Въпросване отново към всички
Модератори: hameleona, Модератори
Въпросване отново към всички
КАкво правите за да задържите вниманието на играчите към вас? Тактика, стратегия, динамика? Нещо нестандартно или стандартно?
Какво очаквате, за да ви задържи вниманието в играта? Какво търсите? Какво искате?
Какво очаквате, за да ви задържи вниманието в играта? Какво търсите? Какво искате?
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
- Battle_Mage
- Работник
- Мнения: 97
- Регистриран на: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
- Местоположение: Търговище
Е,ами това са основни работи,за които всеки може да се досети:
1.Приключението трябва да е интересно,да ги заинтригува и да ги накара да влязат по-добре във ролите си.
2.Разказвачът не трябва да мънка,да си чопли носа и т.н. по време на игра нарочно или не да разсейва играчите. Или не трябва да стават неща от сорта на: -Влизате в тъмната пещера,от която лъха миризма на застоял въздух и изведнъж чувате...аве вие гледахте ли оня филм ве?
3.Никой не трябва да се лигави или да прави лиготии(май че е едно и също )
4.Не трябва да се употребява алкохол,защото стават нещата от 1. 2. и 3. (не че съм опитвал да кажа,но така мисля).
Ако се сетя за още нещо ще едитна това.
Едит: Темата не е ли по-подходяща за рпгбг форумите-все пак не е само за водещи,които водят по А16.
1.Приключението трябва да е интересно,да ги заинтригува и да ги накара да влязат по-добре във ролите си.
2.Разказвачът не трябва да мънка,да си чопли носа и т.н. по време на игра нарочно или не да разсейва играчите. Или не трябва да стават неща от сорта на: -Влизате в тъмната пещера,от която лъха миризма на застоял въздух и изведнъж чувате...аве вие гледахте ли оня филм ве?
3.Никой не трябва да се лигави или да прави лиготии(май че е едно и също )
4.Не трябва да се употребява алкохол,защото стават нещата от 1. 2. и 3. (не че съм опитвал да кажа,но така мисля).
Ако се сетя за още нещо ще едитна това.
Едит: Темата не е ли по-подходяща за рпгбг форумите-все пак не е само за водещи,които водят по А16.
Постаравам се да намаеря подходяща роля за всеки един участник, а не приключението да се върти само около един-двама (но дори и тогава, трябва да създадете подходящи задачи за всеки герой).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Най-важна е мотивацията на персонажите вътре в играта- те да въртят приключението, понеже всеки играч си обича персонажа. Тоест ако персонажа има наистина цел и мотивация, то и играчът ще има И играта ще върви.
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
За да бъде задържано вниманието на играчите , чисто и просто самото приключение трябва да им е интересно . За тази цел трябва разказвачът да е наясно с предпочитанията на играчите . Ако като цяло групата предпочита битките е нормално ако прекалиш с логическите моменти , тя да загуби интерес и обратното . Иначе любимият ми начин за подържане на интереса са изненадите / обратите от време на време , които да събудят играчите в случай че играта е станала монотонна и скучна .
Да, добрият Разказвач винаги трябва да е готов за изненади и импровизация.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Ами аз когато разиграх най-инерестното си приключение (с един новак) правех така, че времето се объркваше и те незнаеха кое кога е станало и когато те видят момент от бъдещето, който по-късно се оказва, че всъщност е от миналото и такива мити работи случвало се е да караме ролева част от четири до към десет (естествено по желание на играчите те все не бяха доразгледали, все не бяха се наговорили с НИП-овете и по-важните за приключението персони)