Въпросване отново към всички

Заповядайте в официалния форум на "Аксиом 16" или "Приключение с Меч и Магия". Това е втората българска ролева игра, излязла на пазара в средата на декември 2004 г. Тук можете да задавате своите въпроси за правилата или за светът (Магландия), да пишете своите коментари или да давате вашите предложения.

Модератори: hameleona, Модератори

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Въпросване отново към всички

Мнение от Kid » вт май 01, 2007 4:26 am

КАкво правите за да задържите вниманието на играчите към вас? Тактика, стратегия, динамика? Нещо нестандартно или стандартно?

Какво очаквате, за да ви задържи вниманието в играта? Какво търсите? Какво искате?
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
Battle_Mage
Работник
Мнения: 97
Регистриран на: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Мнение от Battle_Mage » вт май 01, 2007 9:53 am

Е,ами това са основни работи,за които всеки може да се досети:

1.Приключението трябва да е интересно,да ги заинтригува и да ги накара да влязат по-добре във ролите си.

2.Разказвачът не трябва да мънка,да си чопли носа и т.н. по време на игра нарочно или не да разсейва играчите. Или не трябва да стават неща от сорта на: -Влизате в тъмната пещера,от която лъха миризма на застоял въздух и изведнъж чувате...аве вие гледахте ли оня филм ве?

3.Никой не трябва да се лигави или да прави лиготии(май че е едно и също :think: )

4.Не трябва да се употребява алкохол,защото стават нещата от 1. 2. и 3. (не че съм опитвал да кажа,но така мисля).

Ако се сетя за още нещо ще едитна това.

Едит: Темата не е ли по-подходяща за рпгбг форумите-все пак не е само за водещи,които водят по А16.

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » вт май 01, 2007 10:59 am

Приключението е хубаво да има последователна история, а не приключенците да се шляят и просто да правят каквото си искат. Може да направиш някой от хората си зъл персонаж :twisted: Нестандартното е интригуващо и непредсказуемо. Ми туй е като цяло.
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт май 01, 2007 3:10 pm

Постаравам се да намаеря подходяща роля за всеки един участник, а не приключението да се върти само около един-двама (но дори и тогава, трябва да създадете подходящи задачи за всеки герой).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Gallean
Emo Slayer
Мнения: 221
Регистриран на: чет юни 09, 2005 9:05 pm
Контакти:

Мнение от Gallean » вт май 01, 2007 8:51 pm

Най-важна е мотивацията на персонажите вътре в играта- те да въртят приключението, понеже всеки играч си обича персонажа. Тоест ако персонажа има наистина цел и мотивация, то и играчът ще има ;) И играта ще върви.
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.

Invisible
Стар заек
Мнения: 6
Регистриран на: пет май 25, 2007 12:57 pm

Мнение от Invisible » съб май 26, 2007 11:29 am

За да бъде задържано вниманието на играчите , чисто и просто самото приключение трябва да им е интересно . За тази цел трябва разказвачът да е наясно с предпочитанията на играчите . Ако като цяло групата предпочита битките е нормално ако прекалиш с логическите моменти , тя да загуби интерес и обратното . Иначе любимият ми начин за подържане на интереса са изненадите / обратите от време на време , които да събудят играчите в случай че играта е станала монотонна и скучна .

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » съб май 26, 2007 5:27 pm

Да, добрият Разказвач винаги трябва да е готов за изненади и импровизация.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » пет юни 01, 2007 5:08 pm

Ами аз когато разиграх най-инерестното си приключение (с един новак) правех така, че времето се объркваше и те незнаеха кое кога е станало и когато те видят момент от бъдещето, който по-късно се оказва, че всъщност е от миналото и такива мити работи случвало се е да караме ролева част от четири до към десет (естествено по желание на играчите те все не бяха доразгледали, все не бяха се наговорили с НИП-овете и по-важните за приключението персони)

Отговори