[Корнуел] СУ Духовник

Стари теми

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

[Корнуел] СУ Духовник

Мнение от hameleona » съб май 06, 2006 1:50 pm

Духовник
Изисквания: 8 ИН;
Цена за придобиване на 1 степен: 10ТР
Духовниците са създания, посветили се в служба на доброто и Рая. Те никога не биха извършили злина, дори и в защита на живота си. За тях убийството не е табу, но е неприятно и всеки един Духовник би се стремил да го избягва. Също така Послушниците се стремят да защитават онеправданите и да помагат на слабите. Изключително уважавани заради честността си, но и не рядко вземани на подбив, поради нежеланието си да участват в постоянните войни на континента, освен в тези срещу Силтин.
Духовникът получава знание за специални свещени магии. Знанието за тези магии получава веднага с достигане на необходимото му ниво (СУ/2)=Ниво на магия, без да му се налага да чете магически свитъци и независимо от неговия Интелект или МУ. Никой друг, освен самия Духовник, не би могъл да научи свята магия.
Всички познати в момента святи магии са описани тук, при описание на придобивките от съответното ниво.
Успешното използване на свято заклинание се определя от степента на владеене на СУ Духовник:
СУ + 3 зара > 16 + Усложнение
Където Усложнение е нивото на заклинанието. Святите магии са уникални в своята същност и Магическата Защита не им оказва влияние. Произнасянето им отнема 6 ТД и не може да бъде повлияно от умения, които намаляват времето за произнасяне на заклинанията.
И те, както магическите могат да повишат шанса си за успех за сметка на концентрация и допълнителни ТД (Виж секция Битки)
Специфично при всички молитви е, че натрупват и Умора на произнасящия ги както следва:
1во, 2ро ниво - 1ТУ
3то, 4то ниво - 2 ТУ
5то, 6то ниво - 3ТУ
Придобивки:
- Научава специални Святи магически заклинания - има знанието и може да ползва всички святи заклинания от ниво по-ниско или равно на (СУ/2);
- При покачване на ниво получава +(СУ/2) Мана;
- На 11 степен придобива умението да черпи енергия директно от храм или сято място, което му гарантира двойно по-бърз темп на естествено възстановяване на жизнените и магическите му сили (Жизнени Точки, Мана и Издръжливост), когато почива там. Това означава, че ще възстановява двойно повече от стандартното за 1 час сън.
- При достигане на 12 степен повишава максимума си за Издръжливост с +1.

Магии от първо Ниво:
1. Защита от Елемент
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Заклинание, чрез което героят предпазва някой (може и себе си) от въздействието на заклинания от една от четирите елементални школи - Въздух, Земя, Вода и Огън. Заклинанието се произнася само за един елемент, но в един и същи момент могат да са в сила дори четири заклинания, като всяко от тях ще предпазва от различна школа - достатъчно е да са произнесени заклинанията и Духовника да заплаща нужната за поддръжката им мана.
Намалява наполовина ефекта на заклинанията насочени срещу създанието ако са от съответната школа, включително и зонални заклинания и наранявания.

2. Лекуващо докосване
Цена: 5 ТМ за произнасяне;
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Описание: След произнасяне на заклинанието около дясната ръка на Духовника се образува сфера от жълта светлина. Духовника може да докосне някого (5ТД) или себе си (за 2ТД) с ръка, предавайки му част от живителната сила на Рая, лекувайки го за 3зара ЖТ.

3. Екзорсиране.
Цена: 10 ТМ + Х за произнасяне.
Времетраене: веднага
Валидни цели: не-мъртво създание.
Разстояние: (СУ)метра.
Описание: Духовника призовава силата на Рая за да изцери душата на не-мъртвия и да я изпрати обратно в отвъдното. Като Усложнение за произнасяне на това заклинание по изключение не се взема Нивото му, а Нивото на целта (не-мъртвия). Заклинанието може да бъде приложено успешно и на бродещи духове и подобни. ТМ Х добавяни за произнасяне са равни на 1/3 от ЖТ на не-мъртвия.

4. Божествена светлина.
Цена: 1ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: предмет
Разстояние: Духовника.
Описание: Духовника призовава Райската светлина в предмет. Предмета осветява на СУ метра наоколо.

Магии от второ Ниво:
1. Божествена Бързина
Цена: 10 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ/2 метра.
Описание: Духовника променя Скоростта на създанието, като я повишава по негово желание с до (СУ+НИ)/3 (може да бъде и по-малко, но не може да надхвърли това число). Където НИ е нивото на Духовника. Може да се приложи и директно върху духовника.

2. Пречистване на вода/храна
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Вода/Храна
Разстояние: 10 метра
Описание: Духовника може да пречисти храна или течност от отровни вещества от всякакъв вид, като намали силата на отровата с толкова, с колкото е Успехът при произнасяне на заклинанието. Всеки успешен опит оставя убеждение, че храната е напълно пречистена и само Разказвачът знае доколко отровата е намалена/неутрализирана (удачно е самото хвърляне на заровете да се извърши от самия Разказвач скрито от играчите).

3. Благословия.
Цена: 18 ТМ + 7 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ/2 метра.
Описание: Духовника благославя създание, удвоявайки щетите му в ръкопашен бой.

4. Осветяване І.
Цена: 20 ТМ + Х по желание.
Времетраене: Специфично.
Валидни цели: Предмет
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника осветява предмет с всички произтичащи от това последствия срещу създания на злото и т.н. Духовника може да вложи повече ТМ (до СУ*5) за да затрудни евентуално разваляне на благословията.

Магии от трето Ниво:
1. Премахване на отрова
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Създание
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание, духовника намалява силата на отровата в организма на избрано създания с (СУ).

2. Премахване на проклятие І.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание/предмет.
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

3. Божествена закрила.
Цена: 10ТМ + 4 за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да предпази приятел от смърт. Заклинанието е пасивно и се задейства при падане на ЖТ на омагьосаното създание паднат под критичната стойност (обикновено -16, но може и да е по-ниска). Тогава то само припада и остава на 0 ЖТ. Ако създанието припадне (ЖТ му паднат под 0, но не и под критичната си стойност) заклинанието прекъсва действието си..

Магии от четвърто Ниво:

1. Осветяване ІІ
Цена: 10*(площта на областта в метри)ТМ + Х по желание.
Времетраене: Специфично.
Валидни цели: област
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника осветява област с всички произтичащи от това последствия срещу създания на злото и т.н. Духовника може да вложи повече ТМ (до СУ*5) за да затрудни евентуално разваляне на благословията.

2. Божествено Сияние І.
Цена: 25ТМ + 7 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Духовника
Разстояние: Духовника
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Духовника, пречейки на всички Не-мъртви и Адски създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Духовника с Успех/2, но поне с 1)

Магии от пето Ниво:

1. Божие докосване.
Цена: 30 ТМ.
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/3 Метра.
Описание: Духовника призовава силите на Рая да излекуват раните и нараняванията на дадено създание, като го лекува за 8зара ЖТ. Може да се приложи и директно върху Духовника.

2. Премахване на проклятие ІІ.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: област
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

3. Божествено Сияние ІІ.
Цена: 35ТМ + 10 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Създание
Разстояние: Създание
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Създанието, пречейки на всички Не-мъртви и Адски създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Създанието с Успех/2, но поне с 1)

Магии от шесто Ниво:

1. Благословията на Небесата
Цена: 15 ТМ за произнасяне, 5 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: Духовника.
Разстояние: Духовника.
Описание: Небесата благославят Духовника и му помагат да нанася по-големи поражения в близък бой. (заровете за щета автоматично се фиксират на 6).

2. Божествена закрила.
Цена: 30 ТМ за произнасяне, 10 ТМ за рунд подръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра.
Описание: Ръката на Бога се спуска над душата на създанието, като го предпазва от смърт за известно време. (Това значи, че при падане на ЖТ на създанието по -16, то няма да умре, а ще продължи да живурка на 1ЖТ). Може да се приложи директно върху Духовника.

3. Масово лечение
Цена 20*(брой на целите) ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: създания
Разстояние: МУ*2 метра.
Описание: Лекува определен от Духовника брой създания за 10 зара.
Последна промяна от hameleona на съб юли 08, 2006 11:12 pm, променено общо 7 пъти.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: [Корнуел]СУ Свещеник

Мнение от Vilorp » съб май 06, 2006 6:37 pm

hameleona написа:Свещеник
Изисквания: 8 ИН;
Цена за придобиване на 1 степен: 6ТР
Послушниците са създания, посветили се в служба на доброто и Рая. Те никога не биха извършили злина, дори и в защита на живота си. За тях убийството не е табу, но е неприятно и всеки един Свещеник би се стремил да го избягва. Също така Послушниците се стремят да защитават онеправданите и да помагат на слабите. Изключително уважавани заради честността си, но и не рядко вземани на подбив, поради нежеланието си да участват в постоянните войни на континента, освен в тези срещу Силтин.
Ми ако свещеника се кланя на Ахраман, Кали, Авра-зул или някое друго "кръвожадно" божество? горните редове придобиват наистина интересен смисъл ;)

Усложнението за магиите определено е малко, що повече като си ги разположил в момента. Също така повечето, да не казвам всички се дублират със вече съществуващи.

Егзорсиране и благословията на небесата са тези, които не се дублират очевадно. Първата е объркана и на мен лично ми напомня базовата "разваляне на магия", а втората е с твардзе малка цена.
Всъщност от цялото нещо само тази магия може да стане за нещо след преработка. Покачване на цената и слагане някакво ограничение на използвание оръжия премерно...
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » съб май 06, 2006 9:32 pm

Ми ако свещеника се кланя на Ахраман, Кали, Авра-зул или някое друго "кръвожадно" божество? горните редове придобиват наистина интересен смисъл Wink
Става дума за света на Хамелеона - най-горе си пише: "Корнуел" (все го бъркал с Корнуол, мааму) :D

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » нед май 07, 2006 1:38 pm

Не че имам нещо против това, но този свещеник не е ли просто преработен друид? А колкото до проблема, повдигнат от Vilrop, то така или иначе се е заговорило за кодове на честта в другите теми, защо не махнем тази част с добродетелността от описанието, пък да сложим само изискване за спазването на морален кодекс? Вече по-работливите могат да изготвят и самите кодекси, за тези божества, за които трябва.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед май 07, 2006 2:19 pm

Малей пичове, ще взема да въртя Аквата за отделен форум!!! Това СУ наистина е преработен друид. Просто защото във Корнуел има две съперничещи си божества и единствените други духовници (за сега) освен тях са Друидите. Логично е да си приличат. Ако се вгледате внимателно, ще видите, че уменията не са еднакви. Не съм довършил списъка с молитвите!

ПП: Корнуел е мой проект за свят. Благодарение на БатГойко използвам Аксиом 16 системата. А моралния кодекс ще е описан в самия свят, по дяволите!!!
ППП: Идеята за молитвите на божествата (т.е. да преработя Друида) ми бе дадена от БатГойко, така че млък! :)

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » нед май 07, 2006 2:43 pm

Сега, гледам, че Хам вече е отговорил по друидската част, нека кажа нещо и за кодексите, че наскоро обсъждахме нещо подобно за поредното творение на бреговите магове по ДнД. Измислянето на кодекс, който да се описва по система според мен (а и не само) е голяма тъпотия. Меко казано. Това са ролеви игри бе, не компютърни. Играят живи хора. И героите са (по идея) такива (е, може да не са точно хора, но... да). Това с кодекса е голяма мечта на мързеливите мозъчета. "Защо да ми се налага да преценявам аз самичък, напрягайки си безценното мозъченценценце дали нещото-което-искам-да-извърша/играчът-ми-иска-да-извърши/вече-е-извършил е лошо (разбирай против "кодекса") или не, като може да ми е написано (по възможност по-простичко, като за идиоти)?" Проявявайте малко творчество, по дяволите, малко въобръжение! Недейте да чакате наготово бат ви Гойко (WotC/който-там-прави-играта) да ви сервира решението на всяка ситуация. Досега почти винаги при игра Разказвачът ми е импровизирал по правилата в един или друг момент, повече или по-малко. Често дори е нарушавал някое забутано в ъгълчетата на книгата (книгите) правило. И това никак не е вредило на играта. ИМПРОВИЗИРАЙТЕ!
Последна промяна от lowstef на чет май 11, 2006 8:52 pm, променено общо 1 път.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

unclefester
Стар заек
Мнения: 4
Регистриран на: ср фев 15, 2006 4:11 pm

Мнение от unclefester » нед май 07, 2006 3:14 pm

Нямам нищо против свещеника като тип персонаж, но ,хамелеон, моля ти се погледни 4-тата магия 1-во ниво (1-ВО НИВО), която фиксира заровете за щета на 6!!! Поне кажи че е само за невъоръжена атака или нещо такова. щото иначе, глеи сега: плащам 9 ТР за да придобия умението на 2-ро ниво и да мога да каствам магии 1-во ниво, и освен това имам СУ Убиец 12-та степен. И като хвана 1 ножче със 2 зара щета,
и като кастна тая магия, и случаино почвам да правя 6*(6 зара) щета с ЕДНО ножче, когато удрям в гръб, което е леееееко нереално!!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед май 07, 2006 3:55 pm

И се збогувай със всичките си свещенически способност, ако те хванат, че си го направил. За да си свещеник, трябва да си минал поне тригодишно обучение при някой поп поне. Кодекса ще представлява точно ейтакива неща - какво не трябва да правиш, щото направиш ли го ще те отлъчат от църквата и ще врътнат ритуалче, което блокира цял куп молитви. Иначе за героя ти може да няма проблем, ама за църковните власти има.

ПП: Съответната магия обаче може и да скочи едно-две нива нагоре или да стане шесто ниво. Номера е, че не ми идваше на акъл с кво да я заменя, ама сега ми хрумна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед май 07, 2006 4:11 pm

Малки промени по СУто и нови заклинания.


Така сега един въпрос от чисто любопитство:

Да сложа ли наистина могъщите заклинания като такива Седмо ниво?

ПП: Свещеника в Корнуел е силен, но доста ограничен от към роул-плей.

unclefester
Стар заек
Мнения: 4
Регистриран на: ср фев 15, 2006 4:11 pm

Мнение от unclefester » нед май 07, 2006 5:13 pm

Не е задължително да си пълна отрепка или зъл убиец за да можеш да правиш такива работи. Даже примерно ако се биеш с/у демони или немъртви, и ги "подлагал" на такива неща няма да те отлъчат а напротив - църквата може да те "похвали". Но щом си я направил 6-то ниво, няма вече за какво да спорим.

ПП: Сложи някакво по-сериозно лекуване на 3-то или 4-то ниво, свещеник е тва все пак...

ППП: "сбогувай" се пише със "с" :Д

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед май 07, 2006 6:24 pm

Ето и моите коментари:
- Защо да не са си 5 ТР, за да не се отличават от общото правило? Разликата е твърде малка, за да има смисъл от нея. Ако искаш да му поставиш по-висока цена, направи я 10 ТР.
- Описанието е ОК, макар частта за "злините" да е малко неясна. Кое са "злини"?
- Придобивката на 11 степен, спокойно може да мине на 7-ма. Не е чак толкова силна, че да е за 11-та. Това пък, значи, че можеш да измислиш допълнителна за 11, но може и само силата на 6-то ниво заклинанията да е достатъчно.

Магии от първо Ниво:
1. Защита от Елемент
- Да кажем, че е ОК, независимо, че дублира, вече съществуващи заклинания - това не е фатално.

2. Лекуващо докосване
- Звучи добре. Силно е, но е добро. Бих го вдигнал едно две нива, обаче, защото е доста по-силно от лекото лечение. Може би е за 2 ниво.

3. Екзорсиране.
- Абстрахирам се, че се казва "Екзорсизъм" ;) (другото звучи като "на....не" :)). Иначе е добро и се оправя с усложнението за не-мъртвия. Има проблем с това, че някак си няма значение колко Щета (ЖТ) би били нужна, за да го очистя този не-мъртъв с оръжие. Може все пак да се направи да нанася някаква Щета, или да има начин да се прекъсне заклинанието или нещо такова. Иначе да му мислят не-мъртвите от 1-3 ниво, животът им струва точно 10 мана. Има идея, но се нуждае от малко "полиране"и може би тестването ще покаже.

4. Божествена светлина.
- Тук ме притеснява само определението "Ако предмета се използва за неблагочестива цел, светлината спира и съответния предмет не може да бъде използван за тази цел никога повече.". Много трудно ми е да дам определение на "неблагочестиви цели", а и като си представя, че това е светещ предмет, още по-ми е сложно да си го представя, за какво ли "неблагочестиво" бих го ползвал, различно от това да си светя.

Магии от второ Ниво:
1. Божествена Бързина
- Чие НИ се има предвид тук? На свещеника или на мишената? Също така, е по-добре да смениш поддръжката на нещо по-лесно за изчисляване. Или виж, колко според теб ще е осредненото СК/4 (бих казал, че ще е около 5) или просто избери едно число и го сложи.

2. Пречистване на вода / храна
- Това си е ОК (има аналог, но е ОК)

3. Благословия.
- 10% е мизерно малко увеличение за цената на магията. За тази цена е ок да ги увеличи и 2 пъти, но поне 50%. Ако ти се струва силно, добави изискване да са щети за близък бой, магически или каквито прецениш. Може да го качиш на 3 ниво.

4. Осветяване І.
- Какви са "всички произтичащи от това последствия". Ако това наранява немъртвите, може да кажеш с колко и как. Действа като слънчева светлина на вампири, предполагам. Или пък е аналог на "Заслепяване" или пък на "Небесна светлина"??? Има нужда от обработка.

Магии от трето Ниво:
1. Премахване на отрова
- Това си е ОК

2. Премахване на проклятие І.
- Лошото е, че се налага някой да помни Успехът на заклинанието преди това. Измисли друго условие (ПП: ако някъде в основните правила ми е убягнало подобно използване на Успеха, го приеми за грешка и не я повтаряй ;) ).

Магии от шесто Ниво:
1. Благословията на Небесата
- Не е чак прекалено силно. Нека си е така. Все пак е последното му ниво магия, тя трябва да е здрава и да го прави велик. Само уточни, кои щети. Аз бих препоръчал да са само щети нанасяни в близък бой и с ръкопашни оръжия. Много силно става, ако е върху всички щети - представи си как би изглеждал Чукът на бога след това заклинание (е, поне няма да ти се налага да хвърляш многото зарове де)...

За седмо ниво, по-добре недей. Добре е Уменията да са си до 12 степен, а ако искаш и по-мощни заклинания, добави ново умение "Архиепископ" :), което да ги отваря, подобно на специализациите в школа.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » нед май 07, 2006 7:42 pm

BatGojko написа:
1. Божествена Бързина
- Чие НИ се има предвид тук? На свещеника или на мишената? Също така, е по-добре да смениш поддръжката на нещо по-лесно за изчисляване. Или виж, колко според теб ще е осредненото СК/4 (бих казал, че ще е около 5) или просто избери едно число и го сложи.
Ами точно така е с две от магиите на Друида. :wink: Все пак човека просто е преработвал съществуващите неща. Бих му препоръчал да се опита да вкара и някои "магьоснически" магии, освен друидските - да е нещо "по-така", а не просто преработен друид.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед май 07, 2006 8:00 pm

Да, при друида, обаче, не е затормозяващо, защото винаги става дума за неговата си скорост, а това се изчислява веднъж и след това вече го знаеш. А тук се говори за заклинание, което се казва и върху други създания и затова е по-удачно да се ползва механиката на заклинание "Забързване" като пример. Иначе при всяко заклинание да изчисляваш СК/4 (не, че е велика сложност) води до забавяне на играта. Та затова препоръчвам твърдите числа в случая - играта няма как да пострада от тях.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Bass
Чирак
Мнения: 29
Регистриран на: чет апр 27, 2006 6:32 pm
Местоположение: Reality Marble

Мнение от Bass » нед май 07, 2006 9:00 pm

Умението радва :)
Може да сложиш и молитва която увеличава макс жизнеността временно да кажем с 20% (Prayer от Heroes ;))
Изображение

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед май 07, 2006 10:34 pm

Така, приемам критиките. Сега да обяснявам:

В самото описание (цялостното) ще е описано и какви са свойствата на свят предмет и какво е добро, зло и т.н. Принципно това е сложен въпрос, но и неговия отговор ще бъде там ;)

Мислех си за нещо като СУ Монах или СУ Светец, но не мога да измисля толкова молитви ;). Само едно ще кажа - Друидските заклинания имат един проблем - само за друида са. А тези могат да се прилагат и на други създания. Не вярвам да мога да измисля твърде много нови неща, но... ще се опитам.

ПП: Нека си остане на 11та степен. Защото Осветяване ІІ ще е за район... сещаш ли се какво ще се получава - осветявам си райончето и си се възтановявам двойно по-бързо.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед май 07, 2006 11:01 pm

Хъм... още заклинания са прибавени... Маки корекции, по тях са направени според БатГойковите съвети.


ПП: Сега да изкоментирам за Проклятия и т.н.

Повечето проклятия, които ще са достъпни на монасите на Злото (Сатанистите) май ще са като СУта. Не съм решил още или поне ще е едно СУ САМО за проклятия. Ще се види. Но проклятията не са толкова често използвани и нищо не пречи да се запишат толкова две числа на един лист.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон май 08, 2006 12:49 pm

hameleona написа:... Друидските заклинания имат един проблем - само за друида са...
И слава богу ;) Иначе нямаше да е Друид, а друг вид магьосник. Никак не е случаен този "проблем" ;)
Последна промяна от BatGojko на нед юни 04, 2006 10:40 pm, променено общо 1 път.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон май 08, 2006 9:58 pm

Сега ми хрумна нещо:

Да добавя следното към СУ то, но да чуя БатГойко първо:

Увеличава с (СУ) МУто си, когато ползва магии от школите на Светлината и Реда.
На 12 степен разрешвава вземането на Специалист в Светлина и Ред, без да е нужно да се изучава СУ Магьосник.

??

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » ср май 10, 2006 9:53 am

Имам няколко предложения:1:магиите да се заменят с молитви като цената за изри4ане не е в мана а в то4ки
умора и всяка молитва има определена продължителност на ефекта/по-силен ефект-по-малко време/
2:времето за казване да е поне 6 Т.Д.без да се намаля и докато се моли свещеникът да не може да пре-
дприема никъкви други деиствия
3:молитвите да са 2 вида:общи и специални,като специалните са само за определени богове/друг вариант е всеки
бог да дава бонус към определени молитви/ЗАБ:и за двата варианта е нужно свещеникът да се кланя само
на съответния бог
4:Защита от елемент да се замени с "антимагия" и вместо от елементални магии да предпазва създанието
от останалите 4 школи
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср май 10, 2006 1:33 pm

hameleona написа:Сега ми хрумна нещо:
Увеличава с (СУ) МУто си, когато ползва магии от школите на Светлината и Реда.
На 12 степен разрешвава вземането на Специалист в Светлина и Ред, без да е нужно да се изучава СУ Магьосник.
Не мисля, че с това, умението ще спечели нещо. Личното ми мнение е, че няма. А и самото обвързване с магически школи и МУ, не е удачно - ще превърне свещеника в друг вид магьосник, а ти едва ли искаш това.
Идеите на Колобар не са за пренебрегване - особено за цената на молитвите. От друга страна, ползването на Умора, би могло да доведе до някои интересни последствия, предвид правилото за максимално допустимата умора в един ход (така че цената на молитвите не бива да е много голяма). При това положение, логично би било да се позволява на Свещеника да повишава расовия си показател за ИЗ, което би му било полезно и в други ситуации. Като цяло ми допада идеята да се разграничи, колкото се може повече от магьосник, пък ако играчът иска, винаги може да комбинира умения - както е и идеята на А16.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср май 10, 2006 5:15 pm

По едно време и аз мислех молитвите да натрупват Умора, но когато съм писал горепосоченото СУ не се сетих.

Предлагам следното:

Натрупва се Умора=Ниво на магията.
На 12 степен умението повишава с +1 максималната стойност на Издръжливост за героя.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » ср май 10, 2006 6:10 pm

Абе вижте сега, Умората е ресурс, който се изчерпва много по-лесно от маната (освен на най-ниските нива). А има и ограничение за максимално ползваемата Умора за един рунд. А се ползва и за повече работи по принцип. А се и възстановява по-бавничко от маната.

Не че няма резон в идеята молитвите да трупат умора, напротив, много си е удачно по този начин да се разграничат от "същинските" магии. Но нека да не е само Умора и да не е толкова голямо числото. И да има в цената и мана. Примерно всяка магия може да натрупва 2 ТУ (независимо от нивото си) и да си има и цена в ТМ, която вече да зависи от нивото и ефекта й (и да е малко по-ниска от цената в ТМ на някоя "истинска" магия от подобен ранг). Идеята за твърди ТД без право за намаляване също е добре, още един начин да се разграничи Свещеника от от "истинския" магьосник.

Кавичките за "истинската" магия отразяват схващането ми (може би леко повлияно от ДнД и деленето на арканна/"истинска" и божествена/духовна магия), че между молитвите на свещеника и магиите на магьосника основната разлика е в източника на "силата" - единия праща по врага една светкавица от собствените си ръце другия измолва от бога си да порази враговете му със светкавица. Крайния ефект е (почти) един и същ и за страничния наблюдател често няма разлика дали си казал "О, велики вмъкни-името-на-подходящия-за-целта-бог, дай ми силата да поразя неверниците" или "Сили на безкрая, аз, вашия властелин ви повелявам да се влеете в тялото ми", след като миг по-късно ставаш два пъти по-силен и го подбухваш с гьостерицата. Мнението ми е лично и субективно, но ако аз правех свят, щях да дублирам много от "същинските" магии със молитви (евентуално с малки разлики като обсъдените по-горе - малко Умора и фиксирани ТД за произнасяне примерно и евентуално минимална разлика в ефекта), като основната разлика ще е в "ролевата" част - едното става с "щракване на пръсти", а другото с молитва към бога. Даже бих сложил ограничение на Свещеника в броя на магиите, които знае (с правото да учи нови, естествено), както е при магьосника. Даже сега като се замислям, може двете от "механично-системна" гледна точка да се разделят така - магьосникът да знае по-малко на брой магии (понеже всяка трябва да заучава с ТР), но да ги прави по-лесно (с Бърза Мисъл и по-голяма МА) и повече на брой, преди да му се свърши маната, а духовникът може да знае повечко молитви, но заради Умората да е ограничен в броя, които може да прави една след друга. Така магът ще е по "могъщ" в своята си област, а духвникът ще е по-гъвкав и ще има магии за повече ситуации. Естествено това си е моя идея, мое виждане, Хамелеонът сам си знае какъв свят ще прави и какво и как иска да има там. Ако случайно реши да ползва тази идея (съвсем не настоявам или нещо подобно, ако иска само) - халал да му е, няма да искам авторски права :) , както и не искам авторски права върху съкращението ПММ (за което съм 99% сигурен, че аз го измислих).
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср май 10, 2006 6:51 pm

Ами в Корнуел Боговете имат много по-голяма сила от магята. Мага там заповядва, а духовника моли. Разликата е тънка и може да няма значение за опукания, но наистина е съществена.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет юни 01, 2006 10:52 am

Да сложа ли някое нападателно заклинание на Свещеника?

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » чет юни 01, 2006 8:51 pm

Този свещеник си е едно живо копие на магьосник с по-голям шанс да направи успешна дадена магия. Почти всички магии се преповтарят от съществуващи такива и не предлага нищо ново. Промени името Екзорзиране на "прогонване на духове/зло".
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет юни 01, 2006 10:00 pm

Официално моля на Киди да му се сложи титла "Злонамерен Критик" :):):)

Да, имат си аналози, може би не 100%, но имат. Това е. Щом не ти харесва, киди... няма да довършвам :) ;). Факт е, че на някои хора може така да им хареса повече.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед юни 04, 2006 1:55 pm

СУ Свещеник е завършено. Ако някой има да казва нещо - да го прави сега!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед юни 04, 2006 10:45 pm

Искаш да кажеш, че си редактирал първият и пост ли? Ще гледам да ти кажа окончателното си мнение до седмица. Иначе е добре да си се вслушал във всички идеи и да си избрал най-подходящите. И се надявам да не си пренебрегнал забелжката на "злонамерения критик", тъй като тя има основание - ако свещенника припокрива магьосника, то единият от двамата рискува да стане излишен - трябва да има разлика и тя да си има и силни и слаби страни. В една ситуация, трябва да е по-изгодно да си свещеник, а в друга, магьосник.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон юни 05, 2006 3:06 pm

Аха, много зависи от това, къде се намираш, докато правиш магия/заклинание. ако е прокълната земя не можеш да правиш Райски молитви, ако е благословена пък не става за сатанински. И на двата типа земя някои школи поемат наказания... абе ако имам време ще опиша всичко тук, но няма да е веднага. ;)

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб юни 24, 2006 11:58 pm

BatGojko на 04.06.06г написа:Искаш да кажеш, че си редактирал първият и пост ли? Ще гледам да ти кажа окончателното си мнение до седмица. Иначе е добре да си се вслушал във всички идеи и да си избрал най-подходящите. И се надявам да не си пренебрегнал забелжката на "злонамерения критик", тъй като тя има основание - ако свещенника припокрива магьосника, то единият от двамата рискува да стане излишен - трябва да има разлика и тя да си има и силни и слаби страни. В една ситуация, трябва да е по-изгодно да си свещеник, а в друга, магьосник.
акхъм, не че нещо, ама да знам дали има нещо за дообработване?

Отговори