За ограничената подвижност

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » вт сеп 18, 2007 9:44 pm

замахнеш
:lol: :D :lol: <-link

за сравнение халчеста

"на голо"
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт сеп 18, 2007 11:40 pm


Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » ср сеп 19, 2007 12:02 am

Да всъщност тренирам и като ги гледам какви некоординирани движения правят ми става лошо.. не ги знам какви са ама ..

Заповядай...
http://www.youtube.com/watch?v=XeWa9CbfgFI *
Занимавам се с нещо подобно, не твърдя, че съм добър, дори не съм, но този първия "На голо" както си е изразил по всички критерии е трагичен. Може да забележиш разликата в точността, стабилността и изчистеността на движенията. За съжаления за бронираните противници не мога да коментирам адекватно тъй като не съм имал възможността до сега да нося такава и тук дори не твърдя, че съм прав, но пак дори с нетренирано око се вижда, че май е същия пич в броните и движенията продължават да са полу хаотични.

*Това е първото ми попаднало клипче в Ютуб. Не съм го търсил специално за теб, просто ти показвам за оринтиеровка.
Последна промяна от Sharky_Dog на ср сеп 19, 2007 12:23 am, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср сеп 19, 2007 2:55 pm

Раликата в движенията и координацията в двете филмчета (това "на голо" и онова с айкидо бокена) е много лесно обяснима - единият работи с истински тежък меч, а другия с лек бокен. Също така едното (предполагам) е европейска техника, а другото си е японска. Съвсем логично е да се различават. За жалост не мога да видя другото филмче от АРМА - пуска ми само някакъв звук.
Спорът за техниките и уменията на демонстриращите е доста извън темата, но няма начин - при положение, че РИ са свързани по един или друг начин с БИ, то подобни "отконения" са си нормални. Въпреки това, обещавам, когато ми скимне, да изтрия коментарите и да оставя само двата поста с линковете (като ако във втория има коментар, касаещ майстворството на човека от първия клип, тази част от текста ще бъде зачистена).

Хам: Че само ти ли си модератор, аз за к'во съм? :)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср сеп 19, 2007 10:45 pm

Може ли едно малко разяснение, че току-що май излезе, че малко не сме доразбрали от моята група основно нещо в концепцията на ОП. Значи, като се отклонявам за +Х защита, не хабя (2+наказание)*Х ТД, а (2*Х + наказание) ТД, така ли? Това означава ли, че същото важи и за ходенето, да кажем, тоест в кована броня (ОП 8 ) изминаването на 4 полета коства 4*2+4 = 12 ТД, а не 4*(2+4)=24 ТД?
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет сеп 21, 2007 12:43 pm

Всъщност не, не сте го разбрали неправилно, но аз по-горе съм го обяснил по начина, по който го обясни и ти сега (за Отклона, но не и за ходенето).
Ето цитат от книгата:

"Това е временен ефект върху героя,който се появява в следствие на неудобна екипировка или натрупана умора - отрицателна ИЗ. Записва се в отделна графа в дневника на героя и оказва влияние върху всяко негово активно действие.
За активно действие се приема всяко движение, което изисква добра подвижност на тялото - плуване, катерене, атака.
Тук не влизат действието ходене и показателя за БЗ на героя, но способността му да предприема отклони би могла да се намали (като се увеличат ТД, нужни за 1 ЗА).
Ограничената подвижност изисква изразходване на допълнителни ТД при извършване на активно действие или движение.
Всяко активно действие изисква допълнително +Х/2 ТД, където Х е ограничението на подвижността.
Освен това, намалената подвижност влияе пряко върху скоростта на героя като я намалява с (Х/3) с всички произтичащи от това последствия за неговите ТД и Реакция."


Така записано, Отклонът си става направо невъзможен, но ходенето не се влияе.
Въпреки това, на мен ми се е сторило, че правилото е прекалено тежко така и съм обяснил по-горе в темата, че наказанието се слага на целия отклон, независимо за колко ТД е.
Сега, като гледам цялата тема и т.н. се замислям, дали пък самото правило не е прекалено усложнено и не трябва да се сведе само до влияние върху скоростта с произтичащи от това последствия за РЕ и ТД. Така реално се постига същия ефект без специални усложнения и обяснения.
Предполагам, логиката ми, когато съм го разделил така в началото е била, че ако сложа наазание директно ОП/2 на скоростта ще падне много РЕ и затова съм го намалил на ОП/3, като съм добавил правилото за активните действия...

Но предвид, стремежът ми да се опростяват правилата, то самото понятие ОП би могло да отпадне и бих го заменил с директно намаляване на СК от бронята, с всички произтичащи от това ефекти за РЕ и ТД и толкова.

И именно това смятам да обсъдим тук. Как според вас ще се отрази една подобна промяна в правилата:
1. Премахваме понятието Ограничена подвижност;
2. Броните директно влияят върху показателя за СК;

Ефектът от това ще е, че няма да имаме указано праивло за активни дейности като промъкване, плуване и т.н. Но пък ще имаме едно доста опростено и лесно за запмняне и прилагане правило.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет сеп 21, 2007 4:58 pm

Така както го виждам: СК - ОП/3 с всички последствия е добре, но наказанието за активните действия да се намали на ОП/3 или ОП/4, като в това число не се включва ходенето.

Човек с Л 12 и кована броня 16 ще има 16ОП и СК-16/3=16-5=11 сиреч ще има 11 ТД, атаката му с двуръчния меч ще е за 7 + 16/4=7+4=11, сиреч тамън една атака.
Ако го бухат за 6 ТД той ще може да се отклони 6-оп/4=6-4=2 или може да намали противниковата атака с 1-ца, за 6 ТД.
При супер дупер специална атака за 8: 8-4=4, сиреч за 8 ТД ще се отклони за две.

Така тежките брони вече стават много по достъпни.
А твърде простите наща са майка на мизерията ;)
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет сеп 21, 2007 5:43 pm

Предложението на Вилорп (не го обърках този път ;) ) звучи добре, но има малък проблем така, както го виждам - досега всеки бе на далавера ОП да му е 1, като е достигнал максимума за да не стане 2 (например при кожената ризница това май се падаше ЗА 9 или нещо такова). Сега всеки ще е на далавера ОП да му е 2, като да е на една точка защита от границата, което не е кой знае какво за тежките материали (кована стомана и прочие). Но особено при кожата това означава, че броня със защита 14 няма да дава никакво наказание. То не че е голям проблем, де, но все пак съм принципно против такива неща.

Предложението на Бат Гойко много ми се нрави и съм се замислял над подобна идея и преди. Но тук първо има един въпрос - може ли да се приеме, че някои действия са по-ограничени от други, докато сме в броня, защото така излиза при сегашните правила и ако това е така, не би трябвало да ги променяме толкова радикално? Също така, тук има една друга малка (всъщност вие ще прецените дали е толкова малка) подробност - ОП не идва само от брони. ОП може да се наложи и от претоварване, както и от преумора. Съответно премахвайки това понятие трябва да измислим наново правила за претоварването и преумората. Каквото и да се измисли обаче, трябва да кажа, че понятието Ограничена Подвижност криеше свой "чар" - все пак обединяваше три правила. Аз не го виждам толкова сложно като механика, просто прекалено осакатяващо героите, които ги засяга.

А и докато сме горе-долу по темата: последната сесия бе засегнат въпроса: трябва ли броните да имат максимална ЗА? Аз принципно съм казвал, че не би трябвало да има каквито и да е било ограничения в РИ от такъв сорт. Но не може да се отрече, че играчът, повдигнал въпроса, имаше право - все пак какво повече ще покрие ризниза от плочки със 100 ЗА, отколкото такава с 16 ЗА, да кажем? Вие какво смятате по въпроса (надявам се не сбърках, като не пуснах това в отделна тема)?
シャマョツィ

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет сеп 21, 2007 6:46 pm

Shamajotsi написа:Но не може да се отрече, че играчът, повдигнал въпроса, имаше право - все пак какво повече ще покрие ризниза от плочки със 100 ЗА, отколкото такава с 16 ЗА, да кажем? Вие какво смятате по въпроса (надявам се не сбърках, като не пуснах това в отделна тема)?
Очите.
Т.е. ако зависимостта на "Защита" от "кв. метри броня" е логаритмична, примерно, може защитата да стигне до безкрайност (и отвъд? :wink: )
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пет сеп 21, 2007 8:33 pm

Моля?
lnx->inf => x->inf
Ворак, ти какво каза, че учиш?

Другото са пълни глупости - една броня се характеризира освен със зони на покритие с материал, с начин на изработка и т.н. Но в крайна сметка, от каквото и да е направена, както и да е направена с достатъчно много блъскане по нея, този вътре ще го отнесе.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет сеп 21, 2007 9:38 pm

Андраше, не се заяждай за неща, които са отбелязани с емотикон. Винаги може да има още малко защита - още малко орязано зрително поле, още малко ограничена свобода на ставите, още малко повече спейсинг.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пет сеп 21, 2007 10:20 pm

Винаги може да има още малко защита - още малко орязано зрително поле, още малко ограничена свобода на ставите, още малко повече спейсинг.
И ако предположим, че още малко не значи всеки път да добавяме инфинитезимални количества, кога ще стигнем в момента, в който това няма да е броня, а опаковка? Ай стига глупости, дори в турнирните брони си има граница!

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет сеп 21, 2007 11:15 pm

Andras написа:
Винаги може да има още малко защита - още малко орязано зрително поле, още малко ограничена свобода на ставите, още малко повече спейсинг.
И ако предположим, че още малко не значи всеки път да добавяме инфинитезимални количества, кога ще стигнем в момента, в който това няма да е броня, а опаковка? Ай стига глупости, дори в турнирните брони си има граница!
Но в градския транспорт винаги има място за още един! Пък и на една турнирна броня винаги могат да й се добавят още крилца по шлема/ слой халчеста защита по ставите/ кафеварка на гърба/ чекмедже с инструменти за поправка по време на бой/ допълнителен комплект кукички за прикачане на копието :)
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб сеп 22, 2007 9:46 am

Лично аз ограничението за броните съм го приел за 16 по дефиниция. *свив рамене*
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » съб сеп 22, 2007 10:57 am

А после ще вградим компактно моторче с литиево йонни батерии и слънчеви колектори.

Вилорп, за защита над 16 можем да говорим при танковете, чини ми се. Впрочем, на фона на технологичното развитие в сетинга си, Бат Гойко може би е добра идея да се запознае с идеите на да Винчи и Непер (Дам, същия Непер от логаритмите, който Ворак така не зачита).

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » съб сеп 22, 2007 11:45 pm

Хрумна ми друг поглед върху нещата: нека не забравяме, че нямаме много повече основания да слагаме максимум върху защитата на бронята, отколкото да налагаме максимум върху атаката на героите. А това, че "след добавяне на инфинитезимални* количества ще се получи опаковка" е отразено именно в правилата за ОП - кована броня със ЗА 160 намаля скоростта ти с 53 и всяко действие коства 80 ТД повече - иначе казано, дори да приемем, че има минимум 1 ТД с която да разполага дори и най-тромавия герой, то на него ще са му необходими 10 секунди за изминаването на 1 метър и около 15 минути за да ритне каквото и да е било. За достатъчно многото блъскане по бронята също се казва нещо в правилата - всеки материал си има устойчивост, която ако бъде премината от щета попаднала в нея, тя почва да се "поврежда", а след наистина яростно млатене по опаковката ще я строши и онзи в нея вече ще е беззащитен срещу успешните атаки.

А ако се съгласите с мен, че не трябва да има ограничение върху ЗА то очевидно логаритмична ще бъде зависимостта на "кв. метри броня" от "ЗА", като основата ще е в интервала (0;1) и пред логаритъма ще има знак минус. Но мисля, че подобни разсъждения, характерни за единадесети клас и нагоре не са необходими за разбирането на системата :) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » нед сеп 23, 2007 7:32 am

Не, няма да се съгласим с теб:
За достатъчно многото блъскане по бронята също се казва нещо в правилата - всеки материал си има устойчивост, която ако бъде премината от щета попаднала в нея, тя почва да се "поврежда", а след наистина яростно млатене по опаковката ще я строши и онзи в нея вече ще е беззащитен срещу успешните атаки.
Рицар паднал от кон е зле натъртен рицар. Но броня на рицар, паднал от кон си е нормална броня. Съдържанието ще се скапе далеч преди опаковката, така да речем.

Не знаеш какво е инфинитезимален, но не ти и трябва. Забележката ми бе към Ворак.

Последният ти абзац е характерен за 11 клас, ако той и догодина ще бъде 11клас. Да поставиш минус и сложиш рецирпочна основа означава да запазиш стойността на логаритъма. Използването на терминът 'очевидно' по повод на две абсолютно несвързани неща пък не само не е необходимо за разбиране на системата, то индикира неразбиране на системата.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » нед сеп 23, 2007 11:01 am

Andras написа: Последният ти абзац е характерен за 11 клас, ако той и догодина ще бъде 11клас. Да поставиш минус и сложиш рецирпочна основа означава да запазиш стойността на логаритъма. Използването на терминът 'очевидно' по повод на две абсолютно несвързани неща пък не само не е необходимо за разбиране на системата, то индикира неразбиране на системата.
[заяждане]
Това ти твърдение е абсурно, ако говорим за българско образование (изкл. някои математически гимназии). Огледай се и ще го осъзнаеш :lol:
[/заяждане]

Обратно към броните. Защо е нужно ограничение върху максималната защита? Изкуствено ограничение. Аз както ги виждам нещата, от една добра система би трябвало само да си следва естествено такова ограничение. С други думи казано - системата да прави нереалните брони нефункционални. Аксиом, мисля, го прави - след защита 16 броните стават рязко стават все по-безсмислени и по-обременяващи отколкот пазещи.

:idea:
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » нед сеп 23, 2007 12:35 pm

Ух каква каша :oops: - пропуските са не в материала от 11. клас (макар че наистина трябваше да направя това съображение), а в материала от 10. клас - за разните преобразувания на функциите. Съответно минуса трябва да е не пред стойността на функцията, а към нейния аргумент, като добавяме и единица към него за по-достоверно :) . Т.е., зависимостта трябва да е нещо като ЗА=logk(1-"покритие на бронята"), където почти невидимото к е в интервала (0;1) и "покритие на бронята" е съотношението между текущото покритие на бронята към онази хипер мега максимална квадратура, която може да покрие защитното средство и при която ЗА става безкрайност. Не ме интересува дали съм се изяснил или не, важното е, че този път май не съм объркал нищо :P .

Както и да е - дори това за което ти говориш, Андраш, е отразено в правилата. Винаги когато удар попадне в нечия броня, нейния притежател получава щета. Всъщност - получава много повече щета, отколкото бронята, като в зависимост колко е здрава тя и колко е малка щетата, опаковката може и въобще да не се нарани. Пример - напълно покрит в ламарина рицар пада от седлото, получава 11 щета при падането (което е бая като за падане, но явно конят е бил на някой хълм, пред някоя войска, която е слушала мъдрите слова на своя водач). Рицарят получава 11/5=2 ВЩ, докато, макар и да не се сещам какви бяха точно правилата за нараняване на броните съм сигурен, че на тази нищо и няма, защото във всички случаи 11<12=устойчивост на стоманата.

Ворак - прав си, донякъде, но, съжалявам че го играя адвокат на дявола, ама има малка уловка - при кожата, ЗА в размер на 19 не е кой знае какво - ОП 3, което значи -1 СК, +1 ТД към повечето действия. А почти всички успешни противникови атаки са в ризницата на героя. Всъщност, от горе-долу такава броня тръгна цялата дискусия.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед сеп 23, 2007 6:39 pm

Изобщо четете ли?
1. Премахваме понятието Ограничена подвижност;
2. Броните директно влияят върху показателя за СК;
Това се интересува БатГойко. Не колко голяма може да е ЗА. А кой от двата варианта предпочитате. Аз лично съм за 2рия.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » нед сеп 23, 2007 10:22 pm

Мне, Шамайоци, не вървиш. Но не е заради покритието или конкретния вид на формулата.
Ама пък си по-близо де.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон сеп 24, 2007 2:41 pm

Хам, сори, че така се получи, но, едно, че не обичам да пускам нови теми, когато смятам, че мога да бъде обсъден конкретния проблем във вече съществуваща такава, и, второ, че сметнах случая за именно такъв. Ти, като модератор, можеш много лесно или да отцепиш ненужните мнения, или да ги затриеш, ако сметнеш, че цялата дискусия за максималната ЗА е безмислена ;) .

А ти с това напомняне малко ме обърка: не са ли тези две точки аспекти от едно и също предложение, а не опции, между които да избираме? Все пак, не може просто да махнем ОП или хем да има ОП, хем директно влияние на броните върху ЗА.

Колкото до конкретното предложение на БатГойко така, както го разбирам аз, вече писах - изглежда примамливо, уж се маха цяло едно правило, но всъщност трябва да добавяме цели две нови - за претоварване и изтощаване. Така че съм по-склонен да се съглася с Вилорп, макар и да има нещо в неговото предложение, което не ми се нрави. По-конкретно не ми харесват големите числа, на които се дели ОП за да се получат стойностите на наказанията. Може би ако не намаляме наказанията, а ограничим елементите, които те засягат, ще е по-добре.
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон сеп 24, 2007 4:57 pm

Като цяло, системата си има естествен ограничител за ЗА на броните, която не идва само от тяхното Ограничение на подвижността, но и от тяхното тегло:
За Кожена броня 1 ЗА=1кг, а за Метална 1 ЗА=1,3 КГ, съответно поне 16 ЗА=16кг.
Това в повечето случи отнема доста от позволената тежест за носене и е сериозна предпоставка за претоварване, което още повече ограничава подвижността. Да не говорим за плуване и т.н.
Идеята е тези ограничения да не изчезват, но да се наслагват директно на скоростта.
В този случай няма да ви се налага да имате наказания на отклона или др. активни действия, тъй като огр. скорост означава, че за единица време (рунд) героят извършав апо-малко действия, така че реално си е ограничен в подвижността.
1 ТД за герой със 16 ТД отразява различно бързо действия спрямо 1 ТД за герой с 10 ТД. Като така, промяната в правилото, която аз предлагам не е нищо различно от досегашното, просто се записва по-лесно и олекотява ограниченията.
Аз съм минал през текста на книгата и съм видял на колко места се ползва ОП - навсякъде може да се замени със скорост, а в много от случите прост да изчезне от текста. Това е!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт сеп 25, 2007 9:20 am

Ами при промъкването, катеренето, ездата и плуването? Там скороста не играе. Обаче ако ограничената подвижност отпадне и се намалява само скоростта това си е предпоставка хората да помпат на ловкост, което пък им покачва гореизброените общи способности. Сиреч те ще станат по-лесни. При това ще станат по-лесни дори да си напълно брониран...
Такива ми ти разсъждения...
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » ср сеп 26, 2007 9:04 am

В грешка си - във всеки вариант скороста играе роля. От скоростта зависят ТД, а от ТД зависи колко метра ще изминеш за 1 рунд, което е решаващо в повечето случаи!
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Отговори