Нова раса- Обсъждане на статистики

Стари теми

Модератор: Модератори

Отговори
Потребителски аватар
dante_man
Заек
Мнения: 3
Регистриран на: вт мар 08, 2005 2:44 pm

Нова раса- Обсъждане на статистики

Мнение от dante_man » ср апр 20, 2005 2:17 pm

Име:Вампири
На външен вид тези създания много приличат на хората защото са създадени с тях по погрешка. Единствената разлика са дългите зъби.
Жизненост:36
Сила:5-17
Ловкост:7-19
Интелект:4-13
Прецизност:5-16
Издр.:4-10

Расови умения

Вампиризъм- Позволява на вампира да хапе всички разумни същества и по този начин възвръщат (Сила/3) ЖТ и отменя толкова на съществото.

Висок скок- Добавя +2 отскок

За сега е това. Очаквам критики!

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » ср апр 20, 2005 2:24 pm

Баси простотията, що не си гледаш блейд и да не го тикаш къдет не му е работата...

Защо по дяволите всеки гледа да набута навсякъде вампири...

ИМА World Of Darkness бе хораааа.... там има и вампири и всичко - като ви се играе вампир - играйте него, стига правили боза от всеки свят, чието описание не започва с "Има всичко което може да се пръкне от въображението ви". :x :evil:
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср апр 20, 2005 2:48 pm

Вампири, в чистия и класически вид, няма да има в Магландиум. Но нещо сходно (което ще задоволи всичките им почитатели, надяваме се) ще се появи. Расата няма да е традиционната и ще има много отличаващи я качества и характеристики, включително и като статистики.
Това не пречи да си обсъдите Вампирите все пак, но те няма да намерят място поне в Магландиум (но не пречи да има вариант за ползването им с правилата на А16 - обещавам дори да помогна ако трябва). Успех!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
TheIronFist
Стар заек
Мнения: 7
Регистриран на: пон май 30, 2005 2:38 pm
Местоположение: The Wastelands

Novi klasove

Мнение от TheIronFist » вт юли 05, 2005 3:00 pm

Аз искам да питам за тва дали може да се саздават нови раси и класове от самите игра4и.
Щото ми доиде идея за клас ВууДоо Жрец
Та искам да питам кфи правила трябва да се спазят при саздаването на:
нов клас
нови заклинания
нови предмети и т.н.
Мерси предварително. :)


lowstef: Кирилизирах ти мнението и оставям и оргигинала за сравнение. На тези форуми е силно препоръчително използването на кирилица, за да може да се чете по-лесно мнението ти. Ако не знаеш как се използва кирилизиращия модул ето ти малко указания - http://forums.rpgbg.net/faq.php#40. Иначе на въпроса ти - Аларис е отговорил доста добре. В тази връзка, първо в Аксиом няма класове и е хубаво да познаваш много добре системата преди да предлагаш промени, освен това вече имаше предложение за вкарване на Вещици и подобни - не се прие добре, защото не се връзва с атмосферата на играта. Нищо не ти пречи да се пробваш, но очаквай доста сериозни критики, включително и от моя страна, ако нещо не е както трябва. И е хубаво първо да попрегледаш форума, да прочетеш една-две подобни теми за да усетиш "духа" на писане.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » вт юли 05, 2005 3:44 pm

Айде аз ще си позволя да отговоря универсално на въпроса ти - демек за всяка игра към която фен иска да добавя собствена раса/клас/умение/прочие

1. Да се спазва атмосферата на света.
2. Да не се прави манджа с.. всичко.

Колко просто нали. А сега ако се огледаш из този съвсем малък форум(2страници има няма) ще намериш поне 5 раси, някои откровено дебилни, други жертва на снощния филм, а трети на принципа - 'защо не'.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт юли 05, 2005 9:07 pm

Желанието да се твори нещо ново (и свое) е напълно нормално и ние от Аксиом16 го поощряваме. Аксиом16 са гъвкави правила и спокойно могат да се прилагат и в други светове (мисля, че някой бяха играли в света на Warcraft и бяха останали доволни). Това предполага, че може да се правят всякакви нови умение (не класове, както вече беше пояснено от Лоустеф), предмети, заклинания и т.н.
Когато те са в света на Малглансиум е добре да отговарят на технологичното му ниво. По принцип шаманите на гоблините и на гигантите са нещо като Вуду жреци, но те не бяха описани в първата ни книга, поради някой спорни моменти в това, как точно се различават от магьосниците - като правиш ново умение е добре то да не обединява останалите и да не ги обзесмисля.
Когато правиш нов предмет, било то магически или не, си отговори на въпроса, защо бих го ползвал него, в кои ситуации и дали пък не се е превърнал в единственият и най-ценен предмет за всяка ситуация (например вълшебния меч с Атака +10 и щета *100);
Новите заклинания също не трябва да обезсмислят старите такива, а да ги допълнят. Най-добрите нови заклинания са ако сами по себе си са не по-силни от аналогичните им, но комбинирани с други заклинания водят до интересни (не ултимативни) последици. Една такава комбинация за заклинанията Магическа Сила, последвано от Слабост (виж в книгата за ефекта им).
Успех!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » ср юли 06, 2005 1:44 pm

Вампиризъм- Позволява на вампира да хапе всички разумни същества и по този начин възвръщат (Сила/3) ЖТ и отменя толкова на съществото.


Аз мисля, че нищо не спира вампира да хапе и неразумни същества. По скоро "Позволява на вампира да възстановява еди кво си, захапвайки и пиейки..."

Отговори