Нови по-висши школи
Модератори: hameleona, Модератори
Нови по-висши школи
Ето че ми хрумна една идея и мисля,че ще излезе нещо,ако го поразработим.Идеята ми е следната.Нека всяка нова висша школа да изисква 12 степен преходната му школа,ето я и схемата,която предлагам:
Школа на Мрака----Школа на Мъртвите(Ето къде може да се включи некроманта,но не като СУ, просто като маг на мрака но с ново име )
Школа на светлината----Школа на Светците (Някъде бях чел интересно предложение за цял списък с аури-може би идеята няма да е лоша те да бъдат включени тук)
Школа на Хаоса----Школа на Безредието (Тук магиите ще са мнооого хаотични )
Школа на Реда----Школа на Порядъка (Тук си го знаете...)
Школите на Водата,Огъня,Земята и Въздуха----Школата на Първичния елемент (Тук говорим за смесица от могъщи природни стихии (естествено не е задължително да са стихии.))
Ако одобрите това,което съм приготвил имам и приложими магии за тях.(Ако имената не ви харесват,казвайте )
Школа на Мрака----Школа на Мъртвите(Ето къде може да се включи некроманта,но не като СУ, просто като маг на мрака но с ново име )
Школа на светлината----Школа на Светците (Някъде бях чел интересно предложение за цял списък с аури-може би идеята няма да е лоша те да бъдат включени тук)
Школа на Хаоса----Школа на Безредието (Тук магиите ще са мнооого хаотични )
Школа на Реда----Школа на Порядъка (Тук си го знаете...)
Школите на Водата,Огъня,Земята и Въздуха----Школата на Първичния елемент (Тук говорим за смесица от могъщи природни стихии (естествено не е задължително да са стихии.))
Ако одобрите това,което съм приготвил имам и приложими магии за тях.(Ако имената не ви харесват,казвайте )
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
А аз предлагам школата на STFU n00b, извинявай за квалификацията, но съм афектиран от развоя на мача с Албания. Отново се случва така, че не предлагаш нищо конкретно. Но имена на школи и магии не ми трябват, имам нужната фантазия. Така че или дай нещо конкретно, или се откажи от "идеята". Ето го и принципното ми мнение:
Kakъв срам с Албания
Освен това, предложение за висшите школи е вече направено от Долар и беше отхвърлено. Хубаво е да четеш, преди да пишеш.Cocaine написа:не става, защото прави развитието на маговете още по-линейно, а замисълът на Аксиом 16 като система е да дава свобода на играча да избира как ще оформи героя си. Освен това, масови поразяващи магии си има и сега, само виж ефекта на армагедон.
Kakъв срам с Албания
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
Re: Нови по-висши школи
Fenrir написа:
Ако одобрите това,което съм приготвил имам и приложими магии за тях
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Чесно казано, не очаквай подкрепа на нещо от рода на ... "Абе какво ще кажете за новото изобретение, което ей сега се сетих, докато мътех във нужника, ама мисля, че ако кажете как да стане ще стане бомба. Ето идеята ми -Ултра ножо хвъргачка, снабдена със олекотена система за подаване на заряди за по-добра точност и айродинамична форма. Айде сега вие сте наред. Готната идея ви я дадох, щото вие сте прости и не можете да се сетите, а сега работете..."
Откровено казано, ставаш досаден с тея голи предложения и "Харесва ли ви като идея и ако да дайте идеи как да стане." Виждаме, че струиш от живец, ама дай завърши нещо, да те разчеткаме и да става каквото става.
Откровено казано, ставаш досаден с тея голи предложения и "Харесва ли ви като идея и ако да дайте идеи как да стане." Виждаме, че струиш от живец, ама дай завърши нещо, да те разчеткаме и да става каквото става.
Хора,аз съм ги направил,но е много писане...просто ви питам дали го ОДОБРЯВАТЕ,за да напиша предложенията ми за магии!А не просто да ми кажете-не ни харесва и аз да съм изписал 5 страници...не си мислете,че съм мързелив
После ще ги напиша,че имам малко работа сега...
После ще ги напиша,че имам малко работа сега...
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Пусни го на малки порции, тъкмо ще може да се обсъжда по-лесно. Не е нужно да пуснеш всичките надграждания за всяка школа. Ето виж в допълненията на сайта, там съм пуснал само една специална магия за майстори в школата на Хаоса. Това може да се направи за всяка школа, но всичко трябва д ае обмислено и не е казано, че трябва да стане изведнъж. Какво толкова, ако някои школи си имат такива магии, а други не? До момента баланса в отделните школи е добър, а изборът на играичте се влияе най-вече от това какво ги кефи, а не дали огнената школа нанася повече щети от водната (да, така прави, ама това си има обяснение!).Fenrir написа:Хора,аз съм ги направил,но е много писане...
Последна промяна от BatGojko на пет окт 19, 2007 1:29 pm, променено общо 1 път.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Добре...ще започна със Школата на Светците.
ИЗИСКВАНИЯ:12 степен Магьосник,12 степен Школа на Светлината
Магиите от висшите школи са отделени само за най-просветените в науката на магията.Свитъци за съответните висши магии не се продават.Те изискват голямо умение в съответната школа за да бъдат максимално ефективни.Друга особеност за тези магии е,че те са разделени на 4 Висши нива.
І Висше ниво
Изисква МУ поне 32
1.Защита от мрак и хаос
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:15+1 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Магьосника/Създание
Описание:Намалява наполовина ефекта от Школата на Мрака и Школата на Хаоса
2.Божествена сила
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:20+2 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:магьосник/създание
Описание:Магът благославя избрано оръжие и то нанася допълнително МУ/5 на зар щета.Оръжието нанася двойна щета срещу мъртви.
ІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 36
1.Божествена закрила
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:25+5 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 метра
Описание:Създанието се обгръща в божествена енергия.Самият Бог защитава създанието-прави го по-уверено в себе си и увеличава ПсУ,Волята с МУ/10, БЗ увеличава с МУ/6
2.Благословени ръце
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:20+5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът омагьосва ръцете на създание или своите собствени и по този начин съзнаието става по сръчно-то увеличава своята АТ с оръжия с МУ/6 и търпи успех във всички начинания,в които ползва ръцете си в размер от МУ/10
ІІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 38
1.Опрощение
Валидни цели:немъртво създание
Точки Мана:30
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/3м
Описание:Магът освобождава бродещата душа на мъртвец и я изпраща в отвъдното.Магията действа само на немъртви!
2.Покръстване
Валидни цели:създание
Точки Мана:40
Време на действие:веднага
Разстояние:Магьосника
Описание:Магът сменя вярата на дадено създание и то започва да се бие на негова страна.Създанието е напълно свободно да реши какво да прави по време на битката-може да избяга,за се бие срещу опонентите на магът,но не може да напада магьосника и неговите приятели.След края на битката,разказвача решава какво да прави със създанието.Тук обаче усложнение се явява не само МЗ на създанието,но и неговото ПсУ/2
ІV Висше ниво
Изисква МУ поне 40
1.Портите на Рая
Валидни цели:Поле
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2м
Описание:Магьосника отваря портите на Рая и цялото бойно поле се обсипва в светлина.Тя наранява всички немъртви създания с МУ/2 директна щета.
2.Божествено отмъщените
Валидни цели:създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУм
Описание:Магьосникът стоварва мощта на Бога като отмъщение за греховете на създанието.Магията нанася щета в размер на щетата,която магьосникът е понесъл от създанието.Така например,ако един войн нарани създанието за 25 ТЖ,то ако магията се стовари върху същия войн,ще му нанесе щета от 25ТЖ.
Е,чакам вашите вечни критики
ИЗИСКВАНИЯ:12 степен Магьосник,12 степен Школа на Светлината
Магиите от висшите школи са отделени само за най-просветените в науката на магията.Свитъци за съответните висши магии не се продават.Те изискват голямо умение в съответната школа за да бъдат максимално ефективни.Друга особеност за тези магии е,че те са разделени на 4 Висши нива.
І Висше ниво
Изисква МУ поне 32
1.Защита от мрак и хаос
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:15+1 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Магьосника/Създание
Описание:Намалява наполовина ефекта от Школата на Мрака и Школата на Хаоса
2.Божествена сила
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:20+2 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:магьосник/създание
Описание:Магът благославя избрано оръжие и то нанася допълнително МУ/5 на зар щета.Оръжието нанася двойна щета срещу мъртви.
ІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 36
1.Божествена закрила
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:25+5 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 метра
Описание:Създанието се обгръща в божествена енергия.Самият Бог защитава създанието-прави го по-уверено в себе си и увеличава ПсУ,Волята с МУ/10, БЗ увеличава с МУ/6
2.Благословени ръце
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:20+5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът омагьосва ръцете на създание или своите собствени и по този начин съзнаието става по сръчно-то увеличава своята АТ с оръжия с МУ/6 и търпи успех във всички начинания,в които ползва ръцете си в размер от МУ/10
ІІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 38
1.Опрощение
Валидни цели:немъртво създание
Точки Мана:30
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/3м
Описание:Магът освобождава бродещата душа на мъртвец и я изпраща в отвъдното.Магията действа само на немъртви!
2.Покръстване
Валидни цели:създание
Точки Мана:40
Време на действие:веднага
Разстояние:Магьосника
Описание:Магът сменя вярата на дадено създание и то започва да се бие на негова страна.Създанието е напълно свободно да реши какво да прави по време на битката-може да избяга,за се бие срещу опонентите на магът,но не може да напада магьосника и неговите приятели.След края на битката,разказвача решава какво да прави със създанието.Тук обаче усложнение се явява не само МЗ на създанието,но и неговото ПсУ/2
ІV Висше ниво
Изисква МУ поне 40
1.Портите на Рая
Валидни цели:Поле
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2м
Описание:Магьосника отваря портите на Рая и цялото бойно поле се обсипва в светлина.Тя наранява всички немъртви създания с МУ/2 директна щета.
2.Божествено отмъщените
Валидни цели:създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУм
Описание:Магьосникът стоварва мощта на Бога като отмъщение за греховете на създанието.Магията нанася щета в размер на щетата,която магьосникът е понесъл от създанието.Така например,ако един войн нарани създанието за 25 ТЖ,то ако магията се стовари върху същия войн,ще му нанесе щета от 25ТЖ.
Е,чакам вашите вечни критики
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Taка.. добре. Доста добре. Идеята за Четирите нива на магии не е лоша.
Няколко забележки:
-Името нещо не ми се връзва. Помисли над него.
-Щом не се продават магии, как се предава знанието ?
-Прави ми впечатление като цяло, че школата има ... прекалено монотеичен вид.. сякаш по модел на Христианството. Говори се за "Самият Бог", за "Портите на Рая", "Покръстване". Не забравяй, че в Магландиум има доста богове и може би при избирането на това умение трябва да се обвърже с дадено божество.
-I Висше Ниво. Първата е стандартна. Магия Втора - при необходими 32 МУ за магията, означава че ще нанася +6 на зар на оръжие, а я си представи Алебарда в ръцете на Гигант с +48 Шета на удар (От ето тази магия същата)... Не добавям БЩ и Заровете. Доста силно ми изглежда за I Ниво. Може би МУ/10... ?
-На II Висше Ниво и двете магии не ми се струват подходящи. Първата може би трябва да бъде разделена на 2 отделни магии, едната за ПСУ и Воля, а другата за БЗ. Двете в едно не ми се връзват. А тези Благословени раце, изобщо не мога да си го представя, какво общо има освен, че допълнително прави мага универсален Бъф-кастър.
-III Висше Ниво. Първата е ОК, но трябва да има някакво усложнение... така де не може ей тъй да пратиш в небитието лича-некромант, събудил хилядна армия от немъртви... сещаш се. Покръстване, като започнем, че името не става, до това, че какво общо има вярата на създанието със това за кой се бие, ако е наемник или ако е атеист ... Ако ще е някакъв Майнд-Контрол, определено тогава пък описанието не струва.
-IV Висше Ниво. Първата става за масова магия срещу 100 зомбита... Втората ми се струва добре.. като ултимативна магия, но нека щетата да е малко по-малко, а не точно 1:1
Няколко забележки:
-Името нещо не ми се връзва. Помисли над него.
-Щом не се продават магии, как се предава знанието ?
-Прави ми впечатление като цяло, че школата има ... прекалено монотеичен вид.. сякаш по модел на Христианството. Говори се за "Самият Бог", за "Портите на Рая", "Покръстване". Не забравяй, че в Магландиум има доста богове и може би при избирането на това умение трябва да се обвърже с дадено божество.
-I Висше Ниво. Първата е стандартна. Магия Втора - при необходими 32 МУ за магията, означава че ще нанася +6 на зар на оръжие, а я си представи Алебарда в ръцете на Гигант с +48 Шета на удар (От ето тази магия същата)... Не добавям БЩ и Заровете. Доста силно ми изглежда за I Ниво. Може би МУ/10... ?
-На II Висше Ниво и двете магии не ми се струват подходящи. Първата може би трябва да бъде разделена на 2 отделни магии, едната за ПСУ и Воля, а другата за БЗ. Двете в едно не ми се връзват. А тези Благословени раце, изобщо не мога да си го представя, какво общо има освен, че допълнително прави мага универсален Бъф-кастър.
-III Висше Ниво. Първата е ОК, но трябва да има някакво усложнение... така де не може ей тъй да пратиш в небитието лича-некромант, събудил хилядна армия от немъртви... сещаш се. Покръстване, като започнем, че името не става, до това, че какво общо има вярата на създанието със това за кой се бие, ако е наемник или ако е атеист ... Ако ще е някакъв Майнд-Контрол, определено тогава пък описанието не струва.
-IV Висше Ниво. Първата става за масова магия срещу 100 зомбита... Втората ми се струва добре.. като ултимативна магия, но нека щетата да е малко по-малко, а не точно 1:1
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Преполагам, че не се продават свитъци, защото тези магии са изключително трудни за намиране, например само в библиотеките на големите градове в Източния съюз. Иначе са добре измислени магиите, харесват ми. Но вместо Бог можеш направо да пишеш Орим, в Магландиум той най-добре би пасвал на тези заклинания. А, и Школа на светците звучи малко не на място, в Магландиум май няма светци или каквото и да било подобно същество.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
-К,нека за Божествената сила го направим наистина МУ/10,че си е силничко...Sharky_Dog написа:Taка.. добре. Доста добре. Идеята за Четирите нива на магии не е лоша.
Няколко забележки:
-Името нещо не ми се връзва. Помисли над него.
-Щом не се продават магии, как се предава знанието ?
-Прави ми впечатление като цяло, че школата има ... прекалено монотеичен вид.. сякаш по модел на Христианството. Говори се за "Самият Бог", за "Портите на Рая", "Покръстване". Не забравяй, че в Магландиум има доста богове и може би при избирането на това умение трябва да се обвърже с дадено божество.
-I Висше Ниво. Първата е стандартна. Магия Втора - при необходими 32 МУ за магията, означава че ще нанася +6 на зар на оръжие, а я си представи Алебарда в ръцете на Гигант с +48 Шета на удар (От ето тази магия същата)... Не добавям БЩ и Заровете. Доста силно ми изглежда за I Ниво. Може би МУ/10... ?
-На II Висше Ниво и двете магии не ми се струват подходящи. Първата може би трябва да бъде разделена на 2 отделни магии, едната за ПСУ и Воля, а другата за БЗ. Двете в едно не ми се връзват. А тези Благословени раце, изобщо не мога да си го представя, какво общо има освен, че допълнително прави мага универсален Бъф-кастър.
-III Висше Ниво. Първата е ОК, но трябва да има някакво усложнение... така де не може ей тъй да пратиш в небитието лича-некромант, събудил хилядна армия от немъртви... сещаш се. Покръстване, като започнем, че името не става, до това, че какво общо има вярата на създанието със това за кой се бие, ако е наемник или ако е атеист ... Ако ще е някакъв Майнд-Контрол, определено тогава пък описанието не струва.
-IV Висше Ниво. Първата става за масова магия срещу 100 зомбита... Втората ми се струва добре.. като ултимативна магия, но нека щетата да е малко по-малко, а не точно 1:1
-Може би ще е по-добре да дава само БЗ Божествената закрила-какво мислите
-Благословените ръце да увеличават само АТ с Ръце с МУ/8-става ли?
-За покръстването ми е трудно да го оправя-май ще си е най добре да се махне тая магия,а що се отнася до Опрощението-какво усложнение мога да добавя?
-За Отмъщението няма ли да е по-добре,ако съществото получи щета,която той е нанесъл не само на магьосника,а и на неговите приятели?Например,ако той е наранил магът с 25 ТЖ и неговия приятел с 10 ТЖ,то той да поеме 35 ТЖ?
Последна промяна от Fenrir на пет окт 19, 2007 12:49 pm, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
За свитъците-точно така...само на специални места могат да бъдат открити,що се отнася до името...честно казано незнам какво да измисля Може би както ти предложи-Школата на Орим или нещо такова?nikestan написа:Преполагам, че не се продават свитъци, защото тези магии са изключително трудни за намиране, например само в библиотеките на големите градове в Източния съюз. Иначе са добре измислени магиите, харесват ми. Но вместо Бог можеш направо да пишеш Орим, в Магландиум той най-добре би пасвал на тези заклинания. А, и Школа на светците звучи малко не на място, в Магландиум май няма светци или каквото и да било подобно същество.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Започвам наред. Първо браво за проявеното старание...
А сега да разнищваме, критикуваме и променяме
Честно казано, предвид, че имат изисквания за МУ, не виждам особен смисъл да им определящ останалите Изисквания (12 степен едикво си и т.н.) То ако не си специализирал в школата на светлината, не виждам как ще придобиеш подобно ниво. Също така, след като не са оформени като СУ, си е най-добре да са просто прикачени към нивата на заклинания в школата.
По принцип, НИ на магията влиза в УФУД при казване на заклинание. Какво е нивото на тези заклинания?
Има такова заклинание от 1 ниво, което пази само от Мрак, но пък магьосник с МУ 32 в школата на Светлината има поне МУ 20 в школата на Реда и спокойно може да си каже и двете заклинания. Единствено ще му се увеличи поддръжката в Мана. Не, не мисля, че е нужна магията в този й вид.
2.
МУ/5, както вече се каза е ужасно много. И това за цена 1 Мана на рунд. Предвид, че заклинаието Магическа Сила изисква (МУ/5) поддръжка, а е значително по-ограничено, и предивд, факта, че магьосника, който ползва Магическа Сила сигурно има много по-малко мана, от този дето ще ползва Божествена Сила, ми се струва леко небалансирано. Идеята на високите поддръжки е, че те от самосебе си балансират силата на магьосниците. Няма лошо магьосникът да е машина за убиване, стига това да не трае вечно. Иначе би обезсмислил наличието на бойци и стрелци наоколо. Поддръжка от 1 Мана за +6 щета на зар (в повечето случаи поне +18 на удар) е доста добро търгуване на Мана за щета (в много пъти по-високо от това при чука на бога, магическа стрела, светкавица, огнена топка или която и да било друга нападателна магия... Ясно е, че и това не става в този си вид.
Принципно деленето на 6 е извън концепцията на играта. И предвид, че вс лучая това пък е равно на +6 БЗ, е направо немислимо. БЗ е изключително силно нещо и дори специалистите в защита, вдигнали СУ, което има за цел единствено защитата не получават толкова много. БЗ е нещо, което е много сложно да се преодолее с други средства освен с концентрация и за разлика от бронята напълно неутрализира щетат (удара). Няма начин да има заклинание, което да я повиши толкова много. Може да дадеш някакъв щит, който да се противопоставя на Успеха на атаката, но да има начин да се преодолее (да има ЖТ, да пропуска част от щетата или нещо от тоя род), но не и да е БЗ. Повишаването на ПсУ и Волята е значително по-безобидно и аз си мисля, че там трябва да си по-смел в бонуса, а не обратно. Тях можеш да ги повишиш и с +10, тъй като това ще осигури само защита от вторични атаки към целостта на героите. Друг е въпросът, дали подобна магия си струва д асе вземе на толкова високо ниво, след като ще повишава само ПсУ и Воля (които, за мое съжаление, не са достатъчно добре използвани в системата).
2.
Тук, като изключим деленето на 6 не виждам проблем. Заклинанието е силно, използваемо е и си струва да го има. Така и така, ако си си развил героя до подобни висини е ОК да прави чудеса. Трябва да се помисли по цената в Мана, тъй като в момента за 100 начална мана и 25 на ход, магьосникът ще поддържа +6 успеваемост на група от 5 героя. Ако те са добре защитени войни, могат да изнесат цяло стадо противници докато на магът му свърши маната (предполага се, че той е с поне 200-250 мана). А да, за малко да забравя - няма смисъл да има разделение на Атака и действие с ръце - дай един бонус и за двете. И също така (това важи за цялата серия заклинания, които си предложил) можеш да замениш МУ/х с твърдо число, тъй като говорим за много високи нива на МУ и то едва ли ще се промени дотолкова, че да променя бонуса с повее от +1. Направо дай +5 за действия с ръце и готово.
Супер заклинание, стига д абеше дал условие да се случи. ПсУ или Волята (а и нивото не е без значение) на немъртвия задължително трябва да се противопоставят на опита на мага. Как, това оставям да решиш ти. Може да има и влияние на НИ например върху Маната, нужна за произнасяне. Иначе съм ЗА - нека да има и подобенначин на отърване от немъртвите.
2.
Това второто си е чист "майндконтрол" и така както е описан не ми харесва. Или поемаш контрол над дзвера или не. Определено е по-добре да има поддръжка, за да се знае до кога важи състоянието му, а да не е толкова ултимативно, че иначе току си конвертирал някой важен злодей за историята и Разказвачът ще се види в чудо. Предлагам ти поддръжката да е в размер на ПсУ на създанието и да не можеш да го караш да се наранява само. Останалото си го доизмисли.
Една от най-добрите ти идеи. Не особено силна, но пък масова магия. Това подсилва допълнително шклата. Друг е въпроса дали няма да се окаже твърде слаба за подобно ниво магия. Сега забелязвам, че имаш противоречие - разстоянието е хем МУ/2 хем "цялото поле". Дай го по-точно. Може би МУ си е напълно ОК - това в повечето случаи си е цялото поле.
2.
Безумен рейт на възвръщаемост има тази магия. Ужасно слаба е за нивото на което се намира (а и въобще). Предплага се, че онзи, дето ще ме удря за Х щета има поне двойно повече ЖТ от мен (аз съм някъв си хилав маг, нали). Е, тогава какъв ми е кярът аз да харча 50 Мана, за да му върна същата щета? Я по-добре да си кажа неуязвимост и да чакам боецът до мен да го разкърти, докато аз му наливам бъфчета.
Не, не е необходимо школата на Светлината да наранява по този начин, а още по-малко да връща след като вече е понесен ащетата. Ами, че той магьосника няй-вероятно ще е погинал преди да върне щетите, ако допусне да бъде нараняван. Заклинания от подобен сорт, трябва да имат превантивни действия (виж Веригите на милосърдието например). Да не говорим, че ако магът си каже заклинанието след като другият е нанесъл щетите си за хода, то играчите трябва да си направят труда да помнят колко точно щети е нанасял този ход, потърпевшия (това най-вече по повод идеята да понася всички нанесени от него щети).
Е, това е до момента!
А сега да разнищваме, критикуваме и променяме
Fenrir написа:Добре...ще започна със Школата на Светците.
ИЗИСКВАНИЯ:12 степен Магьосник,12 степен Школа на Светлината
Магиите от висшите школи са отделени само за най-просветените в науката на магията.Свитъци за съответните висши магии не се продават.Те изискват голямо умение в съответната школа за да бъдат максимално ефективни.Друга особеност за тези магии е,че те са разделени на 4 Висши нива.
Честно казано, предвид, че имат изисквания за МУ, не виждам особен смисъл да им определящ останалите Изисквания (12 степен едикво си и т.н.) То ако не си специализирал в школата на светлината, не виждам как ще придобиеш подобно ниво. Също така, след като не са оформени като СУ, си е най-добре да са просто прикачени към нивата на заклинания в школата.
По принцип, НИ на магията влиза в УФУД при казване на заклинание. Какво е нивото на тези заклинания?
1.Fenrir написа: І Висше ниво
Изисква МУ поне 32
1.Защита от мрак и хаос
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:15+1 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:Магьосника/Създание
Описание:Намалява наполовина ефекта от Школата на Мрака и Школата на Хаоса.
2.Божествена сила
Валидни цели:магьосник/създание
Точки Мана:20+2 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:магьосник/създание
Описание:Магът благославя избрано оръжие и то нанася допълнително МУ/5 на зар щета.Оръжието нанася двойна щета срещу мъртви.
Има такова заклинание от 1 ниво, което пази само от Мрак, но пък магьосник с МУ 32 в школата на Светлината има поне МУ 20 в школата на Реда и спокойно може да си каже и двете заклинания. Единствено ще му се увеличи поддръжката в Мана. Не, не мисля, че е нужна магията в този й вид.
2.
МУ/5, както вече се каза е ужасно много. И това за цена 1 Мана на рунд. Предвид, че заклинаието Магическа Сила изисква (МУ/5) поддръжка, а е значително по-ограничено, и предивд, факта, че магьосника, който ползва Магическа Сила сигурно има много по-малко мана, от този дето ще ползва Божествена Сила, ми се струва леко небалансирано. Идеята на високите поддръжки е, че те от самосебе си балансират силата на магьосниците. Няма лошо магьосникът да е машина за убиване, стига това да не трае вечно. Иначе би обезсмислил наличието на бойци и стрелци наоколо. Поддръжка от 1 Мана за +6 щета на зар (в повечето случаи поне +18 на удар) е доста добро търгуване на Мана за щета (в много пъти по-високо от това при чука на бога, магическа стрела, светкавица, огнена топка или която и да било друга нападателна магия... Ясно е, че и това не става в този си вид.
1.Fenrir написа: ІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 36
1.Божествена закрила
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:25+5 за рунд поддръжка
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 метра
Описание:Създанието се обгръща в божествена енергия.Самият Бог защитава създанието-прави го по-уверено в себе си и увеличава ПсУ,Волята с МУ/10, БЗ увеличава с МУ/6
2.Благословени ръце
Валидни цели:създание/магьосник
Точки Мана:20+5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът омагьосва ръцете на създание или своите собствени и по този начин съзнаието става по сръчно-то увеличава своята АТ с оръжия с МУ/6 и търпи успех във всички начинания,в които ползва ръцете си в размер от МУ/10
Принципно деленето на 6 е извън концепцията на играта. И предвид, че вс лучая това пък е равно на +6 БЗ, е направо немислимо. БЗ е изключително силно нещо и дори специалистите в защита, вдигнали СУ, което има за цел единствено защитата не получават толкова много. БЗ е нещо, което е много сложно да се преодолее с други средства освен с концентрация и за разлика от бронята напълно неутрализира щетат (удара). Няма начин да има заклинание, което да я повиши толкова много. Може да дадеш някакъв щит, който да се противопоставя на Успеха на атаката, но да има начин да се преодолее (да има ЖТ, да пропуска част от щетата или нещо от тоя род), но не и да е БЗ. Повишаването на ПсУ и Волята е значително по-безобидно и аз си мисля, че там трябва да си по-смел в бонуса, а не обратно. Тях можеш да ги повишиш и с +10, тъй като това ще осигури само защита от вторични атаки към целостта на героите. Друг е въпросът, дали подобна магия си струва д асе вземе на толкова високо ниво, след като ще повишава само ПсУ и Воля (които, за мое съжаление, не са достатъчно добре използвани в системата).
2.
Тук, като изключим деленето на 6 не виждам проблем. Заклинанието е силно, използваемо е и си струва да го има. Така и така, ако си си развил героя до подобни висини е ОК да прави чудеса. Трябва да се помисли по цената в Мана, тъй като в момента за 100 начална мана и 25 на ход, магьосникът ще поддържа +6 успеваемост на група от 5 героя. Ако те са добре защитени войни, могат да изнесат цяло стадо противници докато на магът му свърши маната (предполага се, че той е с поне 200-250 мана). А да, за малко да забравя - няма смисъл да има разделение на Атака и действие с ръце - дай един бонус и за двете. И също така (това важи за цялата серия заклинания, които си предложил) можеш да замениш МУ/х с твърдо число, тъй като говорим за много високи нива на МУ и то едва ли ще се промени дотолкова, че да променя бонуса с повее от +1. Направо дай +5 за действия с ръце и готово.
1.Fenrir написа: ІІІ Висше ниво
Изисква МУ поне 38
1.Опрощение
Валидни цели:немъртво създание
Точки Мана:30
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/3м
Описание:Магът освобождава бродещата душа на мъртвец и я изпраща в отвъдното.Магията действа само на немъртви!
2.Покръстване
Валидни цели:създание
Точки Мана:40
Време на действие:веднага
Разстояние:Магьосника
Описание:Магът сменя вярата на дадено създание и то започва да се бие на негова страна.Създанието е напълно свободно да реши какво да прави по време на битката-може да избяга,за се бие срещу опонентите на магът,но не може да напада магьосника и неговите приятели.След края на битката,разказвача решава какво да прави със създанието.Тук обаче усложнение се явява не само МЗ на създанието,но и неговото ПсУ/2
Супер заклинание, стига д абеше дал условие да се случи. ПсУ или Волята (а и нивото не е без значение) на немъртвия задължително трябва да се противопоставят на опита на мага. Как, това оставям да решиш ти. Може да има и влияние на НИ например върху Маната, нужна за произнасяне. Иначе съм ЗА - нека да има и подобенначин на отърване от немъртвите.
2.
Това второто си е чист "майндконтрол" и така както е описан не ми харесва. Или поемаш контрол над дзвера или не. Определено е по-добре да има поддръжка, за да се знае до кога важи състоянието му, а да не е толкова ултимативно, че иначе току си конвертирал някой важен злодей за историята и Разказвачът ще се види в чудо. Предлагам ти поддръжката да е в размер на ПсУ на създанието и да не можеш да го караш да се наранява само. Останалото си го доизмисли.
1.Fenrir написа: ІV Висше ниво
Изисква МУ поне 40
1.Портите на Рая
Валидни цели:Поле
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/2м
Описание:Магьосника отваря портите на Рая и цялото бойно поле се обсипва в светлина.Тя наранява всички немъртви създания с МУ/2 директна щета.
2.Божествено отмъщените
Валидни цели:създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУм
Описание:Магьосникът стоварва мощта на Бога като отмъщение за греховете на създанието.Магията нанася щета в размер на щетата,която магьосникът е понесъл от създанието.Така например,ако един войн нарани създанието за 25 ТЖ,то ако магията се стовари върху същия войн,ще му нанесе щета от 25ТЖ.
Една от най-добрите ти идеи. Не особено силна, но пък масова магия. Това подсилва допълнително шклата. Друг е въпроса дали няма да се окаже твърде слаба за подобно ниво магия. Сега забелязвам, че имаш противоречие - разстоянието е хем МУ/2 хем "цялото поле". Дай го по-точно. Може би МУ си е напълно ОК - това в повечето случаи си е цялото поле.
2.
Безумен рейт на възвръщаемост има тази магия. Ужасно слаба е за нивото на което се намира (а и въобще). Предплага се, че онзи, дето ще ме удря за Х щета има поне двойно повече ЖТ от мен (аз съм някъв си хилав маг, нали). Е, тогава какъв ми е кярът аз да харча 50 Мана, за да му върна същата щета? Я по-добре да си кажа неуязвимост и да чакам боецът до мен да го разкърти, докато аз му наливам бъфчета.
Не, не е необходимо школата на Светлината да наранява по този начин, а още по-малко да връща след като вече е понесен ащетата. Ами, че той магьосника няй-вероятно ще е погинал преди да върне щетите, ако допусне да бъде нараняван. Заклинания от подобен сорт, трябва да имат превантивни действия (виж Веригите на милосърдието например). Да не говорим, че ако магът си каже заклинанието след като другият е нанесъл щетите си за хода, то играчите трябва да си направят труда да помнят колко точно щети е нанасял този ход, потърпевшия (това най-вече по повод идеята да понася всички нанесени от него щети).
Е, това е до момента!
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Следваща школа-Школа на Порядъка
І Висше ниво
Изискват МУ поне 32
1.Защита от хаос и елемент
Валидни цели:маг
Точки Мана:15+1 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Намалява наполовина ефекта от магиите на Мрака и Елемент по избор на героя.
2.Мистична атака/тази магия може би е наистина нужна на тази школа-няма никакви бойни магии!
Валидни цели:създание
Точки Мана:20
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът запраща бяла енергия,която атакува директно създанието и го наранява за МУ/10 зара.Атаката преодолява всечке защити на противника,влияе се единствено от МЗ на противника.
ІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 36
1.Смирение на духа
Валидни цели:създание
Точки Мана:25+3 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът успокоява душата на противника си.Той вече се старае да не мисли за бой.Противника губи част от своята Реакция-намалява я с МУ/10.
2.Магична сръчност
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:25+8 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника омагьосва ръцете си/или тези на приятелско създание/ и ги прави по сръчни да боравят с оръжията.Намалява нужните ТД за атака с оръжия с МУ/10 /неможе по-малко от 1/
ІІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 38
1.Енергийно къбло
Валидни цели:поле
Точки Мана:35+5 на рунд+ 1ТУ на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът призовава малко кълбо във въздуха от самата си душевна енергия,което стреля само по призовани създания.Нанася им директна щета,равна на МУ и винаги уцелва.След като кълбото е призовано,то стреля по всяко призовано създание на всеки рунд.Кълбото има ТЖ=МУ на магьосника и може да бъде атакувано по всяко време.
2.Усвояване
Валидни цели:маг
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:След като магът е успял да призове това заклинание-докато е в сила,всеки път,когато враг използва магия,магьосника ще я усвоява.Усвоената магия може да се използва от магьосника без да са нужни познания в съответната школа.
3.Синхрон
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:40+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магът омагьосва себе си или създание,като всеки ефект,отправен срещу друго създание,се влияе и омагьосаното./Пример-Ако магът кастне тая магия на Противник №1,то ако след това направи Забавяне на Противник №2,то и Противник №1 ще бъде оцелен със Забавяне./Тази магия може да се кастне и върху самия маг.
ІV Висше ниво
Изискват МУ поне 40
1.Магическо огледало
Валидни цели:маг
Точки Мана:40 +5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Магьосника призовава магическо огледало и всеки път,когато вражески магьосник използва магия срещу него,то тя ще се връща обратно към призователя си.Важи и за приятели и неприятели.
2.Космичен ред
Валидни цели:призовано създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника връща обратно призованото създание.Усложнение се явява не само МЗ на съществото,но и неговото Ниво.
Е,това е за тая школа,но не мисля,че ще ви харесат
І Висше ниво
Изискват МУ поне 32
1.Защита от хаос и елемент
Валидни цели:маг
Точки Мана:15+1 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Намалява наполовина ефекта от магиите на Мрака и Елемент по избор на героя.
2.Мистична атака/тази магия може би е наистина нужна на тази школа-няма никакви бойни магии!
Валидни цели:създание
Точки Мана:20
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът запраща бяла енергия,която атакува директно създанието и го наранява за МУ/10 зара.Атаката преодолява всечке защити на противника,влияе се единствено от МЗ на противника.
ІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 36
1.Смирение на духа
Валидни цели:създание
Точки Мана:25+3 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът успокоява душата на противника си.Той вече се старае да не мисли за бой.Противника губи част от своята Реакция-намалява я с МУ/10.
2.Магична сръчност
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:25+8 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника омагьосва ръцете си/или тези на приятелско създание/ и ги прави по сръчни да боравят с оръжията.Намалява нужните ТД за атака с оръжия с МУ/10 /неможе по-малко от 1/
ІІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 38
1.Енергийно къбло
Валидни цели:поле
Точки Мана:35+5 на рунд+ 1ТУ на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът призовава малко кълбо във въздуха от самата си душевна енергия,което стреля само по призовани създания.Нанася им директна щета,равна на МУ и винаги уцелва.След като кълбото е призовано,то стреля по всяко призовано създание на всеки рунд.Кълбото има ТЖ=МУ на магьосника и може да бъде атакувано по всяко време.
2.Усвояване
Валидни цели:маг
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:След като магът е успял да призове това заклинание-докато е в сила,всеки път,когато враг използва магия,магьосника ще я усвоява.Усвоената магия може да се използва от магьосника без да са нужни познания в съответната школа.
3.Синхрон
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:40+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магът омагьосва себе си или създание,като всеки ефект,отправен срещу друго създание,се влияе и омагьосаното./Пример-Ако магът кастне тая магия на Противник №1,то ако след това направи Забавяне на Противник №2,то и Противник №1 ще бъде оцелен със Забавяне./Тази магия може да се кастне и върху самия маг.
ІV Висше ниво
Изискват МУ поне 40
1.Магическо огледало
Валидни цели:маг
Точки Мана:40 +5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Магьосника призовава магическо огледало и всеки път,когато вражески магьосник използва магия срещу него,то тя ще се връща обратно към призователя си.Важи и за приятели и неприятели.
2.Космичен ред
Валидни цели:призовано създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника връща обратно призованото създание.Усложнение се явява не само МЗ на съществото,но и неговото Ниво.
Е,това е за тая школа,но не мисля,че ще ви харесат
Последна промяна от Fenrir на ср окт 24, 2007 10:51 pm, променено общо 3 пъти.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
Хмм...не съм се замислял наистина,но това да е най-малкия проблем-после маната аз я оправям.Но не си ли се замислял,че примерно тъй като тия неща са доста висши,то това значи,че те са велики магьосници и съответно ще хабят по-малко мана-дали е възможно?
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Fenrir написа:Следваща школа-Школа на Порядъка
І Висше ниво
Изискват МУ поне 32
1.Защита от хаос и елемент
Валидни цели:маг
Точки Мана:15+1 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Намалява наполовина ефекта от магиите на Мрака и Елемент по избор на героя.
2.Мистична атака/тази магия може би е наистина нужна на тази школа-няма никакви бойни магии!
Валидни цели:създание
Точки Мана:20
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът запраща бяла енергия,която атакува директно създанието и го наранява за МУ/10 зара.Атаката преодолява всечке защити на противника,влияе се единствено от МЗ на противника.
ІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 36
1.Смирение на духа
Валидни цели:създание
Точки Мана:25+3 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът успокоява душата на противника си.Той вече се старае да не мисли за бой.Противника губи част от своята Реакция-намалява я с МУ/10.
2.Магична сръчност
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:25+8 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника омагьосва ръцете си/или тези на приятелско създание/ и ги прави по сръчни да боравят с оръжията.Намалява нужните ТД за атака с оръжия с МУ/10 /неможе по-малко от 1/
ІІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 38
1.Енергийно къбло
Валидни цели:поле
Точки Мана:35+5 на рунд+ 1ТУ на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът призовава малко кълбо във въздуха от самата си душевна енергия,което стреля само по призовани създания.Нанася им директна щета,равна на МУ и винаги уцелва.След като кълбото е призовано,то стреля по всяко призовано създание на всеки рунд.Кълбото има ТЖ=МУ на магьосника и може да бъде атакувано по всяко време.
2.Усвояване
Валидни цели:маг
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:След като магът е успял да призове това заклинание-докато е в сила,всеки път,когато враг използва магия,магьосника ще я усвоява.Усвоената магия може да се използва от магьосника без да са нужни познания в съответната школа.
ІV Висше ниво
Изискват МУ поне 40
1.Магическо огледало
Валидни цели:маг
Точки Мана:40 +5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Магьосника призовава магическо огледало и всеки път,когато вражески магьосник използва магия срещу него,то тя ще се връща обратно към призователя си.Важи и за приятели и неприятели.
2.Космичен ред
Валидни цели:призовано създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника връща обратно призованото създание.Усложнение се явява не само МЗ на съществото,но и неговото Ниво.
Е,това е за тая школа,но не мисля,че ще ви харесат
Някой ще критикува ли вече
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ще критикувам по два конкретни проблема на този етап, защото веднага се набиват на очи. Те са породени от това, че си игнорирал предходните мнения. А именно:
1. Школа на порядъка - преобладаващото мнение е, че нови, "висши школи" не са необходими. Това не значи, че няма нужда от нови магии, но можеш да ги прикрепиш към вече съществуващите школи. В противен случай даваш ТР на вятъра.
2. Защита от хаос и елемент - вече беше обяснено, че подобни магии не струват, защото герой с достатъчно високо МУ в школата на реда може да си направи защита от хаос+защита от елемнт поотделно.
1. Школа на порядъка - преобладаващото мнение е, че нови, "висши школи" не са необходими. Това не значи, че няма нужда от нови магии, но можеш да ги прикрепиш към вече съществуващите школи. В противен случай даваш ТР на вятъра.
2. Защита от хаос и елемент - вече беше обяснено, че подобни магии не струват, защото герой с достатъчно високо МУ в школата на реда може да си направи защита от хаос+защита от елемнт поотделно.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
Напоследък нямах време да преглеждам форума и се е понасъбрало. Сега подред - първо този пост.Fenrir написа:Хмм...не съм се замислял наистина,но това да е най-малкия проблем-после маната аз я оправям.Но не си ли се замислял,че примерно тъй като тия неща са доста висши,то това значи,че те са велики магьосници и съответно ще хабят по-малко мана-дали е възможно?
Нека да уточня. ЖТ и Маната са абстрактни понятия. В книгата съм обаснявал, че ЖТ нарастват с нивото, но това не значи, че героят придобива още кръв (кръвта си му е се в рамките, нормални за расата). това означава, по-сокро, че той отбягва по-умело нараняванията, така че те (процентно) му се отразяват по-слабо. Най-лесния начин да се покаже това е чрез увеличаване на ЖТ, а не чрез намаляване в % на щетите. Горе-долу, логиката за маната е същата, което идва да покаже, че Великият магьосник се измерва с величието на маната си т.е. Много мана=Велик Магьосник. Не му трябва на великия магьосник да намалява маната за заклинание (за великите заклинания пък хептем). Така че да, забележката за малкото мана е вярна. Малкото мана ще уравновеси двама магьосника, съответно с 300 и 200 Мана, щото и двамата няма да си изразходват маната, преди битката да е свършила. Но не е това целта - висшите заклинания трябва да се правят само от висши магове, еле пък ако искат да ги кажат няколко пъти в битка, то те трябва непременно да са велики. Маната расте с всяко ниво магии и така трябва да си остане (дори мисля, че има някаква зависимост от нивото и това дали заклинанието е нападателно или защитно, но не съм си го записал, та не го помня.. ако иска някой да го намери, като в логическ задача ).
След малко ще хвърля поглед на "новата школа".
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
1.Fenrir написа:Следваща школа-Школа на Порядъка
І Висше ниво
Изискват МУ поне 32
1.Защита от хаос и елемент
Валидни цели:маг
Точки Мана:15+1 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Намалява наполовина ефекта от магиите на Мрака и Елемент по избор на героя.
2.Мистична атака/тази магия може би е наистина нужна на тази школа-няма никакви бойни магии!
Валидни цели:създание
Точки Мана:20
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ/2 м
Описание:Магът запраща бяла енергия,която атакува директно създанието и го наранява за МУ/10 зара.Атаката преодолява всечке защити на противника,влияе се единствено от МЗ на противника.
Същото, като за предишната школа - не е като за висша магия.
2.
А не си ли се запитал "Защо в тази школа няма никакви бойни магии?". Именно това е значението на пколите. Ако всяка пкола имаше от всичко, то нямаше да има значение коя школа специализираш. Редът е школата на паладините - тя превръща магьосника в непобедим войн и един добре развит маг в тази школа наистина би пребил всеки войн, ако опонентът му изчака, той да си каже нужните заклинания.
НЕ!
1.Fenrir написа: ІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 36
1.Смирение на духа
Валидни цели:създание
Точки Мана:25+3 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът успокоява душата на противника си.Той вече се старае да не мисли за бой. Противника губи част от своята Реакция-намалява я с МУ/10.
2.Магична сръчност
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:25+8 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника омагьосва ръцете си/или тези на приятелско създание/ и ги прави по сръчни да боравят с оръжията.Намалява нужните ТД за атака с оръжия с МУ/10 /неможе по-малко от 1/
Звучи интересно, но мисля, че вече има заклинание, което намалява РЕ. Да не говорим, че много лесно се неутрализира от 2 ниво заклинаие "Светкавична РЕ". Смирение на Духа изисква 25+3, за да намали РЕ с 3 или 4. Светкавична РЕ изаисква 8 + 2, за да Увеличи РЕ с поне 3 (и има доста по-голям диапазон 6 на МУ 30). "Забавяне" постига ефекта на Смирение на Дужа за 8+2 ТД и то доста по-добре, тъй като РЕ е пряка функция на скоростта. Не, заклинанието е излишно, дори и да му вдигнеш силата (най-добре би било с твърдо числоя от -10 РЕ). Просто не мисля, че ще се ползва, при положение, че същият този магьосник с 36 МУ (поне 24 в школата на Земята) би постигнал -5 РЕ само за 8 Мана и 2 поддържка, че ако иска следващия ход (а и същия) може да постигне още -5 (общо -10, за общо 16 мана и 4 поддръжка на ход)... Виждаш, че няма смисъл, нали!?
2.
Това е по-смислено и може би има някакво приложение (всъщност има си доста добро). Проблем е само това, че школата е насочена към подобряване бойните умения на мага и не знам доколко балансирано ще е да се позволи добавяне и бонус на други създания. Какво споменах по-горе (в предишната школа), даване на бонус МУ/10 е излишно - просто изчисли колко е това сега и дай до +1 отгоре. Така де, колко Магове ще са с МУ 50? В този случай препоръчвам -2 (твърдо) и поддръжката да е равна на НИ на омагьосаното създание (или дори НИ*2). Заклинанието е мега силно и приложимо. Остава да се тества и да се види дали мястото му е именно в тази школа (може би все пак си му е тук, не знам за сега) и дали 25 начална мана не е млко (може и да не е, ако се ползва 2*НИ за поддържка).
1.Fenrir написа:ІІІ Висше ниво
Изискват МУ поне 38
1.Енергийно къбло
Валидни цели:поле
Точки Мана:35+5 на рунд+ 1ТУ на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ/3 м
Описание:Магът призовава малко кълбо във въздуха от самата си душевна енергия,което стреля само по призовани създания.Нанася им директна щета,равна на МУ и винаги уцелва.След като кълбото е призовано,то стреля по всяко призовано създание на всеки рунд.Кълбото има ТЖ=МУ на магьосника и може да бъде атакувано по всяко време.
2.Усвояване
Валидни цели:маг
Точки Мана:35+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:След като магът е успял да призове това заклинание-докато е в сила,всеки път,когато враг използва магия,магьосника ще я усвоява.Усвоената магия може да се използва от магьосника без да са нужни познания в съответната школа.
3.Синхрон
Валидни цели:маг/създание
Точки Мана:40+10 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:МУ м
Описание:Магът омагьосва себе си или създание,като всеки ефект,отправен срещу друго създание,се влияе и омагьосаното./Пример-Ако магът кастне тая магия на Противник №1,то ако след това направи Забавяне на Противник №2,то и Противник №1 ще бъде оцелен със Забавяне./Тази магия може да се кастне и върху самия маг.
Интересно решение, но може би по-подходящо за школата на Светлината.
2.
Това е доста объркващо и звучи по-на място в Хаоса. Макар че там има нужда от пипане и внасяне на неизвестност. Като цяло и в двете идеи има хляб, но трябва да се поошлайфат (нека да се чуе мнението на хората, за да видим накъде ще тръгнат)
3.
Много забавна магия, но и тя е за школата на Хаоса. Тази определено ми допада, но в другата школа. Конкретната Мана и поддръжка ще се види в проби.
1.Fenrir написа:ІV Висше ниво
Изискват МУ поне 40
1.Магическо огледало
Валидни цели:маг
Точки Мана:40 +5 на рунд
Време на действие:по желание
Разстояние:маг
Описание:Магьосника призовава магическо огледало и всеки път,когато вражески магьосник използва магия срещу него,то тя ще се връща обратно към призователя си.Важи и за приятели и неприятели.
2.Космичен ред
Валидни цели: призовано създание
Точки Мана:50
Време на действие:веднага
Разстояние:МУ м
Описание:Магьосника връща обратно призованото създание.Усложнение се явява не само МЗ на съществото,но и неговото Ниво.
Ефектът на заклинанието трябва да е с определен шанс - например хвърляш зар и ако не се падне 1, връщаш магията. Иначе и това си е Хаоса, тъй като никой не може да предвиди ефекта на заклинаието и могат да се получат интересни неща - като напреимер, вражеският маг да опита да си каже на себе си заклинание, което по принцип не му е разрешено да прави на себе си (не се сещам в момента има ли такива заклинаия, които да имат за цел създание, но не и самият маг), като си го препрати през онзи омагьоснания... Има идея, макар и неясна.
2.
Малко приложимо. Звучи като за школата на Светлината - те се разправят с всякакви немъртви и етерални създания.
Е, все пак имаше няколко добри попадения (отбелязани са в болд), което показва, че когато се работи по много все ще има нещо, което да става. Може би трябва да мина и през друвия си пост да болдна ставащите предложения, че да се четат по-лесно.
Вижда се обаче, че материал за цели допълнителни школи няма, така че пак те съветвам просто да ги мислиш като надграждане на вече съществуващите, ако трябва с по-горни нива или заклинания, които просто са достъпни само за 12 ниво специалисти (но пак трябва да си имат НИ, заради усложнението в УФУД).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Да. Но може и да са под форма подобна на хаотичната висша магия (ако действието им позволява) или да са достъпни само при СУ Специалист в съответната школа (независимо от степента, за да се ползват от по-рано).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Еми не си го разбрал, обаче ти предлага това, което искаш да направишFenrir написа:То горе съм написал,че имат изисквания:СУ Маг и СУ в съответната школа,но за да се възползвам от твоята идея,просто ще ги добавя/че това нещо с хаотичната висша школа не го разбрах/,съгласен ли си?
Просто когато играеш към школата на Мрака ще добавиш магиите и от школа на Мъртвите и т.н. Ама трябва да им сложиш нива и да балансираш магиите.