Страница 1 от 1

Относно система в Diablo и приликите и с тази в Аксиом 16

Публикувано: съб авг 30, 2008 2:30 pm
от kartacha
Първо да отговоря на твърдението на Бат'гойко. Това, че на 3 левъл герой с 20 dex ще има повече def от 15 левъл герой с 20 dex(без брони и двамата) е абсолютно грешно. В Diablo сходното с новото предложение в Аксиом е, че когато вдигнеш до голяма степен някой стат, той става по-неефективен сиреч, когато вдигнеш vita до 150(или 200) тя започва да ти дава с 3-4 стамина по-малко на левъл и т.н.

Публикувано: нед авг 31, 2008 2:41 am
от BatGojko
Ок, нека първо да кажа, че няма явни прилики между Диабло 2 и Аксиом16, за да не се подведе някой от заглавието.
Когато давах примера, споменах, че не съм сигурен, кое беше точно нещото, което спадаше с покачване на нивото. Вярно, не е защитата, а шансът за блок:

Chance to Block

Total Blocking = [(Blocking * (Dexterity - 15)) / (Character Level * 2)]

Blocking = A total of the Blocking on all of your items. (E.g: Guardian Angel, Twitchthroe, Any Shield, Holy Shield)
[] = Round Down

Note: Blocking on shield shown in game is capped at 75% while it may actually be higher. For a true account of most shields blocking ability... Look here forUnique, Set, and Magical/Rare shields. (for magical/rare, add the Blocking % from the suffix to the base blocking)

Note 2: Block chance is divided by 3 after the 75% cap. You can't block more than 25% when running.

Example: A lvl85 Paladin with 100 Dex, Guardian Angel(20%), lvl20 Holy Shield (35%) and a Herald of Zakarum(82%).

Total Blocking = [(Blocking * (Dexterity - 15)) / (Character Level * 2)]
= (20 + 35 + 82 * (100 - 15)) / (85 * 2)
= (20 + 35 + 82 * (85)) / (85 * 2)
= (20 + 35 + 82 * (85)) / 170
= (20 + 35 + 82 * (85)) / 170
= (137 * 85) / 170
= 11645 / 170
= 68.5
= 68% Chance to Block


Не го превеждам, щото феновете на Диабло би трябвало да могат да си го преведат, а и не е сложен английски.
Не съм оглеждал цялат аим система, но ми направи впечатление, че това е механика, която принуждава играчите да си повишават уменията и да залагат на адекватна екипировка. Ествествено, когато го видях за първи път (преди доста години) ми се видя насправедливо, но като се замисля, по-важно е че това допринася за играта, а дали е реалистично или не е друг проблем.

ПП: Копирано от тук
http://strategy.diii.net/news.php?id=55 ... 20to%20hit

Публикувано: нед авг 31, 2008 2:59 am
от Асен
А после Аксиом 16 имала много сметки;)!
А.

Публикувано: нед авг 31, 2008 3:28 am
от BatGojko
А, това си е за електронния вариант, така че сметките са позволени. Ако някога доживея д аобърна А16 в електронен вариант, сметките ще изглеждат приблизително по същия начин.

Публикувано: нед авг 31, 2008 3:57 pm
от kartacha
В интерес на истината аз записах информатика само и само да мога да направя компютърна игра по А16. Сега се ядосвам, защото явно в Мг не ми е мястото. :?
П.П.: lowstef и Асен да не се обаждат, това не е подмазване, а чистата истина.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 8:25 am
от Ain alkar
Защо ти е да правиш електронен вариант? Направи си електронен дневник (много лесно става на Ексел). Полезно е и ти изчислява всички производни показатели докато въведеш основните. Така си намаляваш работата като разказвач.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 9:36 am
от ILLIDAN
:lol: Айн, човека иска да направи компютърна игра на основата на Аксиом16, а ти го питаш защо му е да го прави. Това е все едно да питаш разработчиците на Невъруинтър Найтс защо се занимават с ДнД :wink:

Публикувано: пон сеп 01, 2008 11:37 am
от kartacha
Сериозно я бях замислил. Даже имах тетрадка(100 листа) от край до край изрисувана с герои и гадини. Щеше да се казва Blades of Honour. Щеше... :(

Публикувано: пон сеп 01, 2008 11:46 am
от BatGojko
Има Game Maker, има RPG Maker - не знам дококо лесно ще е модифициарането на А16 за подобни продукти, но мисля, че може да се направи нещо и само с тях.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 11:57 am
от kartacha
Знаете, бях почнал, ама не се получава. :? Ще го замразя за малко, докато разбера как става.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 3:04 pm
от hameleona
Ами, не мога да изменя системата, иначе мога да оправя адаптацията :)
Ако някой ми каже, как да фиксна системата ще се оправя с останаото.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 3:05 pm
от kartacha
Ти работил ли си с RPG maker?

Публикувано: пон сеп 01, 2008 6:11 pm
от Ain alkar
Нем (иначе нямаше да предлагам подобна глупост)

Публикувано: пон сеп 01, 2008 7:00 pm
от hameleona
Ъхъ... и (поне във версията ми) системата е фиксирана.

Публикувано: пон сеп 01, 2008 7:05 pm
от kartacha
И на моята, за жалост.