Правилата на Черно Слънце
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Правилата на Черно Слънце
С течение на годините, през които съм водил, постепенно съм си изградил неписани правила. Понякога съм ги спазвал, друг път нарушавал, правейки компромиси поради една или друга причина и ситуация. С времето обаче се убедих, че винаги когато ги престъпя или позволя на играчите да ги престъпят, от това страда цялата игра. Тоест - това са така да се каже изстрадани и проверени в практиката изводи. Не казвам, че са универсални или носят абсолютната истина за живота, вселената и всичко останало .
Но при мен работят (винаги нещо се оплесква, когато не използвам някое от тях в нужния момент) и сега ги споделям с вас.
ПРАВИЛАТА НА ВОДЕЩИЯ
1. (1) ТОЙ ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА ПО ВЪПРОСА ДАЛИ ДА ПРИЛАГА СИСТЕМАТА ЕДНО КЪМ ЕДНО, ДА ПРЕМИНЕ КЪМ ЧИСТ ФРИЙ-СТАЙЛ, ИЛИ ДА ИЗПОЛЗВА МЕЖДИНЕН ВАРИАНТ, ПРИ КОЙТО СИСТЕМАТА Е ОРИЕНТИР ЗА ОПИСАНИЕ ДЕЙСТВИЯТА НА ГЕРОИТЕ И НИП-ОВЕТЕ.
(2) ЗА НУЖДИТЕ НА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО ТОЙ МОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА ТОЗИ ПРЕХОД МНОГОКРАТНО И В РАМКИТЕ ДОРИ НА ЕДНА СЕСИЯ.
2. В СОБСТВЕНОТО СИ ПРИКЛЮЧЕНИЕ ТОЙ ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА ПРИ ТЪЛКУВАНЕТО НА СИСТЕМАТА. А КОГАТО ГО ПРАВИ, МОЖЕ ДА ПРИЛОЖИ БУКВАЛНО ДАДЕНО ПРАВИЛО ОТ СИСТЕМАТА, ДА СЕ СЪОБРАЗИ С МНЕНИЕТО НА ИГРАЧИТЕ И РАЗИСКВАНИЯТА ВЪВ ФОРУМИТЕ КЪМ ИГРАТА ИЛИ ДА НАЛОЖИ СВОЕТО ЛИЧНО МНЕНИЕ.
(2) ЗАДЪЛЖЕНИЕТО МУ ЗА КОРЕКТНОСТ КЪМ ОСТАНАЛИТЕ СЕ ИЗЧЕРПВА С ТОВА, ЧЕ ГИ Е ИЗСЛУШАЛ ПРЕДИ ДА ВЗЕМЕ ОКОНЧАТЕЛНОТО СИ РЕШЕНИЕ.
3. ТОЙ ИМА ПРАВО ДА ИЗМЕНЯ И ДОПЪЛВА СИСТЕМАТА, КОГАТО ТОВА Е НЕОБХОДИМО ЗА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО МУ. ТОЙ МОЖЕ ДА ОТМЕНЯ ИЛИ СЛАГА ОТДЕЛНИ ПРАВИЛА, ВОДЕЩИ ДО ПРОМЯНА В ХАРАКТЕРА И БАЛАНСА НА СИСТЕМАТА. ИМА ПРАВО ДА ОБЯВИ, ЧЕ ПРИМЕРНО МАГИЯТА СЕ БЛОКИРА/НЕУТРАЛИЗИРА С МАГИЯ ИЛИ ЧЕ УСПЕШНИТЕ УДАРИ ОТ ЗАСАДА СА РАВНОСИЛНИ НА МИГНОВЕННА СМЪРТ.
(2) ЗАДЪЛЖЕНИЕТО МУ ЗА КОРЕКТНОСТ КЪМ ОСТАНАЛИТЕ СЕ ИЗРАЗЯВА В ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ДА ПРАВИ ИЗМЕНЕНИЯ И ДОПЪЛНЕНИЯ, КОИТО ИЗРАЗЯВАТ ПРИНЦИПИТЕ МУ И СЛЕДОВАТЕЛНО ИМАТ ТРАЕН ХАРАКТЕР, А НЕ СЕ МЕНЯТ СЕСИЯ ЗА СЕСИЯ.
4 (1) ТОЙ ИМА ПРАВО ДА ИЗИСКВА УВАЖЕНИЕ ЗА СЕБЕ СИ И ОСТАНАЛИТЕ ИГРАЧИ, ЗАЩОТО ТЕ СА НЕЩО ПОВЕЧЕ ОТ БИОЛОГИЧЕН ЕКВИВАЛЕНТ НА ТВОЯТА ЛЮБИМА АРКАДНА ИГРА. ТОЙ ИМА ПЪЛНОТО И НЕОТМЕНИМО ПРАВО ДА ОГРАНИЧАВА ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ, СИСТЕМНО И ИЗВЪНСИСТЕМНО, СИЛОВИТЕ ИГРАЧИ.
(2) ТАКИВА ИГРАЧИ СА ТЕЗИ, КОИТО ИЗПОЛЗВАТ СИСТЕМАТА, ЗА ДА ИЗВЪРШАТ С ГЕРОИТЕ СИ НЕЩА, КОИТО ВЪВ ФРИЙ-СТАЙЛ ЩЕ ИЗГЛЕЖДАТ АБСУРДНИ, ПРЕСИЛЕНИ ИЛИ БИХА ИМАЛИ ЛОГИЧНО И ЕСТЕСТВЕНО ОСУЕТЯВАНЕ ОТ СТРАНА НА НИП-ОВЕТЕ, ЗАКОНИТЕ НА ПРИРОДАТА ИЛИ ИГРАЧИТЕ-ЖЕРТВИ.
5. ТОЙ ИМА ПРАВО ДА СПИРА И ВЪЗОБНОВЯВА ИГРАТА ЗА ЦЯЛОТО ПАРТИ. СПОРОВЕ МЕЖДУ ИГРАЧИ ПО ВРЕМЕ НА ТЕКУЩА ИГРА МОГАТ ДА БЪДАТ ПРЕКРАТЯВАНИ ПО ВСЯКАКВИ ВЪЗМОЖНИ НАЧИНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРОПУСКАНЕ НА ХОДОВЕТЕ С ГЕРОИТЕ ИМ, ПРЕКРАТЯВАНЕ ИГРАТА С ТЯХ ЗА ТАЗИ СЕСИЯ И ОТРЯЗВАНЕ ОТ ПРЕДСТОЯЩИ НАГРАДИ.
6. ТОЙ ВИНАГИ РЕШАВА, ЗА ВСЕКИ ОТДЕЛЕН СЛУЧАЙ, КАКВО СТАВА ПРИ ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ГЕРОЙ НАД ДРУГ ГЕРОЙ. В ТЕЗИ СЛУЧАИ НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е ЕДИНСТВЕНО МЕРОДАВНОТО, ЗАЩОТО СИСТЕМАТА Е СЪЗДАДЕНА ЗА УЛЕСНЕНИЕ НА ИГРАЧИТЕ И ВОДЕЩИЯ, А НЕ ЗА ПЛЕЪР С/У ПЛЕЪР.
(2) В ТАКИВА СЛУЧАЙ ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ДА РАЗРЕШИ БЛОКИРАНЕТО НА ВСИЧКО СЪС ВСИЧКО, КАТО ИГНОРИРА ДОРИ ЗАРОВЕТЕ И СТАТИСТИКИТЕ И СЕ СЪОБРАЗЯВА ЕДИНСТВЕНО С ОПИСАНИЕТО НА ДЕЙСТВИЯТА: КАЧЕСТВОТО НА САМОТО ОПИСАНИЕ, СЪОБРАЗЯВАНЕТО С РЕАЛИЗМА ЗА ФИЗИЧЕСКИТЕ ДЕЙСТВИЯ, СЪОБРАЗЯВАНЕ С ОБЩИЯ ДУХ, ЗАЛЕГНАЛ В МАГИЧЕСКАТА СИСТЕМА, С ПСИХОЛОГИЯТА ПРИ СОЦИАЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ. НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО С ИЗБРАНИТЕ ОТ ПРОТИВНИКА ДЕЙСТВИЯ, ВЛИЯНИЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И Т.Н.
(3) ПРИ ТАКЪВ КОНФЛИКТ ПОБЕДАТА НИКОГА НЕ БИВА ДА Е СМЪРТ/ОСАКАТЯВАНЕ ИЛИ УНИЖЕНИЕ НА ЕДИНИЯ ОТ ГЕРОИТЕ – ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ ДА ОПИШЕ СИТУАЦИЯ, КОЯТО ПРЕДОТВРАТЯВА ТОВА.
7. ВОДЕЩИЯТ ИМА ЗА ЦЕЛ ДА ПРОВЕДЕ ПРИКЛЮЧЕНИЕ И ПОРАДИ ТОВА НА ИГРАЧИТЕ ТРЯБВА ДА Е ЯСНО, ЧЕ ТОЙ ПО ЕДИН ИЛИ ДРУГ НАЧИН ЩЕ ОГРАНИЧИ ПОНЕ ЧАСТИЧНО СВОБОДАТА ИМ, ПОДТИКВАЙКИ ИЛИ МАНИПУЛИРАЙКИ ГИ КЪМ ОПРЕДЕЛЕНИ ЛОКАЦИИ И СОЦИАЛНИ ИЗБОРИ.
(2) ТОЙ ИМА ПРАВО ДА УСИЛВА НАТИСКА ВЪРХУ ИГРАЧИТЕ, КОГАТО ИГРАЧИТЕ СА ПРИЧИНАТА, ПОРАДИ КОЯТО ГЕРОИТЕ НЕ РЕАГИРАТ ЕСТЕСТВЕНО НА ВЪТРЕИГРОВАТА, ЖИТЕЙСКА СИТУАЦИЯ.
КЛАСИЧЕСКИЯТ ПРИМЕР Е ИГРАЧ, КОЙТО ВМЕСТО ДА ВЛЕЗЕ С ГЕРОЯ СИ В ПРЕГОВОРИ, ХВЪРЛЯ ПОСЛЕДНИЯ БЕЗ СТРАХ И БОЛКА В НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНА БИТКА! ЗАЩОТО Е ПРЕЦЕНИЛ, ЧЕ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ОТ НЕЯ НА ОКОЛО 25% ОТ ЖИЗНЕНИТЕ МУ ТОЧКИ, А ХИЙЛЪРЪТ НА ГРУПАТА ЩЕ ГО ВДИГНЕ НА МАКС.
В ТАЗИ ВРЪЗКА СИ СПОМНЯМ ЛЕГЕНДАТА ЗА НЯКАКЪВ ВОДЕЩ ОТ ЗОРАТА НА ЕНДИВАЛ, КОЙТО КАРАЛ ИГРАЧИТЕ ДА СИ ПРИЧИНЯТ НЯКАКВА ЛЕКА БОЛКА, КОГАТО ГЕРОЯТ ИМ ЯДЕ БОЙ.
АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ Е ТРЯБВАЛО ДА КАРА ИГРАЧИТЕ С МАГОВЕ ДА ЯДАТ НЕЩО МНОГО СОЛЕНО ИЛИ СЛАДКО И ДА ГИ ДЪРЖИ ЖАДНИ, ДОКАТО ГЕРОИТЕ ИМ ВЪЗСТАНОВЯТ МАНАТА СИ.
8. ЗА СВОИТЕ НУЖДИ ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ДА ВЪВЕЖДА И ДРУГИ ПРАВИЛА.
Но при мен работят (винаги нещо се оплесква, когато не използвам някое от тях в нужния момент) и сега ги споделям с вас.
ПРАВИЛАТА НА ВОДЕЩИЯ
1. (1) ТОЙ ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА ПО ВЪПРОСА ДАЛИ ДА ПРИЛАГА СИСТЕМАТА ЕДНО КЪМ ЕДНО, ДА ПРЕМИНЕ КЪМ ЧИСТ ФРИЙ-СТАЙЛ, ИЛИ ДА ИЗПОЛЗВА МЕЖДИНЕН ВАРИАНТ, ПРИ КОЙТО СИСТЕМАТА Е ОРИЕНТИР ЗА ОПИСАНИЕ ДЕЙСТВИЯТА НА ГЕРОИТЕ И НИП-ОВЕТЕ.
(2) ЗА НУЖДИТЕ НА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО ТОЙ МОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА ТОЗИ ПРЕХОД МНОГОКРАТНО И В РАМКИТЕ ДОРИ НА ЕДНА СЕСИЯ.
2. В СОБСТВЕНОТО СИ ПРИКЛЮЧЕНИЕ ТОЙ ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА ПРИ ТЪЛКУВАНЕТО НА СИСТЕМАТА. А КОГАТО ГО ПРАВИ, МОЖЕ ДА ПРИЛОЖИ БУКВАЛНО ДАДЕНО ПРАВИЛО ОТ СИСТЕМАТА, ДА СЕ СЪОБРАЗИ С МНЕНИЕТО НА ИГРАЧИТЕ И РАЗИСКВАНИЯТА ВЪВ ФОРУМИТЕ КЪМ ИГРАТА ИЛИ ДА НАЛОЖИ СВОЕТО ЛИЧНО МНЕНИЕ.
(2) ЗАДЪЛЖЕНИЕТО МУ ЗА КОРЕКТНОСТ КЪМ ОСТАНАЛИТЕ СЕ ИЗЧЕРПВА С ТОВА, ЧЕ ГИ Е ИЗСЛУШАЛ ПРЕДИ ДА ВЗЕМЕ ОКОНЧАТЕЛНОТО СИ РЕШЕНИЕ.
3. ТОЙ ИМА ПРАВО ДА ИЗМЕНЯ И ДОПЪЛВА СИСТЕМАТА, КОГАТО ТОВА Е НЕОБХОДИМО ЗА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО МУ. ТОЙ МОЖЕ ДА ОТМЕНЯ ИЛИ СЛАГА ОТДЕЛНИ ПРАВИЛА, ВОДЕЩИ ДО ПРОМЯНА В ХАРАКТЕРА И БАЛАНСА НА СИСТЕМАТА. ИМА ПРАВО ДА ОБЯВИ, ЧЕ ПРИМЕРНО МАГИЯТА СЕ БЛОКИРА/НЕУТРАЛИЗИРА С МАГИЯ ИЛИ ЧЕ УСПЕШНИТЕ УДАРИ ОТ ЗАСАДА СА РАВНОСИЛНИ НА МИГНОВЕННА СМЪРТ.
(2) ЗАДЪЛЖЕНИЕТО МУ ЗА КОРЕКТНОСТ КЪМ ОСТАНАЛИТЕ СЕ ИЗРАЗЯВА В ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ДА ПРАВИ ИЗМЕНЕНИЯ И ДОПЪЛНЕНИЯ, КОИТО ИЗРАЗЯВАТ ПРИНЦИПИТЕ МУ И СЛЕДОВАТЕЛНО ИМАТ ТРАЕН ХАРАКТЕР, А НЕ СЕ МЕНЯТ СЕСИЯ ЗА СЕСИЯ.
4 (1) ТОЙ ИМА ПРАВО ДА ИЗИСКВА УВАЖЕНИЕ ЗА СЕБЕ СИ И ОСТАНАЛИТЕ ИГРАЧИ, ЗАЩОТО ТЕ СА НЕЩО ПОВЕЧЕ ОТ БИОЛОГИЧЕН ЕКВИВАЛЕНТ НА ТВОЯТА ЛЮБИМА АРКАДНА ИГРА. ТОЙ ИМА ПЪЛНОТО И НЕОТМЕНИМО ПРАВО ДА ОГРАНИЧАВА ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ, СИСТЕМНО И ИЗВЪНСИСТЕМНО, СИЛОВИТЕ ИГРАЧИ.
(2) ТАКИВА ИГРАЧИ СА ТЕЗИ, КОИТО ИЗПОЛЗВАТ СИСТЕМАТА, ЗА ДА ИЗВЪРШАТ С ГЕРОИТЕ СИ НЕЩА, КОИТО ВЪВ ФРИЙ-СТАЙЛ ЩЕ ИЗГЛЕЖДАТ АБСУРДНИ, ПРЕСИЛЕНИ ИЛИ БИХА ИМАЛИ ЛОГИЧНО И ЕСТЕСТВЕНО ОСУЕТЯВАНЕ ОТ СТРАНА НА НИП-ОВЕТЕ, ЗАКОНИТЕ НА ПРИРОДАТА ИЛИ ИГРАЧИТЕ-ЖЕРТВИ.
5. ТОЙ ИМА ПРАВО ДА СПИРА И ВЪЗОБНОВЯВА ИГРАТА ЗА ЦЯЛОТО ПАРТИ. СПОРОВЕ МЕЖДУ ИГРАЧИ ПО ВРЕМЕ НА ТЕКУЩА ИГРА МОГАТ ДА БЪДАТ ПРЕКРАТЯВАНИ ПО ВСЯКАКВИ ВЪЗМОЖНИ НАЧИНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРОПУСКАНЕ НА ХОДОВЕТЕ С ГЕРОИТЕ ИМ, ПРЕКРАТЯВАНЕ ИГРАТА С ТЯХ ЗА ТАЗИ СЕСИЯ И ОТРЯЗВАНЕ ОТ ПРЕДСТОЯЩИ НАГРАДИ.
6. ТОЙ ВИНАГИ РЕШАВА, ЗА ВСЕКИ ОТДЕЛЕН СЛУЧАЙ, КАКВО СТАВА ПРИ ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ГЕРОЙ НАД ДРУГ ГЕРОЙ. В ТЕЗИ СЛУЧАИ НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е ЕДИНСТВЕНО МЕРОДАВНОТО, ЗАЩОТО СИСТЕМАТА Е СЪЗДАДЕНА ЗА УЛЕСНЕНИЕ НА ИГРАЧИТЕ И ВОДЕЩИЯ, А НЕ ЗА ПЛЕЪР С/У ПЛЕЪР.
(2) В ТАКИВА СЛУЧАЙ ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ДА РАЗРЕШИ БЛОКИРАНЕТО НА ВСИЧКО СЪС ВСИЧКО, КАТО ИГНОРИРА ДОРИ ЗАРОВЕТЕ И СТАТИСТИКИТЕ И СЕ СЪОБРАЗЯВА ЕДИНСТВЕНО С ОПИСАНИЕТО НА ДЕЙСТВИЯТА: КАЧЕСТВОТО НА САМОТО ОПИСАНИЕ, СЪОБРАЗЯВАНЕТО С РЕАЛИЗМА ЗА ФИЗИЧЕСКИТЕ ДЕЙСТВИЯ, СЪОБРАЗЯВАНЕ С ОБЩИЯ ДУХ, ЗАЛЕГНАЛ В МАГИЧЕСКАТА СИСТЕМА, С ПСИХОЛОГИЯТА ПРИ СОЦИАЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ. НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО С ИЗБРАНИТЕ ОТ ПРОТИВНИКА ДЕЙСТВИЯ, ВЛИЯНИЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И Т.Н.
(3) ПРИ ТАКЪВ КОНФЛИКТ ПОБЕДАТА НИКОГА НЕ БИВА ДА Е СМЪРТ/ОСАКАТЯВАНЕ ИЛИ УНИЖЕНИЕ НА ЕДИНИЯ ОТ ГЕРОИТЕ – ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ ДА ОПИШЕ СИТУАЦИЯ, КОЯТО ПРЕДОТВРАТЯВА ТОВА.
7. ВОДЕЩИЯТ ИМА ЗА ЦЕЛ ДА ПРОВЕДЕ ПРИКЛЮЧЕНИЕ И ПОРАДИ ТОВА НА ИГРАЧИТЕ ТРЯБВА ДА Е ЯСНО, ЧЕ ТОЙ ПО ЕДИН ИЛИ ДРУГ НАЧИН ЩЕ ОГРАНИЧИ ПОНЕ ЧАСТИЧНО СВОБОДАТА ИМ, ПОДТИКВАЙКИ ИЛИ МАНИПУЛИРАЙКИ ГИ КЪМ ОПРЕДЕЛЕНИ ЛОКАЦИИ И СОЦИАЛНИ ИЗБОРИ.
(2) ТОЙ ИМА ПРАВО ДА УСИЛВА НАТИСКА ВЪРХУ ИГРАЧИТЕ, КОГАТО ИГРАЧИТЕ СА ПРИЧИНАТА, ПОРАДИ КОЯТО ГЕРОИТЕ НЕ РЕАГИРАТ ЕСТЕСТВЕНО НА ВЪТРЕИГРОВАТА, ЖИТЕЙСКА СИТУАЦИЯ.
КЛАСИЧЕСКИЯТ ПРИМЕР Е ИГРАЧ, КОЙТО ВМЕСТО ДА ВЛЕЗЕ С ГЕРОЯ СИ В ПРЕГОВОРИ, ХВЪРЛЯ ПОСЛЕДНИЯ БЕЗ СТРАХ И БОЛКА В НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНА БИТКА! ЗАЩОТО Е ПРЕЦЕНИЛ, ЧЕ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ОТ НЕЯ НА ОКОЛО 25% ОТ ЖИЗНЕНИТЕ МУ ТОЧКИ, А ХИЙЛЪРЪТ НА ГРУПАТА ЩЕ ГО ВДИГНЕ НА МАКС.
В ТАЗИ ВРЪЗКА СИ СПОМНЯМ ЛЕГЕНДАТА ЗА НЯКАКЪВ ВОДЕЩ ОТ ЗОРАТА НА ЕНДИВАЛ, КОЙТО КАРАЛ ИГРАЧИТЕ ДА СИ ПРИЧИНЯТ НЯКАКВА ЛЕКА БОЛКА, КОГАТО ГЕРОЯТ ИМ ЯДЕ БОЙ.
АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ Е ТРЯБВАЛО ДА КАРА ИГРАЧИТЕ С МАГОВЕ ДА ЯДАТ НЕЩО МНОГО СОЛЕНО ИЛИ СЛАДКО И ДА ГИ ДЪРЖИ ЖАДНИ, ДОКАТО ГЕРОИТЕ ИМ ВЪЗСТАНОВЯТ МАНАТА СИ.
8. ЗА СВОИТЕ НУЖДИ ВОДЕЩИЯТ ИМА ПРАВО ДА ВЪВЕЖДА И ДРУГИ ПРАВИЛА.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
На това какво му е новото? В смисъл това си го пише и в книгата... до някъде ако знаеш как да четеш. Не е нищо ново... и най-важното не е е твое Всички играем по тези правила
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
Разликата, е, че Черното Слънце има опит, преминаващ границите на Аксиома като книгаAin alkar написа:На това какво му е новото? В смисъл това си го пише и в книгата... до някъде ако знаеш как да четеш. Не е нищо ново... и най-важното не е е твое Всички играем по тези правила
За туй чети, мисли и мълчи, дет' се вика.
Хемелеоне- според мен закон номер едно трябва да бъде: "Удоволствие за всички". За това й играта с нова група трябва да започне с разясняване на целите, желанията, проблемите и очакваният на всички участници.
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
"I am the GAMEMASTER, I control your fate." Dexter, boy genius. It's as simple as that.
ПП. Ползването на Caps Lock явно е друг ефективен метод да накараш играчите да почустват болката, която техните персонажи изпитват.
ПП. Ползването на Caps Lock явно е друг ефективен метод да накараш играчите да почустват болката, която техните персонажи изпитват.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.