Въпроси и Отговори
Модератори: hameleona, Модератори
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Я и аз да питам-при уточняването на усложнението за създаване на магичекси премети, в графата "фиксирана стойност на показател", кое е Х (за Х-6 говоря)?
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Предполагам,ч е става дума за Х (Си, Л, Пр и т.н.) Това е Х, колкото е фиксираната стойност на показателя. Не знам за коя страница точно говориш, но предполагам, че това се има предвид.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Правилно си го разбрал
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Според книгата джуджетат само по изключение споделят истинските си имена. Обикновено си имат по едно по-късо име, което изплзват. Простичко!
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
ами да, много умно. Пращат ме при най-най-главното джудже, пред което етикета изисква да се представя. И му казвам: "Името ми е Чукнипет Копнидълбоков, по прякор Трети, Пети или Корен квадратен от Осем". Примерно.
А аз по принцип не играя много-много на А16 и Магландиум, даже скоро ще пробваме системата по света на Warcraft но просто ми е любопитно. Та не разбрах - ще кажете ли едно примерно име на джудже, или ви мързи да го измислите?
А аз по принцип не играя много-много на А16 и Магландиум, даже скоро ще пробваме системата по света на Warcraft но просто ми е любопитно. Та не разбрах - ще кажете ли едно примерно име на джудже, или ви мързи да го измислите?
Темата се предполагаше да е за истински въпроси, но явно си твърдо решен, че това е важно (аз не съм), затова ти давам кратко, примерно име на джуджет в превод, щото не знам добре джуджешки - БатГойкокойтосеродиинизарадвакатомалкабуцазлатонасредснег- аКойтоубиголияохлювдокатопбешеоще-наосемгодиниКойтовърти- секиратасъсскоросткоятоиелфнедостигадорикатоегоненотразбесн- ялселади-итакауспясамдаубиечетиринайсетгоблинакогатобешевсе- ощенапомалкоотстотицагодиниКойтоидо-днессескитазапрославана- джуджетатапоцялаТитанияизачиитоподвизидългоощещесеговории- той-щеенашияспасителотвраговетени...
Сега доволен ли си?
Сега доволен ли си?
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
БатГойко е прав - това се има предвид.BatGojko написа:Предполагам,ч е става дума за Х (Си, Л, Пр и т.н.) Това е Х, колкото е фиксираната стойност на показателя. Не знам за коя страница точно говориш, но предполагам, че това се има предвид.
Последна промяна от Havoc на ср фев 23, 2005 5:28 pm, променено общо 1 път.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ха сега се опитай да го кажеш на един дъх, и ще разбереш две неща.BatGojko написа:Дългото име на бат Гойко
Първо, защо джуджетата имат съкратени имена.
Второ, защо джуджетата имат най-много точки на Издържливост-с под 7 точки би им свършил дъха, преди да произнесат пълното име на някое уважавано джудже:lol:. А джуджетата държат на етикета...
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Я да задам и малко сериозни въппроси:
Способностите "Етикет", "Билкарство", "Легенди и митове" и "Отрови" имат ли базоеа стойност и каква е тя?
След като (анти -) героят, който/която притежава Регенерация на степен под 12:) спадне до 5 и по-малко ТМ, но все още е под половината стойност на Жизнеността си, започва ли автоматично да възстановява Мана чрез умора, за да може да се доизлекува?
Ако героят притежава максималният позволен брой умения според Ниво и Интелигентност, но получи ТР за развитие на друго умение, което все още няма, тези точки губят ли се или се запазват за един хубав "летящ старт", когато реши да го придобие?
Засега това:). Ако изникне още нещо, пак ще питам:lol:.
П.С.: О, да-правили ли сте специалната атака на убиец със Засилване? Не знам обаче дали някой ще се сети, какви условия имаше, за да го позволя (и то с Късо Копие без наказание:lol:).
П.П.С.: Rezo, ако имаш предвид моето допълнение за имената на рода джуджешки-радвам се, че си го оценил по достойнство8).
Способностите "Етикет", "Билкарство", "Легенди и митове" и "Отрови" имат ли базоеа стойност и каква е тя?
След като (анти -) героят, който/която притежава Регенерация на степен под 12:) спадне до 5 и по-малко ТМ, но все още е под половината стойност на Жизнеността си, започва ли автоматично да възстановява Мана чрез умора, за да може да се доизлекува?
Ако героят притежава максималният позволен брой умения според Ниво и Интелигентност, но получи ТР за развитие на друго умение, което все още няма, тези точки губят ли се или се запазват за един хубав "летящ старт", когато реши да го придобие?
Засега това:). Ако изникне още нещо, пак ще питам:lol:.
П.С.: О, да-правили ли сте специалната атака на убиец със Засилване? Не знам обаче дали някой ще се сети, какви условия имаше, за да го позволя (и то с Късо Копие без наказание:lol:).
П.П.С.: Rezo, ако имаш предвид моето допълнение за имената на рода джуджешки-радвам се, че си го оценил по достойнство8).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Съсичане и директа смърт - кога може да се получи нещо такова?
Щото стана следното нещо в Форумната игра - Героят на Ворак съсече в корема един от нападателите. Аз реших, че му е нанесена достатъчно голяма щета на сравнително уязвимо място, за да се приеме, че е противника е в шок. и, че е паднал на земята.
Та, възможен ли е някакъв критичен удар в Аксиом или не?
Щото стана следното нещо в Форумната игра - Героят на Ворак съсече в корема един от нападателите. Аз реших, че му е нанесена достатъчно голяма щета на сравнително уязвимо място, за да се приеме, че е противника е в шок. и, че е паднал на земята.
Та, възможен ли е някакъв критичен удар в Аксиом или не?
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Това и аз щах да го питам преди време. Даже имах "мъдри" предложения как да стане. Това беше във времената на "джуджето-акробат" (още ми е смешшно кат' се сетя к'ви глупости съм вършил). За щастие тогава си затраях. Сега вече понатрупах малко опит (казвал ли съм колко бързо уча :усмихва се скромно: ) и знам че тогава щях да се изложа и си затараях. Въпроса обаче остава. Ако нацеля някого със секира по врата, трябва ли да смятам поражения или директно да го броя труп. Аналогично с чук по главата (ако не носи шлем). Или стрела в лицето от близко разсточние. И т.н. Давам идея:hameleona написа:Съсичане и директа смърт - кога може да се получи нещо такова?
Щото стана следното нещо в Форумната игра - Героят на Ворак съсече в корема един от нападателите. Аз реших, че му е нанесена достатъчно голяма щета на сравнително уязвимо място, за да се приеме, че е противника е в шок. и, че е паднал на земята.
Та, възможен ли е някакъв критичен удар в Аксиом или не?
-при бойните СУ (боец, стрелец, специалист в оръжие) на горните нива да има бонус "удар-убиец" (или нещо подобно, името го измислям на прима-виста и тъпо, знам, но за друго не се сещам), който да позволява (по желание на играча естествено) да се опита така популярния от филмите удар, който убива противника от раз. Със съответното усложнение, разбира се.
ПП Това може би е подходящо за отделна тема. "Убиване с един удар" или нещо от сорта. Пускам го тук щото тук се почна, но може би някой модератор ще го обособи отделно, ако има повечко мнения. Все пак тази тема е за бързи "question & answer".
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Само, ако имаш някое умение, което дава бонус (Друид, Певец и т.н.).Способностите "Етикет", "Билкарство", "Легенди и митове" и "Отрови" имат ли базоеа стойност и каква е тя?
Аз лично не бих дал възможност. За мен маната се натрупва само със сън. Макар че и при нормално будно състояние пак може да се почива, все пак в един момент ще стане почти излишно спането.След като (анти -) героят, който/която притежава Регенерация на степен под 12:) спадне до 5 и по-малко ТМ, но все още е под половината стойност на Жизнеността си, започва ли автоматично да възстановява Мана чрез умора, за да може да се доизлекува?
Въпрос на избор, аз не бих дал възможност да се запазват. Иначе трябва да "наложиш" на някой играч примерно да задели за "специалист в оръжие" вместо за нещо друго, но ако ти искаш го разрешавай, когато си разказвач.Ако героят притежава максималният позволен брой умения според Ниво и Интелигентност, но получи ТР за развитие на друго умение, което все още няма, тези точки губят ли се или се запазват за един хубав "летящ старт", когато реши да го придобие?
това няма да се брои за специална атака. Така че няма да има бонус като за такава. За специална атака трябва да има промъкване, а не засилка. Освен, ако жертвата не е глух, сляп и болен от паркинсон (трепери дори като стои на едно място) и не усеща какво става около него. Пример може да са магии от сорта на "Тъмнина" и "Тишина", и евентуално "Магическо зрение" на убиеца да вижда, тогава може би да.П.С.: О, да-правили ли сте специалната атака на убиец със Засилване? Не знам обаче дали някой ще се сети, какви условия имаше, за да го позволя (и то с Късо Копие без наказание).
-------
Смърт от един удар - САМО и единствено, ако жизнените точки паднат под -16 от първия удар. Под 0 в безсъзнание. Такива условности, ако попаднел удара в глава, врат, хуй и т.н. са си чисто "прицелени" удари или просто шанс (критичен удар) и те обикновенно си носят своите предимства. Съвсем случайно, си е равно на критичен удар. За отределен "удар убиец" не ми се говори, щото нали се сещаш, че това всеки играч ще иска да го вземе веднага за да не се занимава да се бие 5 рунда и общо 50 удара, а само един рунд и 2-3 удара примерно.
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
В книгата (стр. 91 горе вляво) пише че не може. Аз обаче си мисля, че може да се предвиди такава възможност, но трябва да има сериозни изисквания към този, който ще го прави. Например да има СУ Магьосник на ниво 2*(ниво на магията, която ще маха)+1. И да натрупва умора в размер на 2*(ниво на магията, която маха)+1. И да се забрани да се влага нова магия поне (ниво намахнатата магия)+1 дена след това. И кристала да стане нестабилен - при неуспех за вграждане на следващата магия да се разрушава директно, като експлоадира със сила на взрива два зара. А може и за по-просто да спазвате написаното в книгата .Havoc написа:Ето въпрос. Може ли след като си ръгнал (тъй де, вградил) магия в кристал да я махнеш и как?
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Ами,аз имам един въпрос.То е по-скоро идея:
Може ли,ако един герой играе с едно и също оръжие дълго време,да му се увеличават заровете щета.Примерно-на всеки 3 левела да се получават по +1 щета,а на всеки 6левела-по 1 зар.
Това е само идея,ако има някой против да каже,но ако Бат'Гойко каже,че не е много небалансирано си мисля да го изпозвам в нашето приключение.
Може ли,ако един герой играе с едно и също оръжие дълго време,да му се увеличават заровете щета.Примерно-на всеки 3 левела да се получават по +1 щета,а на всеки 6левела-по 1 зар.
Това е само идея,ако има някой против да каже,но ако Бат'Гойко каже,че не е много небалансирано си мисля да го изпозвам в нашето приключение.
Life isn't bad - it's WORSE!!
Обикновенно всеки герой играе с едно оръжие предимно. И заровете щета на не знам колко нива нямат идея. По-скоро той може да специализира в това оръжие и от всички критични удари да получава бонус ТР, които да заделя за специализацията. Тя си има достатъчно голям смисъл.
------------------
Вградена магия в кристал не виждам причина да се маха. Ефекта би трябвало да бъде точно като на магията "Разваляне на магия", но малко усложнен. Например за да се развали магия е необходимо
3д6+МА1 > 16+ (МА2+Ниво)/2
МА1 - магическо умение на магьосника, който разваля магия
МА2 - магическо умение на магьосника, който е направил магията.
Ниво - ниво на магията
допълнителното усложнение, за което говоря трябва да е нивото на кристала (ако си спомняте, всеки кристал има различна големина и може да "получава" магии от различно ниво. Така например, за да се вгради магия от ниво 1, кристала трябва да тежи 100гр; за магия от ниво 2, кристала трябва да тежи 100+200=300 гр и т.н.). Например ако кристала тежи 1000гр, то нивото му ще е 4 (100+200+300+400). И от тук бих приложил:
3д6_МА1 > 16 + (МА2+Ниво)/2 + НивоКристал.
Това допълнително усложнение го правя поради няколко причини:
1 - Магьосника направил магията може да е бил слаб, но в последствие силата му разте, а ефекта приложен върху кристала си е същият.
2 - Да развалиш магия нормално е едно, но в случая говорим за магически кристал. Това се явява директно като МЗ на кристала.
3 - В една битка много лесно би-могло да се "развали" магията от вградено в оръжие магически кристал, а това би допринесло до един много неприятен момент в самата битка. Ако предварително се знае, че е много по-трудно да се развали магия от кристал, то играча няма да се опитва да го прави, а ако го направи, то той ще трябва да е много опитен все пак и няма да е проблем за него.
В крайна сметка кристалите се използват от магьосниците много и са много търсени. Но щеше да е супер тъпо, ако един такъв може да бъде използван само веднъж. Те не са безброй, а се намират много рядко и са много ценни. Защо допълнително да ограничаваме с гореописани неща? Сега, ако разказвача не иска да бъде развалена магията от кристала, то той винаги може да каже, че опита не е успешен и примерно според героя, ще му е много трудно да го направи (например само при АУ).
------------------
Вградена магия в кристал не виждам причина да се маха. Ефекта би трябвало да бъде точно като на магията "Разваляне на магия", но малко усложнен. Например за да се развали магия е необходимо
3д6+МА1 > 16+ (МА2+Ниво)/2
МА1 - магическо умение на магьосника, който разваля магия
МА2 - магическо умение на магьосника, който е направил магията.
Ниво - ниво на магията
допълнителното усложнение, за което говоря трябва да е нивото на кристала (ако си спомняте, всеки кристал има различна големина и може да "получава" магии от различно ниво. Така например, за да се вгради магия от ниво 1, кристала трябва да тежи 100гр; за магия от ниво 2, кристала трябва да тежи 100+200=300 гр и т.н.). Например ако кристала тежи 1000гр, то нивото му ще е 4 (100+200+300+400). И от тук бих приложил:
3д6_МА1 > 16 + (МА2+Ниво)/2 + НивоКристал.
Това допълнително усложнение го правя поради няколко причини:
1 - Магьосника направил магията може да е бил слаб, но в последствие силата му разте, а ефекта приложен върху кристала си е същият.
2 - Да развалиш магия нормално е едно, но в случая говорим за магически кристал. Това се явява директно като МЗ на кристала.
3 - В една битка много лесно би-могло да се "развали" магията от вградено в оръжие магически кристал, а това би допринесло до един много неприятен момент в самата битка. Ако предварително се знае, че е много по-трудно да се развали магия от кристал, то играча няма да се опитва да го прави, а ако го направи, то той ще трябва да е много опитен все пак и няма да е проблем за него.
В крайна сметка кристалите се използват от магьосниците много и са много търсени. Но щеше да е супер тъпо, ако един такъв може да бъде използван само веднъж. Те не са безброй, а се намират много рядко и са много ценни. Защо допълнително да ограничаваме с гореописани неща? Сега, ако разказвача не иска да бъде развалена магията от кристала, то той винаги може да каже, че опита не е успешен и примерно според героя, ще му е много трудно да го направи (например само при АУ).
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз питах има ли основа (ИН/2 или нещо подобно)!Kid написа: Само, ако имаш някое умение, което дава бонус (Друид, Певец и т.н.).
Аз лично не бих дал възможност. За мен маната се натрупва само със сън. Макар че и при нормално будно състояние пак може да се почива, все пак в един момент ще стане почти излишно спането.
Въпрос на избор, аз не бих дал възможност да се запазват. Иначе трябва да "наложиш" на някой играч примерно да задели за "специалист в оръжие" вместо за нещо друго, но ако ти искаш го разрешавай, когато си разказвач.
това няма да се брои за специална атака. Така че няма да има бонус като за такава. За специална атака трябва да има промъкване, а не засилка. Освен, ако жертвата не е глух, сляп и болен от паркинсон (трепери дори като стои на едно място) и не усеща какво става около него. Пример може да са магии от сорта на "Тъмнина" и "Тишина", и евентуално "Магическо зрение" на убиеца да вижда, тогава може би да.
Знам, че не обичаш възстановяването с Умора . А ако го вземем предвид все пак:)?
Ами значи чакам да чуя и второ мнение:). Нали обсъждахме, че в игрите изучаването на уменията е абстракция:)?
По-просто е, но ти си обичаш магиите явно:). Убиецът се покачи се на дървото и когато го подминаха, скочи на гърба на единия с копието напред:)!
Поздрави!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, но какъв е смисълът? Е, щом искаш да си хабиш точките за развитие, давай смело:). Бонусът на едното неутрализира бонусът от другото, така че печелиш само мана:). Дори ако искаш да вдигнеш Интелигентност над максимума, пак е по-евтино да платиш двойно, отколкото да развиеш една магическа школа до 12:).
Поздрави:).
Поздрави:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Ето един въпрос,който все забравям да ви го задам:
Може ли един стрелец,който има много високи СУ-та за стрелец да си научи "Магьосник",да кажем на 10 степен и да си вкара една "Светкавица" или "Огнена топка" или нещо такова в стрелата и така да стреля и да нанесе магическа и пробивна щета???
Може ли един стрелец,който има много високи СУ-та за стрелец да си научи "Магьосник",да кажем на 10 степен и да си вкара една "Светкавица" или "Огнена топка" или нещо такова в стрелата и така да стреля и да нанесе магическа и пробивна щета???
Life isn't bad - it's WORSE!!