Предложение за сетинга.

Стари теми

Модератор: Модератори

Отговори
Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Предложение за сетинга.

Мнение от Асен » чет апр 26, 2007 11:16 pm

И така, направих на Хамелеона предложение, което той прие. Накратко, предложих му да ви изпиша своите идеи как да се разнообрази сетинга, така че да не ви обвиняват в неоригиналност.
В момента, за съжаление, расите и политиката им като цяло, оставят впечатлението за силно повлияни от сетингите по ЗиЗ последно издание, което въобще не е оригинално. Още по-неприятно е, че заедно с останалото сте взели и нещата, за които сетингите на з20 са оплювани от много хора. Според мен сте способни момчета, но все пак, малко помощ не ви е излишна!
Какъв беше проблемът, поради който трябваше да се съгласуваме с Хамелеона ли? Ами аз поставих условие за помощта, все пак и аз си губя времето. Разбира се, можете да не използвате написаното от мен:)!
Ако обаче го използвате, използвате го изцяло :lol: !
Отговорът на Хамелеона гласеше следното.
hameleona написа:или всичко, или нищо, а?

Хъм...добре, съгласен.


Предположих, все пак не ви задължавам с нещо особено. Задълженията са, ако приемете въпросната концепция за расите на Корнуел. Ако не, просто продължавате както досега, аз гарантирам, че от мен няма проблеми:)!

Предложенията на Асен са следните:)!

Така, личното ми мнение заради кеото ми е позвлолен този форум, ако не се лъжа.
Разкарай гнолите, че съвсем миш-маш става. Никакви гноли, коболди, хобгоблини и пподобните им, че напомня на безбреой сетинги, целта ви е оригиналност, а не клонинг на з20 или някое аниме с тия хора-котки!
Линайците са забавни, поне до момента, продължавайте ги!
След това хвщате орки, елфи и джуджета и ги пренаписваш. Супер, орките ще са дребни и жилави, значи полуорките са по-големи и силни, съвсем по Толкин до момента.
Сега правите орките неутрални. Точно така, неутрални, като хората. За сметка на това те и някои от хората са носители на технологията в сетинга. Разбира се, има и хора-магове и религиозни фанатици. Туке моментът да отбележа, не въвеждайте в никакъв случай разделение между религиозна и мистична магия, това е запзена марка на з20-сетингите, без да споменаваме, че не се покрива с логиката.

Елфите в Магландиум определено клонят силно към злото, развийте това и ги превърнете в религиозно организирано общество, което цели тотален контрол над континента чрез силите на магията и се бори срещу развитието на технологията и науката. Представете си легионите милички, руси "есеселфчета" от вечната гора, която ще е вечна, докато не ги подпукат сериозно обединените оркочовешки сили, предпочитащи технологията, а от другата страна ги блокират линийците, които не нанасят сериозни поражения, но имат силна отбрана, която не позволява разширяване.

За джуджетата съм приготвил ролята на подивяли канибали, нападащи в мрака и мъглата подобно на онези от 13-тия Войн, да ви зарадвам. Кланово-семейна култура, силна ксенофобя, никаква централана власт. Разбира се, това са само подивялите части, други си имат прекрасно робовладелско общество на прага да премине във феодално, включващо особено много роби от подивелите. Вече споменахме, че различните раси не са еднакво расово технологично и политическо ниво на развитие и понякога се бият междурасово по политически причини.

Неща, които се избягват!
Никакви раси, които служат на някаква сила, че аман от клишета.
Никакви расови религии, по същата причина, както се сещате.
Никакви държави, населени само от определена раса, освен ако са линийците, а най-добре разумни насекоми с колективно съзнание:). Това и при Толкин го няма, кралете на елфите са множество по Силмарилион, само в ЗиЗ е измислено така, че на всеки с идея за политика да му се прище да пренапише лично сетинга!

Уточнявам, че това са само най-общите черти. Ако решите да работите по тях, специално за орките и джуджетата ще получите доста материали за обработка и пригаждане към сетинга, предполагам, че ще ви дам насоки и за останалите раси!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Re: Предложение за сетинга.

Мнение от BatGojko » пет апр 27, 2007 1:34 am

Като цяло е ОК и сигурно ще ви помогне. Само да добавя мало и от мен.
1. Не се страхувайте толкова много от клишетата - много често те са полезни, за да достигнете по-лесно до читателя;
2. Не гонете оригиналност на всяка цена - няма оригинални идеи (отдавна всичко е казано) - има само оригинални решения;
3. Ще дам комантар и на онова, дето трябвало да се избягва

Асен написа:Неща, които се избягват!
Никакви раси, които служат на някаква сила, че аман от клишета.

- Какво като е клише? Така е много по-лесно да знаеш, кой е лошия, а това в една игра е много от полза. Таквиа раси са - немъртвите или някои, които определено са гадни (гнолите, например - ония дето така или иначе ще махнете ;) )

Никакви расови религии, по същата причина, както се сещате.

- Ама това си е доста логично да го има, особено ако има по-затворено общество, което е характерно за прединдустриалното развитие. Нали не очаквате племената от Африка да имат идентична религия с племената от Тибет?;

Никакви държави, населени само от определена раса, освен ако са линийците, а най-добре разумни насекоми с колективно съзнание:).

- Това с колективното съзнание е много добро като идея, но съм скептично настроен как ще е отразено системно и как ще се разиграва. Именно това е причината, никой досега да не го е направил. Сигурен съм, че няма как да не са се сещали за него. И ние от екипът на А16 го обсъждахме като възможни следващи раси за Титания и като цяло сме го харесали, но... абе кой ще иска да играе насекомо с общо съзнание? Това значи да има ситуации в които играчът да губи контрол над героя си... А това е лошо за играта (освен в много редки случаи).

Това и при Толкин го няма, кралете на елфите са множество по Силмарилион, само в ЗиЗ е измислено така, че на всеки с идея за политика да му се прище да пренапише лично сетинга!

- без коментар ;)

"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предложение за сетинга.

Мнение от Асен » пет апр 27, 2007 12:26 pm

BatGojko написа:Като цяло е ОК и сигурно ще ви помогне. Само да добавя мало и от мен.
1. Не се страхувайте толкова много от клишетата - много често те са полезни, за да достигнете по-лесно до читателя;
2. Не гонете оригиналност на всяка цена - няма оригинални идеи (отдавна всичко е казано) - има само оригинални решения;
3. Ще дам комантар и на онова, дето трябвало да се избягва

- Какво като е клише? Така е много по-лесно да знаеш, кой е лошия, а това в една игра е много от полза. Таквиа раси са - немъртвите или някои, които определено са гадни (гнолите, например - ония дето така или иначе ще махнете ;) )

- Ама това си е доста логично да го има, особено ако има по-затворено общество, което е характерно за прединдустриалното развитие. Нали не очаквате племената от Африка да имат идентична религия с племената от Тибет?;

- Това с колективното съзнание е много добро като идея, но съм скептично настроен как ще е отразено системно и как ще се разиграва. Именно това е причината, никой досега да не го е направил. Сигурен съм, че няма как да не са се сещали за него. И ние от екипът на А16 го обсъждахме като възможни следващи раси за Титания и като цяло сме го харесали, но... абе кой ще иска да играе насекомо с общо съзнание? Това значи да има ситуации в които играчът да губи контрол над героя си... А това е лошо за играта (освен в много редки случаи).

- без коментар ;)


Само малко отговори, за да изясня гледната си точка. Клишетата са полезни, но за мен и пвоечето от написаното е познато, просто не са толкова разпространени, че да са станали клишета все още, така че точно оригинални решения се търсят.

Немъртвите, които нямат собствена воля, може да са гадни, но сами по себе си не са лоши, просто се подчиняват на чужда воля, друг въпрос е, че повечето некромансери са неприятни типове. Кактое обяснено отдавна обаче в правилата на А16, не всички са такива, може да владееш школата на Мрака и да се бориш в името на Орим, предполагам, стига да може да го обосновеш като развитие на персонажа:). Както казах, целта е оригинално решение, а едно от най-дразнещите решения, според мен и някои други хора, са расовите врагове на идеологическа основа. Няма нужда от още един сетинг с такива, както няма нужда от сетинг с абсолютно добро и абсолютно зло:)! Предлагам вместо това да има повече оттенъци на сивото, според мен това е и посоката, в която има смисъл да се развива А16. Поне в моите игри по А16 това е по-популярното решение, поради което играчите никога не знаят кой ще ги предаде, знаят само, че може да се очаква от почти всеки:)!

Примерът е некоректен и си го знаеш;), в нашия свят под раси се разбира нещо по-различно, а тибетците и африканците определено са от различни раси:)! Между вярванията на различните африкански племена има значителни разлики, които не позволяват те да се смятат за единна религия, включително от самите вярващи. Всичко това, без да броим исляма и християнството, които също са разпространени в Африка:)!

Аз лично си мисля да поразработя една подобна раса, но по-скоро ме притеснява кой ще може да я разиграе правилно. Иначе, да, ще има нужда от механики за личността на персонажа и доколко той се поддава на инстинктите си, ако прекали, може да стане НИП, което си е друга форма на умиране. Подобно решение има в игрите на Белите вълци, между другото, така че едва ли може да се нарече необосновано икономически, все пак са втората най-успешна компания за Ролеви Игри в света:)!

Това ще го уточним на лични, но уточнявам, че говорех за политическата карта на някои сетинги по ЗиЗ;), основно предвид единните елфски и прочие кралства, които ми идва сериозно да ги пренапиша;)! Сега остава да чуем решението ще се ползва ли всичко това, или не:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет апр 27, 2007 2:07 pm

Решението е трудно. Наистина съм съгласен с повечето неща. Но това, което ме погъделичка по мозъка бяха следните:

Джуджетата - като робовладелска раса
Орките - като технически развити? :shock:

Да, оригинално е. Но... някой път има нужда от клишета, Асене -ако не Орките, кой ще колят приключенците? Да, може да сложа някой-друг неутрален орк (само едно-две милиончета) по границите на Империята на Азура и нейде в северозападната част на северния континент, но... честно казано ми се струва странно. Като добавим и ниския интелект на повечето орки.... хъм... абе има върху какво да помисля... за това се колебая, но за джуджетата... абе трудно го възприемам.

Иначе есеселфчетата ме кефят!

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пет апр 27, 2007 3:27 pm

hameleona написа:Решението е трудно. Наистина съм съгласен с повечето неща. Но това, което ме погъделичка по мозъка бяха следните:

Джуджетата - като робовладелска раса
Орките - като технически развити? :shock:

Да, оригинално е. Но... някой път има нужда от клишета, Асене -ако не Орките, кой ще колят приключенците?

Да, може да сложа някой-друг неутрален орк (само едно-две милиончета) по границите на Империята на Азура и нейде в северозападната част на северния континент, но... честно казано ми се струва странно. Като добавим и ниския интелект на повечето орки.... хъм... абе има върху какво да помисля... за това се колебая, но за джуджетата... абе трудно го възприемам.

Иначе есеселфчетата ме кефят!

Нали каза, че искаш орките на Толкин, ниски, жилести и всичко останало? Точно при Толкин орките са технически развити, погледни първата им поява в "Хобит", където се уточнява изрично, че ги бива да майсторят машини:)! Погледни и коя армия ползва обсадни машини във Властелина или накратко, прочети ми разработката за образът на орките от Толкин до наши дни:)!

Как да ти кажа, списъкът е дълъг, но ще опитам. За начало, диви джуджета, част от които са и канибали, да не се обижда Бат Гойко, той е от магландийска порода! Ако ги вземат в плен, просто да се надяват да са ги заловили робовладелците, а не примитивните:)! След това, елфи, ако те самите не са такива или ако ги заподозрат в предателство към идеите. После хора, орки и всички останали, ако имат причина. Това, че орките и хората не са зли като цяло, не пречи някои от тях да са фанатици, или аморални типове, само че ще са фанатици и аморални типове с огнестрелни оръжия, за да им е гадно! Продължаваме с джуджетата-роботърговци, особено ако персонажите им пречат на бизнеса. След това всички, с кито имат лична вражда, в сввят като този дори да работят за една кауза и тя да е относително добра, пак мобже да те наръгат в гръб собствените ти другарчета. Тези ги измсилих на пръв поглед и без да намесвам неофициални култове от рода на Ордена на Нечестивия, само официални религии и организации, вече се сещам за още поне толкова!

Точно затова сложих условието-това вече не можеш:)! Както се разбрахме, или ползваш цялото, или не ползваш нищо и триеш темата! Ако ползваш цялото, мен ми върши работа да има такъв сетиг, за да го ползвам. Ако не ползваш нищо, пак ми върши работа, защото сетингът ще го напиша аз, все някога, макар че може да е обрисуван съвсем накратко. Ти избирай, но опциите са само тези, затова ти поставих предварителното условие, което, както си спомням, ти прие:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет апр 27, 2007 8:02 pm

ако седнеш ти да разработиш джуджетата... приемам. Просто лично аз няма да успея да се справя.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » съб апр 28, 2007 4:50 pm

Може да се помисли, но предпочитам да ви насочвам, когато трябва, а да ги разработвате вие:). Освен всичко, нямам и време, така че да се занимавам с цялостната разработка е трудно:). Ако при това положение приемаш концепцията, почвайте да пишете, ако не, поне предложих:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб апр 28, 2007 9:47 pm

запазвам си един джуджешки клан за различен от останалите. Иначе... Приемам.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » съб апр 28, 2007 10:59 pm

Честито тогава, вече си имате идеологически надзорник на проекта Корнуел, с ник Асен Полуорк8)!
Почвайте да се разпределяте кой какво ще пише:). Аз ще ви изсипя малко примерни разработки за преработване при случай:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб апр 28, 2007 11:03 pm

Аз в момента пиша Тирската империя - това е най-голямата държава на трита континента и след като я опиша подробно, ще можем по-лесно да стъпим на основите й. Ще опиша и Църквата на Пантеона, която практически владее целия северен континент. После ще се заема с есеселфите, а накрая ще доразвия едни гущероиди (имаме огромни блата на Велея). Останалите да вземат по една държава и да я почват, ако искат сега, ако искат след като свърша Тир. В друг случай - да се занимават с флора, фауна, организации (войнски, магьоснически) и подобни неща :)

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон апр 30, 2007 12:47 pm

Прекрасно, сега се концентрирай върху Тирската империя и пусни някои базови описания, за да видим нещо не трябва ли да се попромени, после ще мислим кой какво още прави!
Не забравяйте, че сетингът с тези промени вече просто трябва да стане мрачен! Това, впрочем, го прави и по-героичен, но по-малко епичен! Предполагам, че схващате разликата. Ако някои има проблеми с моите дефиниции все пак, кажете да ви пусна една тема за концепциите на сетинга. За момента пазарът за роби се вписва най-добре, само трябва да се уточни активността на роботърговците от една определена раса, може и като основна причина за съществуването му.
Предупреждавам, ако искате да развивате стандартно фентъзи, в което добрите след много премеждия побеждават злите в епична битка, просто зарежете отсега моите концепции, просто само ще пречат!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон апр 30, 2007 12:59 pm

Хех, мойте ако спасят света, най-често не са живи след това. Не, времето е мрачно, даже по-мрачно, отколкото може би трябва. Както и да е. От север нахлуват оркски племена, Тир е под контрола на глупак, който води империята към крах, Останалите страни са се счепкали по между си. Тук споменавам и постоянните междоусобни войни в империята, изобщо Северния континент е много, много мрачен. Малко светлина може би внасят една-две организации, но за тях по-късно.
Западния континент е по-зле дори. Маговете източват всякаква сила от поданиците си в империята на Азура, повечето от същите тези магове са зли, да не забравяме и постоянните им борби за власт. В северните райони на империята им орките си правят каквото си искат, простолюдието гладува, основно, поради заразата, която магическите експерименти разпростират по земята. Югоизточния континент не е много по-добре, но всъщност е най-светлия - Съюза на десетте се бори с Тирската Империя с нокти и зъби, но няма силите да се справи с легионите й. Южните кралства пък се бият по между си.

На моменти, се чудя, дали не направих всичко твърде мрачно?

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон апр 30, 2007 2:02 pm

Това е принципът и не ми звучи прекалено мрачно!
Сега, разбира се, малки промени ще се наложат, в съотвествие с новите принципи. В северните райони не върлуват само орки, вече се разбрахме, че те са технолозите. Това не им пречи да събират роби за продажба или лична употреба, всъщност им помага. Просто не им е основното занимание. Голямата напаст там са дивите джуджета, както се разбрахме, защото след тях не остава нищо.
Тълпите от бежанци от север пък увеличават броя на бедняците в градовете, водят до разрастване на престъпността и носят възможности на всички криминални организации. В отговор наказанията за престъпниците се засилват, което значи, че някои може да предпочитат да не оставят живи свидетели. Бандите са истинските господари след падането на мрака, поне в някои райони. Процъфтява и търговията с наркотици, тревата отдавна вече не се смята за особен проблем. Гилдиите организират малки частни армии за защита на членовете си, което допълнително отлсабва властта на градоуправниците, а вампирите се чувстват като у дома си в подобна обстановка, ако умението ще се ползва. Престъпниците във всеки случай имат възможности за издигане, но също така имат и съперници, които са готовии да им направят живота горчив, неприятен и кратък!
Нищо обаче не може да се сравни с пиратството на джуджетата, които принципно имат нужда от общи работници, прислужници, гребци, писари, куртизанки, готвачи и всякакви подобни роби. Затова галерите им опустошават крайбреежията, според някои слухове са нападали и оркски селища. Разбира се, те старателно отричат, орките старателно се правят, че им вярват, а оцелели официално няма, иначе войната ще се окаже неминуема и ще се отслабят взаимно. От време на време високопоставени джуджета се отвличат, след което се разменят за множество оркски работници, а и търговските им агенти бдят на пазарите, особено черните, и откупват съотечествениците си, което не значи всеки орк подред, а и не всички от откупените получават свободата си. Оркските градове старателно отричат нещо общо с отвличанията, а джуджетата на свой ред се правят, че им вярват. Съответно в някои по-забутани части на Империята, съюза на градовете и черният континент има неспасени оркски работници, но това се крие, иначе може да се очакват оркските рейдове. Причината е, че орките не само ценят своите съграждани, а и не искат да си развалят имиджа на опасни противници и разбира се, ако притежавате заложници от друг род или град, можете да разчитате, че отношенията ви с тях няма да стигнат до открита война, освен в крайни случаи!
Струва ми се, че моите промени въобще не подобряват условията на котинента, напротив. Само тия магове не ги разбрах какво правят точно и защо, ама това ще го бистрим, като ги стигнем, сега пусни някакви начални разработки да мога да огледам!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон апр 30, 2007 3:31 pm

Асене, без да ми се обиждаш, но ти просто сменяш имената на Орките и Джуджетата и толкоз. вместо орките да са зли и необуздани, джуджетата са такива. Вместо джуджетата да са силни техничари - орките са такива.

Може би е хубаво да прочетеш какво съм написал за географията - малко е трудно при атаки в севера, бежанците да преминат хиляди километри, чак до другия край на континента.

[sblock]Тирската империя е сложена структура, особено във вътрешното си устройство. Няма година в империята, в която да не се знае точния брой на всички поданици, имуществото им и т.н. Империята е разделена на провинции, които имат почти пълно самоуправлением като едната Провинция е под директната власт на Императора и Имперския съвет. Другата Провинция е Северната, която обхваща владенията на Тир в Долината на Слънцето. Управлява се от Намесник, който се назначава за десет години, лично от Императора, а след като веднъж е назначен само Имперския съвет може да го отзове и то само с пълно мнозинство. Третата провинция обхваща владенията на Тир в земите на Югоизточния континент - те се управляват от Претор, който се назначава от Императора за период от двадесет години и може да бъде отзован само от Императора, чрез Имоерски Декрет (който пък изисква малък консенсус в Имперския Съвет). Всяа Провинция е разделена на множество области, които имат почти пълно самоуправление. Практически Империята е повече конфедерация, отколкото единна държава. Но цялата армия е подчинена на Императора, а законите не позволяват частните въоражени сили подчинени на човек или организация (ако даден човек членува в съответната организация, неговите войници се броят за войници на организацията) да наброяват повече от 1/25 от броя на легионерите в Имперската Армия, което практически значи, че през цялото време нито една организация или човек няма над 1/100 от общия брой на всички войници в Имперската Армия. Това гарантира сигурност, сила на короната и в същото време позволява а дребните владетели и организациите да воюват, като ако някой конфликт прекрачи границата, Легионите се намесват бързо и сигурно.
Властта на Императора се крепи на армията. Имперската армия е разделена на три част - Легиони, Гвардии и Поддържащи части.
Легионите са основната, макар и не най-многобройна сила в армията. За сметка на това са съставени от силни и дисциплинирани войни, добре обучени и способни да се справят с многократно по-многоброен противник. Едим легион е съставен от 10 000 души, като в състава му влиза кавалерия, пехота и стрелци. Към всеки легион има и прикрепени няколко магьосника (10-100). Броят на легионите в Имоерията е постоянен - 1000. Но част от тях са разквартировани и са поели функцията на какво ли на. Най-често се използват при строежи.
Гвардиите в империята са три. Императорската (Преторианска) Гвардия, която се грижи за сигурността на императора и неговите близки, Синята гвардия, грижеща се за реда и сигурността в Столицата и Гвардията на Съвета, която се грижи за сигурността на Имперския Съвет и неговите членове, както и за сигурността на семействата им.
Поддържащите сили са най-многобройни в Имперската армия. практически е съставена от Градската стража на градовете, макар че към тях спадат и някои поддържащи сили - лека наборна кавалерия и други наборни части.
Властта в Империята е разпределена между Императора и Имперския съвет. Неофициално третата сила е Църквата на пантеона, която има и свои собствени въоражени сили, наречени Бялата гвардия. Бялата гвардия е огромна на брой (1,5 милиона), а не е известно как са църквата се е измъкнала от ограничението на броя на Частните армии.[/sblock]

Общо взето това стига, за да си изградите бегла представа за Тир. Това е най-голямата империя на трита Континента, талка че да описваме бит и култура еогромна задача. В момента се опитвам да скалъпя що-годе прилично описание, но ще видим...

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » вт май 01, 2007 12:53 am

hameleona написа:Асене, без да ми се обиждаш, но ти просто сменяш имената на Орките и Джуджетата и толкоз. вместо орките да са зли и необуздани, джуджетата са такива. Вместо джуджетата да са силни техничари - орките са такива.

Може би е хубаво да прочетеш какво съм написал за географията - малко е трудно при атаки в севера, бежанците да преминат хиляди километри, чак до другия край на континента.

Не се обиждам, макар че има известни разлики, една от които е, че джуджетата са също толкова техничари, колкото и орките, просто са свикнали да разчитат на роби, а и им зилзиат евтино:). Сега обаче се замисли защо правя такива промени? Една от причините е, че повечето играчи иамт изградени очаквания орките да са зли, а джуджетата добри, съответно с джуджетата се съюзяваш, а с орките воюваш, щом ги срещнеш. В описанието горе, както можеш да се убедиш, добри в традиционния смисъл изобщо няма, но орките са по-малкия проблем. Аз поне не искам пътешественици из Корнуел, които нападат орките заради опита, щом ги срещнат, особено ако са притежатели ан специалното умение "паладин", така че проемням каквото трябва, за д ане се проявява стереотип.

Посочи ми къде пиша, че се заселват на другият край на континента и съм съгласен:). Аз обаче писах, че се изселват от Севера, което означава, че най-близките градове се радват на прилива на бежанци. не съм посочил кои точно са въпросните градове, понеже не мисля, че нещо ще се промени, в които и градове да се заселват.
Може да съм те объркал с това споменаване на джуджетата в южния край на контитента, но на север съм планирал само диви джуджета да съществуват. Аз обаче не описвах само какво се стоварва на главите на същите бежанци от Севера, а как целият континент е опасно място, южните робовладелци са опасни сами по себе си.

Като прочета написаното за Тир, ще коментирам в отделна тема. Поздравявам те обаче за старанието:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 01, 2007 2:59 pm

това е малка част от цялото описание. В момента се обработва историята, както и най-големите градове. Обичам, когато разработвам част от света да го разработвам цялостно - така, както бих го предал за редакция преди издаването.

ПП: това по-горе е нахвърления вариант.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » вт май 01, 2007 8:39 pm

Хм, мисля си, като света ще е мрачен, може ли елфите да са гадни копелета, които си мислят, че превъзхождат всички останали и затова ги третират като полуинтелигентни животни? Да си запазят красота и грациозността, но по нрав да са като смахнатия рейнджър Белкар от Order of the Stick? Да са издигнали лова на останалите раси в свое основно занимание (и да изпитват садистично задоволство от това)*?

*С други думи, харесвам елфите в "Господари и господарки".
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 01, 2007 10:00 pm

Елфите в Магландиум определено клонят силно към злото, развийте това и ги превърнете в религиозно организирано общество, което цели тотален контрол над континента чрез силите на магията и се бори срещу развитието на технологията и науката. Представете си легионите милички, руси "есеселфчета" от вечната гора, която ще е вечна, докато не ги подпукат сериозно обединените оркочовешки сили, предпочитащи технологията, а от другата страна ги блокират линийците, които не нанасят сериозни поражения, но имат силна отбрана, която не позволява разширяване.

Отговори