Галериите на мрака
Модератор: Модератори
Галериите на мрака
Реших да пусна тази тема за да кажа, че екипа са пуснали безплатно приключение. Нека в тази тема то да бъде коментирано.
Аз коментар нямам, а въпрос. Защо нищо не мога да отворя? Като пусна doc файла и излизат някакви работи, но не и текст. Сигурн е мой проблем, ама знае ли човек...
А, и какво е PSD файл?
Аз коментар нямам, а въпрос. Защо нищо не мога да отворя? Като пусна doc файла и излизат някакви работи, но не и текст. Сигурн е мой проблем, ама знае ли човек...
А, и какво е PSD файл?
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!
Излъгах го , излъгах го. Намерих накакво Quick View от менюто на дясното копче и го прочете. Само едно нещо ще кажа (засега)
Това беше. Малко офф-топик, ама трябваше да го кажа.
А сега ми се обяснявайте какво можели и какво не можели некромантите. СУ "Некромант" си остава. Няма да му сменя името.... в изоставени от древни времена галерии се е бил заселил зъл магьосник-некромант. Той отвличал хора за експериментите си и трупал верни не-мъртви воини.
Това беше. Малко офф-топик, ама трябваше да го кажа.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!
Бил съм на терапия? И аз да не забележа. Тая тема всъщност я пуснах да комевтираме приключението.
Последна промяна от Havoc на вт мар 15, 2005 1:40 pm, променено общо 1 път.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!
УжасТ... прегледах приключението ръчкан от Андрас... по високите ми стандарти - под всякаква критика. Но поне се посмяхме с него, здравословно е преди сън.
Пълно игнориране на решенията на играчите - на поне 3 места видях "Играчите се съгласяват", а на едно "разказвачът е задължен"... а пък за началото - с бележката "набираме приключенци".... простооо без коментари
Би могло да мине пред някакви играчи и разказвач без абсолютно никакъв опит и дори тогава играчите са фурия толкова непредсказуема че при тази структура - приключението се разпада на първото предположение че Трябва да направят нещо си.
Пълно игнориране на решенията на играчите - на поне 3 места видях "Играчите се съгласяват", а на едно "разказвачът е задължен"... а пък за началото - с бележката "набираме приключенци".... простооо без коментари
Би могло да мине пред някакви играчи и разказвач без абсолютно никакъв опит и дори тогава играчите са фурия толкова непредсказуема че при тази структура - приключението се разпада на първото предположение че Трябва да направят нещо си.
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Като разказвач (без никакъв опит от по-рано и водач на също толкова неопитни приключенци, го намирам за доста добро. И не е казано, че ще трябва да питаш геройте дали ще се съгласят на нещо, спецялно моите ги убеждавам винаги кото им изтъкна някой облаги (за други незнам как е положението)
Пак ще изтъкна: на мен конкрето като начинаещ ми допада мого.
Пак ще изтъкна: на мен конкрето като начинаещ ми допада мого.
- blade master
- Войн
- Мнения: 158
- Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
- Местоположение: София
- Контакти:
Мда, миньрите най-вероятно са 12 годишни момичета и наистина не виждам причина да се бият с ужасяващите зобита. Много по-логично е да идат в къщите си и 1 час по-късно зомбитата да плъзнат от пещерата и да избият И жените И децата им.
А за функционалността на приключението: ами те вече всички форумци го знаят. Ако някой се навие да ми води, аз веднага ще предложа въже и получавам 50 опит .
Специялно аз не обичам разказваа да ми казва, че ще получа 300 опит ако отида по лявата пътекаспецялно моите ги убеждавам винаги кото им изтъкна някой облаги (за други незнам как е положението)
А за функционалността на приключението: ами те вече всички форумци го знаят. Ако някой се навие да ми води, аз веднага ще предложа въже и получавам 50 опит .
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
Приключенията винаги могат да се изменят "в движение", така че няма лошо дори и да ги знаете. Някакси е невъзможно да ограничеиш играчите си да прочетат, което и да било приключение (еле пък безплатно такова). Съветите на колегата Димитров са за наинаещите Разказвачи. Тези с малко опит, винаги могат да импровизират! А и би трябвало да го правят, за да не загубят забавлението!
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Така - нека и аз да си дам критиките. Правя ги с уговорката, че за мен най-доброто приключение трябва да е правено специфично за героите (това няма как да е) и че съм краен привърженик на реализма и логиката.
Като цяло - приключението е добро за начинаещите, които жаждуват да трепат зомбита, без да се замислят защо. Инак - логическите недомислици са в повечко и можеха да бъдат изчистени при по-добро желание.
Ето моментите, които ме дразнеха
1. Табелата със 'търся смели приключенци...'. И - какво търсят се смели приключенци да отнесат рецепта по търговски път и да донесат шише обратно.
2. "Разказвачът трябва да направи проверка по УФУД дали през текущия ден ще тръгнат кервани." На кратко - защо да не хвърляме зарове, като можем да хвърляме. Какъв е смисълът от хвърлянето на зарове в тоя случай?
3. "Разказвачът хвърля зар. При четно число – бандитите нападат около единадесет вечерта. При нечетно – нападението е към един след полунощ." Същата работа...
4. "Независимо какъв е резултата – героят на пост понася два зара щета от стрелата, която го улучва." Това ме изпрати в музиката. Тая механика на света, тоя модел не важи ли за всички? Тия разбойници, УФУД за тях няма ли? Да кажеш, че изстрелват стрела да, ама да кажеш, че винаги улучва.
5. "Истината е, че на времето, още преди ловците да дойдат по тия места и да създадат своето селце, в изоставени от древни времена галерии се е бил заселил зъл магьосник-некромант. Той отвличал хора за експериментите си и трупал верни не-мъртви воини." Писна ми да обяснявам какво е некромант.
6. "Да я ухажват могат да се опитат само тези герои, чието обаяние е поне четиринадесет. " Всеки може да ОПИТА...Дали ще УСПЕЕ е друг въпрос.
7. "Езерото на самодивата"...Самодиви в Магландиум има ли? Както и да е - поне описанието е доста добро. Това което ме притеснява е: "Няма някаква пътека, по която да се изкачат, а непрекъснато им се налага да търсят начини да стигнат по-горе като заобикалят част от зъберите." но "В този миг от далечните храсти долита животински рев и от тях изскача разярена бяла мечка." Тая бяла мечка случайно и да е крилата? Или обитава всичко на всичко един циркус, заедно с цялата си популация, щото не вярвам да разполага с алпинистки приспособления? Пума - да , нещо друго - да, ама мечка!!!
8."Едната ръка се опитва да избяга, придвижвайки се на пръсти, но мощен удар с кирка я спира"
9. "В другата посока, след като изминат сто-двеста метра, персонажите започват да изпитват тревога и решават, че е по-добре да се върнат обратно в мините. " А ако не решават?
10."Част от скалата е илюзия и през нея може да се влезе в леговището на мъртивя магьосник." Е нали го беше запечатал завинаги това леговище. Как става тая работа?
11."Само че е направил магия, чрез която е придал на стените пулсираща кърваво-червена светлина, наподобяваща туптящо сърце." Освен за красота, за какво друго е направил тая магия? Или смята да пусне и малко дет метъл после, че да купонясва със зомбитата си?
12."Казва им, че силата на магьосника се крие зад замръзналия водопад. Магията може да бъде развалена само чрез изричането на специално заклинание от вълшебната книга в библиотеката. Тя от своя страна може да бъде отворена само чрез магическия амулет на злия магьосник. Обяснява им, че го е видял да виси закачен на една скала под дървения мост над пропастта." Абе все си мислех, че ако бях зъл магьосник и силата ми зависеше от един медальон, или щях да го потроша, или ако не мога - да си го нося на врата, за всеки случай. А не да виси под някакъв си мост за тоя що клати гората. Колко ИН има тоя магьосник, не вярвам да е много...
13."Механизмът има още една специфична особеност и тя е, че не действа докато пещите на долния етаж са загасени." Странно, обикновено разни механизми имат навика да не работят, когато пещите не са накладени.
14."От тавана и се спускат куп сталактити, а още толкова стърчат от пода. " Сталактити? От пода? Е тва вече е магия, нема съмнение.
15 "Групата има два миньора време". Колко време е един "миньор"? Оригинално казано изречение, но няма да е зле да се напише и времето в часове.
16."Кристалната пещера се руши. Сега е моментът някой от групата да изтича до лабораторията на гоблина и да вземе книгата с рецептите. Водещият трябва да подскаже на играчите, че не е много здравословно да тършуват из лабораторията. Книгата ще я намерят бързо." Абе, каква по-голяма подсказка, че трябва да се махнеш от рушащ се над главата ти таван. Не че нещо, ама вероятно играчите нямат интелекта на гоблина. Хубавото нещо, което държа да спомена е, че изключая дискотечните пулсиращи ефекти, описанието на пещерата е чудесно.
17."Гоблинът прави магия, която отслабва персонажа/ите и той/те изпада в безсъзнание." Пак като с разбойниците. Тия нигове се подчиняват на някакви алтернативни закони.
18."Първото зарче е школата, от която е магията: въздушна (1), земна (2), водна (3), огнена (4), хаос (5) и черна (6). Второто зарче се разделя на две и така се получава нивото и. Разказвачът сам решава каква точно ще е магията" Пак горе - що да не се хвърлят, като може да се хвърлят.
19."Скелетът приспива играчите, които скоро се събуждат, затворени в килиите." И той като разбойниците и гоблина...Където трябва да се мята, не се мята, но пък където не трябва - зарове дал Господ.
20."Водещият трябва да направи проверка по УФУД дали през текущия ден има кервани за Имерианел" Виж по-горе.
Такааа. Докарах ги до точно число 20. Не съм си го поставял за цел, така се получи. Нека авторът не се обижда, приключението би станало доста сносно (макар и не особено блестящо от оригинални идеи), ако се пипне логическата част на нещата. Въобще, след старание върху историята, да се беше постарал и за дребните моменти, вадещи очите на някои хора.
Като цяло - приключението е добро за начинаещите, които жаждуват да трепат зомбита, без да се замислят защо. Инак - логическите недомислици са в повечко и можеха да бъдат изчистени при по-добро желание.
Ето моментите, които ме дразнеха
1. Табелата със 'търся смели приключенци...'. И - какво търсят се смели приключенци да отнесат рецепта по търговски път и да донесат шише обратно.
2. "Разказвачът трябва да направи проверка по УФУД дали през текущия ден ще тръгнат кервани." На кратко - защо да не хвърляме зарове, като можем да хвърляме. Какъв е смисълът от хвърлянето на зарове в тоя случай?
3. "Разказвачът хвърля зар. При четно число – бандитите нападат около единадесет вечерта. При нечетно – нападението е към един след полунощ." Същата работа...
4. "Независимо какъв е резултата – героят на пост понася два зара щета от стрелата, която го улучва." Това ме изпрати в музиката. Тая механика на света, тоя модел не важи ли за всички? Тия разбойници, УФУД за тях няма ли? Да кажеш, че изстрелват стрела да, ама да кажеш, че винаги улучва.
5. "Истината е, че на времето, още преди ловците да дойдат по тия места и да създадат своето селце, в изоставени от древни времена галерии се е бил заселил зъл магьосник-некромант. Той отвличал хора за експериментите си и трупал верни не-мъртви воини." Писна ми да обяснявам какво е некромант.
6. "Да я ухажват могат да се опитат само тези герои, чието обаяние е поне четиринадесет. " Всеки може да ОПИТА...Дали ще УСПЕЕ е друг въпрос.
7. "Езерото на самодивата"...Самодиви в Магландиум има ли? Както и да е - поне описанието е доста добро. Това което ме притеснява е: "Няма някаква пътека, по която да се изкачат, а непрекъснато им се налага да търсят начини да стигнат по-горе като заобикалят част от зъберите." но "В този миг от далечните храсти долита животински рев и от тях изскача разярена бяла мечка." Тая бяла мечка случайно и да е крилата? Или обитава всичко на всичко един циркус, заедно с цялата си популация, щото не вярвам да разполага с алпинистки приспособления? Пума - да , нещо друго - да, ама мечка!!!
8."Едната ръка се опитва да избяга, придвижвайки се на пръсти, но мощен удар с кирка я спира"
9. "В другата посока, след като изминат сто-двеста метра, персонажите започват да изпитват тревога и решават, че е по-добре да се върнат обратно в мините. " А ако не решават?
10."Част от скалата е илюзия и през нея може да се влезе в леговището на мъртивя магьосник." Е нали го беше запечатал завинаги това леговище. Как става тая работа?
11."Само че е направил магия, чрез която е придал на стените пулсираща кърваво-червена светлина, наподобяваща туптящо сърце." Освен за красота, за какво друго е направил тая магия? Или смята да пусне и малко дет метъл после, че да купонясва със зомбитата си?
12."Казва им, че силата на магьосника се крие зад замръзналия водопад. Магията може да бъде развалена само чрез изричането на специално заклинание от вълшебната книга в библиотеката. Тя от своя страна може да бъде отворена само чрез магическия амулет на злия магьосник. Обяснява им, че го е видял да виси закачен на една скала под дървения мост над пропастта." Абе все си мислех, че ако бях зъл магьосник и силата ми зависеше от един медальон, или щях да го потроша, или ако не мога - да си го нося на врата, за всеки случай. А не да виси под някакъв си мост за тоя що клати гората. Колко ИН има тоя магьосник, не вярвам да е много...
13."Механизмът има още една специфична особеност и тя е, че не действа докато пещите на долния етаж са загасени." Странно, обикновено разни механизми имат навика да не работят, когато пещите не са накладени.
14."От тавана и се спускат куп сталактити, а още толкова стърчат от пода. " Сталактити? От пода? Е тва вече е магия, нема съмнение.
15 "Групата има два миньора време". Колко време е един "миньор"? Оригинално казано изречение, но няма да е зле да се напише и времето в часове.
16."Кристалната пещера се руши. Сега е моментът някой от групата да изтича до лабораторията на гоблина и да вземе книгата с рецептите. Водещият трябва да подскаже на играчите, че не е много здравословно да тършуват из лабораторията. Книгата ще я намерят бързо." Абе, каква по-голяма подсказка, че трябва да се махнеш от рушащ се над главата ти таван. Не че нещо, ама вероятно играчите нямат интелекта на гоблина. Хубавото нещо, което държа да спомена е, че изключая дискотечните пулсиращи ефекти, описанието на пещерата е чудесно.
17."Гоблинът прави магия, която отслабва персонажа/ите и той/те изпада в безсъзнание." Пак като с разбойниците. Тия нигове се подчиняват на някакви алтернативни закони.
18."Първото зарче е школата, от която е магията: въздушна (1), земна (2), водна (3), огнена (4), хаос (5) и черна (6). Второто зарче се разделя на две и така се получава нивото и. Разказвачът сам решава каква точно ще е магията" Пак горе - що да не се хвърлят, като може да се хвърлят.
19."Скелетът приспива играчите, които скоро се събуждат, затворени в килиите." И той като разбойниците и гоблина...Където трябва да се мята, не се мята, но пък където не трябва - зарове дал Господ.
20."Водещият трябва да направи проверка по УФУД дали през текущия ден има кервани за Имерианел" Виж по-горе.
Такааа. Докарах ги до точно число 20. Не съм си го поставял за цел, така се получи. Нека авторът не се обижда, приключението би станало доста сносно (макар и не особено блестящо от оригинални идеи), ако се пипне логическата част на нещата. Въобще, след старание върху историята, да се беше постарал и за дребните моменти, вадещи очите на някои хора.
- Chimera
- Кадет
- Мнения: 211
- Регистриран на: пет дек 28, 2001 12:55 pm
- Местоположение: Магландия
- Контакти:
Съгласен съм с някои коментари с други не, но това което исках да коментирам е ползването или неизползването на УФУД.
Разказвача съвсем спокойно може да не прави проверка за дадено действие, ако то е прекалено лесно и е сигурно че ще стане или ако иска да задвижи историята напред с помощта на това действие. Колкото до конкретните моменти в приключението - според мен трябва да се направят проверки по УФУД.
Ще обърна внимание на автора, като се видим следващия път с него.
Разказвача съвсем спокойно може да не прави проверка за дадено действие, ако то е прекалено лесно и е сигурно че ще стане или ако иска да задвижи историята напред с помощта на това действие. Колкото до конкретните моменти в приключението - според мен трябва да се направят проверки по УФУД.
Ще обърна внимание на автора, като се видим следващия път с него.
Every once in a while, declare peace. It Confuses the hell out of your enemies. - FRA #76
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия