Устойчивост на оръжия брони и щитове

Стари теми

Модератор: Модератори

Отговори
Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Устойчивост на оръжия брони и щитове

Мнение от blade master » ср юни 01, 2005 10:14 am

Едно Джудже се бие с Елф.
Двамата са екипирани с кожени ризници джуджето е с брадва и малък дървен щит а Елф-ът с кинжал.
В първият рунд Елфа прави 2 атаки по Джуджето. Едната попада в щита и го наранява за 9. "КАКВО" гледам неразбиращо към числата кинжал счупи с един удар дървен щит...
Ентусиазирано тръгвам към балкона представяйки си погледа на джуджето... Хващам една дъска и бойният нож на баща си и започвам да ръгам със всияка сила. Е скапах се преди на ЩИТА ми да му се случи нещо особенно.
Оставям това на страна казах си добре все някак ще се оправя с тая нередност... 2-рата атака на Елфа обаче ме побърка... Гледайте и се радвайте Елфчо уцели бронята и вкара отново 9 нараняване.
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ това не мога да го понеса. След хода на Елфа Джуджето остана без Щит и с наранена броня. Недуразомение... или Не. Започнах да смятам по друг начин махах наранявания като делях щетата предварително на 2. После се замислих и си казах "Абе не може да има правило което да пренебрегва такава грешчица" и гледам устойчивостите отново я то имало нещо бе кожата може да понесе 2 по голяма устойчивост към тъпи оръжия. Горкото ми джудже да се моля за него... ПОМОГНЕТЕ МИ. И сериозно искам да ви питам дали сте смятали устойчивостта щото един гигант сваля Стоманен голям щит с един удар....
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » ср юни 01, 2005 1:37 pm

Кинжал, без помощ от БЩ, вкарва до 12т. щета на хуманоид
Устойчивостта на кожата, както и на дървото е 8. Значи с един удар може да се нанесе нараняване за до 12/8, тоест едно и половина.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср юни 01, 2005 8:03 pm

Тъй като само Ворак беше отговорил правилно, изтрих останалите мнения.
В посоченият пример със щета 9, тя наранява всички защитни средства в които попада (без да се намалява за тях) с Уст/9. В случая, тя наранява дървения щит с 1. Когато едно Защитно средство получи 10 наранявания, то намалява своята ЗА с 1. Следователно, за да се счупи малък дървен щит, той трябва да бъде ударен 10 пъти за щета над 8 (и по-малко от 16 де, щото тогава би получил повече наранявания с един удар).
Това е описано в книгата на 163 страница - секцията с Допълнителни правила.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » ср юни 01, 2005 9:51 pm

Благодаря МНООООГО :)
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » чет юни 02, 2005 12:38 am

BatGojko написа: Уст/9
Не е ли обратното ;)

А, между другото,сега се оказва, че за да счупя малък дървен щит, трябва да му нанеса 1х10х8 = 80т. Щ. Това прав и удар с двуръчна брадва (падат се седем шестици) от някой със сила около 23. Това не е ли адски много!?
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » чет юни 02, 2005 10:44 am

Щета/Устойчивост е ... Хванахме мастъра в грешка :)

не мисля че е много ама моето мнение е като глас в пустиня я някои друг да каже по въпроса
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет юни 02, 2005 12:16 pm

Упс, Грешката е вярна :)!
Колкото до 80 щета за чупене на малък дървен щит, ами преполага се щитовете да не се чупят след първия удар - иначе никой не би ползвал малки дървни щитове. Естествено при ползване на някои специални удари и чупене с един удар ще може да се постигне, но пък това вече е за драматизъм :)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » чет юни 02, 2005 12:24 pm

Не ми се мисли как се чупят тогава голями щитове (стоманени) Мислех си че щит се чупи с 1 удар а сега.... Ама така е май дооста по добре понеже щеше да е доста тъпо да се чупят нещата с 1 удар.
А вместо с устойчивост и ЕЦ не може ли да измислим нещо като величина която да представлява издържливостта на щита и да я смятаме по лесно например един щит с устойчивост 16 (малък) трябва да бъде наранен за 160 щета да се счупи. защо не се направи нещо като из на щита: 160 (и като падне до 0 буммм ) и без това ако устойчивостта падне от 16 на 15 качествени промени не се забелязват (само количествени ) :)
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет юни 02, 2005 7:32 pm

Защото така ще излезе, че можеш да счупиш стоманен щит след 160 удара за по 1 щета. Това не е вярно, а и не е добра идея да се отмята някъде по листа сметката от 160 до 0.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » чет юни 02, 2005 10:17 pm

Приемаме :)
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет юни 03, 2005 12:35 am

blade master написа:Не ми се мисли как се чупят тогава голями щитове (стоманени) Мислех си че щит се чупи с 1 удар а сега.... Ама така е май дооста по добре понеже щеше да е доста тъпо да се чупят нещата с 1 удар.
А вместо с устойчивост и ЕЦ не може ли да измислим нещо като величина която да представлява издържливостта на щита и да я смятаме по лесно например един щит с устойчивост 16 (малък) трябва да бъде наранен за 160 щета да се счупи. защо не се направи нещо като из на щита: 160 (и като падне до 0 буммм ) и без това ако устойчивостта падне от 16 на 15 качествени промени не се забелязват (само количествени ) :)
Е..аммиии...нали се откъртват парчета от него -> той става още по-малък и/или по-неудобен за носене и блокиране с него. Освен това...представи си...блъскат ти щита 5 минути все с еднакви удари и нищо не се променя...а един пак такъв удар изведнъж го разпада на парчета и те отхвръкват на метри... :D

А я си представете шлем, счупен както си е в употреба :D. Или пък пълна кована броня. Интересно ми е какво е регламентирано да става в такива ситуации - т.е. носел съм си аз (или героя ми алтернативно) една доста повредена броян и в битка ми я потрошават до За 0. Така няма да ме пази, но няма ли и да ми пречи!?Т.е. "ограничена подвижност" и то допълниърлна..
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » пет юни 03, 2005 10:10 am

Интересно, но найстина при пълна повреда е логично да се сложат някой ограничения за това каква е степента на подвижност, но от друга страна аз си представям безвъзвратно повредена броня по малко по друг начин или по точно с липсващи сегменти. Надали нещо което липсва може да се окаже в затруднение или по точно в тежест на героя (на играча може :))
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет юни 03, 2005 6:37 pm

Точно така - бронята която се счупи, просто я няма - така че тя вече не пречи :). Иначе ако някой Разказвач иска да описва интересни събития около чупенето , нека да заповяда. Само играчите му могат да го съдят за това :)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » пет юни 03, 2005 10:33 pm

Нещо интересно ли е:
-Освен че бронята ти се чупи един сегмент се забива в окото ти... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Отговори