Страница 2 от 4

Публикувано: чет ное 08, 2007 5:03 pm
от BatGojko
Вярно (макар, че в момента не си спомням подробностите около самото заклинание, но името е достатъчно ;) )

Публикувано: пет ное 09, 2007 12:29 am
от Cocaine
Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на Успеха на заклинанието.
Лича от книгата (който е 7-мо ниво) има зашеметяващите 22 точки интелект. Дори да приемем, че магьосник призове лич от по-ниско ниво, то ситуация, в която личът има повече интелект от мага, който го е призовал, е твърде възможна. Та въпросът ми е как магьосникът съумява да контролира такова мощно същоство и да го подчини на волята си? Не е ли възможно немъртвият да убие своя създател, за да се освободи от повелите му?

Публикувано: пет ное 09, 2007 4:30 pm
от lowstef
Магьосника контролира създанието си. Точка. Лесно е, нали. Интелектът е твърде събирателен показател, не значи че личът е по-умен от създателя си. Всъщност, мен точно това с личът не ме кефи, щото той "традиционно" е магьосник, излъгал смъртта посредством огромната си нечиста сила. Не е нещо, което някой друг да направи. Школата на костта може да създаде тялото от кокали, но да му влее съответната магична сила... Не знам, не ми звучи добре.

Публикувано: вт ное 13, 2007 3:34 pm
от hameleona
nikestan написа:Ами то и "Костни нокти" на друида май ще пастне по-добре тук.
Пасне то. А това, къде го слагаш?
1. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ.
lowstef написа:Магьосника контролира създанието си. Точка. Лесно е, нали. Интелектът е твърде събирателен показател, не значи че личът е по-умен от създателя си. Всъщност, мен точно това с личът не ме кефи, щото той "традиционно" е магьосник, излъгал смъртта посредством огромната си нечиста сила. Не е нещо, което някой друг да направи. Школата на костта може да създаде тялото от кокали, но да му влее съответната магична сила... Не знам, не ми звучи добре.
Мммм... честно казано, чудя се, но мисля, че ще остане така.

Публикувано: вт ное 13, 2007 4:02 pm
от hameleona
събиране и фиксиране на магиите, добавяне на една нова и - готово. В блока отдолу е крайния вариант на Школата.

[sblock]Школа на Коста:

Някои пояснения:
Костните заклинания са едни от най-силните, но и най-ограничените. За има ефект дадено заклинание, то в радиус от МУ метра от мага трябва да има определено количество кости. В описанията по-долу ще срещнете показател “Кости” следван от някакво число. Съответното число показва колко човешки трупа (само костите им!) ще са нужни за да се изпълни заклинанието. Ако няма достатъчно кости, цената в ТМ може да се удвои, утрои или дори учетвори, а заклинанието може дори да се провали.
Ако има 1/2 от нужните кости – 2*МТ
Ако има 1/3 от нужните кости – 3*МТ
Ако има 1/4 от нужните кости – 4*МТ
Ако има под 1/4 от нужните кости – магията се проваля
Преди всяка битка, разказвачът определя, колко кости има в 100 метра обхват на мага. На голо поле, на което не е имало битки иили гробища, стандартния брой на Костите е 3зара*10. Некроманта не узнава този брой – той е за разказвача.


Заклинанията:

Ниво 1:

1. Сондиране.
Валидни цели: Мага
Времетраене: веднага
Цена: 10 ТМ
Кости: 0
Описание: Мага научава точния брой кости в радиус от 100 метра от него.

2. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ.

3. Отпращане на скелет:
Валидни цели: Скелет
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: различно
Кости: 0
Описание: С това заклинание, мага може да унищожи скелет вдигнат с магия. Принципът е следния: За всяка 1ТМ, мага нанася на скелета 2 ТЖ Щети.

4. Зарастване на кост:
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Времетраене: веднага
Цена: 3 + Х ТМ
Кости: 0
Описание: Тази простичка, но полезна магия може да заздрави една счупена или пукната кост на дадено създание. За да се осъществи успешно магията обаче, мага трябва да докосва през цялото време костта. Допълнителната мана Х е равна на точките Трайни щети, причинили счупването на костта.

5. Взрив на тялото:
Валидни цели: мъртво създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена 20 Мана
Кости: специфично (виж по-долу)
Описание: мага предизвиква избухването на тялото на създание умряло преди не повече от три-четири дни. Разпръсналите се парчета нанасят щети които зависят от МР на взривеното тяло (Щетите са равни на МР*3 зара и се разпростират според правилото за взривове). Магията реално кара костите на създанието да изскочат навън със страшна сила и така предизвикват експлозията.

Второ 2:

1. Костен щит:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по желание
Цена: 10*Х ТМ за произнасяне
Кости: Х
Описание: мага създава щит от кост, като предварително определя колко голям ще е той (Малък, Среден или Голям). Х е равно на 1, ако щита е малък, 2 ако щита е среден и 3 ако щита е голям. Устойчивостта на щита е равна на МА.

2. Шип
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по избор.
Цена: 18 ТМ за произнасяне + 2 за рунд поддръжка.
Кости: 1
Описание: В избрано от мага поле изниква двуметров костен шип, който наранява създанието намиращо се там за 4 Зара пробивни щети. Ако в полето има две или повече създания, всяко прави проверка на УФУД по формулата: Ловкост + 3 зара > 16 + успех на заклинанието.
Шипа се прибира обратно в земята при настъпване следващия ход на мага. Ако междувременно някое създание бъде хвърлено/падне върху него ще понесе 4 зара пробивна щета. Шипът е с устойчивост равна на МА на мага.

3. Вдигане на Скелет І:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 28 + 8 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умряло животно (не трябва да има много плът по скелета) за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.


Ниво 3:

1. Костно копие:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 25 ТМ
Кости: 1/2
Описание: В ръката на мага се образува копие от кост, което той запраща по дадено създание. Копието е с атака от МУ. Ако мага държи жезъл в ръката си, може да “изстреля” копието от върха му. Копието е със 5 зара пробивни щети.

2. Костна броня І:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 33 ТМ
Кости: Успех
Описание: Тялото на избраното създание се покрива с кости, които му осигуряват прилична защита от физически атаки (Бронята е с характеристики: ЗА=Успех; Абсорбация: Щети/3; Уст=МА). Костната броня не заменя предишна броня. На части от тялото, които имат сложена броня не се появява костна такава.

3. Вдигане на Скелет ІІ:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 + 10 за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието.

Ниво 4:

1. Зъбите на Дракона:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 30 + Х*10
Кости: Х
Описание: мага вдига определен брой (Х) костни копия и ги запраща по дадено поле. Всяко копие има Атака равна на МУ и 5 зара пробивни щети.

2. Вдигане на Лич:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 40 ТМ + Х ТМ за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига лич (скелет магьосник) на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на Успеха на заклинанието. Маната Х нужна за поддръжката на заклинанието е равна на 1/2 от нивото на Лича. Лича използва предимно заклинания от Школите на Тъмнината и Мрака.

3. Промяна:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/5 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 7 за рунд поддръжка
Кости: 0
Описание: С тази магия магьосника може да промени костната структура на създание, като по този начин променя и външния му вид, но не и показателите му. Кожата на създанието също следва промяната. Създанието спокойно може да се смали двойно или да се уголеми също толкова, но по-големи промени са невъзможни. Ограничаващо е също така и това, че създанието понася 50 точки щети, като не може да остане на по-малко от 1ТЖ

Ниво 5:

1. Дъжд от кости:
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 50 ТМ
Кости: 4
Описание: стотици и стотици костици се изсипват върху избраното от мага поле и нанасят на създанията там 10 зара щети.

2. Костна стена:
Валидни цели: поле
Време за действие: по желание
Разстояние: МУ/2 метра.
Цена: 5 + 1 поддръжка за поле (2 метра)
Кости: 1 за поле
Описание: Кости изникват от земята и се преплитат, образувайки костна стена с височина 2 мета. Дължината на стената е до (МУ/2) метра, по избор на мага. Х е равно на дължината на костната стена в метри. Устойчивостта на стената е равна на МА на мага.

3. Костен Голем
Валидни цели: поле
Времетраене: по желание
Разстояние: МУ/2 метра
Цена: 26 ТМ за произнасяне + 8 за рунд поддръжка.
Кости: 10
Описание: Призовава костен голем от Ниво МУ/10. Създанието остава призовано докато бъде убито или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Голема виж по-долу.

Ниво 6:

1. Докосване на парализата
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 ТМ + Х за рунд поддръжка
Описание: Мага предизвикване на подуване на костите на дадено създание, като така му нанася Успех*2 шокови щети. Създанието шокови щети всеки рунд в размер на Успех*2. Заклинанието може и да бъде казано на няколко създания едновремено, стига мага да заплати нужната за това мана. Допълнителната Х Мана е равна на размера Шокови щети понесло омагьосаното създание.

2. Вътрешни Шипове
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 15 за рунд поддръжка
Описание: Шипове от кост изникват навътре в създанието, като му нанасят (Успех на магията) зара пробивни щети при произнасянето и още 1 зар щета за всяко ТД изразходвано в активно действие.

Ниво 7

1. Костен дракон
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/3 метра
Времетраене: До прекратяване
Цена: 66 ТМ + 20 за рунд поддръжка
Кости: 100
Описание: Една от най-силните и всяващи ужас Костни магии. Магьосника призовава Костен дракон. Дракона остава призован докато бъде убит или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Дракона виж по-долу.

Статистики на:

Костен Дракон:
Описание: Или скелет на умрял отдавна дракон, или създаден от костите на други създания, костния дракон е много опасен противник. Може да лети, силата му е пословична, но винаги е призован за някаква цел. Костния дракон е достатъчно силен да победи Земен дракон, а и някои от по-слабите видове дракони.
НИ: 16 (4 за призоваване) СК: 16 РЕ: 26 МР: 6 МТ: 4
СИ: 35 Л: 25 ПР: 20 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 45 БЗ: 32 (-20) ТД: 15 ТЖ: 550
Атака 1: 32 (Захапка / 7зара пробивна щета / 5ТД)
Атака 2: 37 (Удар с лапа / 3зара Сечаща щета/ 7ТД)
Борба: 47
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 135
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
[Еми, тва скалъпих, приемам критики и т.н.]


Костен голем:
Описание:създание от кости, което следва командите на своя господар. На височина достига до 4 метра, а на тегло до 150 килограма.
НИ: 6 (2 за призоваване) СК: 16 РЕ: 22 МР: 4 МТ: 3
СИ: 24 Л: 12 ПР: 12 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 18 БЗ: 15 ТД: 13 ТЖ: 220
Атака: 27 (Ръка / 6зара / 5ТД)
Обща ЗА: 31
Борба: 33
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 72
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
[/sblock]

Публикувано: пон фев 04, 2008 7:30 pm
от hameleona
Срит нагоре...

Публикувано: вт фев 05, 2008 2:30 am
от Miro
Тя не се ли добави тази школа официално в разните ерети?

Публикувано: вт фев 05, 2008 11:57 am
от hameleona
ами, доколкото знам - не

Публикувано: вт фев 05, 2008 7:48 pm
от BatGojko
Не, но доколкото си спомням, беше на 95% от успех. Сега я вземам (на уърд) за финален оглед и ще се изкажа скоро.

Публикувано: вт фев 05, 2008 11:32 pm
от hameleona
Ако искаш да променяш нещо - давай :) Аз нямам идеи :(

Публикувано: ср фев 20, 2008 3:11 pm
от Andras
Хамелеоне, броят на костите в човешкия труп са не особено точно число и много не оцеляват при дълъг престой в земята. По-добре използвай брой черепи или брой сравнително запазени скелети.

Публикувано: ср фев 20, 2008 3:42 pm
от hameleona
в лучая една кост = 1 скелет ;)

Публикувано: пет мар 14, 2008 11:12 am
от The Raptor
абе идеята за школата на костта е яка ама като я сравня с другите магически школи ми изглежда прекалено силна

Публикувано: съб мар 15, 2008 10:45 am
от Andras
И има магии, за които ти трябват 3 цели скелета? Кокалите на един нормален човек тежат към 15 килограма, някъде 20% от телесната маса са. Сериозно ли искаш да постигнеш усещането за маг на костта, който пътува с една цяла катафалка?

Публикувано: съб мар 15, 2008 2:21 pm
от hameleona
Ами, не точно. Идеята е да не е кой-знае колко лесно да правиш магиите. А и, ако трябва да сме честни, броят кости е изцяло в ръцете на разказвача...

Публикувано: съб мар 15, 2008 3:13 pm
от Andras
Ами ако под "не много лесно" имаш предвид "с помощта на двама шерпи и 45 кила кокаляк" - реализирал си си идеята.

За сметка на това идеята "ние ще направим нещо, предизвикващо косопад, пък разказвача да си го оправя" е доказано неработеща.

Публикувано: съб мар 15, 2008 3:19 pm
от The Raptor
все пак магиите са добре измислени, макар че някои от тях много ми напомнят за магиите на некроманта от една от книгите на diablo...а и според мен ще е по добре ако магиите не искат толко много кости , а да са малко по слаби (сравни костен дракон с воден демон примерно)

Публикувано: съб мар 15, 2008 3:35 pm
от hameleona
Добре, заяжданията на Андраш може да са основателни, но малко закъснели - заявил съм, че щколата няма да я пипам повече, а Ванката трябваше да я е рецензирал преди седмици.

Рапторе, предлагаш ми да сменя едно нещо с друго, за да получа какво? Няма да е разлика в силата, щото по-малко кости, но с по-слаба магия, на теория е същото, като много кости със силна магия. Водния и другите духуве/елементали си имат аналог в костния голем.

Публикувано: съб мар 15, 2008 3:54 pm
от The Raptor
еми маг на костта тия кости трябва от гробове да ги копае(за което сигурно повечето хора ще го мислят за осквернител),или да си ги събира от биното поле, а пък като си ги е събрал става някъв непобедим....иначе идята е много добра ,ама не може ли да не са му нужни чежешки кости , а да създажа магически чрез своята мана

Публикувано: съб мар 15, 2008 4:06 pm
от hameleona
Ъъъ... ти да си чел случайно? Мага не трябва да ги изкопае - те сами си се изкопават.

Публикувано: съб мар 15, 2008 4:13 pm
от The Raptor
аа да извинявай не съм видял... ok обеди ме! :D ...е и все пак мисля че ако го пуснеш в някое гробище няма кои да го спре

Публикувано: съб мар 15, 2008 4:22 pm
от hameleona
Това е идеята. Пусни го в гробище и забрави. Обаче ако е на кораб, примерно? Айде, в катакомбите ще е на прилично ниво, но в един замък? Или в село? Дори и в гора е слабак :)

Публикувано: съб мар 15, 2008 8:08 pm
от The Raptor
освен ако не си носи една торба кокали с него :D
яко е станала тая школа също може да трябва да се развиеш в СУнекромант за можеш да владееш мегиите на костта. Както трябва да имаш СУ магьосник за да използваш другите школи

Публикувано: съб мар 15, 2008 10:54 pm
от hameleona
Това е магическа школа. СУ Некромант (имам такова - някъде по-надолу се намира) ти дава право да специализираш в нея без СУ Магьосник, но си е магическа школа достъпна за маговете ;)

Публикувано: чет мар 04, 2010 5:03 pm
от Vilorp
Пиша с Червено вътре в поста а цитата е мой защото това явно е по-нова версия:
Vilorp написа:Аз лично я видях за пръв път когато той я сложи в темата с Одибрените неща та затова я пискам тека за общо достояние и разискване:

Школа на Коста:

Някои пояснения:
Костните заклинания са едни от най-силните, но и най-ограничените. За има ефект дадено заклинание, то в радиус от МУ метра от мага трябва да има определено количество кости. В описанията по-долу ще срещнете показател “Кости” следван от някакво число. Съответното число показва колко човешки трупа (само костите им!) А може и да не е нова ревизия защото още седи това за човешките кости. Както каза бат Гойко: ако няма човешки кости маигята не става?ще са нужни за да се изпълни заклинанието. Ако няма достатъчно кости, цената в ТМ може да се удвои, утрои или дори учетвори, а заклинанието може дори да се провали.
Ако има 1/2 от нужните кости – 2*МТ
Ако има 1/3 от нужните кости – 3*МТ
Ако има 1/4 от нужните кости – 4*МТ
Ако има под 1/4 от нужните кости – магията се проваля Може да се започни зири да няма нужните кости тъй ли?
Преди всяка битка, разказвачът определя, колко кости има в 100 метра обхват на мага. На голо поле, на което не е имало битки и/или гробища, стандартния брой на Костите е 3зара*10 (това средно е 100 кости...). Некроманта не узнава този брой – той е за разказвача.

Заклинанията:

Ниво 1:
Изискване за МУ? 15 е принципно в школата
1. Сондиране.
Валидни цели: Мага
Времетраене: веднага
Цена: 10 ТМ
Кости: 0
Описание: Мага научава точния брой кости в радиус от 100 метра от него.
Това е прилична магия, но мага спокойно може да не я ползва а да предположи че около му има 100 кости в 80% от случайте...

2. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ. удара с ръка принципно си добавя цялата БЩ

3. Отпращане на скелет:
Валидни цели: Скелет
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: различно Стандартно се пише някаква база +Х
Кости: 0
Описание: С това заклинание, мага може да унищожи скелет вдигнат с магия. Принципът е следния: За всяка 1ТМ, мага нанася на скелета 2 ТЖ Щети. Ей това ти е Х. И да наистина тсранно отпращене прави тоя маг. Някой войни правят подобно, ама вместо мана ползват ТД...

4. Зарастване на кост:
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Времетраене: веднага
Цена: 3 + Х ТМ
Кости: 0
Описание: Тази простичка, но полезна магия може да заздрави една счупена или пукната кост на дадено създание. За да се осъществи успешно магията обаче, мага трябва да докосва през цялото време костта. Да докасва костта? Примерно бедрена или спукано от въртер ребро? Допълнителната мана Х е равна на точките Трайни щети, причинили счупването на костта. Доста ограничена магия, като се има в предвид че лекува единствено счупени кости.

5. Взрив на тялото:
Валидни цели: мъртво създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена 20 Мана
Кости: специфично (виж по-долу) Специфичното е МР ли?
Описание: мага предизвиква избухването на тялото на създание умряло преди не повече от три-четири дни Или току що паднал другар? А ако са минали 5 дни или прилича повече на скелет отколкото на труп?. Разпръсналите се парчета нанасят щети които зависят от МР на взривеното тяло (Щетите са равни на МР*3 зара и се разпростират според правилото за взривове). Магията реално кара костите на създанието да изскочат навън със страшна сила и така предизвикват експлозията.

Второ 2:
Изискване за МУ? 18 е принципно за школата.
1. Костен щит:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по желание
Цена: 10*Х ТМ за произнасяне
Кости: Х От стате средно кокали наоколо магията ика 3 максимум? Че аз ще почна да произвеждам щитове бре. Ако се заседя в един раьон месец два ще ми трябват 7 коли да извовя всичките тия щитове дето ще направя.
Описание: мага създава щит от кост, като предварително определя колко голям ще е той (Малък, Среден или Голям). Х е равно на 1, ако щита е малък, 2 ако щита е среден и 3 ако щита е голям. Устойчивостта на щита е равна на МА.

2. Шип
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по избор.
Цена: 18 ТМ за произнасяне + 2 за рунд поддръжка.
Кости: 1
Описание: В избрано от мага поле изниква двуметров костен шип, който наранява създанието намиращо се там за 4 Зара пробивни щети. Ако в полето има две или повече създания, всяко прави проверка на УФУД по формулата: Ловкост + 3 зара > 16 + успех на заклинанието. За акво я правят тая проверка?
Шипа се прибира обратно в земята при настъпване следващия ход на мага. Ако междувременно някое създание бъде хвърлено/падне върху Нали уж се беше скрил шипа? А ако влезеш сам без да те хвърлят не се паказва тъй ли? него ще понесе 4 зара пробивна щета Щом щетата не е магическа значи има шанс да се измъкнеш въобще от това заклинание... За това ли е по-горната проверка?. Шипът е с устойчивост равна на МА на мага.

3. Вдигане на Скелет І:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 28 + 8 за рунд поддръжка
Кости: 1 Ако имам достатъчно мана мага да си всигна 100 скелета? Цената на отя ресурс куца ужасно много.
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умряло животно (не трябва да има много плът по скелета) Колко плът нетрябва да има, ако разликата е малка мога ли да седна с ножката и да го обезплътя до достатъчна степен? Нали уж бяха само човешки костите бре! за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Ако е 0, 1-ца и по ниско от скелета в книгата как намаляваме статовете?


Ниво 3:
Пак за МУ-то. 21 би трябвало да е
1. Костно копие:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра Нали в ръката на мага се появява!? Или това е разстоянието на което се мята и нетрябва да е в тая графа.
Времетраене: веднага
Цена: 25 ТМ
Кости: 1/2 Половин кокъл? При 100 налични? Защо въобще слагаш тая цена и къде си видял половин цена?
Описание: В ръката на мага се образува копие от кост, което той запраща по дадено създание. Копието е с атака от МУ. Ако мага държи жезъл в ръката си, може да “изстреля” копието от върха му. Копието е със 5 зара пробивни щети. Сиреч може да си се отбегне спокойно?

2. Костна броня І:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 33 ТМ
Кости: Успех
Описание: Тялото на избраното създание се покрива с кости, които му осигуряват прилична защита от физически атаки (Бронята е с характеристики: ЗА=Успех Ограничена подвижност?; Абсорбация: Щети/3; Уст=МА). Костната броня не заменя предишна броня. На части от тялото, които имат сложена броня не се появява костна такава. А ако навсясъде има частична броня? И наколеници и шрлем и нагръдник. Тогава?

3. Вдигане на Скелет ІІ:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 + 10 за рунд поддръжка
Кости: 1 Пак з цената...
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Ако е 0, 1-ца и по ниско от скелета в книгата как намаляваме статовете?

Ниво 4:

1. Зъбите на Дракона:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 30 + Х*10
Кости: Х
Описание: мага вдига определен брой (Х) Как се определя това Х? костни копия и ги запраща по дадено поле. Всяко копие има Атака равна на МУ и 5 зара пробивни щети. Отново не е магическа? Не ме разибай погрешно по ме устрайва.

2. Вдигане на Лич:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 40 ТМ + Х ТМ за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига лич (скелет магьосник) на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на Успеха на заклинанието. Маната Х нужна за поддръжката на заклинанието е равна на 1/2 от нивото на Лича А нивото му как се определя?. Лича използва предимно заклинания от Школите на Тъмнината и Мрака. Някаква конкретизация? Използва защото от Светлина? Школа на Тъмнината няма, евентуално да визираш хауса?

3. Промяна:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/5 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 7 за рунд поддръжка
Кости: 0
Описание: С тази магия магьосника може да промени костната структура на създание, като по този начин променя и външния му вид, но не и показателите му. Кожата на създанието също следва промяната. Създанието спокойно може да се смали двойно или да се уголеми също толкова, но по-големи промени са невъзможни. Ограничаващо е също така и това, че създанието понася 50 точки щети, като не може да остане на по-малко от 1ТЖ. Сиреч герой под 3-то ниво пада на 1 ТЖ? Докосването на Смъртта в Мрак беше чак седмо ниво бре.

Ниво 5:
Досадно ама МУ?
1. Дъжд от кости:
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 50 ТМ
Кости: 4 Неадекватна цена.
Описание: стотици и стотици костици се изсипват върху избраното от мага поле и нанасят на създанията там 10 зара щети. Тия поне са магически нали?

2. Костна стена:
Валидни цели: поле
Време за действие: по желание
Разстояние: МУ/2 метра.
Цена: 5 + 1 поддръжка за поле (2 метра)
Кости: 1 за поле 100 полета около мага? То той ще зъпълни всички около не него докъдетомо стига МУ-та бре!
Описание: Кости изникват от земята и се преплитат, образувайки костна стена с височина 2 метра. Дължината на стената е до (МУ/2) метра, по избор на мага. Х е равно на дължината на костната стена в метри И какво е това Х та е равно на дължината? защото горе си сложил твърда цена. Устойчивостта на стената е равна на МА на мага.

3. Костен Голем
Валидни цели: поле
Времетраене: по желание
Разстояние: МУ/2 метра
Цена: 26 ТМ за произнасяне + 8 за рунд поддръжка.
Кости: 10 Пак за цени намя да говоря.
Описание: Призовава костен голем от Ниво МУ/10. Създанието остава призовано докато бъде убито или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Голема виж по-долу.

Ниво 6:
МУ?
1. Докосване на парализата
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 ТМ + Х за рунд поддръжка
Описание: Мага предизвикване на подуване на костите на дадено създание, като така му нанася Успех*2 шокови щети. Създанието шокови щети всеки рунд в размер на Успех*2 Тука си се омазал нещо. Заклинанието може и да бъде казано на няколко създания едновремено, стига мага да заплати нужната за това мана. Допълнителната Х Мана е равна на размера Шокови щети понесло омагьосаното създание.

2. Вътрешни Шипове
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 15 за рунд поддръжка
Описание: Шипове от кост изникват навътре в създанието, като му нанасят (Успех на магията) зара пробивни щети при произнасянето и още 1 зар щета за всяко ТД изразходвано в активно действие.
Магията си е за 7-мо ниво направо, щото мръднеш ли е надупчваш, друг е въпроса че пробивни щети може да има смисъл само ако кървенето е влязло като мад и пак с 1 зар няма смисъл от него.

Ниво 7
Му мууу муууууу?
1. Костен дракон
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/3 метра
Времетраене: До прекратяване
Цена: 66 ТМ + 20 за рунд поддръжка
Кости: 100 Ба точно колкото има наоколо!
Описание: Една от най-силните и всяващи ужас Костни магии. Магьосника призовава Костен дракон. Дракона остава призован докато бъде убит или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Дракона виж по-долу.

Статистики на:

Костен Дракон:
Описание: Или скелет на умрял отдавна дракон, или създаден от костите на други създания, костния дракон е много опасен противник. Може да лети, силата му е пословична, но винаги е призован за някаква цел. Костния дракон е достатъчно силен да победи Земен дракон, а и някои от по-слабите видове дракони.
НИ: 16 (4 за призоваване) СК: 16 РЕ: 26 МР: 6 МТ: 4
СИ: 35 Л: 25 ПР: 20 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 45 БЗ: 32 (-20) ТД: 15 ТЖ: 550
Атака 1: 32 (Захапка / 7зара пробивна щета / 5ТД)
Атака 2: 37 (Удар с лапа / 3зара Сечаща щета/ 7ТД)
Борба: 47 Какво в името на Орим е това!?
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 135 И това незнам защо е тук...
Умения: Призован какво е това умеине всъщност, че се отпризовава като скелет и също с развалане на магия?; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
[Еми, тва скалъпих, приемам критики и т.н.]

Костен голем:
Описание:създание от кости, което следва командите на своя господар. На височина достига до 4 метра, а на тегло до 150 килограма. Ужасно хърбав голем, наричи го гигантски келет направо и ако няма т катакомбите тая височина какво правим?
НИ: 6 (2 за призоваване какво е това 2) СК: 16 РЕ: 22 МР: 4 МТ: 3
СИ: 24 Л: 12 ПР: 12 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 18 БЗ: 15 ТД: 13 ТЖ: 220
Атака: 27 (Ръка / 6зара / 5ТД)
Обща ЗА: 31
Борба: 33 В борба ли се мичи да влиза?
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 72
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.
Допълнително: Каква е тая школа дето не дава МУ към нея и мана при покачване на ниво?

Публикувано: чет мар 04, 2010 6:25 pm
от hameleona
Не знам, какъв ти е проблема. Просто искаш да критикуваш и ако няма кво критикуваш ПММ, а не разработката ли?

Пиша с Червено вътре в поста а цитата е мой защото това явно е по-нова версия:

Vilorp написа:Аз лично я видях за пръв път когато той я сложи в темата с Одибрените неща та затова я пискам тека за общо достояние и разискване:

Школа на Коста:

Някои пояснения:
Костните заклинания са едни от най-силните, но и най-ограничените. За има ефект дадено заклинание, то в радиус от МУ метра от мага трябва да има определено количество кости. В описанията по-долу ще срещнете показател “Кости” следван от някакво число. Съответното число показва колко човешки трупа (само костите им!) А може и да не е нова ревизия защото още седи това за човешките кости. Както каза бат Гойко: ако няма човешки кости маигята не става? Окей, пропуснал съм да спомена, че е горе-долу количество кости от къвто и да е вид, които са като количество около това в един човешки скелет. ще са нужни за да се изпълни заклинанието. Ако няма достатъчно кости, цената в ТМ може да се удвои, утрои или дори учетвори, а заклинанието може дори да се провали.
Ако има 1/2 от нужните кости – 2*МТ
Ако има 1/3 от нужните кости – 3*МТ
Ако има 1/4 от нужните кости – 4*МТ
Ако има под 1/4 от нужните кости – магията се проваля Може да се започни зири да няма нужните кости тъй ли? Именно. Да е сканирал около себе си.
Преди всяка битка, разказвачът определя, колко кости има в 100 метра обхват на мага. На голо поле, на което не е имало битки и/или гробища, стандартния брой на Костите е 3зара*10 (това средно е 100 кости...)ахам.. Некроманта не узнава този брой – той е за разказвача.

Заклинанията:

Ниво 1:
Изискване за МУ? 15 е принципно в школата Няма даже да отговарям от тук нататък. Ясно е, че е както и при всички останали магически школи.
1. Сондиране.
Валидни цели: Мага
Времетраене: веднага
Цена: 10 ТМ
Кости: 0
Описание: Мага научава точния брой кости в радиус от 100 метра от него.
Това е прилична магия, но мага спокойно може да не я ползва а да предположи че около му има 100 кости в 80% от случайте...Т***ци, ами ако под тънката почва има яка скала?

2. Драконови нокти:
Валидни цели: мага
Разстояние: мага
Времетраене: по желание
Цена: 10 ТМ + 1ТМ за рунд поддръжка.
Кости: 0
Описание: От ръцете на мага изникват огромни костни нокти с дължина 10-12 сантиметра, които прибавят 2зара сечащи щети към удар с ръка, прибавят пълната БЩ. удара с ръка принципно си добавя цялата БЩ Да, но някой може да ги сметне за оръжие

3. Отпращане на скелет:
Валидни цели: Скелет
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: различно Стандартно се пише някаква база +Х Не разбирам проблема ако си е така.
Кости: 0
Описание: С това заклинание, мага може да унищожи скелет вдигнат с магия. Принципът е следния: За всяка 1ТМ, мага нанася на скелета 2 ТЖ Щети. Ей това ти е Х. И да наистина тсранно отпращене прави тоя маг. Някой войни правят подобно, ама вместо мана ползват ТД... О, и как по-точно?

4. Зарастване на кост:
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Времетраене: веднага
Цена: 3 + Х ТМ
Кости: 0
Описание: Тази простичка, но полезна магия може да заздрави една счупена или пукната кост на дадено създание. За да се осъществи успешно магията обаче, мага трябва да докосва през цялото време костта. Да докасва костта? Примерно бедрена или спукано от въртер ребро? Даебам, за такава тъпотия ли се фащаш? Измисли го ти по-добре, кат си такъв майстор.Допълнителната мана Х е равна на точките Трайни щети, причинили счупването на костта. Доста ограничена магия, като се има в предвид че лекува единствено счупени кости. Е и? Проблем?

5. Взрив на тялото:
Валидни цели: мъртво създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена 20 Мана
Кости: специфично (виж по-долу) Специфичното е МР ли?Не, всъщност трябва да е 0.
Описание: мага предизвиква избухването на тялото на създание умряло преди не повече от три-четири дни Или току що паднал другар? А ако са минали 5 дни или прилича повече на скелет отколкото на труп?Добре де, дай идея, не само да задаваш въпроси на въздуха. казано е три-четири дни. На пет дена - сори.. Разпръсналите се парчета нанасят щети които зависят от МР на взривеното тяло (Щетите са равни на МР*3 зара и се разпростират според правилото за взривове). Магията реално кара костите на създанието да изскочат навън със страшна сила и така предизвикват експлозията.

Второ 2:
Изискване за МУ? 18 е принципно за школата.
1. Костен щит:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по желание за да няма шибани експлойтъри - сменя се на 1 час!
Цена: 10*Х ТМ за произнасяне
Кости: Х От стате средно кокали наоколо магията ика 3 максимум? Че аз ще почна да произвеждам щитове бре. Ако се заседя в един раьон месец два ще ми трябват 7 коли да извовя всичките тия щитове дето ще направя.
Описание: мага създава щит от кост, като предварително определя колко голям ще е той (Малък, Среден или Голям). Х е равно на 1, ако щита е малък, 2 ако щита е среден и 3 ако щита е голям. Устойчивостта на щита е равна на МА. И пак за любителите на шибания експлойт - отдалечи ли се на 10 метра от мага, щита се разпада на костен прах.

2. Шип
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: по избор.
Цена: 18 ТМ за произнасяне + 2 за рунд поддръжка.
Кости: 1
Описание: В избрано от мага поле изниква двуметров костен шип, който наранява създанието намиращо се там за 4 Зара пробивни щети. Ако в полето има две или повече създания, всяко прави проверка на УФУД по формулата: Ловкост + 3 зара > 16 + успех на заклинанието. За акво я правят тая проверка?Тук трябваше да има: всеки провалил се на проверката понася пълни щети от шипа.
Шипа се прибира обратно в земята при настъпване следващия ход на мага. Ако междувременно някое създание бъде хвърлено/падне върху Нали уж се беше скрил шипа? А ако влезеш сам без да те хвърлят не се паказва тъй ли?Чети бре! Следващия ход на мага. До тогава някой може да ползва шипа за колче. него ще понесе 4 зара пробивна щета Щом щетата не е магическа значи има шанс да се измъкнеш въобще от това заклинание... За това ли е по-горната проверка?Казвам го тук и няма да го повторя - цялата школа е с комбинирана магическо-физическа щета. Броните пазят от нея стандартно.. Шипът е с устойчивост равна на МА на мага.

3. Вдигане на Скелет І:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 28 + 8 за рунд поддръжка
Кости: 1 Ако имам достатъчно мана мага да си всигна 100 скелета? Цената на отя ресурс куца ужасно много. Щом смяташ. 100 скелета са 2800 мана + 800 за рунд поддръжка, да не говорим, че дори с бърза мисъл иска 10 рунда, че да ги вдигне.
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умряло животно (не трябва да има много плът по скелета) Колко плът нетрябва да има, ако разликата е малка мога ли да седна с ножката и да го обезплътя до достатъчна степен? Нали уж бяха само човешки костите бре!гръмни са. ако щеш го вари - не трябва да има плът. за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Ако е 0, 1-ца и по ниско от скелета в книгата как намаляваме статовете? Не знам, питай Ванката - така е направил всички призовавания в книгата.

Ниво 3:
Пак за МУ-то. 21 би трябвало да е
1. Костно копие:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра Нали в ръката на мага се появява!? Или това е разстоянието на което се мята и нетрябва да е в тая графа. Само се появява в ръката - иначе е на самонасочване. И точно тук си му е мястото.
Времетраене: веднага
Цена: 25 ТМ
Кости: 1/2 Половин кокъл? При 100 налични? Защо въобще слагаш тая цена и къде си видял половин цена?
Описание: В ръката на мага се образува копие от кост, което той запраща по дадено създание. Копието е с атака от МУ. Ако мага държи жезъл в ръката си, може да “изстреля” копието от върха му. Копието е със 5 зара пробивни щети. Сиреч може да си се отбегне спокойно? Ахам, тва е идеята.

2. Костна броня І:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 33 ТМ
Кости: Успех
Описание: Тялото на избраното създание се покрива с кости, които му осигуряват прилична защита от физически атаки (Бронята е с характеристики: ЗА=Успех Ограничена подвижност? ддз? Не ползвам това правило в сесиите си и не съм го мислил. Предполагам, че като при дърво или лакирана кожа. ; Абсорбация: Щети/3; Уст=МА). Костната броня не заменя предишна броня. На части от тялото, които имат сложена броня не се появява костна такава. А ако навсясъде има частична броня? И наколеници и шрлем и нагръдник. Тогава? Първото не го схващам, но второто - ще покрие ръцете само.

3. Вдигане на Скелет ІІ:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 + 10 за рунд поддръжка
Кости: 1 Пак з цената...
Описание: Магьосника вдига скелета на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на 1/2 от Успеха на заклинанието. Ако е 0, 1-ца и по ниско от скелета в книгата как намаляваме статовете? Вече отговорих....

Ниво 4:

1. Зъбите на Дракона:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 30 + Х*10
Кости: Х
Описание: мага вдига определен брой (Х) Как се определя това Х? Колко е на кеф и колко мана има.костни копия и ги запраща по дадено поле. Всяко копие има Атака равна на МУ и 5 зара пробивни щети. Отново не е магическа? Не ме разибай погрешно по ме устрайва. Не разбирам, кво се маеш толкова

2. Вдигане на Лич:
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 40 ТМ + Х ТМ за рунд поддръжка
Кости: 1
Описание: Магьосника вдига лич (скелет магьосник) на отдавна умрял човек/елф/джудже/друга-разумна-раса за определено време. Скелета е напълно подчинен на мага и е с Ниво равно на Успеха на заклинанието. Маната Х нужна за поддръжката на заклинанието е равна на 1/2 от нивото на Лича А нивото му как се определя? Технически пропуск - МУ/10. Лича използва предимно заклинания от Школите на Тъмнината и Мрака. Някаква конкретизация? Използва защото от Светлина? Школа на Тъмнината няма, евентуално да визираш хауса?Йеа, поредната грешчица - Хаос. Постоянно питаш за тия личове, кви магии владеят - всички от увладяните школи от ниво равно на (нивото на лича + 2). Ся на кеф ли си?

3. Промяна:
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/5 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 7 за рунд поддръжка
Кости: 0
Описание: С тази магия магьосника може да промени костната структура на създание, като по този начин променя и външния му вид, но не и показателите му. Кожата на създанието също следва промяната. Създанието спокойно може да се смали двойно или да се уголеми също толкова, но по-големи промени са невъзможни. Ограничаващо е също така и това, че създанието понася 50 точки щети, като не може да остане на по-малко от 1ТЖ. Сиреч герой под 3-то ниво пада на 1 ТЖ? Докосването на Смъртта в Мрак беше чак седмо ниво бре.Това сме го пропуснали с иван... ами да понася яки щети, баси, но може би трябва да я направя извънбойна магия.... тази иска да се обмисля още.

Ниво 5:
Досадно ама МУ?ако бе попитал веднъж, нямаше да ме вбесиш толкоз.
1. Дъжд от кости:
Валидни цели: поле
Разстояние: МУ метра
Времетраене: веднага
Цена: 50 ТМ
Кости: 4 Неадекватна цена.Що?
Описание: стотици и стотици костици се изсипват върху избраното от мага поле и нанасят на създанията там 10 зара щети. Тия поне са магически нали?ноуп. Тъпи.

2. Костна стена:
Валидни цели: поле
Време за действие: по желание
Разстояние: МУ/2 метра.
Цена: 5 + 1 поддръжка за поле (2 метра)
Кости: 1 за поле 100 полета около мага? То той ще зъпълни всички около не него докъдетомо стига МУ-та бре!
Описание: Кости изникват от земята и се преплитат, образувайки костна стена с височина 2 метра. Дължината на стената е до (МУ/2) метра, по избор на мага. Х е равно на дължината на костната стена в метри И какво е това Х та е равно на дължината? защото горе си сложил твърда цена Виж по-горе.. Устойчивостта на стената е равна на МА на мага.

3. Костен Голем
Валидни цели: поле
Времетраене: по желание
Разстояние: МУ/2 метра
Цена: 26 ТМ за произнасяне + 8 за рунд поддръжка.
Кости: 10 Пак за цени намя да говоря.
Описание: Призовава костен голем от Ниво МУ/10. Създанието остава призовано докато бъде убито или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Голема виж по-долу.

Ниво 6:
МУ?
1. Докосване на парализата
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: по желание
Цена: 35 ТМ + Х за рунд поддръжка
Описание: Мага предизвикване на подуване на костите на дадено създание, като така му нанася Успех*2 шокови щети. Създанието шокови щети всеки рунд в размер на Успех*2 Тука си се омазал нещои що?. Заклинанието може и да бъде казано на няколко създания едновремено, стига мага да заплати нужната за това мана. Допълнителната Х Мана е равна на размера Шокови щети понесло омагьосаното създание.

2. Вътрешни Шипове
Валидни цели: Създание
Разстояние: МУ/2 метра
Времетраене: до прекратяване
Цена: 45 ТМ + 15 за рунд поддръжка
Описание: Шипове от кост изникват навътре в създанието, като му нанасят (Успех на магията) зара пробивни щети при произнасянето и още 1 зар щета за всяко ТД изразходвано в активно действие.
Магията си е за 7-мо ниво направо, щото мръднеш ли е надупчваш, друг е въпроса че пробивни щети може да има смисъл само ако кървенето е влязло като мад и пак с 1 зар няма смисъл от него.Мръдни десет метра и да видим... и е шесто ниво. точка.

Ниво 7
Му мууу муууууу?
1. Костен дракон
Валидни цели: Поле
Разстояние: МУ/3 метра
Времетраене: До прекратяване
Цена: 66 ТМ + 20 за рунд поддръжка
Кости: 100 Ба точно колкото има наоколо!е и?
Описание: Една от най-силните и всяващи ужас Костни магии. Магьосника призовава Костен дракон. Дракона остава призован докато бъде убит или мага призовал го изпадне в безсъзнание/смърт, или когато мага прекрати поддръжката. За подробности по показателите на Дракона виж по-долу.

Статистики на:

Костен Дракон:
Описание: Или скелет на умрял отдавна дракон, или създаден от костите на други създания, костния дракон е много опасен противник. Може да лети, силата му е пословична, но винаги е призован за някаква цел. Костния дракон е достатъчно силен да победи Земен дракон, а и някои от по-слабите видове дракони.
НИ: 16 (4 за призоваване) СК: 16 РЕ: 26 МР: 6 МТ: 4
СИ: 35 Л: 25 ПР: 20 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 45 БЗ: 32 (-20) ТД: 15 ТЖ: 550
Атака 1: 32 (Захапка / 7зара пробивна щета / 5ТД)
Атака 2: 37 (Удар с лапа / 3зара Сечаща щета/ 7ТД)
Борба: 47 Какво в името на Орим е това!?Къв ти е дерта, бе мама му стара?
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 135 И това незнам защо е тук... Да знаеш колко е трудно да се измъкнеш от лапата му, като те е стиснал... примерно.
Умения: Призован какво е това умеине всъщност, че се отпризовава като скелет и също с развалане на магия?Питай ванката, не мене.; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.

Костен голем:
Описание:създание от кости, което следва командите на своя господар. На височина достига до 4 метра, а на тегло до 150 килограма. Ужасно хърбав голем, наричи го гигантски келет направо и ако няма т катакомбите тая височина какво правим?(Скелета тежи около 15 кила, тоя тежи 150... мноо хърбав, думи неам...
НИ: 6 (2 за призоваване какво е това 2Отново питай Иван.) СК: 16 РЕ: 22 МР: 4 МТ: 3
СИ: 24 Л: 12 ПР: 12 ИН: няма ИЗ: няма
БЩ: 18 БЗ: 15 ТД: 13 ТЖ: 220
Атака: 27 (Ръка / 6зара / 5ТД)
Обща ЗА: 31
Борба: 33 В борба ли се мичи да влиза?явно
МЗ: 0 ОУ: Игнорира ПсУ: Игнорира Воля: Игнорира
Зах: 72
Умения: Призован; Повишена защита срещу стрели + 4, Намалява всички пробивни щети на половина.

Публикувано: чет мар 04, 2010 7:16 pm
от cherno_slance
Имам един въпрос?
Това е школа в смисъла, в който са школи базовите осем, нали?
Ако е направено, за да може да се използват формулите за МУ и МА, ок - не виждам пречка.

Проблемът е сетингов - ако има школа кост, би трябвало да ги има и школа плът/кожа, както и школа кръв примерно и в този дух. Защо не и школа на погледа например?

Всичко това поражда два въпроса - коя е противоположната школа на костта и къде отива идеята за универсалност и всеобхватност, заложена в базовите осем школи. Понеже те обхващат четирите елемента и четирите космически сили (да не говорим колко гениално настоящото положение съвпада с даоската "И-цзин" и как това може да помогне за изграждането на простичка, разбираема и балансирана система за висша ритуалната магия - която се каним да създадем от години)

Тъй че имам предложение - Не може ли да се каже, че школата на костта е специален дар от даден бог, като МУ то от (Инт+Ниво)/2+СУ Магьосник+Су Певец/4 се добавя към СУ Кост и се използва УФУД за кастове. В смисъл че е един вид "спешъл абилити" - това те освобождава от задължението да мислиш за противоположна магическа школа (чието съществуване е задължително по система). Предотвратява и сетингови неясноти, както и пречки при изграждането на концепцията и СУ-тата за висша ритуална магия.

Публикувано: чет мар 04, 2010 7:24 pm
от kartacha
Аз имам нещо по-добро наум. Виж има 4 елементални и 4 космически школи. Защо Школата на Костта да не е смеска между две от школите, която в крайна сметка се е оформила като отделна школа. Например Мрак и Хаос да са. Или Мрак и Земя...ще е по-добре второто. Така нейната противоположност би била хибрид между Светлина и Въздух. Така не се задължаваш да мислиш противоположна школа. А и си оставяш вратичка, ако ти се прииска да направиш контра некроманти.
Идеята ми се вижда оригинална, а и съвсем приложима. Какво мислите?

Публикувано: чет мар 04, 2010 7:29 pm
от Shamajotsi
Идеята на школата с екзотичните си изисквания е яка, стига да не бяха наистина неадекватните цени. В случая си е направо излишно да се следят колко кости има наколо.

Сондирането: Ако има скала какво? Доколкото се разбираше досега, магията ти казва "100". Или "80". Не ти прави геоложко проучване на това какво има под краката ти. Разбира се, такива бяха разбиранията досега. След репликата ти вече е ясно, че магията явно прави пълен анализ...

Отпращане на скелет: Вилорп имаше предвид, че тази магия е толкова яка, колкото един як воин, ама воинът ако трябва да хаби цели рундове, за да сече звяра пред него, на Костния магьосник му трябват Х/2 Мана и 8 ТД. Стига да няма бърза мисъл... И наистина, много по просто е да напишеш:
...
Цена: Х ТМ
Кости: колкото ти се откъснат от душата
Описание: С това заклинание, магът може да разкатае скелет, вдигнат с магия, като му прави 2*Х щета.

Иначе повече не мога да се изкажа, с магиите не съм толкова вещ. Основната ми критика е цената на магиите откъм кости - за да има някакъв смисъл от нея, или костите на едно поле трябва да са много по-малко, или цените да са завишени.

Публикувано: чет мар 04, 2010 7:41 pm
от cherno_slance
Защото комбинациите:
Въздух с Въздух
Земя с Вода
Въдух с Вода
Въздух с Огън

Земя с Вода
Земя с Огън

Вода с Огън

и т.н. дават шейстет и четирите комбинации от хексаграми в И-цзин

и са пътя на ритуалната магия по логиката на И-Цзин.

В И-Цзин целият свят е описан чрез осем прояви на материята, които се изписват с осемте основни триграми. Ха сега познайте в колко голяма степен тези триграми съответстват на осемте магически школи в Магландиум - и това наистина е съвпадение, но от онзи тип, неизбежните съвпадения).

Съответно имаме четири "по- общи" състояния, които се свеждат до две-изначални ( които две изначални се съчетават в образа на Ин-Ян).

Цялата концепция е вече съществуваща и шлайфана като идея, философия и гадателска практика в продължение на хилядолетия - дори гадателските и заклинателни "процедури", съответстват в голяма степен на проверките по уфуд. При това вече са разработени и изчистени от излишна процедурна сложност. Системата е доведена до съвършенството на шаха - имаш неизчислимо богатство на възможните комбинации, постигано чрез малък брой елементи, взаимодействащи/съчетаващи се чрез прости до елементарност правила.

П.П. В момента самият аз проучвам прехвърлянето на тази концепция в сетингово/системно описание