Вампиризъм
Модератори: hameleona, Модератори
Вампиризъм
Ами да видим... макар да не съм го обмислял както Ликантропията, това си е чисто нахвърляни идеи.
Вампира не може да търпи слънчевата (дневна, ярка) светлина. Докато е изложен на такава светлина, вампира губи по 10ЖТ на всеки 10 секунди, освен ако не е оказано друго (спокойно може да бъде променено).
Вампир може да се стане по два начина само, като бъде ухапан от друг (майстор, лорд и т.н.) вампир и като се изпие кръв от вампир. Вампира може да развива вампиризма си само и единствено, ако докато се бие получи ТР от АУ или при повишаване на ниво на героя има право да повиши степента на Вампиризма с 1. Вампирите имат нужда да пият кръв поне веднъж нощно (много ясно, че през нощта, нали са вампири ). Всеки 24ч, през които не пият кръв увеличават шанса по време на битка да атакуват дори и другарите си. Стандартно Вампира трябва да преодолее тази нужда като 3д6 + ПсУ > 16 + брой дни глад*2
1 степен:
- Непоносимост към ярка, дневна светлина. Губи жизненост.
- При успешна захапка вампира нанася 1 зар шокова щета на жертвата. Жертвата получава щета по 1 зар за всеки 5ТД, а Вампира възтановява половината от щетата ЖТ, но минимум 1. Веднъж захапал всяко следващо смучене на кръвта отнема по 3ТД. За да се освободи жертвата трябва да прибегне до действие "освобождаване" за 6ТД.
- Вампира увеличава МУ в школата на мрака със СУ/2, дори и да няма придобито умение за магьосник.
3 степен:
- Вампира придобива хипнотичен поглед. Това действие отнема 8ТД. 3д6 + ??? > 16 + ПсУ, жертвата остава в лек транс подобно на магичната песен на певеца, но за много кратко време (жертвата получава 2 зара шокова щета).
- Вампира има възможност да се превърне в прилеп от ниво СУ/3. Превръщането отнема 8ТД и има шанс за успех 3д6 + СУ > 16 + 3*2 (вероятно защото прилепа би трябвало да е 3 ниво магия?!?)
- Вампира увеличава щетата си с ръце с 1 зар.
5 степен:
- Вампира увеличава ПсУ и Волята със СУ/2.
- Вампира увеличава стабилноста и катеренето си с +2
- Вампира увеличава Силата си с +3 при изчисляване на БЩ, атака или което и да е друго действие изискващо Сила по време на битка (не би могъл да вдигне по-тежко, от колкото може да носи или нещо подобно)
7 степен:
- Вампира увеличава щетите си с ръце с 1 зар
- Вампира увеличава щетата си със захапка с 1 зар
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 3 зара).
9 степен:
- Вампира получава перманентно магията "топлинно зрение" като собствено зрение.
- Вампира увеличава бдителноста си с +1
- Вампира увеличава обонянието си към топлокръвни същества с +4
11 степен:
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 4 зара).
- Вампира може да призове до 1 зар прилепи от ниво СУ/3, които да се бият под негова команда. Действието отнема 8ТД и шанса за успех е 3д6 + СУ > 16 + 3*2. Прилепите се появяват до 1 зар рунда, освен ако местонахождението на вампира не е нелогично (например в затворено помещение, обитаван дворец или пък през деня на поляната няма как да се появят прилепи)
12 степен:
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 5 зара).
- Вампира намалява щетата нанесена му от светлина (дневна или ярка) с 6 за всеки 10 секунди (ако му бъдат направени няколко магии от школата на светлината за 1 рунд от 10 секунди например само веднъж ще намали щетата с 6, а не за всяка отделна магия)
Както вече казах, нямах много време да мисля за това, така че съм нахвърлял разни неща като идеи. Чувствайте се свободни да поправяте и перифразирате както ви е изгодно.
Вампира не може да търпи слънчевата (дневна, ярка) светлина. Докато е изложен на такава светлина, вампира губи по 10ЖТ на всеки 10 секунди, освен ако не е оказано друго (спокойно може да бъде променено).
Вампир може да се стане по два начина само, като бъде ухапан от друг (майстор, лорд и т.н.) вампир и като се изпие кръв от вампир. Вампира може да развива вампиризма си само и единствено, ако докато се бие получи ТР от АУ или при повишаване на ниво на героя има право да повиши степента на Вампиризма с 1. Вампирите имат нужда да пият кръв поне веднъж нощно (много ясно, че през нощта, нали са вампири ). Всеки 24ч, през които не пият кръв увеличават шанса по време на битка да атакуват дори и другарите си. Стандартно Вампира трябва да преодолее тази нужда като 3д6 + ПсУ > 16 + брой дни глад*2
1 степен:
- Непоносимост към ярка, дневна светлина. Губи жизненост.
- При успешна захапка вампира нанася 1 зар шокова щета на жертвата. Жертвата получава щета по 1 зар за всеки 5ТД, а Вампира възтановява половината от щетата ЖТ, но минимум 1. Веднъж захапал всяко следващо смучене на кръвта отнема по 3ТД. За да се освободи жертвата трябва да прибегне до действие "освобождаване" за 6ТД.
- Вампира увеличава МУ в школата на мрака със СУ/2, дори и да няма придобито умение за магьосник.
3 степен:
- Вампира придобива хипнотичен поглед. Това действие отнема 8ТД. 3д6 + ??? > 16 + ПсУ, жертвата остава в лек транс подобно на магичната песен на певеца, но за много кратко време (жертвата получава 2 зара шокова щета).
- Вампира има възможност да се превърне в прилеп от ниво СУ/3. Превръщането отнема 8ТД и има шанс за успех 3д6 + СУ > 16 + 3*2 (вероятно защото прилепа би трябвало да е 3 ниво магия?!?)
- Вампира увеличава щетата си с ръце с 1 зар.
5 степен:
- Вампира увеличава ПсУ и Волята със СУ/2.
- Вампира увеличава стабилноста и катеренето си с +2
- Вампира увеличава Силата си с +3 при изчисляване на БЩ, атака или което и да е друго действие изискващо Сила по време на битка (не би могъл да вдигне по-тежко, от колкото може да носи или нещо подобно)
7 степен:
- Вампира увеличава щетите си с ръце с 1 зар
- Вампира увеличава щетата си със захапка с 1 зар
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 3 зара).
9 степен:
- Вампира получава перманентно магията "топлинно зрение" като собствено зрение.
- Вампира увеличава бдителноста си с +1
- Вампира увеличава обонянието си към топлокръвни същества с +4
11 степен:
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 4 зара).
- Вампира може да призове до 1 зар прилепи от ниво СУ/3, които да се бият под негова команда. Действието отнема 8ТД и шанса за успех е 3д6 + СУ > 16 + 3*2. Прилепите се появяват до 1 зар рунда, освен ако местонахождението на вампира не е нелогично (например в затворено помещение, обитаван дворец или пък през деня на поляната няма как да се появят прилепи)
12 степен:
- Вампира подобрява хипнотичния си поглед и добавя + 1 зар шокова щета (общо 5 зара).
- Вампира намалява щетата нанесена му от светлина (дневна или ярка) с 6 за всеки 10 секунди (ако му бъдат направени няколко магии от школата на светлината за 1 рунд от 10 секунди например само веднъж ще намали щетата с 6, а не за всяка отделна магия)
Както вече казах, нямах много време да мисля за това, така че съм нахвърлял разни неща като идеи. Чувствайте се свободни да поправяте и перифразирате както ви е изгодно.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
Аз само да си повдигна темата
Освен това имам едно предложение - да се направи една тема "Фенски предложения за Специални Умения" и в нея да бъдат поставяни подобни обмислени, обсъдени и гласувани умения. Темата да се лепне най-отгоре и може би да се сложат и на сайта.
Освен това, Ликантропията и евентуално СУ Паладин в момента не се сещам други СУ, които биха заслужавали внимание.
Освен това имам едно предложение - да се направи една тема "Фенски предложения за Специални Умения" и в нея да бъдат поставяни подобни обмислени, обсъдени и гласувани умения. Темата да се лепне най-отгоре и може би да се сложат и на сайта.
Освен това, Ликантропията и евентуално СУ Паладин в момента не се сещам други СУ, които биха заслужавали внимание.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
В алфа вече го има. Даже ти го и плю вече. Иначе моята идея е в темата Важни линкове да сложа линкове към вече "одобрените" фенски СУ. А батГойко отдавна каза, че и на сайта ще се появят. Фен сайта също може да поработи по въпроса.Kid написа:Мисля, че то не е пуснато дори в алфа вариянт?! Или поне не се сещам... Като го пусне ще го обсъдим, оплюем и приемем
Иначе имаше един "Унищожител на Не-мъртви", който май се получи добре. А Паладина беше бъзик от страна на авторите му Станимир, Хазалад и прочие и самия Станимир ми е казвал, че не би го ползвал, а би си направил паладин като комбинация от съществуващи вече умения (специални и обикновени).
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Пускам едно въобщение, за да вдигна темата напред, че в последно време отново се заговори за Вампири и Върколаци в А16... Вдигам я напред не само за ваша информация, а и за да ми напомня, че и аз трябва да помисля по въпроса и да взема накрая накакво официално становище.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Еми кат нямаш време- НЕ ПОСТВАЙ!!!
Айде стига флууд и тъпотия! Не се ли усещащ, че ми губиш от врмето да ти чета простотиите? Вместо да прочета нещо интересно и премислено за Аксиом попадам на твоята идиощина...
BatGojko: Е, не се пали толкова де. Това, което казваш е много правилно - че трябва да се набляга на ползотворни дискусии - но начина, по който го казваш, не е!
Айде стига флууд и тъпотия! Не се ли усещащ, че ми губиш от врмето да ти чета простотиите? Вместо да прочета нещо интересно и премислено за Аксиом попадам на твоята идиощина...
BatGojko: Е, не се пали толкова де. Това, което казваш е много правилно - че трябва да се набляга на ползотворни дискусии - но начина, по който го казваш, не е!
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
"като те питат тогаз отговаряй" или нещо подобно бе казал някой на "адвоката ми.
сега по същество: Вампирското острие почти не различава от двуръчен меч само,че е с 1 кг по-леко и има малко по-извита форма(всъщност незнам защо го измислих то беше толкова от давна). Другото оръжие си заслужава
АТ:Л;Си
ТД:7
МР:4
Тегло:10 кг(споко винаги е майсторски подобрено виж доп. бележки)
Щета:9 зара
Цена:няма той трябва да се заслужи.
Доп.бележки:Оръжие което се прави от много скъп метал и винаги с майсторска изработка(почти всяко острие надвишава максимално допустимата си щета). Дава се само от виш представител на вампирското общество(получателят трябва да е слуга на мрака). Специалните атаки са на двуръчен меч.
сега по същество: Вампирското острие почти не различава от двуръчен меч само,че е с 1 кг по-леко и има малко по-извита форма(всъщност незнам защо го измислих то беше толкова от давна). Другото оръжие си заслужава
АТ:Л;Си
ТД:7
МР:4
Тегло:10 кг(споко винаги е майсторски подобрено виж доп. бележки)
Щета:9 зара
Цена:няма той трябва да се заслужи.
Доп.бележки:Оръжие което се прави от много скъп метал и винаги с майсторска изработка(почти всяко острие надвишава максимално допустимата си щета). Дава се само от виш представител на вампирското общество(получателят трябва да е слуга на мрака). Специалните атаки са на двуръчен меч.
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Защо му е на Вампирът специално оръжие?
Ако следваме наложеният образ, той е по-бърз и по-силен от смъртните, но е слаб денем и трябва да нанка в "лечебна кал". Е, питам се, ако съм по-силен и по-бърз, защо ми е да разчитам на по-добра екипировка?
Няма нужда от подобни "подобрения". Нещо подобно, на описаният вампирски меч, може и да съществува, но по-добре да е артефакт, за който приключенците да мечтаят и да търсят, отколкото да е поредната добавка към вампира, която ще го направи още по-непобедим...
Ако следваме наложеният образ, той е по-бърз и по-силен от смъртните, но е слаб денем и трябва да нанка в "лечебна кал". Е, питам се, ако съм по-силен и по-бърз, защо ми е да разчитам на по-добра екипировка?
Няма нужда от подобни "подобрения". Нещо подобно, на описаният вампирски меч, може и да съществува, но по-добре да е артефакт, за който приключенците да мечтаят и да търсят, отколкото да е поредната добавка към вампира, която ще го направи още по-непобедим...
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5