за разказвача

Стари теми

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

за разказвача

Мнение от blade master » нед яну 16, 2005 5:51 pm

смятам че е време да се направи форум за разказвача където да обменяме опит по дадени приключения и да предлагаме идей за такива нека всеки постигнал нещо велико в света на магландиум да напише 1 ред :whisper:
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » нед яну 16, 2005 7:56 pm

Имаше преди време подобен форум, но той беше в общия.

Както и да е, аз имах героиня която стигна 10 ниво :) Беше бая велика ;)

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » нед яну 16, 2005 9:25 pm

не мога да споря с теб на тази тема защото моят герой за сега е едва 0 ниво :) поради тази причина съм значително начинаещ в ролевата система аксиом 16 благодаря за критиката въпреки че смятам че не я заслужавам поради (поне засега аматьорското ми)поглеждане вурху ролевата с-ма но смятам че за в бъдеще цялата възможна информация за разказвачите ще бъде полезна
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон яну 17, 2005 12:32 pm

Подкрепям напълно идеята и се надявам да се включат много нови Разказвачи. Аз обещавам д апомагам с каквото мога (както винаги)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
CONAN
Заек
Мнения: 3
Регистриран на: пон яну 27, 2003 8:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » пон яну 17, 2005 12:38 pm

Това важи само за Аксиом 16 или попринцип?
Запиши името си със златни букви по Колоните на Вечността в Залата на славата!
Битката за Рокхолм!

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон яну 17, 2005 5:50 pm

Основните неща за разказвача са едни и същи, независимо от системата. ИМХО, ако тръгнеш да спориш:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон яну 17, 2005 5:54 pm

ако става дума за прилагане на конкретни механики, аз съм компетентен само по А16. Иначе, общите съвети (както и тези, които сме дали в книгата) могат да се приложат към всяка система и няма да се разсърдя, ако някой води по друга система, но задава общи въпроси тук :)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » пон яну 17, 2005 6:57 pm

Чувствам се много горд от добрата оценка на batgojko за отварянето на тази страница от форума :D давам си правото (надявайки се да не ядосам екипа на А16) да обявя конкурс за най-комично предадено АНУ по време на битка от разказвачите. Моля всеки ,който не се срамува да предаде възможно най-смешно (издънките на геройте си) да драсне по един ред :)
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

за разказвача

Мнение от blade master » пон яну 17, 2005 8:48 pm

Смятам че най-сложната част от аксиом 16 е да пресъздадеш света който играчите ще пребродят за това и (лично според мен) задачата на разказвача е особенно тежка. Да представиш достойно един въображаем свят не е хич лека задача. За това и аз съм се вживял в ролята на разказвача :wink: Въпроса ми е дали ще излизат допълнително нови умения и изчиствания на "бъговете" в играта така че да се изчистят някой ненужнаости като притурки към бъдещото списание за новините на магландиум :D
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Zir'Aah
Чирак
Мнения: 22
Регистриран на: пет яну 14, 2005 8:14 pm
Местоположение: Souls' Vortex

Мнение от Zir'Aah » вт яну 18, 2005 11:49 am

Абсолутно сум сугласен с Бладе Мастер, 4е зада4ата на разказжа4а е наи-трудна и отгожорна, естестжено.
И туи като ми предстои да буда разказжа4 тази субота и смятам да не сум от наи-желикоду6ните, т.е. да не е много лесно :твистед:, искам да жи попитам за мнението жи за една гадинка, която смятам да насускам по не6тастните игра4и :твистед: :твистед:(преджарително се изжиняжам, 4е не пи6а на кирилица, ама по-бурзо стажа така). 6те се постарая да я опи6а както ж книгата, и туи като ж момента не е ж мен, мойе да пропусна някоя 4аст от описанието.Бих искал да напи6ете мнението си дали е добре балансирана.


Марбле Гаргоъле(или Мраморен Гаргойл)
Белейки:
Маги4ески суздания.Тези, които сляпо се под4иняжат на запожедите на йестоките си жода4и, се прежру6тат ж каменни демони ж задгробния йижот.Те се му4ат ж пламуците на ада и бажно се прежру6тат ж камук.Мраморните гаргоили са крилатите демони от 6естия круг на ада.Те са непроницаеми за психи4ески атаки и тжурдите им тела са тжурде солидни, за да будат наранени лесно.На нижо пока4жат ЖТ+5 ТМ+8.

НИ:0 ЖТ:20 ТМ:30
СИ:20 ПР:12 Л:18 СК:20 ИН:14
ИЗ:няма ПсУ:игнорира

Умения:Масижен(СТА+4); Понейе е суздание от мрамор абсорбира 60% от жсяка физи4еска 6тета и е имунизиран протиж 6колата на Огуня.Не му деистжат никакжи атаки, протижопостажя6ти се на ПсУ.

НИ:1 ЖТ:25 ТМ:38
СИ:22 ПР:14 Л:20 СК:20 ИН:15
ИЗ:няма ПсУ:игнорира

ПС: 4естно и по4тено си признажам, 4е Марбле Гаргоъле-а го зех от "Дисциплес ІІ:Рисе оф Тхе Елжес" 8).Само показателите ги преработих за Ацсиом16 и добажих имунизацията протиж огнената 6кола.
ППС: и накрая един жупрос-зна4и мага като полу4ажа бонус от СУ "Специалист ж маги4еска 6кола" кум МУ, то е само за една от 6колите, ж които е специализирал, нали? И ако с бонуса негожото МУ стане примерно 18+10, тожа позжоляжа ли му да използжа магии от 6то нижо(МУ за магии от 6есто нижо-поне 27)?
Mortis, goddess of the Underworld, wants your soul!

The dark side of The Force is a pathway to many abilities, some considered to be unnatural.

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » вт яну 18, 2005 12:34 pm

Ами първо, нямаш извинение, че не пишеш на кирилица, защото ако не си забелязъл има бутон "Кирилизирай" :) mind that in the future.
Сега за гаргойла. Ами, не е много хубаво да взимаш същества от един свят и да ги примесваш с друг. За някой така се губи атмосферата на света (Магландиум в този случай). Ако обаче това не ви пречи, на теб и на групата да има Ад и така нататък няма проблеми. Но ако поне на ЕДИН му е малко тъпо как така има Ад, а не както си е в книгата Бездна(от където издват демоните), то ще е хубаво да се съобразиш с него, защото главната цел на Ролевите игри е ВСИЧКИ да се забавляват.
Как да се съобразиш? Ами просто изменяш историята на Гарголита, така че да пасне с историята на света по някакъв начин ИЛИ просто да не я обвързваш с друг сетинг(свят). За това естествено трябва да се разчетеш малко, но по-добре така вместо играча да ти мрънка през цялото време (и съответно да възпрепиятства по някакън начин играта) :wink: .
Друго нещо, Гаргойл е НИП(не игрови персонаж) той е само статистики за момента. Той само ще се бие. За да направиш малко по-интересно прключението можеш да го обвържеш с историята на някой от персонажите на играчите ти. Например храбрия войн от групата ти преди е имал някакво спречкване с гаргойли в едно от многото си приключения и сега може би ще знае, че гаргойла е просто Роб (на този, който го командва) и ще се опита да не убие гаргойла а неговия покровител. Използвай въоражението си :) .

толкова от мен
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » вт яну 18, 2005 2:22 pm

Без да те обиждам-обикновен "механичен голем" от камък, а не от метал. Има си правила за целта, така че това с абсорбирането на 60% от щетите го забрави...Повиши устойчивостта на обикновения камък с 1 или 2 и имаш мрамор. Понесените щети се разделят на Устойчивост на Мрамора и тогава се вадят от ЖТ. Това му дава ефективни 180-200 ТЖ, защото за толкова трябва да го нараниш...съзьдание със сложност 8, нали така:)? Или 9, ако добавиш и редукция на някои видове щети-не понася временни (а може би и шокови, но това не бих го махнал) щети, намалява тройно ефекта на прободните щети и двойнона сечащите...сам схващаш:). Прилагай логично мислене към формулите и ако влязат в противоречие-нека логиката да спечели! 8)
Магиите от огнената школа може да нямат пряко действие, но ме съмнява. Аз бих го направил уязвим към тях-намалява щетите им по нормалния начин (като физически, защото те включват и янкакъв вид експлозия), или примерно ги дели на две още един път:). ОБАЧЕ! Нагряването намалява твърдостта на камъка (факт) и за всеки 10 секунди губи 1 устойчивост, което значи, че става по-лесно да го нараниш...Трае 2 зара рунда (или Щ/5) рунда и почва да възстановява по 1 устойчивост. Разбира се, ефектът е кумулативен, така че за 10-ина рунда ако го задържиш в огнената стена, горко му...Устойчивост = 0, разпада се без значение на понесените щети:).
И последно-ако го удариш след нагряване с леден заряд или сняг, температурните разлики премахват ефекта на нагряването-но водят до напукване, което намалява перманентно Устойчивостта му с 2, 3 или повече точки... 8)
Забравих...предлагам да не се влияе от отрови и киселини:). Последните могат да нанесат само повърхностни поражения...


Всичко казано дотук бих приложил и към изработен от камък Механичен Голем!

А, да един съвет-направи го да е излязъл от Бездната и толкова. Едно от гадните създания на Пустинята...:)
И нека враговете ви редовно хвърлят АНУ-та! :lol:
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Hasegade
Калфа
Мнения: 43
Регистриран на: вт яну 04, 2005 4:52 pm

Мнение от Hasegade » вт яну 18, 2005 5:11 pm

Без да те обиждам-обикновен "механичен голем" от камък, а не от метал. Има си правила за целта, така че това с абсорбирането на 60% от щетите го забрави...Повиши устойчивостта на обикновения камък с 1 или 2 и имаш мрамор. Понесените щети се разделят на Устойчивост на Мрамора и тогава се вадят от ЖТ. Това му дава ефективни 180-200 ТЖ, защото за толкова трябва да го нараниш...съзьдание със сложност 8, нали така? Или 9, ако добавиш и редукция на някои видове щети-не понася временни (а може би и шокови, но това не бих го махнал) щети, намалява тройно ефекта на прободните щети и двойнона сечащите...сам схващаш. Прилагай логично мислене към формулите и ако влязат в противоречие-нека логиката да спечели!
Магиите от огнената школа може да нямат пряко действие, но ме съмнява. Аз бих го направил уязвим към тях-намалява щетите им по нормалния начин (като физически, защото те включват и янкакъв вид експлозия), или примерно ги дели на две още един път. ОБАЧЕ! Нагряването намалява твърдостта на камъка (факт) и за всеки 10 секунди губи 1 устойчивост, което значи, че става по-лесно да го нараниш...Трае 2 зара рунда (или Щ/5) рунда и почва да възстановява по 1 устойчивост. Разбира се, ефектът е кумулативен, така че за 10-ина рунда ако го задържиш в огнената стена, горко му...Устойчивост = 0, разпада се без значение на понесените щети.
И последно-ако го удариш след нагряване с леден заряд или сняг, температурните разлики премахват ефекта на нагряването-но водят до напукване, което намалява перманентно Устойчивостта му с 2, 3 или повече точки...
Забравих...предлагам да не се влияе от отрови и киселини. Последните могат да нанесат само повърхностни поражения...


Всичко казано дотук бих приложил и към изработен от камък Механичен Голем!

А, да един съвет-направи го да е излязъл от Бездната и толкова. Едно от гадните създания на Пустинята...
И нека враговете ви редовно хвърлят АНУ-та!

Ман,ще ми се да те познавах лично!
(приеми го като комплимент,не друго.впечатлен съм.)[/quote]

Потребителски аватар
Zir'Aah
Чирак
Мнения: 22
Регистриран на: пет яну 14, 2005 8:14 pm
Местоположение: Souls' Vortex

Мнение от Zir'Aah » вт яну 18, 2005 11:54 pm

Нов, редактиран вид на статистиката на Гаргойла.

Бележки:Магически създания.Тези, които сляпо се подчиняват на заповедите на жестоките си водачи, се превръщат в каменни демони в задгробния живот.Те се мъчат в пламъците на Ада и бавно се превръщат в камък.Мраморните Гаргойли са крилатите демони от шестия кръг на Ада.Те са непроницаеми за психически атаки и твърдите им тела са твърде солидни, за да бъдат наранени лесно.На ниво покачват ЖТ+10 ТМ+8.Използват комплексна тактика.Движат се на групи най-много от двама.

Пример1:

НИ:0 СК:20 РЕ:20
МР:6 МТ:10 СИ:20
Л:18 ПР:18 ИН:18
ИЗ:няма БЩ:10 БЗ:18
ТД:19 ЖТ:50
Атака1:35(Удар с Лапа / 4 зара / 6 ТД)
Атака2:34(Захапка / 5 зара / 5 ТД)
Атака3:34(Удар с Опашка / 3 зара / 7 ТД)
Обща ЗА:30
МЗ:0 УО:игнорира ПсУ:игнорира Воля:игнорира
СТА:18+4 Мана:36
Умения:Масивен(СТА+4).Понеже е създание от мрамор абсорбира 60% от всяка щета.Имунизиран против школата на Огъня.Не му действат никакви атаки, противопоставящи се на ПсУ.Използва специален удар Вълна до един път на ход.

Пример2:

НИ:1 СК:20 РЕ:21
МР:6 МТ:10 СИ:22
Л:20 ПР:20 ИН:19
ИЗ:няма БЩ:14 БЗ:21
ТД:20 ЖТ:60
Атака1:38(Удар с Лапа / 5 зара / 6 ТД)
Атака2:37(Захапка / 6 зара / 5 ТД)
Атака3:37(Удар с Опашка / 4 зара / 7 ТД)
МЗ:0 УО:игнорира ПсУ:игнорира Воля:игнорира
СТА:21+4 Мана:44
Умения:Масивен(СТА+4).Понеже е създание от мрамор абсорбира 60% от всяка щета.Имунизиран против школата на Огъня.Не му действат никакви атаки, противопоставящи се на ПсУ.Използва специален удар Вълна до два пъти на ход.

ПС:Бутона "Кирилизирай" го видях чак след като пуснах поста :Д.Само не разбрах какво има Асен против абсорбацията от 60%.А относно това, че Гаргойлите идват от Бездната, хрумна ми, но нали уж тя е вход към света на демоните, а той си е чист Ад :).И не мисля, че Гаргойла има нещо общо с " "механичен голем" от камък, а не от метал".
Mortis, goddess of the Underworld, wants your soul!

The dark side of The Force is a pathway to many abilities, some considered to be unnatural.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » ср яну 19, 2005 1:49 am

Zir'Aah написа:Нов, редактиран вид на статистиката на Гаргойла.
1. Само не разбрах какво има Асен против абсорбацията от 60%.
2. А относно това, че Гаргойлите идват от Бездната, хрумна ми, но нали уж тя е вход към света на демоните, а той си е чист Ад :).
3. И не мисля, че Гаргойла има нещо общо с " "механичен голем" от камък, а не от метал".
1. Нищо против нямам, но вече е показано как се трактуват създания с необичайно твърдо тяло в дадената система:). Впрочем, използвай го в който вариант си искаш. Според мен моят е просто по-съобразен с логиката на Аксиом.
2. Именно де, защо трябва да измисляш Ад, когато вече си го има в сетинга? 8)
3. Чакай да видим. И двете са създания, които са създадени от свръх-устойчив неорганичен материал. И двете са слуги на създатвля си (не Орим :lol: ). И двете са тежки. И двете не усещат страх...и други емоции. И двете имат предимно бойни умения. Хм...нищо общо, а?
Е, ти си знаеш... 8)

Hasegade написа: Ман,ще ми се да те познавах лично!
(приеми го като комплимент,не друго.впечатлен съм.)
Поласкан съм :).
А личното запознаване може да се уреди, ако си от София. И без това събирам група:). Ако не си-надявам се да присъствам на Националната Ролева Среща в Пловдив 8). Предполагам, ти също:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » ср яну 19, 2005 2:41 am

Пропусна съществената разлика - едните са Машини, другите не. Zir'Aah просто не го наричай Ад :) .
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » ср яну 19, 2005 10:05 am

Едно въпросче ми изниква като го чета това горе:
Използват комплексна тактика. Движат се на групи най-много от двама.
Всички представиха ли си десетките отряди от по един гаргойл :) ... дай нещо пооо-групово да кажем.

Комплексната тактика.. следва или да се спомене или нещо такова... иначе като за каменни нещица приемам най-стандартната тактика - камък-се-търкаля-по-склон

Освен това ми се струва че телата им както са прекалено масивни за да бъдат наранени лесно.... са и прекалено масивни за да хвъркат.

Абе изобщо има нужда от нещо повече от статистики - тегло, размах на крилете... некви нещица дето да им дадат поне малко реалистичност.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Zir'Aah
Чирак
Мнения: 22
Регистриран на: пет яну 14, 2005 8:14 pm
Местоположение: Souls' Vortex

Мнение от Zir'Aah » ср яну 19, 2005 11:34 am

ОК, пичове, нека да бъде Бездната.Нямам нищо против.
За комплексната тактика-описана е на стр. 331 в книгата.Естествено съм забравил да добавя сложност на Гаргойла.Смятам да е 9. И Гаргойлите не са слуги на никого(още една разлика между тях и механичния голем).Да речем, че просто са излезли от Бездната, в следствие на нарушаване баланса на магичната енергия на Магландиум, поради опитите на Нечестивия да се завърне.А това, че са на групи наи-много от двама-еми излезли са неголям брой, затова се срещат рядко повече от 1-2 и то в руини на древни сгради или нещо такова.Предстои да ги пообработя още.Просто исках да видя допада ли ви идеята.

ПП.:Начинаещ разказвач съм, затова не ми се сърдете, че ви губя от времето, за да ми отговаряте на постовете :).Мерси на всички, които си казаха мнението.
Mortis, goddess of the Underworld, wants your soul!

The dark side of The Force is a pathway to many abilities, some considered to be unnatural.

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » ср яну 19, 2005 1:27 pm

Виж сега, прави го както си искаш, аз само давам "съвет" :) . Последната дума е твоя, не счтай, че заповядвам или нещо такова...
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср яну 19, 2005 2:06 pm

Няма нищо лошо в това което си направил, даже е добре. Аз лично бих те посъветвал да не ползваш 60% където и да било, защото не са лесни за изчисляване - ползвай 50% или делене на число 3,4,5, но 60% ще видиш, че няма да ти е удобно. Не подценявам математическите ти способности, но А16 е преминала и през период в който е имало много % в нея (все кратни на 10) и установихме, че това не помага особено на играта.
Можеш да приемеш идеята на Асен да му дадеш твърдост като на камък и да се чупи много трудно, но това ще го направи твърде опасен противник. Аз бих ти препоръчал нещо по-простичко. Игнорира до 8 остра щета и до 2 тъпа. Така пак ще е супер опасен, но не чак толкова - стрелите няма да го притесняват, но тежкия меч ще си го гади. Иначе (в случая на Асен) сложността му би било да е над 10 при всички случаи. (им асамо 20 ЖТ, а това при 10 е 200 опит, ако не се лъжа - звучи ми малко за толкова зъл противник, но то зависи и от това коклко често и силно ще удря той)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

гаргойл

Мнение от blade master » нед яну 23, 2005 6:26 pm

идеята ти за гаргойла е доста добра въпреки че в началото бе посрешната на нож мисля че това попадение е доста добро :D смятайки се все още за начинаещ разказвач (като теб) ще взема идеята ти смятаики я за наистина оригинална :D надявам се да нямаш нищо против :wink: аре...
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Zir'Aah
Чирак
Мнения: 22
Регистриран на: пет яну 14, 2005 8:14 pm
Местоположение: Souls' Vortex

Мнение от Zir'Aah » нед яну 23, 2005 9:02 pm

Estestveno, 4e nqmam ni6to protiv! Are, man, testvai go sre6tu tvoite igra4i, a az kato go izprobvam sre6tu moite 6te si razkajem kakvo e (o)stanalo s tqh :twisted: :wink:.
Mortis, goddess of the Underworld, wants your soul!

The dark side of The Force is a pathway to many abilities, some considered to be unnatural.

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » нед яну 23, 2005 10:47 pm

да сеем смърт сред останките на слабите ни играчи (в рамките на шегата :D ) ще пробвам и аз да направя някои гадинки но това по нататък :) надявам се да се получи нещо аре чао
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон яну 24, 2005 12:52 am

Зир'Аах, как точно се отразява това, че са машини, на факта, че са противници? И какво разбира един Гигант с Интелигентност 6 от тази разлика? :lol:
А, да-присъединявам се към изказването на СенДжар.
SenDjar написа:Виж сега, прави го както си искаш, аз само давам "съвет" :) . Последната дума е твоя, не счтай, че заповядвам или нещо такова...
Бат'Гойко, и на Гаргойл, и на Механичен Голем бих смятал Живота като Жизненост*Устойчивост, като определям опита. Иначе героите, прав си, могат да се почувстват прецакани:). И щв са прави 8) .
Да,за Сложността-ами към 10 я мислех. Трябва да пробвам един от тези гаргойли какво прави срещу Механичен Голем или Земен Дракон-за сравнение:). Пробвай те и вие и пуснете резултата:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

тема

Мнение от blade master » пон яну 24, 2005 4:13 pm

както гледам темата за гаргойла е твърде обсъждана напоследък но в това няма никакви проблеми смятам че ако се по усъваршенства тва същество ще стане един достоен гад :D интересен е и повдигнатия въпрос за това какво може да стори гаргойла ср-ту механичния голем или земния дракон но смятам че една група от 2-3 гаргойла са достоен опонент не знам дали и вие мислите тъй? като гледам никои не изяви желание да покаже своето дар слово в конкурса за най-добро АНУ но ако има такива нека пишат :)
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

кампании

Мнение от blade master » вт яну 25, 2005 9:04 pm

докато четях книгата за разказвача забелязах информацията че ще бъдата пуснати на саита acsiom16 примерни кампании не че ви пришпорвам ама кога ще можем да им се насладим?
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср яну 26, 2005 1:53 pm

до две седмици ще се появи първото приключение написано от Иван Димитров (Фогър), налколко седмици след това ще видим и това на Боян Иванов (Химера).
Това е засега. Ще се появявт и модификации (опростявания) за някои от правилата, както и Аскиом16-Абстракт (опростени правила, удобни за бърз старт и за начинаещи играчи. Работа и над проект Арена - правила за водене на гладиаторски борби между различни герои. Ще са включени няколкко примерни арени, готови герои и противници, а вие ще можете да ги дообогатите вкарвайки в тях собствените си герои.
Това е засгеа за сайта. Може би трябваше да го пусна в другата тема, но понеже се попита тук...
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » ср яну 26, 2005 5:26 pm

значи здравата се трудите по саита на acsiom16 но засега саита не е особенно богат благодаря за информацията и 4ao
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » чет яну 27, 2005 5:22 pm

моля всеки който е измислил някоя интересна гадинка да запише характеристиките и в форума за да може така да имаме по богат арсенал от гадове за да стане играта ни по разнообразна и забавна :D Тук ще може да ги коментираме или просто да си кажем мнението
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет яну 27, 2005 5:56 pm

Дори не е лошо всяка нова гад да излиза в отделна тема, че да е по-лесно коментирането и разглеждането им.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Отговори