Публикувано: вт юни 22, 2010 4:25 pm
Ми, нз, Реактивната ИЗ ми звучи точно като граната - мятаме го, за три рунда нанася щети и после изчезва от лицето на земята.
Официални форуми на Аксиом16 Приключение с меч и магия
http://axiom16.com/forum/
Ясно е казал Батугой, СК та им трябва да е 15-ска, така че ТД да идват 17 при максимална Ловкост.BatGojko написа:Всъщност, в крайна сметка като се размислих много обстойно разбрах, че за мен по-счупеният им показател е 19 СК, тъй като той им е даден в началото, а и е показател, който много млако СУ модифицират. 19 Л са в късен етап на играта и по никакъв начин няма да я счупят чак толкова. Елфите, също така не са най-ловката, а най-умната и най-прецизната раса, тъй като са най-добрите магьосници и най-добрите стрелци, та затова 19 Л, не би влязло в някакъв конфликт с тях... Остава 19 СК, за които твърдо смятам, че трябва да са доста по-малко (поне 15, за да правят общо 17 ТД на максимум). Естествно всяко екстремно състояние може да се компенсира с интересни умения, но нека се пробват в реална игра, пък той Мистрал ше си ги нагласи.
Не баш, най-малкото ги виждам ползотворни и след рунд номер 3 (или 4, не съм добър математик не мога да преценя точно).Shamajotsi написа:Е нали ти така си виждал идеята - там със самураите енд стъф?
Иначе, Слънце, като си говорим за максимуми и джуджета, срещу фелинът най-вероятно ще се изправи джудже с едноръчна брадва. Един успешен удар в бронята и фелинът остава без малкото от нея по себе си. Следващият успешен удар го оставя пред дилема - да парира и да остане без оръжие или да не парира и да поеме щетите.
Сега само ще добавя, че Иван не искаше Фелините да имат над 17 ТД. Лично според мен, като цяло можем да се съгласим и на 18. От там насетне отново предлагам моя вариант за статове:1) Фелините са създадени от Мистрал и аз нямам право да му ги отнема своеволно и да ги префасонирам както аз желая - мога само да му предложа как да ги промени
2) Фелла и Фелините са официално обявени пред читателите и трябва да ги има, затова не мога и да отхвърля расата във вида, в който Мистрал желае тя да се появи
3) Това, което аз мога да кажа обаче е дали тази раса някога ще стъпи в Магландиум и за момента смятам да се въздържа от нейнат апоява там
4) Като така, Мистрал ще е този, който ще обяви финалния фид на расата и аз ще го приема (все пак сме го дъвкали достатъчно и знам, че расата е игруема), но тя ще съществува единствено на Фелла (поне докато не се изтества от твърде много играчи, които да решат, че я искат в своите кампании в Магландиум)
5) следователно в Магландиум няма Фелини, но на Фелла има Хора, джуджета, елфи и всички останали създания, които Мистрал прецени.
Фелини:Арена Правила написа:Ок, поредна ревизия, дано се приближаваме до последната такава ...
Фелини:Арена Правила написа:Ок, поредна ревизия, дано се приближаваме до последната такава ...
Заглавието на блока е красноречиво и последното от цитата не е изтъквано като довод.cherno_slance написа:1. Има един принцип в правото. "Че ако мога законно да вляза в жилището на обвиняемия, когато той е вътре - значи мога да го направя и когато отсъства." Това, че няма обитател, в чийто нос да се тикне заповедта за обиск - това не може да спре законно упълномощените да влязат.
Защо го казвам - мнозина се оправдават, че не може да се пипат статистиките на фелините, защото Мистрал го няма. Няма го човека, а той казал какви трябва да са статистиките на фелините, "за да бъдат фелините фелини". Това са глупости - отсъствието на спорещия е извинително до определена граница във времето. След това човекът просто липсва.
Ето защо, от сега нататък няма да приемам довода, че говоря с неупълномощени хора. Преминавам по същество.
Гигантите от векове се бият с елфите, та преди това и с демоните, странно защо не са развили някаква форма на МЗ? „Смятам” не е довод за добавянето на МЗ.cherno_slance написа: 1. Фелините от хилядолетия се бият с демони. Смятам за нормално да имат МЗ. Дори да имат някакъв твърд редукшън от магически демидж ( на гоблините им расте с нивата, този ще е твърд).
Те нямат защото им беше дадена голяма скорост, ловкост и реактивна издръжливост. С първите две газят малките демончета като елитен самурай през ашигари. С трето прегазват по-сериозните демони - като не им дават да си направят магии, защото ги атакуват първи (тук отново се обажда Ск19).
Освен че речта ти е пълна с чуждици, от това няма особен смисъл в конспекта на горепосочените промени.cherno_slance написа: Намирам тази концепция за натъкмена - тя съществува, за да оправдава СК 19 и Ловк 19. Според тази концепция демоните са тъпи, кекави и прости - не ползват засади и въобще тактика, нямат добри специализирани единици и не ползват комбинирани отряди.
За мен хилядолетни войни с демони означава хилядолетни мизерии. Магии за отслабване на показатели, насочени демидж магии... както и любимото на по-силните демони - да пускат нюк-ове в мелето, където има и от техните...
Оставам на страна че бъркаш термините на системата. Равна скорост не значи по-добра, а равен шанс да действат след или преди елфите. Аз проблем тук не виждам. Елфите всъщност се водят и най-добрите мечоносци, освен стрелци и магове.cherno_slance написа: 2. СК освен ТД дава инициатива. Тя не е толкова важна за мелето - особено ако мелето напада от засада или отряда има добър тактик и той осигурява инициативата "на ниво отряд". Обаче Ск 17 означава равна инициатива с най-добрите стрелци и магове. И елфите са най-добрите стрелци и магове не заради 2-те точки разлика в интелект и 1 точка разлика в прецизност спрямо хората.
Елфите са по-добри магове и стрелци от хората заради 1-та точка повече на инициатива.
Вътреигрово - демоните дават много, много лош облик на магията. Фелините като цяло не я долюбват - и предпочитат да развиват устойчивост срещу нея, вместо "да са си близки"!
Колкото до причината фелините да имат наказание от Ре при стрелба - Причината е проста! Ние (фелините) сме горди мечоносци... и така нататък...
На мен е ми се вижда достоверно плюшена кукла да говори, Мечо Пух визирам, ама ей на, като чета за нея не ми бърка в здравето. Защо реши обаче, че войната опира до: „кой ще издеяни поече”? Приканвам те отново да видиш стойностите на Издр. и описанието на реактивната издържливост. Фелините всъщност „чакат” демоните да изкатерят вала и кълцат тея дето успеят. Попрочети за историята им.cherno_slance написа:3. Реактивната издръжливост някак не се вързва с идеята за повсевместна война, в която нещата опират и до това кой ще издеяни повече. Тази ниска издръжливост, комбинарана с расовото "реактивна издр-вост" - някак си представям една хубава, здрава стена...
А фелините от време на време излизат извън нея, нападат кротко чакащите отвън демони, убиват някаква бройка от тях и се прибират зад "вала".
Тва някак не ми се вижда достоверно.
Само ако смеете да ми пипнете това дето пиша... - хуморески в обществен форум =)cherno_slance написа: Ето защо - предлагам следното и то е анблок - абсолютно забранявам благините от това предложение да се вадят от контекста и да се прибавят към чужди (не мои) концепции фелините.
И така - Фелини:
СК 17
Вит 1
МЗ 3
СИ 5-15
Л 6-17
ИН 5-14
ПР 5-13
ИЗ 3-8
Расови умения:
- Негативните ефекти на водна школа се удвояват върху тях. Положителните ефекти на водната школа им действат наполовина.
- +2 плуване - може да не са котки, но имат някой общи черти с тези животни. А котките в действителност са отлични плувци
- +2 щета при удар с ръка или крак заради ноктите, ако нямат ботуши или ръкавици. Тази способност може да се стаква с боксове, ръкавици със шипове и т.н. Все пак да се има предвид, че подобни приспособления максимално дават 6 демидж.
- минус 1 към Ре, когато опитат да направят каквато и да е атака от разстояние или мистично умение (всякаква форма на магии, баене, колдунски проклятия и т.н и т.н). Минусът се изразява в активна промяна на Ре в рамките на рунда. Тоест, спада им Ре-то и евентуално им се променя реда на действие.
- намалят с 1/5 всякакъв магически демидж (но само демидж). Идеята е, че хилядолетия войни с демони са им преподали горчив.. и горещ урок. Твърде често по-високоразвитите демони пускат нюк-ове върху мелето (естествено, че не им пука като убиват от своите).
Фелини:
ТЖ 32
СК 17
Вит 1
МЗ 0 обща и -2 за водна школа
СИ 5-17
Л 6-17
ИН 5-14
ПР 5-13
ИЗ 3-7
Расови умения:
- резистентност към почиващи средства (възстановяват почивка само с почивка)
- търпят само 1/2 щети при падане от високо
- добро обоняние +2
- добър слух +2 бдителност
- специализацията им във водната школа им коства двойно повече ТР
- +4 катерене (заради опашката)
- -4 езда заради опашката
- -2 плуване, мократа козина освен до изобретяването на чадъра е довела и до това фелините да плуват само когато им е абсолютно необходимо
- +2 щета при удар с ръка или крак заради ноктите, ако нямат ботуши или ръкавици
- Невъзможност да носят броня с твърди части, като нагръдник или кована, включително и такава на плочки.
- РЕС=ПР;ПР (При максимална прецизност 12 това ще даде12+12/2=18 метра точна стрелба.)
- виждат дори при 20% светлина
- Реактивна издържливост могат да натрупат 3 точки повече умора на рунд, което им се приспада от Издр. (при 7 издр могат да натрупат 7+3 ТУ, а следващия рунд ще са на 6 Издр и с 3ТУ)
- Усет за свръхестествено (- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Системно: усещат свръхестествени създания в околността в радиус Псу*100 метра но не могат да определят точното им положение. Усещат и могъщи създания (показател над 22)
Взимат СУ Архивист за 3ТР по малко (2 вместо 5ТР)
Взимат СУ Акробат за 2ТР по малко (3 вместо 5ТР)
Взимат СУ Певец, Художник и Ръкопашен бой за 2 ТР по малко (3 вместо за 5ТР)
Взимат СУ Друид за 1 ТР повече (6 вместо 5ТР, това е 1 ТР по-малко от останалите раси освен елфите)
Вземат СУ Крадец и Убиец за 2ТР повече (7 вместо 5ТР)
Взимат СУ Твърда кожа за 5ТР повече (10 вместо 5ТР)
Взимат СУ Воля за Живот за 5ТР повече (15 вместо 10ТР)
пред - Финална версия на
Фелини:
ТЖ 25
СК 16
Вит 1
МЗ 0
СИ 6 - 16
Л 6 - 16
ИН 4 - 17
ПР 5 - 14
ИЗ 3 - 8
Расови умения:
- „Танц с вятъра” позволява по добри отклони, като първите 3ТД заделени за отклон дават по +1 БЗ.
- „Реактивна издържливост” могат да натрупат ТУ колкото за два хода - напр. при ИЗ 5 могат да трупат до 5+4 ТУ, след което здържливостта им ще падне на 3. (Забележка: по-запознатите с математиката могат да ползват формулата ИЗ*2 - 1 за установяване на максимума ТУ на ход)
- Началната височина на падане (НВП) се изчислява като Л/3 вместо Л/5
- добър слух +2 бдителност
- +4 катерене
- +2 разсичаща щета при удар с ръка, ако нямат ръкавици или не държат нещо.
- -4 езда - заради опашката
- -1МА не са достатъчно умели в магията, какво да се прави
- невъзможност да носят броня с твърди части, като нагръдник или кована, включително и такава на плочки, ако не се специално изковани за тях. При ЗА на бронята над +6, не могат да ползват „Танц с вятъра” и „Реактивна издържливост”
- виждат дори при 20% светлина
- усет за свръхестествено (- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Системно: усещат свръхестествени създания в околността в радиус Х*100 метра, но не могат да определят точното им положение, където Х е най-високия показател на създанието. Важи за създания с показател над 22.
Взимат СУ Архивист за 3ТР по малко (2 вместо 5ТР)
Взимат СУ Акробат за 2ТР по малко (3 вместо 5ТР)
Взимат СУ Певец, Художник и Ръкопашен бой за 2 ТР по малко (3 вместо за 5ТР)
Взимат СУ Друид за 1 ТР повече (6 вместо 5ТР, това е 1 ТР по-малко от останалите раси освен елфите)
Вземат СУ Крадец и Убиец за 2ТР повече (7 вместо 5ТР)
Взимат СУ Воля за Живот за 5ТР повече (15 вместо 10ТР)
Взимат СУ Магьосник за 5ТР повече (10 вместо 5ТР)
Взимат СУ Специалист в магическа школа за 2ТР повече (след първата) (7 вместо 5ТР)