Моите идеи

Стари теми

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Моите идеи

Мнение от D3BEPA » пон окт 10, 2005 10:20 pm

Тук ще поствам моите идеи за да не правя отделна тема за всяка моя идея. Моля давайте отговори- да харесва ми, ако не защо и какво бихте препоръчали.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » пон окт 10, 2005 10:56 pm

СУ Миньор
Изисквания: 10 Сила, 8 Прецизност Цена за придобиване на 0 степен: 5 ТР, (-2) ТР за Джуджета
Това умение помага на героя да се снабдява с материали за коването или пък може да ги продава на добри цени.

Продобивки:
- Дава възможност на героя да копае камък и въглища.
- Героят повишава Силата си в размер на СУ/4.
- На 4-та степен позволява на героя да копае мед, желязо и бронз.
- На 7-ма степен героят може да копае Сребро и получава + 2 Копаене.
- На 8-ма степен героят може да копае Диаманти.
- На 9-та степен героят може да копае Злато.
- На 11-та степен героят получава + 3 Копаене.
- На 12-та степен героят може да извлича най-трудно достъпните материали в Магаландиум- Митрил и Адамантий.

КОПАЕНЕ=(Сила+(Прецизност/2)) Успеха се изчислява по УФУД
Копаене + 3 зара> 16 + 2(Усложнение)

Камък- Усл. 4 Въглища- Усл. 4 Мед- Усл. 5 Желязо- Усл. 6 Бронз- Усл. 6 Сребро- Усл. 8
Диаманти- Усл. 10 Злато- Усл. 11 Митрил- Усл. 16 Адамантий- Усл. 15

Значи всеки играч сам решава къде има еста за копаене и къде няма (зависи от разказвача).Разбира се по-ценните метали ще са по-трудно достъпни т.е. Митрила, Адамантия, Диамантите и Златото ще се намират по-дълбоко в земните недра. Разбира се разказвача решава всичко. Относно количеството: има няколко варианта 1-ви Мята/т се зар/ове 2-ри По преценка на разказвача 3-ти По 5 кг е всичко както билките. Може и да се мята зар и за проверка дали има някъде нещо за копаене и след това да се копае. Чакам предложения. Не ме съдете за пръв път правя СУ.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
Mistral
Гвардеец
Мнения: 585
Регистриран на: съб дек 29, 2001 12:08 am
Местоположение: Фелла / Montreal
Контакти:

Мнение от Mistral » пон окт 10, 2005 11:11 pm

D3BEP, няма да коментирам Миньора и ползата от него...
Понеже съм любезен, само ще ти кажа, какво горе-долу Кит би изръсил, след като прочете "- Героят повишава Силата си в размер на СУ/4."

Кит би рекъл нещо от сорта на:
- Оди се прегледай, ти **** ******...

Ако не си забелязал, няма нито едно умение даващо директен бонус към ЦИ/Л/ИН/ПР. Има си причина за това.

ПП: Забавно ще е, ако модератора се наеме да сложи в темата с линковете... линкове към всичките измислени умения/раси/предмети във форума.
"Аксиом16" - официален дом на фелинската раса...

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » пон окт 10, 2005 11:45 pm

Ми като чука героя не дига ли си сила? Ако пък не тогава прецизност или нещо от сорта. Все пак ги мислих за 30 мин. така че някой може да го доуформи. Не виждам защо все още няма миньор?
Its drawn to the scent of screaming.

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » вт окт 11, 2005 12:47 am

Като ебе героя вдига издръжливост и смъква кила... дай да направим едно СУ ебач, което да вдига издръжливоста с +СУ и смъква килата на героя с -СУ?! Така ще е балансирано май ;)

Виж, въпроса не е да се направи просто някаква професия. Професия може да се направи съвсем лесно, като се сложи съответното познание. Идеята е да е уникално, изпълнимо и да се конкурира с многото други умения.

Тоя миньор се конкурира само с... ба ли му майката какво?! Да ходи героя ти да копа 5 дена въглища и накрая да изкопа 2 диаманта... кеф! :)
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » вт окт 11, 2005 12:51 am

Да де, но може да се ползва с ковач. Дайте идея да направя(да се опитам) някво уникално СУ, че в СРЯДА почивам и няма кво да правя.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт окт 11, 2005 8:12 am

Идея за Сряда - свърши нещо друго (и полезно). Прочети книга, гледай хубав филм, наспи се. За един ден СУ не можеш да направиш, най-много да си докараш една планина критики. Ако наистина имаш някаква идея (недей да търсиш чуждите), почакай. Обмисли я внимателно. Опитай се дори за няколко дена да я оставиш и после може да се учудиш от резултатите. Може да си кажеш "Я, ама колко просто било, как може да съм толкоз тъп, точно ей тъй ще стане!", но може и да стигнеш (според моя опит това е по-вероятно) до "Леле, добре че не го обявих това на глас, как щяха да ми се смеят." Не казвам, че задължително ще се издъниш, даже ти пожелавам да се получи нещо, но голямо количесатво минал опит ме правят (а и не само мен) доста скептично настроен.

Конкретно за миньора - бонус на основен показател е просто недопустим. А иначе копаенето за полезни изкопаеми от самите играчи е безсмислено. Има си достатъчно джуджета (и не само) миньори. Суровите материали са (сравнително) лесно достъпни и (сравнително) евтини. А не знам дали изобщо имаш представа колко трудно е сам човек да добива каквото и да е. Това обикновено става в мини с много хора наоколо, всеки със своята специалност. Да смяташ, че сам човек може да добива какъвто и да е метал (освен евентуално самородно злато, но там пък не се копае и бонуса към сила става още по-абсурден) е просто смешно. Аз случайно се интересувам малко от тези неща ([spoiler]не, няма нищо общо с физиката[/spoiler]), далеч съм от всякакви експертни познания, но веднага ти казвам - изобщо не нагазвай в тази област. Като цяло минорството е професия, не специално умение. И е абсолютно неподходящо занимание за приключенци.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт окт 11, 2005 9:09 am

Хей! Имал съм герой, който почти беше станал миньор.

Инак за всичко останало съм съгласен със Стефан - абе преди да бърникате по системата, вземете се осъзнайте!

Кид - все пак Дзвера е вероятно малолетен.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт окт 11, 2005 9:25 am

Andras написа:Хей! Имал съм герой, който почти беше станал миньор.


И най-вероятно почти беш престанал да е герой. Let's face it работата в мината си е 18/7 (приемаме че спят по 6 часа), не остава много време за митарстване. Ако пък известно време работи като миньор, а после се откаже в полза на приключенството... ами сигурно бих дал... да речем 10-15 ТР за качване на Сила и горе-долу толкова за Издържливост. Евентуално!
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт окт 11, 2005 9:39 am

Всъщност тамън тръгнал да завършва гимназия и да наследява 'семейната професия' и взел че вампирясал. По СнМ беше героя и съвсем герой си беше.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » вт окт 11, 2005 9:52 am

Аз пък ще игнорирам съмненията полезно ли е или не и ще погледна умението от друга гледна точка.

1. Миньор може да е всеки - хваща кирка или лопата и бие скалата с нея.
2. Рудите нямат чак такава разлика помежду си. Т.е. няма логика да трябва да вдигаш нивото на 20(в смисъла на голямо число,а не точна стойност), че да можеш да изкопаеш камък със златна жилка. То трудното е да намериш тая жилка. Т.е. още на първо ниво можеш да си копаеш всякаква почва, а и можеш да ги разпознаваш на външен вид, щот иначе ще си най-бездарния миньор на света. :)
3. Разликите от опита в миньорстване са други работи - да можеш да се справяш със твърди скали - предпоследните 2-3 от скалата на Моос примерно. Да боравиш с експлозив за максимална ефективност, да изкопаваш повече обем руда за по-малко време и така нататък.

А сега ще засегна и полезността му. Да - адски е безполезен. Защото както казах всеки може да е изкопчия, но примерно след като я изкопае тая руда, знае ли как да извлече нужния материал - не. Знае ли как да го пречисти от примеси - не. Знае ли техниките за боравене с него след това - не. Знае ли как да направи шахтата така че да не ми се срути на главата - не. Знае ли как да направи експлозива - не. Т.е. колкото и да го развиваш това умение, ти все пак ще оставаш с купчина пръст или натрошен камък накрая. Който не ти върши работа.

В този ред на мисли далееееч по-приложимо и нужно ще е СУ Инженер, ако го няма.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт окт 11, 2005 10:02 am

Alaris написа:В този ред на мисли далееееч по-приложимо и нужно ще е СУ Инженер, ако го няма.


Изобретател? Или имаш нещо по-различно предвид?
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » вт окт 11, 2005 10:11 am

Ох.. стига с тая професия изобретател :) няма такава.

Инженер - в съвсен строително-укрепително-познавателния смисъл на заниманието. Не знам архитектурата каква е в тоя свят, но съдейки по generic fantasy световете, все има 2-3-4 етажни сгради, които някой трябва да е построил :)

Това, укрепване на тунели и сгради, проектиране на мостове, строеж на обсадни машини, всичко е инженерна работа. Иии да - определено в системен вид трябва да има изисквания относно предишните познания на героя, защото неграмотни и смятащи до 10 инженери няма ;)
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт окт 11, 2005 10:24 am

Чакай сега, нали за СУ-та говорим? Има Су Изобретател. Няма нужда от СУ Инженер. Това си е професия - комбинирай познания Архитектура (ако го няма добавяш), Физика (може би), Математика (направо задължително) със евентуално СУ Изобретател (за разни хитроумни нещица, да речем нов модел подпори за тунелите) и още по евентуално СУ Художник (ако прави сгради с орнаменти и прочие, ама това е вече много... сещате се).

И таковата... не го приемай като заяждане, Аларис, но ще съм благодарен ако ми посочиш поне един играч, който да иска да играе Архитект/Инженер. НИП-овете на Разказвача не се броят, те нямат нужда от съвсем детайлно представяне в системни термини, те все пак са важни само доколкото взаимодействат с героите, значи трябва да им се знаят само социалните и бойни статистики, а Инженера няма нищо общо с нито една от тях (според мен).
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » вт окт 11, 2005 10:41 am

Е представи си че посочвам себе си :)
Всъщност то няма да е основно занимание на героя, но да го имаш като познание в някои кампании е безценно. В модерен сетинг всеки с някакви мераци относно употреба на експлозиви е добре да знае точно къде да слага и къде да не ходи :)
И не смятам че ако просто имаш нужните умения вече ставаш това което ги изисква. Иначе всички щяхме да сме инженери на подводници в 1 курс :) Със сигурност е нужда подготовка в дисциплината, а и има инженери и инженери, не всеки прави мост над Дунав :)
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт окт 11, 2005 11:04 am

Стефане - последният ми персонаж беше историчка. Можеш да намериш премного хора, дето ще играят и инженери. но не е там проблема. Проблема е, че тая практика с разширяване на СУ-та и умения, за да може да се играе всичко е доста порочна. Най-накрая ще станат купчина от СУ-та с нищо около тях. Тюрлю гювеч.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт окт 11, 2005 11:11 am

Добре (подозирах че ще посочиш себе си, хехе), ако ти трябват експлозиви си вземи умение "Експлозиви". Можеш да го обясниш със всякякъв background, може и сапьор да си бил, for all I care. :wink: Да, сбор от уменията не ти дава професията, но в играта не съм сигурен, че ти необходимо да измисляш всяка конкретна професия, само за да оправдаеш наличието на определени умения. Иначе трябва да имаме правила за всяка професия.

И ако може да се придържаме към Аксиом и Магландиум, ако обичаш. В съвременния свят е едно, в Магландиум експлозивите са прерогатив строго на алхимиците и едва ли се използват кой знае колко в минното дело (освен при джуджетата, но там с тях сигурно си боравят алхимиците), все пак още са рядко и скъпо удоволствие, т.е. строго за военна употреба. Все още :) .
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » вт окт 11, 2005 12:49 pm

А използвах модерен пример, защото ме попита глобално за какво вършат работа тези умения и познания :)
И всъщност нямам някаква претенция под каква форма ще са те - важното е да мога да се възползвам от тях. Т.е. да е обяснено как се действа в такива и такива ситуации и защо един герой знае това, а друг не. :)
Няма значение дали е СУ или умение или каквато е точната структура на способностите.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » вт окт 11, 2005 3:57 pm

Ох, накратко...
Киди, с теб ще си говорим при лични срещи от втори до трети вид;).

Всички останали- имайте предвид, че специалните умения са комплекс от множество познания, които поради използването си в кобинация при упражняването на определена дейност се изучават заедно. В случай, че нямате такава комбинация, си говорим за Познание/Способност, а не за специално умение. Между другото, специално за Киди съм създал познание "Е**ч"!8)

ДЗВЕР, отвори на страница не знам си коя:) и прочети заглавието на СУ "Ковач". Пълното му име е "Занаятчия/Ковач". С това се покриват всички занаяти, свързани с физически труд. По преценка на водещия може да получаваш бонус не към чукове, а към нещо друго (секири за дървосекач, ножове, ако си шивач, камшик, ако си каруцар и т.н.-но няма да има бонус към копия, лъкове, мечове, арбалети или други често срещани и използвани оръжия, това поне е сигурно). На 12 ниво ще повишиш максималният показател за сила или прецизност на расата си, в зависимост от спецификата на професията си (но не и показзателите ловкост/интелект). С две думи, твоят Миньор в най-добрия случай е обикновен "занятчия/черноработник", който копае дупки в камък със СУ+3 зара срещу 16+Усложнение= Устойчивост на камъка/10. и се ориентира с умение СУ/2 в подземни глаерии, ако са резултат от дейността на разумна раса, а не на природата (за целите на настоящето умение, гоблините и тролите се приемат за разумна раса:)). Като цяло, подобно умение ще му е полезно само в битка с чукове или при приключение из недрата на Колоса (само много опитни авантюристи могат да се надяват да оцелеят в такова приключение).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт окт 11, 2005 4:23 pm

Много правилно определение за СУ и за познание, благодаря Асене! Останалите уточнения също са верни.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » вт окт 11, 2005 7:37 pm

Тоест СУ-то, ако може да се нарече така е пълен боклук :D .
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » ср окт 12, 2005 4:06 pm

Боклук може и да не е, но е ненужно. А и не е съвсем домислено.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » ср окт 12, 2005 4:35 pm

Лично на мен "Миньор" и "Инженер" (бойна инженерно-сапьорна единица :lol: ) ми звучат добре. Защо да няма такова нещо в играта? Виж как по точно ще бъдат включени в системата, вече има голямо значение.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » ср окт 12, 2005 9:10 pm

Миньор-а може да се преобразува в Умения или Познание, като билкарството . Аз мисля,че като има билкар трябва да има и миньор.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » ср окт 12, 2005 9:24 pm

Добре, я си припомни критиките ми относно миньора.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » ср окт 12, 2005 9:26 pm

Пак ти казвам, ненужно е. Миньорите бъхтят по 12+ часа на ден и в крайна сметка имат малък принос към същинския добив на металите. Изобщо сам човек не може да добива нищо, освен саморордно злато и то е въпрос на късмет повече, отколкото нещо друго.

Изобщо няма връзка между билкарството и миньорството, недей да правиш такива произволни аналогии. Просто не е нужно всяко нещо да е описано в системата. Искате ли СУ Кравар, а? И специално ще вкараме умение Доене, за да има на какво да дава бонуси Краваря. Смешно е, нали?
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » ср окт 12, 2005 9:52 pm

Лоустеф-ако искаш, приравни Краваря към Занаятчия с бонус СУ/6 към душенето при борба:).
icon написа:Лично на мен "Миньор" и "Инженер" (бойна инженерно-сапьорна единица :lol: ) ми звучат добре. Защо да няма такова нещо в играта? Виж как по точно ще бъдат включени в системата, вече има голямо значение.

Прочети ми поста. Ако това не отговори на въпросите ти, опиши ми как си я представвяш тази бойна инженрно-сапьорска единица и ще ти кажа как да я направиш с "алхимик", "Изобретател" и "Ковач".
Абе хора, причината да има системи, базирани на умения е, че аз не искам да има н-брой готови комплекти от умения, а да има по-малко количество умения, които мога да комбинирам по мой вкус, за да създам какъвто искам герой! Това дава възможността да създам и безсмислен герой:). С две думи, преди да създавате ново умение, помислете си първо дали не е комбинация от някои "основни".
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » ср окт 12, 2005 10:04 pm

СУ Кравар
Изисквания 4 Сила 5 Прецизност
Дава възможност на героя да придобива мляко от кравите с цел да се прехранва.
Доене=Прецизност+ Ловкост+ Сила)/2
Доене + 3 зара > 16 + Усл.


- Кравата дава мляко в размер на СУ/2 (в литри)
- На 4-та степен Героят се научава да прави масажи чрез които предразполага кравата и тя дава допълнително мляко в размер на СУ/4.
- На 6-та степен Героят вече може да дои кравата с една ръка, другата му е свободна :oops: .
- На 9-та степен Кравата вече сама се дои, сега и 2-те ръце са свободни :twisted: .
- На 12-та степен Кравата вече може да ражда (кой ли е бащата?).

Усл. 2 Ако кравата се е хранила нормално.
Усл. 3 Ако кравата е яла жълта трева.
Усл. 6 Ако кравара е в цикъл.

РЕЧЕНО СТОРЕНО :lol: .
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » чет окт 13, 2005 12:05 am

Това добре ли е ? Ако не е кажете къде бъркам, моля. :lol:
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » чет окт 13, 2005 7:45 am

Добре е, ама за тука. :lol: Изобщо, май се събра достатъчно материал за хумористичен вариант на Аксиом. То не бе жени с минало, раси разни, айде батГойко да се замисли. Може и на книжка да го направи и да я продава по 20 лева :lol: .
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Отговори