Страница 2 от 5

Публикувано: пет фев 08, 2008 11:29 am
от Vilorp
Темата тъй итъй трябва да се зачисти от последните мнения затова да драсна и аз.

Първо за Ринглас и Гилотината за великани - той е епичния герой от една книга игра писана от Върджил Дриимънд, ако така й беше псевдонима на Елена. Гилотината съм я портнал към систамана на Аксиом 16 именно от там. Сесията която водех също бе порт на книжката и смея да твърдя ча играчите се забавляваха, до момента в койт оне си получиха наградата за ескорта на дамата (50 медника)*.
На акарчо идеята за епичност е добра, но все пак оръжието трябва да има инещо повече от история, например +10 страх ако се сблъскаш с познавач на оръжията.

За къртача. Поиграли сте, а сега започнете ново приключение от нулево ниво и след седмица, като стигнете второ ела и ни разкажи какви оръжия ползвате и какви противници срещате.


*Така им се пада щом ще ми претрапват дракона, не със бой разбирасе, а с коварни планове и трикове, но ефекта бе този.

Публикувано: пет фев 08, 2008 11:34 am
от Ain alkar
Точно бог не може да убие бог. По вероятно е да се ползват смъртните за тази цел (спомнете си историята за щархите, които избивали богове във Великото Блато и т.н)
Пък и каквото да сте правили не може при свестен разказвач да сте достигнали такива статистики. Все пак той ви дава оръжията, а не вие иначе играта се превръща в една всеобща история, разказвана от всички вас (ако е така предлагам за да е всеобщо мазалото и той да се включи със свой герой на принципа "Разказвача може всичко").
А въпроса ми е защо ще спирате да играете? Ако е заради критиките, които понесохте заради приключението мисля, че се държите детински. Приемете това като стимул за правилна игра! И разказвача да чете форума, да предлага разработки и така да подобри сесиите си и насладата от играта. Разработките ще бъдат критикувани разбира се, но който се срахува от мечки не ходи в гората, нали :wink: ?

Публикувано: пет фев 08, 2008 12:29 pm
от BatGojko
И понеже се спомена за възрастта и невъзможността да се достигне 120 ниво за 15 години, а очевидно това остана неразбрано, помествам текста от книгата, който обяснява това ОПЦИОНАЛНО, но въпреки това важно правило. Опционалните правила са предимно с цел някакъв реализъм и са опционални, за да не затормозяват играта на желаещите да ги прескочат, но въпреки това, те са правила и когато опре до развитие на героите е добре да се имат предвид, дори и да не се спазват до последната букава.
Удебелил съм най-важната част за Къртача и групата му.

Както обяснихме в основните правила, възрастта на героите няма особено значение, стига да не е извън рамките на нормалното. За тези от вас, които искат да се възползват по-пълноценно от този показател, предлагаме следните правила.
Преди всичко е необходимо всички расови възрасти да се приравнят към човешката възраст и да се изчисляват през нея. Така ако един елф живее 500 години, а човека 80, то възрастта на елфа спрямо човешката е 500/80 както 6,25 или 6. Така един елф на 240 години ще е като човек на 40. Когато става дума за възрастта до 18 години, разликата не може да бъде по-голяма от 3 пъти. Така елф на 54 години ще е като човек на 18, но той ще си остане в младежкия период до 19*6=114 години. Едва след тази възраст той ще може да се счита като по-възрастен от 18 годишен човек, като възрастта му се изчислява по по-горната формула или Х*6. Това се прави за всяка различна раса. Джуджетата (250 години живот) ще изчисляват възрастта си като Х*3, като съзряването им (18 години за човека) ще става отново на 54, но “19 им година” ще настъпва на тяхна 57 година, а не чак като при елфите на 114. И т.н.
- Когато създавате героя си ще можете да разпределите толкова ТР за специални умение (за основните показатели няма ограничение), колкото е човешката ви възраст умножена по две (при 30 години ще можете да разпределяте 60 ТР за специални умения). След това ще можете да разпределяте колкото си поискате ТР върху умения – ограничението важи само за създаване на герой на 0 ниво.
- По споразумение с Разказвачът може да получите допълнително толкова ТР, колкото е възрастта на героя ви измерена спрямо човешки стандарти (60 годишно джудже ще получи +20 ТР)
- Героите ще могат да напредват с +1 ниво само през Х месеца, където Х е Нивото, което достигат. Така герой на 1 ниво ще може да се покачи на второ едва след два месеца игрално време (не реално, а в света на играта), герой на 10 ниво ще може да покачи нивото си на 11 едва след 11 месеца приключения и т.н. Добре ще е да следите и развитието в годините на героя и как остарява той.
- Герой достигнал възраст, равняваща се на 60 човешки години, напредва двойно по-бавно (нуждае се от двойно повече точки) при покачване на своите физически умения и всички допълнителни умения свързани с тях. Такива са Сила, Ловкост и Прецизност, Войнско майсторство, Специалист в оръжие, Акробатика и др. независимо дали е достигнал техния максимум или не. При достигане на максимално ниво, темпа на покачване не се променя (остава си двойно повече ТР за покачване на +1). Точно кои СУ, и Способности ще бъдат счетени за физически се определя от Разказвача.
- Интелектуалните способности на по-възрастен герой могат да се покачват без споменатите по-горе ограничения.
- По желание, можете да добавите и други правила, касаещи възрастта на героите. Просто се ръководете от чистата логика - с възрастта, човек губи някои свои качества, но пък придобива други - най-вече опит и мъдрост.


Според това, се оказва, че 100 ниво изисква 5050 месеца, което е 421 години. А вие бяхте кое ниво?

Публикувано: пет фев 08, 2008 1:01 pm
от kartacha
Няма да кажа щото ще се спуснеш в сметки. Това явно го е изпуснал Тихомир. Ще му кажа да препрочете книгата и по-специално правилата. Ама ще се наложи да влиза от моя компютър, защото си няма свой. Може ли две регистрации от едно IP?
А по коментара на Ain Alkar : ами донякъде за това се отказваме, защото всички викат, че всичкото било грешно или, че сме си измисляли. И то направо да ти писне.

Публикувано: пет фев 08, 2008 1:12 pm
от BatGojko
Виж, това дето всички ви го казваме е вярно. Вие не сте играли Аксиом16. Това, дали е причина да се откажете да пробвате е вече само ваш избор. Ролевите игри си имат своето очарование в различни варианти. Затова има и различни игри. Класическата представа за РИ е, че в началото героите са смотаняци, които израстват във времето. Екзалтед от друга страна предлага директно игра с епични герои - нещо близко до вашите сесии, но все пак там героите могат и да умрат понякога (особено ако ги затисне скала по-голяма от тях самите).
Изборът за игра е ваш и никой не може да ви го отнеме. Книгата сте си я купили и имате пълното право да я използвате както намерите за добре. Това, срещу което роптаят останалите потребители е желанието ви да им налагате вашия стил на игра като правилен. Той не е. Вой просто ви е забавлявал, но за сметка на тотално изопачаване на правилата по начин, който ги обезсмисля. Подобни епични приключения спокойно може да водите и във фриформ, без да имате нужда от цифри и правила и в това няма нищо лошо.
Радвам се, че сте тук и искате да споделяте опита си с останалите играчи на Аксиом16, но предполагам, че искате и да научите повече за РИ и за прилагане направилата на играта. Затова случайте (четете) какво казват останалите и се опитайте да разберете защо за тях е удоволствие да играят с някакви недъгави герои от по 4-5 ниво и защо тях въобще не ги привлича идеята да играят с герои от по 100+ ниво.

ПП: Не би следвало да има проблем от едно IP да се регистрират двама души, стига да не се наложи да банвам някого, тъй като тогава банвам и IP адреса.

Публикувано: пет фев 08, 2008 2:13 pm
от cherno_slance
Къртач, не бързай да се ядосваш, вината за разминаването не е изцяло твоя. В много по-голяма степен е на водещия, който очевидно не ви е обяснил основните варианти за игра и разликите между тях.

1)
На често разпространен е варианта, при който героите се хващат от нулево ниво по някаква система и се развиват до където е въможно. Тоест:
- до където стигнат в покачването на нива, статистики и т.н. (във вашия случай много далеч)
- докато гризнат "дръвцето".
- докато разказвачът поиска от играчите да си ги "пенсионират".
2)
По-рядък е варианта, в който героите започват на някакво стартово ниво. Под вариантите също са общо-взето три
- от там нагоре, докъдето стигнат играчите!
- при правене на нов герой, защото стария е затрит, а пък герой 0-во ниво не върви в група, в която средния левел е осем пункта нагоре.
- При социални приключения - прави се герой 20-ти левъл и се кара основно без битки, което означава, че за около 2-ве години реално време игра може и да се качи ниво, две.
3)

Публикувано: пет фев 08, 2008 9:49 pm
от kartacha
Нека ще се регне Тихомир пък ще се опитаме да вземем опит от останалите.

Публикувано: пон мар 03, 2008 12:33 am
от Vilorp
Легендарни оръжия в Магландиум:

Арбалета на Аркен
Повреме на войната с гущероидите Аркен предвождал малък отряд от 300 мелионски стрелци и се предвижвал с малката армия на лорд Олаган наброяваща общо 2000 воини. Той и отряда му попадат в засада край местноста наречена днес Олаган (виж Олаганскто клане). Смятан за мъртав той е оставен на бойното поле сред труповете на бойните си другари. Историята разказва, че той е сътворил арбалета си от различни части на оръжия намерени сред жертвите и с него е преследвал щрахите, чак до края на войната.
В приклада на арбалета е вграден огнен кристал, а леглото на стрелата е от сребро. Оръжието е изключително прецизно, но ако ко погледнем без аурата на героя който го е използвал това е просто едни изключително добър голям арбалет:
АТ:ПР;ИН
Щета: амуниции + 2 на зар
специално: +3 огнена щета +3 срещу немъртви (от среброто) + 3 към атаката

Сълзата на Аво
На меча му е била вдъхната изключителна сила, когато могъщия маг Солциус е затворил в него вихрите на Океана по времето на Втората Война на боговете. Дълго време е съществувал само като мит, сред изучаващите магия, но напоследък се носят слухове, че найстина съществува.
Двуръчен меч с базови характеристики
Специално: 4ТД за атака, при всеки успешен удар възтановява Мана и Живот в размер на Щ/2

Сопата на Оркон
Често бъркан с гоблин или с дете на гигант Оркон бил дребен войн. Той странял от големите средища и жевеел сред горите по хребатите на колоса. Противниците му честа избухвали в смях, когато той се изправял насреща им с бойни викове и сопата в ръка. Това обикновено било последното нещо което правели.
Боздуган с базови характеристики
Специално: +1 на зар щета

Брадвата Рунок
Брадвите имат къс брутален живот, но Рунок е оцелял през вековете и е все още толкова остър колкото в деня когато е бил изкован от елфите преди Вторйта война на боговете.
Двуръчна бойна брадва с базови характеристики.
Специално: Сърчевина от митрил, сребърно покритие на острието (удвоява щетата срущу немъртви), +10 щета към базовата.

Отмъстителя
Това мистично оръжие принадлежало на гиганта Уелдън, герой чиито дом и семейство били разкъсани на парчета от демонични създания изпълзели от Бездната. Уелдън направил сделка с некромансара Соба: той изтъргувал живота си за мач достатъчно силен да убие и последното от тези същества. Сърцето на героя било поставено в центъра на острието и когато неговото отмъщение било завършено, то станало част от стоманата, а безжизненото тяло на Уелдън паднало на земята.
Стоманен меч с базови характеристики.
Специално: олекотен 7 сила за ползване с две ръце и 11 за една, +6 огнена щета +3 въздушна.

Унищожителя
Произхода на този меч е потомен в мистирия и кръв. Макар че се смята, че е владян от едни от най-злите предводители на ордите на тъмния бог повреме на Втората Война на Ббоговете не е намерен запис на неговото име. Някой казват, че не е принадлежал на човек, а на демон, ето защо острието му блести с огньовете на ада.
Адаментиев двуръчен меч с базови харакетристики.
Специално: +20 огнени щети

Публикувано: пон мар 03, 2008 1:10 am
от BatGojko
Ми тия стават - още повече, че всеки си има своя история ;)
Сега, трябва да се пооправят някои описания, като например да не се дава бонускъм атака на арбалета, тъй като е даден трети показател за атака, което вече си е бонус (или да се махне по-добре самия показател де), но като цяло са ОК.

Публикувано: пон мар 03, 2008 10:12 am
от nikestan
АТ:ПР;ИН
Май са си два.

Публикувано: пон мар 03, 2008 3:25 pm
от Vilorp
Легендарни оръжия в Магландиум:

[sblock="Арбалета на Аркен"]
Повреме на войната с гущероидите Аркен предвождал малък отряд от 300 мелионски стрелци и се предвижвал с малката армия на лорд Олаган наброяваща общо 2000 воини. Той и отряда му попадат в засада край местноста наречена днес Олаган (виж Олаганскто клане). Смятан за мъртав той е оставен на бойното поле сред труповете на бойните си другари. Историята разказва, че той е сътворил арбалета си от различни части на оръжия намерени сред жертвите и с него е преследвал щрахите, чак до края на войната.
В приклада на арбалета е вграден огнен кристал, а леглото на стрелата е от сребро. Оръжието е изключително прецизно, но ако ко погледнем без аурата на героя който го е използвал това е просто едни изключително добър голям арбалет:
Атака: ПР;ИН +3 към общата атака
ТД за атака: 6ТД +6 за презараждане
Щета (размер и вид): амуниции + 2 на зар +3 огнена +3 срещу немъртви (от среброто)
Размер и МР: 75 см. МР=2
Обсег: 45 метра
Тегло: 5 кг. разнородни материали
Минимална СИ за ползване: 14 СИ
Цена: 2500 медника базова + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Десния бряг на река Лаория по течението, някъде срещу естиено на Скокливата река. Там е бил повален последния щраха ат тези участвали в Олаганското клане.

Изображение
[/sblock]

[sblock="Сълзата на Аво"]
На меча му е била вдъхната изключителна сила, когато могъщия маг Солциус е затворил в него вихрите на Океана по времето на Втората Война на боговете. Дълго време е съществувал само като мит, сред изучаващите магия, но напоследък се носят слухове, че наистина съществува.
Атака:Л;ПР
ТД за атака: 4ТД
Щета (размер и вид): 4 зара сечаща
Размер и МР: 95 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 3 килограма стомана
Минимална СИ за ползване: 9 СИ за една ръка, 6 СИ за две ръце
Цена: 1500 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение:
Специално: при всеки успешен удар възтановява Мана и Живот в размер на Щ/2

Изображение
[/sblock]

[sblock="Сопата на Оркон"]
Често бъркан с гоблин или с дете на гигант Оркон бил дребен войн. Той странял от големите средища и жевеел сред горите по хребатите на колоса. Противниците му честа избухвали в смях, когато той се изправял насреща им с бойни викове и сопата в ръка. Това обикновено било последното нещо което правели.
Атака:СИ;ПР
ТД за атака: 6 ТД
Щета (размер и вид): 3 зара трошаща + 1 на зар
Размер и МР: 60 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 2 кг. дърво и бронз
Минимална СИ за ползване: 7 за ползване с една ръка, не се ползва с две
Цена: 600 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Предполага се, че Оркон е намерил смърта си в урва край назъбеният проход или поне от тогава е спрял да тормози керваните.

Изображение
[/sblock]

[sblock="Брадвата Рунок"]
Брадвите имат къс брутален живот, но Рунок е оцелял през вековете и е все още толкова остър колкото в деня когато е бил изкован от елфите преди Вторйта война на боговете.
Атака: Си;ПР
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 5 зара сечаща +10
Размер и МР: 90 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 4 кг. стамана, митрилина сърцевина и сребърно острие
Минимална СИ за ползване: 12 СИ за една ръка и 8 СИ за две
Цена: 25300 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Елфирион
Специално:Удвоява щетата срущу немъртви

Изображение
[/sblock]

[sblock="Отмъстителя"]
Това мистично оръжие принадлежало на гиганта Уелдън, герой чиито дом и семейство били разкъсани на парчета от демонични създания изпълзели от Бездната. Уелдън направил сделка с некромансара Соба: той изтъргувал живота си за мач достатъчно силен да убие и последното от тези същества. Сърцето на героя било поставено в центъра на острието и когато неговото отмъщение било завършено, то станало част от стоманата, а безжизненото тяло на Уелдън паднало на земята.
Атака: Л;ПР
ТД за атака: 6 ТД
Щета (размер и вид): 4 зара сечаща +6 огнена щета +3 въздушна
Размер и МР: 70 см.
Обсег: 2 метра
Тегло: 3 килограма бронз
Минимална СИ за ползване: 7 СИ за една ръка и 4 СИ за две ръце
Цена: 1200 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: в пустинята над Абрахаб

Изображение
[/sblock]

[sblock="Унищожителя"]
Произхода на този меч е потопен в мистирия и кръв. Макар че се смята, че е владян от едни от най-злите предводители на ордите на тъмния бог повреме на Втората Война на Боговете не е намерен запис на неговото име. Някой казват, че не е принадлежал на човек, а на демон, ето защо острието му блести с огньовете на ада.
Атака:Л;СИ
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 6 зара сечаща + 20 огнена
Размер и МР: 160 см. МР=3
Обсег: 3 метра
Тегло: 5 кг адамантии
Минимална СИ за ползване: 15 СИ за една ръка; 10 за две ръце и ръст над размера му
Цена: 48000 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Дупката

Изображение[/sblock]

[sblock="брадвата на Мурен"]
Мурен бил велик войн сравним единствено със Салфейс и можеби е щял да стане втория смъртен въздигнат сред божествата, ако не била ненавреманата му кончина. Брадвата била изтъргната от мъртвите му пръсти в мавзолея му в Коласа и от огава следите й се губят, но е пълзнала мълвата че може да се познае по лекото сияние на острието й.
Атака:СИ;Л + 5 към общата атака
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 7 зара сечаща
Размер и МР: 140 см. МР=3
Обсег: 2,5 метра
Тегло: 7 кг стомана
Минимална СИ за ползване: 21 СИ за една ръка; 14 СИ за две ръце и ръст над размера й
Цена: 2500 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Последните дани сочат Замирка (Днешен Акримаз) предполага се че е попаднала в ръцета на Инквизиторите от Църквата на Орим.

Изображение[/sblock]

Публикувано: пон мар 03, 2008 5:41 pm
от Mistral
Grigor написа:...Но май тук никой не е представил комбинативно-използваеми артефакти. Дори и някой артефакт да внася по 1000 щета, той не е нищо, ако няма комбинативни бонуси...
Специално за теб, тия дни ще постна тук 8 артефакра, които като ги комбинираш могат да претрепят/баннат бог.

Публикувано: ср мар 05, 2008 8:48 pm
от hameleona
Ами, всъщност аз съм пробвал комбинирани артефакти, но идеята яко куца, от чиста логика. Така де - не виждам смисъл нагръдника да ти дава +5 Сила, а щита + 5Ловкост, но когато носиш и двете да получаваш +5 на всички показатели.... Губи ми се смисъла. Така де. Не знам защо. Просто ми се губи смисъла.

Виж, ако става дума за части от артефакт, които като се съберат (евентуално и след ритуал върху тях) се създава един по-могъщ артефакт, тогава вече съм съгласен. Примерно... (Нарочно копирам Хироус 3)

Шапка от драконова кожа + Броня от драконови люспи + Наколеници от драконови люспи + Пръстен с драконово око + пръстен с мърдащо драконово око = Драконова броня.

Шапката дава: 9 ЗА; +1МЗ; +1УО.
Бронята дава: 10 ЗА; +1МЗ; Огнени щети/2
Наколениците дават: 9 ЗА; +1МЗ; +3 Стабилност
Пръстена с окото дава: +3МУ; +25 Мана
Пръстена с мърдащото око дава: +6МУ; +1МЗ

Когато се съберат на едно място и бъдат поляти с кръв от девица се образува Драконовата Броня:
Зелена светлина засиява над предметите. Блясъка става толкова силен, че те заслепява. Накрая върху олтара се образува Бронята на Дракона. Шлем с формата на драконова глава, а под него лежи люспеста ризница с дълги ръкави, чифт ръкавици, покрити с най-финни люспи. Под всичко това се подават краищата на панталон от драконова кожа.

Бронята дава:
+5МЗ
+5ОУ
+12МУ
+30 Мана
16ЗА във всяка част на тялото, без Ограничена Подвижност
Щ/4 абсорбация.
Пълна имунизация срещу огнени щети.

Публикувано: чет мар 06, 2008 6:00 pm
от lowstef
Grigor написа:Само, на едно място срещнах, че земното ускорение в Магл. било двойно. Може да си учил ядрена физика пич, ама за баланс между силите в природата не си чувал и дума. Нито една промяна във съотношението на силите, които се противодействат, не остава една. Тя води със себе си още една, и още една, и още една, докато континентът не заприлича на "Алиса в страната на чудесата".
1. Това е от друга тема, няма място тук.
2. Точно аз обяснявах, че ускорението не е два пъти повече.
3. Аз не просто съм учил ядрена физика, момченце, аз и сега се занимавам с това. И преподавам физика (не само ядрена). И разбирам повече, отколкото можеш да си представиш.

А "комбинираните" ти неща не са нищо особено. Временната щета не е нищо особено, лесно се маха. Не виждам кой луд би хабил Мана, за да превърне хубавата трошаща щета на чука във временна. Огърлицата ще работи само, когато вече си свалил противника в безсъзнание, а тогава не ти трябва специален предмет, просто можеш да го доубиеш както си е в безсъзнание. Без да плащаш "еди-колко си" мана. Всъщност, ако ще го сваляш със временна щета, може б ище искаш да го опазиш жив... От камъчето поне има смисъл - пробавя си щета, което винаги е окей, била тя и временна, а пък не иска нищо. При подходяща (не твърде висока) цена, може да е ценно. Иначе по принцип идеята за неща със "синергия" си я има - и батГойко неведнъж е показвал примерни комбинации от магии, които сами по себе си не са лоши, но в комбо стават особено гадни. Има и СУ-та, които работят особено добре в комбинация едно сдруго, макар че и сами по себе си не са лоши. Нищо не пречи да се направят и предмети, които при по-креативна употреба да имат взаимно подобряващи се ефекти. Не и по начина, който предлагаш, но като принципна идея - може.

Публикувано: пет мар 07, 2008 1:15 am
от kartacha
Това тема за оръжията ли е или за ядрената физика и бановете? Викам да си пишем по темата. А относно Григор...аз като си чета постовете съм китка майче.

Публикувано: пет мар 07, 2008 2:24 am
от BatGojko
По сина си (който също е на около две години) знам, че когато иска да привлече внимание започва да върши шумни и дразнещи неща. Но като го игнорираш се кротва. Сега по въпроса за това, ког и кога ше бъде баннат, мисля да видя какво иска да постигне Григор - ако само реве за внимание му предлагам да си спре. Но понеже и сам се предложи за бан, може би това му е и целта... В крайнасметка подобно присъствие е ненужно и неполезно за форума и както се вижда разводнява темата, така че да, май трябва да го банна.
Засега изтивам повечето мнения, които са ирелевантни към темата (включително и тези на Григор де). Съжалявам за всички, които са си загубили времето да му отговарят и са излязли от темата. Почиствам!

Публикувано: пет мар 07, 2008 3:31 am
от Асен
lowstef написа:А "комбинираните" ти неща не са нищо особено. Временната щета не е нищо особено, лесно се маха. Не виждам кой луд би хабил Мана, за да превърне хубавата трошаща щета на чука във временна.
Това май е единственото предложение, с което съм съгласен. Идея нямаш колко трудно се убива опонент със СУ Берсерк на 12 и обикновена кожена броня-освен ако му вкарваш временни щети:).
По съвпадение-историческите вярвания за Береркерите са, че трябва да се убиват с "природни" оръжия-камъни, дървета-повечето от които са трошащи!

Публикувано: пет мар 07, 2008 4:14 am
от kartacha
Тоя Григор наистина дразни/еше. Зависи. Аз лично съветвам да му пратиш ЛС, в което да го запиташ какво цели. После вземай мерки.

Публикувано: чет мар 13, 2008 9:22 pm
от The Raptor
RandAlTor написа:Ардиткел- Кръндор- превод от джуги- чука на безименния паладин

История
все още не се намират сведения за произхода и историята на чука


Чука в магическа форма
Атака- СИ, Л
ТД- 8 ТД
Щета- 7 зара +5 трошаща щета
Размер- 125 см
Тегло- 0
СИ за ползване- 10 за две ръце
16 за една ръка
Материал-
Дръжка- предполага се че е сплав от адамантий, митрил и метеоритна стомана
Глава- предполага се че е сплав от адамантий, митрил, метеоритна стомана, черна стомана и още 2 непознати материала

Специални атаки- абсолютно всички специални атаки за близък бой

Бонуси-
Вградени магии- чукът на бога, армагедон, неуязвимост *** вградени МУ- 50, вградена мана- 500
Бонус СУ- та- оръжия- чукове +12, берсерк- +12, Магическа защита- +12
Бонус към характеристики- +3 към всичко, +33 към ЖТ и мана
Други бонуси- героя веднага познава намеренията на кое и да е същество към него, героя маже да чете мисли, героя получава познания в областта на историята и военното дело.

...да бе с такова оръжие ще си мачкам дракони за закуска :lol:

Публикувано: чет мар 13, 2008 9:35 pm
от kartacha
В това се състои епичността.

Публикувано: пет мар 14, 2008 3:57 pm
от Fenrir
hameleona написа:Ами, всъщност аз съм пробвал комбинирани артефакти, но идеята яко куца, от чиста логика. Така де - не виждам смисъл нагръдника да ти дава +5 Сила, а щита + 5Ловкост, но когато носиш и двете да получаваш +5 на всички показатели.... Губи ми се смисъла. Така де. Не знам защо. Просто ми се губи смисъла.

Виж, ако става дума за части от артефакт, които като се съберат (евентуално и след ритуал върху тях) се създава един по-могъщ артефакт, тогава вече съм съгласен. Примерно... (Нарочно копирам Хироус 3)

Шапка от драконова кожа + Броня от драконови люспи + Наколеници от драконови люспи + Пръстен с драконово око + пръстен с мърдащо драконово око = Драконова броня.

Шапката дава: 9 ЗА; +1МЗ; +1УО.
Бронята дава: 10 ЗА; +1МЗ; Огнени щети/2
Наколениците дават: 9 ЗА; +1МЗ; +3 Стабилност
Пръстена с окото дава: +3МУ; +25 Мана
Пръстена с мърдащото око дава: +6МУ; +1МЗ

Когато се съберат на едно място и бъдат поляти с кръв от девица се образува Драконовата Броня:
Зелена светлина засиява над предметите. Блясъка става толкова силен, че те заслепява. Накрая върху олтара се образува Бронята на Дракона. Шлем с формата на драконова глава, а под него лежи люспеста ризница с дълги ръкави, чифт ръкавици, покрити с най-финни люспи. Под всичко това се подават краищата на панталон от драконова кожа.

Бронята дава:
+5МЗ
+5ОУ
+12МУ
+30 Мана
16ЗА във всяка част на тялото, без Ограничена Подвижност
Щ/4 абсорбация.
Пълна имунизация срещу огнени щети.

Напълно съм съгласен с Хам,в крайна сметка и аз от това се дразня в повечето игри-няма чиста логика.Но това с комбинациите и ритуалите ми допада и е логически вярно.

Публикувано: пет мар 14, 2008 11:10 pm
от Miro
Речник на чуджите думи в българския език, БАН, 1982 написа: Епичен:
1. Който се отнася до литературния стил епос.
2. (прен)Героичен

Героичен:
Изпълняван с героизъм.

Герой:
1. Лице, което се отличава с изключителна смелост, доблест и храброст, храбрец, юнак.
Та кажи ми сега какво му е "епичното!!" на това да ходиш за избиваш дракони, ако имаш меч, който ги убива с един удар, и броня, която те преви неуязвим за тях !? Това всяко емо го може :lol: :D

Публикувано: чет апр 03, 2008 4:52 pm
от Fenrir
Мойто не бих казал,че е епично оръжие,но ето и предложението ми:

Кинжалът на Обречените
Описание:Това оръжие представлява кинжал,с леко издължено острие.Дръжката му е изработена от рубини и е подзлатена.Самото му острие има следи от Черна стомана/май така беше в Замъкът на Престола/.В края на дръжката има четири малки елмаза.Оръжието има само две такива копия,които са погребани нейде из Магландиум и забравени във вечността.Специфичното в тях е не само изработката,но и действието им.
Въпреки черната стомана,самото острие има цвят на обикновена стомана.Никой не може да определи защо.Смята се,че има следи не само от тъмния материал,но и на неизвестен до сега такъв.Кинжалът има магическо действие.

Магическо действие:Ако притежателят на кинжала убие своя враг,черната стомана поглъща душата му и я препраща в един от 4-ирите елмаза.Елмаза започва да свети и се превръща в много светло син кристал.И така,всяко убито същество,прибавя по една душа в еидн от елмазите.Стоманата престава да ги поглъща тогава,когато и четирите скъпоценни камъни са изпълнени.Т.е.-нужни са четири души.Със всяка душа,кинжалът става все по-силен.Когато достигне своя максимум от четири души,тогава ефектът му е много голям и след няколко удара,душите са освободени от елмаза и кинжалът трябва да се зареди отново с други,за да се върне ефекта му.Интересното в това оръжие е,че притежателят му има конрол върху него.Например-ако е събрал 2 души,може да реши да освободи силаа на ефекта на кинжала,но разбира се-няма да е толкова могъщ,колкото ефекта на четирите души.

Как се става притежател на това оръжие и как да се използва:За да се стане притежател на това оръжие,съществото е длъжно да принесе сърце на невинно създание в чест на Ахра-ман.А за да се освободи ефекта на душите,е нужно да се вложи огромна омраза към врага.

Статистики:
АТАКА:ИН;ПР
ТД за АТАКА:6ТД
Щета:3 зара пробивна щета
Размер и МР:45 см,МР-1
Тегло:1кг
Минимална СИ за ползване:4 СИ за използване с една ръка,не се използва с две ръце
Материали:
-Острие-изработено от Черна стомана и неизвестно какъв друг метал
-Дръжка-четири магически елмаза,няколко рубина,подзлатена

Допълнителни бележки:Незвестно местоположение,има само две такива разновидности.


ЕФЕКТИ ПРИ СЪБИРАНЕ НА ДУШИ/ефектите не се наслагват!/:
-При наличието на една душа:
-1ТД,+1 зар огнена щета,+2АТ

-При наличието на две души:
-2ТД,+2 зара магическа щета,+6АТ

-При наличието на три души:
-2ТД,+4 зара магическа щета,+8АТ

-При наличието на четири души:
-3ТД,+6 зара магическа щета,+10АТ

Всички ефекти са в действие за БРОЙ ДУШИх2 БРОЙ РУНДА,след изтичане на ефекта,душите се освобождават и ефектите се неутрализират,и отново да спомена-те не се наслагват,ако например имаш 1 душа,а после станат 2,то кинжалът няма да си намали ТД с 1+2,а само с 2!Също така-не може ТД да спаднат под 3,било то с други СУта!
Е,това е :)Но все си мисля,че трябва да има наказание при освобождаване на душите,все пак е черна стомана.Примерно-отнемане на ТЖ?

Публикувано: чет апр 03, 2008 5:02 pm
от Асен
Баш си е епично, адаш. Но ако иамш 4 души, или 3 и 11+ на оръжия: Фехтовални, излиза, че нанасяш удар за 0 ТД, което, простичко казано, е невъзможно по система. Помисли за намляване на този бонус до -3ТД и в двата случая!
И повярвай ми-пак е достатъчно силно, че и отгоре8)!

Публикувано: чет апр 03, 2008 6:41 pm
от Fenrir
Точно попадение,не съм добавил,че не може под 1 ТД,но наистина си става доста силничко.Пък я си представи двата кинжала в по една ръка и т.н.,определено е силно,за това нека ще го едитна и мисля,че ще стане по-добре.

Публикувано: чет апр 03, 2008 10:55 pm
от [Urbanus]Lord
Лъка на Окив
История:
Това е лък направен от костите на огнедишашт дракон.Дракона ,който е бил сразен за направянето на този лък, е пил прокълнат от самия Нечестив и единствения начин за подтискане на тази сила е бил изработката на този лък.
Описание:
Лъкът е направен от костта на крилото на един дракон,тетивата са от косата на млада елфическа магьосница.Лъка пламти винаги и може да бъде използван САМО от герой, който носи ръкавиците от същия материал.
Името:Окив е бил главатаря на групата,която е поразил дракона , пронизвал не малко пъти драконови и женски сърца.


АТ:ПР;Л
ТД за атака:9ТД+2ТД за презареждане
Щета:+3 на амунициите , + 5 огнена щета ,
Обсег:130 метра
Минимална СИ за използване :14
Цена:От мисия
Специално:С всеки изтрел около лъка се създава Огнена топка ,която едновременно със стрелата се сблъсква с опонента

Публикувано: чет апр 03, 2008 11:07 pm
от Shamajotsi
Кинжалът на Фенрир според мен си е доста интересен артефакт! Навремето исках да направя нещо такова, но се сблъсках с проблем, който Фенрир го е решил много добре с "изразходването" на душите. Не знам как е изглеждало в първия си вариант, но така ми се струва, че не е чупещо играта, ако се появи в по-късен стадий на кампанията (високо ниво герои).

Публикувано: пет апр 04, 2008 12:25 am
от Асен
Ами зависи как са екипирани опонентите. Иначе, чакай да ти вкара някой 130 зара+112 твърда щета, 86 от която-магическа, (средна щета 467 ТЖ) в първи рунд, за 14 точки действие, пък после ела да кажеш как е усещането да правиш нов персонаж;). Е, стова оръжие може да го направи всеки персонаж с 12 Специалист в оръжия: фехтовални и адекватни бойни умения, примерно от Войн и Певец с висока прецизност. А, Берсерка и Твърдата кожа на 12 не помагат, понеже магическата щета ги пдомианва като на майтап, така че понасяш "само" 238 щета, което пак събаря повечето персонажи високо ниво.
Това го смятах с 14 ТД на ход и без да се уморявам, както и без да удвоявам магическата щета за удар в главата или врата. Представете си ако реши и да се умори. И да добавям ли, че е неблокируемо, понеже ТД за атака са по-ниски от тези за париране?
Е, както казах-епично оръжие. Точно за такива е темата. Но ако го дадете на персонаж, без да дадете аналогични на опонентите му, после трябва да накарате Кид да ви разработи магьосник за опонент8)!
А.

Публикувано: пет апр 04, 2008 9:09 am
от Fenrir
Ами затова предлагам да има някакво наказание за използването му-например отнемане на ТЖ?

Публикувано: пет апр 04, 2008 9:19 am
от Vilorp
Две забележки за кинжала и към Асен една:
МР до 50 сантиметра е 1-ца
Какъв е типът на магическата щета?
Добрата стара защита от противоположната школа казана 4 пъти намалява тези страшни на пръв път щети от 239 на едва 15. Един предмет с редуциране на магически щети също би свършил чудесна работа.

пп. Не е нужно всеки път да опирате до Кид когато ви трябва супер маг - истината е в простите неща. (;