АУ), при 5:5:5 удара попада в ръката (може и крайник, ако създанието няма ръце) със всички произтичащи ефекти от АУ при това.
Ако не си обявил, че удара ще е насочен към главата, то при 6:6:6 удара попада автоматично там. Първо се изчислява щетата, после се умножава по 1.5.
В тази връзка нещо искам да си изясня - 2:2:2, 3:3:3, 4:4:4, 5:5:5, 6:6:6 АУ означава, че за всеки зар, който трябва да се хвърли щета се прибавя съответно щетата или щетата е общо толкова?
Демек при 6:6:6 за всеки зар щета се прибавя с 12? 3д6+3*12 или 3д6+12?
Ако удар е обявено, че е насочен към определен крайник или част и се случи така, че имаш АУ (4:4:4, 5:5:5; 6:6:6) то удара си е винаги успешен към въпросния крайник. Всички произтичащи ефекти от АУ се наслагват към това.
Ако удара не е обявено, че ще е към част или крайник някакъв, то се приема, че при 4:4:4 удара е попаднал в крак/краиник за ходене (ако няма такъв то е просто в тялото, като щетата е със всички произхождащи ефекти от АУ), при 5:5:5 удара попада в ръката (може и крайник, ако създанието няма ръце) със всички произтичащи ефекти от АУ при това.
Ако не си обявил, че удара ще е насочен към главата, то при 6:6:6 удара попада автоматично там. Първо се изчислява щетата, после се умножава по 1.5.
В тази връзка нещо искам да си изясня - 2:2:2, 3:3:3, 4:4:4, 5:5:5, 6:6:6 АУ означава, че за всеки зар, който трябва да се хвърли щета се прибавя съответно щетата или щетата е общо толкова?
Демек при 6:6:6 за всеки зар щета се прибавя с 12? 3д6+3*12 или 3д6+12?
- King David
- Стар заек
- Мнения: 7
- Регистриран на: чет авг 26, 2004 11:59 am
- Местоположение: Tel Aviv; April 17, 2006 - almost blasted
- Ambartanen
- Калфа
- Мнения: 51
- Регистриран на: чет авг 14, 2003 11:03 pm
- Местоположение: Пловдив/Amherst
И аз смятам, че се дава само веднъж, а не за всеки зар. Но пък мен ме мъчи друг въпрос- това 12 преди или след действието на броните се прибавя? А ако е след броните умножава ли се ?(Смятам, че не би трябвало, но все пак да питам).
А за фалшифицирането - не смятам, че трябва да е толкова трудно, колкото си го представя Киди. Все пак някой трябва да може да ги създава тези монети, нали? Значи ако няма специална защита, не би трябвало фалшифицирането им да е особено трудно, но тук трябва да се вземе предвид, че това не са хартиени пари. Все пак разликата е голяма - златната монета има стойност сама по себе си, а банкнотата е гарантирана от някой. Следователно достатъчно богати персонажи би трябвало да могат да правят дори свои собствени монети с техния си лик върху парите - все пак ако използват същата смес като за обикновените монети и същото тегло, не е от голямо значение какво е лицето върху златото, нали? Пак си е злато! Е, така ще привлекат доста внимание и ще могат да бъдат по-лесно проследени, както и други особености, но все пак...
А за фалшифицирането - не смятам, че трябва да е толкова трудно, колкото си го представя Киди. Все пак някой трябва да може да ги създава тези монети, нали? Значи ако няма специална защита, не би трябвало фалшифицирането им да е особено трудно, но тук трябва да се вземе предвид, че това не са хартиени пари. Все пак разликата е голяма - златната монета има стойност сама по себе си, а банкнотата е гарантирана от някой. Следователно достатъчно богати персонажи би трябвало да могат да правят дори свои собствени монети с техния си лик върху парите - все пак ако използват същата смес като за обикновените монети и същото тегло, не е от голямо значение какво е лицето върху златото, нали? Пак си е злато! Е, така ще привлекат доста внимание и ще могат да бъдат по-лесно проследени, както и други особености, но все пак...
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog, it's too dark to read." --Groucho Marx
Критичните попадения не игнорираха ли броните? Ако е така то би следвало да не се отчетат ~12 допълнително дмг с бронята.
Мене ме притеснява магът, който вкарва 12д6 + 96 за 1 ход без почти никакъв шанс за защита.
Мене ме притеснява магът, който вкарва 12д6 + 96 за 1 ход без почти никакъв шанс за защита.
пълен размер на гущера
http://info.datacom.bg/arcador/lizardman2.jpg
http://info.datacom.bg/arcador/lizardman2.jpg
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
А мен ме вълнува въпросът при удар в главата мултипликацията на щетите преди или след добавянето на 12 се прибавя? 1.5*(6зара)+12 или 1.5*(6зара+12)-разликата от 6 точки може да е много значима...
Решението срещу магове се нарича "Магическа Защита или защо е гот да си джудже", доколкото знам. Или бъркам? Решението срещу файтъри във всеки случай е Обща Защита, нали?
Решението срещу магове се нарича "Магическа Защита или защо е гот да си джудже", доколкото знам. Или бъркам? Решението срещу файтъри във всеки случай е Обща Защита, нали?
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Един въпрос към художниците (по - скоро към Павел Байрактарски) : Какви са създанията на стр.168 и 331? На мен лично ми приличат на орки, но на Магландиум официално няма такива.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.