Вампиризъм и Ликантропия - болест или умение

Заповядайте в официалния форум на "Аксиом 16" или "Приключение с Меч и Магия". Това е втората българска ролева игра, излязла на пазара в средата на декември 2004 г. Тук можете да задавате своите въпроси за правилата или за светът (Магландия), да пишете своите коментари или да давате вашите предложения.

Модератори: hameleona, Модератори

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт мар 04, 2008 10:19 pm

Мислех си, че ако Вампиризъм и Върколак ще са Болест или СУ-та, те трябва да се сведат до същината, а не до мощта. Тоест - силния Вампир е този, който има СУ-та за убиец, магии на мрака и въздуха, а не просто защото има болест, проклятие, СУ или каквото е там "Вампир".

Та си мислех, същината на Вампир да е следното:

- пие ЖТ, получава ТМ.
- някаква регенерация на ТЖ срещу Мана (но не като, колкото умението Регенерация)
- спират да остаряват, но и нямат естествено възстановяване на ТЖ и ТМ.
- някакакъв бонус към Псу
- Няма Издръжливост, но и не може да се преизтощи
... всичко останало е чрез други СУ-та.

колкото до Върколак: -
- захапка,
- допълнителен бонус демидж към атака с ръце и крака (ю. бой)
- допълнителен бонус към максимални показатели на Сила и Ловкост
- трансформация в вълча (бонус към СК и Ре, обоняние) и Кринос форма(бонус към издръжливост, временно увеличаване на живота, зар към демидж с ръка или крак (юмручен бой).
- някакъв бонус към Воля
... всичко останало е чрез други СУ-та
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт мар 04, 2008 11:23 pm

Като цяло мойто мнение по този въпрос е ,че тези две неща може да са не точно болест,ами някои вродени/тези,родени от вампири или върколаци/,"инфекциозни/смесване на кръв от единия вид на обикновено същество,водещо до неговата трансформация/ или чрез някаква отвара или магия.Пък определено трябва да имат бонуси и ессествено-недостатъци.

Колкото до идеята на cherno_slance,на мен ми допада.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » ср мар 05, 2008 12:18 am

Върколакът е звяр, следователно атаката му трябва да се формира от три показателя. Това, според мен е достатъчен бонус към атаката. Щетата на атака с лапа (на практика върколака има лапа, а не ръка) е 3 зара, което е доста добре за невъоръжена атака. Върколакът, по своята митологична същност е получовек, полувълк, така че не би трябвало да има вълча форма, само човешка и върколашка. Във втората форма той приема статистиките на върколак от нивото на персонажа, които никак не са слаби, но пък губи контрол върху действията, което често може да коства живота му. Всякакъв вид контрол върху трансформацията (кога и как да се случва) за мен е неприемлив, защото измества фокуса към умение, а ликантропията е проклятие, болест или както щете така я наричайте.

Идеята ми за вампиризма все още не е оформена изцяло, но регенерацията при мен е 2*НИ при всяка успешна атака със захапка, където НИ е нивото на вампира. Също така вампира трябва да се храни(т.е. да смуче кръв от някой селянин) задължително на всеки две седмици, като през останалото време не се нуждае от храна и вода. Всеки ден след изтичането на срока, играча е длъжен да прави проверка по УФУД:
3 зара + Воля > 16 + брой дни изминали от изтичането на срока
Също така всеки ден горната граница на живота му спада с 1/10 на ден.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Отговори