Страница 1 от 1

Стойности 11,13 и 17

Публикувано: вт ное 16, 2010 9:40 am
от Ro#|#
Забелязах, че има много случай на максимални стойности на показатели от 11, 13 и 17. Не ми е много ясно по ради каква причина някой би заплатил толкова ТР, а не би си останал с точка по-малко. Има предвид това, че 11, 13 и 17 не дават промяна при бонуси в стил "стойност разделена на две/три/четири/пет/шест" заради закръглянето към по-малко число.

Публикувано: вт ное 16, 2010 12:43 pm
от Shamajotsi
Моето предположение е, че такива максимуми целят малко или много да са инсентив на играча да качва СУ-та на макс, които да дават бонуси към тези показатели.

Публикувано: вт ное 16, 2010 7:21 pm
от Ro#|#
Предполагам, че си прав. Това обяснява защо няколко СУ-та на 12-та степен покачват максималните расови показатели с 1 точка

Публикувано: ср ное 17, 2010 12:12 am
от Cocaine
В редица случаи показателите се взимат с цялата им стойност. Така например, разликата между 12 и 13 ловкост е цяла 1 точка БЗ отгоре, както и 1 точка към атаката с меч, например.

От друга страна, максимумите на показателите рядко биват достигани в приключенията, в които съм участвал, както и в повечето форумни игри. Факт е, че след определени нива системата "се чупи".

Трябва да се отбележи също, че горна граница на показатели и умения не съществува, макар да е поставена повратна точка, след която прогресът струва двойно повече ТР.

Публикувано: ср ное 17, 2010 12:10 pm
от kilorez
наистина системата се бъгва първия път когато играхме книгата и бяхме ниво 300 някаде и всичко беше бъгнато и токова трудно се смята

Публикувано: чет ное 18, 2010 12:44 pm
от Vilorp
Килорез ти да не си играл случайно с къртача?

Публикувано: чет ное 18, 2010 1:01 pm
от kilorez
явно не съм много умен ама не разбрах .Какво имаш предвид с къртача

Публикувано: чет ное 18, 2010 3:45 pm
от Ro#|#
Може би че много малко хора играят на такива епично високи нива. До колкото си спомням, в ПММ май се препоръчваше стартиране от нулево ниво

Публикувано: чет ное 18, 2010 4:00 pm
от hameleona
Потребителя karta4a преди години, като дойде по форумите коментираше как играли на ниво 300... Ся, няма да говоря колко точно безумно е това и колко точно е кретенизъм, щото само доказва, че А16 си върши работата - служи на различни вкусове.

Нива над 16 обаче наистина са (меко казано) идиотщина, ако имате очаквания за балансирана система. Самата вътрешна структира на Аксиом 16 превръща баланса на такива неща в невъзможна задача.

Публикувано: чет ное 18, 2010 4:38 pm
от Vilorp
Въщност къртача мрънкаше, че магията меча на аракс даваща МУ атака била много яка защото мага имал МУ от 600, а война с 700 килограмовия меч едва 450 атака... И нивото бе едва 250-то.

Ама щом сте се забавлявали лошо няма.

Публикувано: чет ное 18, 2010 7:32 pm
от Ro#|#
Това, между другото е идея за бъдещо развитие на А16 Може да се казва "А16 ултра епик" и да включва правила за много високи нива. Мисля, че ДнД имат нещо такова за нива над 20.

Публикувано: ср ное 24, 2010 2:34 pm
от kartacha
Хмм, за да прекратя идЕотските спорове!!!
1. Как един от вас, *********, не можа да ми напише ника правилно?!?!?!?!?
2. Стигнахме до ниво 334, поне аз, който не умрях след битката със Соба.
3. Не, не е играл с мен. Това вече го разбрахте.
4. Аксиом 16 Ултра Епик... Хммм, че то си има 2 компютърни варианта, викат им WoW и MU...

Публикувано: ср ное 24, 2010 3:08 pm
от Vilorp
1. Мени си ме кефи пък =Р
2. Колоко ТО паднаха то Соба всъщност? И не беше ли с Ахраман битката?
3. Заподозряхме заради трицифрените нива =Р
4. Да де, ама при цитиранете от теба графиката е лоша докато в А16УЕ е супер реалистична.

Публикувано: ср ное 24, 2010 3:45 pm
от kartacha
Не помня честно!
Мисля, че беше някое от преражданията на Соба. Можете да проверите в темата. Това го играхме преди 2 години...