НОВИ ДРУИДСКИ МАГИИ
Модератори: hameleona, Модератори
- D3BEPA
- Работник
- Мнения: 120
- Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
- Местоположение: Vorodor's Mansion
- Контакти:
Чак пък езеро, бах'ти мага трябва да си (в случая друид). Наскоро четох Малореон, та в него маговете имаха ограничения в ползването на магии. Там те променяха пътя на водата, т.е. нещо като призоваване. По този начин хванаха няква подземна река/ичка и напоиха стените на един град след което по-лесно ги бутнаха и най-накрая превзеха града. В този ред на мисли няма ли да е по-добре да извличат водата, да променят "посоката" и (ако може така да се каже). Примерно не цяло езеро, ами някво поточе, локвичка, цяло езеро ми се вижда доста.....
Its drawn to the scent of screaming.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Прави се за 12 ТД и може да се намали но не може да е под 4 ТД.Освен това не е предвидено за бой.ILLIDAN написа:Един въпрос: за колко време се прави това езеро? Пр. Има противници пред теб, ти правииш едно езиро под тях и те се удавят. Чиста работа!
Това не значи, че джудже или гоблин или много ниски елфи или хора не могат да се удавят
Вдигам го на 4 ниво
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
Това с формата "кръгло" и точната широчина и дълбочина значи ли че друидът не призовава количество вода, ами си изкривява околността и си призовава вода в долчинката? Нещо на мен лично не ми харесва тая формулировка на магията изобщо. Къде може да го направи това? Може ли да издълбае дупка до пещера, превръщайки покрива и в езеро? Да събори естествени подпори засягайки ги в моментната си "езеро зона"? Трябва по-точно описание или промяна на обяснението
Кон черен яздя, a до мене бягa вълк.
Сърце ми помни рaните ужaсни,
Но длaните ми помнят мекa бялa плът,
Косите - ветрове прекрaсни.
Сърце ми помни рaните ужaсни,
Но длaните ми помнят мекa бялa плът,
Косите - ветрове прекрaсни.
-----------------Vonamarak написа: Къде може да го направи това? Може ли да издълбае дупка до пещера, превръщайки покрива и в езеро? Да събори естествени подпори засягайки ги в моментната си "езеро зона"?
И на втория и третия въпрос отговора е НЕ.Магията може може да се казва само на открито/без
блатата/и за ширината трябва да има място.Това прави гори или планински клисури не особено подхо-
дящи за разлика от равнини и особено от пустиня
ЗАБ-Хълмове без дървета не пречат
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
На мен като цяло не ми харесва формулировката на това "езеро". Примерно "Стихиен (или Магически) воден кладенец" ми се вижда малко по-добре, сега не успявам да го измисля точно.
Освен това би трябвало да има по широко приложение, примерно в пустинята би било доста полезно.
Забележка към разказвачите, би било смислено да се увеличи усложнението при използване в сух климат (например в пустиня), съответно в по-влажен климат усложнението да е по-малко.
Освен това би трябвало да има по широко приложение, примерно в пустинята би било доста полезно.
Забележка към разказвачите, би било смислено да се увеличи усложнението при използване в сух климат (например в пустиня), съответно в по-влажен климат усложнението да е по-малко.
Да, би могло да се формулира доста общо, а самите конкретни ефекти в дадената ситуация да позволяват тълкуване от страна на играчите и Разказвача. Дълбочината му не е никак малка иможе да го направи универсално оръжие срещу всички освен щарха, та леко ме притеснява, но като цяло идеята за езерото е добра. Може би, не трябва да се допуска "издълбаване на земята", а просто да запулва кухини с вода, като се даде някаква обща предтсава езеро с размери Х/У/Z, колко усилия коства. Естествено тук е добре да се дадат примерни варианти на езерца, а не да се налага изчисляване на кубиците вода, които се "призовават". Може да се даде като площ за едно поле 2х2 метра и дълбочина от 1 метър, а играчите свободно ще могат да си представят според ситуацията, колко такива полета ще се запълнят - например, ако има кухина в дълбовина 2 метра и размери 4 на 2 метра, това са две полета 2х2, но с двойна дълбочина, което пък ще изисква мана, като за 4 полета и т.н. Така разказвачите и играчите ще могат сами да измислят приложения на езерото, но пък те ще са различни според терена - в едни случаи, това ще служи само за напояване, в други ще може да е преграда и т.н. Добре е да се определи и с каква скорост изчезва водата - например с 1 см на секунда (10 на рунд) след като друида вече не го поддържа (това може да е различно, според терена - наприемр в пустинята да си спада с 50). Така ще се знае, каква предина може да ти даде, ако е препятствие и т.н.
Абе има идея ! Това вече е друидска магия - не е нападателна, а е интересна.
Абе има идея ! Това вече е друидска магия - не е нападателна, а е интересна.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
[quote="Vonamarak"]Добре, но го формулирай наново и цялостно.------------------------------
OK.Eзеро:ниво=4
ТД=12/могат да се намалят но не могат да са под 4
ЦЕЛ-околността
мана за изричане=20/не изисква подръжка
ефект-образува кръгло езеро с диаметър СУ м и дълбочина = (су+4)*10 см за време от 16+успех мин
ЗАБ 1-Може да се казва само на открито но не и сред блатата /Трябва да има свободно място на шири-
на /дървета и стени на планински клисури пречат /и в почвата на дълбочина езеро+1м не трябва да
има никакви пукнатини/пещери,подземни градове на джуджета и др
2-Езерото не е магическо нито е предвидено за бой/което не значи ,че не може да се ползва и с тази
цел/а просто позволява на друида и спътниците му да се напият,измият и възтановят запасите си от вода
3-След изтичане на магията околноста възвръща старата си форма/езерото изчезва/ Земята остава
кална за двапъти времето на магията
OK.Eзеро:ниво=4
ТД=12/могат да се намалят но не могат да са под 4
ЦЕЛ-околността
мана за изричане=20/не изисква подръжка
ефект-образува кръгло езеро с диаметър СУ м и дълбочина = (су+4)*10 см за време от 16+успех мин
ЗАБ 1-Може да се казва само на открито но не и сред блатата /Трябва да има свободно място на шири-
на /дървета и стени на планински клисури пречат /и в почвата на дълбочина езеро+1м не трябва да
има никакви пукнатини/пещери,подземни градове на джуджета и др
2-Езерото не е магическо нито е предвидено за бой/което не значи ,че не може да се ползва и с тази
цел/а просто позволява на друида и спътниците му да се напият,измият и възтановят запасите си от вода
3-След изтичане на магията околноста възвръща старата си форма/езерото изчезва/ Земята остава
кална за двапъти времето на магията
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
УРАГАН:Ниво=5/Само сред природата
МАНА за изричане и подръжка =ИН/на друида/+Су+х,(където х е броят на създанията в обсега)
ЦЕЛ-ОКОЛНОСТА
ЕФЕКТ-Друидски вариант на торнадото-в избран от друида участък /СУ НА СУ/кв м се образува вятър
със сила 16+успех :лол: Всички създания в полето се нуждаят от двойно повече ТД за движение и от
+5 тд за близка атака и активна защита Всяка далечна атака или бойна магия търпи усложнения от 4
независимо дали е правена в урагана или е насочена към него :ь Всеки рунд всяко създание в обсега
проверява дали не е изместено и съборено/друидът избира посоката но да е еднаква за всички през
цялото време/по формулата ст+16>3 зара+сила на урагана/Разликата при неуспех определя разтоянието
на което е изместено/ :лол: Ураганът гаси огньове в крайните си полета включително идващи отвън и
ги увеличава в другите със силата си
ЗАБ-Въздушен и огнен дух не могат да бъдат изместени обаче веднъж съборени земния и механичния
голем не могат да станат докато трае магията :фигхтер:Може да се казва само на открито
МАНА за изричане и подръжка =ИН/на друида/+Су+х,(където х е броят на създанията в обсега)
ЦЕЛ-ОКОЛНОСТА
ЕФЕКТ-Друидски вариант на торнадото-в избран от друида участък /СУ НА СУ/кв м се образува вятър
със сила 16+успех :лол: Всички създания в полето се нуждаят от двойно повече ТД за движение и от
+5 тд за близка атака и активна защита Всяка далечна атака или бойна магия търпи усложнения от 4
независимо дали е правена в урагана или е насочена към него :ь Всеки рунд всяко създание в обсега
проверява дали не е изместено и съборено/друидът избира посоката но да е еднаква за всички през
цялото време/по формулата ст+16>3 зара+сила на урагана/Разликата при неуспех определя разтоянието
на което е изместено/ :лол: Ураганът гаси огньове в крайните си полета включително идващи отвън и
ги увеличава в другите със силата си
ЗАБ-Въздушен и огнен дух не могат да бъдат изместени обаче веднъж съборени земния и механичния
голем не могат да станат докато трае магията :фигхтер:Може да се казва само на открито
Последна промяна от KOLOBAR на пет юни 09, 2006 12:33 pm, променено общо 2 пъти.
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Eто още една магия:
СТОМАНЕНИ НОКТИ
Цели:Друида
Нужна мана:5 за произнасяне +3 за поддръжка
Описание:При успешно произнасяне на заклинанието от кокалчетата на ръцете на друида излизат 20-сантиметрови стоманени нокти.Ръкопашната атака на друида се увеличава с (МУ/5),а към щетата,която нанася с ръка се прибавя +1зар пробивна щета.
СТОМАНЕНИ НОКТИ
Цели:Друида
Нужна мана:5 за произнасяне +3 за поддръжка
Описание:При успешно произнасяне на заклинанието от кокалчетата на ръцете на друида излизат 20-сантиметрови стоманени нокти.Ръкопашната атака на друида се увеличава с (МУ/5),а към щетата,която нанася с ръка се прибавя +1зар пробивна щета.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко критика:
1. Не си посочил ниво но магията.
2. Опитай се да дефинираш словосъчетанието "стоманени нокти". Ако структурата им не е органична, заклинанието не е подходящо за друид (а примерно за земен магьосник).
3. Защо се увеличава ръкопашната атака? По-логично е бонусът да се прилага само при невъоръжена атака.
1. Не си посочил ниво но магията.
2. Опитай се да дефинираш словосъчетанието "стоманени нокти". Ако структурата им не е органична, заклинанието не е подходящо за друид (а примерно за земен магьосник).
3. Защо се увеличава ръкопашната атака? По-логично е бонусът да се прилага само при невъоръжена атака.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
Нито една от друидските магии не е обвързана с МУ. Идеята е друидът да има нужда от Интелекта само за маната си, но не и за МУ. Щетите трябва да зависят или от степента му в СУ Друид или от общото му ниво.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Темата ми харесва, както и повечето магии. "Вулкан" и "Стоманени окти" обаче - не. Вулкана вече е обсъждан, така че няма да говоря за него. Та, "стоманени нокти". Първо - боли ужасно, питайте Wolverine от X-Men. Второ - в този си вариант дублира "Горящи юмруци" (огнена магия от 1 ниво).
За езерото - хубава идея, но щом изчезва, не разбирам защо не изисква поддръжка, било то и на минута, вместо на ход.
За езерото - хубава идея, но щом изчезва, не разбирам защо не изисква поддръжка, било то и на минута, вместо на ход.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Хавок, не е баш така (дублирането), защото горящите юмруци повишават доста повече атака, ако мага е опитен а и допълнителния зар щета е от елементна магия която пък може да се намали със контра заклинание до нула (1/2 - май намаляваше защита от огън.) Също така магията май ще се впише добре в Трето ниво ми си струва.
Ето още 2-1во-Слънчево острие
Ниво=5
цели оръжието на друида/само мечове/независимо от размера и вида вкл сабя/,рапири , ятагани или кинжали/
Цена в мана за изри4ане и подръжка=10Ефект-омагьосва острието така че да нанася су/4 зара огнена щета
заб-Острието трябва да е осветено от слънцето/ :схоцк: Ако се появи облак или друида се отръпне
от прозореца магията се прекратява :идеа: След изтичането на магията за всеки рунд друида търпи
по1очка шокова щета :драгон:
:о 2-ЛЕдени стрелички:ниво=2
МАНА=4+СУ
РАЗСТ=до СУ в метри
цели-от 1 до 5 създания
ефект-от разперените пръсти на друида излизат ледени стрелички/той сам решава как да ги разпре-
дели и всяка нанася по 1 зар щета/едновременно пробивна и ледена
Ниво=5
цели оръжието на друида/само мечове/независимо от размера и вида вкл сабя/,рапири , ятагани или кинжали/
Цена в мана за изри4ане и подръжка=10Ефект-омагьосва острието така че да нанася су/4 зара огнена щета
заб-Острието трябва да е осветено от слънцето/ :схоцк: Ако се появи облак или друида се отръпне
от прозореца магията се прекратява :идеа: След изтичането на магията за всеки рунд друида търпи
по1очка шокова щета :драгон:
:о 2-ЛЕдени стрелички:ниво=2
МАНА=4+СУ
РАЗСТ=до СУ в метри
цели-от 1 до 5 създания
ефект-от разперените пръсти на друида излизат ледени стрелички/той сам решава как да ги разпре-
дели и всяка нанася по 1 зар щета/едновременно пробивна и ледена
Последна промяна от KOLOBAR на съб юни 10, 2006 9:08 am, променено общо 2 пъти.
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
Идеите определено са оригинални, макар че "Ледени стрелички" ми прилича повече на водна отколкото на друидска магия. Само един въпрос - защо по 1 точка шокова щета и колко пъти (или търпи само веднъж и трябваше да пише "търпи 1 точка ШЩ)
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!
-----------------------------------------------------------------Havoc написа:. Само един въпрос - защо по 1 точка шокова щета и колко пъти (или търпи само веднъж и трябваше да пише "търпи 1 точка ШЩ)
Търпи само веднъж след прекратяването на магията по 1 точка за всеки рунд който я е използвал
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
Не е задължително, това нямаше да го напишеш ако ставаше дума за стъкло, вместо за лед. Въпрос е на подходящи размери и форма, както и на скорост. Всъщност щети ще причинява преди всичко студа.Тогава щетата няма да е пробивна а трошаща (и следователно ще нанася само временни щети). Пък и щяха да са по големи.
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Благодаря за критиката за предишната ми магия.Ето още една:
НОЩЕН ПОГЛЕД
Ниво:2
Мана:10 за произнасяне
Времетраене:10 минути
Цели:Друида
Описание:Магията позволява на друида да намали влиянието на мрака с (СУ/2).Чрез магията не може да бъдат видени невидими създания.Също така не дава възможноста слепите създания да виждат.
Е,очаквам критиката!
НОЩЕН ПОГЛЕД
Ниво:2
Мана:10 за произнасяне
Времетраене:10 минути
Цели:Друида
Описание:Магията позволява на друида да намали влиянието на мрака с (СУ/2).Чрез магията не може да бъдат видени невидими създания.Също така не дава възможноста слепите създания да виждат.
Е,очаквам критиката!