СУ Некромант-II Версия

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

СУ Некромант-II Версия

Мнение от Fenrir » ср юли 04, 2007 11:12 am

Ето мойта версия на некроманта(одобрена е от Хам :wink: )

СУНекромант
Изисквания:12 Интелект
Начални ТР:10 ТР

Некромантът е тъмен маг,който се позовава на магиите на мъртвите,за да унищожи своите противници.Специфичното при него е,че за разлика от магическите школи,Школата на Смъртта използва само 6 нива на магиите си.
Придобивки:
-Може да използва Магии на Мъртвите до (СУ/2) ниво
-Покачва МУ в размер на (СУ/2)
-На 3 степен еднократно добавя 20 Мана
-На 12 степен увеличава допустимия максимален показател Интелект за расата си +2

Магии на Мъртвите

1 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ от поне 12

1.Душата на мъртвеца
Валидни цели:Некромантът
Цена за свитък:2ср
За запаметяване:1ТР
Точки Мана:10 за произнасяне и +2 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Некромантът
Описание:Призовава душата на одавна загинал воин.Тя започва да обикаля около Некромантът.Всеки,който се опита да нанесе физическа щета на Некромантът,има шанс да се уплаши.Размерът на страха,който душата може да всее е равен на (МУ/3) и се изчислява по формулата:
Страх + 3зара>16 +ПсУ

2.Защита от Светлина
Валидни цели:Некромантът
Цена за свитък:2ср
За запаметяване:1ТР
Точки Мана:6 за произнасяне и +1 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ/2) метра
Описание:Защитно заклинание срещу Школата на Светлината.Намалява ефекта на заклинанията от нея наполовина.То не намалява успехът,а само ефекта.

2 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ поне 15

1.Лъч на смъртта
Валидни цели:създание
Цена за свитък:3ср
За запаметяване:1ТР
Точки Мана:15 за произнасяне
Време на действие:веднага
Разстояние: (МУ) метра
Описание:От ръцете на Некромантът се изстрелва зелен лъч,който вкарва смъртоносна отрова със сила (5+(МУ/6 зара)).Силата й намалява в началото на всеки рунд.При ново призоваване на магията върху същото създание,силата на отровата расте с 1 зар

2.Студено докосване

Валидни цели:Некромантът
Цена за свитък:2ср
За запаметяване:1ТР
Точки Мана:16 за произнасяне и +3 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Некромантът
Описание:Некромантът омагьосва ръцете си и с тях нанася допълнителна Ледена щета в размер на (МУ/4).Скоростта на противника намалява в размер на успеха.Заклинанието неможе да се казва няколко пъти с цел увеличаване на щетата

3 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ поне 18

1.Призоваване на скелет
Валидни цели:Поле
Цена за свитък:4ср
За запаметяване:2ТР
Точки Мана:20 за произнасяне и + 3 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ/2) метра
Описание:Призовава скелет от НИ=(МУ/10)

2.Контрол над скелети
Валидни цели:скелет
Цена за свитък:4ср
За запаметяване:2ТР
Точки Мана:30 за произнасяне и +3 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ/2) метра
Описание:Некромантът подчинява под силата на своята воля скелет.Шансът за успех се определя по формулата:
МА+3 зара>16 + 2хНивото на магията
След прекратяване на заклинанието,скелета става отново враг на некромантът.Докато заклинанието е в сила,некромантът може да го накара да прави това,което той иска.

4 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ поне 21

1.Призоваване на зомби
Валидни цели:Поле
Цена за свитък:5ср
За запаметяване:2ТР
Точки Мана:20 за произнасяне и +5 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ/2) метра
Описание:Призовава зомби от НИ=(МУ/10)

2.Контрол над зомбита
Валидни цели:зомби
Цена за свитък:5ср
За запаметяване:2ТР
Точки Мана:23 за произнасяне и +6 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ/2) метра
Описание:вж. Контрол над скелети

5 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ поне 27

1.Чума
Валидни цели:създание
Цена за свитък:6ср
За запаметяване:3ТР
Точки Мана:30 за произнасяне
Време на действие:веднага
Разстояние: (МУ) метра
Описание:Вкарва изтощителна отрова със сила равна на (МУ/3).В началото на всеки рунд,създанието натрупва ТУ в размер на успеха.Силата на отровата намалява с 1 в началото на всеки рунд,а ако некромантът призове отново тази магия върху същото създание,то силата на отровата нараства с 1 зар

2.Душата на мъртвеца
Валидни цели:Некромантът
Цена за свитък:6ср
За запаметяване:3ТР
Точки Мана:20 за произнасяне +3 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Некроманът
Описание:Изпада в транс и душата му се превръща в бродещ призрак.Призракът може да броди наоколо,без да нанася каквато и да била щета,но може да прониква в чуждите сънища и да лети наоколо до (МУ/3) метра височина.Призракът се счита за невидимо създание и може да бъде видян само в специални обстоятелства-например магия и пр.Докато броди,тялото на некромантът остава абсолютно незащитено и ако то бъде убито,то некромантът ще остане да броди вечно под формата на призрак.Умението се прекратява до изчерпване на маната или по желание.

6 ниво
Заклинанията от това ниво изискват МУ поне 30

1.Облак на смъртта
Валидни цели:Поле
Цена за свитък:8ср
За запаметяване:4ТР
Точки Мана:40 за произнасяне
Време на действие:веднага
Разстояние: (МУ) метра
Описание:Вкарва отрова на всички създания(приятели и неприятели) 3х3 полета,като силата на отровата е равна на (МУ/2).Силата й намалява в началото на всеки рунд.При ново призоваване на магията върху вече заразените създания,силата на отровата расте с 1 зар.

2.Призоваване на зомби-лийч
Валидни цели:Поле
Цена за свитък:8ср
За запаметяване:4ТР
Точки Мана:40 за произнасяне +10 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ) метра
Описание:Призовава зомби-лийч от НИ=(МУ/10)

Е,това е!
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » ср юли 04, 2007 7:44 pm

Днес нямам достатъчно време, затова ще напиша само това, което веднага ми се наби в очи:
2.Призоваване на зомби-лийч
Валидни цели:Поле
Цена за свитък:8ср
За запаметяване:4ТР
Точки Мана:40 за произнасяне +10 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние: (МУ) метра
Описание:Призовава зомби-лийч от НИ=(МУ/10)
За разлика от останалите мъртвила личът има собствена воля, която (вероятно в 99%) от случаите е различна от тази на некроманта. Въпросът е - какво ще накара един лич да отговори на повика икакво ще му попречи да пребие некромнта?
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

AngraHfar
Калфа
Мнения: 42
Регистриран на: пет апр 07, 2006 6:24 pm

Мнение от AngraHfar » ср юли 04, 2007 9:04 pm

На мен би ми харесало да е нещо като противоположност на СУ Друид.
Не виждам смисъл това умение да ти дава възможност да използваш магии до СУ/2 ниво, а после да даваш цена за свитък, ТР за запаметяване и т.н. Направи го като друида-- ако има умението например на 8мо ниво да знае всички магии до 4то ниво. Освен това е добре магиите да са фокусирани само върху смъртта, защото трябва нещо да ги разграничава от школата на мрака.
И аз мисля, че призоването на лич не върви много. Това би могло да се замени с превръщенето на некроманта в лич. Представям си това умение да ти дава възможността да създаваш и контролираш немъртви, като на последното 12то ниво ти самия ставаш лич или нещо такова. Най-добрият вариант е всичко това да се постигне чрез добавяне на магии към школата на Мрака

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » ср юли 04, 2007 9:21 pm

Абсолютно не съм съгласен с теб,още повече мисля,че си попрекалил с Д2 :lol:
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср юли 04, 2007 10:58 pm

Ми, нещо не ще да слуша.... и аз му казвам това за магиите, ама...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » чет юли 05, 2007 12:51 am

AngraHfar написа: Най-добрият вариант е всичко това да се постигне чрез добавяне на магии към школата на Мрака
:D :D :D Най после човек на този форум, кото да има мнение като моето!! Аман от разни, дето измислят една магия и правят цяло СУ за нея - то не бяха екзорсиране, не бяха мистици, не бяха некроманти!
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » чет юли 05, 2007 8:22 am

:roll: ,ва вного на виждам смисъл,но ще помисля по въпроса :lol:
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » чет юли 05, 2007 9:34 am

К,от цялата тая работа,разбрах,че вие сте на мнение,че не е нужно да се правят нови и нови СУ,след като старите могат да се усъвършенстват.Значи по тая логика,съгласни ли сте Магиите на Мъртвите да се включат към тези на Мрака?
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » чет юли 05, 2007 2:18 pm

Фенрир, от както си се появил, се опитвам да ти обясня, че от мисленето смисъл има, макар и по думите ти да не го виждаш! А вземи пробвай, наистина, тъй, както си казал, по въпроса.

На първо време да те озаря със знанието, че АнграХфар, макар и с по-малко мнения от теб (то това няма да бъде много трудно след седмица две - с тези темпове скоро ще задминеш всички ни) има малко по-задълбочено разбиране за нещата от демонстрираното от тебе. С какво точно не си съгласен от това, което той е написал, че не прочетох*? Че магиите на некромансера не се различават по дух от тези на магиите на мрака? Извинявай, но по самото описание на Некромансера човек не би могъл да забележи разликата между такъв магьосник и магьосник, специализирал се в школата на Мрака. За последната имаш определение в книгата, че е унищожителна. Мчи то от определението на Некромансера аз разбрах, че такова същество търси чрез уменията си единствено "унищожението на своите врагове". Но, хайде, търси го чрез "магиите на мъртвите", само дето очевидно едно от основните умения на мъртвите е отровата, нещо по принцип запазено за школата на Мрака. А какво правят тези ледени ръце, не знам. Е па АнграХфар може и да е прекалил с... Д20?... ама ти си прекалил, и то бая, с разните (иначе толкова забавни, но толкова несъвместими с РИ) шитове на Близард.

В крайна сметка това, което искаме да кажем, е че няма нужда да се правят нови и нови СУ, когато от тях няма нужда, когато те са недомислени, когато са небалансирани, когато копират вече съществуващи механики. Искам да ти кажа, че от четирите пуснати твои СУ аз виждам само бегли опити да се въведе нещо видяно от други системи/компютърни игри/филми/книги и т.н. (после кой с какво бил прекалил?), чрез копиране на основната структура на СУ-тата в книгата. Видял си, че е хубаво да се добавя +20 ТМ и да се прави на нечетни степени. Само така не става.

*между другото - абе хубаво е, някак си, при такива изказвания да пишеш какво точно не удобряваш, някои хора викат на това "да се обосновеш" - това е идеята на дискусията, все пак.

П.П. И друг път, когато ти хрумне нещо по темата преди някой да е смогнал да пише след последното ти мнение, можеш да се загледаш за едно бутонче "Промени" - опцията не се ползва трудно, все едно пишеш пост, само дето май не виждаш предните мнения (но никой не е проплакал от това).
シャマョツィ

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » чет юли 05, 2007 3:04 pm

Първо-НИКОГА не копирам други умения(още повече на Близард),второ,вие искате от самото начало самото съвършенство-е така не става!Трето,а и не разбрах отговора на въпроса-възможно ли е да се добавят тези магии към тези на мрака???
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет юли 05, 2007 4:05 pm

И четвърто... моята лекция...

Не съм против вкарване на неща от различни РИ в Аксиом (то няма как нещо да е абсолютно уникално). Обаче, Фенрир, Шамайоци в слуая е прав. Не отричам, че умението е най-балансираното и смислено, което си правил до сега... ама ще си направя Некромант по-добре и по-свясно с някаква Ролева концепция... и с наличните СУ, само Школата на Костта ще си ползвам и това е.

Явно, че не можеш да проумееш следното:

Аксиом си е Ролева игра. Обясни ми, какъв е смисъла на Некроманта. Защо живее? За какво се бори?

Хайде де. Ама отговори от типа на:
"Иска да изтребе всичко дето не го кефи"
не се проемат, защото са детински и глупави. Ако ще се добавят тия магии към школата на мрака... ами, защо ти е Некромант изобщо?

За да не кажеш, че говоря празни приказки, ще защитя единственото ми СУ, което отразява клас от друга игра, ако мога така да се изразя, а именно Вещера.

Вещерът живее за баласа. И го поддържа със способностите си. Практически е противоположност на друида, макар да е е точно заклинател и в същото време е едно с друида. Опазва баласа... но с други средства.

ето ти го, поне за мен е достатъчно. Ако някой иска по-подробно - да казва. Но е хубаво да се почетът малко книжки и тогава да се създават неща (Прегледай ДнД. Там определено има кво да се научи... от време на време може да се научи и какво да НЕ се прави, ама карай :))

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юли 05, 2007 4:08 pm

Да възможнто е да се добавят към някоя школа, въпроса обече е, че тях вече ги има.
Съвсем друг е въпроса как ще е приет някой който се разхожда обкръжен от скелети.
Тествай си умението в сесия като го дадеш на някой играч, виж как ще се справи с разигравенето и когато не успее пробвай с повторин тест като го дадеш на някой враг.
В крайна сметка това умение можа е да стане, ака се доизчисти дооправи и се даде за ползване от НИП-ове които са изконно зли, луди и скат да разрушат света. *свив рамене*
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » чет юли 05, 2007 5:32 pm

Fenrir написа:К,от цялата тая работа,разбрах,че вие сте на мнение,че не е нужно да се правят нови и нови СУ,след като старите могат да се усъвършенстват.Значи по тая логика,съгласни ли сте Магиите на Мъртвите да се включат към тези на Мрака?
Значи, казва си го човека, че вече не стои зад идеята това да е ново СУ и ни поставя идеята да разпредели измислените магии по маагическата школа на мрака. А вие какво? - продължавате си на автопилот да му критикувате СУ-то. Хайде четете де!

А за добавянето на магиите към школата на мрака, както казах и преди, съм твърдо "за". За добавяне на някои от магиите де, не всичките:

1 ниво
1.Душата на мъртвеца - името дублира името на магия ниво 5, която пак ти си писал!. иначе е доста банално
2.Защита от Светлина -вече има такава магия

2 ниво
1.Лъч на смъртта -вече има такава магия
2.Студено докосване -аналогия на "Огнени юмруци"

3 ниво
1.Призоваване на скелет -това наситина си е нужно. а ако някой напише механика и за перманенстно създаване на скелети :D цена няма да има
2.Контрол над скелети - също добро, но може би трябва да се генерализира изобщо за немъртви

4 ниво
1.Призоваване на зомби
2.Контрол над зомбита - Описание:вж. Контрол над скелети

5 ниво
1.Чума - безидейно. ако обаче я направиш заразна, приемрно всеки който удари създанието или създанието го удари да я прихваща, би била една много добра магия на мрака (и забавна! :D)
2.Душата на мъртвеца - супер! доопиши дали душата може да бъде възспряна от някакви прегради, дали доакто е призрак се счита за "създание на мрака" (за целите на някои СУ, като екзорсиста), дали може да бъде убита душата (примерно с магия). страхотна разузнавателна магия

6 ниво
1.Облак на смъртта - банално
2.Призоваване на зомби-лич - става. значи магията също така обвъзрвзва воялта на лича с тази на мага?

Като цяло - повечето магии би ми харесало да бъдат официално добавени към шкоалта на мрака.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » чет юли 05, 2007 8:46 pm

Прав си за духът и душата на мъртвеца,макар че според мен си има разлика между дух и душа-защото душата е призована от отвъдното,а духът още не е ходил там :lol: Та,казваш тея банални работи да се махнат-няма проблем,но нека Студено докосване да си остане,като допълнение за второ ниво магии,е ето това,което според Ворак трябва да го има(поне аз така разбрах :) ):

ДОПЪЛНЕНИЯ ЗА:
2 ниво:Студено докосване
3 ниво:Призоваване на скелет ;Контрол над скелети
4 ниво:Призоваване на зомби ;Контрол над зомбита
5 ниво:Заразна Чума :wink: ;Душата на мъртвеца (това ще го доизмисля...)
7 ниво :Призоваване на зомби-лич ,е аз също съм на мнение,че тези магии може да прибавим към тези на мрака,а какво ще кажете за едно по-масово отравяне,може би Чумата,и тя да не е Изтощителна,а Смъртоносна отрова?Какво ще кажете :)
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юли 06, 2007 12:17 pm

както каза и Ворак - обедини контрола в една магия - Контрол над не-мъртви.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пет юли 06, 2007 12:59 pm

Дам,ще спести доста писане :lol:
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет юли 06, 2007 3:14 pm

Студеното докосване и на мен ми харесва, но съм почти сигурен, че трябва да е във Водната школа (където са всички ледени неща, ненапразно) и да си е със стандартния заледяващ ефект на всичко ледено - при 5 или 6 на някой зар скоростта се намаля с 1 и т.н.

Заставам зад идеята контролът над скелетите и зомбитата да мине като една магия - контрол над немъртви. Не заради писането - просто е глупаво за всяка следваща немъртва гад, която ни хрумне, да има магия "контролиране на гадта, която ми хрумна преди малко". Само ми е малко (тоест, доста) мътно как ще се обединят двете магии - все пак не трябва да е едно и също да се контролира и зомби и скелет, да кажем.

Същото, струва ми се, би могло да бъде и за призоваването. Не знам как би могло да стане, все още, но предлагам три решения:
1.От ефекта/МУ (което май е за предпочитане) да зависи ТЖ/сложността (това май не е никак хубаво, макар и да е просто, защото сложността се променя с нивото, а с получаването на повече опит, магът ще може да призовава все по-"сложни" гадове) на призованата гадина.
2.Може да е като разлика в точките мана за подръжка. Разликата може да е от ТЖ.
3.А може и да зависи от обстановката - по същия начин, по който ако наблизо няма трупове магията няма да даде какъвто и да е бил резултат, то при наличието на сравнително, но не съвсем разложен труп наместо скелет магьосника ще разполага със зомби. Лошото на това е, че няма да може да се приложи към контрола на немъртви.

За Заразната чума (чума, хем за по-кратко, хем за да не звучи така озадачаващо) - дали пък оттова не може да стане някоя (евентуално първата) магия, чието действие протича дълго - да речем с дни? Съответно да може да си оправдае името, както и да даде повече възможности на магьосника (не да го прави по-силен, обаче).

За призоваването на лич - ако въобще ще я има тази магия, аз лично си я представям както е с призоваването на могъщи интелигентни същества от други измерения, както е по разните му там фентъзита. Тоест, магьосникът призовава само когато е сигурен, че се е обградил добре със защитни заклинания и е сигурен, че нищо няма да се обърка, като обикновено обръщането към лича ще е за да даде отговор на важен въпрос или за изпълняване на "желание" от някакъв сорт.

Мисля че, от масово отравяне нужда не би трябвало да има, ако ще има Чума.

Това е засега, което успявам да измисля. Само да предложа - за да е по-ясно и организирано, може ли конструктивните мнения да речем да се преместят в темата за новите магии?

П.П. Ворак, не го защитавай - точно в цитирания въпрос не личи промяна на мнението, а по-скоро усещане, че не може да противоречи на трима души. Това какво е имал предвид е друг въпрос, но аз не бих могъл да зная, съответно, на базата на този, както и на предните му два поста, останах с впечатлението, че може и да не сме съвсем прави, ама от него да мине... Аз не критикувах СУ-то, а това, че пак е представил нещо почти толкова необмислено, колкото и предните неща. И Фенрир, аз лично от теб не очаквам съвършенство, просто не очаквам да си толкова далеч от съвършенството и не очаквам след като сме ти казали какви са проблемите на предните ти предложения ти да пускаш четвърто в рамките на три дни, което да страда от почти всички проблеми на предните три.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юли 06, 2007 3:31 pm

http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=5890

ей тука гледай за Призоваването.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пет юли 06, 2007 4:09 pm

К,ще се опитам да обобщя приетите от вас магии(само за мрака,а тая студено докосване-нека да отиде в Школата на Водата).А тези за призоваването-нека да си останат отделни,тези за контрола над немъртви-те ще се влеят в една и в зависимост от това,което иска да контролира,то ще се добавя някаква сложност,що се однася до Чумата,още в началото съм се питал,дали това да не си е направо болестта,но ако сте съгласни,то тя трябва да отиде в 7 ниво,защото Чумата си е смъртоносна болест :twisted: Само още не съм сигурен за този конрол и за това призоваване...а имам и една идея,ами ако е така,както в Школата на Хауса-да се мята зар и да се види какво ще се призовава? :)
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юли 06, 2007 4:21 pm

Контрол над не-мъртав
Валидни цели: Не-мъртав.
Цена (Мана): 10 + Х
Времетраене: Веднага
Разстояние: МУ/2 метра.
Ефект: Мага поема контрола над не-мърво създание. Допълнителната мана Х е равна на 20*(Ниво на не-мъртвия).

Айдей, готово. Х може и да е (ЖТ на не-мъртвия)/4. Избирайте си.

А призователните магии трябва да си останат еднакви, макар че аз виждам нещата по доста различен начин...

Според мен, както е и в Школата на Костта, това трябва да е не Призоваване, ами вдигане на Скелет/Зомби/квато-и-да-е-не-мъртва-гадина и съоптветно да се изисква наличието на мъртво живо подобие на тая не-мъртва гадина. Не схванахте, нали?

Нека да дам пример:
Искам да призова зомби. Обаче наоколо ми няма труп. Трябва да утрепя някой и после да вдигна зомбито. Съответно трябва да видим как ще се променят статуистиките на зомбираното създание и... колко Мана ще се иска, макар че според мен НИ*10 е достатъчно.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет юли 06, 2007 4:30 pm

Магия с подобен хаотичен ефект вече има и то - каква изненада - точно в тази школа. Магията се казва Призоваване и е от 6. ниво. Така че идеята май не става.

Хам, както ще прочетеш (макар и трудно) в предния пост също съм се изказал за подобно вдигане на немъртъв, макар и досега да не съм си давал сметка за разликата между призоваване и вдигане ;) . Колкото за другото, не смятам, че нещо в магията трябва да зависи от нивото на гадината, дето е викната на помощ, защото скелет и зомби, а и други немъртви, при едно и също ниво се различават много. Затова по-скоро ме блазни идеята за ЖТ/4, макар и това да не е идеално справедлив вариант.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юли 06, 2007 6:10 pm

По системата на Аксиом, всичко се определя с Нивото, в краен случай със ЖТто. За призоваване и т.н. се използва НИ=МУ/10, обикновенно, но в случая можем да ползваме ЖТ/4, да, просто, защото не е призоваване. Е, ако трябва да съм честен може да се направи СУ Некромант или Умение Некромантия, чрез което да се вдигат скелети и зомбита за постояно, но трябва да го пообмисля и обработя...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пет юли 06, 2007 8:36 pm

Определено :)
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пет юли 06, 2007 9:20 pm

Добрее,ето и магиите без тези призователни:
Допълнение към 5 ниво:


Душата на мъртвеца
Валидни цели:Магьосникът
Цена за свитък:6ср
За запаметяване:3ТР
Точки Мана:20 за произнасяне +3 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Некроманът
Описание:Изпада в транс и душата му се превръща в бродещ призрак.Призракът може да броди наоколо,без да нанася каквато и да била щета,но може да прониква в чуждите сънища и да лети наоколо до (МУ/3) метра височина.Призракът се счита за невидимо създание и може да бъде видян само в специални обстоятелства-например магия и пр.Докато броди,тялото на некромантът остава абсолютно незащитено и ако то бъде убито,то некромантът ще остане да броди вечно под формата на призрак.Умението се прекратява до изчерпване на маната или по желание.Душата може да бъде унищожена(при условие че бъде видяна от специална магия или отвара),токава магът се превръща в зомби без душа :) .ППризракът е безплътен,може да преминава през прегради и предмети.


7 ниво

Чума
Валидни цели:създание
Цена за свитък:6ср
За запаметяване:3ТР
Точки Мана:30 за произнасяне
Време на действие:веднага
Разстояние: (МУ) метра
Описание:Заразява създанието с болестта чума и всеки,който е в допир с това създание,също се заразява.Чумата функционира като бавнодействаща,но много силна отрова-Силата на отровата е в размер на (МУ/2) и спада с 1 на всеки един ден.Веднъж произнесено,това заклинание не може да се повтори.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет юли 06, 2007 9:47 pm

За душата на мъртвеца - първо, много ли държиш на това име? Много е поетично, да, но дава грешна представа за самата магия (пък и магьосникът, надявам се, още не е умрял), пък може и да ни трябва това име за някоя магия, която е по-свързана с души и мъртъвци. Друго - нека не магьосникът да не може да прави никаква щета (то така отгоре на всичкото звучи доста...), а че не може да извършва физически действия, като цяло. Душата ще може ли да прави магии? Какво ще въздейства на душата - при условие, че е нематериална. А ако едновременно почнат да правят простотии с безжизненото тяло и с душата, и двете ли отнемат от ЖТ или...? Бездушното тяло има ли естествени нужди? То няма ли да е просто труп? Как се влиза в сънищата, тоест, противопоставяме ли се на ПсУ, Воля или МЗ?

Като цяло идеята е много интересна, ама също толкова неизяснена.

За чумата - засега не мога да го преценя, само последното изречение хич не ми харесва - ако трябва балансиращ фактор, то нека да е друг.

П.П. Фенрире, моля те, виж какво съм писал в по-предния послепис - като искаш да добавиш нещо без някой да е писал след теб, винаги е по-добре просто да променяш последното мнение.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пон юли 09, 2007 11:19 am

Поредния некромант, който дори не може да гадае. Е защо тогава е некроМАНТ, а не некрофил, некрург или пък некролог?!

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пон юли 09, 2007 2:45 pm

Ако попрочетеш малко,ще разбереш,че вече не обсъждаме некроманта като СУ!Обсъждаме магиите за твое сведение.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пон юли 09, 2007 3:09 pm

ъъ. освен това обсъждаме магията за гадаене :P
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » пон юли 09, 2007 4:09 pm

коя магия за гадаене-на оракула ли :D
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » съб юли 14, 2007 3:19 pm

Душа на мъртвеца. Доста гадателско ми звучи да можеш да виждаш и чуваш каквото те интересува, да минаваш през врати и да виждаш опасностите отвъд или дори да напипваш капаните в самите стени (а, да, и да си пренасяш душата в женските бани и съблекални)
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Отговори