Страница 1 от 2

СУ "Некромант"

Публикувано: ср фев 23, 2005 4:53 pm
от Havoc
Немъртвите са събудени с магия създания, но никъде няма магия (или умение) за призоваването им. Ето моята идея:
СУ" Некромант":
-може от трупа на убития противник да вдигне скелет със ниво СУ/2(или дори СУ/3) Цена: 26 за произнасяне +6 за произнасяне. За УФУД ползва МУ и бонусите от СУ "Магьосник" и "Специалист в Школата на мрака" След умиране на скелета няма право да призове друг от него.
-може да призове най-много СУ/4 скелета (включително магове)
-на 7 степен получава правото да призовава скелет-маг със ниво СУ/3, който може да прави магии от една от четирите елементални школи(въздух,земя,вода,огън) според нивото си по собствено желание
-на 11 степен получава СУ "Специалист в Школата на мрака" в размер на +6 ,но не повече от 10
-на 12 степен повишава максималния допустим показател за Интелект на расата си с 1

ПП: Очаквам с нетърпение всички идеи, критики, и оплювки.
ППП:За всички, които ще го кажат: Изпреварих ви, хак да ви е. Почти изцяло изкопирам скелетите на некроманта в Diablo.

Публикувано: ср фев 23, 2005 5:02 pm
от Ambartanen
ППП:За всички, които ще го кажат: Изпреварих ви, хак да ви е. Почти изцяло изкопирам скелетите на некроманта в Diablo.
И това е нещо хубаво? На мен ми се вижда напълно безидеино това умение и никога не бих го ползвал (само лично мнение).

Публикувано: ср фев 23, 2005 5:12 pm
от Асен
В момента във форумната игра ме критикуват, че героя ми е "прекалено зъл", но все пак-не ти ли се струва, че това умение е изключително неподходящо за герои? Аз бих го оставил само за техните противници. Или бих добавил:
"При всяко използване на умението, има шанс героят да бъде обладан от силите на мрака. Бавно, но сигурно, силите на мрака изместват доброто в душата му, независимо от намеренията му. Процесът е по-бърз, ако използва умението за собствена изгода, и по-бавен, ако го използва за да твори добро, но все едно е необратим. И малцина са способни да се спрат насред пътя и никога повече да не прибегат до умението.
При всяко използване на умението, се хвърля УФУД-ПсУ+3зара>16+Усложнение. Началното усложнение, ако го използва за "добро", е 0, ако е за егоистична цел, е (-3). При всяко следващо използване на умението, Усложнението се повишава с 1.
Всеки път, когато се провалиш, губиш една точка ПсУ. Това не се отразява върху ПсУ за други цели (пишеш си втора стойност отстрани), а само за противопоставянетона злото. Всяко АУ6 възстановява 1 точка (не повече от нормалното ПсУ). В момент, в който тази стойност на ПсУ достигне нула, Героят става марионетка на силите на Злото (Ахра-ман, Кали и подобните им). Извършването на "зли дела" може допълнително да намали тазии стойност с 1 (по преценка на Разказвача)."
Както се казва-прияна игра:).

Публикувано: ср фев 23, 2005 5:23 pm
от Havoc
Ambartanen, не съм казал, че е хубаво.Имам предвид, че ми е ясно,че прилича на Diablo. А да съм те вързал и да съм ти казал "ще го ползваш!"?

Това с обладаването от мрака е интересно и може да се използва за добри, но защо да няма изначално зли герои? Все пак всякакви ги има. Всъщност не ми е хрумвало да развия зъл герой, но като се замисля... :twisted:

Публикувано: ср фев 23, 2005 5:35 pm
от Ambartanen
ПП: Очаквам с нетърпение всички идеи, критики, и оплювки.
Просто се възползвам от възможността си да плюя :) .
А малко по-сериозно - на умението му трябват още доста неща. Например време нужно за изпълняване на ритуала (вдигане на немъртъв), условия и т.н..
Също така не мога да разбера какво представлява скелета магьосник, но не мисля, че е нужен на умението. Все пак магьосник, който вдига скелети магьосници, които вдигат скелети магьосници, които... Яко нали?
И какво ще бъде отношението към същество командващо група скелети? Как им се дават команди? В какво степен ги контролира? Като ще пишеш умение поне го обмисли по-поdробно и измисли нещо интересно, а не да оставиш на другите хора да ти развиват някое умение/герой от Диабло/Уоркрафт.

Публикувано: ср фев 23, 2005 5:37 pm
от Miro
Не е ли по-добре да се направи 1 магия "вдигане на скелет" в школата на мрака и вместо всички теази изкуствени специализации, некронантът да е просто специалист в школата на мрака?!?

Човечност..особено ако играеш щраха..

Публикувано: ср фев 23, 2005 6:51 pm
от Havoc
Плюй си, плюй си - то за здраве.

Виж,Ambartanen, аз съм нов и не всичко вкнигата ми е ясно. Просто не се сещам какво да напиша. Ето сега ще преработя Некроманта с отговорите на твоите въпроси. Така в крайна сметка от моята идея и опита на други играчи (защото аз собствен нямам) може да се получи нещо добро. А Призоваване е от Мрака (или май беше Хаоса), а магиите са само елементални.

СУ "Некромант"
-може от трупа на убития противник(без труп е невъзможно) да вдигне скелет със ниво СУ/2. Цена: 26 за произнасяне. За УФУД ползва МУ и бонусите от СУ "Магьосник" и "Специалист в Школата на мрака". Смята се за 3-то ниво магия След умиране на скелета няма право да призове друг от него.
-може да призове най-много СУ/4 скелета (включително магове)
-в началото на всеки боен рунд се прави проверка по УФУД за всеки скелет - СУ + 3з>16 +Ниво(на скелета) +(брой скелети-1) При неуспех губи контрол и скелета може да нападне и героя (както и дружките му), което иначе е невъзможно.
-намалява обаянието на героя с 2 за скелет.
-на 7 степен получава правото да призовава Зомби лич със ниво СУ/3, който може да прави магии от една от четирите елементални школи(въздух,земя,вода,огън) според нивото си по собствено желание.Цена:32 мана за произнасяне.
-на 11 степен получава СУ "Специалист в Школата на мрака" в размер на +6 ,но не повече от 10
-на 12 степен повишава максималния допустим показател за Интелект на расата си с 1

Публикувано: ср фев 23, 2005 6:55 pm
от Andras
Преди да си дам мнението, един въпрос, ако не е прекалено нахално от моя страна - на ясно ли си, какво е некромант???

Публикувано: ср фев 23, 2005 7:13 pm
от Alaris
Осъзнаваш че всеки играл Диабло ще ти отговори без да се замисли, нали ;) И при това ще е уверен в правотата си :)

Публикувано: ср фев 23, 2005 8:24 pm
от Hazalad
Havoc написа: СУ "Некромант"
-може от трупа на убития противник(без труп е невъзможно) да вдигне скелет със ниво СУ/2(или дори СУ/3) Цена: 26 за произнасяне +6 за произнасяне.
Къв некромант е ако не може от трупа, който го няма да вдигне скелет бе? Аз като ревностен диабло фен (има баси якият роулплей!) предлагам дори от труповете на коне, гарги, плъхове и друга нечовешка сган ПАК да си дигаме нормален човешки скелет войн! Баси якото, от една гарга да дигаш 6-о ниво войн или маг, който каства магии!

А за цената за произнасяне само искам да питам дали вярно съм разбрал - за първият скелет използваш 26 мана за произнасяне и после 6 мана за произнасяне, така ли? Що не си писал направо 32 мана за произнасяне или поне 16 + 16, щото изглежда по-аксиомско някакси? Да има поне някаква връзка със системата това СУ:)

Публикувано: ср фев 23, 2005 10:30 pm
от hameleona
Асене, Некромантите не е задължително да са зли.
Аз МОГА и съм го правил по една МОЯ системка (Регендор) да разиграя добър некромант.
А за скелетите - ами - квото е животното - такъв е скелета.

Иначе, Хавок, замени тоя скелет маг с Зомби лич.

Публикувано: ср фев 23, 2005 11:08 pm
от Асен
Погледни какво е писал БатГойко в една друга тема-за Унищожителя на Немъртви. Увеличаването на броя на скелетите е знак за засилването на могъществото на ахра-ман, или нещо подобно беше...е, как засилването на Ахра-ман не е зло действие, можеш ли да ми обясниш?
Може да има и "добри некроманти", но странно защо ли:), в момента се сещам само за Диабло и Вуду-Хунганите (да не се бъркат с Бокорите). Магландиум е все пак по-различен сетинг и в него Некромансерите са зли. Точка. Никъде в книгата не съм срещнал основание да се съмнявам в това.
Поздрави.

Re: СУ "Некромант"

Публикувано: чет фев 24, 2005 3:34 am
от Kid
Havoc написа:За всички, които ще го кажат: Изпреварих ви, хак да ви е. Почти изцяло изкопирам скелетите на некроманта в Diablo.
За сведение подобно предложение имах малко преди да излезне книгата. В много голяма част се копира от това, което си направил, но идеята е малко доста по-различна и в никой случай не е зъл, некромант или нещо такова.

Публикувано: чет фев 24, 2005 10:00 am
от Alaris
доброто и злото са фактори, зависещи от само едно - гледната точка.

Powered by КеранАнгер

Публикувано: чет фев 24, 2005 11:13 am
от Kid
Ти четеш ли или само ей тъй между другото си лялаш.

Публикувано: чет фев 24, 2005 11:24 am
от Miro
Хм. Ако ще изкопирвате некромант, копирайте от Д&Д барем. Малко по-близко е до НЕПЕРКУ..

Публикувано: чет фев 24, 2005 11:41 am
от Alaris
Ако ще правите некромант - правете некромант:
Microsoft® Encarta® Reference Library 2003. © написа:nec·ro·man·cy [nékrə mànssee]
n
1. prediction using spirits: the practice of attempting to communicate with the spirits of the dead in order to predict or influence the future
2. witchcraft: witchcraft or sorcery in general (literary)

Няма нищо общо с вдигане на скелети.

А ако ще вдигате скелети - го именувайте подобаващо.

Киди - лялям си

Публикувано: чет фев 24, 2005 11:41 am
от BatGojko
Няма ме за малко и виж каква ще я свършите :) Не си спомням дали съм го коментирал някъде, но последователите на Ахра-ман ще могат да стават Некроманти и това е запазено единствено и само за тях - което потвърждава тезата, че считаме това изкуство за приоритет на злите, но пък не възпираме героите да играят като такива. Всички последователи на богове бяха оставени за по-късно развитие по две причини - липса на време, да ги направим както трябва и и без това прекомерния обем на информация в книгата. Едни последователи щяха само излишно да раздуят нещата, а и тестването им щеше да ни коства доста време.
Иначе за магия за временно съживяване на немъртъв, спокойно може да се добави в книгата, като вида и нивото на немъртвия може да е в зависимост от самото убито създание, а не от уменията на заклинателя. Не може да се очаква, че от умрял магьосник ще се извади особено силен боец, нали? Мисля, че по някое време имаше правило за вдигане на зомбита и те стваха с някакво намаление на показателите си (от 1 до 6, може да се определя и със зар, ако не ви мързи - важи за всички основни показатели, но може да се прилага за по-лесно директно върху крайнте им бойни показатели - намалено наполовина, закръглено към по-голямото), както и намалени ЖТ.
Това не означава, желаещите да работят над идеята за Некромант да спрат - напротив. Последователите в бог все още са на работен етап и вашите желания могат и да ни повлияят и помогнат.

Публикувано: чет фев 24, 2005 2:22 pm
от Hazalad
BatGojko написа:Това не означава, желаещите да работят над идеята за Некромант да спрат - напротив. Последователите в бог все още са на работен етап и вашите желания могат и да ни повлияят и помогнат.
Ми да, хубаво. Само че ако всеки се опита да си направи СУ по идея от някоя друга игра, книга или филм, които са му харесали, няма му се види края.

Публикувано: чет фев 24, 2005 6:42 pm
от Havoc
Глупости съм писал. Видял съм сигурно някво 26 + 6, когато проверявах магиите и съм го написал. 26 си е. Оправям го.
Хазалад, ако аз направя СУ-та по всичко което ми харесва ще изместя всички теми на друга страница. Просто никъде няма магия за вдигане на немъртви или нещо подобно и аз моментално се сетих за Diablo.
Кид, не знаех, че си предложил такова нещо. Sorry.
Добре де,Аларис, как да го кръстя като не Некромант. Не че името има значение, но "Вдигач(Призовател) на скелети" ли да га кръстя? Не отива някак си. Както и да е, грешката е моя. Наистина, как да го кръстя тогава?
Вярно,Хамелеона, най-добре да си е зомбито. Ето то нека да иска 32 мана.

Публикувано: чет фев 24, 2005 10:11 pm
от Andras
Ако щеш Авакум Захов го кръсти, ама не отива на ябълката да викаш круша!

Публикувано: чет фев 24, 2005 10:45 pm
от Kid
Кид, не знаех, че си предложил такова нещо. Sorry
Не бе, няма проблеми. Принципно идеята, която аз бях предложил беше много близка до това твоето, но самото умение не се казваше "некромант" и нямаше много общо с подобен вид персонаж, освен това, че може да призовава различни видове неща. Бях го кръстил "Призовател" или "Заклинател" и можеше да извиква разни неща, включително и разни скелети и зомбита от умрели трупове, както и други подобни (не само мъртви разбира се).

Публикувано: пет фев 25, 2005 10:00 am
от Miro
Oще не мога да разбера защо просто не направите 2 магии от школата на мрака вместо цяло СУ!?! Или поне направете и СУ Маг на светлинни копия и СУ Маг на армагедон (който забелечете ще получава най-различни бонуси в сферата на Армагедонаааааа) СУ Регенерител и т.н и т.н и..схваштате идеята....НАЛИ???

ПП: Ами не, аз не съм враг на Диаблото. В интерес на истината си вися пред него през значителна част от времето си.

Публикувано: пет фев 25, 2005 6:20 pm
от Havoc
Всъщност може и просто да добавим скелет и зомби към Призоваване, но във всеки случай ще може да имаме само един и ще трябва да го поддържаме, освен това магията ще е 6-ти левел. Който реши може да го ползва така. Но моята идея, поне според мен, е по-весела. А да правиш три Армагедона едновременно - това мисля, че се нарича дисбаланс. По-добре да ме нападнат 3 скелета отколкото да ми пуснат троен Армагедон. Но това си е мое мнение.
Andras написа:Ако щеш Авакум Захов го кръсти, ама не отива на ябълката да викаш круша!
Добре, ама няма да звучи добре.

Публикувано: пон мар 07, 2005 4:27 pm
от Нихлатак
Сори ама току що видях тая тема.

"При всяко използване на умението, има шанс героят да бъде обладан от силите на мрака. Бавно, но сигурно, силите на мрака изместват доброто в душата му, независимо от намеренията му. Процесът е по-бърз, ако използва умението за собствена изгода, и по-бавен, ако го използва за да твори добро, но все едно е необратим. И малцина са способни да се спрат насред пътя и никога повече да не прибегат до умението."(не знам как се цитира)

Ще направя справка с Диаблото. По скоро с сайта diablomania при описанието на некроманта пише, че той иска да докаже, че ще ползва силите си в името на светлината а не на мрака. Какво ще отговорите?

П.П.:Ако някой тук е голям фен на играта досега да е забелязал ,че ника ми е името на некроманта от Act V - Nighlathak.
П.П.П.:Още преди да видя темата се вях сетил за СУ Некромант. Ама форума се беше бъгнал и не ми приемаше паролата.

Публикувано: пон мар 07, 2005 4:49 pm
от Alaris
А, ако не си обърнал внимание, тук става въпрос за Аксиом, а не Диабло

Публикувано: вт мар 08, 2005 3:58 pm
от Бобо W
Един въпрос - що героя ми да не е зъл? Защо само враговете ми ад са зли?
Освен това, мъртвите не са непременно свързани със Злото, некроманта още по-малко.
За приликата с Деабло няма да говоря - а защо не направите некромант, който да не прилича на Диабло?

Публикувано: вт мар 08, 2005 8:14 pm
от Havoc
Какво ще може той? Нямям нищо против, но просто се сетих за тази игра като се замислих за немъртвите. Нека видим един недиабловски некромант. На мен лично ще ми е интересно.

Публикувано: вт мар 08, 2005 10:34 pm
от Alaris
Нека се повторя
nec·ro·man·cy [nékrə mànssee]
n
1. prediction using spirits: the practice of attempting to communicate with the spirits of the dead in order to predict or influence the future
2. witchcraft: witchcraft or sorcery in general (literary)
Т.е. гадаене чрез комуникация с духовете/душите на починали люде. Без да се вдигат трупове от гробищата, без да се споменават армии от зомбита и абоминации и прочие щуротии.

Публикувано: вт мар 08, 2005 10:49 pm
от Havoc
Абе не разбрахте ли вече, че не ми пука к'во правят истинските некроманти. Най общо взето те се занимават с мъртвите, все пак "некрос" означава смърт или нещо такова, а вдигането на скелет е призоваване на дух на мъртъв да се всели в изгниващото тяло - не е чак толкова отдалечено. Щом не ви харесва, ползвайте друго име или направо не го ползвайте, но стига сте се повтаряли. Разбрах, истинските некроманти не вдигат скелети, но не ми пука!