Нова музика и песни за певеца (по-сериозно)
Модератори: hameleona, Модератори
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Нова музика и песни за певеца (по-сериозно)
Един от най-любимите ми класове е Барда, и може би главно поради тая причина ми направи силно впечатление колко е ощетен Певеца в Аксиом откъм музика в сравнение с представителят в Д&Д. Ето някои предложения за него:
Призрачна мелодия: Песента е пропита с толкова страх и ужас, че противниците понасят в зависимост от успеха определено количество шокови щети в началото на следващият рунд. певецът трябва да пее цял рунд и противниците да са в състояние да го чуват. Радиуса може да е равен на СУ на Певеца. Как ще се изчисляват шоковите щети и маната, оставям на БатГойко да го мисли. Той има най-големи познания по системата и ще е в състояние да го балансира по най-подходящият начин.
Прокълната мелодия: Музиката на певеца е мрачна и злокобна, и действа деморализиращо на всички противници в определен радиус, които са в състояние да чуват Певеца. Опонентите понасят наказания върху атаката и базовата си щета, разколебани от действието на мелодията. Дали наказанието ще е твърдо (фиксирано) при успех или ще зависи от от самата стойност на успеха, пак оставям на БатГойко да реши.
Очароване: Чрез своята музика или песен Певеца е в състояние дотолкова да впечатли някой, че той да не прави нищо друго освен да слуша очарован изпълнителя. Съществото трябва да е в състояние да вижда и чува певеца в продължение поне на една минута, след което ако 3 зара + СУ > 16 + ПсУ (примерно), съществото е очаровано и докато певеца свири или пее, не прави нищо друго освен да го слуша. Всякякви враждебни действия като примерно нападение биха разбили ефекта от песента. Докато трае песента съществото е с отслабено внимание (бдителност) и намалено ПсУ що се отнася до Приспивната песен (пак примерно). След приключване на песента създанието е приятелско настроено към певеца, ако преди това е било неутрално; или наутрално ако преди това е било враждебно настроено, но въпреки това е попаднало под влияние Очарованието (враждебни същества би трябвало да имат определено Улсожнение при опит за Очароване). Очарованието търпи наказание също срещу животни (особено ако са враждебно настроени).
Засега това. Скоро ще има още предложения
Призрачна мелодия: Песента е пропита с толкова страх и ужас, че противниците понасят в зависимост от успеха определено количество шокови щети в началото на следващият рунд. певецът трябва да пее цял рунд и противниците да са в състояние да го чуват. Радиуса може да е равен на СУ на Певеца. Как ще се изчисляват шоковите щети и маната, оставям на БатГойко да го мисли. Той има най-големи познания по системата и ще е в състояние да го балансира по най-подходящият начин.
Прокълната мелодия: Музиката на певеца е мрачна и злокобна, и действа деморализиращо на всички противници в определен радиус, които са в състояние да чуват Певеца. Опонентите понасят наказания върху атаката и базовата си щета, разколебани от действието на мелодията. Дали наказанието ще е твърдо (фиксирано) при успех или ще зависи от от самата стойност на успеха, пак оставям на БатГойко да реши.
Очароване: Чрез своята музика или песен Певеца е в състояние дотолкова да впечатли някой, че той да не прави нищо друго освен да слуша очарован изпълнителя. Съществото трябва да е в състояние да вижда и чува певеца в продължение поне на една минута, след което ако 3 зара + СУ > 16 + ПсУ (примерно), съществото е очаровано и докато певеца свири или пее, не прави нищо друго освен да го слуша. Всякякви враждебни действия като примерно нападение биха разбили ефекта от песента. Докато трае песента съществото е с отслабено внимание (бдителност) и намалено ПсУ що се отнася до Приспивната песен (пак примерно). След приключване на песента създанието е приятелско настроено към певеца, ако преди това е било неутрално; или наутрално ако преди това е било враждебно настроено, но въпреки това е попаднало под влияние Очарованието (враждебни същества би трябвало да имат определено Улсожнение при опит за Очароване). Очарованието търпи наказание също срещу животни (особено ако са враждебно настроени).
Засега това. Скоро ще има още предложения
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Остава само да се определят точно съответните числа. Ето такива трябва да са "фенските" идеи. Да се поучи който трябва (които трябва).
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Прекалено съм зает следващите два-три дни, но като се освободя ще погледна пак песните на певеца. Обаче ако не се лъжа, Очарованието дублираше почти точно една от песните (значи явно не само аз съм се зарибявал по Барда). Иначе за Прокълнатата мелодия предлагам отрицателният ефект върху противниците да е успех/2, както е за Бойната песен.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
Само аз ли смятам, че ако:
1. Аз съм опитен войн с голем меч, щит и броня
2. Ти си бард с мандолина и шарени дрешки
3. Ти ми пееш на главата докато се маризя с твойте по-опасни съюзници
То, просто ще ме стимулираш да ти счупя главата по-бързо...
Наистина не виждам причина да влагате такъв смисъл в изпълнението на една песен. Напревете ги някакви низши магии ако ви е воля да намалявате атаки и базови щети, ама да ти пеят за да стане това .... а стига бе.
1. Аз съм опитен войн с голем меч, щит и броня
2. Ти си бард с мандолина и шарени дрешки
3. Ти ми пееш на главата докато се маризя с твойте по-опасни съюзници
То, просто ще ме стимулираш да ти счупя главата по-бързо...
Наистина не виждам причина да влагате такъв смисъл в изпълнението на една песен. Напревете ги някакви низши магии ако ви е воля да намалявате атаки и базови щети, ама да ти пеят за да стане това .... а стига бе.
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
Ама в песните се казва "Врага е педераст", а не" ние не можем да се бием"
Виж ако са магически (в който случай ще избегнат критиката на Alaris), тогава могат да се влияят от приятелството на барда с групата. Нещо като обвързване на магията с (под)съзнанието.
Виж ако са магически (в който случай ще избегнат критиката на Alaris), тогава могат да се влияят от приятелството на барда с групата. Нещо като обвързване на магията с (под)съзнанието.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Chimera
- Кадет
- Мнения: 211
- Регистриран на: пет дек 28, 2001 12:55 pm
- Местоположение: Магландия
- Контакти:
Защо действа само на враговете ли - ами деморализира ги. Все едно да им дъпнеш една реч "Битката ви вече е загубена, каузата ви победена. Живота ви вече няма смисъл ... "
"Оби Уан никога не ти разказа, какво се случи с баща ти
- каза ми достатъчно, каза ми че ти си го убил!
- Люк, аз съм твоя баща!
- Нееееееееееееееееееее!"
"Оби Уан никога не ти разказа, какво се случи с баща ти
- каза ми достатъчно, каза ми че ти си го убил!
- Люк, аз съм твоя баща!
- Нееееееееееееееееееее!"
Every once in a while, declare peace. It Confuses the hell out of your enemies. - FRA #76
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Изключая втория случай, защото е базиран не толкоз на пеене колкото на някаква асиметрична информираност Кой опитен войн ще се трогне от това че му плещиш че е обречен при все че току що е нарязал двама и тича към теб... Евентуално ако ще е такова - нека се сложи някакво максимално ниво на афектираните. Т.е. наистина опитните войни ще плюнат настрана и ще си кажат, ше ми паднеш ти
Кид.. ако това се случваше, 'ептен никъв ефект нямаше да има таз песен Както на теб не ти пука когато някой си вика кучето със свирка
Кид.. ако това се случваше, 'ептен никъв ефект нямаше да има таз песен Както на теб не ти пука когато някой си вика кучето със свирка
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
- CTAHuMuP
- Работник
- Мнения: 66
- Регистриран на: нед фев 17, 2002 9:33 pm
- Местоположение: Пловдив Любим клас: Паладин. Любим цитат: Аз мога.
Аларис, грешиш. Първо, песните на Музиканта (или Певец беше? все тая) не са обикновена музика, а граничат с магия. Затова и най-безстрашният Воин може да се уплаши от гробовните звуци на песента, които влияят директно на подсъзнанието му. Освен това никъде не пише, че дребен и мизерен човек не може да сплаши само с приказки едър мъжага. Гледал съм го и по филми, виждал съм го и наживо, играл съм го и в система, в която е реализирано (Д&Д). Ако според любимата ти Ендивал големите са имунизирани на психически натиск от по-дребнички от тях, то според всички останали системи, разума и логиката това изобщо не е вярно.
Затова не бързай с изводите. Призрачната мелодия има своето място в системата. Същото важи и за Очарованието, но нея вече я има вътре според Кид. Виж, деморализиращи ефекти, подобни на Прокълнатата мелодия съм по-склонен да очаквам от свещеници или други такива заклинатели, отколкото от Певци. Но тъй като в Аксиом няма Клерици, нито Паладини (огромна и непростима грешка), може да се сложи проклинане на Музиканта като краен вариант.
Затова не бързай с изводите. Призрачната мелодия има своето място в системата. Същото важи и за Очарованието, но нея вече я има вътре според Кид. Виж, деморализиращи ефекти, подобни на Прокълнатата мелодия съм по-склонен да очаквам от свещеници или други такива заклинатели, отколкото от Певци. Но тъй като в Аксиом няма Клерици, нито Паладини (огромна и непростима грешка), може да се сложи проклинане на Музиканта като краен вариант.
Стан, Певец е. Пише, че някои от песните му са магически, ама други - тц (не е като в ДнД всички ефекти на барда да са). Тия песни стават чудесно, ако се отбележи, че са магически (а те сега не са - липсват МТ за изпълнението), инак олитат точно по начина, по който спомена Аларис. Въобще без магическа намеса или някакво умение като 'психология' или 'блъф' не съм много склонен да приема че пеенето ще уплаши някой.
За оная злокобната песен - тя си е а-ха едно към едно с първата от песните на оплаквача (Dirgesinger) който е точно от ДнД, Либрис Мортис. Върви си за певец, какво не ти харесва?
За оная злокобната песен - тя си е а-ха едно към едно с първата от песните на оплаквача (Dirgesinger) който е точно от ДнД, Либрис Мортис. Върви си за певец, какво не ти харесва?
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Re: Нова музика и песни за певеца (по-сериозно)
Hazalad написа: Призрачна мелодия: Как ще се изчисляват шоковите щети и маната, оставям на БатГойко да го мисли. Той има най-големи познания по системата и ще е в състояние да го балансира по най-подходящият начин.
Много ясно че са магически песни. Не съм слагал мана щото просто не мисля, че имам достатъчно познания да го балансирам.
За третата песен съм съгласен с Кид - след като постнах темата погледнах отново песните на певеца. Не би било зле обаче да има някакъв допълнителен ефект освен блеенето - щото иначе какво? Ще пееш на противника си докато някой умре от изтощение от двама, щото ако спреш ще те направи на кайма?
По каква логика песента на певеца ще кара противниците да пропускат? Ми по същата, по която вече прави приятелите си да целят по-точно или да маризят по-яко. Срещу съответната мана разбира се.
Изказването на Аларис относно безстрашността на войните няма да коментирам. По тая логика що някой воин ще понася шокови щети въобще? Айде всички да са имунизирани на страх и туй то - всички ще сме войни, щото ако сме магове няма можем да си кастваме магиите а ако сме нещо друго войните ще ни газят.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
Всичко щеше да е много по ясно ако описанията на тия песни започваха с "това са мистични напеви използващи <както там се казва магията> и канализирайки я в думите на този, който я изрича", вместо "това е пропита с ужас и страх песен", щото аз слушам мрачни парчета, но това не ми пречи да си тренирам на тях.. па и Андрас си слуша разни оперни изпълнения, па не виждам реакциите му да са по-зле
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
Не слушате магическа музика, нали:)? Щото иначе и аз искам една от нея.
Песните на Певеца са си ОК, каквото и да правят. Само не бива да се забравя, че наистина трябва да имат цена в Мана. Дори могат и директно да нараняват - яко крещене Ама могат и да са по-хаотични - да има шанс да наранят и своите.
Мислете за песнитте, така че да помагат на групата, но и да не превръщат Певеца в самостоятелна машина за убиване
Поразнищете идеите, пък аз наистина накрая ще ги балансирам. Но ми е по-лесно, ако предварително си изяснявате механиката им - дали се влияе ефекта от ПсУ на околните и т.н. Не се притеснявайте да предлагате съвсем смели идеи - Някоя много яка супер песен, Тя може обаче да е с допълнителни изисквания (например ИН 16, Красота 14+ или и двете), а може като за гавра, да е само за грозни Певци - Красота 6-
Песните на Певеца са си ОК, каквото и да правят. Само не бива да се забравя, че наистина трябва да имат цена в Мана. Дори могат и директно да нараняват - яко крещене Ама могат и да са по-хаотични - да има шанс да наранят и своите.
Мислете за песнитте, така че да помагат на групата, но и да не превръщат Певеца в самостоятелна машина за убиване
Поразнищете идеите, пък аз наистина накрая ще ги балансирам. Но ми е по-лесно, ако предварително си изяснявате механиката им - дали се влияе ефекта от ПсУ на околните и т.н. Не се притеснявайте да предлагате съвсем смели идеи - Някоя много яка супер песен, Тя може обаче да е с допълнителни изисквания (например ИН 16, Красота 14+ или и двете), а може като за гавра, да е само за грозни Певци - Красота 6-
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Направо дуета на маг Чели и Фата Моргана, ако се съберат двама, нали?Дори могат и директно да нараняват - яко крещене
Сега по-сериозно. Защо не се опитате, авторският колектив, да дадете някакви насоки (евентуално под формата на формули) какво може да прави една песен и какво не? Това много ще улесни нещата.
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Песните, които засягат противниците, ще се противопоставят на ПсУ-то им, примерно:
3 зара + СУ певец > 16 + ПсУ
В зависимост от успеха Призрачната мелодия ще нанася толкова шокови щети следващият рунд (и следващите рундове ако певецът продължи песента; всяко друго действие освен придвижване ще прекъсва песента). Примерно 8 мана за започване и 2 за поддръжка. Шоковите шети са равни на успеха от УФУД.
За Прокълнатата мелодия: Мана колкото иска Бойната песен (не си спомням колко точно беше) и намалява атаката и защитата на противниците с успех/2. Ако певеца започне друга песен или направи нещо различно от просто придвижване, следващият рунд действието на песента се прекратява.
3 зара + СУ певец > 16 + ПсУ
В зависимост от успеха Призрачната мелодия ще нанася толкова шокови щети следващият рунд (и следващите рундове ако певецът продължи песента; всяко друго действие освен придвижване ще прекъсва песента). Примерно 8 мана за започване и 2 за поддръжка. Шоковите шети са равни на успеха от УФУД.
За Прокълнатата мелодия: Мана колкото иска Бойната песен (не си спомням колко точно беше) и намалява атаката и защитата на противниците с успех/2. Ако певеца започне друга песен или направи нещо различно от просто придвижване, следващият рунд действието на песента се прекратява.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Да, прекратява се, но ефекта от нея продължава до края на рунда, в който певеца започва новата песен. Действието на новата песен от своя страна започва следващият рунд - т.е. певеца запява, а ефекта се проявява следващият рунд след като е запял. Обяснение като за полуидиоти. Надявам се всички го разбраха.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
Предлагам ДРАЗНЕЩА ПЕСЕН
Не магическа Прави се проверка СУ+3 зара>16+ПСУ +усл където ПСУ е псих устойч на пр а
усл всека негова точка ИНТ над 12/ПРотивник с ИН 15 ще има усл 3/ Проверява се за всеки
противник но двама или повече с еднакво псу се броят за един ЕФЕКТ-увеличава физ щета на
противника със СУ и намаля базозата му защ и ат със СУ/2 освен това губи право на концентрация
и прицелена атака/ВАЖИ САМО СРЕЩУ ПЕВЕЦА/Време-следващите 2 рунда като авт успех от 2 до
5 увеличават рундовете с числото-1 авт успех 6 прави ефекта постоянен/до края на битката/
Не магическа Прави се проверка СУ+3 зара>16+ПСУ +усл където ПСУ е псих устойч на пр а
усл всека негова точка ИНТ над 12/ПРотивник с ИН 15 ще има усл 3/ Проверява се за всеки
противник но двама или повече с еднакво псу се броят за един ЕФЕКТ-увеличава физ щета на
противника със СУ и намаля базозата му защ и ат със СУ/2 освен това губи право на концентрация
и прицелена атака/ВАЖИ САМО СРЕЩУ ПЕВЕЦА/Време-следващите 2 рунда като авт успех от 2 до
5 увеличават рундовете с числото-1 авт успех 6 прави ефекта постоянен/до края на битката/
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
Колбар, не знам как го постигаш, но постовете ти ми изглеждат особено вдъхновяващи за таз последната песен спомената.
Иначе - какво ще стане ако бардът метне неуспех на дразнещата песен? Ще грачи...приятно?
Иначе - какво ще стане ако бардът метне неуспех на дразнещата песен? Ще грачи...приятно?
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
Просто ще си грачи, а врагът няма да му обръща внимание.
Същото каквото става когато "метнеш неуспех" при опит да провокираш някой в реалния живот - противно на намеренията ти, той изглежда спокоен, а ти - смешен.
Същото каквото става когато "метнеш неуспех" при опит да провокираш някой в реалния живот - противно на намеренията ти, той изглежда спокоен, а ти - смешен.
I've had it with these motherfucking vampires in this motherfucking darkness.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
- Добре драги ми Киро Мутовилкович - започна стария ПРефо Каиекашвили Златоустия, като положи бащински ръка на рамото на завършващия академията младеж - днес ти ставаш майстор музикант и пред теб ще се открие една от тайните на гилдията, пази я добре и тя ще ти се отблагодари, като винаги държи перото ти в готовност. Нека от денс те знаят като...
горно до 12-та октава
Певеца изпява "остър" тон който разрушава част от матеряла към който е прицелен, за да е достатъчно силен в него се влага магическа енергия която е равна на устойчивоста на материала, а толкова е голямо и усложнението.
условие за научаване: 10-то или по-високо ниво на умението Певец
изпява се за 16-СУ ТД
обхвата е СУ метра
Пример: бард на 12-то ниво иска да си подостри молива (8 уст) 12+3з.+конц.<>16+8+(големина на откъснатата стружка*), съответно това ще му глътне и 8 мана.
ПРимер две: Същия бард иска да среже колана на накакъв бабаит с голяма гостерица който явно не е харесал историята за жена си и барда под елхичката... 12+3з.+конц.<>16+8+2(големина на откъснатата стружка, в случая колана), като разхода ще е 8+2=10 мана
ПРимер три: Директна атака срещу противника (вслучай че е на малко живот ). Цели се нейде по открита повърхност (задължително), нос, ухо такива ми ти работи... Този път обаче и МЗ-то влиза като усложнение: 12+3з.+конц.<>16+МЗ+(здравина на кожата 4 до 8 преполагам...).
Успеха показва колко точки живот губи "отсвирения", но похарчената мана е равна на Щета*2!!! И затова не се използва за нападение, макар да има тази възможност.
*в примера е пренебрежимо малка/ определя се от водещия
пп извинявам се за прописните и другите грешки
горно до 12-та октава
Певеца изпява "остър" тон който разрушава част от матеряла към който е прицелен, за да е достатъчно силен в него се влага магическа енергия която е равна на устойчивоста на материала, а толкова е голямо и усложнението.
условие за научаване: 10-то или по-високо ниво на умението Певец
изпява се за 16-СУ ТД
обхвата е СУ метра
Пример: бард на 12-то ниво иска да си подостри молива (8 уст) 12+3з.+конц.<>16+8+(големина на откъснатата стружка*), съответно това ще му глътне и 8 мана.
ПРимер две: Същия бард иска да среже колана на накакъв бабаит с голяма гостерица който явно не е харесал историята за жена си и барда под елхичката... 12+3з.+конц.<>16+8+2(големина на откъснатата стружка, в случая колана), като разхода ще е 8+2=10 мана
ПРимер три: Директна атака срещу противника (вслучай че е на малко живот ). Цели се нейде по открита повърхност (задължително), нос, ухо такива ми ти работи... Този път обаче и МЗ-то влиза като усложнение: 12+3з.+конц.<>16+МЗ+(здравина на кожата 4 до 8 преполагам...).
Успеха показва колко точки живот губи "отсвирения", но похарчената мана е равна на Щета*2!!! И затова не се използва за нападение, макар да има тази възможност.
*в примера е пренебрежимо малка/ определя се от водещия
пп извинявам се за прописните и другите грешки
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
В интерес на истината, не. Музиката не мие силната страна
А песента не е бойна, а практическа, защото при всички положение ще ти излезе по-евтино да направиш магическа стрела отколкото да издереш някого с ултразвук даречем. Примера с нараняването съм го дал за да се знае че може и за това да се ползва, ако певеца има мнооого мана и по накаква причена МА-то му е ограничено.
Аларис, твоя коментар за прецизноста нещо ми обягва, ще поясниш ли?
А песента не е бойна, а практическа, защото при всички положение ще ти излезе по-евтино да направиш магическа стрела отколкото да издереш някого с ултразвук даречем. Примера с нараняването съм го дал за да се знае че може и за това да се ползва, ако певеца има мнооого мана и по накаква причена МА-то му е ограничено.
Аларис, твоя коментар за прецизноста нещо ми обягва, ще поясниш ли?
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Доста се отклонявате от темата. Тя беше за нови песни за певеца, а не 1001 простотии относно певеца. Дразнеща песен? Гет риъл. Въобще мислиш ли преди да напишеш нещо?
Песента с която остриш моливи пък дори няма да коментирам. По тая логика да сложим и песен, която реже зеленчуци, песен за завиране на водата и песен за разбъркване на супата докато стане готова и още една кратка песничка за осоляване по вкус? Дори дразнещата песен изглежда смислена в сравнение с това да причиняваш реални физически щети с песен.
Всъщност дразнещата песен има потенциал, но ако се промени изцяло. Примерно различният успех да дава различен ефект - при едно и две се губи концентрация, при 3 и 4 се се изоставя текущата мишена и се пренасочва гада към певеца, при 5 и нагоре се атакува сляпо певеца на всяка цена, независимо с какво се е занимавал досега противника. Очаквам смислени предложения. Има си предложение за песен, която да намалява защитата и атаката на гадовете, а покачването на атаката е абсурдно - ако аз съм войн в меле, който почват да маризят още по-точно благодарение на певеца ми, лично ще го убия след битката. Ефекта на песента да си тре както при другите песни - докато се пее (виж по-горният ми посто относно продължителността).
Песента с която остриш моливи пък дори няма да коментирам. По тая логика да сложим и песен, която реже зеленчуци, песен за завиране на водата и песен за разбъркване на супата докато стане готова и още една кратка песничка за осоляване по вкус? Дори дразнещата песен изглежда смислена в сравнение с това да причиняваш реални физически щети с песен.
Всъщност дразнещата песен има потенциал, но ако се промени изцяло. Примерно различният успех да дава различен ефект - при едно и две се губи концентрация, при 3 и 4 се се изоставя текущата мишена и се пренасочва гада към певеца, при 5 и нагоре се атакува сляпо певеца на всяка цена, независимо с какво се е занимавал досега противника. Очаквам смислени предложения. Има си предложение за песен, която да намалява защитата и атаката на гадовете, а покачването на атаката е абсурдно - ако аз съм войн в меле, който почват да маризят още по-точно благодарение на певеца ми, лично ще го убия след битката. Ефекта на песента да си тре както при другите песни - докато се пее (виж по-горният ми посто относно продължителността).
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!