НОВИ ДРУИДСКИ МАГИИ
Модератори: hameleona, Модератори
шяуоте="БатГойко"щА какво е значението на "силата на валежа"? Нямам спомен в книгата да съм задълбавал в чак такива подробности та ми е интересно какво приложение ти е хрумнало за подобн механика и защо ти се е наложило да предложиш магията. 20 Мана не се знае дали е много или малко, но е по-скоро малко, ако значението на намляването силата на валежа е важно...[/quote]------------------------
----------------------------------------------------
''Силата на валежа'' е от зна4ение ако би предизвикал прииждане на близката река и съответно наводнение,ако
по някъкъв на4ин би попре4ил на героите и в други подобни ситуации. А и сметнах, 4е ако някой може да предизвика дъжд би било добре да може и да го спре.
----------------------------------------------------
''Силата на валежа'' е от зна4ение ако би предизвикал прииждане на близката река и съответно наводнение,ако
по някъкъв на4ин би попре4ил на героите и в други подобни ситуации. А и сметнах, 4е ако някой може да предизвика дъжд би било добре да може и да го спре.
НЕКА ИУИ БЪДЕ С НАС
АН УАКХ
АН УАКХ
Той в момента, друидът си има заклинание за вятър, а това е един вид предотвратяване на дъжд, ако облаците са се насочили към героите (свободна интерпретация на Разказвача). Няма лошо и да се дефинира конкретно заклинание, което да сприра вече валящ дъжд. Няма лошо и да се даде сила на дъжда (може Разказвача да я определя със зар при началото на валежа), но всичко това има нужд да се опише и да се каже, какво значи от гледна точка на играчите. Например: дъжд със сила 10-12 е проливен летен дъжд (буря) докато дъжд с 16+ си е направо потоп и има шанс да повиши водата на реки и потоци. При силен дъжд, почвата се разкалва и това променя терена от обикновен на "кален", което изсивква +1 ТД за придвижване на всеки 2 метра и т.н. Разбираш какво искам да кажа, нали.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Хубави работи видях, но има много допълнителни реплики и се губи идеята. Ето какво си харесах досега. Ще си позволя да изброя нещата, че да са на едно място. Надявам се, да не обидя някого с това:
1) Езеро - но във варианта на Бат Гойко
4) ЗЕЛЕНА СТЕНА
ГОРСКИ ОРЪЖИЯ
Така - още веднъж - извинявам се, че пускам такова обобщение, ама исках да е прегледно. Дано не съм обидил някого.
1) Езеро - но във варианта на Бат Гойко
2) Нощен погледBatGojko написа:Да, би могло да се формулира доста общо, а самите конкретни ефекти в дадената ситуация да позволяват тълкуване от страна на играчите и Разказвача. Дълбочината му не е никак малка иможе да го направи универсално оръжие срещу всички освен щарха, та леко ме притеснява, но като цяло идеята за езерото е добра. Може би, не трябва да се допуска "издълбаване на земята", а просто да запулва кухини с вода, като се даде някаква обща предтсава езеро с размери Х/У/Z, колко усилия коства. Естествено тук е добре да се дадат примерни варианти на езерца, а не да се налага изчисляване на кубиците вода, които се "призовават". Може да се даде като площ за едно поле 2х2 метра и дълбочина от 1 метър, а играчите свободно ще могат да си представят според ситуацията, колко такива полета ще се запълнят - например, ако има кухина в дълбовина 2 метра и размери 4 на 2 метра, това са две полета 2х2, но с двойна дълбочина, което пък ще изисква мана, като за 4 полета и т.н. Така разказвачите и играчите ще могат сами да измислят приложения на езерото, но пък те ще са различни според терена - в едни случаи, това ще служи само за напояване, в други ще може да е преграда и т.н. Добре е да се определи и с каква скорост изчезва водата - например с 1 см на секунда (10 на рунд) след като друида вече не го поддържа (това може да е различно, според терена - наприемр в пустинята да си спада с 50). Така ще се знае, каква предина може да ти даде, ако е препятствие и т.н.
Абе има идея ! Това вече е друидска магия - не е нападателна, а е интересна.
3) Костни ноктиHavoc написа:Бива, но по-скоро трябва да е магия с цена на рунд за поддръжка, защото 10 минути са много време за 10 мана.nikestan написа:Благодаря за критиката за предишната ми магия.Ето още една:
НОЩЕН ПОГЛЕД
Ниво:2
Мана:10 за произнасяне
Времетраене:10 минути
Цели:Друида
Описание:Магията позволява на друида да намали влиянието на мрака с (СУ/2).Чрез магията не може да бъдат видени невидими създания.Също така не дава възможноста слепите създания да виждат.
Е,очаквам критиката!
Някой попита и автора обясни, че може коститните шипове да изникнат и от коляно ( по скоро от горния край на пищяла, бих казал аз )nikestan написа: КОСТНИ НОКТИ
Ниво:3
Мана:5+3
Описание:От кокалчетата на ръцете на друида излизат около 20 сантиметрови нокти.Ноктите нанасят (СУ/4)зара пробивна щета.С тях може да се парира оръжие.
4) ЗЕЛЕНА СТЕНА
nikestan написа: Ниво:2
Цели:Свободно поле
Мана:8+2
Описание:При успешно казване на заклинанието,от земята излизат корените на дърветата и се оплитат образувайки стена.Поради тази причина магията може да се направи само в гора.Височината на стената е (СУ/2) метра,а дебелината (СУ/6)метра.Магията може да се направи на повече от едно поле,като се заплаща определената цена.
ГОРСКИ ОРЪЖИЯ
Фиданка-nikestan написа: Ниво:3
Цели:листо с подходяща форма и размер
Мана:10 на листо
Описание:Магията може да превърне листо с подходяша форма в метателно оръжие.Листото се втвърдява и става по тежко,което позволява то да бъде хвърлено.Всяко листо нансася (СУ/4)зара сечаща щета.Магията може да се направи на повече от едно листо,като цената се заплаща за всяко едно от тях.
Каменна прегръдка"Цел-полеnikestan написа: Цел-околността до СУметра от друида
Ниво=2/цена в мана=12
Ефект-предизвиква поникване на дърво/магията може да се казва само сред природата но не и сред блата
или пустиня/.Висо4ината на фиданката =успех *10 см
nikestan написа: НИВО=6/Сравнително нова магия създадена преди 12 години от Арт"Самотния Вълк"/"ЕЗЕРО"също е негова/
Време-веднага
цена=30 мана
Ефект-по краищата на полр/4:4м/израстват камъни,които се приближават един към друг/висо4ина=2м/и нанасят на
създанието в него щети за 16+успех зара./Щетата е от елемент земя/
ЗАБ 1:магията може да се казва само на открито и атакуваното поле не трябва да е заето от каквато и да
е водна площт вклиу4ително лодки или кораби
2:ако в полето има 2 или пове4е от създание то щетите /след като се хвърлят заровете/се разпределят по равно
между вси4ки
Ще се осмеля да добавя и нещо, което видях в Демонична Душа. - Малфурион хвърли листенце, то се превърна в две, те в четири, те в шестнайсет и така докат се получи вихрушка, която полепна по летящия демон и го смъкна на земята. Ефектът е готин и типично друидски, но не знам колко ще струва като мана и нивоzelgadis написа:кентавър
поради близоста си до природата дрyидите са придобили силата да се сливат с нея. Самата магия представлава трансфотмация на друида в кентавър.
цел: друида.
цена: 35 тм като докато е кентавър максимума мана се намалава с толкова.
продалжителност: успех 4аса.
ефект: увели4ава сила, прецизност и издражливост с су+ниво/4 и атака с крак + 2 зара щета.
ниво: 5
Така - още веднъж - извинявам се, че пускам такова обобщение, ама исках да е прегледно. Дано не съм обидил някого.
Последна промяна от cherno_slance на пет дек 15, 2006 2:48 pm, променено общо 1 път.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Благодаря за труда да ги систематизираш в едно мнение. Наистина са сред най-добрите предложения. Ще помисля за подробното им формулиране и може би ще бъдат добавени къмуменията на друида, но с някои специални добавки (например да се закупуват за допълнителни ТР или нещо от сорта).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Каменна прегръдка"Цел-поле nikestan написа:
НИВО=6/Сравнително нова магия създадена преди 12 години от Арт"Самотния Вълк"/"ЕЗЕРО"също е негова/
Време-веднага
цена=30 мана
Ефект-по краищата на полр/4:4м/израстват камъни,които се приближават един към друг/висо4ина=2м/и нанасят на
създанието в него щети за 16+успех зара./Щетата е от елемент земя/
ЗАБ 1:магията може да се казва само на открито и атакуваното поле не трябва да е заето от каквато и да
е водна площт вклиу4ително лодки или кораби
2:ако в полето има 2 или пове4е от създание то щетите /след като се хвърлят заровете/се разпределят по равно
между вси4ки
Ефектът трябва да се промени, защото в момента причинява директни щети.
По добре е така
НИВО=6/Сравнително нова магия създадена преди 12 години от Арт"Самотния Вълк"/"ЕЗЕРО"също е негова/
Цена за научаване: 10 ТР
Време-веднага
цена= 40 мана
поддръжка - 5+ТМ=на Успех
ЕФЕКТ
- По окръжност с център друида и радиус = СУ друид израстват обелиски. Броят им е равен на СУ-то на друида, но не по малко от пет. Височината на всеки е СУ/3, но не по-малко от 2м.
- приятелските единици в пространството получават редуциране на всеки вид щета с успех, където Ус = (СУ+3*Зара)-16. При получаване на отрицателна стойност магията просто не става.
- Камъните имат общ живот = Успех*СУ*5 Когато някой върху един от тях или няколко различни, бъде нанесена толкова щета, изчезват всички.
Заб: Разказвача трябва да постави камъните така, че по възможност да не са във вода. Могат да се появят и от вода, но трябва всичките да стърчат над нея, за да е успешна магията. Израстват на такива места и с такава форма, че да не нараняват създания и плавателни съдове, нито да ги хващат. В по-късен момент разбира се е възможно лодка или кораб да не удари на тях.
НИВО=6/Сравнително нова магия създадена преди 12 години от Арт"Самотния Вълк"/"ЕЗЕРО"също е негова/
Време-веднага
цена=30 мана
Ефект-по краищата на полр/4:4м/израстват камъни,които се приближават един към друг/висо4ина=2м/и нанасят на
създанието в него щети за 16+успех зара./Щетата е от елемент земя/
ЗАБ 1:магията може да се казва само на открито и атакуваното поле не трябва да е заето от каквато и да
е водна площт вклиу4ително лодки или кораби
2:ако в полето има 2 или пове4е от създание то щетите /след като се хвърлят заровете/се разпределят по равно
между вси4ки
Ефектът трябва да се промени, защото в момента причинява директни щети.
По добре е така
НИВО=6/Сравнително нова магия създадена преди 12 години от Арт"Самотния Вълк"/"ЕЗЕРО"също е негова/
Цена за научаване: 10 ТР
Време-веднага
цена= 40 мана
поддръжка - 5+ТМ=на Успех
ЕФЕКТ
- По окръжност с център друида и радиус = СУ друид израстват обелиски. Броят им е равен на СУ-то на друида, но не по малко от пет. Височината на всеки е СУ/3, но не по-малко от 2м.
- приятелските единици в пространството получават редуциране на всеки вид щета с успех, където Ус = (СУ+3*Зара)-16. При получаване на отрицателна стойност магията просто не става.
- Камъните имат общ живот = Успех*СУ*5 Когато някой върху един от тях или няколко различни, бъде нанесена толкова щета, изчезват всички.
Заб: Разказвача трябва да постави камъните така, че по възможност да не са във вода. Могат да се появят и от вода, но трябва всичките да стърчат над нея, за да е успешна магията. Израстват на такива места и с такава форма, че да не нараняват създания и плавателни съдове, нито да ги хващат. В по-късен момент разбира се е възможно лодка или кораб да не удари на тях.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ти пък намери за какво да се хванеш
Чове ка си е казал че това е нова магия, значи трябва да платиш за да си я научиш. Мене повече ме бърка формулата която е... странна най малкото.
3*10+12-16=26, тове е ако не огромна то поне моого голяма редукция на щети, ще ме прощаваш., а и Уфуд си го казва:
СУ+3з<>16+Ус, в случая усложнението е нивото на магията, сиреч: СУ+3з<>16+6<>22, 50% шан за успех при дроид 12 и без концентрация. Получения по тоз начин успех ми се вижда предостатачен. При 12ТД дадени за концентрация си гарантираш 50% шанс да имаш редукция от 6 за всичките ти щети, което си е приблизително два зара.
За живота на каманите, и там положението е същото, неживите неща в аксиом имат ЕЦ а не живот, и при успех ЕЦ и удна устойчивост от 8 за камъка това му дава едно прилично количество ходове през които ще съществува.
Погорното иде да покаже, че не е нужно да се измислят нови методи за смятане, при условие, че вече има такива а и целта е да се опрасти и изчисти систамата от сметките като цяло.
Поздрави!
пп. дано сте разбрали нещо
Чове ка си е казал че това е нова магия, значи трябва да платиш за да си я научиш. Мене повече ме бърка формулата която е... странна най малкото.
3*10+12-16=26, тове е ако не огромна то поне моого голяма редукция на щети, ще ме прощаваш., а и Уфуд си го казва:
СУ+3з<>16+Ус, в случая усложнението е нивото на магията, сиреч: СУ+3з<>16+6<>22, 50% шан за успех при дроид 12 и без концентрация. Получения по тоз начин успех ми се вижда предостатачен. При 12ТД дадени за концентрация си гарантираш 50% шанс да имаш редукция от 6 за всичките ти щети, което си е приблизително два зара.
За живота на каманите, и там положението е същото, неживите неща в аксиом имат ЕЦ а не живот, и при успех ЕЦ и удна устойчивост от 8 за камъка това му дава едно прилично количество ходове през които ще съществува.
Погорното иде да покаже, че не е нужно да се измислят нови методи за смятане, при условие, че вече има такива а и целта е да се опрасти и изчисти систамата от сметките като цяло.
Поздрави!
пп. дано сте разбрали нещо
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
1) за Каменна прегръдка
Мда - за точките развитие като цена наистина е спорно.
Ми нека е просто - редуцират се всички видове щети в/у приятелските единици, но с максимум СУ/2. Толкоз- когато получиш чук или брадва в главата, тези -6 точки не са чак толкова
Никъде не видях магиите на друида да имат усложнение... а сред останалите играчи се шири виждането, че друида просто си прави магиите - нали заради това е правилото, че магиите му не трябва да причиняват демидж и директно накърняване статистиките на противниците.... остава да се окаже, че не е така...
Времетраене - пет или десет минути?
2) Към магията правене на кинжали за хвърляне от листа
- хубаво е да има времетраене, след което листото отново добива естествения си вид- иначе друида ще си ходи с двайсет такива парчета, а не това е идеята
3) Към магията кентавър - ефекта да е за по-малко време - примерно 10 минути
ефекта към статистиките да е СУ/2.... защото в момента е СУ+СУ/4, което е зверско
Мда - за точките развитие като цена наистина е спорно.
Ми нека е просто - редуцират се всички видове щети в/у приятелските единици, но с максимум СУ/2. Толкоз- когато получиш чук или брадва в главата, тези -6 точки не са чак толкова
Никъде не видях магиите на друида да имат усложнение... а сред останалите играчи се шири виждането, че друида просто си прави магиите - нали заради това е правилото, че магиите му не трябва да причиняват демидж и директно накърняване статистиките на противниците.... остава да се окаже, че не е така...
Времетраене - пет или десет минути?
2) Към магията правене на кинжали за хвърляне от листа
- хубаво е да има времетраене, след което листото отново добива естествения си вид- иначе друида ще си ходи с двайсет такива парчета, а не това е идеята
3) Към магията кентавър - ефекта да е за по-малко време - примерно 10 минути
ефекта към статистиките да е СУ/2.... защото в момента е СУ+СУ/4, което е зверско
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ами не си гледал внимателно тогава, усложнението е нивото на магеята (при маговете е двапъти нивото), евентуално може да има и още някакво услужнение спрямо текущите обстоятелства и решението на разказвача.Никъде не видях магиите на друида да имат усложнение... а сред останалите играчи се шири виждането, че друида просто си прави магиите - нали заради това е правилото, че магиите му не трябва да причиняват демидж и директно накърняване статистиките на противниците.... остава да се окаже, че не е така...
Незнам кои са тези играчи сред които се шири мнението, че друида просто си прави магиите, дай имена.
Че не трябва да прави директни поражения така, всъщност май и индиректни маги правещи поражение няма...
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
ХМ...Ако има затруднение при правенето на друидските умения, трябва да е казано и върху какъв показател се формира неговата МА и МУ, чрез която каства природните си заклинания.
Не е казано (както е казано изрично за магьосниците), а и не е логично да имаш нужда от СУ - Магьосник, за да си добър друид.
Може да се приложи аналогия, но само до някъде - СУ Друид да се добавя към основното МУ на героя на мястото на СУ Магьосник. И тогава обаче нещата не са равнопоставени, понеже специализацията в дадена школа увеличава МУ за магиите от тази школа с още 12.... тоест МА на един друид като си каства друидските магии ще бъде с 4т по-назад от един маг в дадена школа.
Не знам дали е решение, ако трудността на друидските заклинания не се удвоява - трябва да се провери с тестване.
Не е казано (както е казано изрично за магьосниците), а и не е логично да имаш нужда от СУ - Магьосник, за да си добър друид.
Може да се приложи аналогия, но само до някъде - СУ Друид да се добавя към основното МУ на героя на мястото на СУ Магьосник. И тогава обаче нещата не са равнопоставени, понеже специализацията в дадена школа увеличава МУ за магиите от тази школа с още 12.... тоест МА на един друид като си каства друидските магии ще бъде с 4т по-назад от един маг в дадена школа.
Не знам дали е решение, ако трудността на друидските заклинания не се удвоява - трябва да се провери с тестване.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Слънце, ще пробвам да задържа добрия тон и няма да каже нещо от сорта на това: „Чети бе, Чети първо после пиши глупости и приди да пишеш пак чети!“ . И понеже няма да го казвам ще ти кажа де е скрит ключа от бараката.
Друида има усложнение от нивота на магията, но усложнението не се удвоява, както при магиите от школите. Шесто ниво магия слага шес усложнение, 2-ро - 2. ПРи проверка за успеха на могията не си взима Му-то на друида а неговото СУ. От тук слидва че формулата придобива вида:
СУ+3з.<>16+Ни
СУ- е СУ Друид
Ни - е нивотото на друидската магия
По този начин в посочения от Хамчо , пример майстор друид има 50% шанс да направи една от най-сложните си магии без да се концентрира.
пп Дано съм бил достатъчно ясен
псп В интерес на истината маг под 5-то ниво доста трудно би могъл да направи 7-мо ниво магия без концентрация, но за това може само Кид да потвърди.
Друида има усложнение от нивота на магията, но усложнението не се удвоява, както при магиите от школите. Шесто ниво магия слага шес усложнение, 2-ро - 2. ПРи проверка за успеха на могията не си взима Му-то на друида а неговото СУ. От тук слидва че формулата придобива вида:
СУ+3з.<>16+Ни
СУ- е СУ Друид
Ни - е нивотото на друидската магия
По този начин в посочения от Хамчо , пример майстор друид има 50% шанс да направи една от най-сложните си магии без да се концентрира.
пп Дано съм бил достатъчно ясен
псп В интерес на истината маг под 5-то ниво доста трудно би могъл да направи 7-мо ниво магия без концентрация, но за това може само Кид да потвърди.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Май ти също трябва да четеш... нещата, които туко що съм написал!Vilorp написа:Слънце, ще пробвам да задържа добрия тон и няма да каже нещо от сорта на това: „Чети бе, Чети първо после пиши глупости и приди да пишеш пак чети!“ . И понеже няма да го казвам ще ти кажа де е скрит ключа от бараката.
Те това ако беше прочел, нямаше да има нужда да пишеш половината си пост-обяснение къде е ключа към палатката... .cherno_slance написа: Може да се приложи аналогия, но само до някъде - СУ Друид да се добавя към основното МУ на героя на мястото на СУ Магьосник. И тогава обаче нещата не са равнопоставени, понеже специализацията в дадена школа увеличава МУ за магиите от тази школа с още 12.... тоест МА на един друид като си каства друидските магии ще бъде с 4т по-назад от един маг в дадена школа.
Не знам дали е решение, ако трудността на друидските заклинания не се удвоява - трябва да се провери с тестване.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Точно защото това прочетох се опитах да ти кажа за ключаТе това ако беше прочел, нямаше да има нужда да пишеш половината си пост-обяснение къде е ключа към палатката... .
Сега с малко по-дебело, та можеби и да забележиш : МА НЕ се използва при казване на друидските заклинания!
И за да се цитирам и аз мене си :
Отбележи, че няма МА никъде във формулата!Друида има усложнение от нивота на магията, но усложнението не се удвоява, както при магиите от школите. Шесто ниво магия слага шес усложнение, 2-ро - 2. ПРи проверка за успеха на могията не си взима Му-то на друида а неговото СУ. От тук слидва че формулата придобива вида:
СУ+3з.<>16+Ни
Поздрави!
Маг и Друид се комбинират по един единствен начин успешно - СУ "Бърза мисъл"! Това е свързващото звено.
7-мо ниво магия не може да бъде направена от герой под 8 ниво без концентрация, без да трябва да се хвърли критикъл или поне 17 с 3д6.
Изключвам теоретично направени персонажи, магически предмети и отвари/магии подпомагащи Мага.
За друида има и нещо друго - никой и нищо не му пречи да задели време за концентрация, което означава почти 97% успех.
7-мо ниво магия не може да бъде направена от герой под 8 ниво без концентрация, без да трябва да се хвърли критикъл или поне 17 с 3д6.
Изключвам теоретично направени персонажи, магически предмети и отвари/магии подпомагащи Мага.
За друида има и нещо друго - никой и нищо не му пречи да задели време за концентрация, което означава почти 97% успех.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Аха...
СУ+3з.<>16+Ни, където СУ е нивото в друид, а Ни е нивото на друидската магия
При 12 срещу 22 и средна стойност за три зара 10,5 нещата стават направо на кантар. 12+10/11 <> 16+6 или 22/23 срещу 22. Както каза Хамелеона, ако се гледа и ефекта от успеха на кастването, работите при друида стават плачевни.
От друга страна герой човек на 14-то ниво, с бързо развитие и 16 интелект има МУ = (НИ+ИН)/2]+СУ Маг+ Спец в школа= на 15+12+12 сиреч 39
ще рече МА =13
Ще рече 13+16= 26 срещу затруднение за най-трудната магия 30.
Или със заровете магът трябва да хвърли над четири, за да му стане магията... докато друидът трябва да хвърли над десет. Сега някой ще каже, че концентрацията иска време и ТД, но пък дава сигурност, каквато друида не притежава... ама въбще - я стане, я не....
Кид, не видях, че си постнал преди мен - ако и друидите имат възможност за концентрация, това променя всичко... Заклинанията им са от такъв вид, че повечето могат да се казват и без мишена, извън стреса и липсата на време, вилнеещи в една битка. Мда, това променя всичко.
СУ+3з.<>16+Ни, където СУ е нивото в друид, а Ни е нивото на друидската магия
При 12 срещу 22 и средна стойност за три зара 10,5 нещата стават направо на кантар. 12+10/11 <> 16+6 или 22/23 срещу 22. Както каза Хамелеона, ако се гледа и ефекта от успеха на кастването, работите при друида стават плачевни.
От друга страна герой човек на 14-то ниво, с бързо развитие и 16 интелект има МУ = (НИ+ИН)/2]+СУ Маг+ Спец в школа= на 15+12+12 сиреч 39
ще рече МА =13
Ще рече 13+16= 26 срещу затруднение за най-трудната магия 30.
Или със заровете магът трябва да хвърли над четири, за да му стане магията... докато друидът трябва да хвърли над десет. Сега някой ще каже, че концентрацията иска време и ТД, но пък дава сигурност, каквато друида не притежава... ама въбще - я стане, я не....
Кид, не видях, че си постнал преди мен - ако и друидите имат възможност за концентрация, това променя всичко... Заклинанията им са от такъв вид, че повечето могат да се казват и без мишена, извън стреса и липсата на време, вилнеещи в една битка. Мда, това променя всичко.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Чакай, чакай... бъркаш злобно нещата. Първо аз успях теоретично да направя на 8 ниво 42 МУ, което е 14 МА. Второ описания герой от теб има МА 13 и от там 13+3д6 > 16+7*2. Нали се сещаш, че това означава 17 с 3д6 без концентрация. Сега сложи да речем +3 концентрация (6ТД) и формулата придобива вида 13+3+3д6 > 30 или с 3д6 да направиш поне 14. Това при условие, че си развил 3 Умения (Магьосник, Бърза мисъл и школа) и правиш магията за 8ТД. За същото време друида прави магия с шанс 12+3д6>22 или ~50% без да се концентрира допълнително и без да е заделял ТР за Бърза мисъл.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
42 -24=18... което на осмо ниво ще рече, че има 20 интелект!!
Предполагам, че героят е елф и си му сложил и бързо развитие (вероятно), но това означава, че герой осмо ниво се разхожда на около 40ТЖ и минимални други показатели.... Но като цяло тези 42МУ на осмо ниво будят респект.
ХМ - проблемът е, че на друида магиите му шесто ниво винаги ще са с 50% шанс да станат, освен ако не реши да си вдига СУ-то над 12-та степен. Вярно, че може да опита отново, но системно стои странно - става, не става.... От друга страна (отделно от концентрацията), МА зависи от МУ, а то бавно расте с нивата - дори играча да не влага ТР в интелект или СУ-магьосник, неговата МА пак ще се покачва.
За сега не съм попадал на играч, чийто герой да е навъртял толкова стаж, но може и това да стане - да ми дойде някой с 40-ти левъл герой маг и да каже - г-н Разказвач, героя е истински и развиван лев, а не математически изчислен, готов персонаж.
Предполагам, че героят е елф и си му сложил и бързо развитие (вероятно), но това означава, че герой осмо ниво се разхожда на около 40ТЖ и минимални други показатели.... Но като цяло тези 42МУ на осмо ниво будят респект.
ХМ - проблемът е, че на друида магиите му шесто ниво винаги ще са с 50% шанс да станат, освен ако не реши да си вдига СУ-то над 12-та степен. Вярно, че може да опита отново, но системно стои странно - става, не става.... От друга страна (отделно от концентрацията), МА зависи от МУ, а то бавно расте с нивата - дори играча да не влага ТР в интелект или СУ-магьосник, неговата МА пак ще се покачва.
За сега не съм попадал на играч, чийто герой да е навъртял толкова стаж, но може и това да стане - да ми дойде някой с 40-ти левъл герой маг и да каже - г-н Разказвач, героя е истински и развиван лев, а не математически изчислен, готов персонаж.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
20 Интелект и 8 ниво = 14 МУ. Губи ти се нещо в цялата нишка...cherno_slance написа:42 -24=18... което на осмо ниво ще рече, че има 20 интелект!!
Предполагам, че героят е елф и си му сложил и бързо развитие (вероятно), но това означава, че герой осмо ниво се разхожда на около 40ТЖ и минимални други показатели.... Но като цяло тези 42МУ на осмо ниво будят респект.
Освен това вариантите са 2 - със или без Бърза мисъл, общо взето разлика нямаше голяма... + - 20ТР
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Слънце, да знаиш ей на толковка съм от използавето на 18 пункта шрифт с главни полу черни букви (допира си палеца и показалеца)
Майстор маг неможе да каже 7-мо ниво магия без концентрация или без да хвърли АУ.
Майстор друид има 50% шанс за успех да каже 6-то (максимално) ниво от неговите магии без да се концентрира.
ВАЖНО: И двамата могата да се концентрират допълнително!!!
Никой непреки на Друида да се концентрира за +6 и да трябва да метне 5 или повече ако е развил СУ-то си до 12-та степен. Нищо не му пречи да продължи концентрацията си и следващия рунд за +10 общо и да трябва да метне различно от АНУ.
С прости думи: няма ограничение в концентрацията за дадено действие срущу никой. Както война може да се концентрира за удар, така Мага и друида могат да се концентрират за казването на магиите си.
Поздрави!
Майстор маг неможе да каже 7-мо ниво магия без концентрация или без да хвърли АУ.
Майстор друид има 50% шанс за успех да каже 6-то (максимално) ниво от неговите магии без да се концентрира.
ВАЖНО: И двамата могата да се концентрират допълнително!!!
Никой непреки на Друида да се концентрира за +6 и да трябва да метне 5 или повече ако е развил СУ-то си до 12-та степен. Нищо не му пречи да продължи концентрацията си и следващия рунд за +10 общо и да трябва да метне различно от АНУ.
С прости думи: няма ограничение в концентрацията за дадено действие срущу никой. Както война може да се концентрира за удар, така Мага и друида могат да се концентрират за казването на магиите си.
Поздрави!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Хам, логиката ти тука куца. Друида винаги е по-добре от мага когато се опитва да ис направи своите заклинания.
3-то ниво друид трябва да метне 15 или повече с 3 зара, за да направи магия 1-во ниво (от свойте), респективно 3-то ниво Маг с 16 интелект същото ниво като друида (1 - 7мо) дори не може да научи 1-во ниво магия! Ако все пак я научи трябва да метне 15+ (в най-добрия случай).
Друида в друидските магии винаги е по-добръл от ранвостое маг работеш с „професионални“ магии.
3-то ниво друид трябва да метне 15 или повече с 3 зара, за да направи магия 1-во ниво (от свойте), респективно 3-то ниво Маг с 16 интелект същото ниво като друида (1 - 7мо) дори не може да научи 1-во ниво магия! Ако все пак я научи трябва да метне 15+ (в най-добрия случай).
Друида в друидските магии винаги е по-добръл от ранвостое маг работеш с „професионални“ магии.