Страница 1 от 1

СУ паладин

Публикувано: ср окт 04, 2006 9:45 pm
от RandAlTor
Изисквания
сила-10
интелект- 10
За придобиване на 1 степен- 5 ТР, за джуджета-минус 1, за гоблини и гущероиди - +3


Придобивки
вдига долния праг на смъртта от -16 на -22
когато се бие с чук срещу немъртви на 7 ниво има шанс да утрои атака срещу немъртъв с 2/6
на 12 ниво дава издръжливост +1 и на всяко нива прибавя по +5% от наличната жизненост освен тази която се качва оригинално на ниво
Аре очаквам ваще критики :lol:

Публикувано: ср окт 04, 2006 9:49 pm
от Haron the son of Erb
Нелогично е СУ да дава друго СУ. На 10 магия от 2-ро ниво светлина, но как!? На 12 ниво - че кой би си вдигнал СУ Магьосник/спец в светлината. Така ще докара до 7 ниво магии по-лесно. И в специализацията пак се бъркаш там, където не трябва. По-добре дава СУ/3 към атаката с чук. Като цяло почни наново, това е боза.

ДОбавка: 12 МУ = 4 МА. Тогава от бонуса ти на 12 ниво файда няма. Идейно може да дава +СУ/нещо си бонус към психология.

Публикувано: ср окт 04, 2006 9:57 pm
от DarkOne
Много ми е чудно защо трябва за определена философия на живот и / или състояние на духа да се дават СУ-та. Та нали това е идеята на безкласовата система - ако искаш защитник на доброто, изграждаш образа му постепенно и внимателно, а не с 1 Специално умение, което не би и следвало да е такова :wink: . Същото и със свещенниците май го имаше преди време.

Публикувано: ср окт 04, 2006 9:58 pm
от Ways
На мен ми харесва.

Публикувано: ср окт 04, 2006 10:02 pm
от RandAlTor
Оправих го. Сега смятате ли че е по- добре отколкото да дава 3 магии?

Публикувано: ср окт 04, 2006 10:10 pm
от Haron the son of Erb
Изглежда почти игруемо. Само оправи специализацията, като я замениш с бонус към ръкопашната атака с използването на това оръжия. И този бонус към СУ Жажда за живот... така спестяваш 10, че и повече ТР. По-добре да дава да речем бонус на защитата някакъв или нещо от сорта.

А защо пък точно джуджетата да ги придобиват по-лесно? Каква ти е идеята тук?

Публикувано: ср окт 04, 2006 10:18 pm
от Sharky_Dog
Бонусите в СУ не са много балансирани, тъй като има разлика дали вдигаш чукове :hammer: от 2-5 и от 9-12
Спестяват мъки ,ако го развиваш на чукове :hammer: и за бой ама няма голям смисъл по-принцип.Героите-танкове не струват :nah:
ПС:И аз като теб и като много други начинаещи влизах във форума и се впуснах в нови СУ..
Две Думи:
Няма Голям Смисъл!!!
(Май са 3 :lol: )

ПС:Очаквам CTAHuMuP,като спец по Паладините да се включи :lol: :wink: :hammer:

Публикувано: ср окт 04, 2006 11:33 pm
от Haron the son of Erb
Ъъъъм то смисъл има, ама за смислени СУ. А СУ Паладин хм... даркито си го каза. Ако искаш паладин вдигаш съответните умения. Аз в момента имам един монах фанатик доста близо до паладин. Бачка супер.

Публикувано: чет окт 05, 2006 8:59 am
от lowstef

Re: СУ паладин

Публикувано: чет окт 05, 2006 10:26 am
от Асен
RandAlTor написа:Изисквания
сила-10
интелект- 10
За придобиване на 1 степен- 5 ТР, за джуджета-минус 1, за гоблини и гущероиди - +3


Придобивки
Повишава СУ жажда за живот с + СУ/3
повишава СУ специализация с чукове + СУ/3
на 7 ниво има шанс да утрои атака срещу немъртъв с 2/6
На 10 ниво има шанс 1/6 да унищожи немъртъв
на 12 нуво дава издръжливост +1
From Wikipedia, the free encyclopedia
The word paladin may refer to the following:
Paladin, a heroic character from the medieval chanson de geste genre, an early embodiment of chivalry (i)
Paladin (character class), a character class in role-playing games and many video games (ii)

Paladin (Dungeons & Dragons), featured in the table-top game, Dungeons & Dragons
Paladin (World of Warcraft), featured in the MMORPG World of Warcraft
Paladin (Fire Emblem)
Paladin (Final Fantasy)
Paladin (AdventureQuest)
Paladin (video game), a video game by Omnitrend
Paladin, a class of tank in Unreal Tournament 2004
Paladin, a class of tank in Command & Conquer: Generals
Paladin (comics), a Marvel Comics character
The Paladin a fantasy novel by C. J. Cherryh
Paladin, the protagonist of the 1950s American television series Have Gun — Will Travel
Paladin, the father of Peregrin Took in J.R.R. Tolkien's Middle-earth
Paladin, mascot of Furman University
Nissan Paladin, a sport utility vehicle
M109 PALADIN, or M109 howitzer, a piece of artillery
Commodore James "Paladin" Taggart, a character from the Wing Commander fictional universe
Извини ме, но от описанието на умението изобщо не става ясно какво влагаш в термина "Паладин", за да ти кажа как да го постигнеш:). Копирах ти бърза справка какво значи тази дума в различни случаи. С изключение на подчертаните, очевидно е защо никое от останалите не е приложимо за А16 в Магландиум:)! Постнах ги просто за справки). В А16 няма класове;), така че отпада и този вариант. Е, кажи ми сега, къде ги видя немъртвите и чуковете, които са наистина оптимални срещу тях:)? Говори се за кодекс на поведенеи, а не за умения! Паладините са легендарни бойци, защото освен рицарското си обучение, следват своите идеали и са готови да умрат за тях, в това отношение нямат разлика със стереотипа за японските самураи8). Колко верен е стереотипът, вече е друг въпрос! Важното в случая е, че това не е умение, а житейска философия, която освен всичко им помага да се противопоставят на страха:lol:. Забележете, че в А16 няма умения, които да изискват следването на определена философия от персонажа и това просто не е случайно;)!
Ако искаш истински паладин, ти трябва боец с умението Лидер, за който сте е разбрали с Разказвача, че ползва собствените си бонуси срещу страх, ако следва определени идеали, независимо от обстоятелствата, ако не се държи така, просто губи тази особеност. Ако искаш Паладин, който имитира този в ЗиЗ, просто го научи на магии за недиректно поразяване и лечение, като избягваш школите на хоса и мрака:)!
Въобще, забелязвам тенденцията за много персонажи, които излизат извън стадартното, да се прави отделно умение. Смисълът на безкласовите системи е именно в това, че не се налага да вземаш уменията в някакъв пакет и могат да се комбинират, за да псотигнат всеки образ, включително и стандартните;), обратното не винаги е възможно:)!

Публикувано: чет окт 05, 2006 11:46 am
от Shamajotsi
И аз споделям мнението, че не е хубаво СУ да дава бонус към СУ - възникват много парадокси, освен всичко останало, но ако искате да ви ги опиша, ще трябва да почакате ден-два, че пиша през голямото :).

Предлагам, вместо тези бонуси да сложиш нещо, което имитира уменията (доколко е удачно да се слагат такива бонуси е друг въпрос) - например, увеличава щетите срещу немъртви със еди-какво си и увеличава минималното долно ниво на ЖТ със друго нещо (да, знам, че това не е съвсем точно копие на "+СУ/3 към СУ...", ама нека сме с нещо различни от останалите :lol: ).

Другото - шансът за директно унищожение на немъртъв е много прекалено много як! Представи си в началото на битка с костен дракон ти се втурваш към него и както първият е в разцвета на силата си ти го трясваш хубаво и драконът умира просто ей тъй... макар и за втори път. Не смятам, че след утрояването на атаката е нужно нещо още по-унищожително (а и това е прекалено небалансирано, ако питаш мен).

Публикувано: чет окт 05, 2006 12:35 pm
от Асен
Shamajotsi написа: Предлагам, вместо тези бонуси да сложиш нещо, което имитира уменията (доколко е удачно да се слагат такива бонуси е друг въпрос) - например, увеличава щетите срещу немъртви със еди-какво си и увеличава минималното долно ниво на ЖТ със друго нещо (да, знам, че това не е съвсем точно копие на "+СУ/3 към СУ...", ама нека сме с нещо различни от останалите :lol: ).

Другото - шансът за директно унищожение на немъртъв е много прекалено много як!

Не смятам, че след утрояването на атаката е нужно нещо още по-унищожително (а и това е прекалено небалансирано, ако питаш мен).
Ако освен всичко имитираш умения, просто обезсмисляш изучаването им, което ти нарушава баланса:).

Абсолютно си прав:)!

Утрояването на атаката си го избий от главата въобще:), иначе след точно 2 атаки на специалиста в трощащи оръжия битката ще е свършила заедно с ръцете на немъртвия хуманоид, независимо колко е силен:).

Публикувано: чет окт 05, 2006 12:46 pm
от lowstef
Сещам се откъд е чука бе. От Уоркрафт 3, там паладина беше с чук. което впрочем е неуместно - ако ще говорим за елитен войн - меч. Мечовете винаги са били символ на статут и принадлежност към елитно воинско съсловие. А се предполага паладинът да е именно елитен пич. Ако искаш унищожител на немъртви - първо не го кръщавай паладин и второ, погледни вече съществуващото СУ с такова име.

Публикувано: чет окт 05, 2006 4:56 pm
от hameleona
lowstef написа:Сещам се откъд е чука бе. От Уоркрафт 3, там паладина беше с чук. което впрочем е неуместно - ако ще говорим за елитен войн - меч. Мечовете винаги са били символ на статут и принадлежност към елитно воинско съсловие. А се предполага паладинът да е именно елитен пич. Ако искаш унищожител на немъртви - първо не го кръщавай паладин и второ, погледни вече съществуващото СУ с такова име.
Паладина е и отколешен враг на не-мъртвата паплач - така че чука за мен е уместен.

Публикувано: чет окт 05, 2006 5:05 pm
от lowstef
Хамелеоне, айде стига бе, откъде черпиш тази информация, а? Аз като любител историк много искам да знам откъде имаш информация за немъртивте и битката им с паладини.

Стига смешки. Това че в литературата и игрите паладините са наложени като свещени войни, бойци на вярата, а оттам са екстраполирани до борци срещу "злите сили" и след още една екстраполация до бойци срещу немъртвите не значи, че и в Магландиум трябва непременно разбираш ли да е така. Честно казано, не виждам защо в една безкалсова система смесвате толкоз много неща наведнъж - и бойни умения, и лечителски, и лидерски, че и броба с немъртвите. Айде стига, а? Още малко и специален кон ще му дадете. Единственото което липсваше в оригиналната книга (ПММ имам предвид), беше борбата с немъртвите, но и затова вече си имаме СУ. Оттук насетне, ако искате "паладин" взимате СУ Лидер, Войн, Унищожител на немъртви, Магьосник (с акцент върху лекуване, или алтернативно моя Лечител, когато/ако го завърша), може специалист в някакви оръжия (трошащи, щом искате чук), добавяте Умение Езда на макс (евентуално, ако ще е и ездач) и сте готови.

Публикувано: чет окт 05, 2006 7:35 pm
от RandAlTor
тук смятам да отговоря на най- важните въпроси възникнали по СУ-то
1- смятам джуджетата да имат по -1ТД защото както пише в книгата най-елитните им бойци предпочитат чука като оръжие
2- беше споменато че паладина трябва да е екипиран с меч- наистина може и така да е и точно за това съм нанесъл промяната в боносите но все пак няма ли да му е по лесно да размаже някой скелет отколкото да се мъчи да му забие меч в ребрата?
3- всеки може да тълкува думичката паладин по различни начини за това реших да дам определение за това какво ще означава тази дума в А16- войн с ЛЕКО фанатични наклонности, посветил се на борбата с нечистите живи мъртви, решен да остане жив така че да руши немъртвите поради което получава бонуси към живота си и срещу немъртвите :wink:

Публикувано: чет окт 05, 2006 7:37 pm
от hameleona
И получаваме батълмейдж, бъхтещт не-мъртви. Паладина във фентъизитата, не е историческия такъв. А и от където и да го погледнеш, паладина си е (изключвам ДнД) силен герой, който е ограничен не от правилата, а от собствения си морал.

Естествено, всеки сам си представя паладините... по свой си начин.

Публикувано: чет окт 05, 2006 8:54 pm
от BatGojko
Именно, паладин е определение по-скоро на мораленкодекс. А иначе в момента си има начини да постигнете, който си поискате образ на паладин чрез комбиниране на СУ. Както и Лоустеф спомена, Паладин би следвало да се получи след комбиниране на добър войн с магическа школа или екзорсиста. Като школи към които да се насочи паладина бих препоръчал Ред и Светлина, като особено подходяща е Ред. Лечебните магии съшо не са за пренебрегване. Комбиниране с Лидер, също е добро и т.н.
Именно в това е красотата на А16, че чрез комбинации ще може да постигнете 5 различни паладина. Защо тогава да се лишавате от тази възможнист и да го вкарвате в шаблон? А повишаване на едно СУ чрез друго е абсолютно недопустимо, тъй като имаме ограничение в максималния брой на СУ, така че как ще подходим в този случай, ако нямаме право да научим повишаваното СУ? А и разликата да го повишиш от 5 на 6 е доста различна от тази да го повишиш от 10 на 11. Ползваме подобна механика за познанията, но те като цяло са "помощни умения" и така насочваме играчите към някаква обща представа за героите, а и им спестяваме малко ТР, но когато става дума за от СУ към СУ, това би довело само до усложняване, което е с непредвидим ефект (а и сме минали по този път през тестовия период и не случайно сме го отхвърлили)

Публикувано: чет окт 05, 2006 9:16 pm
от Vilorp
RandAlTor написа:... решен да остане жив ... поради което получава бонуси към живота си
Абе и аз имам едни герой, който е силно решен да остане жив, ама досега никакви боноси към живота не е придобил ;) По скоро към бързината...

Тове дето го описваш се получава с:
Войн + Специалист в (поставете името на най-обичното оръжие) + Маг + Специалист в Ред (Светлина) + Воля за живот

Разбирасе за да ги натъкмиш приличнво героя ти трябва да стане поне 3-то ниво
Затова като начало Войн на 6 + Спец. чукове (нека да се те) на 4 или 6, интелект на 12+ , маг на 6 и ако си човек воля за живот на 4.
После вече ги помпаш тез неща спрямо това какво най-често се случва на героя:
- Немъртвите го вкарват у несвяст - воля за живот
- Той бие зомбита - войн
- Скелетите са му приоритет - чукове
- Помага на групата - маг

Публикувано: чет окт 05, 2006 10:14 pm
от Sharky_Dog
Тоест да поясня :
Това което се опитват всички да ти кажат е че с подходящото комбиниране на СУ-я , може да се постигне Паладин и без да има специално такова умение...
Все пак защо е всичката тази гъвкавост на досегашните умения :wink:

Публикувано: чет окт 05, 2006 10:59 pm
от Vilorp
Абе, Шарки дог, ти вече като старо дог говориш ;)

Публикувано: чет окт 05, 2006 11:07 pm
от Sharky_Dog
(Оф Топик)
Еее няма начин 8)
Нали трябва да имате наследници :wink:

Публикувано: съб фев 23, 2008 11:13 pm
от Grigor
Такааа...Паладинче казваш.Аз си мисля че Паладинчетата Точо тук немът място. Замисли се- някаква некромансърска организация- "Орден на Нечестивия" и паладини които да разчистват изчадията й. Абсолютно копие на WarCraft, само дето тука паладините зеха че се появиха СЛЕД немъртвите. Имам сериозно намерение да приема това СУ стига да не е копие на нещо друго. По-добре ги наречи Свещенни рицари или нещо такова, смени оръжието на което получават бонуси и ги хвърли срещу нещо друго - да речем срещу някоя тъмна демонична колегия, ими нещо такова. Иначе като се пооправи, няама мищо лошо да си има и един клас "Hеavy Warrior" . Ида знаеш - :fighter: не спирай да опитваш!!!

Публикувано: нед фев 24, 2008 11:32 pm
от Cocaine
СУ Паладин. Иначе този форум се освежи - веднъж месечно се появява нов потребител, хваща да чете стари и изчерпани теми и да пуска весели коментарчета.

ПП. Може би е време за "щрак"?