Фелини - базово инфо - обсъждане на статистиките
Модератори: hameleona, Модератори
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Мда, не обичам и хора, които постват само едно "ми аз не мога", но в случая се чувствам морално отговорен пред останалите, като повдигнал темата, да кажа: не се надявайте на мен. Тамън бях запретнал ръкави тази сутрин, когато се сетих, че нямам достъп до двете си книги => списъкът с оръжия, брони и др. предмети .
シャマョツィ
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Повдигането на стари теми равносилно ли е на повдигане на старите дискусии, свързани с тях?
Помня, че имаше много спорове относно максималните статистики на расата. Елфите са на границата с бъгавостта при СК 17 и Л 17 спрямо гигант с СК 15 и Л 13, а един фелин с СК 19 и Л 19 отива оттатък всяко равновесие спрямо по-бавните раси.
Това ми беше и тогавашното възражение - хората са молко по-бързи и ловки от гигантите, елфите са малко по-бързи и ловки от хората и по тази логика фелините могат да са по-бързи и ловки от елфите с малко... обаче някъде в предния край на редицата гигантът и джуджето затъват все по-дълбоко! И не само с ТД, но и с разлики в БЗ.
Аз за това бях предложил фелините наистина да имат метаболизъм като на котките. Ще рече голяма издръжливост, задължително харчене на +1 т Издр към всяко използване на т. Издр, повишена максимална стойност на допустимия харч издр за рунд. вероятно и опцията за 1 ТД за 10 ТМ. , вероятно и +1 към Си на удар за 10 ТМ.
Така са точно това, което са котките в истинския живот - мощни и много силни за кратко време, след което врагът е мъртъв, а те си почиват.
Помня че, този, на който предложих това, категорично не се съгласи. Човекът настояваше за СК 19 и Л 19 на принципа всичко или нищо. Но ако е така, мога веднага да предложа раса, която е с В 1 и нищожна издр., което има 20-ки на СК и Л. И няма да е изсмукана от пръстите, заради сатистиките, а ще е мое любимо творение тази раса, с което водих един игрови проект.
Помня, че имаше много спорове относно максималните статистики на расата. Елфите са на границата с бъгавостта при СК 17 и Л 17 спрямо гигант с СК 15 и Л 13, а един фелин с СК 19 и Л 19 отива оттатък всяко равновесие спрямо по-бавните раси.
Това ми беше и тогавашното възражение - хората са молко по-бързи и ловки от гигантите, елфите са малко по-бързи и ловки от хората и по тази логика фелините могат да са по-бързи и ловки от елфите с малко... обаче някъде в предния край на редицата гигантът и джуджето затъват все по-дълбоко! И не само с ТД, но и с разлики в БЗ.
Аз за това бях предложил фелините наистина да имат метаболизъм като на котките. Ще рече голяма издръжливост, задължително харчене на +1 т Издр към всяко използване на т. Издр, повишена максимална стойност на допустимия харч издр за рунд. вероятно и опцията за 1 ТД за 10 ТМ. , вероятно и +1 към Си на удар за 10 ТМ.
Така са точно това, което са котките в истинския живот - мощни и много силни за кратко време, след което врагът е мъртъв, а те си почиват.
Помня че, този, на който предложих това, категорично не се съгласи. Човекът настояваше за СК 19 и Л 19 на принципа всичко или нищо. Но ако е така, мога веднага да предложа раса, която е с В 1 и нищожна издр., което има 20-ки на СК и Л. И няма да е изсмукана от пръстите, заради сатистиките, а ще е мое любимо творение тази раса, с което водих един игрови проект.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Пуснете фелин на арената да видим кой кого (;
Иначе резултатите от арената показват че ловкостта играе наистина голяма роля, особенно ако героя не се развива балансирано, а е парвен за битки. Разбирасе преди да пуснем поне един кютек с писана немога да твърдя такова нещо официално, но Слънцето е прав че е по-добре да им се вдигне ИЗ вместо да стават по бързи от елфите.
В случай тия 2 точки дето са на максимална ловкост да отидат на максимална Изд.
Иначе резултатите от арената показват че ловкостта играе наистина голяма роля, особенно ако героя не се развива балансирано, а е парвен за битки. Разбирасе преди да пуснем поне един кютек с писана немога да твърдя такова нещо официално, но Слънцето е прав че е по-добре да им се вдигне ИЗ вместо да стават по бързи от елфите.
В случай тия 2 точки дето са на максимална ловкост да отидат на максимална Изд.
Няма да имат Л над 17! Най-вероятно няма да имат и СК над 17, но ще им се даде расов бонус към РЕакция.
Мисля, че ще станат много по-интересни, ако разликите им с другите раси не са толкова в основните показатели, а в расовите им умения. Повдигнах темата като важна, за да не я забравя и да пусна моята версия за фелините (базирана на идеите на Боби, разбира се), тъй като Мистрал не се е вясвал от доста дълго време, а фелините им е време да придобият финален вид и да се "официализират"
Мисля, че ще станат много по-интересни, ако разликите им с другите раси не са толкова в основните показатели, а в расовите им умения. Повдигнах темата като важна, за да не я забравя и да пусна моята версия за фелините (базирана на идеите на Боби, разбира се), тъй като Мистрал не се е вясвал от доста дълго време, а фелините им е време да придобият финален вид и да се "официализират"
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ако ловкостта им е 17 то тогава не пречи СК има да е 18, защото хем не получават още БЗ хем се чувстват вечно прецакани защото не могат да имат 18 ТД първоначално :) Това директно им дава и бонус към реакцията.
А слънцето въобще да не пренебрегва Издържливостта!
Хам ти няма ли да пуснеш герой на арената да го спукаме от бой?
А слънцето въобще да не пренебрегва Издържливостта!
Хам ти няма ли да пуснеш герой на арената да го спукаме от бой?
Бе целта не е "да се чувстват прецакани" - моето желание е всяка раса да се чувства облагодетелствана.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
ми аз имам една две идеи.
Расови качества:
+2 към максимално допустимите ТУ, които може да се харчат на рунд.
+ 1 ТД за 10 ТД или максимум +2 ТД за 20 ТД.
+ 2 към плуване (това че не обичат да бъдат къпани, не значи, че семейство котки не са добри плувци). Но -2 към езда.
+2 към височина в метри, до която не получават демидж от падане. При Л 10 това по система е 2 метра, а за фелин ще е 4-ри - което вече е много!
+4 към Скок (нали са големи нинджи )
Статистики:
В - 1
С - 17
Л - 16
Пр - 17
Инт - 13
Издр: 12
СК - 16
Тегло и ръст - мисля, че трябва да са колкото хората. Не им помня статистиките в момента.
Виталността е ниска, защото без изключения всички от семейство котки са хищници и то основно от засада. Имат сблъсъци и с други хищници и вътревидови сблъсъци между мъжкарите, но те водят до сблъсъци със смъртени изход само в изключителни случаи.
Силата е висока, защото - ами това са котки
Ловкостта и СК е като на хората - това са двете най-предъвквани статистики
Издр - не знам дали толкова висока статистика не влиза в запазената територия на джуджетата. Имаме си съвършен експерт по джуджетата, така че чакаме мнението на Батугой по въпроса.
Интелект 13 - хм... евентуално би могло да се намали с единица силата, за да се закръгли на 14-ка, макар че ... и на мен ми се искало, когато играя войн елф да не съм чак толкова кекав, ама това е живота...
П.П
Мислех си дали не трябва да имат бонус към катерене, но осъзнах, че такъв е даден на елфите, защото иначе системата не може да отчете високата относителна сила (сила:тегло) на елфите и обстоятелството, че по сетинг са горски създания. В случая голямата сила на фелините освен основните си ползи, ще даде и висока статистика на катерене.
Расови качества:
+2 към максимално допустимите ТУ, които може да се харчат на рунд.
+ 1 ТД за 10 ТД или максимум +2 ТД за 20 ТД.
+ 2 към плуване (това че не обичат да бъдат къпани, не значи, че семейство котки не са добри плувци). Но -2 към езда.
+2 към височина в метри, до която не получават демидж от падане. При Л 10 това по система е 2 метра, а за фелин ще е 4-ри - което вече е много!
+4 към Скок (нали са големи нинджи )
Статистики:
В - 1
С - 17
Л - 16
Пр - 17
Инт - 13
Издр: 12
СК - 16
Тегло и ръст - мисля, че трябва да са колкото хората. Не им помня статистиките в момента.
Виталността е ниска, защото без изключения всички от семейство котки са хищници и то основно от засада. Имат сблъсъци и с други хищници и вътревидови сблъсъци между мъжкарите, но те водят до сблъсъци със смъртени изход само в изключителни случаи.
Силата е висока, защото - ами това са котки
Ловкостта и СК е като на хората - това са двете най-предъвквани статистики
Издр - не знам дали толкова висока статистика не влиза в запазената територия на джуджетата. Имаме си съвършен експерт по джуджетата, така че чакаме мнението на Батугой по въпроса.
Интелект 13 - хм... евентуално би могло да се намали с единица силата, за да се закръгли на 14-ка, макар че ... и на мен ми се искало, когато играя войн елф да не съм чак толкова кекав, ама това е живота...
П.П
Мислех си дали не трябва да имат бонус към катерене, но осъзнах, че такъв е даден на елфите, защото иначе системата не може да отчете високата относителна сила (сила:тегло) на елфите и обстоятелството, че по сетинг са горски създания. В случая голямата сила на фелините освен основните си ползи, ще даде и висока статистика на катерене.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Аха... Да запазим само името, значи?
Хайде наместо да зачеркваме абсолютно цялата идея на автора (без името за расата) да направим едно от следните две неща:
1. Да зачеркнем Фелини от заглавието, да ги кръстим Хора-котки, да не са на остров Фелла, а на остров Котколандия и да го караме по твоята идея.
2. Да не правим подобни груби селски изпълнения, а да доразвием идеята, пипайки тук-таме някой показател или расово умение (а не променяйки кардинално 6 от 7 показателя, зачерквайки всички расови умения и давайки на расата нови).
Ок?
Хайде наместо да зачеркваме абсолютно цялата идея на автора (без името за расата) да направим едно от следните две неща:
1. Да зачеркнем Фелини от заглавието, да ги кръстим Хора-котки, да не са на остров Фелла, а на остров Котколандия и да го караме по твоята идея.
2. Да не правим подобни груби селски изпълнения, а да доразвием идеята, пипайки тук-таме някой показател или расово умение (а не променяйки кардинално 6 от 7 показателя, зачерквайки всички расови умения и давайки на расата нови).
Ок?
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Както беше казано нееднократно: Фелините НЕ СА котки!
От всичко изписано обаче има и нещо хубаво:
+2 към максимално допустимите ТУ, които може да се харчат на рунд.
и евентуално:
+2 към височина в метри, до която не получават демидж от падане. При Л 10 това по система е 2 метра, а за фелин ще е 4-ри - което вече е много!
Първото хем им дава повече ТД хем не навлиза в джуджешката територия с високота издържливост. Второто още докато го пишех това осъзнах че е глупаво, тъй че се спирам само на първия бонус кото оказва смятам достатъчно добър баланс.
От всичко изписано обаче има и нещо хубаво:
+2 към максимално допустимите ТУ, които може да се харчат на рунд.
и евентуално:
+2 към височина в метри, до която не получават демидж от падане. При Л 10 това по система е 2 метра, а за фелин ще е 4-ри - което вече е много!
Първото хем им дава повече ТД хем не навлиза в джуджешката територия с високота издържливост. Второто още докато го пишех това осъзнах че е глупаво, тъй че се спирам само на първия бонус кото оказва смятам достатъчно добър баланс.
Идеята за падане от високо не е лоша, не знам защо се отказа от нея. Мисля, че е хубав бонус за +2 към НВП (начална височина на падане). Виж, забележката, че са променени всички показатели е вярна, но пък и това е допустимо, стига общата концепция да се запази, а Мистрал искаше да направи Фелините високо Интелигентни, което е леко в разрес с ИН 13.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За падането то високо се токазах, защото тъй и тъй то се определя от ловкоста, а при висока лавкост индиректно се получава въпросния бонус за падането то височини. Друг е въпроса, че може въпросния фелин да е дигал гири вместо да е скачал на въже и да има базова ловкост с което при падане от втори трети етаж на сграда ще ме дойде добре това +2....
Ок, явно е време да ги прегледаме за последно. Ето какво е мнението ми след последния модел на Мистрал дал за момента Мистрал (ще следвам неговите идеи максимално и ще пиша коментарите си след тях):
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 19 (17)
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 19 (18 - ОК, нека да са най-бързите, ниската ИЗ го компенсира)
- Магическа защита: 0
Допълнително
- Начални ТР -30 (махам го, реално им оставям бонус от началните им показатели)
Расови умения:
+4 към „Катерене” (национално хоби)
+1 към „Бдителност”
+1 към „Воля”
+2 „Психическа устойчивост” срещу страх
+ 50% по-дълъг и по-висок скок от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина
+ Устойчиво зрение
+ Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
- Брони:
По практически причини, Фелините отказват да носят брони изработени изцяло от метал. Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили при никакви обстоятелств
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа” (невъзможност да ползват Водни заклинания)
- Усет:
Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Добавени от мен са:
- Безразсъдна умора: позволява позване на умора в размер на максималния показател за ИЗ, независимо от моментното му състояние, с всички произтичащи от това последствия за моментната ИЗ. Щ им даде възможност да се изразходват адски бързо, ако го искат, но после ще им е много тежко.
Мисля, че може да се поработи още малко над специалните им расови умения - показателите, сами по себе си изглеждат, че работят (ниската ИЗ е много силен аргумент).
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 19 (17)
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 19 (18 - ОК, нека да са най-бързите, ниската ИЗ го компенсира)
- Магическа защита: 0
Допълнително
- Начални ТР -30 (махам го, реално им оставям бонус от началните им показатели)
Расови умения:
+4 към „Катерене” (национално хоби)
+1 към „Бдителност”
+1 към „Воля”
+2 „Психическа устойчивост” срещу страх
+ 50% по-дълъг и по-висок скок от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина
+ Устойчиво зрение
+ Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
- Брони:
По практически причини, Фелините отказват да носят брони изработени изцяло от метал. Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили при никакви обстоятелств
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа” (невъзможност да ползват Водни заклинания)
- Усет:
Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Добавени от мен са:
- Безразсъдна умора: позволява позване на умора в размер на максималния показател за ИЗ, независимо от моментното му състояние, с всички произтичащи от това последствия за моментната ИЗ. Щ им даде възможност да се изразходват адски бързо, ако го искат, но после ще им е много тежко.
Мисля, че може да се поработи още малко над специалните им расови умения - показателите, сами по себе си изглеждат, че работят (ниската ИЗ е много силен аргумент).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
- Безразсъдна умора: позволява позване на умора в размер на максималния показател за ИЗ, независимо от моментното му състояние, с всички произтичащи от това последствия за моментната ИЗ. Щ им даде възможност да се изразходват адски бързо, ако го искат, но после ще им е много тежко.
Ето това много ми харесва даже толкова много, че направо бих предложил това да им е основната расова черта наместо ловкостта и скоростта.
В смисъл Скороста нека е над тази на елфите 18, ловкостта на хората 16, а издържливостта се вдига с две до 3-8.
Принципно ще имат една постоянна ТД повече от хора и равна на елфите, а възможността да ползват издържливост им дава предимство в първите 3 рунда след котето почват да издишат срущу равностойно противници. Това с умората прилича на бойната ярост на джуджетата и определено е радващо.
Ето това много ми харесва даже толкова много, че направо бих предложил това да им е основната расова черта наместо ловкостта и скоростта.
В смисъл Скороста нека е над тази на елфите 18, ловкостта на хората 16, а издържливостта се вдига с две до 3-8.
Принципно ще имат една постоянна ТД повече от хора и равна на елфите, а възможността да ползват издържливост им дава предимство в първите 3 рунда след котето почват да издишат срущу равностойно противници. Това с умората прилича на бойната ярост на джуджетата и определено е радващо.
Знаех си, че ще го оцените
Все пак, не мисля да им повишавам ИЗ, тъй като този бонус е наистина доста силен в дадени ситуации, а повишаването от 6 на 7 им струва само 14 ТР от 7 на 8 им струва 16 (общо +30 ТР), което реално е напълно равносилно, ако им вдигна ИЗ с 2 и им намаля Л на 16 (повишението до 17 би им струвало 34.
И все пак, Ловкостта им нека си остане висока, а и показателите да не се попат много повече. Ограничението за носене на брони си е недостатък, а и на по-горни нива, бонуса за ИЗ започва да изтънява: За пример Джудже с макс ИЗ срешу котка с 8 ИЗ и всичко останало на МАХ - сиреч Джуджето разполага с 14 ТД, а фелина с 17 ТД. Развитие по рундове:
1) Джуджето има общо 26 ТД с ИЗ=11, фелина 25 ИЗ=7
2) Джуджето 25 ТД ИЗ=10, Фелин 25 ТД, ИЗ=5+5ТП
3) Джудже 24 ТД ИЗ=9, Фелин 25 ТД, ИЗ=4+2ТП
4) Джудже 23 ТД ИЗ=8, Фелин 25 ТД, ИЗ=3+1ТП
5) Джудже 22 ТД ИЗ=7, Фелин 24 ТД ИЗ=0
6) Джуудже 21 ТД ИЗ=6, Фелин 17 ТД
До тук Джудже 141 ТД, Фелин 141 ТД с малката разлика, че Джуджето може още 4 хода да има повече ТД (без въобще да броим бойнаа Ярост). Така че си е нужно да имат и добри вградени бонуси от показатели
А сега да видим крайните промени и по показателите:
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 17
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 18
- Магическа защита: 0
Все пак, не мисля да им повишавам ИЗ, тъй като този бонус е наистина доста силен в дадени ситуации, а повишаването от 6 на 7 им струва само 14 ТР от 7 на 8 им струва 16 (общо +30 ТР), което реално е напълно равносилно, ако им вдигна ИЗ с 2 и им намаля Л на 16 (повишението до 17 би им струвало 34.
И все пак, Ловкостта им нека си остане висока, а и показателите да не се попат много повече. Ограничението за носене на брони си е недостатък, а и на по-горни нива, бонуса за ИЗ започва да изтънява: За пример Джудже с макс ИЗ срешу котка с 8 ИЗ и всичко останало на МАХ - сиреч Джуджето разполага с 14 ТД, а фелина с 17 ТД. Развитие по рундове:
1) Джуджето има общо 26 ТД с ИЗ=11, фелина 25 ИЗ=7
2) Джуджето 25 ТД ИЗ=10, Фелин 25 ТД, ИЗ=5+5ТП
3) Джудже 24 ТД ИЗ=9, Фелин 25 ТД, ИЗ=4+2ТП
4) Джудже 23 ТД ИЗ=8, Фелин 25 ТД, ИЗ=3+1ТП
5) Джудже 22 ТД ИЗ=7, Фелин 24 ТД ИЗ=0
6) Джуудже 21 ТД ИЗ=6, Фелин 17 ТД
До тук Джудже 141 ТД, Фелин 141 ТД с малката разлика, че Джуджето може още 4 хода да има повече ТД (без въобще да броим бойнаа Ярост). Така че си е нужно да имат и добри вградени бонуси от показатели
А сега да видим крайните промени и по показателите:
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 17
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 18
- Магическа защита: 0
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ами дай тогава още малко да пипнеме расовите и основните.
В описанието от Мистрал е казано, че фелините не носят метални брони! Мистрал каквото ще да разправя, а Гошо винаги може да кажа, коте корабокрушенец обучено от джуджетата и да си натъкми фелинчето с адамантиеве кираса. И е обосновано от история.
Та дайте да гои направиме да не могат да носат каквито и да е брони с защита повече от 4 на която и да е чест от тялото, защото козината се запарва.
Това ще им позволи ловкостта да стане поне 18 или дори 19 и тези ТД в повече, ще трябва да ги ползват за отклони.
Фелин с ловкост 17 може да намъкне кожена броня с защита 9 и общата му защита става 16+17+9=42
Фелин със ловкост 17 и ограничение от 4 на бронята добива обща защита от 16+19+4=39, ще получи още 2 ТД с които може да си дигне защитата до 40.
Съвсем отделно стои въпроса, че на фелина ще са му нужни 162 ТР за да ситген 19 ловкост при първоначална база 8. Ако се направи по-широк интервала да речем от 6 това значи 162+6+7+8=183 тр
За нулево ниво няма да е дигал нищо друго.
Тъй че моето предложение и е да си остане ловкостта на 19 (19 дава 1 атака и 1 защита но не и ТД) и да се направи расово ограничение око не изцяло за брони то ограничение до 4.
Друг е въпроса, че носенето на метални брони е расово ограничени е и за гущерите.
пп. Да речем, че анатомията на телата им не позволават носенето на накакви брони, а ако се изработят специално то те не могат да са с повече от 4 защита заради запарването на козината. Така се избягва мъгливото обяснение за културни различия. Пък те нека пак си твърдят че културата им забранява носенето на брони, но истината за тази културна особенос е показана по-горе.
Предложение:
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 6, максимално 19
- Интелект: 9, максимално 16
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 18
- Магическа защита: 1 (0 за водната школа)
Расови умения:
+4 към „Катерене” (национално хоби - Тъй като на Фела няма високи планини (ако имаше островът щеше да бъде открит далеч по-рано) традиция е останала от времето след втората война на боговете когато континентите са се разцепили и отделените на самотния острав фелини са се качвали по високите дървета на брега вглеждайки се до умора в хоризонта за да видят родния край. Тук мога да предположа, че Фела е бил полуостров или на Първия континент или на Магландиум.)
+1 към „Бдителност”
+1 към „Воля”
+2 „Психическа устойчивост” срещу страх (идващо от другото им расово умение - разпознаването на велики същества)
+ 50% по-дълъг и по-висок скок от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина (заради антаомията на задните им крайници)
+ Устойчиво зрение (вертикални те заници позволяват цветно виждане дори при намалена светлина)
+ Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
+ Безразсъдна умора: позволява ползване на умора в размер на максималния показател за ИЗ, независимо от моментното му състояние, с всички произтичащи от това последствия за моментната ИЗ. Ще им даде възможност да се изразходват адски бързо, ако го искат, но после ще им е много тежко.
- Брони:
По практически причини, Фелините отказват да носят брони. Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили при почти никакви обстоятелства. А тези почти никакви обстоятелства са свързани с пришълците на островът им. Заради неразбориите в градът отделен само за тях майсторите ковачи на фелините започват да изработват защитни средства които обаче не надхвърлят 4 ЗА пак по практичните причини свързани с запарването на козината.
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа” (през и около островът им не минават достатъчно силни водни магически линии и с времето фелините са „ослепели” за тази магическа школа както и нямат защита срещу нея)
- Усет:
Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Промени които съм нанесъл:
1. Ловкост - по широк интервал на развитие 6-19 - по горе съм обяснил защо
2. Интелект - от 14 на 16 максимума - стават умни поне колкото хората което отговаря на историята им, а в следващата точка се вижда защо не са по-добри магове от тях въпреки равните максимуми.
3. Магическа защита 1 за всички школи освен водната. Принципно Фелините не са предвидени за магьосници (имат си някакво тяхно ши-чи ки-работи). Предполагм че при липса на една от школите им е било по-трудно да преоткрият магията и затова са си изградили имунитет срещу наличните около тях стихии. МЗ 0 за водната школа ще им позволи все пак да правят водни магии не много по-трудно то другите магии но невъзможността да специализират в школата ще ги ограничава.
4. Обяснения и теории към твърдите расови умения
5. Преработена на расовата забрана за броните
6. Преработка на забраната за водната школа - не специализират, но я ползват
В описанието от Мистрал е казано, че фелините не носят метални брони! Мистрал каквото ще да разправя, а Гошо винаги може да кажа, коте корабокрушенец обучено от джуджетата и да си натъкми фелинчето с адамантиеве кираса. И е обосновано от история.
Та дайте да гои направиме да не могат да носат каквито и да е брони с защита повече от 4 на която и да е чест от тялото, защото козината се запарва.
Това ще им позволи ловкостта да стане поне 18 или дори 19 и тези ТД в повече, ще трябва да ги ползват за отклони.
Фелин с ловкост 17 може да намъкне кожена броня с защита 9 и общата му защита става 16+17+9=42
Фелин със ловкост 17 и ограничение от 4 на бронята добива обща защита от 16+19+4=39, ще получи още 2 ТД с които може да си дигне защитата до 40.
Съвсем отделно стои въпроса, че на фелина ще са му нужни 162 ТР за да ситген 19 ловкост при първоначална база 8. Ако се направи по-широк интервала да речем от 6 това значи 162+6+7+8=183 тр
За нулево ниво няма да е дигал нищо друго.
Тъй че моето предложение и е да си остане ловкостта на 19 (19 дава 1 атака и 1 защита но не и ТД) и да се направи расово ограничение око не изцяло за брони то ограничение до 4.
Друг е въпроса, че носенето на метални брони е расово ограничени е и за гущерите.
пп. Да речем, че анатомията на телата им не позволават носенето на накакви брони, а ако се изработят специално то те не могат да са с повече от 4 защита заради запарването на козината. Така се избягва мъгливото обяснение за културни различия. Пък те нека пак си твърдят че културата им забранява носенето на брони, но истината за тази културна особенос е показана по-горе.
Предложение:
Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 6, максимално 19
- Интелект: 9, максимално 16
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6
Константни
- Скорост: 18
- Магическа защита: 1 (0 за водната школа)
Расови умения:
+4 към „Катерене” (национално хоби - Тъй като на Фела няма високи планини (ако имаше островът щеше да бъде открит далеч по-рано) традиция е останала от времето след втората война на боговете когато континентите са се разцепили и отделените на самотния острав фелини са се качвали по високите дървета на брега вглеждайки се до умора в хоризонта за да видят родния край. Тук мога да предположа, че Фела е бил полуостров или на Първия континент или на Магландиум.)
+1 към „Бдителност”
+1 към „Воля”
+2 „Психическа устойчивост” срещу страх (идващо от другото им расово умение - разпознаването на велики същества)
+ 50% по-дълъг и по-висок скок от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина (заради антаомията на задните им крайници)
+ Устойчиво зрение (вертикални те заници позволяват цветно виждане дори при намалена светлина)
+ Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
+ Безразсъдна умора: позволява ползване на умора в размер на максималния показател за ИЗ, независимо от моментното му състояние, с всички произтичащи от това последствия за моментната ИЗ. Ще им даде възможност да се изразходват адски бързо, ако го искат, но после ще им е много тежко.
- Брони:
По практически причини, Фелините отказват да носят брони. Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили при почти никакви обстоятелства. А тези почти никакви обстоятелства са свързани с пришълците на островът им. Заради неразбориите в градът отделен само за тях майсторите ковачи на фелините започват да изработват защитни средства които обаче не надхвърлят 4 ЗА пак по практичните причини свързани с запарването на козината.
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа” (през и около островът им не минават достатъчно силни водни магически линии и с времето фелините са „ослепели” за тази магическа школа както и нямат защита срещу нея)
- Усет:
Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Промени които съм нанесъл:
1. Ловкост - по широк интервал на развитие 6-19 - по горе съм обяснил защо
2. Интелект - от 14 на 16 максимума - стават умни поне колкото хората което отговаря на историята им, а в следващата точка се вижда защо не са по-добри магове от тях въпреки равните максимуми.
3. Магическа защита 1 за всички школи освен водната. Принципно Фелините не са предвидени за магьосници (имат си някакво тяхно ши-чи ки-работи). Предполагм че при липса на една от школите им е било по-трудно да преоткрият магията и затова са си изградили имунитет срещу наличните около тях стихии. МЗ 0 за водната школа ще им позволи все пак да правят водни магии не много по-трудно то другите магии но невъзможността да специализират в школата ще ги ограничава.
4. Обяснения и теории към твърдите расови умения
5. Преработена на расовата забрана за броните
6. Преработка на забраната за водната школа - не специализират, но я ползват
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Имам само една забележка, която ако се приеме, ще си сподавя другите възражения ( а те са много и ги споделят и хора, които не пишат във форума).
Предложението ми е съвсем простичко
При вариант Л 17 и Ск 18, фелините да имат минус 2 към Ре.
При вариант Л 19 и Ск 18, Фелините да имат минус 4 към Ре.
Това е отрицателно расово умение, което ще изравни Ре то им с това на хората.
Логиката ми е изцяло системна:
Първо, основният замисъл е фелините да имат ТД, а не просто да им се набухат показателите за Л и Ск с всички последици за вторичните показатели. Много пъти съм казвал, че ако се тръгне по този път, самият аз ще се боря да вкарам расата на танцьорите, която създадох за нуждите на един мой сетинг (дори се игра за кратко по него в Сивостен).
Второ - елфите имат/ха най-високите покзатели за Ловкост, ТД, Реакция и Интелект, което наистина ги бъгваше като раса. Няма лошо част от това първенство да им се отнеме - например като Фелините са по-ловки и с повече ТД.
Високата Ре обаче е запазена марка за стрелците и факт за това е, че СУ Майстор Стрелец дава бонус тъкмо на този вторичен, но важен показател. А по сетинг и системен замисъл, елфите са и трябва да си останат най-добрите стрелци. Това е част от идентичността им при игра по система.
Трето - самите създатели са се сетили да ограничат въздействието на високата Ловк. върху БЗ като са приели правилото за запарването на козината и носенето на брони до +4 ЗА. Това е пример за търсене на баланс в системата и го приветствам. Ограничаването на въздействието от Високата Ск и Л върху Ре е в същата посока.
Предложението ми е съвсем простичко
При вариант Л 17 и Ск 18, фелините да имат минус 2 към Ре.
При вариант Л 19 и Ск 18, Фелините да имат минус 4 към Ре.
Това е отрицателно расово умение, което ще изравни Ре то им с това на хората.
Логиката ми е изцяло системна:
Първо, основният замисъл е фелините да имат ТД, а не просто да им се набухат показателите за Л и Ск с всички последици за вторичните показатели. Много пъти съм казвал, че ако се тръгне по този път, самият аз ще се боря да вкарам расата на танцьорите, която създадох за нуждите на един мой сетинг (дори се игра за кратко по него в Сивостен).
Второ - елфите имат/ха най-високите покзатели за Ловкост, ТД, Реакция и Интелект, което наистина ги бъгваше като раса. Няма лошо част от това първенство да им се отнеме - например като Фелините са по-ловки и с повече ТД.
Високата Ре обаче е запазена марка за стрелците и факт за това е, че СУ Майстор Стрелец дава бонус тъкмо на този вторичен, но важен показател. А по сетинг и системен замисъл, елфите са и трябва да си останат най-добрите стрелци. Това е част от идентичността им при игра по система.
Трето - самите създатели са се сетили да ограничат въздействието на високата Ловк. върху БЗ като са приели правилото за запарването на козината и носенето на брони до +4 ЗА. Това е пример за търсене на баланс в системата и го приветствам. Ограничаването на въздействието от Високата Ск и Л върху Ре е в същата посока.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Слънцето е прав за реакцията, не се бях замислил за това. В тази светлина обече, нека наказанието към реакцията не е толкова драстично. -1 РЕ (ако се приеме ловкостта да остане на 19) изравнява фелините по реакция с елфите и това кой ще десйтва първи ще определи съдбата. По голямо наказание обезсмисля високата скорост.
А инече: Слънце кажи ги другите забележки, като си траеш няма как да разберем какви са
пп. За ограничението в броните - като цяло, идеята не е на създателите, а на моя скромна милост.
А инече: Слънце кажи ги другите забележки, като си траеш няма как да разберем какви са
пп. За ограничението в броните - като цяло, идеята не е на създателите, а на моя скромна милост.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ловкост 19? До сега никой ли не се е замислял защо ловкостта е най-важният показател за масовия герой? Защитата идва от Ловкостта, ТД идват от ловкостта, а ако се сложи оръжие Л;С(както им е 18), знаете ли що за животно ще е с тази прекомерна умора. Стига до теб за 1 ход, после те праска 4-5 пъти за хода и Хармонар да те прости! На отгоре на всичкото е като животното Галадор от арената, не може и да го удариш.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Фейспалм...
Първо, Л 18 или 19 няма ама абсолютно никакво значение за количеството ТД.
Второ, ако ще си говорим за максимуми...
Когато се достигнат максимумите на расите, БЗ според мен спира да важи особено. Защо? УФУД при атака:
-3зара(средно 10) + П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) +НИ/2 <> 16 + Л + (бонуси от СУ-та) + НИ/2
или, при средни зарове (броя ги 10,5) и равни по ниво герои:
П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) <> 5 + Л + (бонуси от СУ-та)
По отношение на бонусите от СУ-та: в момента се сещам само за две умения, които дават такива: Акробат (на максимум дава или 3 или 4 според зависи дали героят се бие с голи ръце или не) и Спец. в Защита (дава 1 или 2, не помня кое от двете). Да кажем, че фелинът се бие с голи ръце и двете му СУ-та са макснати и второто дава +2 към БЗ. Тогава нещото става така:
П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) <> 5 + Л + 6
Обаче! Само Воин на макс дава +6 Атака:
П1 + П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 5 + Л
При макснати показатели на фелина:
П1 + П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 24
Какво става когато и онзи отсреща е с макснати показатели? А ако е гигант? Само силата му е 22...
П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 2
Другият показател би могъл да бъде Л или ПР. Нека е Л за по-интересно:
(бонуси от други СУ-та) <> -4 - излишно е да казвам, че голямата ловкост няма да грее много фелинът, изправил се срещу този гигант, ако вторият има Берсерк. Гигантът просто ще се цели в главата.
И в крайна сметка - 19 Л не дава повече ТД от 18 Л, повечето защита не е от значение, дава евентуално 1 към атаката...
Първо, Л 18 или 19 няма ама абсолютно никакво значение за количеството ТД.
Второ, ако ще си говорим за максимуми...
Когато се достигнат максимумите на расите, БЗ според мен спира да важи особено. Защо? УФУД при атака:
-3зара(средно 10) + П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) +НИ/2 <> 16 + Л + (бонуси от СУ-та) + НИ/2
или, при средни зарове (броя ги 10,5) и равни по ниво герои:
П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) <> 5 + Л + (бонуси от СУ-та)
По отношение на бонусите от СУ-та: в момента се сещам само за две умения, които дават такива: Акробат (на максимум дава или 3 или 4 според зависи дали героят се бие с голи ръце или не) и Спец. в Защита (дава 1 или 2, не помня кое от двете). Да кажем, че фелинът се бие с голи ръце и двете му СУ-та са макснати и второто дава +2 към БЗ. Тогава нещото става така:
П1 + П2/2 + (бонуси от СУ-та) <> 5 + Л + 6
Обаче! Само Воин на макс дава +6 Атака:
П1 + П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 5 + Л
При макснати показатели на фелина:
П1 + П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 24
Какво става когато и онзи отсреща е с макснати показатели? А ако е гигант? Само силата му е 22...
П2/2 + (бонуси от други СУ-та) <> 2
Другият показател би могъл да бъде Л или ПР. Нека е Л за по-интересно:
(бонуси от други СУ-та) <> -4 - излишно е да казвам, че голямата ловкост няма да грее много фелинът, изправил се срещу този гигант, ако вторият има Берсерк. Гигантът просто ще се цели в главата.
И в крайна сметка - 19 Л не дава повече ТД от 18 Л, повечето защита не е от значение, дава евентуално 1 към атаката...
シャマョツィ
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Така... Къртач - да си прочел темата първо, че чак тогава да беше писал :D:D
Продължавам да задавам въпроса: Защо няма да има по-ловки от елфите?
Металните брони - ми, слагаш метална броня и си правиш кола-маска :D:D... примерно. А и...
Ако една раса не може да ползва метални брони, това я прави доста уязвима. Е, стига да се ползва някакво смислено правило за ОП, а не това от книгата - то практически ти го натакова отзад ако искаш хубава тежка броня.
вижте ми новия подпис
Продължавам да задавам въпроса: Защо няма да има по-ловки от елфите?
Металните брони - ми, слагаш метална броня и си правиш кола-маска :D:D... примерно. А и...
Ако една раса не може да ползва метални брони, това я прави доста уязвима. Е, стига да се ползва някакво смислено правило за ОП, а не това от книгата - то практически ти го натакова отзад ако искаш хубава тежка броня.
вижте ми новия подпис
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Хам, поне веднъж селдвай съветите си за четенето!
Предположението за козината и металните брони е мое, не на Мистрал, тъй че е некоректно да го свързваш. Обръснатия фелин смея да предположа е като обръснатото джудже. Ако е обосновано разказвачът може да си слъжи таралеж в гащите и да позволи така игра. въпреки че фелина трябва да си прави кола маска на цялото тяло непрекъснато, ако иска кираса.
Ролево без система е доста кофти от гледна точка на потенциалната възможност за възникване на спорове.
Каня те да си направиш герой на арената и да го играеш само ролево, колкото по-добре е описано толкова повече ще го приема като вярно.
Предположението за козината и металните брони е мое, не на Мистрал, тъй че е некоректно да го свързваш. Обръснатия фелин смея да предположа е като обръснатото джудже. Ако е обосновано разказвачът може да си слъжи таралеж в гащите и да позволи така игра. въпреки че фелина трябва да си прави кола маска на цялото тяло непрекъснато, ако иска кираса.
Ролево без система е доста кофти от гледна точка на потенциалната възможност за възникване на спорове.
Каня те да си направиш герой на арената и да го играеш само ролево, колкото по-добре е описано толкова повече ще го приема като вярно.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Първо, момента за бронята беше просто така - като идея. И това, че съм се изразил грешно, не значи, че не съм чел темата. Следя я доста подробно. Броните още мистрал им ги забрани, като съответно, високата им ловкост идва като някаква доза компенсация (или обратното - забраната за метални брони идва поради високата ловкост).
Няма да си направя герой на арената, защото, ако кажа, как героя ми след успешното париране се изнася в ляво, оставя противниковото острие да се плъзне до предпазителя на меча му и след това с бързо движение освобождава оръжието си и го забива в гърдите на противника, няма да получа никакъв бонус, поне не смислен, ако не съм покрикл героя с нужните умения.
ПП: В подписа си говоря срещу баланса, не срещу системата.
Няма да си направя герой на арената, защото, ако кажа, как героя ми след успешното париране се изнася в ляво, оставя противниковото острие да се плъзне до предпазителя на меча му и след това с бързо движение освобождава оръжието си и го забива в гърдите на противника, няма да получа никакъв бонус, поне не смислен, ако не съм покрикл героя с нужните умения.
ПП: В подписа си говоря срещу баланса, не срещу системата.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
1. Темата я следя, откакто е важна. Четох поста на Мистрал...повечето важни работи, на които хората са обръщали внимание по темата.
2. Намеквах за 17 Л, но при предложените 19 ми се виждаше нахално да го кажа. Добре си беше 17.
3. Виждат ми се доста силни, но това определено не би било проблем, като се има впредвид забраната за броните.
4. В шок и ужас съм как Вилорп дава бонуси, за които твърди, че са обосновани, а не са. И до колкото разбирам този за Бдителност, заради котешката им природа, този за воля ме шашка. Няма логика, бе, хора! Те и без това имат човешки интелект и нечовешка сила, та още воля да им налеем. Не, че би било важно по време на битка, но си е факт. При едно по-ролево приключение, би оказало влияние.
2. Намеквах за 17 Л, но при предложените 19 ми се виждаше нахално да го кажа. Добре си беше 17.
3. Виждат ми се доста силни, но това определено не би било проблем, като се има впредвид забраната за броните.
4. В шок и ужас съм как Вилорп дава бонуси, за които твърди, че са обосновани, а не са. И до колкото разбирам този за Бдителност, заради котешката им природа, този за воля ме шашка. Няма логика, бе, хора! Те и без това имат човешки интелект и нечовешка сила, та още воля да им налеем. Не, че би било важно по време на битка, но си е факт. При едно по-ролево приключение, би оказало влияние.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net