Въпроси и Отговори

Заповядайте в официалния форум на "Аксиом 16" или "Приключение с Меч и Магия". Това е втората българска ролева игра, излязла на пазара в средата на декември 2004 г. Тук можете да задавате своите въпроси за правилата или за светът (Магландия), да пишете своите коментари или да давате вашите предложения.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » ср мар 16, 2005 12:34 am

1+2+3+4+5+6=21:6 = 3,5 :)
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » ср мар 16, 2005 12:35 am

...нито съм математик...
Пу, мълча си :D .
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср мар 16, 2005 1:14 pm

Както сте забелязали, нямаше ме за малко.
1. Всяка дефектна книга може да бъде подменена - предполагам, че няма да ви откажат и в книжарницата от която сте я купили, тъй като те няма да ми я плащат накрая, а ще ми я върнат. Ако случайно имате проблем с това, винаги може да сеуреди нещо ако сте от София и ще ви подменим книгата лично. Може би ще трябва да обсъдя с книжарници Пингвините, схема по която всяка такава книга да може да се подмени там, независимо дали сте я купили от тях.
2. Сега за "логиката". На ниво героите получават ИН в размер на 16 + НИ, като към това се прибават ИН/2 зара, като резултата им се дели на 3. Така, както правилон отбелязва Станимир, нещата могат да се сведат до ИН/2 ТР, тък като един зар делен на 3, дава 1 или 2, за по-справедливо да вземем 1 (след като не щем да хвърляме зарове) и да си получим ИН/2, значи опростено формулата изглежда така:
ТР = 16 + НИ + (ИН/2)
Да игнорираме НИ, тъй като то започва да играе роля малко по-късно и да видим, до каква степен ИН влияе на общото количество ТР.
Герой А (Умен) с ИН 16
Геерой Б (Тъп) с ИН 6
Герой А взема 24 ТР
Герой Б взема 19 ТР
Разликата е 5 ТР. Герой А, по-всяка вероатност е обвързан (поне малко) с магическото изкуство... Следователно той иска да си "закупи" малко магически заклинания. Взема 3 заклинания от 4 ниво (2 ТР, всяко) и става с 1 ТР назад, спрямо герой Б. Който пък от своя страна едва ли се интересува от каквато и да било магия.
Е, кой е "ощетения"? А сега като прегледате примера, ще разберете и "логиката", нали? Вярвам,че посетителите тук са с достатъчнологика в себе си, за да го схванат лесно :)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » ср мар 16, 2005 1:33 pm

Е тук изниква въпроса, дали тъпия ще направи нещо на умния, ако тръгнат да се маризят... те тез магии не са за 'убост предполагам
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср мар 16, 2005 2:17 pm

Но са единственото смислено оръжие на магьосника - а и да не забравяме, че магиите са силни, но за сметка на това изискват мана - за разлика от стоманата.
Ако се съмнявате, направете експеримент - аз твърдя, че на боец не му трябва ИН над 8. Направете два героя, спазвайки това правило (боеца ИН=8, а на Магьосника, колкото повече толкова по-добре) и проследете развитието им в нивата (желателное в реална игра), за да видите кой е ощетен и кой не. През всичките тестове, които сме провели, никой войн не е изостанал в развитието си, поради това правило. Но разбира се, най-добре е да се убедите сами!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » ср мар 16, 2005 5:47 pm

А защо винаги под персонаж с висок Ин се взима предвид магьосник? Само магьосниците ли са най-умните в Магландиум? Така де, интересно ми е, как ще да бъде облагодетелстван персонаж, който не е маг, но е с висок ИН. Има ли умения, за който са нужни висок ИН, но е са магии? Има, но май не са много и човек не би направил подобен герой, нали? Т.е. според мен ще е хубаво да може почти всяка комбинация от определен брой умения и способности, да дава еднакви възможности за оцеляване...

Само идея, не ме нападайте веднага.
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср мар 16, 2005 7:20 pm

Не съм казал, че високият ИН е приоритет само на Магьосниците - говорех за иделания случай и за създаване на пауър герои. Иначе можете спокойно да разиграете войн с висок ИН - в началото той ще е по-слаб от останалите (много ТР ще са отишли за ИН - от 8 до 16 са 90), които той ще трябва да навакса (за около 10 нива). За сметка на това ще разполага с повечко мана (за специални удари) и ще може да разиграва по-интересни ситуации без да се ограничава от ИН.
Като цяло, ИН в РИ не е това, което той е в реалния живот (да не говорим, че там няма въобще магьосници - освен Дейвид Копърфийлд разбира се :) ). ИН е само условно измерен, ИН от 10 не е 100 IQ, а онзи от 11 да е 110 IQ. Като не бойна величина, ИН в А16 има две ограничения:
- кога героят може да ползва сложни изречения докато гповори (от 6 ИН нагоре)
- Кога героя може да чете на родния си език (10 нагоре) и всеки друг, които е усвоил до 10 степен.
Така че откъм Ролплей ИН 10 ви е напълно достатъчен, за да разигравате каквото пожелаете, различно от гений.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » ср мар 16, 2005 7:58 pm

"Изобретател" изисква 12 ИН и 10 ПР. Във форумната игра съм джудже, което на 1 ниво има само 8 СИ и 8 Л. По-интересно ми е с такъв герой, вместо с някой "нагрухан" "супермен". А иначе интелекта за всички не-магьосници е дори в тежест. Вярно че дава малко повече ТР, но пък изисква много повече за да го стигнеш в началото. Някой вече сметна, че до 12 ниво интелекта е в тежест. А ако геой на 12 ниво още се влачи с ИН 8, значи играчът е доста неумел (меко казано) и е стигнал до 12 ниво, само защото има супер добричък Разказвач. Пък в тоя случай няма точно значение какъв герой правиш щото Разказвача все ще те избута.

ПП Сен Джар, Питаш къде е логиката. Със същият успех можеш да питаш къде е логиката в Теорията на Относитекността. И в двата случая мога да ти обясня, но ми трябва жив контакт и два дена предварително "обучение" за да си готов да разбираш обясненията. Може и малко да преувеличавам, но това е идеята - за да схванеш логиката, трябва да знаеш неща, които сега не знаеш (не си длъжен изобщо между другото, много хора карат цял живот без да ги знаят). За момента трябва просто да ми се довериш (ако не на мен поне на БатГойко, по-скоро на БатГойко) - логика има!
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » чет мар 17, 2005 6:37 pm

Хъмм, да но за сметка на това другите ще имат много повече точки на различните и/или много като бройка умения, нали? То май нямаше крайно ниво (нали?) , така че все едно...

Това за логиката на заровете горе казах, че няма да го подхващам пак :) . Имам предвид самия въпрос, щом тука е така, така да е. Просто, тогава се бях нещо ядосал и исках да попитам и без това.
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

333б
Заек
Мнения: 2
Регистриран на: вт мар 15, 2005 1:58 pm

Мнение от 333б » съб мар 19, 2005 12:23 am

Незнам дали е точно тук е мястото...
Отскоро играем по аксиом, а разказвача ни е малко чалнат... и в края на сесията стигаме до Гудур точно след залез слънце и пазачите ни искат парола, обикаляме и намираме някакъв старик който се прави на отворен и ни казава че паролата е: Европейска държава която лингистично погледнато не може да има малолетни поданици от афро американски произход. И сложи край на сесията.
Та въпроса ми освен дали се е чалнал (то се подразбира де) е има ли право да ни задава такива загатки и ако да какъв е отговора на тази?

ПП.Каза че, ако останем на вън не ни мърдала среща с глутница плнински мечки! Като изключим странностите води доста интерестно.

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб мар 19, 2005 1:22 am

Въъ маа, "Европейска държава която лингистично погледнато не може да има малолетни поданици от афро американски произход". Тоя човек има много развинтена фантазия. Лошото е, че има право да прави каквото си иска. Но ако пуска невъзможни загадки просто никой няма да играе с него. За загатката - отвори някой атлас и забрави изцяло за нормалната човешка логика. В краен случай намятайте пазачите на портата, едва ли са толкова много.

ПП: Да не е Белгия? Сериозно, не знам от къде му идват тия идеи на тоя водещ.
ППП: Ако случайно разбереш, кажи каква е паролата.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » съб мар 19, 2005 12:16 pm

Глей са. Че има право има, ама проблема е там дали е уместно или не. В този случай определено не е :D . По принцип той трябва да дава такива загадки, каквито Героите/Персонажите ви /Биха могли да отгатнат. Но в този случай играете фентъзи сетинг в Магландиум. Едва ли героите ще са ви чували за Европейски държави и афроамерикански произход :) . Тъй, че освен да измъчвате стареца, за да ви каже паролата, аз друг начин не виждам :twisted: (без да му противоречите с това, че не се намирате на земята в играта :) ).
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб мар 19, 2005 3:48 pm

Всъщност SenDjar е напълно прав. Не съм чувал за раси хора (представяте ли си? Не стига вражда между расите в Магландиум, не стига, че хората просто ей така се избиват, защото са хора, остава само и раси хора да има.) А пък персонажите едва ли са чували за Европа. Обаче ми е чудно какъв би трябвало да е отговора? Защото ако ние, хора от Земята, европейци не можем да се сетим, просто не ги виждам героите.

ПП: Пак да предложа - Намятайте пазача/пазачите
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Hasegade
Калфа
Мнения: 43
Регистриран на: вт яну 04, 2005 4:52 pm

Мнение от Hasegade » пон мар 21, 2005 3:02 pm

пробваите с гърция:)
обаче по принцип е тъпо да ви вади такива задачи...виж,ако беше"джудешки град без базалтови наковални"всеки с ИН над 10 ще се сети,че е Камъкмекпдчук. :mrgreen:

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон мар 21, 2005 4:46 pm

Всеки въпрос или загадка, който е извън контекста на света или епохата си, е наудачен. Друг е въпроса, доколко това вреди на играта. Ако загадката е "осъвременена", но е забавна, това би могло да е ОК, но да попаднете на дракон, който вместо да ви изяде иска от вас да го победите на Дама, или да му кажете 13 президент на САЩ... това, най-малкото звучи неубедително.
Смъмрете Разказвача си за това и карайте нататък, не е повод чак за сръдня. То и за него не е много добре, ако играчите не успеят да се справят със задачата...
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Hasegade
Калфа
Мнения: 43
Регистриран на: вт яну 04, 2005 4:52 pm

Мнение от Hasegade » пон мар 21, 2005 10:47 pm

ето един въпрос:уместно ли е да се използва УО за проверка дали някои се е разболял от нещо/или колко тейко ще го изкара,ако разказвачът реши,че някой е прекалил с лиготията и си заслужава да киха насред заклинанията в продължение на ден-два/ :twisted:
мисълта ми е следната:УО е равна на виталността+бонус от нивото.същото бих използвал и за сила на имунната система-идеята е същата,ще се справи ли организмът с отровата/болестта или не.поправете ме,ако греша,но си мисля,че в действителност и едното,и другото е работа на едни и същи защитни механизми.
та,възниква въпросът,дали предимството,което получават по този начин влечугите/УО+4/не е нелогично.все пак,загатнато е,че те не са местен организъм,а някакви космически пришълци.или болестите садошли заедно с тях от там,откъдето идват те,и зарад туй не са по-уязвими за тях от редовия магландски кореняк,ами даже напротив.
чакам мнения.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пон мар 21, 2005 10:49 pm

Защита на организма от отрови няма. Един планински войн монах си умира от арсен, точно както и един болнав компютърджия живял сред смог цял живот. Същото важи за всички отрови, които си струва да се нарекат така.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон мар 21, 2005 11:05 pm

Ммммм... смея да твърдя друго.

Ако вече си поемал отрови на по-макли количества, то тези отрови в един момент престават да ти действат. А има и хора родени с имунитет към някои отрови.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пон мар 21, 2005 11:16 pm

Alaris, тук не говорим ли за спорни ситуации. Ясно е, че от смъртоносна отрова се умира, но какво става ако някой се нагълта с по-слаба отрова. Ако е някакво говеод 100кг, от които половината (:) ) мускули ще му се догади, докато едно дете може да навири краката (!!)..

"А това с приемане на отрови в малки количества" вероятно ще е споменато в историята и ще е дало бонус към УО..
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон мар 21, 2005 11:18 pm

Абе не съм ного сигурен, но май имаше такова нещо - един римски император приемал отрова в малки количества, докато най-накрая не му действала.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пон мар 21, 2005 11:21 pm

Както и много други оправници, както и (според :P легендите) разни монаси.

Та идеята е че УО може да се повиши с тренировки, расово, с предмети или нещо друго до степен, при която се оцелява след иначе смъртоносна зза обикновения човек доза отрова..
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » пон мар 21, 2005 11:38 pm

гръцки владетел от Понт, който поемал отрова в малки количества, тъй като го било страх да не бъде отровен. Когато римляните били на път да превземат двореца, той погълнал смъртоносна отрова, но не умрял. Въпреки това се пробол с меча си.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пон мар 21, 2005 11:38 pm

Това с управника е легендата, да - станал имунен на арсен - и го отровили с гъби :)
И такъв имунитет трябва не само да се отбелязва в историята, а да се закупува в началото с некакъв ресурс(ТР ли беше) - Бат'ви'Гойко да каже с колко.

Ворак, отровата е в дозата както знаем :) Това че за един дозата е една, а за друг друга е съвсем естествено. Но това пак Гойко ше каже дали има смисъл да се описва спрямо кила. Пък и ако съм един добър убиец няма да ползвам отрова която иска 5 литра за да утрепе някой, а нещо като нервнопаралитичен агент, та и няколко милиграма да му видят сметката.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пон мар 21, 2005 11:51 pm

Та идеята е че УО може да се повиши с тренировки, расово, с предмети или нещо друго до степен, при която се оцелява след иначе смъртоносна зза обикновения човек доза отрова..
Вероятно ще успееш да изградиш някаква резистентност срещу змийска отрова. Неголяма. Спрямо отрови като цианидите, или пък химически елементи, натрупващи се в организма и несъвместими с живота (включая арсен) такъв тип придобиване на имунитет е безумие. Най-много да ви окапе косата и да си скъсите живота.

Hasegade
Калфа
Мнения: 43
Регистриран на: вт яну 04, 2005 4:52 pm

Мнение от Hasegade » вт мар 22, 2005 11:36 am

явааах!колко отговори...и все пак,аз исках мнение дали УО може да се използва за болести.
Иначе в аксиом правило за повишаването на УО (все още) няма,но може да се измисли някакво СУ...евентуално.а после можем и да си говорим кой иска и не иска да го използва и защо.
Както и да е,Аларис,в аксиом обаче,има правило,според което отровата може и да не ти подейства,и шансът е различен за различните раси.Дали в действителност е така(за това е спорът,нали?),няма значение,в играта е.Та,към всички:доколко,на базата на обвързване с някакви"защитни сили на организма",казано най-ясно,може да приемем,че джуджетата ще хващат грип по-трудно от хората и елфите.
ворак,съгласен съм,че повечето отрови деистват по-силно или по-слабо в зависимост от,наи-вече,собствената маса/тегло на индивида.Най-елементарен и типичен пример:алкохолът.към които можеш да развиеш известна търпимост...чрез по-често прилагане.същото важи и за "агентите" на много болести-към които също може да се изгради имунитет.но тъй като правилото за едното не включва масата(аз може би бих използвал силата като фактор вместо нея),не е уместно да я слагаме и в другото;най-малкото,за да не се получи ситуация от рода на"трима дебелаци-герои по 110 килограма не могат да влязат в тайния проход,защото е широк 60 сантиметра,а пък на тях вратовете им са по толкова."
извинявам се за многословието.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт мар 22, 2005 3:15 pm

За Устойчивост на болести бих препоръчал 1/10 от Жизнеността, за да е по-уеднаквено за отделните раси, а не УО. Това косвено включва и Силата и ми звучи по-справедливо. По желание може да се даде някакъв бонус и от ловкостта (добре тренираното тяло също е устойчиво на болести, независимо от силата)... Въпрос на тълкуване е и едва ли биха могли да се обхванат всички ситуации и типове болести. Ако болестта е твърде коварна може да ползвате и късмета (да му мислят тези, които са си избрали малки показатели и винаги успяват при щастливите си опити :)).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » ср мар 23, 2005 11:21 pm

Имам въпрос (и съобщение за нова грешкав книгата). Ситуацията е следната - на... :reading: стр. 380 (списъка с оръжията) пише че атаката на жезъла е Л;ИН, а на стр. 385 (описанието на жезъла) пък пише, че е Л;СИ. Въпроса е: къде е грешката? Сила или интелект е вторичния показател? Според мен оръжие ползващо магия би трябвало да се влияе от интелекта, но аз да питам.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср мар 23, 2005 11:35 pm

Второто е вярно. И то не заради друго, ами помисли логично - нима като бъхтиш някой с тояга се взима предвид Интелекта ти? А дори и вградените магии май вземаха МУ на вградилия ги а не на произнасящия, Май.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » чет мар 24, 2005 12:09 am

За войните и интелигентността: в испанската фехтовка от Ренесанса се използва широко геометрия:).
Да, ако се бият достатъчно, и двамата ще почнат да схващат интуитивно общите принципи, но умният войн ще успее да ги формулира конкретно и да намери и изключенията по теоретичен път-а на глупавия ще се наложи да ги намира по болезнения начин. Лошото на втория начин (въпреки че обучава по-добре) е, че има известен шанс героят ви да не оцелее.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » чет мар 24, 2005 12:32 am

Асене, така е. Затова и фехтовалните оръжия ползват интелект като вторичен показател. Обаче и Хамелеона е прав - това е тояга. Лека тояга с вграден кристал, но все пак тояга.

Отосно вградените магии- взема се МУ (по-точно МА) на вграждащия при самото вграждане, а после отново се взема същото за произнасяне. Прав си. Но това означава, че всеки селянин, който може да държи тояга ще има голям успех, ако вграденото заклинание има висока МА. Което не е особено логично.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Отговори