Древни магии
Модератори: hameleona, Модератори
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Ами дръжктие на чуковете се парвят от дъвро, евентуално със стоманен обков. Не е кaто да са нечупливиBatGojko написа:, то при удар с ръка може и да прекършите опонента си. (това последното важи и за удар с чук, ама така съм приел в правилата)
Иначе въпроса на Вилорп представлява носител на много интригуващ потенциален отговор :")
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
Бе то и за костите може да се каже същото. И като цяло може да се спори доколко БЩ може да се вкарва и по какъв начин с различни оръжия. И може би всяка страна в един такъв спор би извадила логични доводи, но в крайна сметка съм приел тези ограничения и те за момента (до преи появата на Къртача ) работят.VORAC написа: Не е кaто да са нечупливи
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Абе, че грешка има - има. То е очевидно иначе нямаше никой друг да не е достигал подобни нива. Не сме се впускали в подробни инструкции към разказвачите, но като цяло не мога да си представя, как така сте вземали по толкова опит на сесия. Мисля, че според това, което го има в книгата по повече от едно ниво на сесия няма как да се качи. То и това е много ама...
Нека да видя и колко е опита от дракон със 100 (за по-лесно) ЖТ и сложност 20. Ами опитът е 2000, което поделено на 5 героя е 500. А когато започнете да избивате по 10 такива на сесия, то очевидно, че сложността няма как да сотане 20, следователно опита от един дракон ше намалява прогресивно.
А сега нека погледна как така постигате сложност 20 и след това пребиват етова създание без проблем.
Ето какви са съветите за образуване на сложността:
Фактор / Модификатори
Добра Екипировка (Магическо оръжие) +1 до +3 според екип.
Лоша Екипировка -1
Високи Показатели +1
Висока Степен на СУ (над 10) +1
Негероичен персонаж или противник,
които има по-малко ТР от стандартните -1*
Много ниска Жизненост** +1
Героичен Персонаж +1
Расово Умение различно (погледни таблицата)
Комплексна Тактика +2
Стандартна Тактика 0
Проста Тактика -1
Това е основното, но предполагам сме ви подвели с пояснението:
* Може да прилагате следната формула за изчисляване на Сложността. За база се взима 160 начални ТР, за всеки -20ТР Сложността на врага се намалява с 1, а за всеки +20ТР тя се увеличава с 1. Същото важи и за всеки 10 ТР на ниво, като за база се взима 20ТР.
Но това важи само за нулевото ниво на дадено създание (или поне така си спомням, тъй като тази част е писана от Химера).
Тук някъде имахме и допънително влияние на разликата в нивата (сега не нещо не го намирам къде точно е, но съм сигурен, че го имаме), което означава, че създание със сложност 20 ще е и доста по-високо ниво. Сега направо не искам да си представям какво е дракон на 211 ниво...
Така, ккато ми описваш тук играта ви, оставам с впечатление, че вие не сте успели да усетите какво е да си герой на 0, 1, 2 и т.н. Ниво. Вие сте прескачали нива и може би дори не сте грали и една сесия с някои нива. А това определено е довело до пропускане на част от удоволствието. От друга страна сте си поиграли на някакви супергерои от супер могъщо ниво, за което просто никога не съм и помислял, че някой може да достигне.
Като така всичко е наред. Но може би е добре, сега да опитате и оригинлната идея - оная с по-малките цифри и повечето ролево разиграване. На 211 ниво, предполагам, че сте с четирицифрени показатели за ЖТ и едва ли има момент, в който героите ви се чувстват застрашени от каквото и да било, а когато няма шанс да загубиш, тръпката просто изчезва. Това е като да играете компютърни игри с код за безмъртност - няма игра, има разходка из нивата и разглеждане на левъл дизайна... и евентуално ако има история, разбиране на финалната фабула. Е, има хора които така играят компютърни игри, но аз определено мися, че те не биха го правили ако са си платили 70 лева за DVD-то, а не са го изтеглили от Арената.
Нека да видя и колко е опита от дракон със 100 (за по-лесно) ЖТ и сложност 20. Ами опитът е 2000, което поделено на 5 героя е 500. А когато започнете да избивате по 10 такива на сесия, то очевидно, че сложността няма как да сотане 20, следователно опита от един дракон ше намалява прогресивно.
А сега нека погледна как така постигате сложност 20 и след това пребиват етова създание без проблем.
Ето какви са съветите за образуване на сложността:
Фактор / Модификатори
Добра Екипировка (Магическо оръжие) +1 до +3 според екип.
Лоша Екипировка -1
Високи Показатели +1
Висока Степен на СУ (над 10) +1
Негероичен персонаж или противник,
които има по-малко ТР от стандартните -1*
Много ниска Жизненост** +1
Героичен Персонаж +1
Расово Умение различно (погледни таблицата)
Комплексна Тактика +2
Стандартна Тактика 0
Проста Тактика -1
Това е основното, но предполагам сме ви подвели с пояснението:
* Може да прилагате следната формула за изчисляване на Сложността. За база се взима 160 начални ТР, за всеки -20ТР Сложността на врага се намалява с 1, а за всеки +20ТР тя се увеличава с 1. Същото важи и за всеки 10 ТР на ниво, като за база се взима 20ТР.
Но това важи само за нулевото ниво на дадено създание (или поне така си спомням, тъй като тази част е писана от Химера).
Тук някъде имахме и допънително влияние на разликата в нивата (сега не нещо не го намирам къде точно е, но съм сигурен, че го имаме), което означава, че създание със сложност 20 ще е и доста по-високо ниво. Сега направо не искам да си представям какво е дракон на 211 ниво...
Така, ккато ми описваш тук играта ви, оставам с впечатление, че вие не сте успели да усетите какво е да си герой на 0, 1, 2 и т.н. Ниво. Вие сте прескачали нива и може би дори не сте грали и една сесия с някои нива. А това определено е довело до пропускане на част от удоволствието. От друга страна сте си поиграли на някакви супергерои от супер могъщо ниво, за което просто никога не съм и помислял, че някой може да достигне.
Като така всичко е наред. Но може би е добре, сега да опитате и оригинлната идея - оная с по-малките цифри и повечето ролево разиграване. На 211 ниво, предполагам, че сте с четирицифрени показатели за ЖТ и едва ли има момент, в който героите ви се чувстват застрашени от каквото и да било, а когато няма шанс да загубиш, тръпката просто изчезва. Това е като да играете компютърни игри с код за безмъртност - няма игра, има разходка из нивата и разглеждане на левъл дизайна... и евентуално ако има история, разбиране на финалната фабула. Е, има хора които така играят компютърни игри, но аз определено мися, че те не биха го правили ако са си платили 70 лева за DVD-то, а не са го изтеглили от Арената.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Няма лошо, важното е да са се забавлявали. Просто ме изуми фактът, че въобще са успели да играят при такива огромни числа, като 80 ТД например. Браво за което!
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Средностатистично- 3,5. Те, понеже са готини, може и за средно да взимат петица Тогава вече е лесно 350*5= 1 750. Готово.Vilorp написа:А аз да питам как ги мяташ тия зарове!? (;
320*5 грама= кило и шстотин (;
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ами ако ви кажа, че сме играли от всяко ниво герои вие няма да ми повярвате. Ние в началото не се биехме с такива същества(опазил Господ). Обаче после избихме някаква секта към Кали и тя сключи съюз с Ахра-Ман и взеха да ни изпращат дракони и Каменни гиганти и сами може да се досетите. До около 50 ниво видяхме и много зор, защото предметите ни не струваха в сравнение със сегашните. Абе усетихме си духа на играта.
Вие сте смешни! Максималната ми щета е над 1000 зара, а ТД са ми достигали и 3500 (в този случай изчислих че бягам над 11км за 10 секунди и нанасям Godlike щети... иииииииихаааааааа). Отдавна минах стремежа си към такива показатели (който беше само първите две седмици на игра).
Айде стига сте си показвали бъговете защото не съмнено има такива и ние сме тук да ги оправим за да има реалистичност.
Спрете го този пауърплей не е интересен а пък ние вече тука правим офтопик (някой да измести последните постове в отделна тема ПауърПлей че да се разберем кой до колко е усетил тръпката). Но аз лично смятам, че на Магландиум не можеш да си пауърплеър. Не е достатъчно обширен (за това аз си имам моя Гигант)
Айде стига сте си показвали бъговете защото не съмнено има такива и ние сме тук да ги оправим за да има реалистичност.
Спрете го този пауърплей не е интересен а пък ние вече тука правим офтопик (някой да измести последните постове в отделна тема ПауърПлей че да се разберем кой до колко е усетил тръпката). Но аз лично смятам, че на Магландиум не можеш да си пауърплеър. Не е достатъчно обширен (за това аз си имам моя Гигант)
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…