Нова музика и песни за певеца (по-сериозно)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пет яну 21, 2011 3:12 pm

Има опасност при добри зарове или използване на късмет да стане имба.

Според мен трябва да е СУ/3 или СУ/4. С "кап" до максимум 6ТД. (Ако някой прерита да си вдига умението над разумни граници).
Така се избягва прекалено малкия или прекалено големия резултат. Или поне така ми се струва.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет яну 21, 2011 3:19 pm

cherno_slance написа:Има опасност при добри зарове или използване на късмет да стане имба.

Според мен трябва да е СУ/3 или СУ/4. С "кап" до максимум 6ТД. (Ако някой прерита да си вдига умението над разумни граници).
Така се избягва прекалено малкия или прекалено големия резултат. Или поне така ми се струва.


Няма нужда от горна граница. За да успее някой да отнесе 9 ТД (почти абсолютния минимум налични ТД) ще му е нужно умение на 27 при СУ/3. Това е меко казано откачено ;)

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пет яну 21, 2011 3:28 pm

Може да се получи с трима певци, които пеят за... един и същ ефект.
нека го има, да се знае че няма пролука.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет яну 21, 2011 3:33 pm

ако пеят за един и същ ефект, всеки вкарва все по-малко и по-малко
ако и тримата имат СУ 12, първия ще вкара за 4, втория за 4/2 = 2, третия за 4/3 и т.н.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » съб яну 22, 2011 10:39 pm

Това, което до тук е одобрено и при взети в предвид забележки. А именно:

Призоваваща песен: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд срещу псу на противника/те. За усложнение се взима цялото Псу на противниците. Създанията, на които песента е повлияла се придвижват към певеца за СУ/3 ТД, като тези ТД не могат да се ползват за друго.
Заб: когато противниците/слушателите за които този ефект е желан/ достигнат певеца, преминават в транса на "обикновенната магическа приспиваща песен". Певецът може да избере във всеки един момент за конкретен или всички слушатели призоваващата песен да премине в мистична приспиваща.
Изборът обаче е еднопосочен. И цената в ТМ продължава да бъде като за призоваваща песен.


Илюзорна песен - цена - 3ТМ за запяване (тоест и на рунд).
певецът запява, като прави прави стандартна проверка срещу 16+Бди/2+Певец/2 на слушателя/те.
При успех имитира звуци на различни предмети, хора, гласове. Създава грешна представа за това какво чува слушателя и за мястото, от което идват звуците и т.н. Може да има положително или отрицателно затруднение от сложността и специфичността на имитираните звуци, от липсата или наличието на подходящи музикални и подръчни музикални инструменти, от подходяща или неподходяща акустика на мястото и т.н.
Последна промяна от cherno_slance на съб яну 22, 2011 11:22 pm, променено общо 2 пъти.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб яну 22, 2011 10:52 pm

Фиксирай ТД на 6, коти трябва да задели при успех на рунд. Сируч успее ли пича трябва да се приближи за поне 6 ТД Липсва противопоставяне на волята и опит да я отхвърли.
Какво става като оня дойде до певеца?

Иначе за другото не виждам смисъл, око иска да подсвирква като пустинна сова в града не виждам защо трябва да е с песен това. Ако иска да погледна на другата страна пазача, да хвърли камъче.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб яну 22, 2011 10:53 pm

Самоцитера се и? Колкото до одобрение... веждам дамо няколко, всъщност сама то хам комантар да продължиш да дерзаеш.

допис: И си забърса поста =Р
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет яну 27, 2011 3:54 pm

Последни предложения:
(Важно уточнение, преди лайната да полетят към мен - искам да пробвам тези песни в реална игра, за да преценя дали са имбави.)

1.
Песента на сирената: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу/2+Певец/2 . Проверката е за всеки от избраните от него слушатели, на които да действа песента на противника/те. Певецът може да заяви и че песента действа на всички освен неговите спътници, съюзници и т.н.

При успех - Певецът избира дали да привлича или прогонва повлияните създания. Повлияните създания използват 6ТД в регулярния си ход, за да се приближават/отдалечават от певеца. Ако използват ездитно животно, лодка и т.н използват половината "пробег" на превозното средство, за това придвижване. Съответно отделят нужните за това управление/яздене ТД.
Придвижването става приоритетно по права линия. При избор между сложен и кратък спрямо по-дълъг но по-лесен маршрут, повлияното създание избира по-простия маршрут.

Заб: Песента не ограничава ефектите и изобщо действията, пораждани от други песни.
Заб: когато противниците/слушателите за които този ефект е желан/ достигнат певеца, преминават в транса на "обикновенната магическа приспиваща песен". Певецът може да избере във всеки един момент за конкретен или всички слушатели призоваващата песен да премине в мистична приспиваща. Прави се повторна проверка, за да се види дали успехът на песента е достатъчен, за да подейства срещу цялото псу на жертвата.Изборът обаче е еднопосочен. И цената в ТМ продължава да бъде като за призоваваща песен.


2.
Илюзорна песен - цена - 3ТМ за запяване (тоест и на рунд).
певецът запява, като прави прави стандартна проверка срещу 16+Бди/2+Певец/2 на слушателя/те.
При успех имитира звуци на различни предмети, хора, гласове. Създава грешна представа за това какво чува слушателя и за мястото, от което идват звуците и т.н. Може да има положително или отрицателно затруднение от сложността и специфичността на имитираните звуци, от липсата или наличието на подходящи музикални и подръчни музикални инструменти, от подходяща или неподходяща акустика на мястото и т.н. При успех от 6+ над стандартното усложнение певецът може да имитира дори силни и гръмки звуци или такива идещи от много далеч - тропот от много хора, глъчка и прочие чудеса.

Действие: самият факт, че певецът успешно е имитирал звука, не поражда автоматично действие.
Песента действа след проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу/2+Певец/2 .


3.
Сърцето на барабанчика - цена 6ТМ
Древна и могъща песен. Затруднението е стандартно.
При влязъл ефект, позволява цялата група да направи еднократно за рунд общо придвижване за 6ТД. Придвижването става в регулярния ход на Певеца. В случай, че се използват превозни средтва - да се извърши едновременно придвижване за половината пробег на превозните средства.

При това придвижване, групата не търпи предизвикани атаки, ако минава през полета на противници без да ги атакува.

При наличие в групата на Лидер на 6-та и по-голяма степен, всеки от групата един път на рунд може да парира или "отбегне" физическа атака, насочена към негов съотборник. Изискването е защитавания съотборник да е в обсега на оръжието на защитаващия+ 1м (една крачка). Отместването се постига с побутване на защитавания в правилна посока. Уточнявам - побутване, а не буквално, физическо избутване.

При наличие в групата на Лидер на 10-та степен, групата може да избира една цел, и да я атакува в края на такова придвижване. Атаките на персонажите идват един по един - в последователност, определена от действителния им ред. Не се изсипват едновременно и позволяват на мишената да отдели самостоятелни ТД за парирането или отбягването на всяка отделна атака.

При наличие в групата на Лидер на 12-та степен, създание от бойната група (докато действа и песента), не може да бъде посочвана като обща цел на противникова група, която ползва тази песен и има лидер.

При наличие в групата на създание с Бързия Джо на 6-та степен - така даденото придвижване (ако е пеша) за 6ТД , му коства само 3ТД. Ако БД е на 12-та степен - така даденото общо придвижване за 6ТД му излиза безплатно.

Важно уточнение, преди лайната да полетят към мен - искам да пробвам тези песни в реална игра, за да преценя дали са имбави.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » пет яну 28, 2011 4:07 pm

[sblock="Приспивна песен както е в книгата"]
Немагическа – не изисква мана;
Усложнение –няма.
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.[/sblock]

В една от форумните игри доста ползваме приспивната песен и има нещо странно в нея. И така е най-полезната песен на певеца, но повишава единствено възстановяването на ЖТ, а би следвало да има и ефект върху умората и МТ. Затова предлагам няколко варианта за приспивната песен:

1.Певеца избира възстановяването на кой ресурс да увеличи с Успех/2 на час.
2.Всеки приспан си избира възстановяването на кой ресурс на увеличи с Успех/2 на час.
3.Увеличава възстановяването на всички ресурси с Успех/2 на час - адски силно е, но трябва да се отбележи и тоя вариант
4.Като 3, но с Успех/3 - може би най-добрия вариант по мое мнение, прецаква малко войнтие, които не ползват мана и имат нужда да възтановят много ЖТ, но маговете и джуджетата го обичат.
5.Като 3, но с Успех/4 - ако с успех/3 още е много силно. Ако се дели на повече от 4 ще е адски трудно песента изобщо да има ефект
6.Успех/2 възстановяване на час, което да се разпредели по всичките ресурси, в зависимост от нуждата.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет яну 28, 2011 4:36 pm

Предложения:
Балада
немагическа - не изисква мана;
Усложнение - няма
Ефект: През следващите успех/2 часа дакато почиват слушателите натрупват двойно повече почивка.

Маршова песен
немагическа - не изисква мана.
Усложнение - няма.
Ефект: През следващите Успех/2 часа слушателите не натрупват умора при преход.

Няма смисъл да се засилва една песен като може да се разнообрази аранжимента на певеца.

Ето и разновиднос на приспивната за магове:
Приспивна песен на етера
Магическа – 10 мана за запяване;
Усложнение – няма.
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех) ТМ за 1 час сън.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » пет яну 28, 2011 5:10 pm

Трябва да се отбележи, че Баладата може да се ползва само когато групата почива (за да не се комбинира с маршовата, Вилорп вече се съгласи с това) и за преход с каква скорост важи маршовата (нормално е да не натрупват умора при, да речем, бърз преход, но не и ако се движат бегом, май и с това се съгласи). Всъщност с второто може и да се приеме, че при бавен преход певеца може да пее и балада (тъй като бавния преход натрупва почивка) Освен това според мен трябва да се добави още едно условие - Маршовата песен и Баладата да са в сила само докато се пеят без прекалено големи паузи - певеца да пее поне 40 минути (примерно) от часа, за който групата натрупва (или не натрупва, в зависимост от песента) умора - така певеца може, например, да се изпикае, но ако реши да спи или да се бие ефекта спира и в повечето случаи бива заменен от някоя от бойните или приспивни песни.

Маршова песен
немагическа - не изисква мана.
Усложнение - няма.
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват успех/2 по-малко умора от преход (нормален, бърз или бегом), като така могат дори да натрупват почивка до естествената (2 за гиганти, 1 за останалите)
Коментар: така неутрализира нормалния преход почти винаги, често и бързия, и намалява ефекта на бягането, като не го неутрализира напълно - едно е певец, друго допинг.

Балада
немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват двойно повече почивка + успех/4 на час. Песента има ефект когато слушателите почиват или се придвижват бавно и без напрежение (до СК/4 км/ч
Коментар: Тук това успех/4 го сложих, защото не се сещам какво да прави по-големия успех, ако песента трае докато певеца пее.

А за приспивната песен на етера е добре, може би да се намали маната на 5 и да възстановява Успех/2 МТ на час (тъй като иначе става малко по-добра от СУ Възстановяване на мана). А ако е успех/2 евентуално може и изобщо да не иска мана.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пет яну 28, 2011 8:31 pm

Предложение:

Приспивна песен както е в книгата

Немагическа – не изисква мана;
Усложнение –няма.
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.


Нов вариант

приспивна песен

Немагическа – не изисква мана;
Усложнение –няма.
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и дава самостоятелно увеличение към ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън. Песента не действа като бъф, а дава самостоятелно посочените точки ЖТ
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб яну 29, 2011 6:51 pm

След сън и вдъхновение, предлагам следните промени и нови песни:

Приспиван Песен:
немагическа - не изисква мана.
усложнение - няма
Ефект: Дава допълнително Успех/2 точки, които слушателя може да разпредели по възстановяванията си по време на сън, като така не може да получи повече от два пъти стандартното си възстановяване.
Пример:
Атанас има Сила 10 и Интелект 12. Решава да дремне за 4 часа, а певеца в групата му попява, за да спи сладко и докарва Успех от 8. Атанас има възстановяване от 1.25 ТЖ на час, 1.50 Мана на час и от 2 Почивка на час сън. От песента е получил 4 точки, като решава, че трябва да удвои ТЖ и Почивка, защото се е бил. Разпределя по 2 точки на всяко и възстановява: 1.25*2*4 = 10ТЖ за 4 часа сън, 1.50*4 = 6ТМ за 4 часа сън и натрупва 2*2*4 = 16 Почивка за тези 4 часа.


Маршова Песен
немагическа - не изисква мана за запяване
Усложнение - няма
Ефект: Намалява с 1 + (Успех/6) натрупваната Умора по време преход пеша.
(Идея: Ivan Helsing)

Песен на Сирена
магическа - изисква 2ТМ за запяване
Усложнение - ПсУ/2 на целта.
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех*2 спрямо избрана мишена.
(Идея: cherno_slance)

Кошмарна Песен
немагическа - не изисква мана за запяване
Усложнени - ПсУ/2 на жертвата.
Ефект: Певеца изпява песен, която кара жертвата да сънува кошмари следващия път, когато заспи, което му пречи да натрупва Почивка по време на съня. Може да се приложи на вече заспало създание, като при неуспех жертвата се буди.
(идея: моя милост)

Песен на Куража
магическа - изисква 4ТМ за запяване
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу всякакви видове всяване на страх. Също така, при самото запяване премахва Успех/2 Шокови Щети от Страх на слушателите.
(идея: моя милост)

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » нед яну 30, 2011 2:21 pm

Обобщение:

1.
Песен на самодивата/нимфата
магическа - изисква 2ТМ за запяване
Усложнение - ПсУ/2 на целта.
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех*2 спрямо избрана мишена.

2.
Песента на сирената: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу/2+Певец/2 . Проверката е за всеки от избраните от него слушатели, на които да действа песента на противника/те. Певецът може да заяви и че песента действа на всички освен неговите спътници, съюзници и т.н.

При успех - Певецът привлича повлияните създания към себе си. Повлияните създания използват 6ТД в регулярния си ход, за да се приближават до певеца. Ако използват ездитно животно, лодка и т.н използват половината "пробег" на превозното средство, за това придвижване. Съответно отделят нужните за това управление/яздене ТД.
Придвижването става приоритетно по права линия. При избор между сложен и кратък спрямо по-дълъг но по-лесен маршрут, повлияното създание избира по-простия маршрут.

Заб: Песента не ограничава ефектите и изобщо действията, пораждани от други песни.
Заб: когато противниците/слушателите за които този ефект е желан/ достигнат певеца, преминават в транса на "обикновенната магическа приспиваща песен". Певецът може да избере във всеки един момент за конкретен или всички слушатели призоваващата песен да премине в мистична приспиваща. Прави се повторна проверка, за да се види дали успехът на песента е достатъчен, за да подейства срещу цялото псу на жертвата.Изборът обаче е еднопосочен. И цената в ТМ продължава да бъде като за призоваваща песен.

3.
Кошмарна Песен
магическа - 10ТМ за запяване.
Усложнение - ПсУ/2 на избраните слушатели.
Ефект: Певеца изпява песен, която кара жертвите да сънуват кошмари следващия път, когато заспят, като им пречи да натрупват Почивка по време на съня. Може да се приложи на вече заспали създания, като при неуспех жертвите може да се будят (по техен избор).
Заб: песента може да бъде запята и без ТМ, но тогава въздейства на абсолютно всички, които я слушат. ТМ са необходими на певеца, за да може да избира кого/кои да засегне песента.



4.
Песен на Куража
магическа - изисква 4ТМ за запяване
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу всякакви видове всяване на страх.
Това е единствената песен на певеца, която влиза в действие същия рунд (в който е запята).
Също така, при самото запяване премахва Успех/2 Шокови Щети от Страх на слушателите.


5.
Маршова песен
немагическа - не изисква мана.
Усложнение - няма.
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват успех/2 по-малко умора от преход (нормален, бърз или бегом), като така могат дори да натрупват почивка до естествената (2 за гиганти, 1 за останалите)
Коментар: така неутрализира нормалния преход почти винаги, често и бързия, и намалява ефекта на бягането, като не го неутрализира напълно - едно е певец, друго допинг.

6.
Балада
немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват двойно повече почивка + успех/4 на час. Песента има ефект когато слушателите почиват или се придвижват бавно и без напрежение (до СК/4 км/ч
Коментар: Тук това успех/4 го сложих, защото не се сещам какво да прави по-големия успех, ако песента трае докато певеца пее.
Заб: Трябва да се отбележи, че Баладата може да се ползва само когато групата почива (за да не се комбинира с маршовата, Вилорп вече се съгласи с това) и за преход с каква скорост важи маршовата (нормално е да не натрупват умора при, да речем, бърз преход, но не и ако се движат бегом, май и с това се съгласи). Всъщност с второто може и да се приеме, че при бавен преход певеца може да пее и балада (тъй като бавния преход натрупва почивка) Освен това според мен трябва да се добави още едно условие - Маршовата песен и Баладата да са в сила само докато се пеят без прекалено големи паузи - певеца да пее поне 40 минути (примерно) от часа, за който групата натрупва (или не натрупва, в зависимост от песента) умора - така певеца може, например, да се изпикае, но ако реши да спи или да се бие ефекта спира и в повечето случаи бива заменен от някоя от бойните или приспивни песни.

7.
Приспивна песен на етера
немагическа - не изисква ТМ за запяване, но самия певец няма как да се самоприспи с песента си.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа пълноценна почивка/сън, където Х е успех/2 от запяването.

П.П. Важно уточнение. Певецът трябва да има право да поддържа песента не само при движение пеш, но й при езда (управление на друг вид превозно средство). Сега, да си седиш облегнат в едномесна лодка и да си пееш с едната ръка на руля е едно - да командваш огромен кораб е съвсем друга работа.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон яну 31, 2011 1:06 pm

Коментирам с подложка:
cherno_slance написа:Обобщение:

1.
Песен на самодивата/нимфата
магическа - изисква 2ТМ за запяване (Твърде малка цена която може да се пренебрегне, ако пък е за подръжка бива но тогава ефекта трябва да се мисли наново.)
Усложнение - ПсУ/2 на целта.
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех*2 спрямо избрана мишена. (Липсва описан пост ефект. Какво става като певеца спре да пее, губи си бонуса към обяанието?)

2.
Песента на сирената: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу/2+Певец/2 . Проверката е за всеки от избраните от него слушатели, на които да действа песента на противника/те. Певецът може да заяви и че песента действа на всички освен неговите спътници, съюзници и т.н.
(Ужасно тромава формула: СУ+3заза<>16+Псу, тука цялото защото го кара да извършва действия. Няма нужда да се заявява чее само за противниците това е подразбиране.)

При успех - Певецът привлича повлияните създания към себе си. Повлияните създания използват 6ТД в регулярния си ход, за да се приближават до певеца. Ако използват ездитно животно, лодка и т.н използват половината "пробег" на превозното средство, за това придвижване. Съответно отделят нужните за това управление/яздене ТД. (до тука добре)
Придвижването става приоритетно по права линия. При избор между сложен и кратък спрямо по-дълъг но по-лесен маршрут, повлияното създание избира по-простия маршрут.
(и тука се омазваш тотално: Придивжването става приоритенто по права линия. Толкова. Ако има дупка няма да паднат дупката ами ще я заобиколят)
Заб: Песента не ограничава ефектите и изобщо действията, пораждани от други песни. (Има си правило за пеене на две песни с различен ефект)
Заб: когато противниците/слушателите за които този ефект е желан/ достигнат певеца, преминават в транса на "обикновенната магическа приспиваща песен". Певецът може да избере във всеки един момент за конкретен или всички слушатели призоваващата песен да премине в мистична приспиваща. Прави се повторна проверка, за да се види дали успехът на песента е достатъчен, за да подейства срещу цялото псу на жертвата.Изборът обаче е еднопосочен. И цената в ТМ продължава да бъде като за призоваваща песен. (Тука голяма омазвация. Достигнат ли до певеца излизат от транса, толкова.)

3.
Кошмарна Песен
магическа - 10ТМ за запяване.
Усложнение - ПсУ/2 на избраните слушатели.
Ефект: Певеца изпява песен, която кара жертвите да сънуват кошмари следващия път, когато заспят, като им пречи да натрупват Почивка по време на съня. Може да се приложи на вече заспали създания, като при неуспех жертвите може да се будят (по техен избор). (Ня спящи невеждам как ще действа)
Заб: песента може да бъде запята и без ТМ, но тогава въздейства на абсолютно всички, които я слушат. ТМ са необходими на певеца, за да може да избира кого/кои да засегне песента. (опцията без мана пък напарво да топадне, няма нужда да се задълбава чак толкова.)

4.
Песен на Куража
магическа - изисква 4ТМ за запяване
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу всякакви видове всяване на страх. (кажи го просто страх бре)
Това е единствената песен на певеца, която влиза в действие същия рунд (в който е запята). (протоворечи пряко на сисетмата, по цели две причино. Пръво „единствената” - раже друга разработки и прави прецедент, второ както вече изтъкнах песинте на певеца действат от следващия рунд.)
Също така, при самото запяване премахва Успех/2 Шокови Щети от Страх на слушателите. (това вече е в повече)

5.
Маршова песен
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват успех/2 по-малко умора от преход (нормален, бърз или бегом), като така (Не-то си изтървал и после си се омазал) могат дори да натрупват почивка до естествената (2 за гиганти, 1 за останалите)
(Коментар: ... едно е певец, друго допинг. )

6.
Балада
немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват двойно повече почивка + успех/4 на час. Песента има ефект когато слушателите почиват (толкова, не задълбавай поече) или се придвижват бавно и без напрежение (до СК/4 км/ч

7.
Приспивна песен на етера
немагическа - не изисква ТМ за запяване, но самия певец няма как да се самоприспи с песента си. (само цена в мана и липва, около 10 за запяване е горе долу добре)
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа пълноценна почивка/сън, където Х е успех/2 (успех/3 би било по-добре за да не се прецакват СУ-тата) от запяването.
толкова
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пон яну 31, 2011 1:44 pm

Обобщение:
1.
Песен на нимфата/серенада
магическа - изисква 4ТМ за запяване.
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех*2 спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа

Забележка: песента се пее в небойна ситуация. След първоначалното запяване не се изисква поддръжка в мана. За сметка на това трябва песента да бъде с разумна продължителност. И ако десет секунди са твърде малко, двучасов рок-концерт може да е твърде дълго. Тоест колко дълго ще продължи пеенето, зависи от разиграването. Това е въпрос изцяло на РИ.
- Същата забележка трябва да важи и за Веселата Песен

2.
Песента на русалката/самодивата: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу/2+Певец/2 . Проверката е за избрана цел.

При успех - Певецът привлича повлияното създание към себе си. Повлияното създание използва 6ТД в регулярния си ход, за да се приближи до певеца. Ако използва ездитно животно, лодка и т.н използва половината "пробег" на превозното средство, за това придвижване. Съответно отделя нужните за това управление/яздене ТД.
Придвижването става приоритетно по права линия.

Заб: Песента не ограничава ефектите и изобщо действията, пораждани от други песни. Това е така, защото дава фиксиран резултат, който не зависи от успеха - стига, разбира се, изобщо да има такъв.
Заб: когато жертвата достигне певеца, преминава в транса на "обикновенната магическа приспиваща песен". Певецът може да избере във всеки един момент призоваващата песен да премине в мистична приспиваща. Прави се повторна проверка, за да се види дали успехът на песента е достатъчен, за да подейства срещу цялото псу на жертвата.Изборът обаче е еднопосочен. И цената в ТМ продължава да бъде като за призоваваща песен. (Тука голяма омазвация. Достигнат ли до певеца излизат от транса, толкова.)

3.
Песента на сирената: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд: СУ+3хЗар+възбожни бонуси срещу 16+Псу. Песента действа на всички, които певецът "избере". За удобство певецът може да заяви, че действа на всички създания без изрично посочените от него.
При успех - Певецът привлича повлияните създания към себе си. Повлияните създания използват 6ТД в регулярния си ход, за да се приближат до певеца. Ако използва ездитно животно, лодка и т.н използват половината "пробег" на превозното средство, за това придвижване. Съответно отделят нужните за това управление/яздене ТД.
Придвижването става приоритетно по права линия.

Заб: Песента не ограничава ефектите и изобщо действията, пораждани от други песни. Това е така, защото дава фиксиран резултат, който не зависи от успеха - стига, разбира се, изобщо да има такъв.
Заб: когато противниците/слушателите за които този ефект е желан/ достигнат певеца, те излизат от транса.

4.
Кошмарна Песен
магическа - 1ТМ за запяване.
Усложнение - ПсУ/2 на избраните слушатели.
Ефект: Певеца изпява песен, която кара жертвите да сънуват кошмари следващия път, когато заспят, като им пречи да натрупват Почивка по време на съня.
За да подейства, заспиването трябва да бъде до Х/10 часа след края на пеенето. Х е продължителността на пеенето в рундове (реално време, делено на 10 секунди).
Логично през цялото това време слушателят трябва да е в една местност с певеца, в същото или поне в съседното помещение.
Засяга първите Х/10 часа от пълната почивка/съня на жертвите.
Може да се приложи на вече заспали създания. При успех нарушават почивката им от този момент нататък.
При неуспех жертвите може да се будят (по техен избор). Може да има възражения относно пеенето на заспали, но иначе песента практически се обезмисля.

5.
Песен на Куража
магическа - изисква 4ТМ за запяване
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу всякакви видове всяване на страх.

6.
Маршова песен
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора от бавен преход. Тоест при придвижване по голямата карта със скорост под СК/4.
Заб: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.

7.
Балада
немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват двойно повече почивка + успех/4 на час. Песента има ефект когато слушателите почиват.

8.
Приспивна песен на етера
немагическа - не изисква ТМ за запяване. Самият певец няма как да се самоприспи с песента си.
Слагането на ТМ за запяване обезмисля идеята. Вместо да почива по-малко, партито ще трябва да лагерува по-продължително всеки път, когато певеца използва тази песен.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа пълноценна почивка/сън, където Х е успех/2 (успех/3 би било по-добре за да не се прецакват СУ-тата) от запяването.
Последна промяна от cherno_slance на вт фев 01, 2011 5:02 pm, променено общо 3 пъти.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон яну 31, 2011 2:28 pm

1. Покъртително тромаво обяснено. Кажи за 10 минути след спиране на песента при успех над 5 иначе обаянието изчезва след като спре да пее.

2. Проверката продължава да е тромава смени го на: СУ+3зара<>16+Псу/2, където Псу е психическата устойчивост на избраното създание.
Бонусите си ги слага разказвача, нямат работа тука.
Песента се бърка с други песни защото дава ефект - 6ТД какво е според тебе?
Това за овтоматичното преминаване към друга песен не го приемам въобще. ако искаш мятай отново за другата песен, като ще засегнеш само целта.

3. Същато троматизация като при горната и същото предложение Псу вемсто Псу/2, където Псу е иднивидуланата психическа устойчивост. Надолу забележките ми са същите.

4. Като е магическа сложи пане 4ТМ, какво се гавриш с това 1? Тука хам трябва да се произнесе за шумовете повреме на сън. А опита за оказване дължина на ефекта е страшно тромъв. Кажи че се пее само на спящи, щото ако го пееш на будни ще те изгърбат много здраво за да сиоправят настроението. Сирич има още за коментирани.

5. Тука става!

6. Как можа да го оплескаш това!? Натрупват 1 точка по-малко умора при преходи по глобалната карта, като това не дава почивка.

7. Тука пак ми се струва тежък словореда, но пак става.

8. Липсва 10-ти ТМ и чавкате че песента е магическа. Слагането на ТМ не обезсмисля адията акора групата да си прави по точни сметки. И не няма да чакат певеца да спи повече, просто няма да е в пълна кондиция. Иначе успех/3 също трабва да се добави, за да не прецаква СУ-тата.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори