Ендорските Раси

Стари теми

Модератор: Модератори

Отговори
Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Ендорските Раси

Мнение от shizziss » съб юли 19, 2008 3:39 pm

Специялно за най-търпеливите нещо отдавна обещано . Новата концепция на Гасподарите на мрамора за игра по А16 ЕнДор. Горгоните такива каквито трябва да са, а вие ще прецените да ли са Балансирани.

Горгони

Расови характеристики

Горгоните са средно високи, стройни човекоподобни създания с ципести крила и змии вместо коса. Кожата им е бледосива и абсолютно гладка наподобяваща нещо средно между мрамор и лед. Другото характерно за нея е липсата на каквото и да е било окосмяване и бръчки. На допир тя е хладна, дори студена с температура от около 5-10 градуса. Това е причината повечето горгони да не се чувстват добре в топъл климат.
Змиите както и крилата определят характерния за всяка горгона цвят, отличаващ я от останалите. Най-често срещаните цветове са в зелената и кафявата гама, макар и от време на време да се среща жълто, оранжево, червено и черно оцветяване.
Друго характерно за горгоните е, че коремът им е изцяло гладък, като там няма и помен от пъп. Женските горгони по природа са четирияични създания и им е физически невъзможно да родят повече от четири деца. Важно е да се отбележи, че въпреки това семейства с повече от едно две деца са рядкост. Причината е – всяко раждане е по-тежко от предишното и вероятността майката да умре е голяма(25% при първото раждане и + 25% за всяко следващо).
При новородените горгони змиите им са покрити с тънка ципа, която покрива цялата глава без лицето. Няколко дена след раждането ципата изсъхва и пада, а змиите за пръв път се появяват на бял свят. При всички горгони змиите са точно 66 на брой. Те са около половин см в диаметър и от 4 до 6 см дължина. Тъй като на този етап очите на змиите не са изцяло оформени, бебето използва очите на лицето си за да гледа. Крилата също могат да се видят, макар на този етап да представляват тънък слой кожа прикрепен върху почти меки костици. С течение на времето те укрепват и когато горгоната достигне 7 годишна възраст, тя за пръв път пробва да „планира”. Когато горгоната навърши 13 години обикновено змиите и са напълно развити достигнали почти см в диаметър и около 13-14 см на дължина. Очите вече са оформени и настъпва процесът на проглеждане, който често е един от най-опасните периоди. На практика тогава горгоната за пръв път вижда света през очите на змиите си, което е изключително болезнено. Често родителите на горгоната обръщат изключително внимание на змиите на детето си в тази възраст, като оглеждат змиите след всяка смяна на кожата им. При най-малката следа от оформени очи детето се завежда на място лишено от всякаква светлина, докато змиите не сменят кожата си отново и то не прогледне през техните очи.
За разлика от повечето раси, горгоните се дразнят от слънцето и предпочитат по-ниски температури(5-15 градуса). Поради крилата и змиите им, горгоните са принудени да носят дрехи, които не ограничават движенията им – най-често роби. Освен това предпочитаният им начин на спане е с главата надолу, увиснали от някой клон или метален лост. Ако не се намери нищо подходящо, от което да висят, горгоните могат да лежат по корем, с чело опряно в твърда повърхност.
Внимание! Горгоните спят легнали единствено, ако не може да се намери никакво друго решение, и то само по корем.
Кръвта на горгоните също е специфична за расата – тъмносива на цвят с характерна миризма на мъгла.
Като всяка безсмъртна раса, горгоните не остаряват. Веднъж достигнали 30 годишна възраст, спират да растат и запазват абсолютно същия външен вид.


Възраст – 0-? Години
Тегло – 70-80 килограма
Ръст – 175-185 см
За отношението на височина- гръдна обиколка и Размер- тегло в следващите дни

Особености на расата

Вкаменяване – уникалната способност на горгоните да вкаменяват с поглед като за целта трябва създанието, което вкаменяват да е на по-малко от 5 метра и да я гледа право в лицето, за да може тя да се опита да го вкамени. При това, когато горгоната отвори очи и погледне създанието в очите, тя всява страх в него в размер на Силата си, като при успех, съумява да задържи погледа му върху очите си.

Страх*+3 зара>16+Воля

*Страх=Сила

Размерът на успеха е равен на Шоковите щети, които тя му нанася. Всяка една Шокова щета намалява трайно скоростта и максималната му скорост с 1. След преминаване действието на страха, горгоната може да се опита отново да му внуши страх, без да губи визуалния контакт с него. При това размерът на страха е равен на половината от силата и, но към него се прибавя размерът на успеха на предишното и всяване на страх. Действието се повтаря, докато не се получи неуспех, като всеки път размерът на страха (силата) намалява двойно. Създанието бива вкаменено ако настоящият му показател за скорост стане равен или по-малък от нула.

Внимание! Горгоната вкаменява единствено създанието, всякакви брони, дрехи , накити и т.н. остават непроменени. Точките действие за вкаменяване са равни на нанесените Шокови щети от всички опити +1. Ако горгоната бъде ударена докато пробва да вкамени, визуалният контакт се прекъсва и остатъка от шоковата щета на противника се нулира, като така не намалява скоростта му. Докато горгоната пробва да вкамени създание и двамата не могат да извършват никакви други действия.

Панорамен поглед – гледане чрез очите на змиите, което позволява на горгоната да види всичко около нея във всеки даден момент.

Планиране – способността да планира при наличие на силни въздушни течения или при скок от височина.

Вдигане – способността да вдига за няколко секунди предмети и създания с тегло до сила*10 (удвоена мъртва тяга).

- Неумела Езда:-Поради специфичния си начин на живот горгоните не се славят като добри ездачи (обикновено не им се налага да правят това) - всички горгони търпят наказание от -2 към умението си за Езда.

Изключително неумело Плуване:-Поради специфичната им анатомия (наличието на крила затруднява движенията им във водата) горгоните плуват рядко, затова е изключителна рядкост да се срещне горгона с добри умения на плувец - всички горгони търпят наказание от -4 към умението Плуване.

Качества от които може да бъде избрано само едно.

Издържливост – способността на горгоната да издържи до една седмица без храна, вода и сън, като това не и влияе по никакъв начин. След изтичането на този период, горгоната изпада в състояние на преглад, което я прави изключително агресивна. За да излезе от това състояние, тя трябва да изяде и изпие толкова, колкото е пропуснала за определения период от време, както и да прекара поне един ден в сън. Ако не успее до 24 часа умира. Също така горгона с тази дарба натрупва два пъти по-малко умора.

Масивна форма – горгона с тази дарба има мраморни кости, които не могат да бъдат счупени, но теглото на горгоната се удвоява. При това тя губи способността си да планира.

Търпимост към студ – всяка горгона е способна да издържа на температури, които други раси биха определили като ниски, но има и такива сред расата които са способни на повече. Срещат се горгони, които са придобили способността да издържат на температури до -30градуса без да са им необходими допълнителни дрехи. Това не означава, че телесната им температура се различава по някакъв начин от тази на останалите горгони. Друга особеност на горгони с тази способност е , че не им действат магии, които се опитват да променят телесната им температура.

Ледено сияние – въпреки че кожата на горгоните може да се оприличи най-добре с мрамор, сред тях има и такива, които представляват изключение от правилото. Изключително рядко някоя горгона е родена с кожа, която излъчва леко сияние. Вярва се, че всяка горгона с такава кожа е белязана от божествата или теченията и никой няма право да я наранява. Горгона с тази дарба винаги нанася пълната си базова щета на създания на мрака и демони, без значение какво оръжие ползва.

Внимание! Сиянието не позволява на горгоната да се ориентира в тъмнина.Това качество може да бъде избрано само на нулево ниво със съгласието на разказвача.

Ефирни крила – крилата на горгоните с това качество са покрити със слаб ефирен слой, което им позволява да преминават през твърди предмети без да се наранят – те просто минават през препятствия сякаш са от въздух. Всяка горгона с подобни крила има белези подобни на татуировки на гърба си и е в състояние да прибере крилата в тялото си, сякаш никога не ги е имало.

Внимание! Ако горгоната се намира в район, където не действат магии(свещена земя, прокълнат район и т.н.) крилата и не се различават от обикновените.

Основни показатели

Жизненост 40

Сила 5-18
Издържливост 4-8
Ловкост 5-18
Скорост 14-17
Интелект 6-20
Воля 4-13
Ефирност 0-12

Константи

Магическа защита 1
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Отговори