Нова музика и песни за певеца (по-сериозно)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Alaris » съб май 06, 2006 6:38 pm

Не се дискутира това.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Hazalad
Работник
Мнения: 109
Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнениеот Hazalad » пон май 08, 2006 12:53 pm

Справка си направете с класа Бард от player`s handbook 3,5 от Д&Д. Там си пише всииииииичко за песните на барда и какво представлява музиката му.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот BatGojko » пон май 08, 2006 1:08 pm

Като цяло, обсъжданият вик, звучи наистина по-скоро като някакво специално умение (но не в смисъла на СУ, ползванв А16), а не като песен. Възможностите за променяне на околната среда чрез звуци с висока/ниска честото не са напълно нереалистични - има митове и легенди за подобни бойни изкуства дори, които разчитат изцяло на "надвикване"... доколко са истини, аз не знам. досега не съм виждал човек, който да може с крясък да чупи предмети, а пък още повече да концентрира звука с определена точка.
Ако идеята е, подобно умение да се закача за певеца, нека то да е под формата напесен - песента въздейства по-скоро на психиката, отколкото на физиката. Ако ли пък е звук, който е толкова силен/рязък/нисък/висок, че предизвиква разрушение, е по-логично да се представи като вълна пред самия герой, а не като "лъч", който знае, кой предмет трябва да счупи. Нека нанася щети по пътя си на всичко... И накрая, не забравяйте игралното му приложение. Не е случайно, че в А16 няма 200 оръжия, 300 умения и т.н. - оставили сме само тези, които реално могат да се ползват в игра и то сравнително често, а не веднъж на 100 сесии. Ако пък "викът" се оказва ултимативното средство за разрушение, то значи пак мястото му не е тук. Играйте във вашата група и виште, как това се отразява на играта ви - става ли двуръчния чук в ръцете на гиганта в групата смешно оръжие за трошене на предмети, когато бардът ви може да "попее" на всяка заключена врата и да я превърне на трески/стружки???
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнениеот Miro » пон май 08, 2006 4:02 pm

Hazalad написа:Справка си направете с класа Бард от player`s handbook 3,5 от Д&Д. Там си пише всииииииичко за песните на барда и какво представлява музиката му.


Защо трябва да копираме изцяло концепцията за певец от ДнД. Айде като в А16 няма много магии да вземем и няколкото стотин от ПХБ-то. Пък и да добавим СУ Нинджа, задължително. и така нататък

След като има легенди за подобни викове, на мене ми се вижда, че това е основание да приемем вика за силномагическа песен. Защо толкова настоявате да изкопитаме Шатър веднага и да сложим точка?
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот BatGojko » пон май 08, 2006 5:38 pm

Всъщност, аз съм напълно против "сляпото" копиране, само защото едикъде си било така. Така че аргументи от типа на - вижте как е барда едикъде си, не са сериозни. Всяко добавено умение, най-вече трябва да допринася за играта. Викът, като такъв, както вече казах, звучи най-добре, като някакво самостоятелно умение, което би могло да е вид магия, но и умение на напреднали певци. Сега, като се замисля, подобно умение, би повишило полезността на заклинанието "Тишина". Но уменеито трябва да се опише малко по-"живо" - да не се подострят моливи с него ;), а като излрещиш в дадена посока, всички моливчета да си останат само по графити. Ако викът е достатъчно силен, че да троши дърво, то и моливът, че и масата под него, би следвало да се наранят. Самата концентрация на звука - под форма на свиркане (сещате се как се присвиват устните и се насочва струята въздух) би могло да е по-висша форма и да е за сметка на силата му - така със свиркането, може и да се получи насочен звук, който да има сила да подостри молив, но не и да нарани нещо по-солидно (да приеме, че моливът е с устойчивост не по-голяма от 2-3) и т.н. Описанието на подобно умение трябва да тече горе-долу в този ред на разсъждения...
Последна промяна от BatGojko на вт авг 01, 2006 3:55 pm, променено общо 1 път.
"Аксиом16" - правилната система :)

Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)

https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Hazalad
Работник
Мнения: 109
Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнениеот Hazalad » ср май 10, 2006 3:20 pm

Идеята естествено не беше за "копиране", а за да видите какво представляват песните на барда като концепция, понеже явно с това не сте наясно - особено щом се опитвате да разрушавате предмети с песни:) Така че призива ми определено не беше "вижте как е там барда и го копирайте", понеже няма как да се копира цял клас в едно СУ на аксиом, както не можеше да се копира и Паладина. Идеята ми беше 14 годишните да разберат каква е концепцията на самата бардска музика - и най-вече обосновката за нея и бонусите или вредите които дава. Иначе приятно острене на моливи.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

toko
Заек
Мнения: 2
Регистриран на: ср юли 26, 2006 8:47 pm

Мнениеот toko » ср юли 26, 2006 9:23 pm

Alaris, нека погледнем на въпроса с бардовете и песните по- прозаично. Не ти ли се е случвало, докато слушаш някоя любима песен да се надъхваш, или като слушаш, някоя тъжна да ти става отпуснато и на теб.
Музиката сама по себе си е вълшебство, вибрации!!! Музиката в древността се е използвала основно за религиозни обряди и потготовки за битки.
Какво според теб представляват роговете използвани по време на битки, за командване на войниците, а какво представляват химните. Предполагам че си чувал сигналът за атака. Ако кажеш че и той не би те надъхал....

А относно играта...

Както казваш якият "биткаджия" с големия меч не би му пукало много много дали му мрънкат на главата или не! Еми то така се получава! За якият биткаджия 2-3 точки към атаката не биха били кой знае каквопредимство. Нали и без това си ги маже...

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнениеот Andras » ср юли 26, 2006 11:02 pm

toko написа:Alaris, нека погледнем на въпроса с бардовете и песните по- прозаично. (...)
Музиката сама по себе си е вълшебство, вибрации!!! Музиката в древността се е използвала основно за религиозни обряди и потготовки за битки.
Какво според теб представляват роговете използвани по време на битки, за командване на войниците, а какво представляват химните. Предполагам че си чувал сигналът за атака. Ако кажеш че и той не би те надъхал....

Токо, ти знаеш ли значението на думата 'прозаично'?

За употребата на бойните рогове като 'надъхващо' средство ще си замълча тактично, както и за музиката в древността.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот BatGojko » вт авг 01, 2006 3:59 pm

Счита се, че песните наистина имат магическо значение и именно затова, дори да слушате песен, на която не знаете текста (на чужд език е понеже) бихте могли да усетите настрението и дори "да видите картините". Е, тук става въпрос за силата на първичната музика, която кара кракат ви сами да затанцуват и душата ви сама да заплаче, независимо от текста. Бардовете сигурно владеят подобна музика.
"Аксиом16" - правилната система :)

Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)

https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » пон авг 28, 2006 5:19 pm

Vilorp, не знам за квомислиш, но знам, че ако се постараеш малко може и да направиш чат-пат бойна песен. Може би песента да изисква 2 до 4 ТД(в зависимост от сложноста да се постигне желаният ефект)

Примери:Може би за чупене на малки предмети(до МР 1) 2 ТД
Може би за нападение над оръжия с усложнение БЗ/3(
За нападение над противник 4 ТД(нанася (СУ/3) зара щети)

ПП: А, да и най-важното маната за изпяване за първите две действия тя е 5 ТМ, но за последното е равна на (Щ/5+7).

Потребителски аватар
The Raptor
Шампион
Мнения: 176
Регистриран на: чет мар 13, 2008 12:08 am

Мнениеот The Raptor » чет мар 13, 2008 12:19 am

идеята за "призначна песен" ми харесва,ноо ако се провери по формулата СУ+3з>16+ПсУ шансът за успех е малкък,а и ако нанася ШЩ в размер на успеха то ще нанася съвсем малко ШЩ (2-3)

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Асен » чет мар 13, 2008 3:32 pm

Ех, къде са мойте певци, които пяха кавър на "Call to arms" (Manowar 8)) пред кръчма с джуджета и гиганти :lol: ? И опредлено им подейства надъхващо, справки рок-концертите.
Сега сериозно. Музиката може да има психологическо въздействие. По принцип и сега има, приспивната песен на барда е много полезна, ако не очаквате да успеете да се наспите. Използването на песни за пряко нараняване в момента в Аксиом няма, а и единственяит, за който съм чувал подобни твърдения, е Карузо. И ставаше дума за кристалан чаша, която ако счупиш в Магландиум, е вероятнод а те потрошат теб, понеже е скъпа;). Ако смятате да развивате натам, по-скоро променете "песните" (всъщност, вземане на горно "до", ама много горно) да нансят шокова щета. Ако не схващате защо-накарайте някой да ви викне в ухото (но по-добре недейте, или го правите на собствен риск!) А маната се изисква, за да не понесат и хората от нашия отбор същите полседстивя.
Та, решете коя концепция ви привлича повече. Според мен бойната песен е доста добро средство и в момента, хайде няма нужда да му правим на певеца цял арсенал от такива. Освен ако не искате тактико-музикална игра де, вкусове всякакви:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » чет мар 13, 2008 3:37 pm

We Will, We Will, Rock You!!!

това често звучеше в една игра с певец. Цялото парти му пригласяше. Даже се получи диво, защото в същия миг и Лидера викаше и решихме, че просто го изпяват заедно в началото :)


Според мен е по-добре да се направят една-две още песни за певеца и толкова. Не ни трябват повече.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнениеот Miro » чет мар 13, 2008 7:04 pm

hameleona написа:Според мен е по-добре да се направят една-две още песни за певеца и толкова. Не ни трябват повече.

Ех, винаги е имало такива, които да спъват прогреса. Някога - църквата, сега - Хамелеонът :D
Отишъл принца при царя:

- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?

- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
The Raptor
Шампион
Мнения: 176
Регистриран на: чет мар 13, 2008 12:08 am

Мнениеот The Raptor » съб мар 15, 2008 3:43 pm

а и ако "призрачната песен "едвам нанася 1-2ШЩ няма нужда толко от нея щото ако певецът използва "песен на покоя" със същият успех ще докара всеки противник ,който го чува до транс...може примерно шоковата щета, която нанася "призрачна песен" да е равна на СУ/4 + успех или нщто такова
Последна промяна от The Raptor на съб мар 15, 2008 8:09 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот BatGojko » съб мар 15, 2008 5:00 pm

СУ/4=3 при 12 СУ, Успех да кажем в рамките на 1 до 3 стандартно, значи имаме 4-6 ШЩ, което си е 4-6 по-малко ТД на ход, при средно 12 ТД , това са половината ТД. Хм, звучи по-опасно от някои магии, които имат за цел да внушават страх...
Последна промяна от BatGojko на чет мар 20, 2008 4:39 pm, променено общо 1 път.
"Аксиом16" - правилната система :)

Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)

https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
The Raptor
Шампион
Мнения: 176
Регистриран на: чет мар 13, 2008 12:08 am

Мнениеот The Raptor » съб мар 15, 2008 7:57 pm

да но също е трудна за постигане
и като нанася ШЩ на всички противници , които чуват песента това става доста полезно и според мен трябва да иска по повече мана

Потребителски аватар
ChefoSLR
Вълк
Мнения: 10
Регистриран на: пон юли 28, 2008 11:59 am

Мнениеот ChefoSLR » ср юли 30, 2008 7:17 pm

Ето и една моя идея:

"Песен на отчаянието"
Магическа - изисква 20 първоначална мана + поддръжка с мана в размер на 2*"Обща противникова ПсУ"/СУ на ход;
Усложнение - ПсУ;
Ефект:: Мрачни чувства изпълват противниците, карайки ги да се чувстват несигурни в уменията си. Треперещите им ръце трудно удържат оръжието им, в резултат на което точността и силата на ударите им намаля.
Атаката, БЩ, Стрелбата, РЕС и Захватът на всички противници се намалят със стойността на "средния успех". Естествено усложнение се явява ПсУ на противниците. Проверка по УФУД (СУ + 3 зара> 16 + ПсУ):?: се прави за всеки противник, като накрая резултат от сбора на всички успехи, разделени на броя на повлияните врагове формират "средния успех". След края на песента всички повлияни врагове получават "среден успех"/2 зара шокова щета.
Здравейте, приятели на ролевите игри!
Измислил съм няколко противника с фигурки, едно доста дълго приключение с увлекателна история за трима (човек, елф и гущероид) и съм направил цветни полета!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот BatGojko » ср юли 30, 2008 11:52 pm

Идеята не е лоша, но механиката, която си заложил зад нея е толкова тежка, че го прави абсолютно неприложимо.
2*(общо ПсУ/СУ) на ход е нещо доста сложно за изчисляване. Да кажем, че имаме 7 противника и за удобство всеки от тях е с ПсУ от 6, това прави общата им ПсУ 42. А сега го раздели на 12, но тъй като е умножено по 2, може и просто да разделим на 6, следователно ще получим 7 мана на ход. Сега да видим дали това ни урежда, че да вземем да го направим на 1 ТМ за всеки противник с ПсУ под 10 и 2 за всеки с ПсУ над. Мисля, че ще ни уреди.
Сега да видим УФУД:
СУ=12, ПсУ казахме, че е 6, значи 12+3зара>22, поне 11, за 1 успех... Брей, не е лесно да се пее тая песен, а ако си неопитен Бард, направо не я пробвай! Значи трябва да се понамали малко, но без да направим така, че на 12 да е супер силна. Значи правим да е добре на 6 степен, но не прекалено силна на 12. Това си е разлика от 6 успех, следователно ако не искаме да прекаляваме, ефектът трябва да е равен на Успех/2, а не на успех, така межу 6 и 12 ще имаме ефект от само +3, което си е напълно ок.
Значи искаме 6 + 3 зара (срдното им е около 10) да е > 16 + ??? Така като го погледна, май няма нужда от усложнение въобще.
Е да, ама ще ти се стори, че го направих много лесно. Да, за да се използва го правя лесно, но 20 начална мана и после +1(2) за всеки опонент си е доста. Даже бих намалил началната мана за сметка на поддръжката. Нещо като 10 за запяване и после +2 мана за противник със ПсУ до 10 и +4 за всеки с ПсУ над 10 и УФУД без усложнения, а ефект Успех/2.
"Аксиом16" - правилната система :)

Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)

https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » чет авг 07, 2008 3:32 pm

Винаги съм смятал, че певецът трябва да има само надъхващ ефект. В смисъл да изпее някоя героична песен на приятелите си(докато те му спасяват жалкия задник от прииждащите орди скелети) и така да им вдигне я атака я защита(просто, защото няма морал в А16).
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнениеот Fenrir » чет авг 07, 2008 10:31 pm

Ами ако запее нещо сърцераздирателно,или нещо с ужасен текст-я кажи,когато някой започва да ръси някакви ужасяващи думи,от сорта на огромни псувни и така нататък,то не се ли дразниш-ами я си представи някаква ужасна песен?Няма ли да те дразни също.Мислиш твърде ограничено-целта на играта е да използваш въображението си.Не случайно певеца е представено като СУ,а не като СП.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Eron_the_rentles
Вълк
Мнения: 13
Регистриран на: съб ное 15, 2008 8:57 pm

Мнениеот Eron_the_rentles » пон ное 17, 2008 12:58 pm

Призрачна мелодия е добра идея, но според мен тя трябва да има ефект върху всички наоколо, все пак и те те чуват (Ако са глухи вече е друго) няма причина да не им влияе. Ако например един маг запрати огнена топка към противни, а тя някак си улучи твой приятел него ще го заболи нали. То пак е магия ама тя действа на всички наоколо поне според логиката (не че в магията има голяма логика ама все пак).
Ако си умен-можеш да смяташ, ако си прост-можеш да питаш.

Потребителски аватар
CrazyMadMan
Калфа
Мнения: 59
Регистриран на: пон мар 19, 2007 7:13 pm
Местоположение: София, Овча Купел 2
Контакти:

Мнениеот CrazyMadMan » чет ное 20, 2008 7:54 pm

Хрумна ми една доста набързо измислена песен. Не съм сигурен, че е балансирана:

"Окуражаваща песен"
Магическа - Изискава подръжка с мана в размер на 8-Х ТМ на ход, но не по-малко от 5, където Х е броят на припяващи играчи без самият певец.
Усложнение: Няма
Ефект:
Певецът запява окуражаваща песен, използвайки както гласа си, таки и магическата си енергия. Обикновенно това са песни които всички от групата му познават и могат да запеят. Докато "Окуражаваща песен" е активна, всички съюзници на певеца увеличават показателите си на Стабилност, Захват и Воля с СУ/2 и ПсУ със СУ/3 . Песента има силен ефект и се запомня лесно, което позволява на съюзниците на барда да припяват с него ( Действие, което може да бъде започнато или при запяването на самият бард, ако играчът знае песента, или на следващият ход ). Припяването е регулярно дейстивие и изисква ТД равни на ТД изразходвани за реплика по време на битка ( 1 , ако не се лъжа).
Последна промяна от CrazyMadMan на пет ное 21, 2008 11:10 pm, променено общо 1 път.
Изображение
My frozen blade your hear will pierce,
filling it with morning frost.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » пет ное 21, 2008 9:52 pm

Мм добави прост бонус към ПсУ, че това "не могат да бъдат уплашени" не ми се нрави много... Нали се сещаш, че и хиляда души да пеят само един дракон им трябва, за да се разбягат? :wink: Също така ми се струва, че е по-добре маната да се увеличава, а не намалява. Направи и някакъв обхват за песента (макар да ми се струва малко абстрактно това, че един звук внезапно спира след... да речем 30 метра)
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
CrazyMadMan
Калфа
Мнения: 59
Регистриран на: пон мар 19, 2007 7:13 pm
Местоположение: София, Овча Купел 2
Контакти:

Мнениеот CrazyMadMan » пет ное 21, 2008 11:09 pm

Песента е преработена...Защо маната да се увеличава? В смисъл, при повече припяващи герои е логично, усилията на певеца да намляват...Все пак увеличих малко ТМ за подръжка на 10-X (Не по-малко от 7). Добавих обхвата , който ти предложи - 30 метра. Идеята е , не че звука изчезва внзапно след 30 метра, а че след това разстояние магическият ефект на песента е дотолкова "разреден", че тя не афектира всичко. (От което би трябвало да следва, че ефектът на песента е най-силен непосредствено до барда и силата му е обратнопропорционална на разстоянието от въпросният певец. Следователно разликата би трябвало да има не само след 30 метър, а буквално на всяко делта S...Но, Аксиом 16 си е с достатъчно усложнен геймплей и без това...)
Изображение

My frozen blade your hear will pierce,
filling it with morning frost.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнениеот Shamajotsi » съб ное 22, 2008 12:09 am

Аз също съм за простото добавяне на ПсУ срещу страх. Разбирам каква е идеята на останалите бонуси - да не се разтрепериш, да не си изтървеш оръжието от страх и т.н., но идеята се губи и песента ще се ползва не само за окуражаване срещу страшен противник и всичко ще стане много "имбаво". Пък и да не стане, пак се губи идеята. И, да, и според мен не е хубаво направо да махаме възможността съществата под ефекта на песента да не могат да се уплашат. Както съм го заявявал, не ми се нравят ограничения от подобен тип, като сегашният случай не е изключение - както каза Аин Алкар, един дракон е достатъчен, че всички в групата първо ниво, в която по случайност има певец, да си подмокри бронята. И последно предложение - нека цената в ТМ не се променя, достатъчно е, че след еди-какъв си радиус песента няма ефект.
シャマョツィ

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » пет яну 21, 2011 12:46 pm

Предлагам следните допълнения:

модифицирана приспивна песен - магическа песен, която се извършва при същите условия и има същото действие като магическата приспивна песен. Разликата е в следното:
- действа само на създания, които игнорират Псу или изобщо нямат такова. Проверката на певеца за успех по УФУД се прави срещу 16+Прец/2+Х (където Х е 1/2 от певец).
Тоест Псу то на противниците се замества с прецизност.
Забележка: ако е прекалено ефективна песента, проверката може да се прави срещу Ловк.
Също така е ясно, че певецът не може да пее едновременно базовата магическа приспивна песен и тази.

Призоваваща песен: цена - 4ТМ
певецът запява, като прави проверка по уфуд срещу псу на противника/те. За усложнение се взима цялото Псу на противниците. Създанията, на които песента е повлияла се придвижват към певеца за цялото си ТД, като не могат да правят нищо друго (освен, ако яздят или управляват някакъв вид превозно средство - тогава това замества придвижването им пеша по посока на певеца.

Илюзорна песен - цена - 3ТМ за запяване (тоест и на рунд).
певецът запява, като прави прави стандартна проверка по уфуд. При успех имитира звуци на различни предмети, хора, гласове, създава грешна представа за местото, от което идват звуците и т.н. Може да има положително или отрицателно затруднение от сложността и специфичността на имитираните звуци, от липсата или наличието на подходящи музикални и подръчни музикални инструменти, от подходяща или неподходяща акустика на мястото и т.н.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » пет яну 21, 2011 1:25 pm

Първото ми се струва много грешно - такива създания са големите и скелетите, тук-там разни безмозъчни противници. Които обикновено изобщо и не спят, което също обезсмисля идеята на песента.

Второто е интересно - сещам се за сирените и не е лошо, макар че ефекта е твърде силен. Може би Успех ТД, а не всичките ТД. ТД са най-важния ресурс в системата, така че да се принуждава някой да ги изразходва напълно за каквото и да е, за мен е грешка. Но идеята е добра.

Третото също е готино, като дори не съм абсолютно убеден, че трябва да има цена в Мана. :)

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » пет яну 21, 2011 2:22 pm

1. За това е магическа песен, а не просто песен.

2. Благодарско, че ти е харесало второто предложение. Само че ТД успех ще е много, страшно много малко, ако се взима цялото псу като усложнение. Дори да бъде изцяло по новия стандарт - запяване срещу (16+Псу/2+Певец/2) - пак е максимум 1, 2 точки успех.
Може да се направи да е стандартна проверка по уфуд без противопоставяне на псу-то, но тогава пък ще е много силно и по-неприятното - без защита.
Ще помисля - щом концепцията се харесва, напасване може да се направи.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » пет яну 21, 2011 2:30 pm

Певеца си е действал и ще си действа на принципа: 3зара + СУ > 16 + Усложнение. Ако е ПсУ, може да е Успех*2 или дори Успех*3 ТД


Върни се в “Разработки по Аксиом16”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост