И аз да предложа едно СУ

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

И аз да предложа едно СУ

Мнение от Shamajotsi » ср май 31, 2006 1:18 pm

СУ "Шердива"
Изисквания:
-женски персонаж
-10 ИЗ, 8 ИН
-78 Жизненост

Цена за първо ниво:
5 ТР за гиганти, +10 за останалите раси

Описание:
За почти всички същества, които живеят в Пустощта, животът им е непрестанна борба с великата пустиня. Но някои същества са открили и друг изход - да заживеят като едно с Пустошта. Тези същества са се нарекли Шердиви. По правило те трябва да са от женски пол, но макар и в момента всички Шердиви да са гигантки, Пустошта не поставя условия за расовата принадлежност.

Животът на Шердивите се променя коренно след церемонията по приемането им като част от Пустошта. Тяхна единствена цел е да запазят Пустошта такава, каквато е била създадена. По идея те не са опозиция на магьсниците или друидите, даже може да са част от тези общества, но интересите им напоследък се преплитат с интересите на друидите от Великата Гора. Останалите гиганти споделят мнението за тях, че са изключително вглъбени в своите мисли и мисия. Погледнато отстрани те със своите умения са изключително могъщи, от където идва изразът "да срещнеш Шердива". Като става дума за изрази, във връска с тяхното странно умение да предизвикват изключително мощни порои, в източната част на Пустошта е възникнал изразът "Да удавиш рибите", т.е. да си толкова амбициран и сигурен в успеха, че да направиш невъзможното.

Като се има предвид странния начин на живот, който водят Шердивите, фактът, че се обличат в черно, обръсват си главата и премахват роговете си (в случай че са гиганти), много малко същества от мъжки пол се осмеляват да сключат духовен съюз с Шердиви ("да се оженят" за тях). Но историята познава и такива случаи, като при тях, мъжете стават не по-малко странни от своите съпруги, макар и да нямат техните умения.

А колкото до уменията...

1. Бе то не е точно умение, но да го спомена: за всяка ТР, използвана за това умение трябва да се пожертва 1 точка Жизненост (не ЖТ, а Жизненост)
2. Получават МЗ +СУ/4
3. По-добре понасят високи и ниски температури.
4. На седмо ниво получават +1 ИЗ
5. На 12. ниво максимума за ИЗ се покачва с 2.
6. И, естествено, получават достъп до магии от ниво СУ/2. Идеята на тези магии, е като на магиите на друидите, но Шердивите трябва да подхранват уменията си със собствената си жизнена енергия, т.е. за всяка ТМ, която те "харчат" за този тип магии, те трябва да "похарчат" и 1 ТЖ. Но за сметка на това, ефектът е колосален. Съжелявам, че не мога да ги поместя сега, но само 1 час по компютри не стига.

To be continued tomorrow.
シャマョツィ

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » ср май 31, 2006 7:34 pm

Дали не се бъркаш в жизненост с Виталност?

Какво значи да пожертва? Да изгуби за постоянно или да изгуби временно? Това при повишаване на ниво ли ще се отнеме или как? Мързи ме да мисля, но дай малко повече обяснение за процеса с жизненоста и ТР-то?

Какво значи магията се прави но се "харчат" 1ТЖ? Това значи, че ако е на 5ТЖ от максимално 50ТЖ, той може да направи общо 4 магии една след друга, после спи и си възстановява ЖТ и после отново прави магии или какво?

Нещо не става ясно много много, освен че е много тежко за развитие...
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » вт фев 27, 2007 11:21 am

Всъшност аз бях разработил магическа школа, която за определено правене на магията половината от точките за мана, които се изискват се вземат от ТЖ-то, но лягаш, спиш и готово. Не взима живот за постоянно, но пак си е опасно, особено в битка срещу повечко противници.

ПП: Не мога да ги публикувам, защото ми останаха само две от всички измислени магии. Жалко при теста се представиха толкова добре.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » вт фев 27, 2007 11:22 am

Нали "continue tommorow" кво станало, че ме заинтригува.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт фев 27, 2007 12:34 pm

Направо го бях забравил :oops: ! Честно казано, "изчерпа ми се вдъхновението" (евфемизъм за "домързя ме") и за известно време "поизоставих" нещото, та ето - сега хората трябва да ме подсещат. Но нищо - сериозно заявявам, че до известно време ще се появят магии и за да не бъде този пост флъд, ако никой не се обади след мен, то ще ги публикувам тук (ще променя мнението). Иначе - засега - това е, което е измислено до този момент.

То и аз трябва да си го попрочета...
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Re: И аз да предложа едно СУ

Мнение от BatGojko » съб мар 03, 2007 1:01 am

Идеята на това.
Shamajotsi написа: 6. И, естествено, получават достъп до магии от ниво СУ/2. Идеята на тези магии, е като на магиите на друидите, но Шердивите трябва да подхранват уменията си със собствената си жизнена енергия, т.е. за всяка ТМ, която те "харчат" за този тип магии, те трябва да "похарчат" и 1 ТЖ. Но за сметка на това, ефектът е колосален. Съжелявам, че не мога да ги поместя сега, но само 1 час по компютри не стига.
влиза в сериозен сблъсък с идеята на това:
Shamajotsi написа:СУ "Шердива"
1. Бе то не е точно умение, но да го спомена: за всяка ТР, използвана за това умение трябва да се пожертва 1 точка Жизненост (не ЖТ, а Жизненост)
Веднъж им намаляваш Жизнеността, а после ги караш и да харчат от ЖТ, за да са полезни. Някак си ми звучи, като да бях сложил на СУ Магьосник да намалява ИН на героите. Не е добра комбинацията. Навсякъде трябва да има смислено и използваемо правило. Вземи за пример уникалните умнеия на расите - Яростта е ори джуджетата, а не при елфите, защото те са с най-много ЖТ и логично при тях е най-използваема, докато при елфите е Преливането, което пък е двупосочно и може в даден момент и да компенсира недостига им на ЖТ. Ей така горе-долу трябва да се гелда на специалните умения и техните придобивки. Никаква придобивка не е да мога да кажа чука н абога за 50 ЖТ, ако аз имам 49 като максимум, нали?
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Отговори