СУ Свещеник/Монах/Жрец

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

СУ Свещеник/Монах/Жрец

Мнение от Fenrir » пон юли 02, 2007 8:31 pm

Ето го и въпросния свещеник:

СУ Свещеник
Това е човекът на боговете!Този тип герои се отдават изцяло на служба в бога,който почитат.С тяхната помощ те моогат да благославят и да отправят молитви към тях.

Изисквания:12 Интелект
Цена за придобиване на 0 степен:5 ТР

Придобивки:
-Увеличава Религия в размер на (СУ)
-Може да привлече разумни същества към своята религия.Успехът се преценява по формулата:
СУ+3 зара>16 +Псу
-На 1 степен може да отправя Молитви и да прави Благословии.,като чрез молитвите,увеличава даден показател на човек(красота,обоняние и обаяние неможе),а чрез Благословиите-покачва даден фактор на оръжие или предмет.И двете имат сила (СУ/6) зара и продължителността им е СУ/2 рунда.Но те задължително трябва да бъдат извършени в храм на дадения бог!Струват 10ТМ и 10ТД.
-Увеличава АТ с тояги- +СУ/3
-На 5 степен засилва времето за продължителност на Молитвите и Благословиите-сега те траят допълнително +СУ/3 рунда
-На 11 степен чрез самото си присъствие увеличава ПсУ на всички създания с +2(на съюзниците си)
-На 12 степен отпада ограничението за нужда от Молитви и Благословии в Храм,а ако те бъдат извършени там,то те имат 2-ен ефект.
Е това е,чакам критики.
Последна промяна от Fenrir на вт юли 03, 2007 12:59 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон юли 02, 2007 10:02 pm

Прозява се отегчено...

http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=5776


М, вземи да четеш навсякъде. О пак казвам - БатГойко беше казал че Боговете не се намесват така явно в света, както някога.

Иначе,
-Увеличава Религия в размер на (СУ)
-Може да привлече разумни същества към своята религия.Успехът се преценява по формулата:
СУ+3 зара>16 +Псу
Меко казано тъпо. За първото - трябва да е СУ/2, а второто направо да е аут.
-На 1 степен може да отправя Молитви и да прави Благословии.,като чрез молитвите,увеличава даден показател на човек(красота,обоняние и обаяние неможе),а чрез Благословиите-покачва даден фактор на оръжие или предмет.И двете имат сила (СУ/6) зара и продължителността им е СУ/2 рунда.Но те задължително трябва да бъдат извършени в храм на дадения бог!Струват 10ТМ и 10ТД.
-Увеличава АТ с тояги- +СУ/3
Това не е зле, но по добре да е само с СУ/2, а не със зарове. Освен това да се наложи ограничение от благословия дневно. И благословията да е за ден.
-Увеличава АТ с тояги- +СУ/3
Безсмислено
-На 5 степен засилва времето за продължителност на Молитвите и Благословиите-сега те траят допълнително +СУ/3 рунда
може да става благословията двудневна.
-На 11 степен чрез самото си присъствие увеличава ПсУ на всички създания с +2(на съюзниците си)
-На 12 степен отпада ограничението за нужда от Молитви и Благословии в Храм,а ако те бъдат извършени там,то те имат 2-ен ефект.
Първото ОК, второто - много зле.

Абе, що не се укротиш, малко поне? аман от нови СУта.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 12:46 am

Офф,като сте толкова перфектни,пишете си вие СУтата,първо-никой не те е карал да ме критикуваш,аз чакам отговор от съвсем други хора,второ,що се отнася до увеличението на атаката с тояги-що да е тъпо?Да не би увеличението на АТ с ножове на певеца да е много смислено...Трето,защо пък боговете да не се намесват...Аз мисля,че малко повече религия в тая игра няма да е от излишък.Още повече Молитвите и Благословиите направо десетдневни да ги сложа,а?.Така и не видях нищо небалансирано,а ако прочетеш малко други теми,то там съм отправил молба(защото знаех че има и друга версия на Свещеник) да изложа и моя вариант!ЕТО това е моето мнение!

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » вт юли 03, 2007 1:15 am

Наистина няма смисъл да дава бонус към боя с тояги. Това че по филмите монасите се бият с тояги не значи че по манастирите ги учат да се бият с тях. Създателите на тези филми искат да изкарат героите си като смирени същества и затова един злобен двуръчен меч не се вписва много. Но това май не отговаря на реалността.
-Може да привлече разумни същества към своята религия.Успехът се преценява по формулата:
СУ+3 зара>16 +Псу
За това съм на едно мнение с Хам.
Според мен трябва да го направиш по-трудно за научаване. Примерно 20 ТР навсякъде и 5 или 10 ТР в манастир. Можеш и да му дадеш някакъв бонус към докосване от боговете.
Иначе Хам, не си го изкарвай на човека като си отегчен. Нека си прави СУ-тата току виж някое излязло добро.
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 8:12 am

К,но като цяло става ли?

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » вт юли 03, 2007 9:02 am

На мен ми прилича на точно обратното на Хам-овия Вещер, който, поне в оригиналния си вид, много ми харесваше. Реализацията, обаче, е недоизпипана :cry:
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 9:45 am

Още от са искам да кажа,че за вещер не съм чел и второ,не бих искал да ме обвинявате в плавиатстване на идеи!Това аз не го понасям.Всичко изцяло аз съм си го измислил.А що се отнася до свещеника,казвате това с привличането на създанията към вярата да е по-трудно-определено съм съгласен,а що се отнася до тоягите-може и да сте прави,но аз още немога да схвана смисъла певеца да получава бонус в АТ си с ножове? :wink:

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » вт юли 03, 2007 10:24 am

Никой не те обвинява в плаГиатстване. Просто трябва да проверяваш дали твоите проекти вече не са били изпълнявани и да разгледаж кои неща се приемат положително и кои - отрицателно. А за привличането към религията няма смисъл щото първо, какво ти помага това и второ, не си споменал проповедник в заглавието :lol: Ако толкова държиш на него трябва да го формулираш по друг начин. Например:
- Монахът получава бонус към убеждаване, когато привлича други същества към своята религия в размер СУ/2
Относно на певеца ножовете не мога да ти кажа нищо. Книгата не е при мен сега, а от доста отдавна не съм я отварял. Само да си я взема ...
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 10:33 am

К,но като цяло умението добре ли е формулирано :roll:

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юли 03, 2007 10:53 am

В другата тема Стефан ти каза да дадеш концептуалната си представа за умението, ти каза мерси, ще го направя и после* пускаш това умение, като само системна представа.
К,но като цяло умението добре ли е формулирано
Като скелет е добре формулирано (подредено е като другите СУ-та), но му трябва основна преработка или поне още доста работа. Като за начало дай концепция за герой с такова умение.

По другите въпроси:
Бонуса на певеца към ножове бат Гойко го обоснова с това, че той често работи в нездравословна среда (кръчми, станаприемници и други питейни заведения). Поради тази причина се предполага, че или трябва да стане специалист в юмручен бой или да запази по-изнежената си фигура и лице и да ползва кинжал.
„Разбира се че ще слушаш един 150 килограмов бард напращял от мусколи, но дали ще искаш да го слушаш?“ ;)

Покръстването
СУ +3з <> 16 + ПсУ въобще не е лесно да ви кажа аз.
При средна ПсУ 8-10 трябва да метнеш 12-14 със заровете.
Съвсем друг ти е въпроса това защо ти е, има ли файда и ако да каква?
За момента само Църквата има организирано Пооримчване, в лицето на екзекуторите или там, както се наричаха елитните й воници занимаващи се с тази цел.

*не съм гледал дали е после или преди

Поздрави!
Последна промяна от Vilorp на вт юли 03, 2007 11:07 am, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 11:00 am

Значи,искам целта на този свещеник да си е Благословията и Молитвата,това-хубаво.Що се отнася до покръстването-то това си е работа за всеки свещеник.А и може да излезе добро приключение от това-я си представи-мисия-Мисионер :lol: Примерно да накараш някой зъл гоблин да приеме вярата в Орим и т.н. Но определено трябва да направим формулата по-сложна,щото е твърде лесно.Прав си.Може ли да добавим катто усложнение освен ПсУ-така и може би Воля или качеството Психология и Религия.Нещо такова?

П.П. мерси за поздравленията :wink:

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт юли 03, 2007 11:36 am

Първо, малко за самата идея за свещенник: не само това дето Бат' Гойко го е казал, но и в книгата си пише, че:
-Първите богове на Магландиум са прогонени за дълго от боговете от ново поколение.
-Един от тях (Ахра Ман), от своя страна, си чака в своя мрачен затвор края на времето или някой да се сети да го освободи по някакъв начин.
-Останалите богове, в процеса на опандизване на горния, са се озовали доста, доста далеч от Титания и се придвижват насам много, много бавно. Демек, както го разбирам аз, основната работа на свещениците е да прикриват своята безпомощност по отношение на контакта с боговете и да търсят "благословията на небесата" по разни "земни пътища" (предполагам, по идея малко като вещиците на Пратчет, ако може да се твърди, че поповете в Магландиум имат някакви благи социални обвързаности към обществото, в което са).

Затова, когато някой ме пита (макар и да не съветвам все още никой да се допитва до мен) как да се направи свещеник с паранормални способности, бих казал да се направи магьосник, защото именно от там най-вероятно биха дошли тези способности на духовника - боговете са прекалено далеч.

Но, хайде, за СУ-то.

На първо време това системно изразено привличане на хора към вярата. Не е хубаво, според мен. Прилича ми на, не знам, някой сим, да речем. Представи си колко хубаво звучи по време на игра: "Отивам в центъра на площада, пробвам да привлека няколко души. (мятат се три зара) Трима души вече следват моята вяра." Това все пак е ролева игра, не само мятане на зарове. Направи този бонус, бонус да речем към Убеждаването. Така, като свещеник, ти ще отидеш в центъра на площада, ще дръпнеш една дълга реч за моралността, ще им кажеш на хората къде е спасението за техните души, посеви и добитък и ще се надяваш стражата да те докопа по-късно. Вече тогава, след като си разиграл събитието, разказвачът ще хвърли трите зара и ще определи доколко е успешно действието.

За Благословиите - няма какво да се пениш, Хамелеона май си е прав. Тук за баланс няма да си отварям много устата, но по характер предложението на Хам ми се струва много по-добро и по-близко до представата за благословия на свещеник. Замисли се - какви трябва да са благословиите на попа: "И нека бъдеш надарен с успехи в битките в следващите 20 секунди" или нещо от рода на "И още много победи в битките"? Мисля си, че е по-скоро второто.

За атаката с тояга - и на мен ми се струва бая ненужна. Да беше само Монах това умение, става, ама иначе не ми харесва много.

За атаката на певеца с нож са били водени вече дискусии, няма защо да ги почваме пак.

Последно - като "концептуална представа на умението" аз поне не разбирам отговор на въпроса "как умението ще бъфва играчите по време на кютека и евентуално при изпълнението на куестовете с мислене?", а на въпроси от типа на "Що за хора са свещениците?", "Какви са техните цели?", "Какви са техните методи?", "Получават ли пряка помощ от небесата?".

П.П. Абе почнах да си редактирам поста, та се сетих - може ли като заначало да изясним за какво му е на това умение да включва бонуси към боя?
-Църквата на Орим си има разни празноглави не-духовни последователи, които се занимават с военната част.
-Последователките на Алфанна въобще не им е до бой.
-Само на Салфейс монасите се бият, ама за това си има СУ "Войн", "Спец. в оръжия", "Спец. в борба", "Спец. в юмручен бой" и т.н.
-Гадюгите, дето се кланят на Ахра-ман и неговите полу-богове си падат по мръсните трикове с гадните магии от школата на мрака. И те не са по боя, стига да не става дума за нападение в гръб с отровен кинжал или нещо от сорта.
-Тези, които проповядват вярата на Гигантите за Четирите Вятъра си имат обикновено едно гигантско племе, което да ги защитава при нужда от неверници. Ако се наложи те да се бият, уменията няма да произхождат от тяхната вяра към боговете, а от... ми естествения подбор и разните там други фактори.
-Можем да кажем, че проповедниците на елфическите богове са Друидите.
-Не съм чувал за свещеници на Бона. Мисля, че всяко джудже таи вярата в себе си.
-Не знам как стои въпросът със Щрахите и вярата в Исса, но мисля, че и гущероидските свещеници са добре защитени от начина, по който е устроено обществото.
-Малките божества май нямат свещеници.
シャマョツィ

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт юли 03, 2007 12:31 pm

Концептуално:
1. Свещеника прави благословии/молитви, които дават малки бонуси за дълго време и му намаляват маната, докато ги поддържа (както когато друида призовава животни маната му се намалява за периода на заклинанието).
2. Свещеника може да премахва негативни влияния (проклятия), което може да се върже с Вещера на Хам, а може и просто да е насочено към негативно влияещите (не директно нараняващи) магии от нормалните списъци. Нещо като засилена употреба на магията "Разваляне на магии", но само за специфични цели. Може и да се каже нещо от сорта на "прибавя +СУ към своето МУ, когато използва магията "Разваляне на магии"". Подобен бонус може да се даде и за магията "Лекуване на леки рани", кати средство за балансиране, ако тръгне да се оказва твърде слаб. Смятам че възможността за по-ефективна употреба на нулево ниво магиите, които по принцип са достъпни за почти всички, може да е интересна като концепция, несрещана досега (имам я при Лечителя, но досега не е приемана официално, а и при мен май вече отпадна).
3. Свещеника НЕ може (не героят-свещеник, а СУ Свещеник; както вече съм обяснявал, героят може и да има нещата от по-долу, но получени по друг начин; няма нужда всичко да се слага в едно-единствено СУ, било то и Свещеник):
3.1 Да се бие. Не че му е забранено, но за това си има СУ-та. Никакви бойни бонуси за селския поп.
3.2 Да лекува. За това си има заклинания и Школа на водата. Има го и моя Лечител ;)
3.3. Да гони зли духове. И за това си има СУ, фенско, официално одобрено.

Това ти е концепцията за свещеник на някое добронамерено божество. Което е общо взето всичко без Кали и Ахра-Ман, де. Но в някои религии подобни Свещеници ще са по-чести, примерно при Орим и Алфанна, докато при елфите ще наблягат на Друид.

Оттук ти идва и системанат реализация - +СУ към МУ за "Разваляне на магии"; един набор от 5-6-10-20 различни молитви/благословии (за мен разликата е, че молитвата влияе на повечко хора, а благословията е по-скоро насочена към един), които да са дълготраещи, но относително слаби; бонус +СУ/2 към познание Религия (бонус +СУ към познание не се дава от никое СУ. Никога!); допълнителна мана (или твърдо 20-30-40, или +СУ/2 на ниво) и това е. Остава да се направи системна реализация на молитвите, което е вече относително по-леко.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 12:47 pm

демек, баш обратното на бъдещия вещер :):):)

Мдааа... Стефан добре го е систематизирал.

А иначе...
Офф,като сте толкова перфектни,пишете си вие СУтата,първо-никой не те е карал да ме критикуваш,аз чакам отговор от съвсем други хора,второ,що се отнася до увеличението на атаката с тояги-що да е тъпо?Да не би увеличението на АТ с ножове на певеца да е много смислено...Трето,защо пък боговете да не се намесват...Аз мисля,че малко повече религия в тая игра няма да е от излишък.Още повече Молитвите и Благословиите направо десетдневни да ги сложа,а?.Така и не видях нищо небалансирано,а ако прочетеш малко други теми,то там съм отправил молба(защото знаех че има и друга версия на Свещеник) да изложа и моя вариант!ЕТО това е моето мнение!
Това, без да се обиждаш те прави смешен. Ако искаш критика само от някои хора - пращай им го на ЛС. Освен това аз май съм един от най-критикуваните разработчици в тоя форум, така че май точно аз имам право да те критикувам. Не ми се мисли, какво щеше да напише Андраш на мое място - постовете му са много по остри от моите.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 1:12 pm

Абсолютно съм съгласен с теб.Просто бях много ядосан вчера и затова...нали схващаш.Аз много искам да се активизирам в тоя форум и да стана добър като вас. :wink: Просто в началото ще е така.Но все пак,свещеника става що годе-нали? :lol:

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 1:22 pm

между другото, сега правя една версия, върху казаното до тук. може и да ви хареса :)

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 1:46 pm

Чудесно!Мерси.Чакам с нетърпение :wink:

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 1:56 pm

Ей ти сега едно СУ Свещенник, като е използван твоя модел и този на вещера.

СУ Свещенник.
Изисквания за придобиване на 1ва степен: 10 ТР и 8 Инт.

Свещениците са се посветили в служба на своя бог. (бла-бла-бла един тон религиозни глупусти, който иска да ги изписва). Всеки играч трябва предварително да избере на кой бог се кланя персонажа му от следните възможни:
Орим (покровител на Мъдростта и Свелината)
Алфанна (покровителка на Плодородието и Любовтта)
Ахра-ман (Бог на хаоса, мрака и злото)
Нетилун (покровител на всички реки, морета и океани.)
Салфейст (Бог на войната и силата)
Съответно, свещеника на всеки бог получава ограничен набор от способности, произтичащи директно от бога, които свещеника може да използва (Молитви).

Придобивки:

Духовникът получава знание за специални свещени магии. Знанието за тези магии получава веднага с достигане на необходимото му ниво (СУ/2)=Ниво на магия, без да му се налага да чете магически свитъци и независимо от неговия Интелект или МУ. Никой друг, освен самия Духовник, не би могъл да научи свята магия.
Всички познати в момента святи магии са описани тук, при описание на придобивките от съответното ниво.
Успешното използване на свято заклинание се определя от степента на владеене на СУ Духовник:
СУ + 3 зара > 16 + Усложнение
Където Усложнение е нивото на заклинанието. Святите магии са уникални в своята същност и Магическата Защита не им оказва влияние. Произнасянето им отнема 6 ТД и не може да бъде повлияно от умения, които намаляват времето за произнасяне на заклинанията.
И те, както магическите могат да повишат шанса си за успех за сметка на концентрация и допълнителни ТД (Виж секция Битки)
Специфично при всички молитви е, че натрупват и Умора на произнасящия ги както следва:
1во, 2ро ниво - 1ТУ
3то, 4то ниво - 2 ТУ
5то, 6то ниво - 3ТУ
Придобивки:
- Научава специални Святи магически заклинания - има знанието и може да ползва всички святи заклинания от ниво по-ниско или равно на (СУ/2);
- При покачване на ниво получава +(СУ/2) Мана;
- На 11 степен придобива умението да черпи енергия директно от храм или сято място, което му гарантира двойно по-бърз темп на естествено възстановяване на жизнените и магическите му сили (Жизнени Точки, Мана и Издръжливост), когато почива там. Това означава, че ще възстановява двойно повече от стандартното за 1 час сън.
- При достигане на 12 степен повишава максимума си за Издръжливост с +1.


Молитви на Орим:

Първо Ниво

1. Защита от Зло
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Заклинание, чрез което героят предпазва някой (може и себе си) от въздействието на Молитви на Ахра-Ман.
Намалява наполовина ефекта на Молитвите на Ахра-Ман насочени срещу създанието включително и зонални Молитви и наранявания.

2. Екзорсиране.
Цена: 10 ТМ + Х за произнасяне.
Времетраене: веднага
Валидни цели: не-мъртво създание.
Разстояние: (СУ)метра.
Описание: Духовника призовава силата на Рая за да изцери душата на не-мъртвия и да я изпрати обратно в отвъдното. Като Усложнение за произнасяне на това заклинание по изключение не се взема Нивото му, а Нивото на целта (не-мъртвия). Заклинанието може да бъде приложено успешно и на бродещи духове и подобни. ТМ Х добавяни за произнасяне са равни на 1/3 от ЖТ на не-мъртвия.

3. Божествена светлина.
Цена: 1ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: предмет
Разстояние: Духовника.
Описание: Духовника призовава Райската светлина в предмет. Предмета осветява на СУ метра наоколо.

Молитви от Второ Ниво

1. Осветяване І.
Цена: 20 ТМ + Х по желание.
Времетраене: Специфично.
Валидни цели: Предмет
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника осветява предмет с всички произтичащи от това последствия срещу създания покровителствани от Ахра-Ман. Духовника може да вложи повече ТМ (до СУ*5) за да затрудни евентуално разваляне на благословията.

2. Мъдрост:
Цена: 15 ТМ + 6 за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: Създание
Разстояние: Докосване.
Описание: Духовника дарява Мъдрост на дадено създание. Това повишава Интелекта на създанието със СУ.

Трето Ниво

1. Премахване на проклятие І.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание/предмет.
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие или Молитва на смъртта, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

2. Свято зрение
Цена: 13 ТМ + 2 за рунд поддръжка
Времтраене: по избор.
Валидни цели: духовника
Вазстояние: Духовника
Описание: Духовника придобива Свято зрение, което му позволява да вижда както в ясен ден, независимо от атмосферните условия или магиите/молитвите действащи върху него/региона в момента. Също така, Святото зрение не се заблуждава от илюзии.

Четвърто Ниво

1. Осветяване ІІ
Цена: 10*(площта на областта в метри)ТМ + Х по желание.
Времетраене: Специфично.
Валидни цели: област
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника осветява област с всички произтичащи от това последствия срещу създания на злото и т.н. Духовника може да вложи повече ТМ (до СУ*5) за да затрудни евентуално разваляне на благословията.

2. Божествено Сияние І.
Цена: 25ТМ + 7 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Духовника
Разстояние: Духовника
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Духовника, пречейки на всички Не-мъртви и демонични създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Духовника с Успех/2, но поне с 1)

Пето Ниво

1. Премахване на проклятие ІІ.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: област
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

2. Божествено Сияние ІІ.
Цена: 35ТМ + 10 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Създанието, пречейки на всички Не-мъртви и демонични създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Създанието с Успех/2, но поне с 1). Освен това нанася СУ/3 зара щети на всички не-мъртви и демонични създания на разстояние СУ метра.

Шесто ниво:

1. Неуязвимост
Цена: 45 ТМ + 10 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: По желание
Валидни цели: Духовника.
Разстояние: Духовника.
Описание: Светлинна сфера покрива Духовника и го прави неуязвим за всякакви атаки и магии, докато молитвата е в сила.


Молитви на Ахра-Ман

Ниво 1:

1. Нещастие:
Цел: Създание
Мана: 15
Разстояние: СУ метра
Времетраене: СУ часа.
Ефект: Духовника предизвиква постоянен лош късмет за дадено създание. (Добавя СУ/2 Усложнение към всички действия на прокълнатото създание. Духовника може да премахне проклятието по свое желание по всяко време.)

2. Объркване:
Цел: Създание
Мана: 15 + 5 за рунд поддръжка.
Разстояние: СУ/2 метра
Времетраене: по избор
Ефект: Духовника предизвиква временно объркване на дадено създание, като го принуждава да губи време за да осъзае къде се намира. (Намалява ТД с СУ.)

3. Забавяне:
Цел: Създание
Мана: 10 + 5 за рунд поддръжка.
Разстояние: СУ метра
Времетраене: по избор.
Ефект: Духовника временно намалява скоростта на дадено създание (Скоростта на създанието се намалява с СУ/3)

Ниво 2

1. Рана
Цел: Създание
Мана: 20
Разстояние: СУ метра
Времетраене: Веднага
Ефект: Духовника ранява създание от разстояние, като му нанася СУ/3 зара щети, които не могат да се излекуват с магия.

2. Загнояване:
Цел: Създание
Мана: 15
Разстояние: Докосване
Времетраене: веднага.
Ефект: Предизвиква светкавично загнояване на рана. Вкарва в тялото отрова със сила СУ/2.

3. Прекъсване:
Цел: Създание, извършващо действие.
Мана: 16
Разстояние: СУ метра
Времетраене: Веднага.
Ефект: Прекъсва дадено действие, независими, какво е то, като ТД изразходвани за него не е възвръщат (Ако маг е започнал заклинание за 20 ТД с концентрация, то той губи всички 20 ТД, дори ако това го направи недееспособен за два или повече рунда)

Ниво 3

1. Замъгляне:
Мана: 20 + 5 за рунд поддръжка.
Цел: Създание
Разстояние: СУ метра.
Времетраене: по избор
Ефект: Замъгля зрението на създанието. Всякакви действия изискващи ясно виждане на цел отдалечена на повече от два-три метра получават наказание от СУ/2.

2. Слабост:
Мана: 20 + 5 за рунд поддръжка
Цел: Създание
Разстояние: СУ метра.
Времетраене: по избор.
Ефект: намаля Силата на създанието със СУ/2

3. Препъване:
Мана: 15
Цел: създание
Разстояние: СУ*2 метра
Времетраене: веднага
Ефект: Предизвиква препъване на създание при първото му раздвижване (атака, Отклон, предвижване, скок и т.н.). Създанието пада на земята и понася СУ/2 Шокова щета.

Ниво 4

1. Проказа
Мана: 30
Цел: Създание.
Разстояние: СУ*2 метра.
Времетраене: СУ дни.
Ефект: Предизвиква заболяване от проказа на създанието. Намалява Красотата на създанието със СУ, но не под 5

2. Отрова.
Мана: 30
Цел: Създание
Разстояние: СУ метра.
Времетраене: веднага
Ефект: Вкарва в организма на създанието отрова със сила равна на СУ/2 + Успех.

Ниво 5

1. Ослепяване
Мана: 35 + 5 за рунд поддръжка.
Цел: Създание
Разстояние: СУ/2 метра
Времетраене: по избор
Ефект: Ослепява създание напълно.

2. Линеене.
Мана: 45
Цел: Създание
Разстояние: СУ/2 метра
Времетраене: СУ дни.
Ефект: Създанието губи по СУ/2 зара ТЖ на ден. Никакво лекуване не се отразява на тази загуба. Единствено магическо лекуване може да спре загубата, като всякакви лекуващи заклинания оказват едва половината от лекуващия си ефект.

Ниво 6

1. Смърт:
Мана: 60
Цел: Създание
Разстояние: СУ/2 метра
Времетраене: веднага.
Ефект: Създанието понася (Успех) зара + 30 точки щети.


Молитви на Алфанна

Молитви от първо Ниво:

1. Защита от Зло
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Заклинание, чрез което героят предпазва някой (може и себе си) от въздействието на Молитви на Ахра-Ман.
Намалява наполовина ефекта на Молитвите на Ахра-Ман насочени срещу създанието включително и зонални Молитви и наранявания.

2. Лекуващо докосване
Цена: 5 ТМ за произнасяне;
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание
Разстояние: докосване
Описание: След произнасяне на заклинанието около дясната ръка на Духовника се образува сфера от жълта светлина. Духовника може да докосне някого (5ТД) или себе си (за 2ТД) с ръка, предавайки му част от живителната сила на Рая, лекувайки го за 3зара ЖТ.

3. Екзорсиране.
Цена: 10 ТМ + Х за произнасяне.
Времетраене: веднага
Валидни цели: не-мъртво създание.
Разстояние: (СУ)метра.
Описание: Духовника призовава силата на Рая за да изцери душата на не-мъртвия и да я изпрати обратно в отвъдното. Като Усложнение за произнасяне на това заклинание по изключение не се взема Нивото му, а Нивото на целта (не-мъртвия). Заклинанието може да бъде приложено успешно и на бродещи духове и подобни. ТМ Х добавяни за произнасяне са равни на 1/3 от ЖТ на не-мъртвия.

Молитви от Второ Ниво

1. Премахване на отрова
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Създание
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание, духовника намалява силата на отровата в организма на избрано създания с (СУ).

2. Пречистване на вода/храна
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Вода/Храна
Разстояние: 10 метра
Описание: Духовника може да пречисти храна или течност от отровни вещества от всякакъв вид, като намали силата на отровата с толкова, с колкото е Успехът при произнасяне на заклинанието. Всеки успешен опит оставя убеждение, че храната е напълно пречистена и само Разказвачът знае доколко отровата е намалена/неутрализирана (удачно е самото хвърляне на заровете да се извърши от самия Разказвач скрито от играчите).

Молитви от Трето Ниво:

1. Премахване на проклятие І.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание/предмет.
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

2. Божествена закрила.
Цена: 10ТМ + 4 за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да предпази приятел от смърт. Заклинанието е пасивно и се задейства при падане на ЖТ на омагьосаното създание паднат под критичната стойност (обикновено -16, но може и да е по-ниска). Тогава то само припада и остава на 0 ЖТ. Ако създанието припадне (ЖТ му паднат под 0, но не и под критичната си стойност) заклинанието прекъсва действието си..

Молитви от Четвърто Ниво:

1. Божествена закрила.
Цена: 10ТМ + 4 за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да предпази приятел от смърт. Заклинанието е пасивно и се задейства при падане на ЖТ на омагьосаното създание паднат под критичната стойност (обикновено -16, но може и да е по-ниска). Тогава то само припада и остава на 0 ЖТ. Ако създанието припадне (ЖТ му паднат под 0, но не и под критичната си стойност) заклинанието прекъсва действието си..

Молитви от Пето Ниво:

1. Божие докосване.
Цена: 30 ТМ.
Времетраене: веднага
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ/3 Метра.
Описание: Духовника призовава силите на Рая да излекуват раните и нараняванията на дадено създание, като го лекува за 8зара ЖТ. Може да се приложи и директно върху Духовника.

2. Премахване на проклятие ІІ.
Цена: Х ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: област
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да премахне Проклятие, направено с по-нисък успех. ТМ Х нужни за заклинанието са равни на два пъти ТМ използвани за проклятието.

Молитви от шесто Ниво:

1. Божествена закрила.
Цена: 30 ТМ за произнасяне, 10 ТМ за рунд подръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра.
Описание: Ръката на Бога се спуска над душата на създанието, като го предпазва от смърт за известно време. (Това значи, че при падане на ЖТ на създанието по -16, то няма да умре, а ще продължи да живурка на 1ЖТ). Може да се приложи директно върху Духовника.

2. Масово лечение
Цена 20*(брой на целите) ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: създания
Разстояние: МУ*2 метра.
Описание: Лекува определен от Духовника брой създания за 10 зара.


Молитви на Нетилун.

Първо ниво

Замразяване:
Цена: 20 ТМ + 5 за рунд поддръжка.
Времетраене: по избор
Валидни цели: Създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Духовника замразява създание, като така намаля Скоростта му със СУ/3.

Валеж.
Цена: 15 ТМ + 3 за рунд поддръжка.
Времетраене: по избор
Валидни цели: Поле
Разстояние: СУ метра
Описание: В радиус от СУ метра от духовника, се излива проливен дъжд със сила СУ/2.

Ледена стрела
Цена: 10 ТМ
Времетраене: веднага
Валидни цели: Създание
Разстояние: СУ*2 метра
Описание: от ръката на свещеника се изстрелва стрела от лед, която нанася СУ/3 зара щети на избрано създание.

Второ ниво:

Вода
Цена 10 ТМ
Времетраене: Веднага
Валидни цели:Където и да е.
Разстояние: СУ/ 2 метра
Описание: Духовника създава СУ/2литра вода от нищото.

Пресушаване:
Цена 5 ТМ + Х
Времетраене: веднага
Валидни цели: Вода.
Разстояние: Допир.
Описание: Духовника пресушава водата в даден басейн/съд/нещо друго. Допълнителната мана Х е равна на: (Пресушената вода в Литри)/3

Трето ниво

Попътен вятър:
Цена: 25ТМ. Максимално допустимата Мана на Духовника се намалява с толкова, до изтичане на молитвата.
Времетраене: СУ дни.
Валидни цели: Плавателен съд.
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника предизвиква попътен вятър/течение, за да подпомогне плаването на кораба си. Вятарът/течението поемат пълен контрол над плавателния съд и го носят към зададената цел, нищо че тази цел може да са скали. След прекратяване на молитвата, един ден Духовника е откъснат от божеството си и не може да прави магии.

Разговор с риби
Цена: 5ТМ + 2 за рунд поддръжка
Времетраене: по избор
Валидни цели: Духовника
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника придобива способност да говори свободно с риби и други немагически морски създания.

Четвърто ниво:

Амфибия:
Цена: 25 ТМ. Максимално допустимата Мана на Духовника се намалява с толкова, до изтичане на молитвата.
Времетраене: СУ дни.
Валидни цели: Създание
Разстояние: докосване
Описание: Духовника превръща дадено създание в амфибия (дава му възможност да живее под вода). Молитвата може да се каже на няколко създания (Включително и духовника) като цената се плаща поотделно за всяко.

Ходене по вода
Цена: 13 ТМ + 3 за рунд поддръжка
Времетраене: по избор
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ/2 метра
Описание: Дадено създание придобива способността да ходи по вода. Молитвата може да се каже на няколко създания (Включително и духовника) като цената се плаща поотделно за всяко.

Пето Ниво

Буря
Цена: 45ТМ
Времетраене: СУ/3 часа
Валидни цели: област
Разстояние: СУ*4 метра
Описание: Духовника предизвиква буря, в която има вълнение, дъжд и вятър със сила СУ/2. Дали такава буря може да потопи кораб се преценя от разказвача.

Защита от буря.
Цена: 35ТМ Максимално допустимата Мана на Духовника се намалява с толкова, до изтичане на молитвата.
Времетраене: СУ дни.
Валидни цели: плавателен съд
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника предпазва даден плавателен съд от бури.

Шесто ниво:

Просек:
Цена: 10 + ХТМ Максимално допустимата Мана на Духовника се намалява с толкова, до изтичане на молитвата.
Времетраене: до прекратяване.
Валидни цели: Воден басейн.
Описание: Духовника създава път през водния басейн, като разтваря водите му на две части. Маната Х нужна за магията е равна на: (Дължина в метри на просеката)*2


Молитви на Салфейс

Първо ниво

Защита от Зло
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Заклинание, чрез което героят предпазва някой (може и себе си) от въздействието на Молитви на Ахра-Ман.
Намалява наполовина ефекта на Молитвите на Ахра-Ман насочени срещу създанието включително и зонални Молитви и наранявания.

Екзорсиране.
Цена: 10 ТМ + Х за произнасяне.
Времетраене: веднага
Валидни цели: не-мъртво създание.
Разстояние: (СУ)метра.
Описание: Духовника призовава силата на Рая за да изцери душата на не-мъртвия и да я изпрати обратно в отвъдното. Като Усложнение за произнасяне на това заклинание по изключение не се взема Нивото му, а Нивото на целта (не-мъртвия). Заклинанието може да бъде приложено успешно и на бродещи духове и подобни. ТМ Х добавяни за произнасяне са равни на 1/3 от ЖТ на не-мъртвия.

Поправяне:
Цена: 10 + Х ТМ
Времетраене: Веднага
Валидни цели: Оръжие или броня
Разстояние: Докосване
Описание: Духовника поправя оръжие или броня напълно, независимо какви щети е понесло оръжието/бронята. Маната Х нужна за произнасяне е равна на степента на повреда на предмета.

Второ ниво:

Божествена Бързина
Цена: 10 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ/2 метра.
Описание: Духовника променя Скоростта на създанието, като я повишава по негово желание с до (СУ+НИ)/3 (може да бъде и по-малко, но не може да надхвърли това число). Където НИ е нивото на Духовника. Може да се приложи и директно върху духовника.

Благословия.
Цена: 18 ТМ + 7 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ/2 метра.
Описание: Духовника благославя създание, удвоявайки щетите му в ръкопашен бой.


Трето ниво:

Осветяване І.
Цена: 20 ТМ + Х по желание.
Времетраене: Специфично.
Валидни цели: Предмет
Разстояние: Духовника
Описание: Духовника осветява предмет с всички произтичащи от това последствия срещу създания покровителствани от Ахра-Ман. Духовника може да вложи повече ТМ (до СУ*5) за да затрудни евентуално разваляне на благословията

Свято зрение
Цена: 13 ТМ + 2 за рунд поддръжка
Времтраене: по избор.
Валидни цели: духовника
Вазстояние: Духовника
Описание: Духовника придобива Свято зрение, което му позволява да вижда както в ясен ден, независимо от атмосферните условия или магиите/молитвите действащи върху него/региона в момента. Също така, Святото зрение не се заблуждава от илюзии.

Четвърто Ниво:

Божествена закрила.
Цена: 10ТМ + 4 за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: създание
Разстояние: СУ метра
Описание: Чрез това заклинание Духовника може да предпази приятел от смърт. Заклинанието е пасивно и се задейства при падане на ЖТ на омагьосаното създание паднат под критичната стойност (обикновено -16, но може и да е по-ниска). Тогава то само припада и остава на 0 ЖТ. Ако създанието припадне (ЖТ му паднат под 0, но не и под критичната си стойност) заклинанието прекъсва действието си.

Божествено Сияние І.
Цена: 25ТМ + 7 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Духовника
Разстояние: Духовника
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Духовника, пречейки на всички Не-мъртви и демонични създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Духовника с Успех/2, но поне с 1)

Пето ниво

Божествено Сияние ІІ.
Цена: 35ТМ + 10 за рунд поддръжка
Времетраене: по желание
Валидни цели: Създание
Разстояние: Създание
Описание: Силна божествена светлина започва да струи от Създанието, пречейки на всички Не-мъртви и Адски създания да го наранят. (Увеличава БЗ на Създанието с Успех/2, но поне с 1)

Божествена закрила.
Цена: 30 ТМ за произнасяне, 10 ТМ за рунд подръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: създание
Разстояние: МУ метра.
Описание: Ръката на Бога се спуска над душата на създанието, като го предпазва от смърт за известно време. (Това значи, че при падане на ЖТ на създанието по -16, то няма да умре, а ще продължи да живурка на 1ЖТ). Може да се приложи директно върху Духовника.

Шесто ниво

Благословията на Небесата
Цена: 15 ТМ за произнасяне, 5 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: Духовника.
Разстояние: Духовника.
Описание: Небесата благославят Духовника и му помагат да нанася по-големи поражения в близък бой. (заровете за щета автоматично се фиксират на 6).
Последна промяна от hameleona на вт юли 03, 2007 4:24 pm, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:08 pm

Знаеш ли-ИДЕАЛНО!Много си се постарал а и междувременно моят вид некромант е по тоя модел,само че ползва магии на мъртвите,ако позволиш може да ги изложа :wink: А що се отнася до свещеника-просто супер-мисля че е завършено...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 2:18 pm

още два бога.... и ще е готово. има още кво да се желае.

ПП: А за некромант... имаше нейде някакъв. А, да, потърси и Костните магии (Школа на костта - може да са ти полезни.)

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:20 pm

Аз съм ги чел,но много Диабло са играли...нека да изложа и мойта идея :wink:

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 2:24 pm

Ми... то дебило ли ще е Греоите ли... все нещо някъде го има. най-вече в ДнД, щото там всичко има :):):):)

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:26 pm

Не съм я играл,но ако искаш по ЛС да ти пратя моята версия на Некромант.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юли 03, 2007 2:26 pm

lowstef написа:...
3. Свещеника НЕ може (не героят-свещеник, а СУ Свещеник; както вече съм обяснявал, героят може и да има нещата от по-долу, но получени по друг начин; няма нужда всичко да се слага в едно-единствено СУ, било то и Свещеник):
3.1 Да се бие. Не че му е забранено, но за това си има СУ-та. Никакви бойни бонуси за селския поп.
3.2 Да лекува. За това си има заклинания и Школа на водата. Има го и моя Лечител ;)
3.3. Да гони зли духове. И за това си има СУ, фенско, официално одобрено.

Това ти е концепцията за свещеник на някое добронамерено божество. Което е общо взето всичко без Кали и Ахра-Ман, де. Но в някои религии подобни Свещеници ще са по-чести, примерно при Орим и Алфанна, докато при елфите ще наблягат на Друид.

Оттук ти идва и системанат реализация - +СУ към МУ за "Разваляне на магии"; един набор от 5-6-10-20 различни молитви/благословии (за мен разликата е, че молитвата влияе на повечко хора, а благословията е по-скоро насочена към един),


...
бонус +СУ/2 към познание Религия (бонус +СУ към познание не се дава от никое СУ. Никога!); допълнителна мана (или твърдо 20-30-40, или +СУ/2 на ниво) и това е. Остава да се направи системна реализация на молитвите, което е вече относително по-леко.
Хам докато хвърляше целия тоя труд за молитвите (занална молитва мнтого ми хареса като термин :D ) да си хвърлил едно око на това което и писъл стефан в трета точка от поста си? По-конкретно в 3.2?


А за Стефан и втората част от цитата:
Никога неказвай никога ;), защото Магьосника и Алхимика те обарват одма: „...добавя +СУ към разпознаване и оценка на магически предмети...“

Хам е хвърлил доста труд (макар и напразен и не в нужната посока), тъй че Фенрире виж забелешките на СТефан, виж многотомния роман на Хам и избери най-доброто от двете.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:31 pm

Определено това на Хам. :wink:

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 2:34 pm

Вилорп, според мен зависи от слуая.

Моя вариант е една аналогия на Друида. Съответно - според бога и молитвите.


И да се натопя сам... труд не съм хвърлял много. Повечето неща са от Духовника за Корнуел :):)

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:35 pm

К,значи мога да го записвам в тефтера вече? :lol:

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юли 03, 2007 2:46 pm

Хам, аналогията ти с друида е ясна, това за кронуелския духовник също. Ама в кронуел нещаста стояха малко по-различно от колкото на Магландиум ако не се лъжа.
В конкретния случай лечебните „молитви“ на Алфана обезмислят лечебните магии. ;)

Фенрире, не казах да избереш едно от двете! Имах в предвид по точките дадени от Стефан да дадеш концепцията за твоя свещенник и след това по аналагия на Хамомвия Духовник да се направиш монаха.

Поздрави!
Последна промяна от Vilorp на ср юли 04, 2007 9:00 am, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт юли 03, 2007 2:48 pm

Е,аз мисля че Хам си го довърши,аз какво мога още да допълня.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 03, 2007 2:58 pm

Vilorp написа: В конкретния случай лечебните „молитви“ на Алфана обезмислят лечебните магии. ;)
Я ме просветли защо?

Отговори