НОВИ ДРУИДСКИ МАГИИ

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » вт ное 29, 2005 10:02 pm

Чак пък езеро, бах'ти мага трябва да си (в случая друид). Наскоро четох Малореон, та в него маговете имаха ограничения в ползването на магии. Там те променяха пътя на водата, т.е. нещо като призоваване. По този начин хванаха няква подземна река/ичка и напоиха стените на един град след което по-лесно ги бутнаха и най-накрая превзеха града. В този ред на мисли няма ли да е по-добре да извличат водата, да променят "посоката" и (ако може така да се каже). Примерно не цяло езеро, ами някво поточе, локвичка, цяло езеро ми се вижда доста.....
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
ILLIDAN
Гвардеец
Мнения: 526
Регистриран на: нед ное 13, 2005 4:00 pm

Мнение от ILLIDAN » вт ное 29, 2005 10:30 pm

Това езеро според мен не е чак толкова голямо!
Създава кръгЛО езеро с диаметър СУ метра ,дълбочина (СУ+4)*10 СМ и време 16+успех мин
Това означава че на 12 ниво друид ще прави 12м в диаметър езеро, което е дълбоко метър и шейсет сантиметра.

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » ср ное 30, 2005 1:01 pm

ILLIDAN написа:Един въпрос: за колко време се прави това езеро? Пр. Има противници пред теб, ти правииш едно езиро под тях и те се удавят. Чиста работа! :wink:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Прави се за 12 ТД и може да се намали но не може да е под 4 ТД.Освен това не е предвидено за бой.
Това не значи, че джудже или гоблин или много ниски елфи или хора не могат да се удавят :idea:
Вдигам го на 4 ниво
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Потребителски аватар
Vonamarak
Вълк
Мнения: 14
Регистриран на: вт яну 01, 2002 11:26 pm
Местоположение: Отвъд.
Контакти:

Мнение от Vonamarak » ср ное 30, 2005 1:53 pm

Това с формата "кръгло" и точната широчина и дълбочина значи ли че друидът не призовава количество вода, ами си изкривява околността и си призовава вода в долчинката? Нещо на мен лично не ми харесва тая формулировка на магията изобщо. Къде може да го направи това? Може ли да издълбае дупка до пещера, превръщайки покрива и в езеро? Да събори естествени подпори засягайки ги в моментната си "езеро зона"? :wink: Трябва по-точно описание или промяна на обяснението :)
Кон черен яздя, a до мене бягa вълк.
Сърце ми помни рaните ужaсни,
Но длaните ми помнят мекa бялa плът,
Косите - ветрове прекрaсни.

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » чет дек 01, 2005 5:11 pm

Vonamarak написа: Къде може да го направи това? Може ли да издълбае дупка до пещера, превръщайки покрива и в езеро? Да събори естествени подпори засягайки ги в моментната си "езеро зона"?
-----------------
:lol: И на втория и третия въпрос отговора е НЕ.Магията може може да се казва само на открито/без
блатата/и за ширината трябва да има място.Това прави гори или планински клисури не особено подхо-
дящи за разлика от равнини и особено от пустиня
ЗАБ-Хълмове без дървета не пречат
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Потребителски аватар
Vonamarak
Вълк
Мнения: 14
Регистриран на: вт яну 01, 2002 11:26 pm
Местоположение: Отвъд.
Контакти:

Мнение от Vonamarak » чет дек 01, 2005 6:39 pm

Добре, но го формулирай наново и цялостно.
Освен това: А ако не се знае че е покрив на пещера, какво точно се случва при опит?
Кон черен яздя, a до мене бягa вълк.
Сърце ми помни рaните ужaсни,
Но длaните ми помнят мекa бялa плът,
Косите - ветрове прекрaсни.

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » пет дек 02, 2005 2:25 pm

На мен като цяло не ми харесва формулировката на това "езеро". Примерно "Стихиен (или Магически) воден кладенец" ми се вижда малко по-добре, сега не успявам да го измисля точно.

Освен това би трябвало да има по широко приложение, примерно в пустинята би било доста полезно.

Забележка към разказвачите, би било смислено да се увеличи усложнението при използване в сух климат (например в пустиня), съответно в по-влажен климат усложнението да е по-малко.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет дек 02, 2005 5:20 pm

Да, би могло да се формулира доста общо, а самите конкретни ефекти в дадената ситуация да позволяват тълкуване от страна на играчите и Разказвача. Дълбочината му не е никак малка иможе да го направи универсално оръжие срещу всички освен щарха, та леко ме притеснява, но като цяло идеята за езерото е добра. Може би, не трябва да се допуска "издълбаване на земята", а просто да запулва кухини с вода, като се даде някаква обща предтсава езеро с размери Х/У/Z, колко усилия коства. Естествено тук е добре да се дадат примерни варианти на езерца, а не да се налага изчисляване на кубиците вода, които се "призовават". Може да се даде като площ за едно поле 2х2 метра и дълбочина от 1 метър, а играчите свободно ще могат да си представят според ситуацията, колко такива полета ще се запълнят - например, ако има кухина в дълбовина 2 метра и размери 4 на 2 метра, това са две полета 2х2, но с двойна дълбочина, което пък ще изисква мана, като за 4 полета и т.н. Така разказвачите и играчите ще могат сами да измислят приложения на езерото, но пък те ще са различни според терена - в едни случаи, това ще служи само за напояване, в други ще може да е преграда и т.н. Добре е да се определи и с каква скорост изчезва водата - например с 1 см на секунда (10 на рунд) след като друида вече не го поддържа (това може да е различно, според терена - наприемр в пустинята да си спада с 50). Така ще се знае, каква предина може да ти даде, ако е препятствие и т.н.
Абе има идея :)! Това вече е друидска магия - не е нападателна, а е интересна.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » нед дек 04, 2005 2:16 pm

[quote="Vonamarak"]Добре, но го формулирай наново и цялостно.------------------------------

OK.Eзеро:ниво=4
ТД=12/могат да се намалят но не могат да са под 4
ЦЕЛ-околността
мана за изричане=20/не изисква подръжка
ефект-образува кръгло езеро с диаметър СУ м и дълбочина = (су+4)*10 см за време от 16+успех мин
ЗАБ 1-Може да се казва само на открито но не и сред блатата /Трябва да има свободно място на шири-
на /дървета и стени на планински клисури пречат /и в почвата на дълбочина езеро+1м не трябва да
има никакви пукнатини/пещери,подземни градове на джуджета и др :o
2-Езерото не е магическо нито е предвидено за бой/което не значи ,че не може да се ползва и с тази
цел/а просто позволява на друида и спътниците му да се напият,измият и възтановят запасите си от вода
3-След изтичане на магията околноста възвръща старата си форма/езерото изчезва/ 8) Земята остава
кална за двапъти времето на магията
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » нед дек 04, 2005 2:48 pm

УРАГАН:Ниво=5/Само сред природата
МАНА за изричане и подръжка =ИН/на друида/+Су+х,(където х е броят на създанията в обсега)
ЦЕЛ-ОКОЛНОСТА
ЕФЕКТ-Друидски вариант на торнадото-в избран от друида участък /СУ НА СУ/кв м се образува вятър
със сила 16+успех :лол: Всички създания в полето се нуждаят от двойно повече ТД за движение и от
+5 тд за близка атака и активна защита :) Всяка далечна атака или бойна магия търпи усложнения от 4
независимо дали е правена в урагана или е насочена към него :ь Всеки рунд всяко създание в обсега
проверява дали не е изместено и съборено/друидът избира посоката но да е еднаква за всички през
цялото време/по формулата ст+16>3 зара+сила на урагана/Разликата при неуспех определя разтоянието
на което е изместено/ 8) :лол: Ураганът гаси огньове в крайните си полета включително идващи отвън и
ги увеличава в другите със силата си
ЗАБ-Въздушен и огнен дух не могат да бъдат изместени обаче веднъж съборени земния и механичния
голем не могат да станат докато трае магията :фигхтер:Може да се казва само на открито
Последна промяна от KOLOBAR на пет юни 09, 2006 12:33 pm, променено общо 2 пъти.
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » пет яну 06, 2006 9:08 am

Eто още една магия:
СТОМАНЕНИ НОКТИ
Цели:Друида
Нужна мана:5 за произнасяне +3 за поддръжка
Описание:При успешно произнасяне на заклинанието от кокалчетата на ръцете на друида излизат 20-сантиметрови стоманени нокти.Ръкопашната атака на друида се увеличава с (МУ/5),а към щетата,която нанася с ръка се прибавя +1зар пробивна щета.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » пет яну 06, 2006 1:37 pm

Малко критика:
1. Не си посочил ниво но магията.
2. Опитай се да дефинираш словосъчетанието "стоманени нокти". Ако структурата им не е органична, заклинанието не е подходящо за друид (а примерно за земен магьосник).
3. Защо се увеличава ръкопашната атака? По-логично е бонусът да се прилага само при невъоръжена атака.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет яну 06, 2006 2:01 pm

По-скоро ги направи Костни Нокти. Не вувеличавай Атаката, но прибавяй щета в размер... МУ/10 зара или нещо подобно. Нека да е ниво 4... май така ще става...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет яну 06, 2006 3:16 pm

Нито една от друидските магии не е обвързана с МУ. Идеята е друидът да има нужда от Интелекта само за маната си, но не и за МУ. Щетите трябва да зависят или от степента му в СУ Друид или от общото му ниво.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет яну 06, 2006 3:23 pm

Ми... тогава.... СУ/4 зара пробивна щета?

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » съб яну 07, 2006 1:28 pm

Идеята за нокти ми допада ама предлагам су/4 атака с ръка и +зар пробивна щета

Ако на някой друг му хрумват магии да пише
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб яну 07, 2006 1:38 pm

Темата ми харесва, както и повечето магии. "Вулкан" и "Стоманени окти" обаче - не. Вулкана вече е обсъждан, така че няма да говоря за него. Та, "стоманени нокти". Първо - боли ужасно, питайте Wolverine от X-Men. Второ - в този си вариант дублира "Горящи юмруци" (огнена магия от 1 ниво).

За езерото - хубава идея, но щом изчезва, не разбирам защо не изисква поддръжка, било то и на минута, вместо на ход.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб яну 07, 2006 1:55 pm

Хавок, не е баш така (дублирането), защото горящите юмруци повишават доста повече атака, ако мага е опитен а и допълнителния зар щета е от елементна магия която пък може да се намали със контра заклинание до нула (1/2 - май намаляваше защита от огън.) Също така магията май ще се впише добре в Трето ниво ми си струва.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб яну 07, 2006 2:23 pm

I stand corrected.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » съб яну 07, 2006 2:25 pm

Ето още 2-1во-Слънчево острие
Ниво=5
цели оръжието на друида/само мечове/независимо от размера и вида вкл сабя/,рапири , ятагани или кинжали/
Цена в мана за изри4ане и подръжка=10Ефект-омагьосва острието така че да нанася су/4 зара огнена щета
заб-Острието трябва да е осветено от слънцето/ :схоцк: Ако се появи облак или друида се отръпне
от прозореца магията се прекратява :идеа: След изтичането на магията за всеки рунд друида търпи
по1очка шокова щета :драгон:

:о 2-ЛЕдени стрелички:ниво=2
МАНА=4+СУ
РАЗСТ=до СУ в метри
цели-от 1 до 5 създания
ефект-от разперените пръсти на друида излизат ледени стрелички/той сам решава как да ги разпре-
дели и всяка нанася по 1 зар щета/едновременно пробивна и ледена
Последна промяна от KOLOBAR на съб юни 10, 2006 9:08 am, променено общо 2 пъти.
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб яну 07, 2006 2:29 pm

Идеите определено са оригинални, макар че "Ледени стрелички" ми прилича повече на водна отколкото на друидска магия. Само един въпрос - защо по 1 точка шокова щета и колко пъти (или търпи само веднъж и трябваше да пише "търпи 1 точка ШЩ)
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » съб яну 07, 2006 2:53 pm

Havoc написа:. Само един въпрос - защо по 1 точка шокова щета и колко пъти (или търпи само веднъж и трябваше да пише "търпи 1 точка ШЩ)
-----------------------------------------------------------------

Търпи само веднъж след прекратяването на магията по 1 точка за всеки рунд който я е използвал
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » нед яну 08, 2006 2:11 pm

Препрочитах магиите и забелязах един пропуск - в "Ледени стрелички" не е описано точно колко са стреличките. Предполагам, че са пет, но все пак е добре да го има в описанието.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » нед яну 08, 2006 4:22 pm

Предложение:

Не "Ледени Стрелички", а "Ледени Късове".
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » нед яну 08, 2006 4:24 pm

Тогава щетата няма да е пробивна а трошаща (и следователно ще нанася само временни щети). Пък и щяха да са по големи.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » нед яну 08, 2006 5:05 pm

Тогава щетата няма да е пробивна а трошаща (и следователно ще нанася само временни щети). Пък и щяха да са по големи.
Не е задължително, това нямаше да го напишеш ако ставаше дума за стъкло, вместо за лед. Въпрос е на подходящи размери и форма, както и на скорост. Всъщност щети ще причинява преди всичко студа.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » нед яну 08, 2006 6:08 pm

Не знам за теб, но когато чуя "леден къс" си предстовям голямо парче лед, а когато чуя "ледена стреличка" малки остри ледени висулки.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » нед яну 08, 2006 6:15 pm

На мен лично "къс" ми говори, че е част от нещо - не съдържа информация за форма и размер...тъй като става дума за лед - къс ми звучи малко по-подходящо от стреличка по принцип.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

KOLOBAR
Работник
Мнения: 91
Регистриран на: пон окт 17, 2005 12:31 pm
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от KOLOBAR » пон яну 09, 2006 12:47 pm

Havoc написа:Препрочитах магиите и забелязах един пропуск - в "Ледени стрелички" не е описано точно колко са стреличките. Предполагам, че са пет, но все пак е добре да го има в описанието.
Наистина са 5, мерси за забележката
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » вт яну 10, 2006 1:58 pm

Благодаря за критиката за предишната ми магия.Ето още една:
НОЩЕН ПОГЛЕД
Ниво:2
Мана:10 за произнасяне
Времетраене:10 минути
Цели:Друида
Описание:Магията позволява на друида да намали влиянието на мрака с (СУ/2).Чрез магията не може да бъдат видени невидими създания.Също така не дава възможноста слепите създания да виждат.

Е,очаквам критиката!

Отговори