Мислех си, че ако Вампиризъм и Върколак ще са Болест или СУ-та, те трябва да се сведат до същината, а не до мощта. Тоест - силния Вампир е този, който има СУ-та за убиец, магии на мрака и въздуха, а не просто защото има болест, проклятие, СУ или каквото е там "Вампир".
Та си мислех, същината на Вампир да е следното:
- пие ЖТ, получава ТМ.
- някаква регенерация на ТЖ срещу Мана (но не като, колкото умението Регенерация)
- спират да остаряват, но и нямат естествено възстановяване на ТЖ и ТМ.
- някакакъв бонус към Псу
- Няма Издръжливост, но и не може да се преизтощи
... всичко останало е чрез други СУ-та.
колкото до Върколак: -
- захапка,
- допълнителен бонус демидж към атака с ръце и крака (ю. бой)
- допълнителен бонус към максимални показатели на Сила и Ловкост
- трансформация в вълча (бонус към СК и Ре, обоняние) и Кринос форма(бонус към издръжливост, временно увеличаване на живота, зар към демидж с ръка или крак (юмручен бой).
- някакъв бонус към Воля
... всичко останало е чрез други СУ-та
Вампиризъм и Ликантропия - болест или умение
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Като цяло мойто мнение по този въпрос е ,че тези две неща може да са не точно болест,ами някои вродени/тези,родени от вампири или върколаци/,"инфекциозни/смесване на кръв от единия вид на обикновено същество,водещо до неговата трансформация/ или чрез някаква отвара или магия.Пък определено трябва да имат бонуси и ессествено-недостатъци.
Колкото до идеята на cherno_slance,на мен ми допада.
Колкото до идеята на cherno_slance,на мен ми допада.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Върколакът е звяр, следователно атаката му трябва да се формира от три показателя. Това, според мен е достатъчен бонус към атаката. Щетата на атака с лапа (на практика върколака има лапа, а не ръка) е 3 зара, което е доста добре за невъоръжена атака. Върколакът, по своята митологична същност е получовек, полувълк, така че не би трябвало да има вълча форма, само човешка и върколашка. Във втората форма той приема статистиките на върколак от нивото на персонажа, които никак не са слаби, но пък губи контрол върху действията, което често може да коства живота му. Всякакъв вид контрол върху трансформацията (кога и как да се случва) за мен е неприемлив, защото измества фокуса към умение, а ликантропията е проклятие, болест или както щете така я наричайте.
Идеята ми за вампиризма все още не е оформена изцяло, но регенерацията при мен е 2*НИ при всяка успешна атака със захапка, където НИ е нивото на вампира. Също така вампира трябва да се храни(т.е. да смуче кръв от някой селянин) задължително на всеки две седмици, като през останалото време не се нуждае от храна и вода. Всеки ден след изтичането на срока, играча е длъжен да прави проверка по УФУД:
3 зара + Воля > 16 + брой дни изминали от изтичането на срока
Също така всеки ден горната граница на живота му спада с 1/10 на ден.
Идеята ми за вампиризма все още не е оформена изцяло, но регенерацията при мен е 2*НИ при всяка успешна атака със захапка, където НИ е нивото на вампира. Също така вампира трябва да се храни(т.е. да смуче кръв от някой селянин) задължително на всеки две седмици, като през останалото време не се нуждае от храна и вода. Всеки ден след изтичането на срока, играча е длъжен да прави проверка по УФУД:
3 зара + Воля > 16 + брой дни изминали от изтичането на срока
Също така всеки ден горната граница на живота му спада с 1/10 на ден.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.