Нивата и как точно ги виждаме.

Заповядайте в официалния форум на "Аксиом 16" или "Приключение с Меч и Магия". Това е втората българска ролева игра, излязла на пазара в средата на декември 2004 г. Тук можете да задавате своите въпроси за правилата или за светът (Магландия), да пишете своите коментари или да давате вашите предложения.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Нивата и как точно ги виждаме.

Мнение от hameleona » съб дек 11, 2010 7:35 pm

Реших, че трябва д драсна тази статийка па било то и на две на три, поради голямата неориентираност на форума, какво точно значи ниво Х. Статията е базирана най-вече на противниците побликувани в книгата. Също така трябва да подчертая, че никога не съм приемал, че истински оптимизираните персонажи са жизненоспособни, така че статията отговаря (според мен) добре на въпроса какво е ниво Х за героите и Героичните НИП.

Първо няколко забележки по формата. Приемам, че героите са с поне 6 точки Интелект и Сила, което ефективно им дава средно 7 ТР и ТЖ на ниво. Приемам, че героите са по-умни или си вземат някой и друг урок, хвърлят АУ и т.н., така че спокойно мога да приема, че ТР на ниво са поне двойно (14 ТР), макар личния ми опит да показва, че често са дори повече (между 16 и 18 ТР само от Интелект), но приемам, че има известна загуба на ТР, най-вече в умения, които не са типични или чести за ползване от героите. Така можем спокойно да приемем, че героя има по 30 ТР на ниво и поне 10 ТЖ. Естествено, ТЖ почти винаги са повече, но там няма как да се прецени точно. За това реших да ползвам за основа Сила 9 (което дава средно 10-11 ТЖ на ниво), поради няколкото допълнителни начина да се добият ТЖ. Общо взето, това са стойностите на един приключенец, неспециализиран в ТР или ТЖ,които виждате около съответното ниво. Така може да си имате представа, за какви сили става дума, общо взето.

Отностно уроците.
Приемам, че героите вземат по не повече от един-дв урока за ниво. Ако обаче сте изпуснали нещата от контрол и героите на играчите ви гълтат урок след урок, спокойно можете да ги приемете за по-високо ниво от записаното в дневника им. Принципа е прост за всеки +30 ТР от уроци се прибавя по едно ниво, като препоръчвам това да не се приема като точна граница а просто за приблизителна стойност. Така герой 3то ниво, успял да натрупа 80 ТР от уроци спокойно може да ходи да се занимава с неща подходящи за герои 5то или 6то ниво. Все пак имайте предвид, че ТР не са всичко - чрез тях просто не може да се купят ТЖ или Мана, освен ако не бъде вдигнато ниво. Което не значи, че играта не се чупи, ако оставите уроците да се използват всекидневно...
(Няма да коментирам факта, че да се нагрухва дори НИП с уроци е кретения, защото някои хора тук го правят редовно. Само ще спомена, че с уроци може да се направи НИП, който на 2ро ниво да е по-могъщ от НИП 6то - ще има повече Атака, Защита, МУ и МА, което е огромна част от силата на един герой.)

А сега с личните ми виждания за нивата, смисъла и нуждата от тях...

Ниво 0
ТЖ: 33
ТР: 180
Описание: Героите 0во ниво са големи слабаци, ако не са оптимизирани в някаква насока. ТР просто не стигат за нищо. Това докарва практиката за най-масово вземане на уроци на това ниво, което не е толкова лошо, но си е рисковано (1во ниво е на една ръка разстояние, а наистина е важно дали имаш Войн на 4 или на 5).
Задачи: Скука - спасяваме баба Пенка от поровете, помагаме на Роши да измъкне другарчетата си от дървото, на което са ги прогонили кучетата и т.н. Битка? По-добре недейте. Магьосника ви ще умре почти толкова бързо, колкото и война, да не говорим, че един път ако изкарате лош късмет със заровете (или по-скоро ако Водещия изкара добър късмет) и сте на мижавите 6 ТЖ, а от вас се леят литри кръв...
Лично аз винаги съм давал леки и неангажиращи куестове на 0во ниво. Ако пък се стигне до битка не препоръчвам срещите с нищо над не-героичния Бандит 1во ниво. Добре, че БЗ ви пази на това ниво адски ефективно. Но не очаквайте да спасявате нещо повече от котки и кучета геройски. Всичко друго води до много не-героичен краен вид на героите ви... или до адски бързо пенсиониране.
Екипировка: Слаба работа - имате едно добро оръжие, или броня или щит и другото е предимно безполезно. Отвари и елексири се ползват рядко, просто защото са адски скъпи.

Ниво 1
ТЖ: 44
ТР: 210
Описание: Ей, вече имаме герои, започнали да поемат по пътя си. Мага и война вече се различават стабилно, стрелците почват и да поразяват мишениете си. Прекрасно начално ниво за всяка една група - вече наистина имаме оформящи се приключенци, а на мага маната му стига за повече от една-две магии.
Задачи: Типичните начални задачки във всяка една РИ - заловете бандитите, наловете дивеч, спасете селцето от тези 0во ниво негероични голи нашественици... и т.н. Може би към края на нивото дори ще се изправите срещу първия си истински злодей(тм), който ще повали 2/3 от групата ви, преди да го убиете. Няма лошо, нали за това сте ги вземали тези лечебни отвари... не сте ли? Оу...
Битките вече стават интересни. Героите лесно могат да се справят с наистина слаби противници и в същото време могат да оцелеят срещу някой 3то-4то ниво... с повечко късмет, естествено.
Екипировка: Предполага се, че сте близо до пълното екипиране на героя си - оръжие, броня, щит, може би оръжие и за далечен бой. Предполага се, че вече към края на нивото ще помиришете първия си предмет за +1 Мана/МЗ/ОУ/друг-полу-безполезен-бонус.

Ниво 2 и Ниво 3
ТЖ: 55 и 66
ТР: 240 и 270
Описание: Дам, стандартни приключенци. Личния ми опит показава, че това са най-често използваните за игра нива, заедно със следващите две. Вече имате добре изградени професионалисти (почти няма шанс да нямат поне едно СУ на 12). Всеки от героите почва да оформя желания си облик, пък било то и само със закопуването на желаните СУ на 1во или 2ро ниво ;)
Задачи: Това са нивата предоставящи тонове възможности - от задачи, които попринцип са за завършване на ниво 0, до задачи, по-подходящи за следващите нива. Спасете селото, разкрийте убиеца, убийте чудовището, претърсете гробницата, намерете мъдреца... мога да продължавам до безкрай.
Битките вече са интересни и динамични, тактиката почва да става ключова част от боя. Не ви репоръчвам да се срещате с пантери и лъвове, и дори да не поглеждате към дракона, но глутницата вълци, вече не е толкова страховита, а тия бандити край пътя са едва ли не мястото, където ще позагреете.
Екипировка: Някъде тук ще почнете да се сдобивате с майсторски изкованите оръжия. Ценете ги! Може да не получите по-добри в продължение на много нива, а една Корозия някой път е достатъчна... Магическите предмети все още са рядкост, но пък за сметка на това отварите стават все по-популярни.


Ниво 4 и Ниво 5
ТЖ: 77 и 88
ТР: 300 и 330
Описание: Преломните нива. Вече спасявате села редовно и като целогодишна работа. Злите магове почват да ви забелязват и да се притесняват от развитието ви... което не е много приятно за вас.
Задачи: Предполага се, че вече сте започнали първата си истинска кампания и действате по нея - проучвате, ловите, бягате, гоните, избивате... Може би някъде по това време ще спасите и първия си град от Нашествието на Чудовищата(ТМ). най-вероятно и точно това е ви спечели врага, за който ще мислите много, много, много нива напред...
Битките стават все по-опасни и все по-сложни, да не кажа тежки. Вече имате способностите буквално на майтап да изметете огромни количества боклуци, но почвате да срещате доста опасни врагове. Освен героичните НИП, с които се сблъсквате и които са добри почти колкото вас (а може би и малко по-добри), започвате редовно да се срещате с гадни митични/магични създания.
Екипировка: Вече сте добре екипирани, заредени сте с отвари и сте пълни с различни по полезност магии. Започвадте да се сдобивате с истински артефакти към края на 5то ниво, неща, които ще ви служат за много дълго време, ако не и до края на живота ви.

Ниво 6 и Ниво 7
ТЖ: 99 и 110
ТР: 360 и 390
Описание: Ей, вече сте Герои. Честито. А помните ли мага, който ядосахте на 5то ниво? Онзи, който напада града в който сте и предлага 100 жълтици награда за главата ви? Да, този маг. Е, той сега ви търси и е удвоил наградата. Приятно прекарване.
Задачи: Вече не се занимавате със спасяването на къщички, селца, самотни бабички (ок, най-вероятно го правите редовно... но сте склонни да подарите опита от тях, просто защото е безумно малък) и подобните им. Сваляте котето на дървото с теликинеза, за да си раздвижите мозъка... и т.н. Да, още има сложни неща за вас (стрелецът ви все още не се е научил да вкарва 150 щета с един изстрел, мага все още се колебае в опитите си да направи Армагедон, а дракона си е все така страшен), но сте Герои. Има добър шанс, задачите ви да бъдат възлагани от висши политици, военни, интелигенти и магове. Може би дори правите планове, как да премахнете най-накрая онзи гаден барон, който преди две нива ви се подиграваше... а може и да сте го направили и сега се мъчите да управлявате замък, покрай приключенстването... Основната ви задача най-вероятно е да се противопоставяте на плановете на някой от рода на Соба (е, не на самия Соба, но на някой от лейтенантите му със сигурност) и да спасявате мегаполиси от различни опасности. може би дори вече водите армии в битка... а може и никой да не е чувал за вас, а вие все още да ритате вълци в гората... но се съмнявам ;)
Битките са доста динамични, комплексни и опасни, да не говорим, че продължават дълго време. Пантерите вече ги е страх от вас, а цялото парти се е навлякло с кожи от съблезъби лъвове/тигри. Даже точите зъби на онзи дракон, но просто е твърде силен. Има време и за него.
Екипировка: Вече ви е писнало от пръстени за +1 бонус, но пък с удоволствие се радвате на всички пръстени за +3 бонус :) Да, все още не сте дори на средата на възможното могъщество, но го приближавате. Сега започват легендарните в игодини.

Ниво 8, Ниво 9 и Ниво 10
ТЖ: 121, 132 и 143.
ТР: 420, 450, 480.
Описание: Обикновено през тези три нива вие сте спасили първата си дтържава. Или сте извършили друг подвиг с подобна трудност. Спомняте ли си онзи досаден черен маг? Е, вече сте го убили, като страничен куест. Обаче и проблемите просто не свършват - Соба вече ви знае поименно, но е много вероятно да не се заеме лично с вас, а да продължи да ви праща от лейтенантите си (има ги предостатъчно).
Задачи: на тези нива просто няма какво толкова да убивате - дракона все още ви е твърде силен, съблезъбите тигри пък са на изчезване. Големите и магическите създания (ех, как е вкусно мантикоровото месце на шиш...) са основните ви врагове... както и хората (и елфите и другите раси) които винаги ви се пречкат, мамицата им.
Самите битки вече не са толкова изтощителни, не се притеснявате дори противника да е многоброен. Е, мантикора ви изтощи, но голяма работа. Общо взето Водещия вече няма смисъл да гледа книгата за противници - ще му се наложи да ги генерира. Яка му душа.
Екипировка: О, да, спомняте ли си меча за +2 зара щета, който намерихте преди няколко нива? Да, това вече е второто ви отръжие. Най-вероятно вече сте се сдобили с меча за +4!зара щета!!! Сега, ако противниците не ходеха в адски олекотените брони щеше да е адски готино, нали?
Вече си съхранявате парите в Пръстени за +1 Бонуси ги раздавате безплатно на начинаещите приключенци 0во и 1во ниво...
Споменах ли, че вече сваляте котето от дървото с шут по стеблото? Не. Е, споменавам го.

Ниво 11 и Ниво 12
ТЖ: 154 и 165
ТР: 510 и 540
Описание: налегна ли ви скуката? Нормално. Това са най-скучните нива за игра, честно. Соба все още е твърде голям, че да го бутнете, гадния земен дракон - също. Е, поне се забавлявате, като дърпате конците на владетелите и благородниците около замъка си. Социални занимания, можете да си спретнете някоя войничка, да намерите някой велик артефакт, а тонове млади приключенци ви търсят за задачи. Уточнявам, че заплатите им се покриват от джобните ви...
Задачи: както казах - рядко са интересни. Вече сте отегчени до болка от всичко. Ако наистина сте почнали от ниво 0, значи сте правили стотици неща, докато дойдете до тук. И идва въпросът ами сега на къде? Отговорът е прост - власт. започвате да спасявате света като го владеете. Или почвате да събирате великите артефатки, с единствената цел да убиете Соба. Или може би гадния Зелен дракон ;)
Екипировка: Вече почвате да се киприте с много артефакти. Възможно е дори замъкът ви да е артефакт сам п осебе си. Знам ли, тук нещата почват да излизат извън контрол - ако имате Ковач, той почва да кове с над 15-20 Успеха и става много заплетено. Е, определно може да изпълните куестове за да се сдобивате с артефакти и пак с артефакти. Вече наистина не помните колко медника трябва да имате - сам озлато и сребро дрънчат в кесията ви.

Ако имам нерви ще продължа до около 20то ниво. риемам коментари и критики.

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » съб дек 11, 2010 8:29 pm

Мисля, че тази статия следва да се публикува в следващото издание на нещо, свързано с Аксиом. Малко се изненадах, че нивата 11 и 12 са описани като епични...това на фона на казаното от теб за Хоул (че 10-то ниво е средното там).

помагаме на Роши да измъкне другарчетата си от дървото, на което са ги прогонили кучетата
Предполагам, че приятелите ми са катерички :lol:
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб дек 11, 2010 11:31 pm

Хоул е малко по-епичен като цяло. Но имай редвид, че епиката не е това, което си представяш през ДнД. ДнД епика имаме на нивата от 20 нагоре.

И да, в Аксиом 1 ниво е много. А в хоул се почва от 3то ниво (обикновено) и се играе на около 6то 7мо, заото там просто е пренаселено с приключенци :P

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон дек 13, 2010 10:25 am

Соба все още е твърде голям, че да го бутнете, гадния земен дракон - също.
Стига бе, Соба наистина е гаден, но земния дракон от книгата се убива от сам войн 6-о ниво. На 12-о вероятно мога да отида да изчистя малко стадо.
Като цяло, добра статия, но силно подценяваш половината нива, и искам да разбера какво точно ти пречи да водиш социална игра на което и да е ниво ;).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон дек 13, 2010 5:59 pm

Асене, говоря за средностатистически герои, които не са оптимизирани с цел да вкарват тонове щети (щото друг начин да счукаш дракона няма)
А социалната игра можеш да я водиш и на 0во и на 20то ниво. Това й е чара ;) Но има нива, които сякаш са малко по-благоприятни за нея, отколкото други.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » вт дек 14, 2010 12:57 pm

hameleona написа:Асене, говоря за средностатистически герои, които не са оптимизирани с цел да вкарват тонове щети (щото друг начин да счукаш дракона няма)
А социалната игра можеш да я водиш и на 0во и на 20то ниво. Това й е чара ;) Но има нива, които сякаш са малко по-благоприятни за нея, отколкото други.
Със средностатистически човек-войн ще очукам дракона на 7-о ниво, ако съм искал да има серизони социални умения, на 8-о, и даже ще ми е по-лесно.
А за социална игра най-пригодни са нивата между нулево и трето ниво. Герой на 20-то ниво не се спира почти с нищо, изключая специално напомпани НИП, начален герой с капка мозък има повече стимули да не рискува.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт дек 14, 2010 1:23 pm

Играта с герои над 16-ти левъл е предимно социална. Една част от нея е разпускане и актьорска игра. Другата представлява кратки моменти на абсолютен ужас.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Re: Нивата и как точно ги виждаме.

Мнение от hameleona » вт дек 14, 2010 1:28 pm

hameleona написа: Ниво 7
ТЖ: 110
ТР: 390

Ниво 8
ТЖ: 121
ТР: 420
I Dare You to try!
Не забравяй, че е описвано според горепосочените статистики ;)

Значи наистина е добре да скоча и да опиша нещата поне до 20то ниво тая вечер. И да, не мисля, че Антон е прав. Има какво да се прави на 21+ниво освен социалната игра. И дори има как да се бие ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон дек 20, 2010 11:39 pm

Много забавна и добре насочваща статия ;)
Хм, нямал съм за цел на 12 ниво да е скучно, ама може пък и така да се получава - знае ли човек... То към 12 героите са доста епични, а иначе да претрепеш земен дракон на 8 си е геройство.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт дек 21, 2010 2:19 am

12 е скучно, защото не сме изкарали врази за 12то ниво ;)
Като имам време ще докарам поне до 16то ниво статийката :)

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт дек 21, 2010 6:02 am

Ех, аман от тия...
Или нивата над 12то.

Длъжен съм да уточня, че това продължение няма да е актуално, ако ползвам предната система за изчисляване на ТР и ТЖ. Просто вече има наистина огромни разлики. Става дума за това, че героите просто са така наядени с ТР, че вече имат наистина уникални способности. Да не говорим за онова джудже с 300 ТЖ, което се разкарва около вас... и при това още на 10то ниво. Докато спокойно можем да приемем, че ТР продължават да са същите (30тина на ниво), то при ТЖ става доста сложно. Вече дори маговете се убиват трудно с един удар. (дори при 4 Сила и 1 Виталност имат поне 60-70 ТЖ на 12то ниво). Това прави невъзможно отчитането на ТЖ по единен метод. За това ще давам само ТР, като подчертавам, че сигурно и те са доста повече, но пък има шанс да сте загубили ТР в маловажни неща. Само ще посоча, че на 12то ниво със средностатистически интелект ви остава съвсем малко (15 ТР) за може война ви да прави 1во ниво магии. Което меко казано променя нещата...

Но, нека продължа с анализа си. Уточнявам, че рядко кампании стигат до такива висини с играни от 0во ниво герои, а аз разглеждам всичко от този ъгъл - т.е. няма изобщо да споменавам неща, които сте правили на предишните нива - тях си ги можете така или иначе.

Ниво 13 и Ниво 14
ТР: 570 и 600
ТЖ: предстои.
Описание: Урааааа!!! Вече имате драконова глава. не че знам, какво ще я правите, но я имате. А, да междувремено отнесохте част от маговете в Магикон, защото ви обидиха. Готино, нали? И аз така си мислех, преди да ме почнат тия от Източния Съюз...
Добрият Водещ няма да ви остави да скучаете, обаче. Макар че може би логичността на света ще пострада от това. Вече няма обикновени прилепи в пещерите, а само гигантски такива. Все успявате да се забъркате с гвардейци и елитни гардове/магове/убийци и общо взето ви идва нанагорно... докато не се докопате до меча с +4 зара щета, +6 твърда щета и кристал за огнено кълбо в него. Битките стават доста зрелищни.
Споменах ли парите? Не? Е, нека ви кажа, че оставяте огромни бакшиши навсякъде - просто вече не носите медни монети в себе си. А после питате от къде намирахте тия трупове с медници в тях на 0во ниво...
Задачи: Неограничени възможности. Можете да постигнете всичко, което искате. Добре, че е основния куест, че да има какво да правите, че вече и царуването ви е доскучало. Не забравяйте и Соба - вече кроите планове да го гътнете. Е, веднъж го победихте, ама това беше само някакво аватарче...
Екипировка: Всичко създадено с под 10-12 успех го подарявате на млади приключенци, защото ви е ненужно. Толкова сте накичени с магически предмети, че светите на всеки радар за мана (ако изобщо има такива). Със сигурност съхранявате достатъчно енергия в предмети и колби, за да захраните София няколко месеца с ток.

Ниво 15 и Ниво 16
ТР: 630 и 660
ТЖ: предстои
Описание: е, какво да ви кажа. Системата не напразно е Аксиом 16. Всички нужни ви СУ най-вероятн оса на 12та степен... и имате поне едно-две на 6та за цвят. Показателите ви със сигурност са над 10, предполагам, че гонят стойностите от 14 нагоре, а важните ви показатели са над 16. Берсеркера на групата прави 1во ниво заклинания с минимални усилия (добре де, ако е заделил 15 ТР за СУ Маг). Мага ви пък без проблем сече посред мелето за забавление. Бандитите бягат от вас, а кралете ви викат за да спасите кралствата им... опа, чакай, кралете ги свалихте от власт още преди две-три нива. Но така де, спасявате континенти и целия свят от унищожение. Градовете заплашени от унищожение пък ги спасявате за закуска.
Задачи: Е, вече му дойде реда и на Соба. Ок, след като го убихте, какво идва? Не е ясно. Може би е ред на поредната война с демоните? Дааааа... Демонско печено за закуска и харем от сукуби за след вечеря. С малко труд бързичко ставате не ловци на демони, а лордове на бездната. Това го казвам, защото не съм ги споменавал до сега. С демоните се почва още на ниските нива.
Има обаче и други опасности. Спомняте ли си онзи земен дракон, който пребихте? Е, братовчед му е истински магически черен дракон! Добра битка.
Екипировка: Ами, както и на предното ниво имате титанични предмети.


Заключение?
Винаги има на къде да отидете. Още по-по-по-чи-най-големия Демон, Соба винаги може да се прероди в нещо по-опасно, драконите уж били изчезнали, ама я поиграйте над 16то ниво и гледайте.
И все пак, на 16то ниво вече просто ви става тъпо и скучно. Правили сте едва ли не всичко! И почвате да си мислите, че на 0во ниво беше готино. Време за пенсия. Изберете си кариера - бог, демон, владетел на света и я заемете.

Не е ли малко кратко?
Или защо толкова малко нива?

Еми, случва се, питайте Атанасов, защо :P. Аз обаче мога да ви кажа, че спокойно можете да докарате и 30то ниво, без да сте стигнали до Соба. Просто Водещия трябва да се потруди малко. Но това е вече леко огъване на реалността. В жестокия свят на Аксиом 16, 16то ниво не е края. Но е добро място за пенсия. А и системно малко неща могат да ви се опрат - какъв е кефа тогава?

Винаги можете да социализирате нещата и да се занимавате с интриги и подобни. Но това е много по-забавно на ниски нива, повярвайте ми. Може би една от най-приятните ми кампании беше като дворцово конте/интригант/сваляч, който в продължение на 10 нива влезна в битка 4 пъти. Но това е друга бира.

Има тонове възможности, а никой не ми плаща да ви ги посочвам всичките :)
Мислете свои! Живота предоставя неограничени възможности, а Ролевите Игри - дори повече!


ПП: Всичк отова ще се редактира и оформи и ще ходи към сйта (дай боже). Приемам критики и предложения.

kilorez
Калфа
Мнения: 57
Регистриран на: пет сеп 10, 2010 12:55 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от kilorez » вт дек 21, 2010 5:40 pm

Още първите игри които цъкахме бяхме стигнали до около ниво 200 и беше супер тъпо питайте как се смята
тогава ипровозирах със всички противници бяха ужасно силни освободихме кали ама беше доста нериална игра като се замисля :D
kilorez

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед дек 26, 2010 3:05 pm

Дай да не говорим за високи нива, Килорез, че там имам известен опит...
Даже се замислям дали да не напиша статийка, наименувана "Не правете това вкъщи...Не, наистина не го правете!!!".
Ще поимпровизирам малко и може да не вкарвам показатели. Просто ще опиша горе-долу как вървяха нашите приключения. За майтапа...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Отговори