СУ паладин
Модератори: hameleona, Модератори
- RandAlTor
- Чирак
- Мнения: 24
- Регистриран на: съб авг 05, 2006 2:30 pm
- Местоположение: Титания, Тийр, Мидкемия, Средната земя
СУ паладин
Изисквания
сила-10
интелект- 10
За придобиване на 1 степен- 5 ТР, за джуджета-минус 1, за гоблини и гущероиди - +3
Придобивки
вдига долния праг на смъртта от -16 на -22
когато се бие с чук срещу немъртви на 7 ниво има шанс да утрои атака срещу немъртъв с 2/6
на 12 ниво дава издръжливост +1 и на всяко нива прибавя по +5% от наличната жизненост освен тази която се качва оригинално на ниво
Аре очаквам ваще критики
сила-10
интелект- 10
За придобиване на 1 степен- 5 ТР, за джуджета-минус 1, за гоблини и гущероиди - +3
Придобивки
вдига долния праг на смъртта от -16 на -22
когато се бие с чук срещу немъртви на 7 ниво има шанс да утрои атака срещу немъртъв с 2/6
на 12 ниво дава издръжливост +1 и на всяко нива прибавя по +5% от наличната жизненост освен тази която се качва оригинално на ниво
Аре очаквам ваще критики
Последна промяна от RandAlTor на чет окт 05, 2006 7:23 pm, променено общо 2 пъти.
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
Нелогично е СУ да дава друго СУ. На 10 магия от 2-ро ниво светлина, но как!? На 12 ниво - че кой би си вдигнал СУ Магьосник/спец в светлината. Така ще докара до 7 ниво магии по-лесно. И в специализацията пак се бъркаш там, където не трябва. По-добре дава СУ/3 към атаката с чук. Като цяло почни наново, това е боза.
ДОбавка: 12 МУ = 4 МА. Тогава от бонуса ти на 12 ниво файда няма. Идейно може да дава +СУ/нещо си бонус към психология.
ДОбавка: 12 МУ = 4 МА. Тогава от бонуса ти на 12 ниво файда няма. Идейно може да дава +СУ/нещо си бонус към психология.
Много ми е чудно защо трябва за определена философия на живот и / или състояние на духа да се дават СУ-та. Та нали това е идеята на безкласовата система - ако искаш защитник на доброто, изграждаш образа му постепенно и внимателно, а не с 1 Специално умение, което не би и следвало да е такова . Същото и със свещенниците май го имаше преди време.
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
Изглежда почти игруемо. Само оправи специализацията, като я замениш с бонус към ръкопашната атака с използването на това оръжия. И този бонус към СУ Жажда за живот... така спестяваш 10, че и повече ТР. По-добре да дава да речем бонус на защитата някакъв или нещо от сорта.
А защо пък точно джуджетата да ги придобиват по-лесно? Каква ти е идеята тук?
А защо пък точно джуджетата да ги придобиват по-лесно? Каква ти е идеята тук?
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Бонусите в СУ не са много балансирани, тъй като има разлика дали вдигаш чукове от 2-5 и от 9-12
Спестяват мъки ,ако го развиваш на чукове и за бой ама няма голям смисъл по-принцип.Героите-танкове не струват
ПС:И аз като теб и като много други начинаещи влизах във форума и се впуснах в нови СУ..
Две Думи:
Няма Голям Смисъл!!!
(Май са 3 )
ПС:Очаквам CTAHuMuP,като спец по Паладините да се включи
Спестяват мъки ,ако го развиваш на чукове и за бой ама няма голям смисъл по-принцип.Героите-танкове не струват
ПС:И аз като теб и като много други начинаещи влизах във форума и се впуснах в нови СУ..
Две Думи:
Няма Голям Смисъл!!!
(Май са 3 )
ПС:Очаквам CTAHuMuP,като спец по Паладините да се включи
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Последна промяна от lowstef на пон яну 15, 2007 10:36 am, променено общо 1 път.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: СУ паладин
RandAlTor написа:Изисквания
сила-10
интелект- 10
За придобиване на 1 степен- 5 ТР, за джуджета-минус 1, за гоблини и гущероиди - +3
Придобивки
Повишава СУ жажда за живот с + СУ/3
повишава СУ специализация с чукове + СУ/3
на 7 ниво има шанс да утрои атака срещу немъртъв с 2/6
На 10 ниво има шанс 1/6 да унищожи немъртъв
на 12 нуво дава издръжливост +1
Извини ме, но от описанието на умението изобщо не става ясно какво влагаш в термина "Паладин", за да ти кажа как да го постигнеш:). Копирах ти бърза справка какво значи тази дума в различни случаи. С изключение на подчертаните, очевидно е защо никое от останалите не е приложимо за А16 в Магландиум:)! Постнах ги просто за справки). В А16 няма класове;), така че отпада и този вариант. Е, кажи ми сега, къде ги видя немъртвите и чуковете, които са наистина оптимални срещу тях:)? Говори се за кодекс на поведенеи, а не за умения! Паладините са легендарни бойци, защото освен рицарското си обучение, следват своите идеали и са готови да умрат за тях, в това отношение нямат разлика със стереотипа за японските самураи8). Колко верен е стереотипът, вече е друг въпрос! Важното в случая е, че това не е умение, а житейска философия, която освен всичко им помага да се противопоставят на страха:lol:. Забележете, че в А16 няма умения, които да изискват следването на определена философия от персонажа и това просто не е случайно;)!From Wikipedia, the free encyclopedia
The word paladin may refer to the following:
Paladin, a heroic character from the medieval chanson de geste genre, an early embodiment of chivalry (i)
Paladin (character class), a character class in role-playing games and many video games (ii)
Paladin (Dungeons & Dragons), featured in the table-top game, Dungeons & Dragons
Paladin (World of Warcraft), featured in the MMORPG World of Warcraft
Paladin (Fire Emblem)
Paladin (Final Fantasy)
Paladin (AdventureQuest)
Paladin (video game), a video game by Omnitrend
Paladin, a class of tank in Unreal Tournament 2004
Paladin, a class of tank in Command & Conquer: Generals
Paladin (comics), a Marvel Comics character
The Paladin a fantasy novel by C. J. Cherryh
Paladin, the protagonist of the 1950s American television series Have Gun — Will Travel
Paladin, the father of Peregrin Took in J.R.R. Tolkien's Middle-earth
Paladin, mascot of Furman University
Nissan Paladin, a sport utility vehicle
M109 PALADIN, or M109 howitzer, a piece of artillery
Commodore James "Paladin" Taggart, a character from the Wing Commander fictional universe
Ако искаш истински паладин, ти трябва боец с умението Лидер, за който сте е разбрали с Разказвача, че ползва собствените си бонуси срещу страх, ако следва определени идеали, независимо от обстоятелствата, ако не се държи така, просто губи тази особеност. Ако искаш Паладин, който имитира този в ЗиЗ, просто го научи на магии за недиректно поразяване и лечение, като избягваш школите на хоса и мрака:)!
Въобще, забелязвам тенденцията за много персонажи, които излизат извън стадартното, да се прави отделно умение. Смисълът на безкласовите системи е именно в това, че не се налага да вземаш уменията в някакъв пакет и могат да се комбинират, за да псотигнат всеки образ, включително и стандартните;), обратното не винаги е възможно:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
И аз споделям мнението, че не е хубаво СУ да дава бонус към СУ - възникват много парадокси, освен всичко останало, но ако искате да ви ги опиша, ще трябва да почакате ден-два, че пиша през голямото .
Предлагам, вместо тези бонуси да сложиш нещо, което имитира уменията (доколко е удачно да се слагат такива бонуси е друг въпрос) - например, увеличава щетите срещу немъртви със еди-какво си и увеличава минималното долно ниво на ЖТ със друго нещо (да, знам, че това не е съвсем точно копие на "+СУ/3 към СУ...", ама нека сме с нещо различни от останалите ).
Другото - шансът за директно унищожение на немъртъв е много прекалено много як! Представи си в началото на битка с костен дракон ти се втурваш към него и както първият е в разцвета на силата си ти го трясваш хубаво и драконът умира просто ей тъй... макар и за втори път. Не смятам, че след утрояването на атаката е нужно нещо още по-унищожително (а и това е прекалено небалансирано, ако питаш мен).
Предлагам, вместо тези бонуси да сложиш нещо, което имитира уменията (доколко е удачно да се слагат такива бонуси е друг въпрос) - например, увеличава щетите срещу немъртви със еди-какво си и увеличава минималното долно ниво на ЖТ със друго нещо (да, знам, че това не е съвсем точно копие на "+СУ/3 към СУ...", ама нека сме с нещо различни от останалите ).
Другото - шансът за директно унищожение на немъртъв е много прекалено много як! Представи си в началото на битка с костен дракон ти се втурваш към него и както първият е в разцвета на силата си ти го трясваш хубаво и драконът умира просто ей тъй... макар и за втори път. Не смятам, че след утрояването на атаката е нужно нещо още по-унищожително (а и това е прекалено небалансирано, ако питаш мен).
シャマョツィ
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако освен всичко имитираш умения, просто обезсмисляш изучаването им, което ти нарушава баланса:).Shamajotsi написа: Предлагам, вместо тези бонуси да сложиш нещо, което имитира уменията (доколко е удачно да се слагат такива бонуси е друг въпрос) - например, увеличава щетите срещу немъртви със еди-какво си и увеличава минималното долно ниво на ЖТ със друго нещо (да, знам, че това не е съвсем точно копие на "+СУ/3 към СУ...", ама нека сме с нещо различни от останалите ).
Другото - шансът за директно унищожение на немъртъв е много прекалено много як!
Не смятам, че след утрояването на атаката е нужно нещо още по-унищожително (а и това е прекалено небалансирано, ако питаш мен).
Абсолютно си прав:)!
Утрояването на атаката си го избий от главата въобще:), иначе след точно 2 атаки на специалиста в трощащи оръжия битката ще е свършила заедно с ръцете на немъртвия хуманоид, независимо колко е силен:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Сещам се откъд е чука бе. От Уоркрафт 3, там паладина беше с чук. което впрочем е неуместно - ако ще говорим за елитен войн - меч. Мечовете винаги са били символ на статут и принадлежност към елитно воинско съсловие. А се предполага паладинът да е именно елитен пич. Ако искаш унищожител на немъртви - първо не го кръщавай паладин и второ, погледни вече съществуващото СУ с такова име.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Паладина е и отколешен враг на не-мъртвата паплач - така че чука за мен е уместен.lowstef написа:Сещам се откъд е чука бе. От Уоркрафт 3, там паладина беше с чук. което впрочем е неуместно - ако ще говорим за елитен войн - меч. Мечовете винаги са били символ на статут и принадлежност към елитно воинско съсловие. А се предполага паладинът да е именно елитен пич. Ако искаш унищожител на немъртви - първо не го кръщавай паладин и второ, погледни вече съществуващото СУ с такова име.
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Хамелеоне, айде стига бе, откъде черпиш тази информация, а? Аз като любител историк много искам да знам откъде имаш информация за немъртивте и битката им с паладини.
Стига смешки. Това че в литературата и игрите паладините са наложени като свещени войни, бойци на вярата, а оттам са екстраполирани до борци срещу "злите сили" и след още една екстраполация до бойци срещу немъртвите не значи, че и в Магландиум трябва непременно разбираш ли да е така. Честно казано, не виждам защо в една безкалсова система смесвате толкоз много неща наведнъж - и бойни умения, и лечителски, и лидерски, че и броба с немъртвите. Айде стига, а? Още малко и специален кон ще му дадете. Единственото което липсваше в оригиналната книга (ПММ имам предвид), беше борбата с немъртвите, но и затова вече си имаме СУ. Оттук насетне, ако искате "паладин" взимате СУ Лидер, Войн, Унищожител на немъртви, Магьосник (с акцент върху лекуване, или алтернативно моя Лечител, когато/ако го завърша), може специалист в някакви оръжия (трошащи, щом искате чук), добавяте Умение Езда на макс (евентуално, ако ще е и ездач) и сте готови.
Стига смешки. Това че в литературата и игрите паладините са наложени като свещени войни, бойци на вярата, а оттам са екстраполирани до борци срещу "злите сили" и след още една екстраполация до бойци срещу немъртвите не значи, че и в Магландиум трябва непременно разбираш ли да е така. Честно казано, не виждам защо в една безкалсова система смесвате толкоз много неща наведнъж - и бойни умения, и лечителски, и лидерски, че и броба с немъртвите. Айде стига, а? Още малко и специален кон ще му дадете. Единственото което липсваше в оригиналната книга (ПММ имам предвид), беше борбата с немъртвите, но и затова вече си имаме СУ. Оттук насетне, ако искате "паладин" взимате СУ Лидер, Войн, Унищожител на немъртви, Магьосник (с акцент върху лекуване, или алтернативно моя Лечител, когато/ако го завърша), може специалист в някакви оръжия (трошащи, щом искате чук), добавяте Умение Езда на макс (евентуално, ако ще е и ездач) и сте готови.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- RandAlTor
- Чирак
- Мнения: 24
- Регистриран на: съб авг 05, 2006 2:30 pm
- Местоположение: Титания, Тийр, Мидкемия, Средната земя
тук смятам да отговоря на най- важните въпроси възникнали по СУ-то
1- смятам джуджетата да имат по -1ТД защото както пише в книгата най-елитните им бойци предпочитат чука като оръжие
2- беше споменато че паладина трябва да е екипиран с меч- наистина може и така да е и точно за това съм нанесъл промяната в боносите но все пак няма ли да му е по лесно да размаже някой скелет отколкото да се мъчи да му забие меч в ребрата?
3- всеки може да тълкува думичката паладин по различни начини за това реших да дам определение за това какво ще означава тази дума в А16- войн с ЛЕКО фанатични наклонности, посветил се на борбата с нечистите живи мъртви, решен да остане жив така че да руши немъртвите поради което получава бонуси към живота си и срещу немъртвите
1- смятам джуджетата да имат по -1ТД защото както пише в книгата най-елитните им бойци предпочитат чука като оръжие
2- беше споменато че паладина трябва да е екипиран с меч- наистина може и така да е и точно за това съм нанесъл промяната в боносите но все пак няма ли да му е по лесно да размаже някой скелет отколкото да се мъчи да му забие меч в ребрата?
3- всеки може да тълкува думичката паладин по различни начини за това реших да дам определение за това какво ще означава тази дума в А16- войн с ЛЕКО фанатични наклонности, посветил се на борбата с нечистите живи мъртви, решен да остане жив така че да руши немъртвите поради което получава бонуси към живота си и срещу немъртвите
Именно, паладин е определение по-скоро на мораленкодекс. А иначе в момента си има начини да постигнете, който си поискате образ на паладин чрез комбиниране на СУ. Както и Лоустеф спомена, Паладин би следвало да се получи след комбиниране на добър войн с магическа школа или екзорсиста. Като школи към които да се насочи паладина бих препоръчал Ред и Светлина, като особено подходяща е Ред. Лечебните магии съшо не са за пренебрегване. Комбиниране с Лидер, също е добро и т.н.
Именно в това е красотата на А16, че чрез комбинации ще може да постигнете 5 различни паладина. Защо тогава да се лишавате от тази възможнист и да го вкарвате в шаблон? А повишаване на едно СУ чрез друго е абсолютно недопустимо, тъй като имаме ограничение в максималния брой на СУ, така че как ще подходим в този случай, ако нямаме право да научим повишаваното СУ? А и разликата да го повишиш от 5 на 6 е доста различна от тази да го повишиш от 10 на 11. Ползваме подобна механика за познанията, но те като цяло са "помощни умения" и така насочваме играчите към някаква обща представа за героите, а и им спестяваме малко ТР, но когато става дума за от СУ към СУ, това би довело само до усложняване, което е с непредвидим ефект (а и сме минали по този път през тестовия период и не случайно сме го отхвърлили)
Именно в това е красотата на А16, че чрез комбинации ще може да постигнете 5 различни паладина. Защо тогава да се лишавате от тази възможнист и да го вкарвате в шаблон? А повишаване на едно СУ чрез друго е абсолютно недопустимо, тъй като имаме ограничение в максималния брой на СУ, така че как ще подходим в този случай, ако нямаме право да научим повишаваното СУ? А и разликата да го повишиш от 5 на 6 е доста различна от тази да го повишиш от 10 на 11. Ползваме подобна механика за познанията, но те като цяло са "помощни умения" и така насочваме играчите към някаква обща представа за героите, а и им спестяваме малко ТР, но когато става дума за от СУ към СУ, това би довело само до усложняване, което е с непредвидим ефект (а и сме минали по този път през тестовия период и не случайно сме го отхвърлили)
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Абе и аз имам едни герой, който е силно решен да остане жив, ама досега никакви боноси към живота не е придобил По скоро към бързината...RandAlTor написа:... решен да остане жив ... поради което получава бонуси към живота си
Тове дето го описваш се получава с:
Войн + Специалист в (поставете името на най-обичното оръжие) + Маг + Специалист в Ред (Светлина) + Воля за живот
Разбирасе за да ги натъкмиш приличнво героя ти трябва да стане поне 3-то ниво
Затова като начало Войн на 6 + Спец. чукове (нека да се те) на 4 или 6, интелект на 12+ , маг на 6 и ако си човек воля за живот на 4.
После вече ги помпаш тез неща спрямо това какво най-често се случва на героя:
- Немъртвите го вкарват у несвяст - воля за живот
- Той бие зомбита - войн
- Скелетите са му приоритет - чукове
- Помага на групата - маг
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Такааа...Паладинче казваш.Аз си мисля че Паладинчетата Точо тук немът място. Замисли се- някаква некромансърска организация- "Орден на Нечестивия" и паладини които да разчистват изчадията й. Абсолютно копие на WarCraft, само дето тука паладините зеха че се появиха СЛЕД немъртвите. Имам сериозно намерение да приема това СУ стига да не е копие на нещо друго. По-добре ги наречи Свещенни рицари или нещо такова, смени оръжието на което получават бонуси и ги хвърли срещу нещо друго - да речем срещу някоя тъмна демонична колегия, ими нещо такова. Иначе като се пооправи, няама мищо лошо да си има и един клас "Hеavy Warrior" . Ида знаеш - не спирай да опитваш!!!
Feel nature's WRATH!!!
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
СУ Паладин. Иначе този форум се освежи - веднъж месечно се появява нов потребител, хваща да чете стари и изчерпани теми и да пуска весели коментарчета.
ПП. Може би е време за "щрак"?
ПП. Може би е време за "щрак"?
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.