Дискусия за невъоръжения бой
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Дискусия за невъоръжения бой
Тъй - повдигам един въпрос, който ми се мотае от доста време.
Значи за юмручен бой ти трябва и прецизност, понеже е първичен показател за невъоръжените атаки. До тук добре, обаче по-нататък няма на къде да развиваш героя си. Въоръжения бой има грубо казано три етапа на усъвършенстване
1 етап - СУ Войн
2) етап - СУ специалист в оръжие
3) етап - алтернативно: Бой с две оръжия, спец в защита, бой с едноръчно балансирано, бой с двуръчно балансирано
Заб: не е задължително героят да е достигнал ултимативна степен във Войн, за да развие спец. в оръжие, но горе долу това е посоката....
Какво става обаче когато си развил невъоръжен бой и по необходимост си вдигнал прецизност? След СУ юмручен бой по-нататък няма на къде. Евентуално може да се вземе и борба, дори твърда кожа, но това представлява допълване, а не по-нататъшно развитие. Може и да се тръгне към стрелец, убиец или войн със специализация във фехтувални - но това вече представлява чисто отклонение от първоначалната посока.
Предлагам за първоначална дискусия следното:
1) Да има СУ Спец в естествени оръжия със следните класове:
- крака
- ръце
- колене плюс лакти и глава
- тяло ... хм, това вече е, за да има развитие и за борците, но в хода на дискусията ще се разгледа по-детайлно.
Бонусите да са към допълнителна щета, някакъв бонус към нацелване на слабите места в броните, възможност специализацията в даден клас естествено оръжие да дава нещо като естествена броня на тази част от боеца, редуцираща щетите (не колкото тежките брони, защото т.б. носят и ограничения в ТД, струват пари и могат да ти ги откраднат или повредят).
2) Да има СУ та, изразяващи основните насоки - повече щета, повече защита (както е при спец в защита), по-голям брой удари за един рунд (както е при бой с две оръжия)... таквиз работи.
3) Вече съвсем пожелателно - бойни стилове, които заместват стандартните спец удари с ръка и крака с други, но разбира се, се основават на същите първични показатели. Примерно както са разликите между бокс и ай ки до (е, разликата ще е отразена без дълбоки тънкости, чисто системно).
Повтарям - нека това е дискусия - да осъдим, да поговорим и тн. Без обиди и налагане на мнения.
П.П. Приятно обсъждане, господа: Черно Слънце
Значи за юмручен бой ти трябва и прецизност, понеже е първичен показател за невъоръжените атаки. До тук добре, обаче по-нататък няма на къде да развиваш героя си. Въоръжения бой има грубо казано три етапа на усъвършенстване
1 етап - СУ Войн
2) етап - СУ специалист в оръжие
3) етап - алтернативно: Бой с две оръжия, спец в защита, бой с едноръчно балансирано, бой с двуръчно балансирано
Заб: не е задължително героят да е достигнал ултимативна степен във Войн, за да развие спец. в оръжие, но горе долу това е посоката....
Какво става обаче когато си развил невъоръжен бой и по необходимост си вдигнал прецизност? След СУ юмручен бой по-нататък няма на къде. Евентуално може да се вземе и борба, дори твърда кожа, но това представлява допълване, а не по-нататъшно развитие. Може и да се тръгне към стрелец, убиец или войн със специализация във фехтувални - но това вече представлява чисто отклонение от първоначалната посока.
Предлагам за първоначална дискусия следното:
1) Да има СУ Спец в естествени оръжия със следните класове:
- крака
- ръце
- колене плюс лакти и глава
- тяло ... хм, това вече е, за да има развитие и за борците, но в хода на дискусията ще се разгледа по-детайлно.
Бонусите да са към допълнителна щета, някакъв бонус към нацелване на слабите места в броните, възможност специализацията в даден клас естествено оръжие да дава нещо като естествена броня на тази част от боеца, редуцираща щетите (не колкото тежките брони, защото т.б. носят и ограничения в ТД, струват пари и могат да ти ги откраднат или повредят).
2) Да има СУ та, изразяващи основните насоки - повече щета, повече защита (както е при спец в защита), по-голям брой удари за един рунд (както е при бой с две оръжия)... таквиз работи.
3) Вече съвсем пожелателно - бойни стилове, които заместват стандартните спец удари с ръка и крака с други, но разбира се, се основават на същите първични показатели. Примерно както са разликите между бокс и ай ки до (е, разликата ще е отразена без дълбоки тънкости, чисто системно).
Повтарям - нека това е дискусия - да осъдим, да поговорим и тн. Без обиди и налагане на мнения.
П.П. Приятно обсъждане, господа: Черно Слънце
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Лонг лонг тайм ъгоу аз се бях пробвал да създам нещо като су-та, които да дадът възможност за воините да следват идеология, например, като това да има реално отражение върху битките му. Идеята не бе много добре осъществена, а и аз много не работих по нея, но предпочитам това пред създаването на нови су-та. Защо? Защото след 2 години развитие А16 стана от 3/4 бойна система на 15/16 бойна система. Не че е лошо, ама другото е по-хубаво. Нека воините се развиват в боя, но да им остават ТР и за социалния си живот. Така си мисля де...
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
След като съм развил Спец в юмручен на 12 и съм дигнал прецизноста винаги мога да зема маг на някоя прилична степен и "Огнени юмруци" което допълнително дига атаката.
Ще рече:
1 етап Спец в юмруци
2 етап Маги + Юмруци
Това се равнява на твоя войн и специалис в оръжия. За трети етап единствено идеята зца стиловете можеби евентуално има някакво бъдеще, и за да не го каже друг ще го кажа аз:
бел. Спец в Юмручен освен че ти дига атаката ти дава и специални удари, за оръжията ще трабва да развиеш и Войн и Спец в конкретно оръжие, за да имаш това.
Поздрави!
Ще рече:
1 етап Спец в юмруци
2 етап Маги + Юмруци
Това се равнява на твоя войн и специалис в оръжия. За трети етап единствено идеята зца стиловете можеби евентуално има някакво бъдеще, и за да не го каже друг ще го кажа аз:
Върти ми се израза „пълна простотия“, но понеже не искам да те засегна или да пречупя ентусиазма ти, ще се перефразирам в: „Хъм, ади земи го препрочети още веднъж дваж и реши дали не звучи глупаво?“1) Да има СУ Спец в естествени оръжия със следните класове:
- крака
- ръце
- колене плюс лакти и глава
- тяло ... хм, това вече е, за да има развитие и за борците, но в хода на дискусията ще се разгледа по-детайлно.
бел. Спец в Юмручен освен че ти дига атаката ти дава и специални удари, за оръжията ще трабва да развиеш и Войн и Спец в конкретно оръжие, за да имаш това.
Поздрави!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Вилорп, самата дискусия може да не получи отзвук, но сега за сега е на ниво "а това е моето лично мение".
Ако смятах предложението ми, което си цитирал, за простотия.... нямаше да го предложа! Но това е моето лично и твоето лично мнение. Не искам нито да те обиждам, нито да се заяждам и вярвам, че и ти имаш същата нагласа.
Идеята да развия героя на магьосник, за да използвам "огнени юмруци" ми се вижда меко казано странна, дори да е приложима чисто системно. Това вече не е войн, а войн-маг, което освен всичко друго, иска и промяна в роулплея.
Ако смятах предложението ми, което си цитирал, за простотия.... нямаше да го предложа! Но това е моето лично и твоето лично мнение. Не искам нито да те обиждам, нито да се заяждам и вярвам, че и ти имаш същата нагласа.
Идеята да развия героя на магьосник, за да използвам "огнени юмруци" ми се вижда меко казано странна, дори да е приложима чисто системно. Това вече не е войн, а войн-маг, което освен всичко друго, иска и промяна в роулплея.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Защо ми е да развивам 3 СУ-та, като мога да развия само 1 и да съм също толкова добър?! В идеалния случай се развиват:
Войн:
- 2 основни показателя (сила, ловкост например) и 2 СУ (войн, спец например).
Шамарист:
- 2 основни показателя (ловкост, прецизност например) и 1 СУ Ръкопашен бой.
За сметка на 2 Виталност, аз имам повече БЗ и мана. И още ~80ТР за развитие на нещо друго?!
Ако искам да развивам "Къртач на мифки" ще си направя стрелец. Така поне ще знам, че няма как да не уцеля, след като развия 3 СУ-та.
Войн:
- 2 основни показателя (сила, ловкост например) и 2 СУ (войн, спец например).
Шамарист:
- 2 основни показателя (ловкост, прецизност например) и 1 СУ Ръкопашен бой.
За сметка на 2 Виталност, аз имам повече БЗ и мана. И още ~80ТР за развитие на нещо друго?!
Ако искам да развивам "Къртач на мифки" ще си направя стрелец. Така поне ще знам, че няма как да не уцеля, след като развия 3 СУ-та.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
За война съм съгласен напълно с теб, Кид. Там няма място за дискусия. Най-ефективното нещо е сила в комбинация с ловкост, войн и спец в оръжие със съответните първични показатели. Не случайно мечът се води краля на оръжията, а на талантливите мечоносци им викат просто и ненатрапчиво "майстори". Но пък това тук е игра, а не тест за оцеляване, и малко разнообразие не е излишно. Особено противно става, когато при по-продължителна игра се очертава тенденцията всички герой да стават маг-войн, спец в бой с две оръжия. Всеки иска ефективност за своите герои - нормална човешка позиция е това - и когато няма алтернативи, нещата отиват към еднообразие.Kid написа:
Войн:
- 2 основни показателя (сила, ловкост например) и 2 СУ (войн, спец например).
Шамарист:
- 2 основни показателя (ловкост, прецизност например) и 1 СУ Ръкопашен бой.
За сметка на 2 Виталност, аз имам повече БЗ и мана. И още ~80ТР за развитие на нещо друго?!
За шамариста и аз това казвам, обаче.... в какво всъщност ще ги вложиш тези 80ТР? Не всеки иска да си прави стрелец, нали?
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Имаш поне 6 социални СУ-та и още около 20+ познания и умения. Имаш основни показатели, които можеш да развиеш. Въпрос на избор. А нали се сещаш, че след 4 години като поиграеш диабло или WoW ти омръзва и не искаш да продължаваш щото няма нови неща... то и тук така. С известна доза разлика разбира се...
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Черното слънце иска Аксиом да стане като Д&Д - пълен с допълненийца, донатъкмявкенца и специални механики за нещо, дето ще го ползват общо 3 души. Включително двамата които са го правили. Искате ли да има специално СУ (знам, знам, тафталогия, детски педиатър) за бой във формация фаланга? СУ специално за бой с рапира в едната ръка и кинжал в другата? СУ за бой с метла, коса, вършило и сърп? СУ за изключително умело подиграване на врага, при което той се насира от яд и почва да вони?
Защо ръкопашния боец не е равноправен ан въоръжения? Ми щото не е. Един велик майстор на кунгфу е опасен, един велик майстор на кунгфу с меч в ръка е месомелачка. Ако искаш боксьора ти да се развива след като вземе СУ Ръкопашен бой и СУ Твърда кожа, може просто да му сложиш малко нива във Войн и специализация в някое оръжие. Копие, тояга, меч, кинжал (нож) - всичките са много "бойноизкуствейни". Да добавим СУ Жажда за живот, Акробатика, Бързия Джо, Лидер, Магическа Защита, Регенерация, Точен удар към опциите. Друида с неговите заклинания за повишаване на показателите се връзва (а и отива на отшелническия имидж на накои майстори). Алхимик, Изобретател и Ковач могат доста естествено да изразят някое хоби на героя. Добавяме и една камара обикновени умения и познания, както и увеличаване на показателите... Вярно, малко са опциите
Защо ръкопашния боец не е равноправен ан въоръжения? Ми щото не е. Един велик майстор на кунгфу е опасен, един велик майстор на кунгфу с меч в ръка е месомелачка. Ако искаш боксьора ти да се развива след като вземе СУ Ръкопашен бой и СУ Твърда кожа, може просто да му сложиш малко нива във Войн и специализация в някое оръжие. Копие, тояга, меч, кинжал (нож) - всичките са много "бойноизкуствейни". Да добавим СУ Жажда за живот, Акробатика, Бързия Джо, Лидер, Магическа Защита, Регенерация, Точен удар към опциите. Друида с неговите заклинания за повишаване на показателите се връзва (а и отива на отшелническия имидж на накои майстори). Алхимик, Изобретател и Ковач могат доста естествено да изразят някое хоби на героя. Добавяме и една камара обикновени умения и познания, както и увеличаване на показателите... Вярно, малко са опциите
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Аз това го говоря от векове. Ако без оръжия си също толкова добър, колкото с оръжия, никой нямаше да ги прави. Да, онези с голи ръце са мноооого прецакани. Нямат обхват, боли ги, не могат да парират удари като хората... Така и трябва да е.
Ако аз искам да съм ефективен в нещо не се моля на боговете да изменат законите на вселената, а търся как да стана по-ефективен, като един от най-разпространените начини това да стане е със свестна екипировка. Ха познайте коя му е на война екипировката.
Ако аз искам да съм ефективен в нещо не се моля на боговете да изменат законите на вселената, а търся как да стана по-ефективен, като един от най-разпространените начини това да стане е със свестна екипировка. Ха познайте коя му е на война екипировката.
Как реши, че са прецакани? И защо реши, че не са толкова добри? Ако искаш може да го проверим. Използвай 500ТР за 1 войн човек, аз ще използвам 500ТР за един шамарист човек и да видим в 5 от 5 кой ще победи колко пъти?
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
Кид, знаеш, че ти си чийтъра на групата, когато стане дума за правене на пауърплей герой, така че не предлагай подобни дуели напред и назад
Иначе си напълно прав. Аз също твърдя, че бойците с голи ръце в момента не са никак прецакани. Даже мисля, че в пряк двубой само СУ "Бой с голи ръце" срещу СУ "Войн" първото печели. Виж, ако добавим на война и СУ "Спец. в оръжие" нещата започват да стават по-сложни за юмручния боец, но пък си мисля, че то така и трябва. В крайна сметка играта не ее направена за да се играе по нея кунг-фу филм и е нормално да толерира и всички останали бойци. Даже бих казал, че в близка дистанция един добър изобретател има много големи шансове да зачерни (преносно и буквално) и двамата, изброени по-горе противници
Да не забравяме и, че голите ръце имат няколко много важни предимства:
- не могат да ви ги отнемат;
- най-бързото оръжие са;
- нямат ограничение за влаганата БЩ;
А това не е малко...
ПП: Дсикусията обаче си струва, независимо дали всички я приемат насериозно. Най-малкото така има шанс да се покаже на по-неопитните играчи как точно да мислят при развитие на героя си (ще оставя пауърплея да бъде обяснен от Кид - там той изненадва дори мен)
ППП: Предложението за специализация в отделни стилове не е никак неразумно, но трябва да се винмава как точно да се реализира, за да е и интересно. Говорено е няколко пъти за подобна идея, но за момента не съм сигурен как точно е най-добрия вариант без това да доведе до онова, за което говори Лоустеф в първия параграф на изказването си.
Иначе си напълно прав. Аз също твърдя, че бойците с голи ръце в момента не са никак прецакани. Даже мисля, че в пряк двубой само СУ "Бой с голи ръце" срещу СУ "Войн" първото печели. Виж, ако добавим на война и СУ "Спец. в оръжие" нещата започват да стават по-сложни за юмручния боец, но пък си мисля, че то така и трябва. В крайна сметка играта не ее направена за да се играе по нея кунг-фу филм и е нормално да толерира и всички останали бойци. Даже бих казал, че в близка дистанция един добър изобретател има много големи шансове да зачерни (преносно и буквално) и двамата, изброени по-горе противници
Да не забравяме и, че голите ръце имат няколко много важни предимства:
- не могат да ви ги отнемат;
- най-бързото оръжие са;
- нямат ограничение за влаганата БЩ;
А това не е малко...
ПП: Дсикусията обаче си струва, независимо дали всички я приемат насериозно. Най-малкото така има шанс да се покаже на по-неопитните играчи как точно да мислят при развитие на героя си (ще оставя пауърплея да бъде обяснен от Кид - там той изненадва дори мен)
ППП: Предложението за специализация в отделни стилове не е никак неразумно, но трябва да се винмава как точно да се реализира, за да е и интересно. Говорено е няколко пъти за подобна идея, но за момента не съм сигурен как точно е най-добрия вариант без това да доведе до онова, за което говори Лоустеф в първия параграф на изказването си.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Е, Бат Гойко много чисто и ясно си каза какви са предимствата, макар че някои от тях не са валидни във всички сетинги*. Малко хора очакват да ги претрепеш с голи ръце и крака, при изненада можеш да нямаш време да извадиш оръжие, обикновено не се притесняваш да влезеш в борба...
Кид, един съвет от мен, не предизвиквай някой от моята професия на такъв дуел. Може и да се съгласи.
*Бързината например. В Аксиом заради тд е така. Реално върхът рапирата е изключително бърз.
Кид, един съвет от мен, не предизвиквай някой от моята професия на такъв дуел. Може и да се съгласи.
*Бързината например. В Аксиом заради тд е така. Реално върхът рапирата е изключително бърз.
Че той от къде да ти знае професията, като не си я написал в профила си? Тя едва ли е "профи геймър на РПГ", така че не подценявай способностите на КидAndras написа: Кид, един съвет от мен, не предизвиквай някой от моята професия на такъв дуел. Може и да се съгласи.
А за изобретателя имах предвид възможноста му да стреля с Аркебузата си, която е 12 зара щета, а това на ниските нива направо отвява опонента.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
По-лошо е От тия дето си смятат наум всикчо, но нека оставя друг да говори.BatGojko написа:Тя едва ли е "профи геймър на РПГ"
BatGojko: За да не правя офтопик в темата, рших да добавя отговора си тук (правата на модератора). Абе то и аз смятам всичко (поне в Аксиом) наум, но Кид успява да ме изненада... затова никога не го подценявам. Определено считам, че той е този, който най-добре се възползва от системата, за да извлече максимума, когато поиска. В игрите си, обаче, често играе по-скоро интересни, а не супер яки типажи, което също е похвално.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За изобретателя
Ами тия 12 зара щета са хубаво нещо, но проблема му е по-скоро в оцелването а не в щетата, защото до 2-ро ниво един майстор изобретател има някакъв шанс да се справи с противник (гръмне го), ама от там насетне нещата злобно загрубяват.
Най голямата атака която може да докара изобретател е 16+6=22, което не е малко но е абсолютния му връх. А един неспециализиран ножохвъргач примерно 16+8=24.
Ако пък някой друг освен изобретателя се пробва да стреля с аркебуза оръжието ще е по-подходящо за гьостерица. Та евентуално предложението ми бе или да се промени на ПР+СУ вместо ПР;СУ или да се включи още един първичен показател, а изобретателя да си дава бонус.
Ами тия 12 зара щета са хубаво нещо, но проблема му е по-скоро в оцелването а не в щетата, защото до 2-ро ниво един майстор изобретател има някакъв шанс да се справи с противник (гръмне го), ама от там насетне нещата злобно загрубяват.
Най голямата атака която може да докара изобретател е 16+6=22, което не е малко но е абсолютния му връх. А един неспециализиран ножохвъргач примерно 16+8=24.
Ако пък някой друг освен изобретателя се пробва да стреля с аркебуза оръжието ще е по-подходящо за гьостерица. Та евентуално предложението ми бе или да се промени на ПР+СУ вместо ПР;СУ или да се включи още един първичен показател, а изобретателя да си дава бонус.
Е да, друид, берсерк, войн с два двуръчни меча е интересен персонаж, а дали е супер як...?...често играе по-скоро интересни, а не супер яки типажи...
Няма значение можеш ли да смяташ на ум или не можеш. Въпроса е колко си креативен и как си избираш героя.
Вилорп, Саймън го правите вие да изглежда силен. Аз в повечето случаи го разигравам като "силно предпазлив".
Андрас, аз така или иначе замислям да направя една арена (нямам предвид 1 срещу 1!), така че ще те поканя специално да учавстваш.
Вилорп, Саймън го правите вие да изглежда силен. Аз в повечето случаи го разигравам като "силно предпазлив".
Андрас, аз така или иначе замислям да направя една арена (нямам предвид 1 срещу 1!), така че ще те поканя специално да учавстваш.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Съгласен съм, че мечът си е меч. Андрас е прав - ако нямаше нужда, хората нямаше да правят мечове, а щяха да разчитат само на юмруците.
Остава само това за специализацията в отделни стилове. Ще го обмисля по-внимателно, като ми се отвори време.
Остава само това за специализацията в отделни стилове. Ще го обмисля по-внимателно, като ми се отвори време.
BatGojko написа: ....ППП: Предложението за специализация в отделни стилове не е никак неразумно, но трябва да се винмава как точно да се реализира, за да е и интересно. Говорено е няколко пъти за подобна идея, но за момента не съм сигурен как точно е най-добрия вариант без това да доведе до онова, за което говори Лоустеф в първия параграф на изказването си.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Аха, с удоволстивие ще обсъдя подобно предложение. Единственото ми притеснение е, да не се заформят спорове от типа, моето бойно изкустово си е най-якото (тук опита ми в различни стилове ще е от полза, надявам се, а авторството ми над системата ще доминира напълно )
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5