Страница 1 от 2

Измислено от фенове ново СУ - Паладин.

Публикувано: чет яну 20, 2005 10:54 am
от CTAHuMuP
Хаха, знаехте си, че няма да ви се размине, нали!? И така, преди да стигнем до описанието на СУ-то, искам да направя 2 уговорки. Първо, нито аз, нито приятелите, с които мислихме Паладина (Ангера и Хазалад, по-точно) сме играли системката, пък кво остава да сме тествали т'ва СУ. Имаме само теоретични познания по Аксиом16 и зарад' туй може това СУ да е смешно, небалансирано и прочие. Затова и го поствам тук - да си кажат мнението специалистите. Второ, макар да е инспирирано от Паладина в Д&Д и да притежава някои от неговите черти, това СУ няма detect evil, smite evil, divine health, remove disease, special mount и може би и още нещо паладинско - защото няма как да се реализират в Аксиом (няма уклони) или защото не ни е стигнал акъла как да ги реализираме. Но за без пари и за 12 степени на развитие - толкоз:). Ето го:

Паладин
Изисквания:
Обаяние 12; Сила 12;
Цена за придобиване на 0 степен: 5 ТР; +5 за Гиганти; +15 за Гущероиди и Гоблини;
Придобивки:
- Героят увеличава умението си Езда, способността си Убеждаване и познание "Религия" в размер на +(СУ/2);
- Героят може с докосване да лекува жизнени точки в размер на МУ + (СУ*НИ)/2 на ден, като за всяка излекувана ЖТ плаща 1 точка мана. Героят може да разпредели лечението между няколко от своите другари (вкл. и себе си) и не е длъжен да го изразходва цялото наведнъж. Независимо колко ЖТ лекува, едно използване му струва 10 ТД;
- На 5 степен Паладинът повишава Психическата Устойчивост на себе си и всички свои другари срещу магии и ефекти, причиняващи страх, с +(СУ/3);
- На 7 степен когато Паладинът се бие с неживи увеличава базовата си щета в размер на +(СУ/3);
- На 10 степен увеличава МУ с (СУ/2) когато използва магии от школите на Водата или Светлината;
- На 12 степен увеличава устойчивостите си (МЗ, ПсУ и УО) в размер на +(СУ/3);

Чакаме коментари and please, be gentle:).

Публикувано: чет яну 20, 2005 12:18 pm
от Zir'Aah
Аз предлагам това СУ да е само за хора.Смисъл, всяка раса да си има некакво СУ, което да може само тя да използва.Или пък да изисква други СУя на определена степен, преди да може да се вземе.Иначе като замисъл е ОК.Може би само ТД, които са необходими за лекуването да намаляват на определена степен на "Паладин".

Публикувано: чет яну 20, 2005 12:26 pm
от xsmind
Не знам дали е удачно да се казва Паладин, поне на мен не ми звучи добре. По-скоро Божествен/Свят рицар/войн/острие, това са само 6 варианта :)

Публикувано: чет яну 20, 2005 12:48 pm
от CTAHuMuP
Може би си прав, защото Паладинът не е просто клас, той е философия и начин на живот (айде, няма да почвам, че отиде..:). А в Аксиом нищо не пречи някой да има 12 Паладин, 12 Убиец и 12 Художник, например:). Затова съм склонен да се съглася да е Свят рицар/войн или дори просто само Рицар - май няма такова СУ.

Публикувано: чет яну 20, 2005 3:35 pm
от Kid
И това ще е единственият клас за игра :)

Честно, смешно ми стана, че няколко неща са прекалено, прекалено силни и дават много голям бонус. Ето:
Изисквания: Обаяние 12; Сила 12;
От сега предлагам, ако има такъв клас той да бъ нещо като престижен. Т.е. да изисква примерно някое друго умение първо или нещо допълнително. Само тези изисквания не са достатъчни, ако ще дава такива бонуси.
- Героят увеличава умението си Езда, способността си Убеждаване и познание "Религия" в размер на +(СУ/2);
СУ/2 е много. Особено за езда. Това почти винаги изначава да не паднеш от коня никога. Може би СУ/3 или СУ/4 би било по-добре.

- Героят може с докосване да лекува жизнени точки в размер на МУ + (СУ*НИ)/2 на ден, като за всяка излекувана ЖТ плаща 1 точка мана. Героят може да разпредели лечението между няколко от своите другари (вкл. и себе си) и не е длъжен да го изразходва цялото наведнъж. Независимо колко ЖТ лекува, едно използване му струва 10 ТД;
Веднъж слагаш МУ и после слагаш СУ+НИ, като и двете автоматично повишават МУ с покачване, така че става един вид МУ+2/3МУ. Маната за лечението е прекалено малка. Първо така се обезмисля до някъде специалното умение на елфите да преливат жизнени сили, второ магьосниците лекуват за (средно) по-малко ТЖ с дадена мана и трето маната се няма да е проблем. Тя се възтановява много бързо за да бъде такъв ресурс.

- На 5 степен Паладинът повишава Психическата Устойчивост на себе си и всички свои другари срещу магии и ефекти, причиняващи страх, с +(СУ/3);
Първо СУ/3 е ужасно много, второ по-долу още веднъж повишава ПСУ на себе си и другарите си, което го прави още повече.

- На 7 степен когато Паладинът се бие с неживи увеличава базовата си щета в размер на +(СУ/3);
Приемам, че това е ОК. Макар +4БЩ на всеки зар да си е въпреки всичко МНОГО.

- На 10 степен увеличава МУ с (СУ/2) когато използва магии от школите на Водата или Светлината;
Да кажем е ОК.
- На 12 степен увеличава устойчивостите си (МЗ, ПсУ и УО) в размер на +(СУ/3);
Представяш ли си човек да има МЗ колкото джудже и повече от елф? Само до тук би трябвало да спра. Малко по-преди отново се увеличаваше ПСУ-то и става вече +8 на СУ12.


Честно, това трябва да е или някакъв престижен клас или е прекалено силно още на пръв поглед. Освен това за да има такива високи изисквания трябва да има и достатъчно негативни качества. В противен случай наистина това би била единствената играна раса от пауър плейърите.

Публикувано: чет яну 20, 2005 4:42 pm
от BatGojko
Не е чак толкова силно, но си му трябва балансиране. Механиката с еди какво си с ограничени ползвания на ден е от Д&Д, но не се ползва никъде в А16 - специално съм я избягвал, защото не я харесвам - има достатъчно ресурси, за да не се нуждаем от фиксиран брой опити на ход.
Споменатите наслягвания на ПсУ от Кид са очевиден пропуск, а повишената МЗ накрая е направо страшна :)
Също така за образуване на бонусите - на 10 степен да се появява нещо, което дава СУ/х не е необходимо. ако ще се появява чак на 10 степен е по-добре да е твърд бонус, ако ли не, нека да го има от самото начало - той по естествен начин ще си е слаб тогава и силен после.
Очевидно, искате да играете Паладин във вашето приключение - пробвайте умението дори както е така. Сами ще му внесете много корекции и ще имате нов вариант след 4-5 сесии. Но докато не пробвате повечко игра, няма как да усещате кое може да "счупи" баланса и кое не. Аз лично ви препоръчвам да поиграете с това умение, ама нека само един от героите да го има. ако след няколко нива, той ви се вижда най-силния в групата, значи нещо сте объркали, ако пък е най-слабия, значи умението не е необходимо. Ако е съизмерим с останалите "мечки", значи всичко е ОК :)
Успех!

Публикувано: чет яну 20, 2005 5:15 pm
от Hasegade
СУ/4 на 12 степен означава,че ако вдигне 16(на двоина цена след 12),вдига още 1 точка.
което си е чудовищно и,поне според мен,причина създателите на играта да не дават всички бонуси в зависимост от степента на умението.
абе,слушаите Бат'Гоико кво ви казва и сами ще се убедите.
А,и ако има някакви бонуси за другарите,нека да са като аура,т.е.,да са само в някаква минимална близост до паладина.и от рода на 1-2 точки,не повече.
всъщност,почти всичко се дублира по някакъв начин с други умения и,пак лично мнение,по-добре би било да ги комбинирате и да прибавите"ловец на духове",да речем.мойе да стане и по друг начин-при достигане на такова и такова ниво,в това и това умение-задължително обаче комбинация от поне 3-4 умения на съответните нива-героят получава престижен клас"паладин",които му дава някакви-но не прекалено големи-бонуси.
вариант:член на организация,поставила си като цел борбата със злото.подразделения-анти-зъл'маг,анти-ундеад,и т.н.
може да стане с предпочитани врагове,или по друг начин.има и други способи за определяне на злото,освен уклон.
/потърсете"the book of evil",dnd2 ili 3"/
накрая извиняваите ако съм раздразнил някого с многословието си.

Публикувано: чет яну 20, 2005 9:46 pm
от AngerNogar
Ще обърна внимание на мнението на Kid, тъй като той се е опитал да направи пълен анализ на класа.
От сега предлагам, ако има такъв клас той да бъ нещо като престижен. Т.е. да изисква примерно някое друго умение първо или нещо допълнително. Само тези изисквания не са достатъчни, ако ще дава такива бонуси.
В Аксиом 16 няма такова нещо като престижни класове, затова не искахме да въвердаме нова механика. Поне аз съм на мнение, че когато се създават house правила те трябва да са колкото се може по аналогични с тези в системата.
СУ/2 е много. Особено за езда. Това почти винаги изначава да не паднеш от коня никога. Може би СУ/3 или СУ/4 би било по-добре.
В ситема където маговете могат да изрекат Армагедон на трето ниво, най-малкото което очаквам е паладините да не падат от конете си всяка втора битка. Иначе ако СУ/2 към езда е наистина прекалено голям бонус съм съгласен, че СУ/3 е по-подходящо.
Веднъж слагаш МУ и после слагаш СУ+НИ, като и двете автоматично повишават МУ с покачване, така че става един вид МУ+2/3МУ. Маната за лечението е прекалено малка. Първо така се обезмисля до някъде специалното умение на елфите да преливат жизнени сили, второ магьосниците лекуват за (средно) по-малко ТЖ с дадена мана и трето маната се няма да е проблем. Тя се възтановява много бързо за да бъде такъв ресурс.
Всъщност водните магьосници лекуват 2 ЖТ за 1 МТ, което е два пъти по-ефективно от лечението на паладина. Също така могат да го правят от разстояние и са ограничени единствено от обащата си мана, в количеството което могат да излекуват.
Първо СУ/3 е ужасно много, второ по-долу още веднъж повишава ПСУ на себе си и другарите си, което го прави още повече.
Но това повишава само ПСУ срещу страх, което е силно ситуационен бонус (освен ако всяко второ чудовище в Аксиом не всява страх, в което се съмнявам). По долу повишава само ПСУ на себе си, а не и на другарите си.
Приемам, че това е ОК. Макар +4БЩ на всеки зар да си е въпреки всичко МНОГО.
Съгласен съм, че е много, но отново това е силно ситуационен бонус. Все пак СУ/4 може и да е по удачно решение.
Представяш ли си човек да има МЗ колкото джудже и повече от елф? Само до тук би трябвало да спра. Малко по-преди отново се увеличаваше ПСУ-то и става вече +8 на СУ12.
Да, представям си Паладин да има МЗ, колкото джудже. ПСУ-то става +8 само срещу страх. И да - това е така защото искахме Паладинът да е на практика почти имунизиран на страх, без да го кажем в прав текст. Все пак предвид, че това умение се взима на 12 ниво и наистина е леко силно май чист +2 бонус е по удачен от СУ/3.

П.С: Този клас се опитва да е едновременно ездач, боец и маг в школите на водата и светлината. Моето лично мнение е, че Аксиом се отнася доста негостоприемно специално към Fighter/Mage-овете, така че това, че СУ Паладин е малко по-силно от средностатистическото СУ само значи, че подобен герой би бил относително равностоен на останалите. Но както казах, не съм играл още по системата, така че може и да греша.

Публикувано: чет яну 20, 2005 10:14 pm
от CTAHuMuP
Няма да споря с Кидича, че СУ/2 към Езда не е прекалено силно - и идея си нямам какво точно прави:). Скивах, че Лидерът добавя СУ/2 към 17 свои умения и направих и Паладина така - може и да е небалансирано. Обаче няма как да не се заям за жизнените точки и защитата от страх.

Първо, сметнахме, че 10-то ниво заклинател в школата на Водата ще може да лекува около 60 ЖТ с едно заклинание за 30 мана - сам си сметни колко пъти на ден ще може да го прави. Един Паладин тогава ще може да лекува общо около 80 ЖТ за целия ден, като общо ще му струват 80 мана - дотук по въпроса, че Паладинът е по-силен в лечението от специализиран кастер. Много по-склонен съм да приема възражението на Батогой, че няма такава механика като "ограничено ползване на ден" и не ми стига акъла как да я избегнем тук:/. Чакам предложения.

Второ, защитата от страх те защитава само от, ами, страх:). Ще се прилага веднъж на 15 години, да не говорим пък, че всеки водещ може да си подбере съзнателно или не такива гадчета, които изобщо не всяват страх с ефекти или заклинания. Същото важи и за щетите срещу неживи - не във всяка кампания е пълно с неживи, може ИЗОБЩО да ги няма.

Единствено за придобивката на 12-то ниво съм съгласен, че е грухаща - и на мен ми се струва така. Видяхме, че всяко СУ на 12-та степен грухти мощно и май сме се пооакали. Приемам предложения за балансирането й:).

Публикувано: чет яну 20, 2005 10:28 pm
от Kid
Значи магьосника лекува приблизително 1 ЖТ/1Мана, все пак гледай не високото МУ, а покрий изискванията - аз поне така правя сравнението. Ако го прави от разтояние става по-малко дори.

Паладина ще получи +4МЗ. Ами какво правим, ако самия паладин е джудже? Помислихте ли за +8МЗ какво значи? :) Елфа става пък на +6МЗ, в комбинация с друид отиваме на 7. Едно умение Магическа защита и... магьосника забравя да прави магии срещу него, от какъвто и да е вид. Тук ограничението трябва да е малко по-друго. Или да може да се взима само и единствено от хора или пък например за хора МЗ да бъде +4, за елфи +2, за джуджета +1 или нещо подобно.

ПСУ само срещу страх... може би е добре, но все пак не беше добре обяснено. Обаче ако трябва да се следи за въпросната ситуация ще стане малко кофти. Как да определим кое е страх и кое не... хайде за магиите е ясно, ами за другите ситуации? Не ми се мисли в момента да давам пример, тествайте и кажете, но за ДМ-то ще е гадничко според мен да следи всичко - дори опитен разказвач в системата би се затруднил може би. Според мен е по-добре да дава изобщо ПСУ, но да е в по-малък размер, от колкото да е много но за определена ситуация, защото това предполага да обясните ужасно добре ситуацията, което пък води до известни проблеми :) Виждам, че дори си предложил вече твърда стойност, така не е зле :)

Относно ездачите... ако има такива умения, които да дават голям бонус при езда то самото умение езда би било излишно да се разавива. Това имам предвид, че е прекалено високо като стойност.

Все пак идеята на едно СУ е не да покрие повече от 50+% няколко други умения (езда, Магическа защита и т.н.), а да даде нови възможности и минимални бонуси. Аз поне така ги виждам нещата.

Що се отнася до файтер/мейдж ето ти жив пример какво е удачно - направи един герой със средно високи ловкост, прецизност, издръжливост; висок интелект (12-14) и не много висока сила (8-10). Специализирай магьосник и войн и хвърли поглед на магиите на школа ред. Там има такива, които ще балансират и дори чувствително ще повишат бойните ти способности. Пример за магии са : Магическа сила, Бойни умения, бариера...

Публикувано: чет яну 20, 2005 11:08 pm
от Mistral
AngerNogar написа:...Но както казах, не съм играл още по системата, така че може и да греша.
Именно...

Колкото до въпроса за самото умение "Паладин"...
Само на мен ли ми се струва, че "- На 10 степен увеличава МУ с (СУ/2) когато използва магии от школите на Водата или Светлината" е супер-брутално? Че то само тази част от умението е сама по себе си едва ли не еквивалентна на едно "Спец в маг школа". Е, може и да не дава не дава "+" към мана на ниво, но пък и не сте споменали за "-" наказание в противоположните школи. Като правите нещо такова си помислете все пак и за наслагващите се ефекти.

Публикувано: пет яну 21, 2005 10:22 am
от CTAHuMuP
Добреее. Няма как да спорим с опитни играчи, още повече, че ние искаме нашият Паладин да има тези или подобни придобивки, като е повече от нормално да оставим вие да кажете какви точно бонуси да дават - числата са най-малкият проблем. И така, след като очевидно сме се поизхвърлили (направо осрали) с предишната версия, с ваша помощ достигнахме до следната преработка (в червено са промените):

Паладин
Изисквания:
Обаяние 12; Сила 12;
Цена за придобиване на 0 степен: 5 ТР; +5 за Гиганти; +15 за Гущероиди и Гоблини;
Придобивки:
- Героят увеличава умението си Езда с (СУ/3), способността си Убеждаване и познание "Религия" в размер на +(СУ/2);
- Героят може да лекува с докосване. Това лечение няма лимит, но за всяка излекувана ЖТ, Паладинът плаща 2 точки мана. Лекуването се извършва за 10 ТД;
- На 5 степен Паладинът повишава Психическата Устойчивост на себе си и всички свои другари срещу магии и ефекти, причиняващи страх, с +(СУ/3);
- На 7 степен когато Паладинът се бие с неживи увеличава базовата си щета в размер на +(СУ/3);
- На 10 степен увеличава МУ с (СУ/3) когато използва магии от школите на Водата или Светлината;
- На 12 степен увеличава с 2 устойчивостите си (МЗ, ПсУ и УО);

Моите коментари са, че единственото, което не сме взели предвид, беше опасението на Киди, че ситуационен бонус само срещу страх затормозява механиката. Твърде е възможно да е прав, обаче ако го направим да дава бонус към ПсУ изобщо, трябва да е с нещо от рода на +(СУ/5), а това си е чиста кражба от Лидера. На мен не ми пречи де, обаче не знам как ще реагирате вие:). Разбира се, ако и с тези бонуси е твърде силен, ще ги намаляме още - както казах, това не е проблем. Затова ще съм благодарен ако освен да коментирате баланса, коментирате и самите придобивки - стават ли или не.

Публикувано: пет яну 21, 2005 1:36 pm
от BatGojko
Паладин
Изисквания:
Обаяние 12; Сила 12;
Цена за придобиване на 0 степен: 5 ТР; +5 за Гиганти; +10 за Гущероиди и Гоблини (те са тъмни паладини :) );
Придобивки:
- Героят увеличава умението си Езда с (СУ/3
- Способността си Убеждаване и познание "Религия" в размер на +(СУ/2);
- Героят може да лекува с докосване други създания (но не и себе си). Чрез това свое действие той лекува (СУ/2) ЖТ, за цена от 8 мана Лекуването се извършва за 6 ТД;
- На 7 степен Паладинът повишава Психическата Устойчивост срещу СТРАХ на себе си и всички свои другари в радиус (СУ/2) с +4;
- На 9 степен когато Паладинът се бие с неживи увеличава базовата си щета в размер на +4;
- На 10 степен увеличава МУ с +4 когато използва магии от школите на Водата или Светлината без това да намалява МУ в противоположните школи;
- На 11 степен увеличава с +1 естествената си МЗ;
- На 12 степен придобива умението да неутрализира ефекта на страха, като при всеки опит да бъде "уплашен" се прави проверка четно/нечетно - при четно, ефекта се игнорира, при нечетно се намалява с 50% (ефектът предварително се повлиява от ПсУ и боннуса за срещу страх);
Не виждам логика да има бонус и за УО.

Това е набързо спретната от мен редакция. Сигурно ще има нужда от добавяне на неща и изглаждане на други, но както казах и преди, докато не поиграете с него, няма да го разберете. Наистина ви призовавам да го пробвате - може пък да се получи нещо интересно накрая (след като му се добавят или намалят някой неща). Така както е в момента не ми изглежда прекалено "брутален", но както каза Киди, има комбинации с определени Магически школи, които са именно за маг-боец (школата на реда, друида и др.)

Публикувано: пет яну 21, 2005 2:31 pm
от CTAHuMuP
Това, дето на 12-то ниво си вдига устойчивостите с 2 е опит да емулираме Divine grace умението на Д&Д-то, което добавя Каризмата на Паладина към защитните му хвърляния. Общо взето на мен не ми трябва и не ми се връзва Паладина да има каквато и да е магическа защита, да си кажа честно, затова туй Батогойското от 11-та степен може да се мане нацяло. Вместо него обаче искам да турим повишаване на някоя друга устойчивост или дори и на двете други.

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:05 pm
от BatGojko
Ок, на 11 +4 Воля! (може и да е слабо обаче, така че може да го заменим с нещо по-късно)... нещо от типа 1/2 от щетата му с оръжия за близък бой се счита за магическа (не елемнтална)...

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:22 pm
от CTAHuMuP
Хахаха, обаче Ванката като ни гледа кви сме некадърни, пък искаме да го направим тоя Паладин да стане за света, чак се зариби да ни помага:))

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:25 pm
от Kid
Вече почва да добива вид 8)

В момента ми хрумва една идея, например някои неща може да бъдат заменени или махнати, например ако самият Паладин получи възможност да прави някои специални магии. Например на всеки СУ/2 или СУ/3 получава нова магия/парапсихична способност. Ако ни/ви мързи да измисляте нови може просто да преобразуваме някои сегашни магии и да ги модифицираме малко. Например:

"Лекуване на тежки рани" - същото както е при мага, но не може да лекува себе си, струва малко повече мана (не забравяйте, че Паладина има по-малко МУ, така че лекува и по-малко!!!) и не може да лекува тежки рани.
"Магическа сила" - увеличава силата си, когато се бие с немъртви (примерно)
може би някои специални удари на вместо магии/способности:

Удар на светлината (или ако е тъмен паладин "удар на мрака") - добавя +1БЩ срещу всички, срещу тъмни/мрачни създания +2БЩ.
Божествен вихър - призовава силата на някое божество (там зависи дали си има патрон :) ), като с негова помощ успява да нанесе временна щета на всички врагове около него в размер на 1+СУ/5 зара, а ако са тъмни/светли създания (или фейвърит енеми) и допълнително цялата щета, която прави разделена на всички врагове. Това за цената на 30 мана примерно.

и т.н.

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:30 pm
от CTAHuMuP
Дайте на 12-та степен да го направим изцяло имунизиран на страх бе, кво ще си играем да правим четно-нечетно проверки:). Само се затормозява механиката така:Р. Леле, колко съм мазен..

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:38 pm
от Kid
току що коригирах горното си мнение... :)

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:41 pm
от CTAHuMuP
Добре бе, кво е тва умение "Лекуване на тежки рани, същото като при мага, но не лекува тежки рани", което си написал тама?:) Аз ако съм паладин с умение лекуване на тежки рани, което не лекува тежки рани, ще се чувствам бая прецакан, не знам за теб, хахаха.


П.П. Обещал си да идваш да водиш по А16 в Пловдив!!

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:45 pm
от Kid
Хаха, не бе... имах предвид да лекува доста, ама не и счупени/изкълчени крайници :)

Освен това съм обещал да дойда да играя в Пд, за водене ти май обещава нещо там :)

Публикувано: пет яну 21, 2005 3:48 pm
от BatGojko
Кой е обещал това? :)
Киди, аз колко пъти да повтарям, че БЩ не се прибавя към всеки зар, така че разни мизерни бонуси от +1 БЩ са нищо. Това е ценно само при стрелци и то ако не е към БЩ, а към изстрел или стрела.

Публикувано: пет яну 21, 2005 4:00 pm
от Kid
Tова за първи път го казваш сега, преди време го тествахме за всеки зар и не знаех дали още е така.

Добавено от БатГойко: чети предишните теми, където ти го казваш и питаш дали си разбрал правилно (редактирал съм директно в твоето мнение).

Публикувано: съб яну 22, 2005 4:17 pm
от Бобо W
ААА, ама защо гущероидите да им трябва толкова много ТР за първо ниво?
Те може дза са смятани за какви ли не от останалите раси, но това не значи, че са такива. Мнението на останалите раси не би трябвало да има нищо общо с ТР.
Само не ми казвайте, че гущероидите и гоблините винаги са зли, защото ще ме отвратите тотално от света.
Намалете го на нивото за гигантите най-малко.

Станимире, ти си се опитал да направиш Паладин като от ДнД, няма лошо, но в последната редакция поне аз забелязах само едно нещо, което свързва Паладина с боговете:
- Способността си Убеждаване и познание "Религия" в размер на +(СУ/2);

ММ, мислех че Паладина е по-свързан с боговете. Нещо като молитви да ви хрумва? Или повишено как се казваше, "Благоразположение на Боговете" или ако там живота ти падне под толкова, колкото е стойността на късмета ти, всичко ти се връща? Защо на 12 ниво например не увеличите шанса с едно? Тоест ако например имаш късмет 3 и си с 3 или 4 кръв под нулата, пак да се задейства това?

Публикувано: съб яну 22, 2005 4:23 pm
от CTAHuMuP
Ми принципно в Д&Д Паладинът не трябва задължително да е обвързан с боговете - той служи на правдата и доброто като цяло, не на конкретно божество. Може, разбира се, да има патрон и повечето паладини имат, но изобщо не е задължително. Това е записано в правилата за този клас в Д&Д книжката.

Публикувано: съб яну 22, 2005 4:27 pm
от Бобо W
Чел съм я много пъти, но дори да не е свързан с конкретен бог, паладинът е обвързан винаги с божествената сила като цяло
А мнение за идеята ми?

Публикувано: съб яну 22, 2005 5:13 pm
от Chimera
Хъм за ограничението за расите смятам че е ненужно. Ако следваме логиката на ДнД, както сте почнали Паладина е защитник на правдата, законите и вижданията на дадена раса. Естествено е че при различните раси паладините ще са с различни иедали и цели, но това не прави Паладинстването по-сложно за една раса, от колкото за друга. Това с ограниченията беше извратената идея на АДнД, която не следваше никаква логика.
Много се радвам, че посетителите на форума са се ентусиазирали и са се впуснали в правенето на нови СУ-та, но честно казано не смятам това умение за нужно. Всичко това може да се постигне с уменията дадени в книгата, макар че може би с малко повече ТР. Смятам че важното при изграждане на един паладин е по-скоро характера и държанието му, което често е трудно предизвикателство.

Публикувано: съб яну 22, 2005 5:39 pm
от CTAHuMuP
Съгласен съм с теб, Бояне, и ако някога играя по Аксиом, нямам намерение да използвам това СУ, а ще си го направя с уменията от книгата - Войн, Лидер, Специалист в някоя от двете школи с лечение и каквото още ми хрумне. Причината, поради която изобщо започнахме да правим това СУ не е да правим нещо революционно и невиждано, което го няма в книгата, а просто защото ни беше интересно и бяхме "зарибени", както се казва:). Това СУ не е първото ненужно нещо, което създаваме просто защото ни е забавно и интересно, нито пък ще е последното:).

Публикувано: съб яну 22, 2005 6:09 pm
от BatGojko
Добре казано :)
Иначе да, и Bobo W и Химера са прави, че ограничене в началните ТР не бива да има, но би следвало даима леки различия в бонусите, които получават различните раси Паладини. С Боян сме мислили за поклонници в различни богове и там има аналог на паладините, или по-скоро на инквизиторите, или и на двете... абе има, и то много и коренно ралични неща от комбинацията на СУ, но като за първи опит на групата от Пловдив, начинанието е много полезно - най-вече, за да видим, какво търсят в системата играчите, а и как те самите оценят различните качества и показатели.
Би било интересно и за в бъдеще да се появяват различни предложение - може и само с едно умение, което да е уникално само по себе си и да се опитаме да го впишем в света и системата. Всички, което искате да видите там, е добре да се обсъжда тук. Някои неща ще отхвърлиме, други ще приемем - така се създава игра, която да отговаря по-пълно на вашите изисквания.
За целта е добре да играете и да се забавлявате, само така могат да ви дойдат истински креативни идеи, които ще подобрят света и правилата.
Приятна игра!

ПП: Нищо, че Станимир няма намерение да пробва своя паладин - който желае, нека опита как е играта с него и да ни каже.

Публикувано: пон дек 06, 2010 7:33 pm
от Ro#|#
Това СУ си го харесвам за Анфолдийските паладини