Школа на Костта
Публикувано: нед юни 04, 2006 2:17 pm
Школа на Коста:
Някои пояснения:
Костните заклинания са едни от най-силните, но и най-ограничените. За има ефект дадено заклинание, то в радиус от МУ метра от мага трябва да има определено количество кости. В описанията по-долу ще срещнете показател “Кости” следван от някакво число. Съответното число показва колко човешки трупа (само костите им!) ще са нужни за да се изпълни заклинанието. Ако няма достатъчно кости, цената в ТМ може да се удвои, утрои или дори учетвори, а заклинанието може дори да се провали.
Ако има 1/2 от нужните кости – 2*МТ
Ако има 1/3 от нужните кости – 3*МТ
Ако има 1/4 от нужните кости – 4*МТ
Ако има под 1/4 от нужните кости – магията се проваля
Заклинанията:
Ниво 1:
1. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ.
2. Отпращане на скелет:
Валидни цели: Скелет
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: различно
Кости: 0
Описание: С това заклинание, мага може да унищожи скелет вдигнат с магия. Принципът е следния: За всяка 1ТМ, мага нанася на скелета 2 ТЖ Щети. В случая Усложнение се явява нивото на скелета, но е възможно шанса за успех да се повиши на цена от 3 мана за +1.
3. Зарастване на кост:
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Времетраене: веднага
Цена: 3 + Х ТМ
Кости: 0
Описание: Тази простичка, но полезна магия може да заздрави една счупена или пукната кост на дадено създание. За да се осъществи успешно магията обаче, мага трябва да докосва през цялото време костта. Допълнителната мана Х е от 1-4 и зависи от размера и травмата на костта – спукана кост на някой пръст ще прибави 1 ТМ, но счупена бедрена кост ще прибави 4.
4. Взрив на тялото:
Валидни цели: мъртво създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена 20 Мана
Кости: специфично (виж по-долу)
Описание: мага предизвиква избухването на тялото на създание умряло преди не повече от три-четири дни. Разпръсналите се парчета нанасят щети които зависят от МР на взривеното тяло (Щетите са равни на МР*3 зара и се разпростират според правилото за взривове). Магията реално кара костите на създанието да изскочат навън със страшна сила и така предизвикват експлозията.
Второ 2:
1. Костен щит:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по желание
Цена: 10*Х ТМ за произнасяне
Кости: Х
Описание: мага създава щит от кост, като предварително определя колко голям ще е той (Малък, Среден или Голям). Х е равно на 1, ако щита е малък, 2 ако щита е среден и 3 ако щита е голям.
2. Шип
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: 1 Рунд.
Цена: 22 ТМ за произнасяне
Кости: 1
Описание: В избрано от мага поле изниква двуметров костен шип, който наранява създанието намиращо се там за 4 Зара пробивни щети. Ако в полето има две създания, започнали борба се мята един зар за да се разбере какъв е ефекта от шипа (зара се мята от правещия заклинанието:
Резултат....Ефект
1-2............Шипа минава между двете създания
3-4............Шипа уцелва създанието с по-ниска Ловкост (ако са с еднаква, това с по-ниска прецизност, ако и Прецизността е еднаква, това с по-голям товар, ако и това е еднакво, се мятат зарчета (по едно за всяко създание) за да се разбере кое е уцелено.)
5-6............Шипа уцелва и двете създания и нанася 4 зара щети на всяко от тях.
Шипа се прибира обратно в земята при настъпване следващия ход на мага.
3. Вдигане на Скелет І:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 28 + 8 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умряло животно (не трябва да има много плът по скелета) за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.
Ниво 3:
1. Костно копие:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 25 ТМ
Кости: 1/2
Описание: В ръката на мага се образува копие от кост, което той запраща по дадено създание. Копието е с атака от МУ. Ако мага държи жезъл в ръката си, може да “изстреля” копието от върха му. Копието е със 5 зара пробивни щети.
2. Костна броня І:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 33 ТМ
Кости: Успех
Описание: Тялото на избраното създание се покрива с кости, които му осигуряват прилична защита от физически атаки (Бронята е с характеристики: ЗА=Успех; Абсорбация: Щети/3).
3. Вдигане на Скелет ІІ:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 + 10 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.
Ниво 4:
1. Зъбите на Дракона:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 30 + Х*10
Кости: Х
Описание: мага вдига определен брой (Х) костни копия и ги запраща по дадено поле. Всяко копие има Атака равна на МУ и 5 зара пробивни щети.
2. Вдигане на Лич:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 40 ТМ + Х ТМ за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига лич (скелет магьосник) на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Маната Х нужна за поддръжката на заклинанието е равна на 1/2 от нивото на Лича. Лича използва предимно заклинания от Школите на Тъмнината и Мрака.
3. Промяна:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/5 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 7 за рунд поддръжка
Кости: 0
Описание: С тази магия магьосника може да промени костната структура на създание, като по този начин променя и външния му вид, но не и статистиките му. Кожата на създанието също следва промяната. Създанието спокойно може да се смали двойно или да се уголеми също толкова, но по-големи промени са невъзможни. Ограничаващо е също така и това, че създанието понася 1/5 от жизнеността си като щети.
Ниво 5:
1. Дъжд от кости:
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 50 ТМ
Кости: 4
Описание: стотици и стотици костици се изсипват върху избраното от мага поле и нанасят на създанията там 10 зара щети.
2. Костна стена:
Валидни цели: поле
Време за действие: по желание
Разстояние: МУ/2 метра.
Цена: 5*Х ТМ + Х за рунд поддръжка.
Кости: 4*Х
Описание: Кости изникват от земята и се преплитат, образувайки костна стена с височина 2 мета. Дължината на стената е до (МУ/2) метра, по избор на мага. Х е равно на дължината на костната стена в метри.
3. Костен Голем
Валидни цели: поле
Времетраене: по желание
Разстояние: МУ/3 метра
Цена: 26 ТМ за произнасяне + 8 за рунд поддръжка.
Кости: 10
Описание: Призовава костен голем от Ниво МУ/10. Създанието остава призовано докато бъде убито или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Голема виж по-долу.
Ниво 6:
1. Докосване на парализата
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 ТМ + 8 за рунд поддръжка
Описание: Мага предизвикване на подуване на костите на дадено създание, като така му нанася Успех*2 зара шокови щети (еднократно!). Създанието търпи наказание за ограничена подвижност в размер на Успех*2. Заклинанието може и да бъде казано на няколко създания едновремено, стига мага да заплати нужната за това мана.
[е, за това заклинание ще помоля да ми помогнете, не съм сигурен, че е добре измислено откъм механика]
2. Вътрешни Шипове
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 40 ТМ + 12 за рунд поддръжка
Описание: Шипове от кост изникват навътре в създанието, като му нанасят (Успех на магията + МР на създанието) зара пробивни щети при произнасянето и още 3 зара на рунд, ако създанието извършва активни действия (ако създанието произнася заклинание или извършва друго действие, което не изисква активно участие на торса и краката му щетите са само 1 зар)
[пак ще искам помощ от системно естество]
Ниво 7
1. Костен дракон
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/3 метра
Времетраене: До прекратяване
Цена: 66 ТМ + 20 за рунд поддръжка
Кости: 250
Описание: Една от най-силните и всяващи ужас Костни магии. Магьосника призовава Костен дракон от ниво равно на МУ/10. Дракона остава призован докато бъде убит или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Дракона виж по-долу.
Статустики на:
Костен Дракон:
Описание: Или скелет на умрял отдавна дракон, или създаден от костите на други създания, костния дракон е много опасен противник. Може да лети, силата му е пословична, но винаги е призован за някаква цел. Костния дракон е достатъчно силен да победи Земен дракон, а и някои от по-слабите видове дракони.
НИ: 16 (4 за призоваване) СК: 16 РЕ: 26 МР: 6 МТ: 4
СИ: 35 Л: 25 ПР: 20 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 45 БЗ: 32 (-20) ТД: 15 ТЖ: 550
Атака 1: 32 (Захапка / 7зара пробивна щета / 5ТД)
Атака 2: 37 (Удар с лапа / 3зара Сечаща щета/ 7ТД)
Борба: 47
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 135
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
[Еми, тва скалъпих, приемам критики и т.н.]
Костен голем:
Описание:създание от кости, което следва командите на своя господар. На височина достига до 4 метра, а на тегло до 150 килограма.
НИ: 6 (2 за призоваване) СК: 16 РЕ: 22 МР: 4 МТ: 3
СИ: 24 Л: 12 ПР: 12 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 18 БЗ: 15 ТД: 13 ТЖ: 220
Атака: 27 (Ръка / 6зара / 5ТД)
Обща ЗА: 31
Борба: 33
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 72
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
Някои пояснения:
Костните заклинания са едни от най-силните, но и най-ограничените. За има ефект дадено заклинание, то в радиус от МУ метра от мага трябва да има определено количество кости. В описанията по-долу ще срещнете показател “Кости” следван от някакво число. Съответното число показва колко човешки трупа (само костите им!) ще са нужни за да се изпълни заклинанието. Ако няма достатъчно кости, цената в ТМ може да се удвои, утрои или дори учетвори, а заклинанието може дори да се провали.
Ако има 1/2 от нужните кости – 2*МТ
Ако има 1/3 от нужните кости – 3*МТ
Ако има 1/4 от нужните кости – 4*МТ
Ако има под 1/4 от нужните кости – магията се проваля
Заклинанията:
Ниво 1:
1. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ.
2. Отпращане на скелет:
Валидни цели: Скелет
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: различно
Кости: 0
Описание: С това заклинание, мага може да унищожи скелет вдигнат с магия. Принципът е следния: За всяка 1ТМ, мага нанася на скелета 2 ТЖ Щети. В случая Усложнение се явява нивото на скелета, но е възможно шанса за успех да се повиши на цена от 3 мана за +1.
3. Зарастване на кост:
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Времетраене: веднага
Цена: 3 + Х ТМ
Кости: 0
Описание: Тази простичка, но полезна магия може да заздрави една счупена или пукната кост на дадено създание. За да се осъществи успешно магията обаче, мага трябва да докосва през цялото време костта. Допълнителната мана Х е от 1-4 и зависи от размера и травмата на костта – спукана кост на някой пръст ще прибави 1 ТМ, но счупена бедрена кост ще прибави 4.
4. Взрив на тялото:
Валидни цели: мъртво създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена 20 Мана
Кости: специфично (виж по-долу)
Описание: мага предизвиква избухването на тялото на създание умряло преди не повече от три-четири дни. Разпръсналите се парчета нанасят щети които зависят от МР на взривеното тяло (Щетите са равни на МР*3 зара и се разпростират според правилото за взривове). Магията реално кара костите на създанието да изскочат навън със страшна сила и така предизвикват експлозията.
Второ 2:
1. Костен щит:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по желание
Цена: 10*Х ТМ за произнасяне
Кости: Х
Описание: мага създава щит от кост, като предварително определя колко голям ще е той (Малък, Среден или Голям). Х е равно на 1, ако щита е малък, 2 ако щита е среден и 3 ако щита е голям.
2. Шип
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: 1 Рунд.
Цена: 22 ТМ за произнасяне
Кости: 1
Описание: В избрано от мага поле изниква двуметров костен шип, който наранява създанието намиращо се там за 4 Зара пробивни щети. Ако в полето има две създания, започнали борба се мята един зар за да се разбере какъв е ефекта от шипа (зара се мята от правещия заклинанието:
Резултат....Ефект
1-2............Шипа минава между двете създания
3-4............Шипа уцелва създанието с по-ниска Ловкост (ако са с еднаква, това с по-ниска прецизност, ако и Прецизността е еднаква, това с по-голям товар, ако и това е еднакво, се мятат зарчета (по едно за всяко създание) за да се разбере кое е уцелено.)
5-6............Шипа уцелва и двете създания и нанася 4 зара щети на всяко от тях.
Шипа се прибира обратно в земята при настъпване следващия ход на мага.
3. Вдигане на Скелет І:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 28 + 8 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умряло животно (не трябва да има много плът по скелета) за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.
Ниво 3:
1. Костно копие:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 25 ТМ
Кости: 1/2
Описание: В ръката на мага се образува копие от кост, което той запраща по дадено създание. Копието е с атака от МУ. Ако мага държи жезъл в ръката си, може да “изстреля” копието от върха му. Копието е със 5 зара пробивни щети.
2. Костна броня І:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 33 ТМ
Кости: Успех
Описание: Тялото на избраното създание се покрива с кости, които му осигуряват прилична защита от физически атаки (Бронята е с характеристики: ЗА=Успех; Абсорбация: Щети/3).
3. Вдигане на Скелет ІІ:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 + 10 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.
Ниво 4:
1. Зъбите на Дракона:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 30 + Х*10
Кости: Х
Описание: мага вдига определен брой (Х) костни копия и ги запраща по дадено поле. Всяко копие има Атака равна на МУ и 5 зара пробивни щети.
2. Вдигане на Лич:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 40 ТМ + Х ТМ за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига лич (скелет магьосник) на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Маната Х нужна за поддръжката на заклинанието е равна на 1/2 от нивото на Лича. Лича използва предимно заклинания от Школите на Тъмнината и Мрака.
3. Промяна:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/5 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 7 за рунд поддръжка
Кости: 0
Описание: С тази магия магьосника може да промени костната структура на създание, като по този начин променя и външния му вид, но не и статистиките му. Кожата на създанието също следва промяната. Създанието спокойно може да се смали двойно или да се уголеми също толкова, но по-големи промени са невъзможни. Ограничаващо е също така и това, че създанието понася 1/5 от жизнеността си като щети.
Ниво 5:
1. Дъжд от кости:
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 50 ТМ
Кости: 4
Описание: стотици и стотици костици се изсипват върху избраното от мага поле и нанасят на създанията там 10 зара щети.
2. Костна стена:
Валидни цели: поле
Време за действие: по желание
Разстояние: МУ/2 метра.
Цена: 5*Х ТМ + Х за рунд поддръжка.
Кости: 4*Х
Описание: Кости изникват от земята и се преплитат, образувайки костна стена с височина 2 мета. Дължината на стената е до (МУ/2) метра, по избор на мага. Х е равно на дължината на костната стена в метри.
3. Костен Голем
Валидни цели: поле
Времетраене: по желание
Разстояние: МУ/3 метра
Цена: 26 ТМ за произнасяне + 8 за рунд поддръжка.
Кости: 10
Описание: Призовава костен голем от Ниво МУ/10. Създанието остава призовано докато бъде убито или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Голема виж по-долу.
Ниво 6:
1. Докосване на парализата
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 ТМ + 8 за рунд поддръжка
Описание: Мага предизвикване на подуване на костите на дадено създание, като така му нанася Успех*2 зара шокови щети (еднократно!). Създанието търпи наказание за ограничена подвижност в размер на Успех*2. Заклинанието може и да бъде казано на няколко създания едновремено, стига мага да заплати нужната за това мана.
[е, за това заклинание ще помоля да ми помогнете, не съм сигурен, че е добре измислено откъм механика]
2. Вътрешни Шипове
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 40 ТМ + 12 за рунд поддръжка
Описание: Шипове от кост изникват навътре в създанието, като му нанасят (Успех на магията + МР на създанието) зара пробивни щети при произнасянето и още 3 зара на рунд, ако създанието извършва активни действия (ако създанието произнася заклинание или извършва друго действие, което не изисква активно участие на торса и краката му щетите са само 1 зар)
[пак ще искам помощ от системно естество]
Ниво 7
1. Костен дракон
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/3 метра
Времетраене: До прекратяване
Цена: 66 ТМ + 20 за рунд поддръжка
Кости: 250
Описание: Една от най-силните и всяващи ужас Костни магии. Магьосника призовава Костен дракон от ниво равно на МУ/10. Дракона остава призован докато бъде убит или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Дракона виж по-долу.
Статустики на:
Костен Дракон:
Описание: Или скелет на умрял отдавна дракон, или създаден от костите на други създания, костния дракон е много опасен противник. Може да лети, силата му е пословична, но винаги е призован за някаква цел. Костния дракон е достатъчно силен да победи Земен дракон, а и някои от по-слабите видове дракони.
НИ: 16 (4 за призоваване) СК: 16 РЕ: 26 МР: 6 МТ: 4
СИ: 35 Л: 25 ПР: 20 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 45 БЗ: 32 (-20) ТД: 15 ТЖ: 550
Атака 1: 32 (Захапка / 7зара пробивна щета / 5ТД)
Атака 2: 37 (Удар с лапа / 3зара Сечаща щета/ 7ТД)
Борба: 47
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 135
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
[Еми, тва скалъпих, приемам критики и т.н.]
Костен голем:
Описание:създание от кости, което следва командите на своя господар. На височина достига до 4 метра, а на тегло до 150 килограма.
НИ: 6 (2 за призоваване) СК: 16 РЕ: 22 МР: 4 МТ: 3
СИ: 24 Л: 12 ПР: 12 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 18 БЗ: 15 ТД: 13 ТЖ: 220
Атака: 27 (Ръка / 6зара / 5ТД)
Обща ЗА: 31
Борба: 33
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 72
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.