Малко комбинации, но не математически
Публикувано: ср мар 14, 2007 7:35 pm
Какво ще кажете за комбинациите от познание и умение. Наистина необходимо е по време на битка да се взимат под внимание най-малко 3 фактора при сблъсък на противници , да не говорим за отчитането на всички умения и познания,специални умения, действия на магии, особености на терена, статистики на героите и всичко останало за което се сетите. Хубаво би било и ако имаше ясно разделение на специялните умения по различни критерии ( което между другото ми се струва най-правилно измислено в играта Heroes 5) и те да могат да се придобиват в зависимост от степента на различните познания и умения и от комбинацията им. Какво имам предвид? Придобиване на прупа.Трябва да се направи, според мен обща група на уменията и познанията зависеща от концепцията за самия герой и до голяма степен от неговата раса. С това нямам за цел да огранича възможностите за всестранно развитие а само да направя предложвние това да е още по-интересно.
Например:
Група(1)(степен):
-Познание(1)(степен):
-СУ(1)(степен): ( * това СУ е комбинация от познание2 и умение1)
-СУ(2)(степен):
-Познание(2)(степен):
-...........................
-(* не е задължително да се вземе специално умение например)
- Умение(1)(степен):
-СУ(1)(степен): ( * това СУ е комбинация от познание1 и умение1)
- Умение(2)(степен):
Група(2)(степен):
-Познание(1)(степен):
-СУ(1)(степен):
......................
-СУ(n)(степен):
-........................
-Познание(n)(степен):
-Умение(1)(степен):
-СУ(1)(степен):
.............................
-Умение(2)(степен):
-Умение(n)(степен):
.............................................
Група(n)(степен):
.....................................................
Съжалявам, че не съм го направил графично доста по-нагледно ще стане с дървовидна структура.
Примерно групата за концепция магьосник (например с името "вещер") който е елф да е с различни познания и умения от тази за магьосник гоблин, но основното познание в нея е "заклинания" , а основно умение е "магическа сила".
Освен това познаването на "изработка на механизми" да е основно за СУ-то "изобретател" и спомагателно за СУ-то "крадец", а познанието "бойната техника" да е основно за СУ-то "войн" и спомагателно за СУ-то "специалист в борба", като умението "животинска сила" е основно за "специалиста в борба" и т.н.....
Мисля, че за по опасните и далаверни СУ-та трябва да има почече познание и да не можеш да ги взимаш с пръдливи герои.
Така например комбинацията от изброениете познания и умения може да дава или да не дава специално умение. А расовото умение или познание да може да се комбинира с някое вече взето и да се получава като бонус нещо по специално въпрос на баланс и категоризация. Вземането на групи и умения да зависи от нивото и расата на героя, като за сложните умения ще се изисква високо ниво, взимането на познания да зависи силно от интелекта, а взимането на СУ-та зависи и от 3-те.
Помислете за това и кажете ако мислите, че няма да направи играта по интересна. Има някои познания и умения които никога не се взимат, но това не пречи да се вземе СУ, а има и такива които са задължителни, но е еднакво лесно да ги вземеш на 1-во ниво. Кой ще измисли някаква оптимизация на всичко това?Някаква промяна в механиката и фрагментирането на СУ-тата.
Не, че давам предложение за пълна промяна на механиката просто мисля, че може да се придобива расов бонус към група от познания и/или умения последващи специални умения което като, че ли ми се струва най-логично не мислите ли?
Много добре е че има предложения за нови СУ-та, но нека се помисли за комбинацията от старите.Освен това за да умееш нещо първо трябва да знаеш как се прави. Например както е в момента билкарството е познание а се засилва например от 2 специални умения "горянин" и "друид".Това е добре но нека да е основно или спомагателно познание за дадената специализация. Предлагам взимането на някои специални умения да е строго свързано с комбинацията от определени познания и обикновени умения, а не както е досега дадено специално умение да допринася за познаването или умеенето на нещо. Обръщам се към модераторите които да помислят върху механизма за това.
Иване, надявам се това предложение е интересно и вярвам, че ще допринесе за по доброто комбиниране на всичко и няма да има нещо за което си изхарчил точки за развитие а почти не го използваш.
Например:
Група(1)(степен):
-Познание(1)(степен):
-СУ(1)(степен): ( * това СУ е комбинация от познание2 и умение1)
-СУ(2)(степен):
-Познание(2)(степен):
-...........................
-(* не е задължително да се вземе специално умение например)
- Умение(1)(степен):
-СУ(1)(степен): ( * това СУ е комбинация от познание1 и умение1)
- Умение(2)(степен):
Група(2)(степен):
-Познание(1)(степен):
-СУ(1)(степен):
......................
-СУ(n)(степен):
-........................
-Познание(n)(степен):
-Умение(1)(степен):
-СУ(1)(степен):
.............................
-Умение(2)(степен):
-Умение(n)(степен):
.............................................
Група(n)(степен):
.....................................................
Съжалявам, че не съм го направил графично доста по-нагледно ще стане с дървовидна структура.
Примерно групата за концепция магьосник (например с името "вещер") който е елф да е с различни познания и умения от тази за магьосник гоблин, но основното познание в нея е "заклинания" , а основно умение е "магическа сила".
Освен това познаването на "изработка на механизми" да е основно за СУ-то "изобретател" и спомагателно за СУ-то "крадец", а познанието "бойната техника" да е основно за СУ-то "войн" и спомагателно за СУ-то "специалист в борба", като умението "животинска сила" е основно за "специалиста в борба" и т.н.....
Мисля, че за по опасните и далаверни СУ-та трябва да има почече познание и да не можеш да ги взимаш с пръдливи герои.
Така например комбинацията от изброениете познания и умения може да дава или да не дава специално умение. А расовото умение или познание да може да се комбинира с някое вече взето и да се получава като бонус нещо по специално въпрос на баланс и категоризация. Вземането на групи и умения да зависи от нивото и расата на героя, като за сложните умения ще се изисква високо ниво, взимането на познания да зависи силно от интелекта, а взимането на СУ-та зависи и от 3-те.
Помислете за това и кажете ако мислите, че няма да направи играта по интересна. Има някои познания и умения които никога не се взимат, но това не пречи да се вземе СУ, а има и такива които са задължителни, но е еднакво лесно да ги вземеш на 1-во ниво. Кой ще измисли някаква оптимизация на всичко това?Някаква промяна в механиката и фрагментирането на СУ-тата.
Не, че давам предложение за пълна промяна на механиката просто мисля, че може да се придобива расов бонус към група от познания и/или умения последващи специални умения което като, че ли ми се струва най-логично не мислите ли?
Много добре е че има предложения за нови СУ-та, но нека се помисли за комбинацията от старите.Освен това за да умееш нещо първо трябва да знаеш как се прави. Например както е в момента билкарството е познание а се засилва например от 2 специални умения "горянин" и "друид".Това е добре но нека да е основно или спомагателно познание за дадената специализация. Предлагам взимането на някои специални умения да е строго свързано с комбинацията от определени познания и обикновени умения, а не както е досега дадено специално умение да допринася за познаването или умеенето на нещо. Обръщам се към модераторите които да помислят върху механизма за това.
Иване, надявам се това предложение е интересно и вярвам, че ще допринесе за по доброто комбиниране на всичко и няма да има нещо за което си изхарчил точки за развитие а почти не го използваш.