Темата е вдъхновена от следното изказване.
Лично за мен-ударът означава наранявания, (освен при наличи на броня и "твърда кожа":)), но ритник за 12 Жизненост не е едно и също за герой със 100 Жизненост и за такъв с 20. Единият е получил лоша рана, а другият...ами, другият се е отървал със синка. Важно си е да умееш да намаляваш сиалта на ударите, за справки вижте мачовете на Форман:). Вие как го възприемате обаче? И най-важното, как е замислено в системата:)?Andras написа:Ние разглеждаме системата и е важно да знаем, дали на успешно преодоляване на защитата отговаря рана, или просто изтощаване на врага от битката/влошаване на позицията му, защото това дава отговор на въпроса нужни ли са 50% равновесие в биткаите
Благодарности на Андрас за темата:)!