Постът е от две части така че моля, изчетете и двете преди да коментирате! Благодаря за тоделеното време.
Основни показатели:
Код: Избери всички
Предложените от Мен стойности са в скоби и в [b]получер[/b]
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 7
(5), максимално 19
- Интелект: (5)->9
(6), максимално 14
- Прецизност: 5, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 8
(7 но много разколебано, тъй че и 8 става)
Константни
- Скорост: 19
(16 при наличие на расовото: безрасъдна умора) или 18 без него.
- Магическа защита: 0
Допълнително
- Начални ТР -30 (задължително образование, точки разпределени на ИН)
(това беше отхъврено и от Бат Гойко)
- На негово място +1 реакция, давощо им шанс около 50 на 50 да реагират преди елф войн.
Расови умения
Тяло и воля:
+Фелините започват с +4 към „Катерене”
(По умесно предположение то слънцето освен национално хоби и опашката помага неимоверно много)
+1 към „Бдителност”
(имат си прилично висока Прецизност и това не им е нужно).
Поради силния си характер (дължи се колкото на инат, толкова и на условията на живот на острова), получават бонуси от +1 към „Воля”
(ВТори бонус към вторичен показател може да дойде в повече, така че и това е по добре да топадне)
+2
(1)„Психическа устойчивост”.
(само срещу Страх което опрвдава бънуса към вторичен показател за прдпочитане е да се намали малко)
Скачат 50% по-дълго и по-високо от „нормалното”
и търпят щети от падане наполовина.
(+2 Начална Височина на Падане)
- Устойчиво зрение
(приоритет е на подземните раси, така че най добре да отпадне)
- Отлично обоняние (+2)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
(отново по умесно предполажение на слънцето, че опашките им пречат)
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят не гъвкави брони изработени от големи, монолитни парчета (да се чете, всичко от сорта на кираса). Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили. (При хармоничното развитие липсата на твърди брони от рода на ковн метал и дърво придобива прилично измерение)
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа”.
- Хармонично развитие: доколко поради намеса на Хармонар, доколко поради особеностите и културата на самите Фелини, никоя от стойностите на показателите им за СИ, Л, ПР, ИН и ИЗ не може да бъде покачена до степен надхвърляща повече от двойно най-ниския от тях. Пример - за вдигането на Л от 16 на 17, СИ, ПР, ИН и ИЗ трябва да са минимум 9.
- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача. "Усет" също има влияние върху уменията "Наблюдателност" и "Разпознаване и оценка на магически предмети" - бонуса е по преценка на разказвача, като обичайно расте с мощта на обекта на внимание. (никога не е имало забележки към това.)
Начало на втората част на поста!
Ако погледнем цялостната картина получаваме следното:
Максимални показатели:
- Сила: 16
- Ловкост: 16
- Интелект: 14
- Прецизност: 15
- Издръжливост: 8
СК 16+1(при безрасъдна умора) или 18 без нея.
За да станат ловки колкото Елфите фелините ще трябва да платят или 17*2=34ТР или 8*2+17=33ТР
При интелакт максимум 14 те получават 3зара+16=26ТР...
Слънцето искаше Никой да не надскача Елфите по скорост и ловкост (главно заради образът им в неговото въображение, но това е друга тема), ето получи го. Асен Твърдеше, че война трябва да е глупав за да се изправи срещу Фелин (В ролата на Кел видяхме глупав войн с интелект 9+ и войн срещу кото фелина все още не е посмял да се зиправи в лицето на Математикс) и ето сега получава хармонично развита възможност за фелините, където дори маг може да ги рита. Принципно маговете могат да ритат всекидокто имат мана но и това е друга тема.
Мистрал е направил едно много сериозна заявка за балансиране на показателите и с някой дребни промени фелините ще са една наистина интерсна за игра раса, но не и ултиматевна такава.
Принципно аз бих им добавил безрасъднта умора и ноктестата лапа, за да не станат прък прекалено слаби и никой да не иска да играе с тях. но нека първо да потвърдим че посочените максимални паказатели устройват всички, цитирам ге отново:
- Сила: 16
- Ловкост: 16
- Интелект: 14
- Прецизност: 15
- Издръжливост: 8
СК 16+1(при безрасъдна умора) или 18 без нея.