Страница 1 от 1

Аксиом16 Арена (онлаин)

Публикувано: пет сеп 14, 2012 1:31 am
от BatGojko
Е, след мнооого време на затишие, най-сетне започнах отново работа по Аксиом16.
Първо ще опитам да направя простичко приложение за онлайн битки на Арена, ползвайки обновени правила, които бяха предвидени за Аксиом16 Универсал.
Естествено, за момента проектът е в много начален етап - вдъхнови ме колега, програмист, който счита, че може да го направи реалност, а аз се чувствам вдъхновен да работя отново над този приятен проект.
Ще ви държа в течение!

Между другото, можете да посетите и Фейсбук страницата на Аксиом16:
http://axiom16.com/forums/posting.php?m ... topic&f=44

Публикувано: пет сеп 14, 2012 1:49 am
от BatGojko
Малко инфо за промените в правилата:

1. Проверка за Инициатива
Ходът е разделен на поредици от действия.
- Пръв играе този с най-много ТД
- Когато вземе инициативата, може да изпълни серия от действия, в рамките на своята Реакция (излишно е да казвам, че говорим за малки числа на Реакцията, а не сегашните). Важно е послдното действие да е започнато преди да са натрупани общо ТД равни на реакцията. Така при Реакция 5, героят може да направи придвижване за 4 ТД и да нанесе атака за 7 ТД (едва тогава ще загуби инициативата и ще се пристъпи към следваща проверка за инициатива.
- Ако двама или повече герои имат еднакви ТД, то приоритета се определя по следния начин:
- Последно атакувание има предимство пред всички останали
- Опонентите имат предимство пред приятелите на последно действалия
- При повече участници, които изпълняват горните условия (при масова магия например атакуванитеможе да са няколко) се хвърля зар, за да се определи следващият активен играч
Ходът продължава, докато не останат участници с ТД.
В началото на следващия ход всички ТД (и останали ресурс - за тях по-късно ;) ) се възтановяват до временния си максимум.

2. Няма пропускане на хода.
- Заменено е със специалното действие "Изчакване"
- Изчакването отнема 3 ТД и временно повишава Реакцията с 2 (само в рамките на този ход)
- Може да се прави само в началото на поемане на действието
- Изчакването автоматично предизвиква нова проверка за Инициатива

В А16 Универсал няма "хардкоднати" правила (такова например беше правилото за контраатака в А16, което тук не присъства, както и други подобни, като натрупване на наказание върху ЗА при атака от много опоненти). Така например, ако героят има с 4 и повече ТД предимство пред опонентите си, то може да извърши Изчакване и инициативата пак да остане в него, което в някои ситуации може да доведе до голямо предимсто.
Друго много важно нещо за А16 Универсал е, че всеки показател е ресурс. Така Силата на героя ще се ползва за определяне на щетите при всеки удар, като може да се използва само до размера на максималната СИ. Например 13 СИ дава право на 13 малки атаки за по 1 СИ или 2 атаки за по 6 и една за 1 и т.н.
Постепенно ще добавям тук още нововъведения от А16 Универсал. По някое време ще упея и да я опиша като за настолна игра, но за момента предпочитам да я направиме като онлайн приложени, което ще можете да ползвате директно в нета (освен ако не решим да е за Андроид).
Не гарантирам че веднага ще предлага мултиплеър, но това е целта.

Публикувано: съб сеп 15, 2012 11:40 am
от Shamajotsi
Ихааааааааа :shock: :shock: :shock: !!!!! Както за Универсала, така и за проекта! С нетърпение чакам повече подробности за А16У!

Между другото, аз, след 5 години протакване и два научени езика за програмиране (Джава, Пайтън) и работа с два application toolkit-a (Java Swing и Qt за Джава и Пайтън), съм наполовина готов с интерактивен персонажен лист, който трябва да е готов до месец-два. Но съм готов да науча и повече, ако мога да помогна по някакъв начин за Аксиом 16 Арена!

Публикувано: нед сеп 16, 2012 10:39 pm
от BatGojko
О, би било супер, ако можеш да се включиш.
Сегашният проект е за Андроид - така започна случайно, защото имам колега, който в свободното си време пише игрички за андроид. По тази причина се опитвам макисмално да опростя нещата, така че ще е различно от А16 Универсал, но покрай тоя проект ще взема и да опиша по-подробно идите за Универсала и да ги пусна тук за тестване, така че нещата ще вървят паралелно.
Като съвсем трети проект ще се заформи уеб версия за разиграване на арената, тъй като Андроидската ще е по-скоро промо-версия за популяризиране - лекичка версия. Истинските хард-кор неща ще са за хартиената и евентуално за уеб-версията (там може да се включиш, предполагам).

Публикувано: вт сеп 18, 2012 10:07 am
от Vilorp
Чудесна новина, ще се радвам ако мога да помогна с нещо.

Публикувано: ср сеп 26, 2012 9:15 pm
от rusolov
И аз бих участвал занимавам с php, даже мислех да постна една такава тема защото бях почнал подобен проект като бях вдъхновен от вашата игра, но липсваше човек който да ми даде героите с показателите, инвебтар, показатели на екипировка и т.н

Публикувано: чет сеп 27, 2012 8:42 am
от Vilorp
Пускай си направо темата, можем да ти спретнем каквито герой ти трябва и колкото ти трябват. И добре дошъл на позамрелите форуми на Аксиом. =)

Публикувано: пон окт 01, 2012 8:01 pm
от rusolov
Мерси когато се освободя веднага ще пиша в момента имам много работа 7 дена в седмицата. Като се приключи с ремонта ще пиша

Публикувано: нед окт 07, 2012 1:40 pm
от BatGojko
За момента работата върви бано, но славно за Андроид. Там ограниченията са доста и играта ще стане различна от плануваното за уеб, но пак ще е интересна надявам се. За момента сме стигнали до раздвижване на един герой по полето, като спазваме ограничения за препятствия по пътя му. Има и интересна система за "line of sight", която крие всичко, което е зад дървета и други по-големи обекти - всъщност в момента приема, че всички обекти, които са препятствие са големи, но ще го оправим по-натам да разпознава височината им, надявам се.

Публикувано: чет окт 11, 2012 12:54 pm
от Vilorp
Не задълбавайте толкова в размерите на предметите. Защото ще трябва да вкарате залягане частично защита и прочие. Излишно е за игра за телефон. Варианта да е само можеш ли да го гръмнеш през препятствието или не. Ако го виждаш и можеш препятствието да е само бутафорно - за украса.

Публикувано: нед дек 09, 2012 6:38 pm
от BatGojko
Да бе, целта е да има такива зад които се криеш напълно - изстрелите се спират (дървета) и такива, над които изстрелите минават, но ти не можеш да минеш - камъни.

Публикувано: нед дек 09, 2012 7:31 pm
от Vilorp
Как върви тоя проект?

Публикувано: пон дек 10, 2012 10:57 pm
от rusolov
защо избрахте Андроид

Публикувано: вт дек 11, 2012 10:51 am
от Vilorp
Аз бих заложил на това, че е най популярната програма за мобилни устройства от „умния” тип. Ама и бат гойко да си каже =)

Публикувано: вт дек 11, 2012 8:31 pm
от rusolov
ами за PC няма ли да има

Публикувано: вт дек 11, 2012 10:23 pm
от Vilorp
Андроид приложенията можеш да ги подкараш с емулатор на компютъра си. Ама да направят първо за андроид, пък като постигне фурора на ядосаните пилета и за компютър ще го преработят =Р

Публикувано: пет яну 04, 2013 12:06 pm
от BatGojko
За момента се замрази... :( - Програмистът за Андроид замина в друга държава и нямаме пряк контакт.
Ще преориентирам нещата по-скоро за PC, че ми е по-на сърце така или иначе да го има онлайн на сайт, а не за телефони. Андроид беше, заради програмиста, той имаше мерак да го направи за там, но тъй като така или иначе няма да стане, ще се върна към оригиналната си идея.

Публикувано: пет яну 04, 2013 9:04 pm
от Vilorp
Абе то и нашия Ксминд поназнайва андроидски или поне прави книгите игри за андроид платформа. Ако имате нещо готово може да се чуете.

Публикувано: пон яну 14, 2013 1:24 pm
от rusolov
BatGojko написа:За момента се замрази... :( - Програмистът за Андроид замина в друга държава и нямаме пряк контакт.
Ще преориентирам нещата по-скоро за PC, че ми е по-на сърце така или иначе да го има онлайн на сайт, а не за телефони. Андроид беше, заради програмиста, той имаше мерак да го направи за там, но тъй като така или иначе няма да стане, ще се върна към оригиналната си идея.
Ако вече имаш някакви идеи можеш да пишеш тук, на ЛС или на скайп Nikolay Rusolov, e-mail rusolov@abv.bg

Публикувано: вт яну 22, 2013 5:44 pm
от BatGojko
Чудесно е, че се намира подкрепа. Имам един недовършен проект, който трябва да свърша преди това и после се заемам сериозно (честна джуджешка, хлъц!).
Ще гледам да влизам поне веднъж седмично, че да си поддържам ентусиазма. Гледам има някво раздвижване на интерес и във Фейсбук групата ни, та трябва и там някаква активност да сторим. Ще видим.

Публикувано: вт авг 27, 2013 5:54 pm
от kartacha
Какво се случи по проекта?

Публикувано: ср авг 28, 2013 12:47 pm
от BatGojko
Ами, както казах, позамръзнал е проекта, но не е забравен. В момента се занимавам в свободното си време с разучаване на разни тулчета за правене на малки игри и като намеря верния се андявам да спретна прототип. Това означава, че дизайна ще е подчинен на възможностите на тулчето малко или много. При всички положения ще е опростен.
До тогава, аз имах едно предложение, което обсъдихме с Ексеса просто да качим версия на книгата на андроид и уж май няма технически проблеми, но не сме се чували отдавна. Става въпрос не за голямата книга, а за Лайт версията, че иначе много работа ще падне.
Този проект вероятно ще стане, ползвайки уменията на Ексеса за публикуване на книги-игри и други подобни неща на андроид. Другите, по амбициозни проекти са много зависими от моите задачи и занимания, а в момента не може да се каже, че съм успял да ги подредя в желания порядък.
Ако има програмисти за андроид или за уеб и имат свободно време да експериментираме, нека ми пуснат една поща директно на acsiom16@gmail.com така ще видим какво може да се направи и какво не. Сам щ еми отнеме много време, докато разуча подходящи програмки.

Публикувано: ср авг 28, 2013 4:01 pm
от kartacha
За жалост нямам познанията, но ще разпитам хора. Мога ли свободно да раздавам пощата?

Публикувано: пет авг 30, 2013 2:49 pm
от BatGojko
О да, тя не е секретна. Ако се намерят ентусиасти, които могат да програмират за уеб ще е супер, но не е на всяка цена - няма нужд да лъжем хората. Аз съм си в игровата индустрия и рано или късно ще намеря подходящия продукт, както и хората с които да ми свършим работата. Да видя Аксиом (в специфичен вариант на системата, разбира се) онлайн си е една моя цел, която ще постигна - просто не мога да си позволя да я направя приоритетна в момента.