Страница 2 от 6

Публикувано: нед мар 13, 2005 6:29 pm
от gil-galad
Така става по-недостъпен,нали?

Публикувано: нед мар 13, 2005 11:37 pm
от Vilorp
“Шашав маг” – магически медальон
Медаьона дава +1 успех за една от 8-те школи определени чрез мятане на два зара. Броят се последователно. Всеки път броенето започва от друга (поредна) школа. При Чифт (два еднакви зара) героя избира коя школа получава бонуса.

Давам го на 5-та степен герои. Ако го шитнат би трябвало да му вземат 2-5 злато.

Публикувано: пон мар 14, 2005 12:03 am
от Miro
И къде го намират? Кой енчантър би направил амулет, който помага на произволян тип магии? От каква полза би му бил?!

:arrow: Магически обувки - могат да се превръщат във всяко възможно обувно средство :D . Трансформацията изисква 10ТД и д6МТ от "носителя". Могат да се превръщат в от чехли до кубинки със стоманен обков.
Може да се добави неприятен страничен ефект, който героите да знаят или да не знаят. Примерно да има шанс 1/12 при трансформация обувките да се сраснат с краката на носителя и после да е нужна скъпичко и труднодостъпно "магическо премахване".

Публикувано: пон мар 14, 2005 12:05 am
от Vilorp
Ворак самоцитирам се: “Шашав маг” :Р

Публикувано: пон мар 14, 2005 5:55 pm
от Miro
:arrow: Амулет против целувки - упражнява БС в/у устните на всяко хуманоидно създание в размер на 10 - (разстояние от устните на обекта до тялото на защитения). Полезно срещу вампири, домоници (temptess).

:arrow: Вълшебните дрехи на царя - невидими за същества с по-малко от 11 интелект. Не правят носителя си невидим :wink:

Публикувано: пон мар 14, 2005 9:58 pm
от Yolly
Предлагам корекция на последното
:arrow: Вълшебните дрехи на царя - невидими за същества с повече от Х интелект. Не правят носителя си невидим. :wink:

добавка: vilorp, сега видях оная тролска монета - добро попадение; "омагьосаното петаче" от "Понеделник започва в събота", нали? Винаги ми е харесвало като идея! :wink: Би трябвало обаче или още да се секат, или да са мноооого малко, щом от време навреме изчезват, използвани от невежи купувачи.

Публикувано: пон мар 14, 2005 10:40 pm
от lowstef
Тролският тулвар е от книгите игри. Директно копирано. Както се казва всяко ново е добре забравено старо. Стига някой да не си спомни. :wink: Поне е използваема идея. Обаче монетата задължително да е мноооого рядка.

Публикувано: пон мар 14, 2005 10:44 pm
от Yolly
В такъв случай - грешката е моя. Но е идентично с "петачето" (което не променя качествата на идеята)

Публикувано: пон мар 14, 2005 10:58 pm
от lowstef
Идеята си е свежа. Макар и не оригинална. И най-важното е приложима, след подходяща промяна на името и махане на "тролския елемент".

Публикувано: вт мар 15, 2005 12:23 am
от Vilorp
Yolli мнооого са редки иминно заради въпростните невнимателни куповачи :)
lolstef не оригинална, и наистина е едно към едно в общи линии, но кой ще ги сече ако не тролите? :)

Публикувано: съб мар 19, 2005 11:45 pm
от Vilorp
“Пръстен на Силата” – магически прокълнат пръстен
Тежък масивен златен пръстен с и згарвирана на него ръка стисната в юмрук обгърната от сияние. (тежи 25 грама)
(+) Фиксира Силата на героя на 14
(-) Намалява с 1-ца най-високия – основен показател, щом пръстена биде свален от ръката на героя, ако героя е качил поне едно ниво докато пръстена е бил на ръката му.
Може да му се вземе 5-15 злато ако куповача не знае за отрицателния ефект.

Публикувано: вт мар 29, 2005 1:29 pm
от Асен
Свитък с препоръка от краля на Западния съюз. Отваря всички врати на замъци и къщи в Западния Съюз, като се покаже на човека от другата страна на вратата:), но ОСА злобно гонят притжателя му, защото на него пише при подписа "...крал на западния съюз и по съвместителство-пияна свиня!" :D -не може да се премахне с "илюзионист" (или с много трудно хвърляне, което ще постигне само временен ефект)-все пак е магически! :lol: Примерна цена-5 жълтици (15, ако надписът е временно скрит и купувачът не знае за него).

Кама с качеството "метателна", нанася 2зара+4 щети. Нищо особено няма в нея, нито магическо, но е полезна:). Под златна монета не бих я продал...за всякакви персонажи със склонност към атаки в гръб е направо безценна! :lol:

ботушките

Публикувано: ср апр 06, 2005 8:52 pm
от Doombringer
Абе тез ботушки са много весели,с тях безпроблемно героят потъва в езера и др. водни обекти като пирон в кисело мляко...Vilorp,спокойно и мойте творения бяха посрещнати по същия н-н,но аз май се бях постарал повечко :?

Публикувано: ср апр 06, 2005 9:00 pm
от Andras
Свитъкът е весел. Радва. И - Дуумбрингър, едно е старание, друго е резултат.

Re: ботушките

Публикувано: ср апр 06, 2005 9:01 pm
от lowstef
Doombringer написа:Абе тез ботушки са много весели,с тях безпроблемно героят потъва в езера и др. водни обекти като пирон в кисело мляко...Vilorp,спокойно и мойте творения бяха посрещнати по същия н-н,но аз май се бях постарал повечко :?
Не е зле новите потребители да изчитат темат докрай, преди да пишат в нея. Не че точно този ще тръгне да се съобразява с нечие разумно мнение (в случая по изключение моето), ама аз да си кажа.

Публикувано: чет апр 07, 2005 2:51 pm
от Асен
Andras написа:Свитъкът е весел. Радва.
Мерси, това беше идеята!:)

Публикувано: чет апр 07, 2005 9:33 pm
от Andras
Мдаа, което си е добро, добро си е.

Публикувано: пон май 09, 2005 11:23 pm
от Vilorp
Магичен медальон
намалява с 1/2 щетите понесени от немъртви и дава +2 успех при магията "разваляне на магия"
Кой, колко дава? Първоначална цена 1 жълтица!

Публикувано: нед юли 17, 2005 10:41 pm
от Асен
Асен написа:Свитък с препоръка от краля на Западния съюз. Отваря всички врати на замъци и къщи в Западния Съюз, като се покаже на човека от другата страна на вратата:), но ОСА злобно гонят притжателя му, защото на него пише при подписа "...крал на западния съюз и по съвместителство-пияна свиня!" :D -не може да се премахне с "илюзионист" (или с много трудно хвърляне, което ще постигне само временен ефект)-все пак е магически! :lol: Примерна цена-5 жълтици (15, ако надписът е временно скрит и купувачът не знае за него).
В момента този предмет е станал централен за приключението на героите ми. Вече има два трупа при анмирането му... за толкова знаят само в моята група, защото участваха в мелето!:)
А. :)

Публикувано: пет юли 22, 2005 11:34 pm
от Сашосан
Vilorp написа:Друг предмет: "Тулвар" масивна златна монета (20-25 грама) се4ена от древните троли с изображение на западните възви6ения на Колоса от едната страна и с лика на Хъфпртнгаци (да се 4ете буца камък със силно стилизирани 4ове6ки 4ерти) от другата (6аман и предводител на тролите по време на войната), веднъж похар4ена тя се връ6та в своя собственик - магията й действа веднъж в град, или до 1 зар пъти но после из4езва безвазвратно (ако се ползва пове4е от 1 път в населеното място) :)
"Вълшебната тетива", Дж. М. Джордж, познах ли?
:D

Докато сме на темата за вълшебните тетиви и магическите предмети:
Вълшебен предмет (тетива)
Обикновена наглед тетива, която може да се използва по предназначение, което в повечето случаи включва комбинирането с лък. Вълшебният ефект е, че с лъка може да се стреля и без стрели. Има капацитет от 12 такива изстрела.
(Дж. М. Джорд, "Вълшебната тетива", не помня коя година)

Публикувано: пет юли 22, 2005 11:59 pm
от Vilorp
Позна ;) Ама дай щетите дето нанасят тези безплътни стрели.

Публикувано: съб юли 23, 2005 12:35 am
от Сашосан
Не мога, най-малкото не съм запознат със системата на А16. (Никой да не коментира защо тогава поствам коментари в секцията за А16 :oops: )
Ми ако погледнем реалистично върху нещата - повече от обикновена стрела, изстреляна с помощта на обикновен лък.

Публикувано: нед юли 24, 2005 1:59 am
от BatGojko
Сашосан написа:...Вълшебният ефект е, че с лъка може да се стреля и без стрели. Има капацитет от 12 такива изстрела.
(Дж. М. Джорд, "Вълшебната тетива", не помня коя година)
Този "капацитет" презарежда ли се и при какви условия? Това отчасти, разбира се е свързано и с правилата на А16, но акоспоменеш примерни условия, съм сигурен, че по-опитните играчи и сами ще си намерят как да ги приложат. А иначе защо точно 12? Явно идва от дузина де, ама не е ли по-лесно да са 10 (или ако спазваме духа на Аксиом да са 16 :))?

ПП И да вземеш да поиграеш, че да понаучиш и правилата :wink: ! Поздрави и успешни игри!

Публикувано: нед юли 24, 2005 4:20 pm
от Сашосан
Ами 12 стрели, защото така беше в оригинала. А колкото до презареждане - по принцип не се е предвиждало такова нещо, но книгата все пак беше ограничена откъм дължина на историята.
За презареждането ми идват наум два варианта:
1. С помощта на магьосник, развил да речем Школите Бяла и/или Въздух на определено ниво.
2. Тъй като вълшебството е в тетивата, а не в лъка, то тя (тетивата де) може да се свали и да се сложи на друг лък :lol: За целите на играта можете да приемете, че тетивата, бидейки вълшебна, може да се опъне на всякакъв размер лък.

Публикувано: нед юли 24, 2005 4:47 pm
от Andras
А защо просто не си прави една стрела дневно?

Публикувано: нед юли 24, 2005 8:59 pm
от Vilorp
Ето кокво предлагам:
Тетивата може да изтреля 16 стрели
Презарежда с 1 зар стрели на ден (1 до 6 според късмета ;))
За всяка точка действие отделена за опъването на тетивата магическата стрела ще нанася +1 зар, но не повече от Сила ТД. (Пример1: опъваш я заза по 3 ТД три пъти в рунда - съответно тя нанася 3х3=9 зара щета. И намаляваш стрелите с 3.
Пример2 имаш сила 14 и поне 14 ТД с умората => опъваш я за 14 ТД и стреляш нанасяки 14 зара щета и намаляваш стрелите само с една.)
Не хабиш ТД за презареждане!!!

Публикувано: нед юли 24, 2005 10:50 pm
от Mistral
Vilorp написа:За всяка точка действие отделена за опъването на тетивата магическата стрела ще нанася +1 зар, но не повече от Сила ТД...
Както е казал един известен автор, "Ти луд ли си бе?" Какви са тея стрели в състояние да правя +16 (или не дай си боже "силен" гигант-стрелец) зара щета, и то по 16 пъти един след друг просто ей така, дет те гонят? Дори да кажеш, че всеки зар отнема по един заряд от тетивата, пак ще е прекалено много ако няма някаква читава горна граница.

Публикувано: нед юли 24, 2005 10:54 pm
от Vilorp
Mistral написа:Какви са тея стрели правещи +16 зара щета дет те гонят?
с думи прости: Магически стрели

А ако имаш 16 сила стрелбата няма да ти е най-ефикасната атака!

Публикувано: нед юли 24, 2005 10:59 pm
от Mistral
Vilorp написа:А ако имаш 16 сила стрелбата няма да ти е най-ефикасната атака!
Това, което май не съзнаваш е, че дори с 10 сила да е стрелеца, пак ще е прекалено.

Публикувано: нед юли 24, 2005 11:29 pm
от Vilorp
Един добър стрелец прави поражение от 3зара +25 щета - което ще рече бри база 3 за зар 11 зара щета
Ма нека тогава да е СИ/2 максималното