Страница 1 от 1

Публикувано: нед апр 16, 2006 9:44 pm
от Andras
Изработка на факли?

Публикувано: нед апр 16, 2006 9:46 pm
от Alaris
Умения за тъмни-тежко-металургични копелета... трудна работа :)

Крадене, промъкване, криене в сенките(прикриване илиии както там е кръстено), акробатика, гъвкавост, спринт и маратонско бягане, джебчийство, камуфлаж, къси оръжия, отрови, начални нива в магическа школа с полезни магии, катерене, високи бързина и ловкост, дресиране(или алтернатива за работа с животни). И тн

Публикувано: нед апр 16, 2006 9:48 pm
от lowstef
Магьосник + специализация в школи Мрак и Смърт?

Всъщност най-важното за мрачния герой са не уменията му, а как го играеш. Можеш да имаш школи Светлина и Живот плюс СУ Лечител (моята идея, ако/когато се реализира) и пак да си анти-героя, можеш да имаш умения Убиец, Крадец и Барсерк плюс "тъмните" школи в магията и пак да си баш добрия.

Публикувано: нед апр 16, 2006 10:11 pm
от hameleona
За да научиш как се убива, научи първо как се лекува.

Публикувано: пон апр 17, 2006 2:58 pm
от Vilorp
hameleona написа:За да научиш как се убива, научи първо как се лекува.
Извади му сърцето през носа, разгледай го как е направено прабвай един два бода с кинжала и занапради ще знаеш, че като промушиш бебето оргче между 5 и 6-то ребро ще си спестиш разправията с корменето и ваденето през носа. А, да, прабвай после да му върнеш сърцета да видиш дали е лечима раната която си нанесъл ;)

Иначе Стефан е прав, че не са толкова важни уменията, а как играеш с героя.

Публикувано: вт апр 18, 2006 1:16 am
от Miro
hameleona написа:За да научиш как се убива, научи първо как се лекува.
Що така реши?

Публикувано: вт апр 18, 2006 8:12 am
от Yago
Щото познанията по анатомия и биохимия сериозно улесняват работата по убиването.
А и от мопално-философска гледна точка. Същото като "За да рушиш, първо създавай." - така ще можеш да взимаш действията си насериозно, с ясни представи за последствията им и няма да нанасяш излишни щети.

Публикувано: вт апр 18, 2006 10:26 pm
от Hazalad
Преигравате с това "научи се да лекуваш за да убиваш":) Убиеца е ефикасен не щото знае как функционира черният дроб (примерно), какви процеси протичат в него или че корен от живовляк подобрява трофиката му. Добрият убиец знае къде се намира споменатият черен дроб и че пронизването му предизвиква смъртоносно кръвотечение.

Публикувано: вт апр 18, 2006 11:18 pm
от Kid
А ти сигурен ли си, че не си някой издирван от милицията чичко-рецидивист? :) ;)

Публикувано: вт апр 18, 2006 11:30 pm
от Alaris
Hazalad президент :)

Кхем. Да.

Нооо - да - да имаш медицински познания би ти било полезно за нечие очистване - особено в по-модерни сетинги. Да знаеш как да отровиш някой с вещество което не може да се проследи или открие не е по силите на всеки. Смъртоносни комбинации от иначе прости лекарства, чието приемане може да е станало погрешка е нещо изключително полезно. И тн и тн :) Ако целиш нещо повече от
"Киро каза аз убия Гошо. Аз вади нож. Аз убие Гошо" - вероятно почти всякакви познания свързани с целта, тялото й и обркъжаващата я среда ще са ти полезни :)

Публикувано: вт апр 18, 2006 11:54 pm
от Hazalad
Вярно си е. Но и без да следваш медицина можеш да станеш перфектен убиец:) Ако някой ще преминава обучение за убиец, ще изучава тези аспекти от медицината (разбирай споменатите комбинации от безвредни лекарства даващи отрова или топогравска анатомия на по-големите артериални съдове примерно), които ще му дават точно знанието, от което се нуждае да убива. това ми беше мисълта:)

Публикувано: ср апр 19, 2006 1:08 pm
от Alaris
Agreed :)

Публикувано: ср апр 19, 2006 7:15 pm
от taurus
даааа,много си прав!

Публикувано: чет апр 20, 2006 10:49 pm
от Vilorp
Аз съм все още lamer в Аксиом но се надявам да напредна бързо.
изван темата:
защо се ползват такива изрази при положение, че може да се използват нашенски като: невежа, незапознат, кух, тъп, вдлъбнат, отнесен... *

*в кръга на шегата де, да не се обижда никой.

Публикувано: пон апр 24, 2006 9:29 pm
от Night Wanderer
Vilorp написа:
Аз съм все още lamer в Аксиом но се надявам да напредна бързо.
изван темата:
защо се ползват такива изрази при положение, че може да се използват нашенски като: невежа, незапознат, кух, тъп, вдлъбнат, отнесен...
Ами поради същата причина поради която навремето вместо "гора" се е ползвало "лес". Че то и до днес е останало. Или по-скоро поради тая причина, поради която Вазов е написал стихотворението си Българският език.

Публикувано: ср май 10, 2006 5:02 pm
от deadel
извинете ама ще пиша с англиски букви :(
направо записваш умение вампир или върколак и мелиш всичко по пътя си [запазена марка са ВАМПИРА и ВЪРКОЛАКА]

[info="lowstef"] Извинявай, но има бутон "Кирилизирай", с който можеш да пишеш и с кирилски букви, вместо с латински (не английски, а латински, да се разберем). А в Аксиом умения "Вампир" и "Върколак" няма, едва ли скоро ще има, а и да има няма да "мелиш" всичко по пътя си с тях. А това със запазената марка можеш да го поясниш примерно, щото такива запазени марки няма.[/info]

Публикувано: ср май 10, 2006 5:50 pm
от Hazalad
Извинявай, хахаха. Вампир и върколак са раси, не умения:)

Публикувано: ср май 10, 2006 6:52 pm
от hameleona
Ъъъъ... по системата на аксиом спокойно могат да станат и умения! Реално не виждам причина един елф да не може да е върколак или вамп.

Публикувано: ср май 10, 2006 8:04 pm
от BatGojko
Hazalad написа:Извинявай, хахаха. Вампир и върколак са раси, не умения:)
Как така реши, че са раси? Не, сериозно, ако приемем, че в нашия свят расите са европеидна, негроидна и азиатска, то в един средностатистически филм ан ужасите, всяка от трите раси, може да стане Върколак или вампир. За справка виж фима Подземен свят - там има и бели и черни (цветни, ако трябва да сме политичекси коректни, но се надявам никой цветнокож посетител на форума да не се обижда) вампири. Следователно, по-скоро Вампир и Върколак (абе това не се ли пише Варколак?) са КЛАСОВЕ, а не раси. Което значи, че в А16, тов аби следвало да са умения или набор от такива.
Колкото до Вампирите, скоро в А16 ще има аналог на такива. А върколаците ги разглеждаме наистина по-скоро като отделни създания, независимо, че всеки може да се разболее от тази болест и да се превърне в такова.
И след като видяхте, че аз опровергах Хазелад, след което се съгласих с него и то само в един пост, да не вземете д асе впуснете в спорове, кое е раса и кое клас или умение ;) - виско е относително!

Публикувано: ср май 10, 2006 9:30 pm
от lowstef
Абе аз да се извиня, че пак давам примери от ДнД, но там върколаци, вампири, личове, зомбита, скелети и много други неща се водят template-и които могат да се приложат към (почти) всяка раса. Един вид са вариант, развитие, подвид или както там ще го анречете на съответната раса. Сега, че това не са умения - не са, но в механика на А16 аз поне ги виждам най-близки именно до СУ. Може би под друго име с почти аналогична механика... :?

Публикувано: ср май 10, 2006 11:56 pm
от Hazalad
Хахаха, ся ти ще ме извиняваш, ама съм понаучил малко биологията - знам кво е раса:) Класовете се усвояват - те нито ти променят анатомията, нито физиологията, нито нищо. Станеш ли върколак, придобиваш напълно нови физиологични и анатомични характеристики - променяш се изцяло. В реалният живот няма подобно явление и трансформация - но ако имаше, щяха да се водят отделни биологични видове - щото който бъце променен, придобива съответните характеристики и т.н. Спорно е дали могат да се водят подвид или вид, но е смехотворно да ги водиш класове:)

И не Гойко, расите и видовете си имат точни определения за тях, и въобще не е относително:)

Публикувано: чет май 11, 2006 1:10 am
от Асен
Може да ги разглеждаш като раси, можеш като видове, а може и като заболяване, което си има научното име ликантропия и води до съществени изменнеия в организма на засегнатия индивид. Може би се предава чрез ухапване, наследствено е или не съществува извън легендите:), зависи от сетинга, тоест питайте водещия:). Разбира се, възможно е причините за двете да са различни или еднакви, да са съвместими или не, или да не са две отделни, а да съществува само едно явление, което да бъде известно под различни наименования в различни краища на сетинга, тоест пак Водещия има последната дума, което му дава възможност и за доста нестандартни решения :lol: !

Публикувано: съб май 13, 2006 2:52 pm
от Kid
Ами ето ви примери, които си бях измислил на бързо преди време - вампири и ва(ъ)рколаци като умения, и все пак да не могат да се развиват сякаш всеки може да го прави!

http://forums.rpgbg.net/viewtopic.php?t=4334
http://forums.rpgbg.net/viewtopic.php?t=4337

Всеки е свободен да си ги преработи и премисли както си иска :)

Публикувано: чет май 18, 2006 1:15 pm
от ivan90
Прочетох ти "темата" за варколаците ,но откъде на къде за да напада другарите си Щ/5 се явява усложнение и защо Псу ,при положение 4е волята е може би по важната в случая,но като цяло е СУ Ликантроп е доста добро :)

Публикувано: чет май 18, 2006 7:50 pm
от Kid
Защото за целите на играта тези две неща са най-подходящи.

1 - Колкото повече го бият, толкова повече съзнанието на върколака надделява над това на човека/елфа/т.н. и му е по-трудно да се контролира.
2 - ПсУ е точно съзнанието се противопостави над животинското...

Е, ако смяташ, че може да го предложиш по достатъчно убедеителен начин и с други доводи бих приел. Може би и Волята би била подходяща?!? Вероятно съм го пресмятал на база шанс в зарове, в момента не помня.

Публикувано: нед май 21, 2006 2:24 pm
от ivan90
за #1 ОК аз разбрах 4е щетата на ликантропа се взема за усложнение :)
а за #2 маже да се спори дали Воля или Псу аме защо не дори (Воля + Псу)/2 8)

Публикувано: нед май 21, 2006 2:56 pm
от Kid
Защото Иван Атанасов няма желание да се слагат допълнително усложнения, а (Во+ПсУ)/2 ще извика още една сметчица ;) Мотивирай го добре и аз ще го променя. Ако ще го ползваш просто замени волята с ПсУ-то и готово :)

Публикувано: вт сеп 12, 2006 10:16 am
от deadel
Само да ти кажа, елф неможе да евърколак (прекалено са крехки)

Публикувано: вт сеп 12, 2006 2:30 pm
от Haron the son of Erb
Глупости. Че ще е слабичък за върколак.... е, това е друг въпрос :roll: