Страница 1 от 1

Aтака в главата? Как изглежда?

Публикувано: вт юли 08, 2008 12:39 pm
от iliusa
Ауеи хора неразбирам някои ще ми обясни ли?
Как така те удряд с брадва в главата примерно зимат ти някакви ТЖ и ти продалжаваш да се биеш?
Или пак те уцелват с срела в главата и тя се предполага че остава там.И ко ас се бия с стар4ащта стрела от глажата и дупка от брадва или ме4?
Бихте ли обяснили ПЛС.

Публикувано: вт юли 08, 2008 2:58 pm
от ILLIDAN
Наистина след удар с брадва в главата ми е малко трудно да си представя как ще продължиш да се биеш. Но на мен ми е трудно да си представя как ще продължиш да се биеш след удар с брадва в торса :wink:
Въпроса ти е доста основен, но той не се отнася само до ударите в главата, а като цяло до нанасянето на щети. Най-лесно можеш да си представиш ако следваш логиката, че всяка точна и добре изпълнена атака е смъртоносна. Всичко останало, което не трупясва или не нанася страшни увреждания, просто не е добър удар. Така при не-смъртоносният удар с брадва в главата, героят бива ударен с тъпото на брадвата, а не острието. Стрелата пък се оказва с тъп връх и не успява да се забие. Схващаш идеята :wink:

Публикувано: вт юли 08, 2008 3:10 pm
от Fenrir
Просто играта не е направена до 100% реалистичност,иначе щеше да е тъпо.Тя наподобява обикновена игра,съчетана с реални детайли.Просто имайте фантазия :wink:

Публикувано: вт юли 08, 2008 3:57 pm
от Vilorp
Брадвата вкарва 5-7 зара щета при среден зар това прави 18-25 + 1/2 модификатор заради типа не щетите= 27-38. Такъв удар в крайник вади от строя крайника, главата се предполага че е по-твърда щом играете ролеви игри (; На вас може да ви е кофти, че неможете да убиете противник с един удар, но ще ви е още по-кофти ако противника ви убива с един удар, вса пак вие сте герои, а не пишлемета нещастни тръгнали на заколение. Това че стрелата е попаднала в главата по никой начин негарантира забиване, ако пък има някакво защитно средство да не говорим. Главата също така включва уши и нос и един тежък удар с брадва там може да се опише как рязва един от въпросните съчащи израстаци откъдепо чава да кърви като фонтан. Друг е въпроса, че може да се ползват и букви вместо числа...

Публикувано: вт юли 08, 2008 5:05 pm
от Асен
Vilorp написа:На вас може да ви е кофти, че неможете да убиете противник с един удар, но ще ви е още по-кофти ако противника ви убива с един удар, вса пак вие сте герои, а не пишлемета нещастни тръгнали на заколение.

Друг е въпроса, че може да се ползват и букви вместо числа...
Не, няма-мисля, че ме познаваш;)! Друг въпрос е, че системи, при които всеки удар е фатален, също не ми се струват много реалистични. Има и несмъртоноснио удари, да напомним.

А това с буквите просто не го разбрах.

А по темата-наистина проявявайте въображение. Едно просто правило е, че ТЖ определят какво имате право да описвате-докато не свършат, не можете да описвате смъртносен удар. Иначе ако0 исакте, описвайте как на гиганта му отсичат единия рог, от което той изпада в Берсерк :twisted: !
А.

Публикувано: вт юли 08, 2008 5:17 pm
от Ain alkar
Това съм ти го обяснявал сигурно. Вика му се драскотина. Ако удариш с отрието на брадвата не е задължително да я забиеш тя може да ти цапне тиквата без да ти троше черепа (абе бащати не се ли е запардосвал с брадва? Ако не е вари питай дядо той ше ти каже всичко за ударите в глави... не се шегувам или ме изчакай аз да демонстрирам :) )

Публикувано: вт юли 08, 2008 9:30 pm
от nikestan
Абе, Бат' Гойко май вече се обяснява веднъж по такъв въпрос. Той бе споменал, че ТЖ се явява и опитността на героя в понасянето на щетите. Това не означава, че ако изпереш някой, който има много ТЖ в главата, той ще понесе удара с иронична усмивка, а по-скоро значи, че ще успее да се дръпне в последния момент и да бъде само закачен от удара (например да се прости с някое ухо).

Публикувано: ср юли 09, 2008 12:21 am
от shizziss
Само за справка отговор на този въпрос може да се намери в проектния мод на А16, ЕнДор (в разработки по аксиом).

Публикувано: ср юли 09, 2008 4:32 pm
от hameleona
Само за справка, ако продължаваш на всяка тема да пускаш - на това съм отговорил в Ендор, без да кажеш нещо смислено, ще ти трия мненията. Копийш?

Публикувано: ср юли 09, 2008 9:05 pm
от Асен
hameleona написа:Копийш?
+Paste :lol: !

Публикувано: ср юли 09, 2008 11:28 pm
от BatGojko
Това си е обяснено и в основната книга (за всички, които са си направили труда да го прочетат). ако трябва да сравняваме с реалността, нормалните хора обикновено имат висока смъртност след ритник в глават, когато те са паднали на земята, но малко по-здравите момчета в UFC и бившето Pride си понасят такива шутое, че и продължават да се бият след това - ето това е разликата в нивото и броя ЖТ, които имат ;)

Публикувано: ср юли 09, 2008 11:42 pm
от shizziss
Извинявай Хам, но просто все поствам след работа разни не много дообмислени и дооформени постове пълни с правописни грешки къде от невнимание къде от употреба на рядко използвани думи със сложен фонетичен състав. За това трий всяко такова мое мнение без притеснение. А по въпроса - в ЕнДор решението е следното:

Живот
Животът определя общото физическо състояние на организма, неговата устойчивост на различни неблагоприятни условия.
Животът определя максимално допустимото количество Жизнени Точки, които може да има героя. Те показват, колко наранявания може да понесе героят по време на битка преди да припадне или загине.
Определя се по формулата:

Живот + ( Сила * Издръжливост ) = Жизнени точки

Покачване на Живота!
При достигане на ново ниво Живота се увеличава със следните стойности:

- Със стойността на Издръжливостта на героя;

- Със (СИ/3)зара;

- Могат да се добавят и допълнителни бонуси, давани от придобити умения (например Жажда за живот);

Жизнени Точки
Важно е да се отбележи, че Жизнените Точки се разпределят по тялото на героя по следния начин:10% в главата и ръцете, 15% в краката и 40% в торса.

Съкрушителни Удари
Освен нормалните удари съществуват и такива, които са в състояние директно да убият противник или съществено да го наранят в хода на битката. Такива удари се наричат съкрушителни и зависят от количеството нанесени щети. Те се делят на 3 категории:
Леки - причинили над 25% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Тежки - причинили над 50% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Фатални - причинили над 100% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.

Вид Атака / Цел:
Категория / Последствия

Мушкаща / Глава:
Лек / Загуба на око +1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание +2 умора на рунд
Фатален / Смърт

Сечаща / Глава
Лек / Загуба на око (20% шанс). 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт

Трошаща / Глава
Лек / Замайване Щ/2 ШЩ. 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт

Главно за това съм избрал квадратната формула за Живота и ЖТ.

Публикувано: ср юли 09, 2008 11:45 pm
от BatGojko
Ваденето на очи на георите не е най-удачното решение. Въпреки, че имаме съживяване, в Магландиум няма заклинания, които да възстановяват очи, а да се окажеш след първата сесия със сляп герой едва ли е мечтата на всеки игра1ч. Именно затова тези подробности са пропуснати в А16. Съответно, последното не пречи всеки, който иска да ползва подобни "хоум рулс" на своя отговорност.

Публикувано: ср юли 09, 2008 11:55 pm
от shizziss
Това за очите е вярно допълнение и на мен ми хрумна нещо което да го балансира (иначе ЕнДор може и да е ада,но това няма да бъде много забелязвано :twisted: ) да речем да се проявява при успех равен или по голям от 6така май е добре! Като при сечащ пак си има само 20% шанс.

Публикувано: чет юли 10, 2008 1:27 pm
от cherno_slance
Това с живота и брадвата може да го решите по следния начин:
след неуспешно париране и/или отбягване, блокиране със щит уцеленият може да заяви мигновенно действие: париране, отбягване, блокиране за 0 ТД. Действието винаги е успешно и цената за него е в ТЖ, равни на пораженията, които ще бъдат причинени при попадане на удара в жертвата.
Лесно се обяснява и ефекта от бронята - приема се, че в този случай имаме частичен успех на парирането, отбягването, блокирането при които удрящото оръжие все пак достига целта, но траекторията му е променена и попада в бронята ( и цялата му кинетична енергия остава там)

Така може да обясните от логическа гледна точка какво става в реалния свят - всъщност така не може да се блокира, отбегне, парира само удара, който идва "последен". По този начин ще се постигне и кинематографичният ефект на "един удар - достатъчен удар"!

Публикувано: чет юли 10, 2008 5:11 pm
от iliusa
Ок горе долу ми си по яснoго. Макарче туи за одрязването на ухо или нос определено доста сще боли :)
пак ако ти извадят и някое друго око колко ли сще ти падне красотата е вапроса :)

Публикувано: чет юли 10, 2008 5:15 pm
от Fenrir
Въпрос на вкус :lol:

Публикувано: чет юли 10, 2008 6:29 pm
от shizziss
Ми на мен -3 ми звучи добре
:twisted: пък може би не

Публикувано: пет юли 11, 2008 1:38 pm
от iliusa
Вапрос?
Aко си с сляп герои още от началото на играта (тоес почваш така)имали някви боноси?
Или нещо такос? :)

Публикувано: пет юли 11, 2008 2:01 pm
от hameleona
Не. Ако разказвача ти реши - може и да ти даде, но нищо системно.

Публикувано: пет юли 11, 2008 2:08 pm
от Ain alkar
А. Играли сме със слепци. Поне аз. И преди да питаш тук питай мене (щот нямаш книгата). Там си пише, че има много накзания на БЗ и още куп глупости, но има и магии, които правят слепците да гледат.